Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.02.2019 în toate secţiunile

  1. Am profitat si eu astazi de vremea cu temperatura pozitiva si am spalat motorul asa "rapid" de ochii soacrei . Nu mai suportam tot praful care se stransese pe el. Imediat dupa spalare am plecat la drum si in 100km de autostrada motorul era uscat tot Va urma ceva mai complex la primavara. Tot astazi am reusit si eu in sfarsit sa imi raspund mie personal la o intrebare .....Care este garda la sol cu noile arcuri Eibach? Asa ca am facut testul de garda la sol .....credeam ca zapada o sa tina mai mult dar din pacate a fost greu de gasit, asa ca a trebuit sa ma joc putin cu lopatica de flori a sotiei pentru a face o movila de zapada pe o suprafata plata . Anvelopele au fost verificate inainte de test si erau toate patru la 2.2. bari . Tinta a fost punctul de mijloc al axei fata , fix in mijlocul scutului iar rezultatul este urmatorul : Zapada fiind cam "degerata" nu era prea maleabila , asa ca am reusit sa determin 22 cm fiind adancimea corecta, o surpriza placuta . Celalalte masuratori stau cam asa : 27 CM la pragul din fata (punctul de montat cric) si 29 cm la pragul din spate. Este suficient si sunt extrem de multumit de acest rezultat ! Odata cu testul de astazi am reusit sa compilez si eu o prezentare restanta de mult pentru mine, a masinii cu noile arcuri montate.... si nu numai
    9 points
  2. Mai o spalare, mai o emblema neagra si o linie din bara fata neagra .... mai un ecran de 8" ... mai un gand de vanzare .. apoi razgandit ... viata tumultoasa ? PS, ecranul si rama veche sunt de vanzare daca este cineva interesat
    8 points
  3. Soția mea a ieșit la geam și mi-a zis: "Așa-i că e greu cu două!" Fiindcă spălam mașinile, bănuiesc că la ele s-a referit! 4.5 grade, manichiura rezista
    5 points
  4. saptamana viitoare eUp face o vizita la VW .. s au inmultit "problemutele"..... 1. stergatoarele "dardaie" pe parbriz ( dealtfel, sterg bine ) 2. in continuare zgomot mare la viraje parcare pe fata 3. la plecare de pe loc ( in special pe marsharier ) si calcare frana, se aud pocnituri puternice (posibil ce spuneau colegii de suporti etrieri )... aici m ar ajuta daca stie cineva de existenta unui TPI de la dealer . 4. aseara am incarcat la priza normala toata noaptea. de dimineata masina arata ca a primit curent doar ptr 5 km in plus si acul la combustibil era la jumatate, A mers sotia cca 30 km cu masina si acum are 36km Range fata de 47 cand a plecat cu ea dupa ce a incarcat o noapte intreaga la priza casnica.... foarte ciudat comportament !... sunt curios cu cat ajunge acasa, dupa alti cca. 18 km rulati. in rest, masina inca este o ...incantare! ... parbrizul incalzit face toti banii... ma gandesc sa iau o mini remorca si sa pun un generator in ea... asa as rezolva problema autonomiei si as vinde passatul. toate bune ! .
    4 points
  5. O schita tehnica ? Pe bune, crezi ca a scos cineva asa ceva cu cote si dimensiuni ??? Prietene, cumpara un buson de baie pe care il gauresti si sudezi o teava. E acelasi lucru ???
    2 points
  6. @Boditza camera o poti monta discret cu alimentare direct de la sigurante fara cabluri atârnate , in afara câmpului vizual. Am și uitat că o am in mașină .
    2 points
  7. Salut, Dynaudio, nu mi se pare nu stiu ce, se aude bine, nu se aude bazait, dar nici nu mai ascult muzica asa tare, cum faceam la 20 de ani. Legat de suspensii, am pus pe masina suspensii Ohlins si le-am setat pe 20 (adica cel mai soft setting). Suspensiile originale sunt in pod acum, momentan. Nu m-am dat batut, insa atat vreau să mai vorbesc despre subiectul asta. Insa se simte diferenta de la stock la Ohlins pe setarea cea mai soft; se amortizeaza mai bine denivelarile usoare de pe drum. Primul lucru ce l-am facut cu masina cand am luat-o, a fost să ii aplic un tratament de ceramic coating. Cel mai bun lucru pe care l-am facut. Cred ca am spalat masina de doar 5 ori de cand o am, si nu am spalat-o mai mult pentru ca nu a fost nevoie. Vine o ploaie si da tot jegul jos. Masina are jante de iarna tot pe 17, cauciucuri Continental. Am luat un d-dock pentru iPhone, insa acum nu il mai folosesc ca tot mai luam telefonul să verific un mesaj, la semafor, si tot imi sarea de pe CarPlay. Ar fi fain daca ar merge CarPlay wirelessly insa din cate am google-luit, nu exista posibilitatea asta. Am luat tool-ul obd eleven PRO, insa singurele app-uri ce le-am pus sunt să imi arate viteza fan-ului cand sunt pe auto, si apoi să se inchida usile automat cand ies din masina. Insa apoi am scos setarea asta, pentru ca de obicei dupa ce ies din usa fata, trebuie să iau ceva din spate etc. M-am mai jucat cu schimbarea display-ului, de la Alltrack la R, insa am revenit pana la urma la GTI. Masina are acum 17000 sau 18000 km, a facut un drum de Grecia vara trecuta, 4 adulti, consum vreo 8 cu mers fara să ma uit deloc la consum. Sunetul evacuarii e mai sport decat la un 1.6, de exemplu, insa te unge pe suflet si nu e deranjat nici la 200+ , mers constant, de exemplu. In oras consumul e in jur de 12.5. Cel mai enervat lucru la masina e ca, daca folosesc Waze pe CarPlay, nu ma lasa să vad si harta pe Virtual Cockpit, ca cica telefonul deja foloseste datele de navigare. Nu am gasit inca o rezolvare la asta, daca exista. Eu personal, folosesc Waze-ul pentru atentionarile de trafic, iar harta de pe Virtual Cockpit o folosesc zoomed in la 30m ca pot negocia virajele cat mai adecvat. Ce vreau să-i fac, un test dyno, să vad daca intradevar are mai mult de 245 de cai sau nu, insa am vazut ca doar la Timisoara se fac testele. Mai multe poze cu ea echipata de iarna, pe data viitoare. Va salut!
