Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.01.2019 în toate secţiunile
-
La multi ani tuturor si un An Nou cu multe bucurii din care unele sa fie automobilistice... Trece vremea, se aduna kilometrii... contorul este foarte aproape de 19k. Herghelia a mai fost scoasa la plimbare si mânată de regula la drumuri lungi si ocazional niste off-road usor. Comportamentul la drum este excelent, nu am ce sa ii reprosez, tractiunea 4Motion prinde bine pe zapada, masina este confortabila si odihnitoare la drumuri de 700-1000km/zi. Revin cu partea de lucruri minore constatate, nu sunt deranjante si nici nu le intalnesc in fiecare zi, dar merita mentionate pentru ca era loc de mai bine: 1. Luftul de deasupra ecranului multimedia este mare, cateodata bate lumina exact in el si arata rau. 2. Masina are o optiune in meniul de clima pentru comutarea automata pe recirculare a aerului interior (ma gandesc ca ar avea si un senzor de calitate a aerului), deci ar trebuie sa estompeze noxele de afara, lucru care nu se intampla, prin urmare in masina simti noxele celorlalti participanti la trafic. Daca intr-adevar chiar are un asemenea senzor, el fie nu functioneaza, fie este reglat prost sau traim intr-o perioada in care sunt prea multe “fumigene” pe strada! Parol! 3. Butonul Start-Stop si butonul Park Assist nu sunt vizibile de la volan cand schimbatorul e in Drive dar am invatat sa dezactivez start-stopul fara sa il caut sau sa ma uit la el. Levierul schimbatorului mascheaza partea dreapta a butoanelor. 4. oglinda fara rama arata bine dar nu o poti regla cu o singura mana fara sa lasi urme pe sticla decat daca o tii cumva din spate, deci trebuie sa fii pregatit sa dai cu carpa pe ea dupa ce o reglezi, apoi se deregleaza cand o stergi si tot asa. Macar nu te plictisesti... ai o activitate in masina! Lustruitul display-ului multimedia este necesar macar o data la cateva zile, bine ca nu are negru lucios in interior, cum e trendul din zilele de azi! 5. grila din fata radiatorului aduna frunze, nu am idee cum ajung acolo, dar nu ies singure, se lipesc de intercooler/radiator si sunt greu de scos, nu imi incape mana prin grila si e destul de adanca. 6. Finisarea tapiteriei in zona tetierelor de la locurile 6 si 7 lasa de dorit, parca le-au cusut sa fie cusute, nu sunt aliniate, se vede cand esti in spatele masinii si pui bagaje in portbagajul compact care a mai ramas. 7. Placa din portbagaj ce acopera bateria are un aspect de neterminat, parca s-au plictisit si cum trebuiau sa se incadreze intr-un deadline au facut ce s-a putut. Placa respectiva pare ca nu are un loc fix, mai ales cand umbli la ea sa pui dedesubt ruloul; putea fi articulata cu alta piesa, acum o poti scoate de tot. E proiectata cam “flimsy”. Later edit: intr-un tarziu am descoperit ca faptul ca este detasabila e bun, se poate scoate si curata usor, pun pe ea acum toate elementele murdare, trotinete, roti de carucior, un sac de cartofi.. 8. Unele zone scartaie: zona de stat cu cotul pe usa, zona de deasupra unitatii multimedia, sub butonul de avarii. Avantajul este ca nu scartaie permanent ci doar cand apesi pe ele. Later edit: intre timp zona cotului s-a mai obisnuit cu mine ? si nu mai scartaie deloc. 9. Sistemul audio nu are buton de MUTE, dau sonorul la minim din comenzile de pe volan. 10. navigatia OEM este activa doar cu radio/cd/media pornite, cand inchizi radioul se opreste si navigatia. Cred ca sugestia este clara, poti naviga doar in ritm de muzica! Singura varianta sa ai doar navigatia fara muzica este sa dai sonorul la minim la radio/cd/media, navi are volum separat de restul. Imi place cateodata sa inchid radioul, sa aud doar masina, rotile, motorul... imi mai adun gandurile si am timp sa ma gandesc doar la ale mele fara sa imi dea altii tonul. 