Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.02.2019 în toate secţiunile
-
Salut, Dynaudio, nu mi se pare nu stiu ce, se aude bine, nu se aude bazait, dar nici nu mai ascult muzica asa tare, cum faceam la 20 de ani. Legat de suspensii, am pus pe masina suspensii Ohlins si le-am setat pe 20 (adica cel mai soft setting). Suspensiile originale sunt in pod acum, momentan. Nu m-am dat batut, insa atat vreau să mai vorbesc despre subiectul asta. Insa se simte diferenta de la stock la Ohlins pe setarea cea mai soft; se amortizeaza mai bine denivelarile usoare de pe drum. Primul lucru ce l-am facut cu masina cand am luat-o, a fost să ii aplic un tratament de ceramic coating. Cel mai bun lucru pe care l-am facut. Cred ca am spalat masina de doar 5 ori de cand o am, si nu am spalat-o mai mult pentru ca nu a fost nevoie. Vine o ploaie si da tot jegul jos. Masina are jante de iarna tot pe 17, cauciucuri Continental. Am luat un d-dock pentru iPhone, insa acum nu il mai folosesc ca tot mai luam telefonul să verific un mesaj, la semafor, si tot imi sarea de pe CarPlay. Ar fi fain daca ar merge CarPlay wirelessly insa din cate am google-luit, nu exista posibilitatea asta. Am luat tool-ul obd eleven PRO, insa singurele app-uri ce le-am pus sunt să imi arate viteza fan-ului cand sunt pe auto, si apoi să se inchida usile automat cand ies din masina. Insa apoi am scos setarea asta, pentru ca de obicei dupa ce ies din usa fata, trebuie să iau ceva din spate etc. M-am mai jucat cu schimbarea display-ului, de la Alltrack la R, insa am revenit pana la urma la GTI. Masina are acum 17000 sau 18000 km, a facut un drum de Grecia vara trecuta, 4 adulti, consum vreo 8 cu mers fara să ma uit deloc la consum. Sunetul evacuarii e mai sport decat la un 1.6, de exemplu, insa te unge pe suflet si nu e deranjat nici la 200+ , mers constant, de exemplu. In oras consumul e in jur de 12.5. Cel mai enervat lucru la masina e ca, daca folosesc Waze pe CarPlay, nu ma lasa să vad si harta pe Virtual Cockpit, ca cica telefonul deja foloseste datele de navigare. Nu am gasit inca o rezolvare la asta, daca exista. Eu personal, folosesc Waze-ul pentru atentionarile de trafic, iar harta de pe Virtual Cockpit o folosesc zoomed in la 30m ca pot negocia virajele cat mai adecvat. Ce vreau să-i fac, un test dyno, să vad daca intradevar are mai mult de 245 de cai sau nu, insa am vazut ca doar la Timisoara se fac testele. Mai multe poze cu ea echipata de iarna, pe data viitoare. Va salut!8 points
-
Volkswagen Transporter T5.1 Caravelle Facelift - UNITED An fabricatie - 2013 Motor - 2.0L / 140CP Cutie viteze automata DSG ll - 7 trepte Pilot automat Senzori de ploaie si de lumina in parbriz Clima 4 zone cu reglaj individual Unitate multimedia RNS510 , HDD, DVD, Bluetooth, comenzi vocale, Navi Europa est & west Rear camera Oglinzi ovale rabatabile Usi glisante pe ambele parti + hayon toate cu soft-close Webasto - incalzire stationar cu telecomanda Interior schimbat full - model MULTIVAN 6+1 (acte 8+1) Scaune spate rotabile 360 grade si bancheta extensibila (pat 3 pers.) Interior Full piele Alcantara Gri + masuta rotunda Mochetata la interior Kit Bi-Xenon Full LED interior / exterior Leduri ambientale rosii la interior in usi praguri si plafoniere Tuning ABT 120 Year Edition Style Deflectoare usile fata si capota Prelungiri bara fata si spate, praguri + eleron luneta Vopsit Gri inchis in partea de jos + dunga rosie Jante aliaj 17" Carmani Black- anvelope Kumho - vara Jante aliaj 17" MINI Silver - anvelope Kumho - iarna Bare plafon longitudinale Semnalizari U.S. Style Faruri si semnalizari infoliate ETC. Astept parerile si recomandarile voastre.4 points
