Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.02.2019 în toate secţiunile
-
5 points
-
Se poate gasi ceva interesant si in ro... https://www.olx.ro/oferta/jante-vw-arteon-pe18-5-112-passatcc-b6-b7-b8-golf-skoda-tiguan-phaeton-IDazyaZ.html https://www.olx.ro/oferta/jante-vw-toulon-pe18-passatcc-b6-b7-b8-alltrack-golf-5-6-7-tiguan-eos-ID8l8yp.html https://www.olx.ro/oferta/jante-18-vw-beetle-2014-golf-passat-model-twister-cu-anvelope-iarna-IDbZY1a.html https://www.olx.ro/oferta/jante-vw-t-roc-passat-cc-tiguan-golf-jetta-skoda-seat-noi-r18-IDbTHDq.html https://www.olx.ro/oferta/roti-jante-aliaj-r18-originale-vw-golf-7-6-5-jetta-passat-IDbYL1e.html Personal nu sunt fanul jantelor after market, nu mai sunt. Prefer sa dau ceva mai mult pe ele, sau sa nu le cumpar pe firma, dar sa para cumva din film. Multe jante am sunt frumoase dar puse pe masina nu par de acolo... Nu stiu, chestie de gusturi. Mai conteaza si ce fel de jante vrei. Simple, 5-6 spite, incarcate, cu multe spite drepte, cu multe spite in Y... Culoarea nu e de luat in calcul pentru ca poti sa le faci ce culoare vrei tu cu putin peste 100 de euro, atata timp cat iei asta in calcul la achizitie si nu sari calul cu pretul Iarasi, personal nu as lua cauciucuri sh ci as prefera sa iau jantele goale si sa cumpar eu ce cauciucuri vreau. Pentru mine astea sunt cele mai importante lucruri la o masina fiind, pana la urma, singur contact pe care il are masina cu asfaltul si factorul decisiv in acceleratie, franare si aderenta.4 points
-
Mai stergem putin praful cu noutati. Saptamana asta, masina este programata la a 2-a revizie, de data asta completa - ulei, filtre, "the works". O sa fim aproape de 14.000 km (+9k km de la ultimul schimb ulei), dar cum imi propusesem sa nu depasesc 15.000 km si urmand un concediu la schi, n-as vrea sa depasesc. Saptamanile trecute, a fost iar "cocolosita" si a primit cate una-alta. Primeste cadouri mai des ca mine! . Rasfoiam zilele trecute thread-urile si mi-a atras atentia un suport de numar "Stealth", care m-a incantat mai mult decat varianta benzii dublu adezive (pe care am folosit-o la precendenta) prin prisma usurintei de a da numarul jos. Cu ocazia asta, multumesc lui @Manoka pentru postarea detaliilor in thread-ul lui! Si un mic teaser la ce urmeaza (cineva era curios tare ce se descarca din masina ) :4 points
-
Deseori cand cumpar jante ma ajunge transportul + ramburs cca 200 ron ... motiv pentru care daca la un calcul scurt ies pe acolo cu motorina pana la ele si inapoi ... prefer sa fac drumul si sa le vad/ridic personal.... totusi dai 4000 ron pe niste jante SH.....2 points
-
Eu personal vad problema colegului Scorpyon pe cat de alambicata si cu atatea semne de intrebare, pe atat de simpla. Pe de-o parte, ai o masina ok, de care esti multumit, inca merge. E mai veche, mai pica una-alta la ea, e normal. Are o varsta. Dar o cunosti de atatia ani. Sustinand intr-unul din posturile tale de mai sus ca si daca iei alta masina, va fi ultima diesel, pe care te gandesti sa o folosesti cativa ani de acuma incolo, la fel de bine mai tragi de asta a ta, si cand iei ceva peste cativa ani, iei direct benzinara si ce o fi atunci sa fie, o fi. Pe de alta parte, mergi mult pe ideea de Passat B7 sau Golf (6 sau 7). E foarte simplu. Vrei spatiu gigantic, iei Passat, vrei spatiu suficient si o masina ceva mai mica pe dinafara, iei Golf. Restul problemelor ti le asumi. Cat timp cauti o masina buna, istoric ok, verificabil, atunci o iei si aia e. Ca peste catva timp pica una, alta, componente mai costisitoare, nu ai de unde stii. Pot aparea probleme grave sau nu. Ai forumul asta bine pus la punct, ai forumuri straineze, este grupul VAG, masini peste tot, piese garla, dezmembrari garla. Cum spunea cineva mai sus, daca numa stai si citesti la forumuri si probleme ce le au unii sau altii, nu mai iei nimic. Nu ai de unde sa stii ca toti cei care apeleaza la forumuri, stiu sa intretina o masina corect, recurg la service la timp etc etc. O masina nu are cum sa fie proasta daca e intretinuta brici. Ca fiecare model vine cu anumite "boli" ale generatiei respective, e partea a doua. Ti le asumi, le rezolvi si aia e. Si inca ceva. Cat timp