11. Cursorul ce indica pozitia masinii pe navigatie are pierderi de ritm si nu se actualizeaza, ramane undeva in spate, harta merge normal inainte, dar masina nu mai este pe ea. Am patit doar o singura data in marele “resort” Mamaia, cred ca am pierdut cursorul in aglomeratie. 12. Tapiteria locurilor din spate nu are suport lateral, este aproape inexistent, scaunele sunt foarte plate. Inca un lucru care arata ca nu e o masina de mers sportiv cu pasageri in masina! 13. Culoarea alba nu da asa bine in pozele de iarna. Cateva chestii de configurator: - culorile disponibile pe Allspace sunt majoritatea inchise, daca vrea cineva o culoare deschisa are doar alb simplu, nici macar metalizat iar gri-ul deschis metalizat nu este nici el disponibil pe Allspace ci doar pe Tiguanul scurt (la noi in tara). - scaunele reglabile electric (non-piele) au aparut pe R-line doar la sfarsit de 2018, adica la doi ani dupa lansare. - Din stirile publicate de revistele de profil inteleg ca dieselul biturbo este scos definitiv de pe configurator, totusi el apare acum pe kodiak RS, deci problema nu este de noxe in testarea WLTP. Altele, bune si rele adunate: - sistemul ACC de mentinere a distantei are momente in care se dezactiveaza cand este acoperit cu zapada si atunci “cad” toti senzorii si toata asistenta. Problema nu este faptul ca pica, se poate merge manual lejer, ci faptul ca are momente cand aparent isi revine, tempomatul reincepe sa functioneze si mentine viteza dar radarul din sigla nu mai citeste masinile din fata. Initial mi s-a parut ca e cam lent in reactii, dupa care l-am lasat intentionat sa vad daca franeaza automat dar el nimic... daca-l lasam ii dadeam un sut celui din fata. Senzorul era acoperit conform pozei de mai jos, masina din fata rula la cca 110 km/h. - Ledul alb de pe interiorul capacului de la portbagaj ajuta prin luminarea difuza a spatiului exterior cand e bezna afara si portbagajul e inca plin de bagaje (nu aveam alta sursa de lumina). - Podeaua masinii are o forma usor curbata (pe dedesubt) probabil pentru a mari unghiurile de trecere. - Intr-un offroad “light duty” consumul este 20 l/100km intr-un ritm calm de mers. In zonele cu strat fin de zapada asezat peste gheata... wow, tractiunea a fost exemplara! Abia ma tineam pe picioare pe gheata cand m-am dat jos din masina. Mai las si cateva poze din umblarile prin tara...6 points
-
4 points
-
3 points
-
3 points
-
Pretul e irelevant, oricum peste pretul pietei, dar pe langa pretul de pe mobile.de pentru ceva asemanator. L-am luat din tara, unde a avut un singur proprietar care a luat masina din Germania. De la inceput am simtit ca masina e cam lenesa, mai ales ca eram obisnuit cu B6-le care avea peste 200cp si chiar se infigea cand aveai nevoie, asa ca imi doream o resoftare. Intrucat nu aveam sculele necesare sa imi fac singur (generatia asta de ECU are protectie la tuning pe OBD, merge doar cu scule scumpe si originale pe OBD), am asteptat momentul potrivit si mi-am facut un cadou de Craciun, o resoftare la Completechip Bucuresti. Ii urmaresc de ceva timp activitatea lui Dragos Stacescu , are si dyno 4x4 si am mers la el. Am dorit ca toate sistemele sa functioneze ca mai inainte, am pastrat si softul "diesel gate" si pe baza lui s-a dezvoltat apoi, dar si EGR si DPF. Mi-a promis inca de la inceput in jur de 200cp si 440Nm, valori care au fost depasite cu 1% pe dyno. Si valorile initiale au fost foarte bune, ceva de genul 174cp si 370Nm. (am inteles ca la VAG e o regula sa iasa valori mai mari). Deci, daca isi facea cineva probleme ca softul diesel gate iti scade performantele, am demonstrat cu dyno ca asta nu se intampla. In rezervor aveam 50ml metabond si 200ml 2T MOL dynamic sprint. Am ales sa pastrez DPF pentru ca altfel saltul nu era f mare la putere ,15-20cp, nu merita sa renunta la el, mai ales ca nu am probleme. Inainte de asta facusem si o revizie cu Valvoline SYNPOWER XL-III C3 5W-30. Am mai folosit Valvoline Synpower MST C3 si la B6 si am fost multumit. In sfarsit am scapat si de lumanarile de la numar si am pus lampi cu LED originale de facelift. Inca de cand am luat-o facea ambreiajul (cred) figuri ca dupa ce se incalzeste putin pleaca in suturi de pe loc asa ca strang bani de un kit complet. Dar cuplul de acum il tine ok, nu patineaza sau ceva.3 points
