Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.02.2019 în toate secţiunile

  1. @vick Calculatorul de Haldex controleaza valva Solenoida N373 . Aceasta se blocheaza mecanic . Cauzele cele mai frecvente sunt : coroziunea de la apa (poza din stanga) sau Blocarea mecanica a solenoidei N373 si supraincingerea unitatii ca urmare (poza din dreapta) De obicei blocarea n373 este rezultatul lichidului de haldex neschimbat la timp. Unitatea care se schimba trebuie codata pe masina , iar din care stiu eu nu se poate folosi o unitate SH decat in anumite circumstante. Mai multe info iti poate da cineva care cunoaste bine aceste echipamente , eu ma limitez la informatiile oferite mai sus.
    2 points
  2. Salut! In actualul ALH nu am apucat sa pun ulei (proaspat proprietar). Dar, in Fiesta 1.4 TDCI E4 am mers cu Wolf 2t synth si LM diesel schmier (5122) si cea mai ieftina motorina (TSV). Cand am pus prima data wolf a fost "oau", s-a cunoscut la zgomot, consum si zvac (demaraj) - aveam un dozaj de 240ml ulei la 43L motorina. Asta era dozajul ideal. Mai tarziu am incercat si LM 5122 caruia i-am ramas fidel - diferenta observandu-se imediat. Este peste wolf 2T synth. Am sa incerc si in ALH. Am mai bagat wolf si in Opel 2.0 DTI 74km - diferenta uriase in zgomot, mult diminuat. Mai multe nu stiu, masina mai mult sta. Un prieten baga LM 5122 intr-un clio ii 1.5 dci 48kw - diferente uriase si la el. Eu din cand in cand mai fac cate un plin cu Efix 55 (rompetrol) - fara sa adaug lm 5122.
    2 points
  3. Chiar iti recomand un obdeleven...este ieftin si poti face o multime de mici lucruri cu el.
    2 points
  4. Meanwhile...random Polo meeting Am scapat si de sarea din ultimele zile presarata din belsug.
    2 points
  5. vapsoil(shell) face afirmatia pe site-ul lor de vanzari ca sunt singurii care obtin baza pura din gaz, din germania: "VAPSOIL 50700 Premium 0W-30 is specially developed for Volkswagen engines. Due to the technology partnership with Shell, ASP Automotive is the only company besides Shell that uses a base oil produced by Fischer-Tropsch synthesis in Germany for engine oils. Based on this very pure base oil, a motor oil was developed, which impresses with its performance. At low temperatures the VAPSOIL 50700 Premium has an improved flow behavior. Not only with negative outside temperatures, but already with the start of the cold engine an optimized Durchölung is ensured. This extends engine life while increasing fuel efficiency." https://www.vapushop.de/epages/78370048.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/78370048/Products/10030010 si mai pun filmulet care arata ca nu exista ulei prea subtire, doar informare prea putina:
    1 point
  6. Unde mai exact este panoul acesta si evtl cum arata ca nu am reusit sa-l identific, furtunele subtiri coboara undeva in jos in zona in care se afla turbina, pe panoul de sub bord este doar un modul compact care nu stiu ce rol are. Posibil sa fie cumva mascat in spatele bateriei si din acest motiv sa nu il vad ? Accesul este facil pa sub capota de la motor sau doar prin demontarea uneia dintre roti si a plasticului de protectie de pe interiorul aripii (nu-mi aduc aminte denumirea exacta). Mersi pentru raspuns. Am vazut in sfarsit si poza. Este N75 in grupul ala sau este un bloc compact care nu se poate schimba decat integral, ca asa inteleg din formulare (ca nu are N75 separat) ?
    1 point
  7. Din cate stiu eu, touran-ul tau nu are n75 separat, si are grup/bloc de electrovalve si este situat pe panoul dinspre habitaclu.
    1 point
  8. Schimba bujia cilindrului 2 si vezi daca se potoleste.Altfel...inlocuieste bobina de la 2 cu 3 sau 4 si vezi daca se muta eroarea.
