Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.02.2019 în toate secţiunile
-
Un coleg de pe club Audi merge în Q7 3.0 tdi de peste 200000 km cu Repsol 507.00 . Bine, locuiește în Spania și a optat pentru el din comoditate și preț. Dacă prețul de achiziție este bun nu văd motive pentru care să-l ignori. Probabil nu îl vei simți ca pe ceva special dar nici nu îți va da bătăi de cap.3 points
-
@cosmin.constantin acele teste nu sunt relevante deoarece nu se produc astfel de frecări în motor. Și eu îl urmăresc pe Piotr. Uleiuri folosite chiar de colegi de aici pe termen lung au scos rezultate slabe la testele lui și cu toate acestea mașinile au mers sute de mii de kilometri. Din păcate nu te ajută prea mult munca lui. Vrei informații, mergi pe oil-cluburile din străinătate și vezi acolo colecții de analize. Uleiul folosit de tine a avut rezultate excelente în motoare foarte performante. Chiar și eu îl folosesc, sunt la al doilea schimb. Cât privește filtrele, Mahle este o opțiune foarte bună și fără bătăi de cap. Oricum, dacă iei de la un distribuitor serios, poți să optezi pentru Hengst, Bosch, Filtron, Ufi etc etc. Diferența la teste nu mai este atât de mare ca odinioară și practic doar dacă este sursa sigură ar mai trebui să fie o problemă. În rest, bugetul, preferințele sunt cele care vor dicta.3 points
-
3 points
-
@V.M. Un ulei 504.00-507.00 obișnuit conține 1-3% esteri, 20-30% PAO, restul ulei hidrocracat și aditivi. GTL este mai ieftin decât PAO și se poate pune mai mult. Prin urmare maxim 50% hidrocracat înseamnă că va conține mai mult GTL. E chiar foarte bine. Uleiul full PAO (nici el nu e full 100%)este foarte scump și are aplicabilitate redusă. Ulei full GTL nu am auzit să se facă, nici nu știu dacă este posibil. Deci clar are mai multe componente sintetice decât majoritatea uleiurilor 504.00-507.00.3 points
-
Cumpara stimabile ce te atrage mai mult, nu iti place o vinzi si gata, asa dupa gusturile altora te incurci mai rau, nu e mare smecherie Golf, dupa ce vii de pe Audi greu de acceptat, e mic, compact, rigid, diferit de o berlina premium.2 points
-
2 points
-
Multumesc! . Sper eu sa ma tina atat atitudinea, cat si determinarea pentru a duce la capat tot ce am in plan. Astazi, la revizie, am vazut/pipait Live ceva ce "mi likey"! E clar, e boala grea asta... Restul de poze, le postez in topicul dedicat. Da, la Reprezentanta am facut-o. Atitudinea a fost cat se poate de ok, d.p.m.d.v. Adica, pe langa faptul ca nu au avut nicio reactie negativa fata de dorinta mea de a face revizia la 10.000 km, au fost chiar primitori si au spus ca este in beneficiul masinii si ca "rau nu-i face deloc". Departe de reactia pe care ai intampinat-o tu! Ti-as recomanda sa incerci la alt dealer. Asa arata filtrele de aer si de polen dupa 15.000 km (uleiul + filtrul au mai fost schimbate o data la ~4.000 km) : Si, din cei 15k km, chiar relativ putini sunt facuti in Bucuresti... Majoritatea extern. Multumesc mult @ct_act! Franele stock sunt mai mult decat decente, dar intotdeauna exista variante de mai bine! Eu le-am gasit chiar loco, in Bucuresti, la cineva care le avea pe o masina de show. Discurile si placutele au fost luate noi (de catre fostul proprietar) in Noiembrie 2018 si folosite doar pana la prima zapada, avand pe masina doar anvelope de vara . Etrierele, furtunele si protectiile erau SH, dar in stare foarte buna. Pistoanele pot fi impinse la mana, nu au joc sau pierderi pe la garnituri, pinii si sigurantele inca sunt lucioase, ca noi, neavand vreun semn de rugina. Intr-adevar, etrierele au nevoie si vor trece printr-o revopsire, avand ici-colo semne de uzura - lucru care nu ma deranjeaza fiindca oricum aveam de gand sa le schimb culoarea . Cine le va vopsi, ramane de vazut... Nu cunosc pe nimeni, in sfera asta, si nu le-as lasa pe mana oricui... Cateva diverse de astazi si, coincidenta (!), 3 surioare surprinse deodata la doctor :2 points