-
Ce s-a speriat micutul Jimny de urs, am crezut ca il baga in şant de cateva ori Oricum, frumos ?2 points
-
2 points
-
Multam fain, asa consider si eu ca are un design care inca pare ok pt tendintele actuale dar poate sunt subiectiv fiind masina mea de peste 10 ani si inca nu ma indur sa o vand si sa trec la altceva mai nou fiind si o masina foarte fiabila din punctul meu de vedere. cand o sa o parchez si plec fara sa ma uit la ea inapoi atunci va fi momentul??2 points
-
La modelele dotate cu navi OEM, butonul de mute trebuie sa fi fost considerat un semn de burghezie sau trend aristocrat si pentru ca e masina poporului, a fost mazilit! Am impresia ca doar cele fara navi au mute dedicat. La biturbo oricum nu mai ai timp sa te uiti dupa buton, te lupți sa ții in frâu telegarii... glumesc... Intr-adevar, la hAudi merge apăsata rotita de pe volan sau pe volumul de la MMI si obții MUTE, am reflexul format, dar aici nu mi-a mers si puteam sa zic ca ar fi fost natural, fiind frati de grup, dar se pare ca sunt rude cu sens unic, doar intr-o directie. ? Volanul vw are doua taste, fara rozeta, iar la multimedia, fie ca apesi lung, fie ca apesi scurt, face acelasi lucru, inchide toata partea de infotainment. Varianta cu schimbatul sursei inseamna prea multe clicuri, selectare, revenire la sursa initiala dupa aceea, cand ar fi fost atât de simplu. Cu alte cuvinte, nici butonul de MUTE nu mai e ce a fost odată... @yanq interesant ce spui tu acolo, dar intuiesc ca e nevoie de un aparat pt codări. Imi place si Kodiak dar acum, optiunea de pe volanul ursului m-a lăsat... mut!1 point
-
@razvan.ac: daca nu mai merg mult cu masina.. am uitat (sorry de off-topic). Oricum ar fi, faina combinatia motor si optionale la Tiguan! Plimbari placute @ct_act!1 point
-
care ar fi alta solutie?el deja are alt prezon mai gros problema nu e ,,cuiul,, ci lipsa cheii dinamometrice,nu s a strans la cuplu si se smulge din chiulasa,e aluminiu oricum problema des intalnita la astea cu 2 axe....la aste cu o axa nu prea am auzit1 point
-
Ieftin fata de Superb , la oglinda cu indicator de unghi mort cereau acum 2 ani 5000 ron.1 point
-
1 point
-
La kodiaq Mute se obtine prin apasarea scrol-ului de volum din stanga volanului. Legat senzorul pentru calitatea aerului se poate ajusta sensibilitatea lui din Control unit Air Conditioning 08 Adaptation Air quality sensor sensitivity.1 point
-
VeDubluVe-ul nu are rotita pe volan, ca Seat/Skoda, ci butoane asa ca nu merge ce zici tu1 point
-
1 point
-
Recomand narva h7 power white le am de 8 luni si se vede super pe timp de ceață si ploaie , am incercat inclusiv leduri si am renuntat la ele deoarece nu am fost multumit , mai ales pe timp de iarna cand ai farul plin de gheață trebuie să îndepărtez gheața de pe el deoarece nu degajă căldură1 point
-
Cristian, vezi sa nu faci mai mult rau decat bine, cu acea solutie minune. Sfatul meu este sa descoperi/remediezi pierderea1 point
-
Asta cu ACCulam patit-o si eu. A dat eroare asistența imediat mașina a început să accelereze puternic, m-a luat prin surprindere, cat pe ce sa lovesc mașina din față. Iarna necesita atenție sporită.1 point
-
Wooow...ce tare! Nu mai merge clima. Bine ca am aflat ca si eu vroiam sa o scot de acolo ca si asa nu merge webasto. Sau nu stiu eu sa-l pornesc. Multumesc colegilor care ne-au luminat.1 point
-
Pentru acuratețea pozitionarii in Telematics Comunication Units 75 la Navigation Satellite System sa îi bifezi pe langa sistemul american de pozitionare GPS sa foloseasca simultan si pe cel european si pe cel rusesc respectiv Galileo si Glonass.1 point
