Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.02.2019 în toate secţiunile
-
11 points
-
Salut, esti sigur ca pe brelocul ala nu scrie R5? De la Skoda Fabia R5, model de raliu in grupa Wrc2.10 points
-
6 points
-
Saptamana asta am crescut inca un Level la detailing Am reusit in sfarsit sa imi organizez solutiile de intretinere in portbagaj cu o noua geanta care este dedicata pentru scule ..... dar acum este echipata cu toate sculele necesare pentru un "perfect finish" : Si ca dimensiune nici ca se putea mai bine , la marele fix ! Acum o mica parte din solutiile dedicate Exploratorului sunt organizate Sa vina calduraaaaaaaa4 points
-
La momentul actual la un Shell vs Mobil mi se pare dificil de anticipat câștigătorul. Am rămas blocat pe ultima versiune de Fuchs. Mi se pare foarte interesantă, abia aștept sa vorbesc cu prietenii și să îi deslușim tainele. Nu știu de ce, dar am senzația că Fuchs tocmai ce a scos o bijuterie.4 points
-
@mihai.onu94 Rowe Hightec Synt Rsi 5w40 118 lei bidonul de 5 litri cu tot cu transport. Hai că ai destule feedback-uri la el, dă-i o șansă.!4 points
-
Multumesc! . Sper eu sa ma tina atat atitudinea, cat si determinarea pentru a duce la capat tot ce am in plan. Astazi, la revizie, am vazut/pipait Live ceva ce "mi likey"! E clar, e boala grea asta... Restul de poze, le postez in topicul dedicat. Da, la Reprezentanta am facut-o. Atitudinea a fost cat se poate de ok, d.p.m.d.v. Adica, pe langa faptul ca nu au avut nicio reactie negativa fata de dorinta mea de a face revizia la 10.000 km, au fost chiar primitori si au spus ca este in beneficiul masinii si ca "rau nu-i face deloc". Departe de reactia pe care ai intampinat-o tu! Ti-as recomanda sa incerci la alt dealer. Asa arata filtrele de aer si de polen dupa 15.000 km (uleiul + filtrul au mai fost schimbate o data la ~4.000 km) : Si, din cei 15k km, chiar relativ putini sunt facuti in Bucuresti... Majoritatea extern. Multumesc mult @ct_act! Franele stock sunt mai mult decat decente, dar intotdeauna exista variante de mai bine! Eu le-am gasit chiar loco, in Bucuresti, la cineva care le avea pe o masina de show. Discurile si placutele au fost luate noi (de catre fostul proprietar) in Noiembrie 2018 si folosite doar pana la prima zapada, avand pe masina doar anvelope de vara . Etrierele, furtunele si protectiile erau SH, dar in stare foarte buna. Pistoanele pot fi impinse la mana, nu au joc sau pierderi pe la garnituri, pinii si sigurantele inca sunt lucioase, ca noi, neavand vreun semn de rugina. Intr-adevar, etrierele au nevoie si vor trece printr-o revopsire, avand ici-colo semne de uzura - lucru care nu ma deranjeaza fiindca oricum aveam de gand sa le schimb culoarea . Cine le va vopsi, ramane de vazut... Nu cunosc pe nimeni, in sfera asta, si nu le-as lasa pe mana oricui... Cateva diverse de astazi si, coincidenta (!), 3 surioare surprinse deodata la doctor :4 points
-
3 points
-
Ai dreptate, acuma am vazut, mi-a placut modelul asa ca nu mai conteaza daca e R5 sau RS?3 points
-
La mașina din semnătura am folosit valvoline synpower 5w40 (simplu, nu mst) la ultimele 2 schimburi. Nu am nimic sa ii reproșez, am fost mulțumit de el, dar de dragul experienței as încerca și altceva, însă nu știu ce. Deci, poate îmi puteți recomanda un 5w40 cu norma 505.00 la un preț decent (cam până în 150 Ron pentru 5 litri). ?3 points
-
3 points
-
Poate reusesti sa citesti si topicul pana iti vine uleiul sa vezi ce inseamna 505.00 , 505.01...3 points
-
In sfarsit chinezul de pe AliX a terminat de expediat si primit toate "acareturile" pentru masina si nu numai. Pentru masina am mai luat o husa de amplasat sub scaunul copilului sa protejam bancheta, incarcator auto te telefon dual, un cablu de telefon all in one (un capat poate fi ori usb ori usb c iar celalalt usbc sau micro usb) ca sa nu mai stam cu X cabluri iar ultima sosire B1W DashCam. Ii mai trebuie un card generos de vreo 64gb dar pe acest o sa-l iau de la noi. Camera am alimentat-o pentru moment pe bricheta pentru ca daca i-as face un hardwire la sigurante s-ar putea sa am probleme la garantie. Pe langa toate acestea astazi am bifat inca o borna...10.000km2 points
-
PAO nu are nici un rol în valoarea TBN. Sunt uleiuri cu mult PAO și TBN de 6+.2 points
