Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 29 Noiembrie 2024
-
Anual
30 Noiembrie 2023 - 29 Noiembrie 2024
-
Lunar
30 Octombrie 2024 - 29 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
23 Noiembrie 2024 - 29 Noiembrie 2024
-
Astăzi
30 Noiembrie 2024 - 29 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
05.02.2019 - 05.02.2019
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.02.2019 în toate secţiunile
-
6 points
-
Mai stergem putin praful cu noutati. Saptamana asta, masina este programata la a 2-a revizie, de data asta completa - ulei, filtre, "the works". O sa fim aproape de 14.000 km (+9k km de la ultimul schimb ulei), dar cum imi propusesem sa nu depasesc 15.000 km si urmand un concediu la schi, n-as vrea sa depasesc. Saptamanile trecute, a fost iar "cocolosita" si a primit cate una-alta. Primeste cadouri mai des ca mine! . Rasfoiam zilele trecute thread-urile si mi-a atras atentia un suport de numar "Stealth", care m-a incantat mai mult decat varianta benzii dublu adezive (pe care am folosit-o la precendenta) prin prisma usurintei de a da numarul jos. Cu ocazia asta, multumesc lui @Manoka pentru postarea detaliilor in thread-ul lui! Si un mic teaser la ce urmeaza (cineva era curios tare ce se descarca din masina ) :5 points
-
3 points
-
Toate masinile le-am intretinut cum se cuvine si am bagat bani in ele de le-am vandut in pierdere, dar asta pleaca de la mine doar la REMAT sau un muzeu ceva...cand io fii sorocul! Acum ne bucuram unul de altul!3 points
-
145.000km, coafura rezistă:) Cu vreo 1000km peste cei 10000 la care deobicei fac reviziile, si cam 1 an de cand vreau să fac distributia( cu pompa, kit accesorii, rola alternator)...am reusit sa pun bife pe cele de mai sus. Mai am in plan bujii, ulei cutie si lichid de frână. Cand o ajunge ziua la 36 de ore...Poate m-oi misca si eu mai cu talent3 points
-
Multumesc pentru aprecieri, nu sunt scriitor ci încerc doar sa prezint informațiile asa cum le văd eu într-un material obiectiv. Practic, contribui cu ce am la îndemână la o comunitate din care iau si eu informații, câștigăm cu toții. Timpul... e putin si la mine, dar prinde bine puțină variație în rutina zilnică. Referitor la testarea 4wd, tot astept vremea aia rece care sa permită alunecarea fără solicitări mari in articulatii, dar la ce temperaturi de primăvara avem, nu prea am succes. In acelasi timp, cand ar fi mers eram cu copiii in masina si nu era indicat. Astept cu nerabdare o parcare cu gheață in ea. Atasez o poză in care mi-am pierdut iar cursorul de navigație. Se pare că se fâstâcește doar in stațiuni, mare/munte, dar stațiune să fie! O avea nevoie si masina de un concediu... sunt aproape la 20k, cred ca o las sa mai respire puțin.2 points
-
Experiențe noi cu mașina. Zilele trecute am fost surprins de efectul rafalele de vânt lateral. Mașina a ajuns pur și simplu de pe banda a doua pe jumătate din prima bandă. Nu am mă experimentat așa ceva niciodată. Foarte neplăcută situația, nici nu vreau să mă gândesc ce se poate întâmpla într-o situație din asta dacă este gheața pe jos.2 points
-
Ce nu mi.a plăcut la G7, puntea spate H, adică de G4. Calitatea la unele plastice e sub G6. Pe motorul de 1.6 au pus pompa Bosch, vestita pt pilitura... asta da îmbunătățire. Egr cică nu mai are probleme , ia sa mai vedem peste 2,3 ani, sa mai treacă ceva km. Injectoarele se blochează de la pilitura, admisie include coolerul destul de complex, furtune, pompe apa electrice, clapete, inclusiv pe evacuare. Dpf mult mai complicat și scump. Eu nu vad unde e îmbunătățirea. Benzinarele tsi, sint o sperietoare pe unde citești pe net. Multa lume se orientează spre japoneze, ca ar fi mai fiabile. Dacă prinzi una care a fost lovită și aranjata, ala esti. Au prețuri mari la piese și nu se repara ca un Golf. Deci, f greu de ales.1 point