-
1 point
-
Era siguranța arsa. Acum merge și trage cum trebuie, dar astăzi am aflat ca e pe ducă și turbina care are un joc foarte mare în ea. Uite asa renunț la vw și trec iar la japoneze. Un recondiționat la turbina ma costa 2020 lei iar una noua este 2150.. E de vis!1 point
-
@EmilianPop am renuntat din mai multe puncte de vedere... unul simplu ar fi ca internele mele din motor acum ar fi de AJM (de cand am refacut motorul) si aparent sunt diferite de cele originale si nu tin 300+. @Laurentiu_LWR asta vreau sa fac, montat turbina + traseu fmic + downpipe in acelasi timp. Scutesc munca si timpul masinii de stat pe dreapta si transportat de colo colo cu platforma.1 point
-
@powershot dă-mi voie să te contrazic. Pe topicul dedicat dpf-ului am postat niște poze cu diagnoze la mașina mea. În toate aveam ulei 2t în motorină, am 80000 kilometri de utilizare. Dacă valorile alea nu sunt bune tac și nu mai zic nimic. Plus că suntem destui care folosim la mașini cu dpf, nu numai că nu are nimeni probleme, avem și rezultate. Unii dintre ei au studii în domeniu dar nu își pierd timpul să explice pe forumuri ce și cum. Este opțiunea fiecăruia să decidă cum este mai bine pentru mașina lui, dacă merită cheltuiala și deranjul.1 point
-
Salutare colegi, saptamana asta a inceput destul de bine pentru mine si pentru proiect. Am reusit sa gasesc furtunul de la admisie nou in germania, cu tot cu transport a costat 150e. Ieri a ajuns la mine si pana acum 1ora am stat la garaj sa il montez si sa inlocuiesc furtunele de vacuum coapte. Mai nou, a reaparut o veche problema, si anume pierde benzina pe la filtrul montat sub masina dar in weekend as vrea sa o rezolv si sa reglez injectia. Mai jos aveti cateva poze si un filmulet cu unul din furtunele inlocuite:) https://vimeo.com/3140673731 point
-
Un mic update...de data asta e update de garaj nu de golf ....am schimbat bavareza cu un touareg ...am zis sa fie in grupul VAG si trebuia ceva mai inalt ca am descoperit ceva trasee de padure pe unde as putea sa ies cu cainele:D p.s. a crescut limita la upload poze ? parca era 2.9mb ..acum e la 4mb Scuzati murdaria de pe masini....chiar nu am avut timp de ele ...si strazile au fost pline de sare.1 point
-
Pentru anul asta mi-am propus sa ma plimb cat mai mult cu masina. Efectiv nu vreau sa ma mai dau jos din ea. Am si facut o mica pauza (30 de zile) si mi-e dor de masina. Pentru asta, am facut o lista de cateva chestii de realizat pana in primavara: - cauciucuri noi de vara pentru jantele astea (nu le mai schimb, gata). Sunt aproape decis pe Falken 225/40/18. Tatonez de unde le voi lua, ma intereseaza foarte tare sa fie DOT jumatea a doua 2018. Pentru ca majoritatea comerciantilor vand anvelope cu vechime de maxim 2 ani, vezi-doamne daca sunt depozitate ok nu conteaza. Pentru mine conteaza. - vreau sa refac amortizoarele, sa gasesc echilibrul intre tinuta de drum sportiva - masina joasa - dar si putin confort totusi. - m-am programat pentru traseu complet si intercooler frontal. Inainte de pauza, mi-au bubuit clemele furtunului care intra in intercooler si am zis gata, nu se mai poate asa. Deci, traseu complet aluminiu, fmic, si marea provocare (ambitie personala) de a nu fi deloc vizibila modificarea asta. - fetele de usi ‘homemade’ nu au rezistat. S-a dezlipit usor materialul, dar a meritat sa incerc pentru cat au fost costurile totale. Asadar, le voi retapita cum trebuie de data asta, la cineva profesionist. - traseul il voi face cu flansa egr off, asa ca vreau sa fac si soft pentru el si daca tot fac, mai punem si ‘2-3’ cai ?. - cateva piese de schimbat pe ici-colo, niste burdufe de planetare, senzori abs, bucse bascula, flanse amortizoare si cine stie ce s-o mai gasi de schimbat. “ barn find “1 point
-
