Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.01.2019 în toate secţiunile
-
Nu am mai postat de ceva timp, dar astazi in Toronto o fost prima furtuna mare de zapada din acesta iarna si numai bine eu am fost nevoit sa traversez jumatate din oras in aglomeratia de la ora 5... Cu ocazia asta am reusit sa vad cat de mult poate se consuma golful in trafic bara la bara si la viteza mica prin multa zapada. Rezultatul... La un punct eram la viteza medie de vreo 13km/h si consum de vreo 12.5-13%... Noroc ca se mai lasase un pic din trafic pe autostrada si o inceput sa miste mai bine. Pentru cat de incet am mers si considerand si ca a fost destul de frig, zic ca ii un consum rezonabil. In rest, niste poze cu zapada9 points
-
Salutare colegi, saptamana asta a inceput destul de bine pentru mine si pentru proiect. Am reusit sa gasesc furtunul de la admisie nou in germania, cu tot cu transport a costat 150e. Ieri a ajuns la mine si pana acum 1ora am stat la garaj sa il montez si sa inlocuiesc furtunele de vacuum coapte. Mai nou, a reaparut o veche problema, si anume pierde benzina pe la filtrul montat sub masina dar in weekend as vrea sa o rezolv si sa reglez injectia. Mai jos aveti cateva poze si un filmulet cu unul din furtunele inlocuite:) https://vimeo.com/3140673734 points
-
http://info.volkswagen.com/ro/ro/home.html?tab=check-own-car Bagi seria de sasiu și îți spune dacă ai sau nu.2 points
-
Salutare stimati colegi Va prezint pe scurt noua Jucarie-ALLTRACK. Va reamintesc ca am fost timp de 4 ani posesor de berlina B8 cu care am parcurs 140000km fara probleme.Acesta a fost si motivul pentru care am ales tot un Passat B8 ceva mai upgradat.Sper sa ma bucur in urmatorii 4 ani cel putin la fel de mult precum de cel anterior.1 point
-
Merge fără probleme și la PD. Reduce mult uzura. Mai ales iarna, când motorul se încălzește mai greu, îndeosebi dacă faci doar drumuri scurte.1 point
-
Bagati linistit si fara griji. Din anul 2001 bag la toate masinile pe care le-am avut, Mercedes,Opel, Toyota Land Cruiser, VW PD (Passat 2003 131 cai) si VW CR ..ZERO probleme. Motoarele torc si trag ca noi. Evitati mari neplaceri bagand 2T. Fiti preventivi in viata ! Va spune asta un tehnician de aviatie cu 34 de ani experienta.1 point
-
mai poti incerca varianta manuala, sa vezi daca o vrea. 1. Se pune contactul cu cheia buna 2. Se inchid toate usile 3. Cheia cu telecomanda care nu functioneaza se introduce in yala de la usa soferului, se rasuceste spre deschis si in acelasi timp se tine apasat butonul aferent deschiderii de pe telecomanda timp de cateva secunde - masina va confirma prin beep sau semnalizare. 4. Apoi se rasuceste spre inchis si se tine apasat butonul de inchis de pe telecomanda timp de cateva sec. Se poate incerca si invers , spre inchis apoi spre deschis ) 5. Se deschide, inchide manual, apoi se incearca deschiderea/inchiderea si din telecomanda. Cand se testeaza telecomanda, se ia contactul - cheia se va rasuci in pozitia 0.1 point
-
Nu este in lista de uleiuri aprobate 505.01 ,ai o gramada de variante accesibile atat ca pret cat si disponibilitate ,la AXR pune doar 5W40.Din ce motiv cautati tot felul de blenderi care efectiv nu produc nimic ce pun in bidoane doar cumpara bulk de la producatorii consacrati si imbuteliaza nu o sa inteleg veci. step_50200_50500_50501.pdf1 point
-
Ca se se stingă martorul ala de sta aprind aiurea, la intensitate mica, trebuie deconectat un fir. După aceea martorul ESP..... Și Esp ul, vor lucra normal. Mai târziu voi cauta unde am notat și va scriu și care fir este, sa va notați și voi.1 point
-
Nu, trebuie deconectat un fir din mufa ceasurilor, ca să se stingă și sa lucreze normal. Nu e degeaba... Acum lucrează, spre deosebire de cum era anterior1 point
-
Dacă ai umblat la valori și ai tot resetat nu or fi luat-o senzorii razna? Că fiind vorba de o mașină din 2015 încă nu mă gândesc să iau în calcul injectoare, egr defecte. De regulă ele umplu cu funingine rapid dpf-ul. Oricum trebuie să ajungi la cineva care să își dea seama unde este defectul. Mai poate fi motorina, am luat dintr-o stație Petrom și mi-a înjumătățit intervalul dintre regenerari. Din altă stație nu au mai fost probleme.1 point
-
Passatul B8 are motoare EA 288 nu 189, deci nu are legatura dieselgate.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, am fost la munte cu alta mașina și am găsit mașina in ice age am rezolvat rapid ca se făcuse strat de apa sub gheata, noroc ca am parcat bine, nu sub copaci. Inainte de asta am fost la revizia anuală, la reprezentanta, cost 140lei (€30). Schimb ulei peste 300 zile ca e LL. Ma gândesc sa pun ulei normal sa il schimb odată cu revizia ca sa nu merg de doua ori. La revizie practic nu au făcut nimic decât au resetat intervalul. Nici măcar nu mi-au recomandat alte stergatoare ca data trecută (când tocmai le schimbasem) In februarie merg in Bansko deci mai pun peste 1000 km, ma întorc cu cca 78000.1 point