    1 point
  9. Emergency assist - full stop!
    1 point
  10. 1 point
  11. De aici citire: https://www.skoda-storyboard.com/en/models/kamiq/skodas-new-suv-christened-the-kamiq/ Unul dintre numeroșii numitori comuni ai SUV-urilor ŠKODA este similaritatea numelor lor, începând cu K, terminând cu Q și inspirată de izolata Alaska. În limba poporului Alutiiq, locuitorii originali ai insulei Kodiak din Alaska, "KODIAQ" denotă cele mai mari subspecii ale ursului brun din lume. KAROQ își ia numele din fuziunea creativă a două cuvinte din limbile folosite de triburile americane originale. Unul din aceste cuvinte este "RUQ", adică "săgeată" (parte a siglei ŠKODA). Apoi, există un alt trib din Alaska care folosește cuvântul "KARAAQ" pentru "mașină". Cuvântul KAMIQ provine din limba inuiților care trăiesc în nordul Canadei și în Groenlanda. Descrie ceva care se potrivește perfect ca o a doua piele în orice situație. Motiv suficient pentru a oferi noului model crossover pentru piața europeană același nume ca SUV-ul deja stabilit în China. One of the many common denominators of the ŠKODA SUVs is the similarity of their names, beginning with K, ending with Q, and inspired by remote Alaska. In the language of the Alutiiq people, the original inhabitants of Alaska’s Kodiak Island, “KODIAQ” denotes the world’s largest subspecies of brown bear. The KAROQ gets its name from the creative fusion of two words from languages used by the original American tribes. One of those words is “RUQ”, meaning “arrow” (part of the ŠKODA logo). Then there is another Alaskan tribe that uses the word “KARAAQ” for “car”. The word KAMIQ comes from the language of the Inuit people living in northern Canada and Greenland. It describes something that fits as perfectly as a second skin in every situation. Reason enough to give the new crossover model for the European market the same name as the SUV already established in China. @B_o_g_d_a_n de Karniq nu gasesc nimic nicaieri 
    1 point
  12. grup optic murdar, etc...se curata sau inlocuieste, dupa caz - daca e doar murdar, se curata
    1 point
  13. stick-ul este formatat FAT32 ? citeste specificatiile MDI=ului. Sub 2Gb trebuie sa fie formatat FAT16, peste 2Gb, FAT32 http://www.my-gti.com/443
    1 point
  14. In principiu stiu ca e mare problema cu aceste cabluri adaptoare usb.Cauta sa iei unul imprumut si testeaza.Merita incercata si o diagnoza a modulului Mdi...caci el se ocupa cu asa ceva...mp3 to navi.
    1 point
  15. Am lămurit misterul de ce pe camera frontală nu s-a format gheață ( ci doar in jurul ei)...pentru ca are încălzire ?
    1 point
  16. Chiar daca Aplicatia nu activeaza si pe MY2019 cu siguranta e solutie cu long coding si adaptation...trebuie insa sa stii ce sa modifici. --------------------- Alarm beep on lock / unlock Go into [09] Central Electronics Go into Security Access and enter 31347 Adaptation channels, and you are looking for: (1)-Acknowledgement Signals -Akustische Rueckmeldung entriegen (un-lock acoustic feedback) (2)-Acknowledgement Signals -Akustische Rueckmeldung verriegeln (lock acoustic feedback) Set one or both to on if you wish. Then set the following to "on" (7)-Acknowledgement Signals -Menuesteuerung akustische Rueckmeldung (Acoustic lock menu) *** This enables a menu setting in the "car" settings, "Locking" menu of the infotainment screen to set alarm chirp on or off when locking /unlocking the car and have the option to switch it on or off from the head unit.
    1 point
  17. O parchezi aiurea si ti-o ridica baietii. Si cand ii vezi vii repede cu karcherul si ii dai.
    1 point
  18. Pe 22.01.2019 am facut configuratia si mi-a zis ca termenul este cel mai devreme noiembrie pt benzina. Pe 25.01.2019, dupa o ora de dezghetat masina, am ajuns la PBN pt a plati avansul si a mai discuta una alta. Si atunci, termenul a fost tot noiembrie 2019 cel mai devreme si m-am razgandit. Intre timp, am gasit pe stock in afara Bucurestiului si e si mai ieftina. Ma duc zilele astea sa o cumpar direct. Incovenientul e ca are anul de fabricatie 2018, daca ii pot spune inconvenient.
    1 point
  19. @jancsi90 @jancsi90 Eu am CZDA pe Octavia MQB, mai gasesti si varianta CZEA cu ACT (Active Cilinder) pe Seat, Golf, etc. Sunt motoare foarte reusite, fara probleme semnalate pana acum. Au aparut in 2013 si poti gasi variante SH la preturi convenabile. Mai nou, au fost inlocuite de seria de motoare 1.5 TSI, care vin si cu filtru de particule.