De la Mannol cel mai bun este 2-takt plus. De fapt singurul care îndeplinește condițiile pentru a fi folosit în motorină. E bun și pentru dpf.1 point
-
S au scris atat de multe despre distributie incat nu vad ce s ar mai putea scrie. A aparut kit ul cu totul care cuprinde tot(inclusiv variator si celalalt pinion). Daca la prima pornire dupa ce masina a stat 24 ore zornaie lantul- trebuie schimbat. Acum fiecare il schimba cand vrea. Problema nu este uleiul ci modul cum a fost conceput acest motor. Puteti sa puneti orice ulei doriti distributia tot o veti schimba. Este un consumabil. Daca acum considerati sa dati 2000 ron pe un kit de distributie ganditi va ca la inceput ( adica 2010) doar variatorul costa 2800 ron. Despre ce vorbim? In cele 118 pagini ale acestei postari s a tot scris despre distributia de la acest motor. Nu cred ca mai este ceva de spus despre ea.1 point
-
Am ridicat capota , am pus telefonul filmand langa motor , am pornit si dupaia am ascultat inregistrarea si nu s-a auzit nimic , dar cateodata se aude din masina Nu ma zgarcesc - i-am pus de fiecare data ulei premium , bujii dintre cele mai scumpe , anvelope la fel etc ... sunt genul care investe in masina pt ca am nevoie de ea Traiam cu impresia ca daca se aude rar poate inca e ok si mai pot merge - ca investitia e destul de mare plus ca imi e frica de mecanicii din Romania chiar si la reprezentanta pt ca nu e o operatiune simpla din ce am vazut pe youtube , e destul de complicat , sincer mai mult de asta aman cat se poate - am avut multe neplaceri pe la reprezentante din cauza nepasarii , nesimtirii si indolentei... Din cauza asta reviziile mi le fac singur si tot ce se mai poate - schimbul de ulei si filtre - schimbat bujii - schimbat ulei cutie etc... O sa ajung pt operatiuni mai complicate sa duc masina in Germania...1 point
-
Tu zici ca nu prea auzi zgomotul ala, ia pune pe cineva sa-ti porneasca masina si stai afara cu capota ridicata, dupa ce masina a stat 12 -24 ore+. Daca se aude zgomotul ala de rattle metalic schimba lantul si lasa riscurile pt cei care sunt zgarciti cu banii dar cheltuie pe urma costurile unei distributii (1800ron)inmultit cu 5. Orice masina are parti sensibile, indiferent ca vorbim de VW ori alt producator.1 point
-
florin.idita - Multumesc de raspuns Prima oara am auzit sunetul ala acum ceva timp in urma cu 10k aprox Dar se aude rar , adica de cele mai multe ori nu se aude vorbesc doar de primele porniri la rece De cand am luat-o eu din germania la 70k i-am pus numai liqui moly 5w30 cu specificatia 504 00 /507 00 in speranta ca este mai bun decat castrol - poate mai prelungeste putin viata distributiei care din cate am citit are ungere din uleiul motorului E ciudat sa stai cu frica ca se rupe distributia pe lant la o masina nemteasca care are putini km - ca daia am dat mai mult pe ea sa fiu sigur ca merge si nu investesc prea mult in viitorul apropiat Nu mai e nici vw ce a fost .... ce a mai ramas - bmw , mercedes si japonezele .... probabil daca intru pe forumurile lor gasesc si acolo sute de pagini cu probleme ...1 point
-
1 point
-
in planul de service ce scrie ? daca se scrie ca se schimba si cureaua de la pompa de ulei, schimb o daca nu, nu. eu nu cred ca scrie undeva de inlocuirea curelei aleia odata cu distributia dar, cred ca undeva in regulamentul intern al serviceului la care mergi tu, scrie ca trebuie sa abureasca cat mai mult clientul ca sa i ia cati mai multi bani ... opinia mea1 point
-
Salutare ! Sigur ca da, inca de anul trecut. Am inaltat-o cu 2.5 cm si e super acum, fara sa fi afectat stabilitatea in vreun fel. Daca vrei mai multe detalii, cu mare drag pe privat...1 point
-
1 point
-
sper sa ma insel dar pare sa se fi desprins din suruburile din blocul motor...multi le strang la "muschi".Aiurea e ca 2 se infig in bloc iar al 3lea surub intr'o ureche a blocului si sa nu se fi rupt.1 point
-