sustii ca vrei VAG si ca iti place simplitatea, robustetea, felul cum sunt masinile astea, pai nu ai cum sa te uiti la Mazda sau alte marci. Vrei ceva ca iti place, iti asumi tot ce e bun sau rau legat de acel brand, marca, model. Nu cred personal ca o asemenea idee denota fanatism sau prostie. Iti place VW din N motive, pai e clar ca aia o sa iti cumperi si ca a 2 a, a 3 a, a N a masina din viata ta, indiferent cine ce spune. Degeaba sa zicem ca te uiti la Ford in loc de VW si poate iei un Ford ca ai aflat tu ca nu stiu ce componenta mai serioasa e mai robusta fata de un model VW. Intreaba-te peste ceva timp daca te simti ok conducand un Ford ? Sau ar fi doar o masina banala, in comparatie cu un VW, Audi sau mai stiu eu ce, la care chiar daca stii ca pica acea componenta mai serioasa, esti dispus sa o schimbi, dar macar stii ca te urci in fiecare zi intr-o masina in care te simti bine, iti place, ti drag sa grijesti de ea etc etc.2 points
-
Salutare, Pentru un golf 4 1.4 Cod motor BCA 220.00 KM, recomandati CASTROL Professsional VW Longlife- 03 (VW504.00/507.00)? Multumesc.2 points
-
@Trofin Liviu bun uleiul . Are cumva tot baza GTL ca Mobil ? Se pare ca TBN peste 8 iese doar cu baza GTL. Asta are ceva mai mult BOR fata de Mobil si nu are Molibden. Sta fara probleme langa Mobil 1 ESP noua formula.2 points
-
Breaking News... Astazi “Fulgerul Gri” a primit Maxidot, iluminat ceasuri rosu si alb, clima iluminata in alb! Datorita lui @F l o r i n caruia ii multumesc si pe acesta cale! Lasar frate!2 points
-
La multi ani tuturor si un An Nou cu multe bucurii din care unele sa fie automobilistice... Trece vremea, se aduna kilometrii... contorul este foarte aproape de 19k. Herghelia a mai fost scoasa la plimbare si mânată de regula la drumuri lungi si ocazional niste off-road usor. Comportamentul la drum este excelent, nu am ce sa ii reprosez, tractiunea 4Motion prinde bine pe zapada, masina este confortabila si odihnitoare la drumuri de 700-1000km/zi. Revin cu partea de lucruri minore constatate, nu sunt deranjante si nici nu le intalnesc in fiecare zi, dar merita mentionate pentru ca era loc de mai bine: 1. Luftul de deasupra ecranului multimedia este mare, cateodata bate lumina exact in el si arata rau. 2. Masina are o optiune in meniul de clima pentru comutarea automata pe recirculare a aerului interior (ma gandesc ca ar avea si un senzor de calitate a aerului), deci ar trebuie sa estompeze noxele de afara, lucru care nu se intampla, prin urmare in masina simti noxele celorlalti participanti la trafic. Daca intr-adevar chiar are un asemenea senzor, el fie nu functioneaza, fie este reglat prost sau traim intr-o perioada in care sunt prea multe “fumigene” pe strada! Parol! 3. Butonul Start-Stop si butonul Park Assist nu sunt vizibile de la volan cand schimbatorul e in Drive dar am invatat sa dezactivez start-stopul fara sa il caut sau sa ma uit la el. Levierul schimbatorului mascheaza partea dreapta a butoanelor. 4. oglinda fara rama arata bine dar nu o poti regla cu o singura mana fara sa lasi urme pe sticla decat daca o tii cumva din spate, deci trebuie sa fii pregatit sa dai cu carpa pe ea dupa ce o reglezi, apoi se deregleaza cand o stergi si tot asa. Macar nu te plictisesti... ai o activitate in masina! Lustruitul display-ului multimedia este necesar macar o data la cateva zile, bine ca nu are negru lucios in interior, cum e trendul din zilele de azi! 5. grila din fata radiatorului aduna frunze, nu am idee cum ajung acolo, dar nu ies singure, se lipesc de intercooler/radiator si sunt greu de scos, nu imi incape mana prin grila si e destul de adanca. 6. Finisarea tapiteriei in zona tetierelor de la locurile 6 si 7 lasa de dorit, parca le-au cusut sa fie cusute, nu sunt aliniate, se vede cand esti in spatele masinii si pui bagaje in portbagajul compact care a mai ramas. 7. Placa din portbagaj ce acopera bateria are un aspect de neterminat, parca s-au plictisit si cum trebuiau sa se incadreze intr-un deadline au facut ce s-a putut. Placa respectiva pare ca nu are un loc fix, mai ales cand umbli la ea sa pui dedesubt ruloul; putea fi articulata cu alta piesa, acum o poti scoate de tot. E proiectata cam “flimsy”. Later edit: intr-un tarziu am descoperit ca faptul ca este detasabila e bun, se poate scoate si curata usor, pun pe ea acum toate elementele murdare, trotinete, roti de carucior, un sac de cartofi.. 