-
parerile pot sa difere de la un coleg la altul,sunt colegi care presteaza servicii si nu isi permit sa puna in pericol clientela si nici timpul lor proba dupa diverse reparatii...segmentare,cuzineti biela,ax cu came grosimea garniturii ramane aceeasi1 point
-
Ia un Passat! Da, au unele probleme (toate masinile din zilele astea au, indiferent de marca) dar se rezolva mai usor si mai ieftin decat la Audi. Piese chiar se gasesc peste tot, posibilitati de retrofit sunt multiple (unele ieftinute, altele nu). Spatiul e suficient. Nici Golf-ul 7 nu e deloc rau, duce cat duce un Passat sau un A4 si platforma noua e mai buna dar are unele minusuri, B7-le e mai... romanesc, asa, mai tanculet; are ceva mai putina “tehnologie” in el decat Golf-ul 7 si, desi asta e si un lucru rau si unul bun, asta inseamna ca se repara mai usor si mai ieftin. Dar, si asta e valabil la orice masina second, nu te zgarci la bani si cauta una in stare cat mai buna. Asta te va scuti, daca nu neaparat de bani, de mult timp pierdut prin service-uri incercand sa cauti rezolvari la nimicuri.1 point
-
Daca te apuci sa citesti tot ce scrie pe forumuri nu mai cumperi nimic. Multi intra pe forum si scriu doar cand au probleme, prea putini cand totul e ok. Daca generelizezi si spui ca toti producatorii au o marja de defect de 10%, raporteaza acest procent la cate vag-uri vezi pe strazile patriei in comparatie cu peugeot de exemplu si vezi de ce e asa mare si comunitatea vwforum. Benzinare bune vag gasesti incepand cu passat b8 si golf 7. Pe golf 6 si passat b7 ai 1.2 tsi si 1.4 tsi 122 decente, cu un schimb de distributie rezolvi marea lor problema, 1.8 si 2.0 tsi necesita mai multe investitii in caz de probleme. Cum am mai zis, din poze multe par frumoase/naspa, dar un test drive poate schimba mult perspectiva in care privesti un model si te poate ajuta sa faci o triere.1 point
-
ai intrebat vanzatorul daca a fiert sau daca pornea bine la rece?eu de obicei intre asta,daca nu e buna eu o duc inapoi varianta cea mai ieftina dar un pic riscanta,(te costa o garnitura de chiulasa + suruburi in caz ca nu e ok chiulasa),mai pierzi un pic din zgarietura aia cu hartie abraziva si o montezi asa cum este....altfel daca o duci la planat si toate alea nu face chiulasa cat te costa toate astea daca a avut numai 116kkm normal nu ar trebui sa fie probleme,eu am vandut vreo 10 anu trecut si nu m a sunat nici un client sa mi zica ca nu e buna si toti le au montat direct pe masina fara sa le mai planeze,altfel nici nu le ar mai fi luat1 point
-
Trebuie verificata uzura tecilor injectoarelor si daca nu e mare trebuie facuta planeitate ,inlocuite semeringurile de la supape ,verificate/inlocuite ghidurile si refacute scaunele supapelor1 point
-
Trebuie sa determini daca pierde semnalul gps sau daca e vreun mic bug al aplicatiei de navigatie. O resetare pe navigatie ai incercat?doar pe acest modul ca sa nu-ti afecteze celelalte...1 point
-