    1 point
  20. Sa mai stergem praful pe aici. Fiind inceput de an, a venit impozitul. Am platit imensa suma de ...3RON! Si pentru ca la sfarsitul lunii se face anul de cand am masina, a sosit vremea reviziei. Dupa ce am fost refuzat politiocs de Midocar si Avia Motors am aflat ca de masinile hibride/electrice se ocupa exclusiv Porsche Nord. Asa ca am facut o programare telefonica pentru ieri 22ian la ora 9AM. Am ajuns si am fost preluat de un domn consilier service. Talonul la control, furnizat informatii despre kilometrii din bord, nivel combustibil in rezervor etc. Am fost informat ca pentru passat GTE exista "o actiune VW" pentru rescrierea ECU cu o versiune mai noua, bla,bla,bla, s-a tiparit un vraf de foi pe care a trebuit sa le semnez de parca urma sa-mi dau un rininchi, m-am conformat. In timp ce domnul consilier tot completa de zor la fisa service/revizie, printre dinti cu un ranjet de mare cunoscator in ale masinilor imi baga ' nucleara': "Haideti ca colegii mei au scris in fisa ca trebuie sa schimbe uleiul si filtrele". Radea in continuare si incerca sa-i scuze pe colegi. I-am raspuns sec ca intradevar GTE este o masina care are si motor termic! Va dati seama pe mana cui ne lasam masinile? Dupa vreo 3 ore am fost sunat cum ca lamelele de la stergatoare ar treui schimbate..doar 229RON si ca la fel si bateria de la cheie. Am multumit dar am spus ca o sa ma ocup personal de aceste aspecte. A incercat sa ma convinga ca si alti clienti si-au schimbat singuri bateria si dupa o saptaman au reclamat cum ca deja s-a descarcat.Mi-am asumat si acest aspect. Iar la ora 17 am fost sa ridic masina.In total revizia m-a costat 670ron, (4 litri ulei castrol 5w30 vrac+ filtru si manopera aferenta) Pe factura scrie ca urmatorul schimb de ulei va fi la 54722km sau 22.01.2021. Eu din cate stiu la GTE schimbul se face la 10000km sau 1an. Dar te pui cu PBN romania? PS. Pentru revizie am remontat sistemul DicoverPro. De cate ori ma uitam la el parca aveam nisip in ochi.
    1 point
  21. Astă seară Kodi a sărbătorit primii 20.000 km in cele 9 luni de viață...asta la o altitudine de exact 1000 m cu o scară a hărții de 200 m...si cu tja ? Destul de mulți avand in vedere ca este masina secundară destinată doar pentru weekend-uri, plimbari si concedii...
    1 point
  22. Am gasit in sfarsit un interior de piele cu functiile similare ca cel de pe masina mea (functii electrice scaun sofer) si fara urme de uzura , zgarieturi sau altele. In 2 zile dupa servici am reusit impreuna cu un coleg sa montez scaunele, bancheta + spatar, ornamente stalpi spate si fete portiera fata. La scaune a fost totul plug & play. Oricum multumesc colegului nostru @Mecatronic pentru sfaturi. Urmeaza fete portiera spate si cotiera. Poate ma ajuta cineva cu schema de demontare cotiera . Multumesc
    1 point
  23. Sa o stapanesti sanatos. Legat de bandouri si eu sunt de parere ca negru mat este culoarea corecta. Parca nu mai este allroad cu ele vopsite in culoarea masinii. Spor.
    1 point
  24. Atunci alegerea ta este excelentă! Ravenol 2 takt teilsynth face parte din topul celor mai bune uleiuri 2t pentru motorină.