8. Unele zone scartaie: zona de stat cu cotul pe usa, zona de deasupra unitatii multimedia, sub butonul de avarii. Avantajul este ca nu scartaie permanent ci doar cand apesi pe ele. Later edit: intre timp zona cotului s-a mai obisnuit cu mine ? si nu mai scartaie deloc. 9. Sistemul audio nu are buton de MUTE, dau sonorul la minim din comenzile de pe volan. 10. navigatia OEM este activa doar cu radio/cd/media pornite, cand inchizi radioul se opreste si navigatia. Cred ca sugestia este clara, poti naviga doar in ritm de muzica! Singura varianta sa ai doar navigatia fara muzica este sa dai sonorul la minim la radio/cd/media, navi are volum separat de restul. Imi place cateodata sa inchid radioul, sa aud doar masina, rotile, motorul... imi mai adun gandurile si am timp sa ma gandesc doar la ale mele fara sa imi dea altii tonul. 11. Cursorul ce indica pozitia masinii pe navigatie are pierderi de ritm si nu se actualizeaza, ramane undeva in spate, harta merge normal inainte, dar masina nu mai este pe ea. Am patit doar o singura data in marele “resort” Mamaia, cred ca am pierdut cursorul in aglomeratie. 12. Tapiteria locurilor din spate nu are suport lateral, este aproape inexistent, scaunele sunt foarte plate. Inca un lucru care arata ca nu e o masina de mers sportiv cu pasageri in masina! 13. Culoarea alba nu da asa bine in pozele de iarna. Cateva chestii de configurator: - culorile disponibile pe Allspace sunt majoritatea inchise, daca vrea cineva o culoare deschisa are doar alb simplu, nici macar metalizat iar gri-ul deschis metalizat nu este nici el disponibil pe Allspace ci doar pe Tiguanul scurt (la noi in tara). - scaunele reglabile electric (non-piele) au aparut pe R-line doar la sfarsit de 2018, adica la doi ani dupa lansare. - Din stirile publicate de revistele de profil inteleg ca dieselul biturbo este scos definitiv de pe configurator, totusi el apare acum pe kodiak RS, deci problema nu este de noxe in testarea WLTP. Altele, bune si rele adunate: - sistemul ACC de mentinere a distantei are momente in care se dezactiveaza cand este acoperit cu zapada si atunci “cad” toti senzorii si toata asistenta. Problema nu este faptul ca pica, se poate merge manual lejer, ci faptul ca are momente cand aparent isi revine, tempomatul reincepe sa functioneze si mentine viteza dar radarul din sigla nu mai citeste masinile din fata. Initial mi s-a parut ca e cam lent in reactii, dupa care l-am lasat intentionat sa vad daca franeaza automat dar el nimic... daca-l lasam ii dadeam un sut celui din fata. Senzorul era acoperit conform pozei de mai jos, masina din fata rula la cca 110 km/h. - Ledul alb de pe interiorul capacului de la portbagaj ajuta prin luminarea difuza a spatiului exterior cand e bezna afara si portbagajul e inca plin de bagaje (nu aveam alta sursa de lumina). - Podeaua masinii are o forma usor curbata (pe dedesubt) probabil pentru a mari unghiurile de trecere. - Intr-un offroad “light duty” consumul este 20 l/100km intr-un ritm calm de mers. In zonele cu strat fin de zapada asezat peste gheata... wow, tractiunea a fost exemplara! Abia ma tineam pe picioare pe gheata cand m-am dat jos din masina. Mai las si cateva poze din umblarile prin tara...2 points
-
Salutare. Azi am reusit sa imi iau masina, cica am fost primul care a ridicat un VW la PBN folosind programul Rabla - multumiri dealerului si specialistului de vanzari cu aceasta ocazie! Probabil ca multi deja stiti, este vorba despre un Golf Alltrack 1.8 TSI DSG, culoare alba. Masina a fost comandata pe 22 Aprilie si deci a durat fix 2 luni de zile pana la livrare, ceea ce e foarte ok. Cum am ajuns sa ma hotarasc asupra acestui model? Pai mi-am dorit o masina cu o calitate foarte buna a interiorului, cu motorizare benzina turbo cat mai puternica, cutie automata, pe cat posibil tractiune integrala, suficient de spatioasa pentru o familie normala. Iar Golful 7 in general ca si masina imi facea cu ochiul de ceva timp. Prima varianta dorita a fost un R Variant SH, dar