-
2 points
-
Aral Hightronic - folosit de mine in PD și e un ulei peste medie, clar, fabricat numai in Germania. Am scăpat de completat cu el... Total Quartz Energy9000 - folosit in Golf4 benzina și Peugeot 406 HDI... Iarăși un ulei foarte bun la un pret de 62 lei pt. 4 litri!!! Fără transport. Ambele 5w402 points
-
Nu sunt de acord cu afirmatia ca drumurile sunt din ce in ce mai proaste. Comparativ cu acum 6-7 ani, mi se pare o imbunatatire a calitatii acestora.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Revin tot eu cu rezolvarea: se pare ca senzorul schimbat initial nu era cel de care aveam nevoie eu. Acum am pus alt senzor de la Hella compatibil cu codul OEM de pe al meu si problema a disparut. Poate ajuta pe cineva.2 points
-
Un coleg de pe club Audi merge în Q7 3.0 tdi de peste 200000 km cu Repsol 507.00 . Bine, locuiește în Spania și a optat pentru el din comoditate și preț. Dacă prețul de achiziție este bun nu văd motive pentru care să-l ignori. Probabil nu îl vei simți ca pe ceva special dar nici nu îți va da bătăi de cap.2 points
-
Uff, preferam orice alta culoare in loc de negru. E prea "bronzată" pt mine, jantele sunt asa-si-asa, dar scaunele față sunt "adevărăciune", ca si tips-urile reale pe evacuare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@techmaster34 la fel cum se folosesc pentru toate substantele de culoare inchisa. Si bani sa stii ca ii arunc pe cred eu ca ar fi interesant.1 point
-
bună,care este diferenta intre cele 2,a mea e Pd si in carte scrie 505.01 si 506.01 (long life).1 point
-
Total Quartz 9000. Conteaza daca e cel mai ieftin? Isi face treaba foarte bine in ALH.1 point
-
@tarca_paul Aral hightronic - stiu că erau uleiuri bune, la un moment dat in trecut, dar acum nu am mai auzit pe nimeni sa folosească sau macar sa recomande Aral. Total Quartz energy 9000 - un mix de sentimente legat de acest ulei. Lumea îl folosește, multi zic că e bun, dar când deschizi site-urile de piese auto și vezi că exact modelul asta e cel mai ieftin ulei la vânzare cam te blochezi. De Ravenol vsi și hcs știți ceva?1 point
-
1 point
-
Bravo! Asa si trebuie sa fie, discretă! ? Inca o temă pentru acasă: Day Lights (DLR) with Eyelash Select Control unit 09 (Central Electrics) Authorization: 31347 Adaptation *Leuchte16BLK SLB35BLK SL KC9 Lichtfunktion C16 Value: Tagfahrlicht (default: Not active) Dimmwert CD 16 Value: 127 (defaut: 0) * Leuchte17TFL RLK SRB3TFL R BLK SR KC3 Lichtfunktion C17 Value: Tagfahrlicht (default: Not active) Dimmwert CD 17 Value: 127 (defaut: 0)1 point
-
Cum nu ? Are 502 00 respectiv 505 00. Trebuie sa fie neaparat cu 01 la final ? https://www.emag.ro/ulei-de-motor-liqui-moly-synthoil-high-tech-5w-40-5l-1856liquimoly/pd/DJJ2V3BBM/ Am comandat pana la urma tot diesel high tech. Sper sa nu vand masina pana vine... ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pe eticheta scrie sa nu alimentezi doar cu biodiesel. In rest, toate motoarele diesel, indiferenta că sunt euro 3 sau 6, accepta fara probleme motorină cu biodiesel in procent de maxim 7%. La pompa când vezi scris "B7" inseamna biodiesel maxim 7% conform legii, in general fiind cam 6%.1 point
-
Bună! Este cineva care foloseste Repsol Elite LL III 5W30? Poate sa-mi de-a un feedback vis-a-vis de calitatea lui, fabricat in Spania. Multumesc1 point
-
pentru cine are timp/chef sa se joace codand diverse la passat B8, las aici un link util (zic eu) mai ales prin faptul ca, expune si codarea OE langa noua codare. https://tools.0xff.com.ar/vag/vcds-vw-golf-mk7.html#tweak-windows-window-closing-in-rain-w-menu chiar daca este ptr mk7, se pot face cu succes si la Passat B8 ( eu am facut deja cateva dintre ele ). daca se considera a fi inutil postul, rog un coleg moderator sa l stearga. seara buna1 point
-
@alexene Daca tii neaparat la Castrol atunci Castrol EDGE 5W-30 LL (BCA). Si daca vrei cu adevarat un ulei bun atunci vezi cele doua comentarii de mai sus.1 point
-
Breaking News... Astazi “Fulgerul Gri” a primit Maxidot, iluminat ceasuri rosu si alb, clima iluminata in alb! Datorita lui @F l o r i n caruia ii multumesc si pe acesta cale! Lasar frate!1 point
-
1 point
-