Eu as calcula asa: "Cati ani doresc sa tin masina" inmultit cu "cati km fac anual" + km actuali ai masinii pe care vreau sa o cumpar. Toate astea nu as vrea sa depaseasca 200k. Tu esti acum la carma, tu stii ce bani vrei/poti sa investesti in urmatoarea masina. Detin si eu un CC 2015 2.0 TDI 140 cp. L-am cumparat la 20.000 km, actual are 117.000 Reparatii necesare de pana acum: Rulmentii pe fata si ambreiajul schimbat (mi s-a dus volant si voi schimba inclusiv chitul de ambreiaj). Sunt un sofer foarte linistit, nu bruschez masina. 95% din kilometri au fost facuti doar pe autostrada in Germania la viteze de pana in 150km/h, deci nici mersul in oras nu ar fi cauza. Iti spun asta doar sa stii la ce costuri poti sa te astepti. In rest, eu sunt foarte multumit de masina. Mie imi e suficient motorul de 140cp. Am mers si cu Golf7 2.0tdi dsg 150cp Break cateva sute de km. Spatiul pe locurile din spate nu este rau deloc. Se va simti mai instabila pe curbe decat Passatul. La restul nu ma pot pronunta. Nu le-am condus. Eu as avea urmatoarele conditii: km cat mai putini, dotari de bun gust (clima, scaune incalzite, tempomat) si revizii facute la timp sau de preferat mai devreme de termen.1 point
-
Ce sa ma apuce? Mor de curiozitate daca nu vad cum e Eu am mers cu a ta si mi se pare perfect - vreau si eu asa! Intre timp, am montat si eu un DashCam sa ma mai protejez de soferi Zombi (Zombie?) de prin trafic. Un Xiaomi YI full HD @60fps. Multumit de achizitie la cei 300 ron cat o fost. Si special pentru masina: 4 manere exterioare de usi 1 dremel cu freze, panze, etc Leduri rasina epoxidica de umplere. Intre timp, ma gandesc la schema electrica. Trebuie sa se aprinda doar la descuierea masinii sau la scoaterea cheii din contact. Intre timp, constatare recenta: o mare parte dintre zgomotele din masina se datoreaza balamalelor de la usile fata. Au joc cand usile sunt inchise sau aproape inchise - de asta nu am observat pana acum. Trebuie sa le inlocuiesc. Am comandat si kitul de garnitura pentru antena sa rezolvam si acest aspect. 3B0051751 - codul de original. Voi comanda curand si un set de bielete antiruliu de la lemforder. Au cedat dupa aproape 3 ani. @cxr2test de spira aia e vorba, da. Nu inteleg cum am ghinionul asta... Vedem cum o rezolvam. Pana la noi vesti, drumuri bune!1 point
-
Eu am avut Passat vreo 15 ani. Inclusiv un B7 din 2014. Variant, manual, de 140 de cai. Am apucat sa fac vreo 20000 de km cu el. 0 probleme. Un schimb de ulei si atat. De vreo jumatate de an am un A4 B8 facelift din 2015. Tot variant, dar cu 177 de cai si multitronic. Pana acum (aproximativ 12000 de km) tot fara probleme. Cu exceptia spatiului interior (in special pentru pasagerii din spate) A4 este peste Passat din toate punctele de vedere. Parerea mea. Si portbagajul e ceva mai mic la Audi, dar nu car saci de cartofi cu ea, asa ca nu ma deranjeaza. Cum spuneau si alti colegi mai sus si cum ai scris si tu aici, la bugetul de 10000 mai bine mergi pe VW. Ideal ar fi an cat mai recent si km cat mai putini. Oricum la masinile sh, conteaza si norocul. E oarecum o loterie. Bafta!1 point
-
1 point
-
Asa este, nu se discuta aici de cutii de viteze, dar nu pot trece peste o postare inexacta fara sa o corectez. Nu exista angrenaje uscate. Angrenajele (rotile dintate din cutie) la orice cutie de viteze sunt in ulei, dar la DSG 7 ambreiajele (nu angrenajele) sunt uscate-fara ulei si se uzeaza mai repede la mersul in oras. Cumva este ontopic, pentru ca sfatul este sa nu se cumpere Passat B7 cu DSG uscat (7).1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa masina , iar stilul tau de a scrie e foarte placut si te trage "in poveste " (recunosc ca ai mult mai mult timp liber ca mine ... ) , imi place ca ii spui si cu rele si cu bune , e foarte corect asa ! Un mic sfat... gaseste o bucata mare de drum (parcare , drum de munte , giratoriu mai mare si gol ) si lasa-te un pic mai tare in masina pana pierzi aderenta ...si eu am avut un pic de "reinvatat " cand am condus prima oara un 4wd ...e urat sa te prinda cu reflexe de fwd intr-o situatie la limita .1 point
-
Off topic: Ba cam are; vezi la TDI, 1.6 vs 2.0....ma refer la cutiile DSG, dq200 si dg250.1 point