cum preturile erau inca prohibitive pentru mine (35k EUR in DE), am ramas sa ma decid intre GTI si Alltrack - nu mai reiau, exista si un topic dedicat pe care l-am deschis la momentul respectiv si in final am decis sa merg pe Alltrack ca varianta sensibil mai buna per ansamblu, mai buna de zi cu zi pentru mine. Ca si optionale masina are: - Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED - Scaune ErgoActive - Park Pilot - Senzori lumini / ploaie - Privacy Glass - Radio-CD Composition Media - App-Connect - Volan multifunctional + incalzit + padele - Oglinzi rabatabile electric Primele impresii, foarte la cald: - motorizare silentioasa, rafinata, rezerve suficiente de putere/cuplu (desi am mers incet) pentru orice om normal - scaune superbe, pozitie la volan excelenta - DSG-ul e de vis (dar asta stiam dinainte) - suspensie confortabila, foarte buna pentru nevoile mele - de 4motion nu prea pot spune multe acum, cat am mers, in curbe am senzatia ca sunt pe sine (dar nu am fortat) - pentru mine e super accesorizata, nu sunt obisnuit cu atatea chestii/optiuni, mereu am senzatia ca multe din ele nu le voi gasi/folosi niciodata Sunt super incantat de alegerea facuta si mie imi pare ca TSI-ul este cel care pune cel mai bine in valoare acest model. Consumul e mare la cum "am mers" azi...14.7% la o medie de 18 Km/h.. La o mica plimbare pe seara pe drum liber am avut vreo 10.8% parca. Dar sincer masina nu ma face deloc sa ma gandesc la consum (care oricum va fi mai mare o buna bucata de timp), e o placere la volan. Si niste poze de azi, pana sa vina ploaia1 point
-
Salut! Am o anomalie, zic eu la "mașina minune" din semnătură și anume când vreau sa claxonez scurt, de exemplu doar ca sa avertizez pe cineva, apăs și nu se întâmplă nimic. Claxonul are un lag de circa 1 secundă. Adică dacă vrei sa claxonezi ca țăranul, atunci merge perfect. La început am crezut că e din categoria: așa face toate, dar am un prieten cu B6 și acela nu face. Din ce am găsit pe net, era un caz la o Skoda (Ro) si pe motortalk la un Golf VI, dar nici o explicație, doar că la unii face, la alții nu. Aveți idee ce are? La voi se întâmplă la fel? E de a dreptul periculos cum funcționează claxonul. De multe ori vreau sa claxonez scurt si nimic.1 point
-
Salutare, Se prezinta mezina familiei, una bucata up! Motivul achizitiei a fost o schimbare de job care a scos sotia de pe traseul metroului. Dupa cateva saptamani de metrou + autobuz a devenit clar ca nu merge treaba. Scopul fiind naveta urbana, cautarile au fost in zona clasei mini. Foarte multe optiuni nu am avut, multe din modelele concurentei lipsind de pe piata. Am mai luat in considerare si cateva modele din clasa mica, polo, sandero, dar la bugetul pe care ni-l propusesem nu gaseam masina dorita. Asa ca ne-am hotarat pe up si pentru ca netul zice ca pre facelift au fost diverse probleme, asteptam ocazia potrivita. Aceasta a aparut la welt, in forma unei flote de masini din 06.2017 in echiparea move, care include aproape tot ce vroiam noi. Motorizarea, 1.0 mpi 75 cp, cutie de viteze manuala in 5 trepte. Dotarile importante sunt deci : geamuri electrice, oglinzi electrice, scaune incalzite, composition phone cu bluetooth. Ce lipseste: senzori parcare, suport smartphone, computer de bord plus. Masina a costat 7k euro si are acum 38k km. Am montat cauciucuri noi de iarna Michelin Alpin 4, 175/65/R14 82T si am luat-o la o tura sa-i prezint orasul Ca prima impresie: - masina se simte f usoara, face viteza rapid si schimba directia intr-un mod zglobiu. - motorul e galagios si transmite vibratii destul de enervante in habitaclu; e suportabil, nu ma asteptam la altceva de la un 3 cilindri de 1l. - scaunele sunt foarte faine, comode si au suficient suport. - vizibilitatea este excelenta in toate directiile, inclusiv in oglinzile laterale. - suspensia e ok, preia rezonabil defectele drumului. masina e mai stabila decat pare din poze Cam asta e masinuta acum, revin cu poze pe lumina cand o prind.1 point
-