Cel mai recomandat e uleiul de origine, ce pune producatorul, restul ne dam cu parerea, e ca la fotbal, toti se pricep in fata tv-ului. Ce ai pus pana acum la revizie si nu mai mult de 15k. prea multa teorie pentru nimic.1 point
-
O lista cu orasele si zonele in care sunt sau vor fi interzise masinile diesel, si ce norme de poluare. https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/abgas-diesel-fahrverbote/fahrverbote/dieselfahrverbot-faq/1 point
-
E o listă veche, azi multe uleiuri conțin circa 0,05-0,06% cenușă de sulf și nu conțin zddp. Producătorii nu știu de ce nu își bat capul să actualizeze fișele tehnice dar dacă le trimiți un email îți oferă datele de care ai nevoie. Din câte știu, nu se importa Ravenol Scooter 2-takt teilsynth ci doar varianta sintetică la care am rețineri din cauza punctului înalt de aprindere, nu este indicat la motoarele commonrail.1 point
-
Cu sulf nu mai gasesti si chiar daca o sa gasesti pe undeva la masinile Euro5 /6 e crima sa o bagi, infunda tot FP, catalizator..etc. La Euro 3 este mai OK. Secretul care nu este secret iar eu il folosesc de aproape 15 ani, la toate masinile pe care le-am avut este 200ml ulei 2T cu emisii reduse de cenusi la un rezervor plin. Nici o problema pana acum, motoarele torc ca niste motanei langa soba iarna ! Atasat clasificarea uleiurilor 2T dupa emisiile de cenusi . Eu folosesc Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynth. Huile 2T specs..pdf1 point
-
Concluzia la tot ce am citit, tot ce am discutat cu persoane care știu ce vorbesc și tot ce am experimentat este că vara trebuie un ulei mai subțire (mai pișulică) în cantități mai mici sau trecut pe produse ce conțin parafine clorurate pe post de lubrifiant (Schmier, Megasel, Systempflege, Power Service etc). Iarna se poate crește dozajul de 2t sau trecut pe ulei mai vâscos (gen Wolf Synt 2t) dar să vedem mai întâi niște analize de motorină, poate petroliștii le vor adăuga lubrifianți și lubricitatea nu va mai fi o problemă. Rămâne acum în discuție cum percepe ECU adaosurile acestea și cum consideră el că trebuie să se manifeste. Am văzut diferențe mari chiar la aceeași motorizare, la mine la 1.6 tdi îl mai înghite și merge frumos dar la alte 1.6 tdi amplifică efectele pe care voiam să le diminuăm astfel încât sfaturile se opresc aici. Fiecare trebuie să își cunoască mașina și să facă încercări, ceea ce mie îmi dă randament, altuia nu îi va da. Cunosc useri de pe aici care cu timpul s-au plictisit și au abandonat încercările. Ca o altă concluzie, aditivarea poate fi un lucru complicat. Faci combinații, încercări și când zici că ai găsit varianta optimă, schimbă ăștia ceva la motorină și totul a fost în zadar.1 point
-
Eu am mers pe discuri Ate PowerDisk si placute Ate Ceramic, imi place mult cum se comporta franele.1 point
-
1 point
-
Subscriu si eu la cateva simptome din acest topic. Am Golf 5 1.6 102 CP, motor BGU, benzina. Daca e motorul rece (la plecarea cam la 2 min dupa pornire) si ajung la semafor, cand scot din viteze .. motorul oscileaza putin pana pe la 2 mii cam 5 secunde si apoi revine. Dupa 3-4 km de mers cand mai creste temperatura apei .. nu mai face asta. Am schimbat recent senzorul de la axul cu came de sus unde aveam o eroare si (placebo sau nu) o perioada nu a mai prezentat problema asta. Insa acum am primit erori si de 'Emission Workshop' cu check engine light, insa la a 3 a pornire a motorului nu mai apare. Nu am simtit vreo scadere in puterea motorului si cred ca poate fi un senzor lambda dupa cum am mai gasit prin forum si e posibil si asta sa fi avut un efect in turatiile dubioase. Arcul clapetei de acceleratie pare putin slabit sau ceva din mecanism parca n-ar merge 'lin' daca incerc sa o misc manual, dar iarasi .. foarte dubios ca odata ce motorul e incalzit nu am nicio problema. N-am avut nicio problema cu Cruise Control activat, dar sper sa te ajute informatiile mele.1 point
-
Cand pui orice alt model de turbina pe masina trebuie facuta resoftare!Presiunea de aer este acolo,numai ca trebuie invata din soft sa si foloseasca mai multa presiune turbina,daca este mai mare ca originala.Injectoarele nu e obligatoriu deloc decat daca mai vrei sa castigi putere si de acolo pe langa turbina...daca pui turbina mai mare si resoftezi deja ai un plus de putere.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00