-
Inca o masina de scoala la vanzare. Daca o vedeti careva pe olx si sunteti in cautare de Golf 7, puteti sa o evitati. Este vorba de urmatorul anunt: https://www.olx.ro/oferta/vw-golf-7-1-6-tdi-IDc2AJi.html Samsaru foarte vorbaret pe mesageria de la olx, dupa ce l-am abordat ca a acoperit butoanele alea de scoala din zona scrumierei, s-a apucat sa imi explice el cat e de buna masina si ca revizii si ca draci, laci si imi trimite si poza de mai jos: Si uitandu-ma atent, observ ca pe masina ce o vinde el, suportii de nr au ceva texte acolo in germana, insa scrie ceva mai mult decat pe suportii de nr ai masinii din poza si in acelasi timp, la ce vinde el, masina are senzori de parcare asistata, aia din poza nu Pe urma o dat-o cu capacele, sa ma uit atent, ca alea imi confirma tot ce vreau ?. Mda....si in acelasi timp ce vinde el nu are pilot automat, desi samsaru sustine sus si tare ca are. Deci, evitati pe cat posibil anuntul asta, oricat de tentanta ar parea masina la prima vedere cuiva interesat. Update Desteptu asta mi-a trimis poza de la cealalta masina pe care am gasit-o zilele trecute (am postat mai sus legat si de aia). Practic sunt 2 baietasi, unul are anuntul pus pe Roman (Neamt) si celalalt ceva localitate din jurul Roman-ului. Practic, aia ce ii la vanzare la 9900 euro, a fost luata in jurul sumei de 8500 ?1 point
-
1 point
-
nu este wow dar fata de ce am vazut postat pe TraficT si FTrafic este mai mult decat decenta intentionez sa o schimb cu ceva dual in caz de accident va fi mai mult decat utila ca sa demonstrezi ca a intrat in tine ( si nu ai dat tu cu spatele ) sau ca face o manevra imprudenta de depasire si te acroseaza in lateral eu am prins o oferta la vreo 35$ cu norocul de a veni direct la posta de cartier https://www.gearbest.com/car-dvr/pp_375217.html?wid=14333631 point
-
numai codari - dar nu merge la Passat, Tiguan, etc .., din pacate - ,merge la Touareg 7P, A6 C7, A7, Q5, etc...1 point
-
1 point
-
egr, actuator turbina, etc - greu de zis, fara sa scanezi si sa vedem eroarea.1 point
-
Din păcate nu ai ce sa faci la rafale puternice de vânt , daca aveai o mașină veche puteai da vina pe amortizoarele uzate dar nu este cazul tau. Eu sunt pățit , am fost mutat de pe o banda pe alta cu o mașină de 2T la 100 km la ora.1 point
-
Ce viteza aveai? a zis pe undeva pe la meteo cam ce viteza au rafalele de vant? Eu am locuit in Irlanda vreo 4 ani si acolo vedeai camioane rasturnate cand era vant puternic.1 point
-
1 point
-
Volkswagen Transporter T5.1 Caravelle Facelift - UNITED An fabricatie - 2013 Motor - 2.0L / 140CP Cutie viteze automata DSG ll - 7 trepte Pilot automat Senzori de ploaie si de lumina in parbriz Clima 4 zone cu reglaj individual Unitate multimedia RNS510 , HDD, DVD, Bluetooth, comenzi vocale, Navi Europa est & west Rear camera Oglinzi ovale rabatabile Usi glisante pe ambele parti + hayon toate cu soft-close Webasto - incalzire stationar cu telecomanda Interior schimbat full - model MULTIVAN 6+1 (acte 8+1) Scaune spate rotabile 360 grade si bancheta extensibila (pat 3 pers.) Interior Full piele Alcantara Gri + masuta rotunda Mochetata la interior Kit Bi-Xenon Full LED interior / exterior Leduri ambientale rosii la interior in usi praguri si plafoniere Tuning ABT 120 Year Edition Style Deflectoare usile fata si capota Prelungiri bara fata si spate, praguri + eleron luneta Vopsit Gri inchis in partea de jos + dunga rosie Jante aliaj 17" Carmani Black- anvelope Kumho - vara Jante aliaj 17" MINI Silver - anvelope Kumho - iarna Bare plafon longitudinale Semnalizari U.S. Style Faruri si semnalizari infoliate ETC. Astept parerile si recomandarile voastre.1 point