Cupra Ateca killer ?. Dar intai trebuie sa putem opri si dup-aia vedem unde "ne oprim" cu puterea . Cine-i "EcoTune" asta?! Never heard of him! . Adaugam si "unsprung weight" mai mica / roata in cazul kitului de RS fata de cel stock la lista si deja avem consum la jumate! La pre-2019, nu figureaza asa ceva si nici nu este ceva pe/la etrierele de pe masina care sa indice existenta unui astfel de sistem...1 point
-
Un EcoTune + frecarea mai mica prin gaurile alea de la discuri => consum si mai mic! ?1 point
-
1 point
-
@ShadoWzZ Respectivul ofera si optiunea de Cont Colector = ramburs 0 lei, ori eu cu 90 - 100 lei nu scoteam drumul pana la Constanta si inapoi . In rest, da, sunt 100% de acord ca varianta cea mai buna este o vizionare la fata locului. Iese si de o mini-excursie de o zi pe litoral foarte draguta + o masa in Portul Tomis . P.S: Scuze si inchei OT-ul!1 point
-
Din ce stiu eu , tempomatul nu se poate activa decat la reprezentanta.1 point
-
@V.M. Un ulei 504.00-507.00 obișnuit conține 1-3% esteri, 20-30% PAO, restul ulei hidrocracat și aditivi. GTL este mai ieftin decât PAO și se poate pune mai mult. Prin urmare maxim 50% hidrocracat înseamnă că va conține mai mult GTL. E chiar foarte bine. Uleiul full PAO (nici el nu e full 100%)este foarte scump și are aplicabilitate redusă. Ulei full GTL nu am auzit să se facă, nici nu știu dacă este posibil. Deci clar are mai multe componente sintetice decât majoritatea uleiurilor 504.00-507.00.1 point
-
VW Passat B8 Facelift Cica are volan capacitiv...1 point
-
Credeam ca esti fan dsg .. asta e in trend .. pana se strica.. apoi dam cu capu de pereti.1 point
-
aseara a inceput sa se aprinda din km in km s-a aprins si robinetul si nu se mai stinge dupa repornire1 point
-
@Trofin Liviu Stai asa ca imi da cu virgula MSDS-ul de la Fuchs Titan GT1 Pro C-3 5W-30 XTL. Conform MSDS are mineral oil 20,00 - <50,00% Adica pe afara e vopsit gardu si inauntru e hidrocracatu ( mineral oil 01-2119484627-25 Heavy Parafinic Distilated ...........) WTF ? TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 - XTL.pdf LE. Si ca o comparatie cu Mobil 1 noua formula Asta este GTL: - DISTILATE, GREI, C18-50 – CU CATENĂ DE CARBON RAMIFICATÃ, CICLICĂ ŞI LINIARĂ 848301-69-9 01-0000020163-82 30 - < 40% MSDS_975519.pdf1 point
-
Am gasit cauza si rezolvarea pentru eroarea mea . problema apare din cauza ca modelele noi de climatronic controleaza modulu de incalzire suplimentara prin bcm iar modelele vechi direct prin can . sunt la faza de testare a retrofitului de bcm si am vazut ca eroare dispare cand e bcm-u conectat in loc de cem1 point
-
@V.M.Fuchs lucrează cu Shell încă de când au lansat aceștia GTL-ul pe piață. Nu văd motive în a renunța la GTL mai ales că au trecut la Infineum. Deci au strâns și mai mult legăturile. Nu am informații că Mobil și-ar fi dezvoltat propriul GTL, posibil să apeleze și ei la Shell. Da, uleiul este foarte interesant și cred că trebuie aprofundat un pic mai mult. La o primă vedere îmi pare mai mult o alternativă la 0w30 Ect/AV-L/Vapsoil al celor de la Shell. Ia și tu analizele lor și spune-mi ce părere ai!1 point
-
Exact aceeasi senzori i-am curatat si eu si i-am recomandat si colegului. Doar ca unul se afla pe tubul de admisie, dupa clapeta de acceleratie, iar celalalt se afla sub filtrul de aer.1 point
-
Am schimbat senzorii presiune aer, sunt 2, unul inainte de clapeta si celalalt dupa clapeta de acceleratie. Acesti 2 senzori masoara presiunea aerului si temperatura acestuia inainte de clapeta si dupa, trimitand aceste informatii la ECU. Acesti senzori au un termorezistenta a carui valoare se modifica in timp si lucru acesta duce la o functionare neregulata a motorului la relantiu sau chiar intreruperea acestuia. O zi faina,1 point
-
Salut, aproape aceasi problema cubtremuratul: schimbat cei doi senzori si masina a prins viata, si a revenit :) tremuratul este nunla fel de intens. Cred ca voi curata clapeta cat de curand si suspectez ca trage aer fals pe undeva. Eu ma ghidez dupa furtunase unde sunt vapori de ulei... poate gresesc.1 point
-
1 point
-