-
No news is good news... CC-ul merge impecabil. Pana si frica mea de zapada, cauzata de garda mica la sol s-a dovedit a fi doar paranoia. A facut fata cu brio la munte, nu mi-a dat nici cea mai mica emotie. In materie de noutati, am una singura (un mic retrofit) pe care nu eram sigur daca sa il fac sau nu, dar nu regret: In rest, inca simt o incantare de fiecare data cand o vad si o placere de fiecare data cand o conduc4 points
-
Breaking News... Astazi am motat trimurile cu insertie de carbon, am facut iluminatul scrumierei de la cotiera functionabil si mi-a venit fusta bara spate cu senzori OEM. Acum se asorteaza grilele cu trimurile si scrumiera cotierei e ce trebuie. Urmeaza altele curand!☝️3 points
-
@Boditza asa cum zice si @pronet regulile de baza :fara motor incis , nu insisti intr-un singur loc si alternatorul protejat . Important sa nu fie jet puternic ! La spalatoriile Self Service (majoritatea) prima treapta de clatire (fara apasare pe lancie) are o presiune adecvata de curatare ( daca poti sa tii mana in jetul de apa , e corespunzator si pentru motor) . Procesul safe nu este al meu personalizat , am furat meserie de la altii , cam toate ponturile se gasesc in filmul acesta : Important sa ai uneletele necesare : pensule corespunzatoare , solutii , lavete , ca jetul de apa simplu aplicat nu face mare lucru.3 points
-
Am profitat si eu astazi de vremea cu temperatura pozitiva si am spalat motorul asa "rapid" de ochii soacrei . Nu mai suportam tot praful care se stransese pe el. Imediat dupa spalare am plecat la drum si in 100km de autostrada motorul era uscat tot Va urma ceva mai complex la primavara. Tot astazi am reusit si eu in sfarsit sa imi raspund mie personal la o intrebare .....Care este garda la sol cu noile arcuri Eibach? Asa ca am facut testul de garda la sol .....credeam ca zapada o sa tina mai mult dar din pacate a fost greu de gasit, asa ca a trebuit sa ma joc putin cu lopatica de flori a sotiei pentru a face o movila de zapada pe o suprafata plata . Anvelopele au fost verificate inainte de test si erau toate patru la 2.2. bari . Tinta a fost punctul de mijloc al axei fata , fix in mijlocul scutului iar rezultatul este urmatorul : Zapada fiind cam "degerata" nu era prea maleabila , asa ca am reusit sa determin 22 cm fiind adancimea corecta, o surpriza placuta . Celalalte masuratori stau cam asa : 27 CM la pragul din fata (punctul de montat cric) si 29 cm la pragul din spate. Este suficient si sunt extrem de multumit de acest rezultat ! Odata cu testul de astazi am reusit sa compilez si eu o prezentare restanta de mult pentru mine, a masinii cu noile arcuri montate.... si nu numai3 points
-
145.000km, coafura rezistă:) Cu vreo 1000km peste cei 10000 la care deobicei fac reviziile, si cam 1 an de cand vreau să fac distributia( cu pompa, kit accesorii, rola alternator)...am reusit sa pun bife pe cele de mai sus. Mai am in plan bujii, ulei cutie si lichid de frână. Cand o ajunge ziua la 36 de ore...Poate m-oi misca si eu mai cu talent2 points
-
https://www.einfachtim.de/raeder-reifen-felgen/felgensaetze/alufelgen/vw-passat-3g-b8-alltrack-kalamata-alufelgen-18-zoll-felgen-3g0601025aa/a-47313 Kalamata care au 8x18 ET41 si s-au pus pe B8 alltrack. Latimea de 8 si cu ET41 merg la fix ca sa mai reduca din distanta pana la aripa, fara insa a fi prea aproape. Oricum vad ca la FL apar pe Golf, dar in doua nuante.2 points
-
@Muale daaa sigur fac rost de o mantie cu buline rosii si o coroana si am rezolvat situatia.2 points
-
2 points
-