-
1 point
-
Breaking News... Astazi am motat trimurile cu insertie de carbon, am facut iluminatul scrumierei de la cotiera functionabil si mi-a venit fusta bara spate cu senzori OEM. Acum se asorteaza grilele cu trimurile si scrumiera cotierei e ce trebuie. Urmeaza altele curand!☝️1 point
-
1 point
-
https://www.einfachtim.de/raeder-reifen-felgen/felgensaetze/alufelgen/vw-passat-3g-b8-alltrack-kalamata-alufelgen-18-zoll-felgen-3g0601025aa/a-47313 Kalamata care au 8x18 ET41 si s-au pus pe B8 alltrack. Latimea de 8 si cu ET41 merg la fix ca sa mai reduca din distanta pana la aripa, fara insa a fi prea aproape. Oricum vad ca la FL apar pe Golf, dar in doua nuante.1 point
-
No news is good news... CC-ul merge impecabil. Pana si frica mea de zapada, cauzata de garda mica la sol s-a dovedit a fi doar paranoia. A facut fata cu brio la munte, nu mi-a dat nici cea mai mica emotie. In materie de noutati, am una singura (un mic retrofit) pe care nu eram sigur daca sa il fac sau nu, dar nu regret: In rest, inca simt o incantare de fiecare data cand o vad si o placere de fiecare data cand o conduc1 point
-
@V.M. cand am vazut pozele alea cu interioare, am orbit! Este in Cluj un tip celebru cu Audi A4 modificat, dar cred ca interiorul ala te-ar urca in top langa el!1 point
-
1 point
-
Salut, Ma uitam si eu la combi-uri in ultima vreme. Skoda Superb nu te-ar interesa? Ar fi cea mai incapatoare in spate. Insa daca e prea mare, atunci Passat-ul e mai confortabil pentru pasagerii din spate fata de A4, din cate m-am documentat. La Golf ai cel mai putin spatiu pentru pasagerii din spate. In cazul in care nu ai fost, du-te la un targ de masini si să urci in fiecare dintre ele, să vezi care-ti place mai mult. In rest, in functie de cand vrei să iti iei, eu gaseam cel mai bun deal raport pret calitate, si nu ma axam doar pe un anumit model. Mai ai si Peugeot 508 break. Eu as alege masina cu cele mai multe dotari pe ea, chiar daca e mai veche, atata cat să functioneze dotarile respective. Scaune incalzite fata spate, camera, 4 x 4.1 point
-
Am facut o confuzie, eu aveam si arcuri sport, si atingea. Dar din cate tin minte si cu arcuri stoc si masina incarcata atingea la denivelari. Oricum Alltrack-ul e si mai inalt, deci no problem. Cu ET35 si 8J janta ajunge cu 16mm mai in afara decat 7.5J si ET45. Eu parca as merge pe ceva jante gen Sparco Asseta Gara, cu toate ca nu le pot "vizualiza" pe Alltrack.1 point
-
vapsoil(shell) face afirmatia pe site-ul lor de vanzari ca sunt singurii care obtin baza pura din gaz, din germania: "VAPSOIL 50700 Premium 0W-30 is specially developed for Volkswagen engines. Due to the technology partnership with Shell, ASP Automotive is the only company besides Shell that uses a base oil produced by Fischer-Tropsch synthesis in Germany for engine oils. Based on this very pure base oil, a motor oil was developed, which impresses with its performance. At low temperatures the VAPSOIL 50700 Premium has an improved flow behavior. Not only with negative outside temperatures, but already with the start of the cold engine an optimized Durchölung is ensured. This extends engine life while increasing fuel efficiency." https://www.vapushop.de/epages/78370048.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/78370048/Products/10030010 si mai pun filmulet care arata ca nu exista ulei prea subtire, doar informare prea putina:1 point
-
Mmm..... Problema mare.... ?..... Din postul meu, cine îți pare ca a muncit fizic....? Acum.. Întreabă și de ce?.... Pentru ca suntem prieteni, el și-a făcut partea fizica.... Hard... Eu partea electrica, modificare perne aftermaket... Termistori... Etc... Plus găzduirea la mine în service și know how ul...1 point