ai intrebat vanzatorul daca a fiert sau daca pornea bine la rece?eu de obicei intre asta,daca nu e buna eu o duc inapoi varianta cea mai ieftina dar un pic riscanta,(te costa o garnitura de chiulasa + suruburi in caz ca nu e ok chiulasa),mai pierzi un pic din zgarietura aia cu hartie abraziva si o montezi asa cum este....altfel daca o duci la planat si toate alea nu face chiulasa cat te costa toate astea daca a avut numai 116kkm normal nu ar trebui sa fie probleme,eu am vandut vreo 10 anu trecut si nu m a sunat nici un client sa mi zica ca nu e buna si toti le au montat direct pe masina fara sa le mai planeze,altfel nici nu le ar mai fi luat1 point
-
Ce sa ma apuce? Mor de curiozitate daca nu vad cum e Eu am mers cu a ta si mi se pare perfect - vreau si eu asa! Intre timp, am montat si eu un DashCam sa ma mai protejez de soferi Zombi (Zombie?) de prin trafic. Un Xiaomi YI full HD @60fps. Multumit de achizitie la cei 300 ron cat o fost. Si special pentru masina: 4 manere exterioare de usi 1 dremel cu freze, panze, etc Leduri rasina epoxidica de umplere. Intre timp, ma gandesc la schema electrica. Trebuie sa se aprinda doar la descuierea masinii sau la scoaterea cheii din contact. Intre timp, constatare recenta: o mare parte dintre zgomotele din masina se datoreaza balamalelor de la usile fata. Au joc cand usile sunt inchise sau aproape inchise - de asta nu am observat pana acum. Trebuie sa le inlocuiesc. Am comandat si kitul de garnitura pentru antena sa rezolvam si acest aspect. 3B0051751 - codul de original. Voi comanda curand si un set de bielete antiruliu de la lemforder. Au cedat dupa aproape 3 ani. @cxr2test de spira aia e vorba, da. Nu inteleg cum am ghinionul asta... Vedem cum o rezolvam. Pana la noi vesti, drumuri bune!1 point
-
Inca o masina de scoala la vanzare. Daca o vedeti careva pe olx si sunteti in cautare de Golf 7, puteti sa o evitati. Este vorba de urmatorul anunt: https://www.olx.ro/oferta/vw-golf-7-1-6-tdi-IDc2AJi.html Samsaru foarte vorbaret pe mesageria de la olx, dupa ce l-am abordat ca a acoperit butoanele alea de scoala din zona scrumierei, s-a apucat sa imi explice el cat e de buna masina si ca revizii si ca draci, laci si imi trimite si poza de mai jos: Si uitandu-ma atent, observ ca pe masina ce o vinde el, suportii de nr au ceva texte acolo in germana, insa scrie ceva mai mult decat pe suportii de nr ai masinii din poza si in acelasi timp, la ce vinde el, masina are senzori de parcare asistata, aia din poza nu Pe urma o dat-o cu capacele, sa ma uit atent, ca alea imi confirma tot ce vreau ?. Mda....si in acelasi timp ce vinde el nu are pilot automat, desi samsaru sustine sus si tare ca are. Deci, evitati pe cat posibil anuntul asta, oricat de tentanta ar parea masina la prima vedere cuiva interesat. Update Desteptu asta mi-a trimis poza de la cealalta masina pe care am gasit-o zilele trecute (am postat mai sus legat si de aia). Practic sunt 2 baietasi, unul are anuntul pus pe Roman (Neamt) si celalalt ceva localitate din jurul Roman-ului. Practic, aia ce ii la vanzare la 9900 euro, a fost luata in jurul sumei de 8500 ?1 point
-
Salut! Am luat un ALH de la Brașov si am venit cu el la București si m-am tot plimbat vreo 5 zile fără să piarda nimic. Am vazut de la inceput ca burduful pe dreapta este spart . Aseară am parcat lateral si astăzi cănd m-am uitat la nivelul uleiului de la servo era sub minim. Să înțeleg că momentan nu este grav și nu pierde dacă nu virez maxim? Am completat cu ulei verse de a dat pe afară și aștept zilele urmatoare sa văd nivelul si poate chiar mâine am timp sa schimb burduful.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Scoate rama cu butoanele de geam, după care îl scoți din ea. Rama e clipsata pe afara de usa1 point
-
@V.M. O aciditate mare, chiar dacă bazicitatea uleiului îi este încă superioară poate lăsa urmări. Da, hârtiile de test sunt o idee bună. Analizele nu se fac la fiecare schimb de ulei. Analizele se fac dacă ai o mașină pe care vrei să o ții mult timp și vrei să știi dacă uleiul pe care îl folosești este ok și cât trebuie să fie intervalul de schimb (nu mă luați cu constructorul a zis). Se fac dacă iei o mașină sh și nu vrei să ai surprize (sunt cazuri în care au fost depistate contaminare cu antigel, turbina sau chiar motorul se ,,măcina"), cu siguranță vei ști ce ai de făcut. Dacă faci modificări, tunezi motorul atunci problema alegerii uleiului devine mai dificilă și doar analizele te pot îndruma corect. Ce vă imaginați, că toată ziua bună ziua dau bani pe analize? Știu ce se întâmplă în motorul meu, am niște date de reper și în funcție de profilul de conducere reglez.1 point