    1 point
  8. Ca sa rabatezi bancheta trebuie sa ai putina ambitie si rabdare, sa bagi mana prin gaura de la cotiera sa ajungi la snururile alea. Greu dar nu imposibil
    1 point
  9. Exact la aia ma si refeream. Doar partea pe care stai am reusit sa o scot..
    1 point
  10. @Boditza 10x Nu cred ca o sa fie afectat ceva la motor , deja e la a 5-a spalare de acest fel de cand e la mine . iti zic din experienta ca diferenta intre spalatul de mine si mersul in coloana pe ploaie torentiala ....este cam acelasi lucru , intra apa si noroi ca la balamuc printre capota si faruri si pe la zonele descoperite de langa scut . La golf am spalat motorul de minim 30 ori in 9 ani si nu am avut probleme cu senzori sau erori de genul intermitent , intr-adevar cu mare atentie si fara a se concentra jetul de apa in anumite zone . Oricum in timp vom afla daca la Tiguan dauneaza sau nu , ca de spalat motorul nu ma voi opri , chiar daca incep erorile , sa il vad asa curat la deschiderea capotei e priceless . Teoretic nu il spal mai mult de 3 ori pe an , intre spalari doar curatat de praf si suflat . @yanq sper ca poza de mai jos este inceputul povestii de "Inaltare " pentru Kodiaq-ul tau : Mentiune importanta pentru aceste arcuri este : Set of Pro-Lift-Kit coil springs suitable into: Skoda Kodiaq (NS7) IMPORTANT : Without levelling control. Am citit prin alte locuri de altii care au rezolvat din vcds cu Levelingul de faruri. De cand ma uitam eu la arcurile de Tiguan am vazut acest set si nu vreau sa fiu rau dar la ~250 euro toate patru arcurile sunt POMANA ....avand in vedere ca cele de la tiguan au fost 520 euro cu tot cu transport , iar obsedatul de mine le-a urmarit pe site cu un an inainte de achizitia tiguanului si nu au coborat sub 488 euro
    1 point
  11. Ma intrigă noua ta gardă la sol. Ai cu 3,4 cm mai mult decat un kodi ?
    1 point
  12. 1. La pozitia 27, este vorba despre furtun de inalta presiune spalator faruri , se vinde la kit de 3 m / 300 lei. ( fara TVA , la data respectiva...2013, pe cod de VW). In topicul meu de retrofit xenon la B7 am precizat ca am vazut suficiente devize in care reprezentanta Audi a facturat 3 x kit deci 900 lei fara TVA, pentru 3 metri de furtun. Cele 2 role de 3 metri au ramas in magazie....1 s-a pus pe masina. Desi e evident in etka ca e vorba de kit ( piesa/ buc. ) unii sustin ca e vorba de pret per metru! 2. Imaginea din elsa este cu kit de reparatie furtun de spalat parbriz ( furtun plastic gofrat de 5 mm ). Se poate repara si furtunul de inalta folosind cuplele de 90 grade , dar e inestetic, cel mai bine este dintr- o bucata. Ciudat ca apare furtun ca piesa si nu apare si cilindrul spalator far, posibil sa fi fost doar ciupit furtunul....
    1 point
  13. Si eu am crezut initial ca e un beetle si ca o sa mai am colegi dar nu a fost sa fie
    1 point
  14. Felicitari pentru achizitie, sa o folositi cu placere si fara incidente. Motorul asta nu prea face probleme. Titlul este derutant, nu stiu de ce ii zici broscuta, de obicei aceasta denumire se refera la VW Beetle in 99,9% din cazuri.
    1 point
  15. Acum pe bune. tu dai 155ron din buzunar pe fibra si iei in calcul 31RON. Sa inteleg ca restul sumei 124Ron ca nu ai cheltuit-o? Deja ma depaseste logica asta si ma declar invins! Poate intradevar nu am inteles nimic .Asa ca am sa ma opresc aici.
    1 point
  16. Nu trebuie data jos bara pentru a demonta farurile, Cel putin pt Golf 5 normal si GTI. http://www.vwgolf.net.au/showthread.php?22287-Shortcut-Headlight-Removal-(no-bumper-removal-necessary)-MKV-Sportline-Comfortline
    1 point
  17. SC4 de 5A din panoul din stanga bordului.
    1 point
  18. In curand o sa am o versiune unică de crom alb ?
    0 points
  19. Totusi termenele nu sunt chiar asa de mari...adica sa dai comanda in ianuarie si sa ajunga masina in noiembrie-decembrie. Sunt 10 luni la urma urmei. Si eu am vorbit vineri cu dealerul de la PBN si mi-a spus ca la Passat 1.5 TSI termenul de livrare e de fix 5 luni (si nu 10 cum inteleg din postul tau).
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!