-
1 point
-
Cea mai buna masina pentru o mamica sa isi duca copii la scoala.1 point
-
CC-ul a atins pragul de 180.000 km, asa ca Sambata dimineata am avut programare la reprezentanta pentru schimbul de ulei si filtru DSG, cea de-a treia revizie a cutiei din istoricul masinii. Am citit destul de mult pe subiect, asa ca m-am dus cu temele facute in legatura cu procedura de schimbare a uleiului. Am apelat la cei de la Avia Pantelimon dupa ce am citit multe review-uri si nu am fost dezamagit. S-a respectat intocmai procedura recomandata de producator, motiv pentru care masina a stat cu motorul oprit aproape 45 min. pana sa intre pe elevator, pentru a se ajunge la temperatura optima in cutie. Am si asistat la intreaga actiune si m-am convins ca s-a lucrat ca la carte Uleiul vechi care a iesit din cutie era curat (culoare aproape identica cu cea a uleiului nou). DSG-ul schimba perfect treptele inca dinainte de schimbul de ulei, asa ca dupa ce s-a incheiat operatiunea am iesit cu mecanicul la test drive sa verificam comportamentul cutiei. Intr-adevar cutia schimba la fel de bine ca inainte, lin, fara vreo smucitura. Am sesizat o usoara imbunatatire la trecerea selectorului din R in D si viceversa... silky smooth . Una peste alta, ma declar foarte multumit de comportamentul cutiei si al masinii in general.1 point
-
@mihai.onu94 intr-un fel, ai dreptate. Totusi, modul tau de adresare este destul de impertinent...1 point
-
Decat s-o strice altii,mai bine-o stric eu. Oricm multumesc si apreciez de fiecare data cand imi raspunzi ,iar pe viitor asa o sa fac.1 point
-
toata lumea scrie ca trebuie mers turat, asa e, dar in afara de asta mai important cred ca este mersul pe toata plaja de turatii si mai ales pedala la podea de la turatia de cuplu pana la 3500-4000. exercitiu care face bine geometriei variabile. daca il tii intre 2200-3500 in mod constant, cred ca in afara acestei plaje apar probleme la accelerare. eu am mers in plaja 2000-3500 si acum cand vreau sa accelerez la maxim de la ~1600 se simte o oarecare ezitare, pana ajunge la turatia de ~2000, unde a fost turbina obisnuita sa lucreze. corectati-ma unde gresesc! Multumesc! de unde scoateti voi dumele astea? adica daca merg intr-a 3-a cu 4000-4500 rot si 120km/h nu e acelasi lucru cu goana spre moarte cu 160km/h? motorul merge la cu aceeasi turatie si la 100km/h intr-o treapta inferioara, ca si atunci cand merg cu a 5-a la 160km/h.1 point
-
Aceiasi problema si la mine, dar cred ca am gasit solutia pe alt forum. Farul cu pricina e de pe b5.5. Eu nu am incercat inca transformarea dar o sa postez poze si pareri dupa. Housing orientation is mirror image between left and right headlight. Confirm settings for the USA/CDN as follows: ‒ Remove large cover cap from rear of headlight housing. ‒ → Confirm selector -1- to be in appropriate setting -arrows- depending on application. Left headlight ◆Selector up: Left-hand drive (e.g.: USA - Canada - Europe etc.) ◆ Selector down: Right-hand drive (e.g.: Great Britain - Australia etc.) Right headlight ◆ Selector down: Left-hand drive (e.g.: USA - Canada - Europe etc.) ◆ Selector up: Right-hand drive (e.g.: Great Britain - Australia etc.) → Left headlight (adjustment screws for right headlight are mirror image): 1 - Lateral adjustment 2 - Height adjustment ‒ Access adjustment screws through hole in lock carrier (Phillips head or socket head). ‒ Turn the adjusting screws for lateral adjustment -1- and height adjustment -2- until the specified setting is achieved.1 point