-
Uleiurile Xado sunt produse de Eurol Olanda. Sunt uleiuri bune, nu senzaționale, cam scumpe pentru ce oferă, am văzut analize de ulei uzat și aveau rezultate normale. Eurol a vrut să vândă și în România dar nu a avut succes.1 point
-
Uleiurile desulfurate s-au dovedit a fi o provocare foarte mare pentru chimiști. Abia acum pare că i-au cam dat de cap. Dar a mai apărut un pericol iar specialiștii spun că este mare, contaminarea uleiului de motor cu biodiesel. Se pare că nici etanolul nu este mai breaz dar pentru că sunt interesat de diesel încerc să deslușesc problema biodieselului. Un singur lucru se poate remarca cu ușurință, niciodată automobilul nu a avut atâtea căi înfundate. Iar credința mea este că de la o vreme ecologia mai mult încurcă și creează probleme decât rezolvă. Toate deciziile par a fi cauzatoare de și mai multă poluare iar mie îmi pare că cineva face bani din toate astea.1 point
-
tbn e concluzia e buna. noi nu avem astfel de probleme, nu avem sulf in combustibil, plus uleiurile C3 contin jumatate din "cenusa" obisnuita. deci tbn e irelevant. per total e mult mai rezistent decat uleiurile alea vechi cu cenusa dubla si sulf in combustibil la greu.1 point
-
@Golfulica mulți de pe aici ne îngrijim dpf-ul pentru a avea o viață cât mai lungă, unii l-au schimbat cu costurile de rigoare. Tu ai ales calea cea mai ușoară dar incorectă. Din acest motiv nu vei primi răspuns la întrebare. Pentru că nu este corect ceea ce ai făcut!1 point
-
@V.M. Aditivii moderni nu se pot vedea în analizele clasice iar producătorii de aditivi (ex Lubrizol) nu se grăbesc să lămurească misterul, nici legea nu îi obligă să o facă. Ce vedem noi într-o VOA sunt aditivii solizi clasici. O analiză ne ajuta totuși să aflăm câteva caracteristici care țin de performanță și de bazele utilizate. E destul de dificil să aditivezi un ulei modern. Nu știi ce se poate bate cap în cap și ce fel de reacții generează. Dacă nu ai cunoștințe și mai ales date a ce urmează să bagi, mai bine apelează la profesioniștii care fac uleiuri și utilizează doar uleiul din bidon. Poți să obții un cocktail nociv care va produce daune. Lucru valabil și pentru carburanți.1 point
-
@V.M. Cea mai bine pusă la punct formulă de tungsten se află în Ravenol REP 5w30. Chiar dacă nu are aprobarea Vag datele sunt în cadrul normei 504.00-507.00. Știu, are un preț mare dar ulei bun plus aditiv ieși tot acolo plus că amestecul este stabil, se evita componente care se bat cap în cap. Deci dacă vrei tungsten, este soluția ideală. @CristiALF fac parte dintr-o mică comunitate de pasionați în acest domeniu. Ne documentam, discutăm, analizăm, experimentăm. Toată lumea cheltuie bani pe diverse chestii la mașini, noi am ales să cheltuim în zona asta. E felul nostru de a ne bucura de mașină.1 point
-
@V.M. Eu folosesc Archoil 9100 și ți-l recomand numai că achiziția e cam problematică. Eu l-am luat din Anglia cu ajutorul unui coleg de forum, nu trimit în România. Am înțeles că s-ar vinde și în Polonia și trimit în România. Cred că cel mai bine ar fi să scrii un mail pe site-ul oficial și te îndrumă ei. La momentul actual este ,,creme de la creme" mai ales în motoarele moderne. Este cineva care deja are în motor noul Esp cu Archoil, va face și analiză. Eu am optat pentru Total. Teoretic cu fiecare dintre cele două uleiuri ar trebui să crească semnificativ cantitatea de resurse pentru a prelungi viața uleiului. Rămâne de văzut.1 point
-
Ce om, sa iti iei up in bani de passat full impekabil cu chilometri absolut reali Glumesc - apreciez foarte mult oamenii care fac alegerile tinand seama struct de regimul de utilizare al masinii - si nu se arunca la barci inutile destinatiei propuse. Ca dotari are tot ce-i trebuie, pana si senzorii de parcare imi par in plus la o masina atat de mica cu haion.1 point
-