In mod obisnuit, cand radiatorul de caldura are scurgeri mai maricele, atunci cand caldura este la maxim se aburesc geamurile, si se aburesc in mod hotarat, lichidul de racire la 90 grade se degaja in habitaclu sub forma de aburi care condenseaza pe geamurile reci. Solutiile minune au si parti proaste, folosirea lor poate duce la infundarea radiatorului de caldura, care pe langa un pret deosebit presupune si o manopera deosebita pentru inlocuire. Rezonabil este, dupa verificarea traseului de lichid de racire ca nu cumva sa fie plesnit un furtun sau alte posibile pierderi precum vasul fisurat, verificarea radiatorului si inlocuirea lui daca este cazul, nu carpeala fie ea orice numar.1 point
-
Am ajuns la 20134km. Duminica, pe drumul de intoarcere de la Bran (am venit pe Targoviste, mers relaxat, fara cozi, consum mediu 4.6), am ramas fara oglinda sofer intr-o zona cu drum ingustat si cu prioritate pe sensul meu: cel din fata nu a catadicsit nici sa evite, nici sa incetineasca si nici sa opreasca dupa... ? ; am evitat cat am putut, bine ca a fost doar atat (am recuperat doar capacul exterior de pe jos si am scos semnalizarea si boarding spot fiindca atarnau). Apoi am continuat fara pana acasa si azi am reusit sa o schimb pe Casco (10-15min., recomand din nou Brady), totul functional. Am sters erorile cu OBDeleven si asta a fost. Noroc ca avem Casco, devizul era ~1500lei.0 points
-
0 points
-
am coborat cu Tuaregul de la cota 1400 in sinaia, pe un drum acoperit cu zapada batuta si parca eram pe sanie, cum piscam putin frana cum o luam pe aratura, kiar daca aveam 5 km/h. Asa ca mergeam mai incet ... :icon_thumright: masina e noua, cauciucurile din dotare sunt de vara si au 3.000km ... da stiu ca asta e problema ..., eu n-oi fi cel mai mare sofer de offroad si totusi: cum e posibil ca ditamai 4 x 4 sa se comporte, in conditiile date, in halu' asta, in vreme ce daciile treceau pe langa mine? a fost prima data cand m-am gandit ca mai bine luam 10 dacii de banii aia!!! :lol: in concluzie o sa-mi iau niste anvelope de iarna, ce-mi recomandati? daca e vreun vanzator pe-aici sa ma contacteze plz.! m, Alin ps: dupa 2 zile inca sunt suparat pe tuareg, passatul nu mi-a facut figuri dinastea niciodata!-1 points
-
@jancsi90 @jancsi90 Eu am CZDA pe Octavia MQB, mai gasesti si varianta CZEA cu ACT (Active Cilinder) pe Seat, Golf, etc. Sunt motoare foarte reusite, fara probleme semnalate pana acum. Au aparut in 2013 si poti gasi variante SH la preturi convenabile. Mai nou, au fost inlocuite de seria de motoare 1.5 TSI, care vin si cu filtru de particule.-1 points
-
Asa a fost si la 1,2 TSI, doar ca problema manifestata era faptul ca la prima pornire se ineca motorul (practic masina nu pornea la prima cheie, ci la a doua sau a treia cheie). Nu se intampla mereu, dar se intampla cand afara era rece sau frig. Dupa ce masina pornea, nu mai erau probleme. Au sarit utilizatorii ca arsi ca uite ce motoare proaste face Volkswagen si ca solicita sa se remedieze problema...asa ca producatorul a recunoscut problema si a umblat la soft sa o remedieze. In urma recall-ului masinile au fost resoftate si care a fost urmarea?? Motorul pornea la prima cheie indiferent de temperatura de afara, in schimb a devenit foarte lesinat in vit I si II...lucru care l-a facut foarte enervant la condusul in oras. Degeaba au regretat toti prima varianta de soft, cu pornirile ei defectuoase la rece, nu s-a revenit niciodata la primul soft. Motorul e lesinat in primele viteze chiar si azi. Asa ca mai bine lasati problema asa cum este la 1,5 TSI, nu mi se pare deloc grav. Ca daca se apuca VAG sa umble la soft, tare imi e teama ca se va intampla ca la 1,2 TSI ....si o sa regrete toti varianta originala.-1 points
-
Daca ai BKS sau BUN cod motor ambele sunt cu dpf ...dar poti sa incerci un 505.01-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00