-
Heheheee asta am facut-o la o saptamana de cand am cumparat masina, vezi mai in spate ca am avut pana acum vro 3 playere, toate numai de la Sony ca au luminile rosii ca bordul....pe afisaj NU ma intereseaza sa am playerul! Acum toata masina are numai 2 culori alb si rosu, inclusiv playerul!2 points
-
Eu am facut la Tiguan la 15k pentru ca asa am vrut. Mi-au zis ca am flexibil, long-life si pot veni la 30k. Le-am zis ca nu ma intereseaza si sa ma treacă la interval fix ceea ce au si facut fara sa comenteze. La alte masini care erau pe interval fix, cand a aparut moda cu flexibil/LL m-au întrebat cum vreau in continuare, fix sau flexibil si am zis ca raman la fix. Deci tine de opțiunea clientului iar atitudinea VW a fost ok cu prezentarea opțiunilor cand a fost cazul, dar fără să insiste sau să ma trimita la plimbare.2 points
-
mbar sau hpa Pentru a vedea starea actuala a dpf-ului se verifica : -presiune diferentiala -offset presiune diferentiala -coeficient de incarcare -masa de cenusa -km de la ultima regenerare2 points
-
1 point
-
Nu, nimic. Astept sa confirme vreun user ca au invatat si dealerii români sa facă validare in skoda connect si apoi mai incerc si eu.1 point
-
da, da cu el pe mana, asteapta un minut si vezi cat de greu il dai jos.1 point
-
Mie imi place cum arata. Nu m-am uitat atent la clipul respectiv dar in afara de capota care n-are brat hidraulic, nu-mi da impresia de masina ieftina. Are foarte multe elemente comune in interior cu ce gasesti pe multe alte modele din grup iar interiorul imi place.1 point
-
1 point
-
Pe eticheta scrie sa nu alimentezi doar cu biodiesel. In rest, toate motoarele diesel, indiferenta că sunt euro 3 sau 6, accepta fara probleme motorină cu biodiesel in procent de maxim 7%. La pompa când vezi scris "B7" inseamna biodiesel maxim 7% conform legii, in general fiind cam 6%.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Update: Am schimbat termostatul de pe racire, cca 2 ore in reprezentanta, manopera a fost mai scumpa decat piesa in sine, s-a completat cu G13 ca a curs pe jos destul, motorul ajunge si ramane acum la 90 de grade cum stiam dinainte, inclusiv in oras sau drumuri lungi.1 point
-
Multumesc tuturor de raspunsuri. Intradevar niturile sunt problema si in cazul meu. Am reusit sa deschid cutia intr-un final si cutia este crapata in interior + gaura facuta de nit la distanta foarte scurta de crapatura interna. Nu imi pare rau ca am demontat o parte buna din masina; cu ocazia asta am schimbat si ambreiajul care era extrem de uzat dar si bujiile care din ceva motive erau inecate in ulei. O sa incerc sa o duc la un "mester" sa imi sudeze cutia si daca totul e bine, poate am noroc si nu e nevoie sa o schimb prea curand. Nitul "buclucas" il voi inlocui cu unul mai de calitate si sper ca toate sa fie ok dupa. Ce a rezultat in urma loviturilor de la nit se poate vedea si in poze. Multumesc din nou pentru raspunsuri si pentru ajutor!1 point
-