@Muale Da eu l-am spalat la self service . Pana acum nimeni nu mi-a zis nimic , de obicei spalatoriile self service sunt ca sotiile cand umbla cu prietenele prin mall : Nesupravegheate. Cu un simplu "vermorel" cu reglare la stropire am facut spuma aia . Secretul este sa fie plin pana la jumate si cand stropesti il si agiti .2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Ce viteza aveai? a zis pe undeva pe la meteo cam ce viteza au rafalele de vant? Eu am locuit in Irlanda vreo 4 ani si acolo vedeai camioane rasturnate cand era vant puternic.1 point
-
1 point
-
Ultima dată când am căutat vapsoil mi s-a spus că a dispărut de pe piața. A reapărut? Vapsoil am folosit cam 10 ani la mașinile mele și n-am fost fericit când a dispărut. Am folosit Shell av-l ultra professional 0w30 intre timp. Foarte bun dar la fel..... imposibil de găsit pe piața noastră.1 point
-
Stiu treaba cu factura de montaj dar o sesizare la anpc nu le strica ca altfel o sa ajungem sa gasim doar piese contrafacute, mereu am cautat sa cumpar branduri bune lemforder,kayaba, liqui moly dar cum am patit de data asta la ei plus indolenta celor de la punctul din jiului din bucuresti care nu raspund la telefon sau email ca vezi domne ei sunt ocupati(i-am sunat de pe telefon cand eram in magazin si eram doar eu acolo si telefonaele lor nici macar nu sunt pe vibratii, efectiv sunt date pe mute). pentru asta merita un pic de bataie de cap, ca banii sigur nu ii recuperez.1 point
-
1 point
-
Bancheta se rabateaza daca tragi de doua snururi care sunt pe lateral in partea din spate a banchetei, in interiorul portbagajului. Cum la tine e blocat portbagajul, singura solutie e sa bagi mana prin gaura de la cotiera si sa incerci sa dai de ele. Daca ajung la masina mai tarziu o sa iti fac si o poza ca sa ai idee despre ce vorbesc. L. E. Am facut poze.1 point
-
1 point
-
@V.M. cand am vazut pozele alea cu interioare, am orbit! Este in Cluj un tip celebru cu Audi A4 modificat, dar cred ca interiorul ala te-ar urca in top langa el!1 point
-
Senzorul radar al ACC este in emblema VW din grila frontala. Emblema se acoperă de zăpada si nu dispare de acolo. Concluzia ar fi că nu este încălzită, deci o varianta ieftina, fara fire in plus, fara capacele degivrante, este vintage, te dai jos din mașină, dai cu mâna si esti bun de drum, ca nou! ? Citeam ca s-a pus încălzire doar pe camera video din față.1 point
-
@sofo_bogdy Acuma sunt legat la bricheta....si da are curent si fara contactul pus. Ramane non-stop conectata ziua, uneori am mai uitat-o si pe noapte dar nu am avut probleme. Intra in modul de parcare si nu filmeaza non-stop! Am la favorite https://www.emag.ro/cablu-miniusb-mio-mivue-smartbox-pentru-camere-si-navigatie-auto-miosmartbox/pd/DSN5MYBBM/ ...dar inca nu is convins ca merita! Cand vad poaza asta ma simt ca in scaun la dentist...ma ia cu durere doar cand ma gandesc! :)))1 point
-
3...2...1.... acu apare @Muale sa zica de cablu ce atarna. ?1 point
-
1 point
-
Intretinerea la un 4x4/dsg 6 este mult mai scumpa decat la un FWD si cutie manuala, evident ca exista si beneficii de pe urma acestor cheltuieli extra. La fiecare 60.000km la 4x4 ai de schimbat ulei+filtru si tot la 60.000km ai de schimbat ulei+filtru dsg, reviziile la astea doua cred ca sunt cam 3000ron. Pe langa asta orice reparatie in plus la sistemul 4x4 sau dsg este costisitoare, costisitor insemnand peste 2000ron. Dar e si normal la asemenea masini ca doar nu vorbim de un opel corsa sau de un logan. Eu daca as fi in locul tau, mi-as calcula bine necesitatile si m-as orienta spre o masina mai slab dotata si cu mult mai putini km (chiar daca ar fi veche ca si an de productie), as lua in calcul inclusiv alte marci. Prefer oricand o masina de 6 ani cu 100.000km decat una de 4 ani cu 210.000km si cu dotari. Suntem diferiti, eu acum vad masina doar ca un mijloc de deplasare si de tocat bani, de pasiune nu mai poate fi vorba, am alte pasiuni care sunt mai rasplatitoare. Asa ca e bine sa te informezi inainte de achizitie de costurile reale de intretinere, deoarece la o prima vedere am impresia ca sunt mult mult mai mari decat a masinii ce o ai acum in intretinere.1 point
-
@Muale Duminica dimineata la ora 8 maxim de taxiuri care ies din tura dai , nu se pune problema ca asteapta cineva dupa tine ,sa nu zic ca acest self service e Non Stop asa ca daca ma trezesc noaptea sa fac operatia asta nu sta nimeni dupa mine . In timpul zilei sigur plec cu frigiderul plin de carne daca spal motorul ....dar nu imi place sa stau la coada , asa ca prefer orele mai matinale .1 point
-
1 point
-
Nu se duce nimic. Stai linistit. La passat il spalam lunar, vara, fara nici un stres. Sa nu fie motorul cald cand dai cu apa, atata tot. Bine, si protejat alternatorul.1 point
-
@Boditza 10x Nu cred ca o sa fie afectat ceva la motor , deja e la a 5-a spalare de acest fel de cand e la mine . iti zic din experienta ca diferenta intre spalatul de mine si mersul in coloana pe ploaie torentiala ....este cam acelasi lucru , intra apa si noroi ca la balamuc printre capota si faruri si pe la zonele descoperite de langa scut . La golf am spalat motorul de minim 30 ori in 9 ani si nu am avut probleme cu senzori sau erori de genul intermitent , intr-adevar cu mare atentie si fara a se concentra jetul de apa in anumite zone . Oricum in timp vom afla daca la Tiguan dauneaza sau nu , ca de spalat motorul nu ma voi opri , chiar daca incep erorile , sa il vad asa curat la deschiderea capotei e priceless . Teoretic nu il spal mai mult de 3 ori pe an , intre spalari doar curatat de praf si suflat . @yanq sper ca poza de mai jos este inceputul povestii de "Inaltare " pentru Kodiaq-ul tau : Mentiune importanta pentru aceste arcuri este : Set of Pro-Lift-Kit coil springs suitable into: Skoda Kodiaq (NS7) IMPORTANT : Without levelling control. Am citit prin alte locuri de altii care au rezolvat din vcds cu Levelingul de faruri. De cand ma uitam eu la arcurile de Tiguan am vazut acest set si nu vreau sa fiu rau dar la ~250 euro toate patru arcurile sunt POMANA ....avand in vedere ca cele de la tiguan au fost 520 euro cu tot cu transport , iar obsedatul de mine le-a urmarit pe site cu un an inainte de achizitia tiguanului si nu au coborat sub 488 euro1 point
-
Si pielea se zgaraie sau, daca ai Skoda, se autodistruge ? Ramaneti la volane de plastic!1 point
-
1 point
-
Sunt identice 67/80/167 doar evolutie de piesa.Lasa in serviciu pe cel cu 1671 point
-
Sa mai stergem praful pe aici. Fiind inceput de an, a venit impozitul. Am platit imensa suma de ...3RON! Si pentru ca la sfarsitul lunii se face anul de cand am masina, a sosit vremea reviziei. Dupa ce am fost refuzat politiocs de Midocar si Avia Motors am aflat ca de masinile hibride/electrice se ocupa exclusiv Porsche Nord. Asa ca am facut o programare telefonica pentru ieri 22ian la ora 9AM. Am ajuns si am fost preluat de un domn consilier service. Talonul la control, furnizat informatii despre kilometrii din bord, nivel combustibil in rezervor etc. Am fost informat ca pentru passat GTE exista "o actiune VW" pentru rescrierea ECU cu o versiune mai noua, bla,bla,bla, s-a tiparit un vraf de foi pe care a trebuit sa le semnez de parca urma sa-mi dau un rininchi, m-am