Golf 1.5 TSI 130CP TSI DSG Bluemotion Observati ca turometrul este pe 0 in mers. Acest regim de functionare micro hibrid se activeaza in anumite conditii suplimentar fata de clasicul ACT. Pe bord se afiseaza "Mers in gol" si turatia cade la 0. Cand acelerezei se reporneste fara sa simti nimic, doar vezi ca turometrul sare la turatia normala. Masina are o a doua baterie compacta Lithium Ion care alimenteaza acesoriile (servo, clima, faruri, etc) in timp ce motorul e oprit in timpul mersului.1 point
-
Buna! Doresc să vă cer un sfat în alegerea unei mașini sh. Octavia 2. Nu știu ce să aleg între 1,6 mpi, 1,4 tsi. sau 1.6 tdi. Menționez că merg până la 10.000 km / an (3500 in convediu). Am citit o gramada de informatii si e varza in capul meu. Turbine....volante...probleme...nu mai stiu, parca mi-e si frica. Vun de pe un Golf 4 1.6 16 v.1 point
-
Am reusit sambata sa le schimb. Astea sunt uleiurile noi: Am avut nevoie si de o pompa de transfer pentru ca pozitia busoanelor de umplere nu permite alta modalitate. Nu merge cu palnie, cu furtun sau cu bidonul. Metoda de umplere este destul de simpla, pui pana curge. Au intrat aproximativ 1,4 litri diferential spate, 1 litru fata, 1,8 cutie, 0,85 cutie de transfer, deci cam cantitatile oficiale. Am lasat sa se scurga cel vechi pana nu mai picura nimic. Asa arata uleiul vechi dif spate. Asa arata uleiul din cutie si cutia de transfer. Era mai negru decat cel din diferentiale si cu un miros diferit ca de cerneala. Semana cu uleiul de motor ars. Uleiul nou arata ca cel de floarea soarelui, galben deschis. Cred ca este uleiul din fabrica, si-a facut norma de viata cu varf si indesat. Dupa schimbare cutia se manevreaza sensibil mai usor si am scapat si de un huruit usor pe spate care probabil era din diferential. Pentru busoane va trebuie o cheie imbus de 8 mm. Ar trebui sa aveti una in forma de L destul de scurta, busoanele de umplere la diferentiale sunt mascate si nu incape altceva.1 point
-
Nu trebuie demontat volanul sau airbag-ul . In cazul asta : -indepartezi plasicul de deasupra coloanei -desfaci suruburile de jos si fortezi/rupi plasticul de sub coloana -demontezi plasticul de deasupra pedalelor -scoti mufe: blocator ,calculator coloana si fir masa -scoti surubul cu cap de 13 de la baza coloanei -desfiletezi cele patru suruburi cu cap de 13 care tin coloana -scoti afara coloana cu tot cu volan -scoti capacul de plastic de la blocator ,scoti motorasul si invarti in locul lui pana se retrage piedica (sau scoti tot blocatorul . Retine pozitia volanului in functie de pozitia rotilor si NU il invarti in gol (se rupe spira) Ai numarul meu mai jos ,suna-ma daca intampini dificultati1 point
-
in acelasi timp, de pe alt thread: @RZV Da, daca te uiti la cele mai scumpe ai sanse mult mai bune sa iei o masina fara probleme. In primul rand scapi de sansari. In al doilea rand, cine are probleme cu o masina si vrea sa scape de ea nu o pune la un pret la care dureaza luni de zile s-o dea. Daca vezi o masina care isi tine pretul de multa vreme, sansele sa fie o masina buna sunt f mari. Evident ca nu ai GARANTIA asta si ca in orice altceva exista probabil si contra-exemple. Dar sa te duci la masini sub pretul pietei "recent aduse" si sa presupui ca samsarul isi face pomana cu tine inseamna sa ti-o cauti cu lumanarea1 point
-
Asa crezi tu..ca daca o pui cea mai ieftina nu se va ingramadi lumea crezand ca e ceva in neregula..toti cauta in primul rand ce-i mai ieftin..am avut si eu masini la preturi decente puse pe net si nu m-a deranjat nimeni..obisnuiesc sa " citesc ziaru" pe autovit, si vad masini care sunt de cateva luni la vanzare si nu se dau..eu cerusem 4000€ pe astra G-ul care e in semnatura ibizei 1.4 pe ultima pagina prezentat..apoi 3700, 3500,3300..deja ma enervam maxim..masina era aproape full, km reali si nu cerea un leu !! Pana la urma am pus-o cu 3000 fix si am dat-o repejor...exemple sunt multe, dar ideea este ca cei care au masini bune si vor un pret decent nu reusesc sa il obtina din cauza samsarilor si a toroapelor ce strica piata ; ca idee, ibiza ce o am acum in prezent am luat-o cu 3500 si n-am bagat un leu in ea...masina ce a costat ~ 13-14.000 euro..si are 40.000 km si taxa platita.. Si eu spun tot ~ 7-8000 ; asta daca chiar vrei sa o dai ; dar poti incerca 10.000 si sa scazi saptamanal pretul sa te convingi pe la ce bani e cautata ;1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00