se da bara spate jos, se dau gaurile cu o freza de 18mm in locurile marcate pe bara, apoi se lipesc holderii , se fixeaza senzorii si cablajul , apoi se monteaza bara la loc. Nu exista nimic pe masina legat de senzori. modulul se instaleaza in portbagaj, stanga. Firele intra in portbagaj printr-un dop de cauciuc de sub bara spate. se pot cumpara atat holderii cat si inelele, dar mai bine iei kitul intreg de pe aliexpres, la vreo 90 dolari. modulul cu 8 senzori nu poate functiona fara vre-un element.1 point
-
1 point
-
nu, nu poate. mai departe, se aplica ce este la Passat, etc - este similar. Holderi, merg si de la alte modele, tot asa si garniturile1 point
-
Păi nu cred că are nimeni camion pe-aici. Şi da, cam aşa se fac reviziile la acele "utilaje grele", diferă mult regimul de lucru. Oricum, eşti curajos, eu n-aş ţine un ulei 2 ani şi 28 de mii de Km.1 point
-
Breaking News... De astazi "Fulerul Gri" are interior gri inchis de Passat 2004, ambele scaune au reglarj lombar, se pot regla pe inaltime si buzunare pe spatarele lor, spatarul banchetei are si tetiera din mijloc, iar cotiera spate este dotata cu suport de pahare, ...sunt mult mai confortabile fata de ceea ce aveam inainte!1 point
-
1 point
-
De pe ebay sau dezmembrari,daca nu gasesc aici,o sa luam impreuna de pe ebay!Alyn,madrid!1 point
-
Si eu recomand fast & black de la ma-fra, pana in prezent cel mai bun. Si lasa in garaj un miros superb.1 point
-
Stimati colegi, ma bucur pentru consumul afisat, dar nu inteleg cum este posibil un consum asa de mic la o masina atat de mare.... cand realitatea este alta! Si de cand “un consum mic prezentat” este un ‘titlu de mandrie’!? Sunt posesorul unui Touareg nou-nout (probabil printre ultimele aduse in Romania in 2018) si am mers cu el aproximativ 1500 de Km .... la o medie de viteza de 65km/h si un consum mediu de 11.5l/100km ...un drum pana la Oradea de la Bucuresti, un stil de condus normal. In oras (Bucuresti, la ora de varf, pe o lungime de aprox. 50-60km), media de consum este de 14l/100km. Probabil, dupa o vreme acest consum va scadea cu 0.5-1litru, fata de cele afisate mai sus... dar in nici-un caz mai mult. “8l/100km pe autostrada in Germania cu 150km/h” ... dati-mi voie sa nu cred ca este adevarat! ... probabil ca nu despre combustibil era vorba! Cu respect PS. Touareg 3.0, 262CP1 point
-
mai bine in bagi un pic in alcool izopropilic - nu alte substante, etc. Asta doar daca ai probleme cu el - daca nu, da-i pace.1 point
-
Hai sa spargem mitul asta cu PDG .Va spun din propie experienta ca ieri am schimbat toate amortizoarele de pe masina .Si eu am PDG din fabrica .Verificarea s-a facut in EKTA pt comanda amortizoarele .Si pachetul contine : - Amortizoare Heavy Duty (fata)adica diferite de cele normale + 2 intaltatoare (fata) din aluminiu de 2 cm. - Arcurile fata sunt mai mari decat cele stock. - Amortizoarele spate sunt identice cu cele stock doar ca sunt arcurile mai mari - Si in final renumit scut metalic care la mine are pe putin 10 kg daca nu mai mult. Eu va propun sa luati ca atare lista de mai sus ~1 point
-
Eu da. Cu intrerupator de dacie pus separat. Tiganie...insa functioneaza. Nici 100 de lei pe un switch nu dau.0 points
-
Cum faci cu revizia ? o faci la reprezentanta ? eu cand am sunat sa ma programez si le-am spus ca am 15.000 km nici nu au vrut sa auda . "la 30.000 km domnule facem revizia nu acum " cu toate ca am explicat ca nu vreau sa stau 30.000 km cu acelasi ulei dansii m-au refuzat politicos spunadu-mi ca ei nu recomanda schimbarea uleiului mai devreme de 30 mii , este un ulei long life bla bla .0 points
-
0 points
-
Cu cativa lei iti cumperi un "programator" si iti bati joc chiar si de counter. Il dai pe zero lejer.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00