conformat. In timp ce domnul consilier tot completa de zor la fisa service/revizie, printre dinti cu un ranjet de mare cunoscator in ale masinilor imi baga ' nucleara': "Haideti ca colegii mei au scris in fisa ca trebuie sa schimbe uleiul si filtrele". Radea in continuare si incerca sa-i scuze pe colegi. I-am raspuns sec ca intradevar GTE este o masina care are si motor termic! Va dati seama pe mana cui ne lasam masinile? Dupa vreo 3 ore am fost sunat cum ca lamelele de la stergatoare ar treui schimbate..doar 229RON si ca la fel si bateria de la cheie. Am multumit dar am spus ca o sa ma ocup personal de aceste aspecte. A incercat sa ma convinga ca si alti clienti si-au schimbat singuri bateria si dupa o saptaman au reclamat cum ca deja s-a descarcat.Mi-am asumat si acest aspect. Iar la ora 17 am fost sa ridic masina.In total revizia m-a costat 670ron, (4 litri ulei castrol 5w30 vrac+ filtru si manopera aferenta) Pe factura scrie ca urmatorul schimb de ulei va fi la 54722km sau 22.01.2021. Eu din cate stiu la GTE schimbul se face la 10000km sau 1an. Dar te pui cu PBN romania? PS. Pentru revizie am remontat sistemul DicoverPro. De cate ori ma uitam la el parca aveam nisip in ochi.1 point
-
1 point
-
Experiențe noi cu mașina. Zilele trecute am fost surprins de efectul rafalele de vânt lateral. Mașina a ajuns pur și simplu de pe banda a doua pe jumătate din prima bandă. Nu am mă experimentat așa ceva niciodată. Foarte neplăcută situația, nici nu vreau să mă gândesc ce se poate întâmpla într-o situație din asta dacă este gheața pe jos.0 points
-
0 points
-
Salut, aceea clema, clema care lipseste din grupul VAG sper sa nu gresesc, dar la mine si sigur la orice golf 7 nu exista din fabrica piesa! Clema cand esti tamb de ai parcat aiurea masina sa poti fi sunat, nu costa decat 10lei. Clema care ma f..t o ora sa o pot monta pentru ca cei de la vw le-a fost lene sa echipeze masina cu park tiket. Montajul pare foarte simplu dar nu este asa pentru ca a trebuit pusa fix in zona respectiva altfel statea bleaga... grija la maini sa fie foarte curate cand departati acoperirea din stalpul A stanga si bdw trebuie doar putin departat si glisat pana spre capat.0 points
-
M-am gandit ca s-ar putea sa va ajute: eu tocmai mi-am luat o masina din Germania si a fost nevoie sa traduc actele pentru a o inmatricula in Romania. Am gasit aceasta firma in Bucuresti care are preturi foarte bune si care mi-a oferit si traducerea foarte repede: http://www.traduceriacteauto.ro/ Poate va foloseste si voua! Drumuri usoare tuturor!-1 points
-
daca ai bani sa l intretii, cauta A4 daca nu, Passat B7 e ok. eu am avut 2 ani passat B7 sedan, 2.0 tdi 140cp si am fost f multumit. am citit un articol cand cautam masina aia si un ing german spunea ca este cel mai fiabil passat facut de nemti si inclin sa i dau dreptate. pe suspensii, e mai barca, asa ... ai senzatia ca peaca de spate pe viraje in rest, e ok , nici nu zdruncina cine stie ce ( am B8 acuma si asta chiar zdruncina in comp. cu B7). daca e intretinut bine, nu are nici o problema cu CP....injectoare.. etc sper sda te fi ajutat cat de cat-1 points
-
Gata! s'a retinut! multumesc!! Il folosesc p'asta pana schimb corpul de injectie.-1 points
-
nu am gasit nimic asemanator, de aia fac topic nou. am pe G3 din ''93 releu pompa, cu nr 67.... am cautat la alte masini la fel si am gasit ca era pus cu nr 167... Am pus pe masina la a mea 167 si functioneaza bine. Fizic e LA FEL, contacte, tot. \Care stie sa imi spuna daca sunt diferite??? si cu ce difera la...,,lucru''???-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00