    1 point
  25. Subiectiv, sunt indragostit de octavia
    1 point
  26. Motoare tsi pe golf 7.... tsi 1.2 105 cp din 2013, highline (pe atunci se permitea HL la aceasta motorizare), am depasit in aceasta luna 110.000 km. Uleiul si toate filtrele schimbate anual dar nu mai repede de 25.000 km. Bujiile inlocuite la 60.000, iar la 2 ani (daca nu ma insel) lichidul de frana. Ieri am schimbat discurile si placutele fata/spate, cu unele aftermarket,(trw). Observand ca si cele originale erau trw insa si cu inscriptia vw AG. (sper sa nu fie interpretat ca fiind reclama) In afara de un bec de faza scurta, nu am avut nicio problema. In octormbrie voi iesi din garantie si sunt curios ce ma asteapta. pana acum, nu am ce sa reporsez acestei mototizari, cu exceptia ca la un mers mai sportiv, papa cam un litru de ulei intre schimburi (momentan nesemnificativ si cunoscut acest aspect) Nici de consum nu ma pot plange, eu unul sunt extrem de multumit. La procentul meu de aproximativ de 70% extern si 30% intern, consumul mixt fiind de 6.3. In privat daca pot sa ava ajut cu alte detalii, sunt aici
    1 point
  27. Gindirea ta e cea clasica a romanului: second hand all the way. Ala care are de ales un TV poate alege cu aceeasi diagonala intre un LED si o PLASMA. Ca performanta nu prea exista diferenta insa dpdv al consumului ledul consuma mai putin decit un bec iar plasma cit un resou..... desi e mai ieftina cu 30%. De ce sa imi pun instalatie noua de gaz cind pot sa recuperez una sh ? Sau de ce ai cumpara tu imbracaminte noua cind poti sa iei la kg de la second hand.... ??? Aceeasi blugi de firma care costa 200 euro in magazin noi ii iei cu 20 lei la sh..... Tu imi aduci aminte de un client al meu: a intrat intr-o zi in magazin ca vrea cea mai ieftina tastatura. I-am zis ca am la 15 lei si urmatoarea ar fi la 30 lei. I-am recomandat sa se fereasca de aia la 15 lei caci dupa 2 luni i se scorojesc literele de pe taste si nu mai vezi ce bati. Raspunsul lui : ""pai lasa ca daca se scorojesc vin si mai iau una....."" In ultimele 6 luni a cumparat 3 tastaturi , pe linga bani nu mai pun deranjul timpul pierdut si drumul pina aici..... Nu cumva tu tastezi de pa tastatura sh si folosesti un mouse cu bila ????
    1 point
  28. Cu intarziere de un an jumatate, dar m-am gandit sa postez solutia pentru problema cu clipitul becului de ulei cand pun contactul. S-ar parea ca acel bec din bord sta aprins doar cand are semnal de la AMBELE sonde de presiune. In caz contrar clipeste.. La mine era firul aproape rupt la una din sonde, si uneori nu facea contact corect. Bafta
    1 point
  29. Am ajuns la 20134km. Duminica, pe drumul de intoarcere de la Bran (am venit pe Targoviste, mers relaxat, fara cozi, consum mediu 4.6), am ramas fara oglinda sofer intr-o zona cu drum ingustat si cu prioritate pe sensul meu: cel din fata nu a catadicsit nici sa evite, nici sa incetineasca si nici sa opreasca dupa... ? ; am evitat cat am putut, bine ca a fost doar atat (am recuperat doar capacul exterior de pe jos si am scos semnalizarea si boarding spot fiindca atarnau). Apoi am continuat fara pana acasa si azi am reusit sa o schimb pe Casco (10-15min., recomand din nou Brady), totul functional. Am sters erorile cu OBDeleven si asta a fost. Noroc ca avem Casco, devizul era ~1500lei.
    0 points
  30. Salut, poti incerca 1.4 tsi 122hp CAXA sunt destul de ok dupa 2010.
    -1 points
  31. Asa este....am avut vecini care dimineata au inceput cu râcâitul gheței si spre seara au renunțat fara sa reuseasca sa deschida macar portiera.
    -1 points
  32. Da. Pe plafon, capota, manere, oglinzi avea 2 cm. A plouat in 2-3 ture si toata apa cazuta nu s-a mai scurs ci a inghetat in contact cu gheata deja formata pe caroserie. Ca sa o indepartez absolut toata dupa ce s-a incalzit caroseria mi-a luat vreo 2 ore. De pe plafon a fost o "halcă" imensa pe care am reusit sa o imping spre spate si pe care nu am putut sa o țin din cauza greutatii ei ? In completare... 2 cm x 1m2 = 20 litri=20 kg ?
    -1 points
  33. Din păcate chiar prea mult biodiesel care lasă urmări. Oricum nu mai dau sfaturi, a devenit tot mai complicat să incluzi 2t-ul în meniul mașinii. Abia i-am găsit șpilul la a mea. Iar creșterea lubricității nu mai este obiectivul principal de utilizare.
    -1 points
  34. 507 nu exista la 5w40 , poti sa mergi acum full gorilla cu 5w40 A3/B4
    -1 points
  35. Ok, am sa incerc ca sa vad daca se reduce consumul la "fugareala". Multumesc!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!