-
Un mic update...de data asta e update de garaj nu de golf ....am schimbat bavareza cu un touareg ...am zis sa fie in grupul VAG si trebuia ceva mai inalt ca am descoperit ceva trasee de padure pe unde as putea sa ies cu cainele:D p.s. a crescut limita la upload poze ? parca era 2.9mb ..acum e la 4mb Scuzati murdaria de pe masini....chiar nu am avut timp de ele ...si strazile au fost pline de sare.1 point
-
@davides cu 10-15mm de gheață era imposibil sa deschid usa. Atat lichidul degivrant cat si racleta si puful erau in portbagaj (masina e parcata pe partea adăpostită a clădirii dar... ). Pentru ca temperatura a urcat ușor, pe la muchii (denivelari in general) s-au format bule de aer iar gheata, asa cum stii, e destul de sfărâmicioasă/se comporta precum foile de sticla cand e lovită. So, mi-am amintit ca am in trusa din casa (una din ele) obiectul mai sus amintit... Restul e deja istorie. In plus am recuperat unealta abia spre seara că vecinii, satui sa bata degeaba in gheață cu mânerele miniracletelor, au... Imprumutat-o Dimineața toata parcarea arata precum podeaua unei fabrici din Pripiat. Munti de cioburi.1 point
-
E o pagina mai in spate pe acest topic descrierea modului cum ajungi la el si unde se afla amplasat.1 point
-
@ms48aly merge ok si la pd. Incepe cu 3 ml / 1 litru de motorina si vezi cum se comporta. Daca e totul ok, poti urca pana la maxim 5 ml/litru.1 point
-
Deci merge și la PD că din ce am citit pe aici referitor la PD sunt cam multe rezerve în folosirea lui.1 point
-
Adică poluezi stand pe loc fara să te deplasezi. Pai stai, că de fapt asta fac toți care stau intre semafoare. Sunt o persoana schimbata de când nu mai folosesc mașina. 60 zile = 12 km rulați.1 point
-
In aria tehnica sectiunea Uleiuri si Carburanti regasesti absolut toata informatia de care ai nevoie , norme , vascozitati , liste uleiuri aprobate etc https://vwforum.ro/forum/115-uleiuri-si-carburanti/1 point
-
1 point
-
Recomand ca sch de ulei pt cine locuieste in Ro sa se faca la 10000km. Ulei original 5w30 pt dpf.. filtru original. Nu ne comparam cu vestul care are combustibili.. uleiuri si autostrazi. Am clienti cu 400k km cu tdi cr care merg f bine.. dpf original.1 point
-
Cei care aveți PD cât ulei 2t puneți în motorină? Mă interesează la un polo 9n PD de 1400 tdi să încerc. Mai ales că e foarte gălăgios fiind în 3 pistoane.1 point
-
Am înțeles...mie nu mi s-a aprins nimic in bord și mai face din cand in cand probleme la prima pornire, ciudata chestie. Oricum mă bucur că ai rezolvat problema și ai impartasit pe grup, chiar mă gândeam că este de la motorină dar se pare că nu este așa.1 point
-
1 point
-
@V.M. Gama Delvac este una foarte reușită. Am căutat la uleiul menționat de tine niște informații și am găsit că are o compoziție foarte apropiată de un 507.00 cu PAO și esteri. Chiar aditivarea este una cât se poate de modernă. Nu este cel mai ecologic ulei (depășește cei 0,8% sulf admiși), conține mulți agenți de curățare (este normal doar e un ulei de camion) dar arată foarte bine. Nu vreau să țin o pledoarie că este mai bine să băgam uleiul care trebuie și să lăsăm uleiul de camion camioanelor dar pentru cineva pasionat se poate transforma într-un experiment interesant. Dar experimentele costă și dacă nu vrei să cheltui bani să vezi și rezultatele, mai bine lasă-l în pace.1 point
-
Treaba asta cu normele e destul de delicată. Pe de o parte uleiurile au evoluat foarte mult, pe de altă parte nici uzura mașinilor în cauză nu a stat pe loc. Un 504.00 este superior unui 502.00 dar rămâne întrebarea dacă un ulei conceput pentru un motor cu toleranțe mai mici (cum este 504.00) va face treabă într-un motor conceput cu toleranțe mai mari și care a mai adunat în timp și ceva uzură.1 point
-
Salutare, Masina in sfarsit are problemele rezolvate, am schimbat bateria, broaca de la haion si furtunul problematic. Tocmai ce am facut 2000 km, si ma declar foarte multumit. Consumul este de 7.1 l/100 km. Raspunde neasteptat de bine la acceleratie, avand in vedere gabaritul depasit :). Treptele sunt foarte lungi, eu fiind obisnuit cu o cutie cu 5 trepte de Renault. Ca si costuri, bateria a fost 670 lei - Varta AGM, iar broasca, furtunul+duza luneta si rezolvarea unui senzor de parcare infundat in bara fata - 780 lei. Leam pus la Delcar Brasov, sa beneficiez de garantie. La RCA ma asteptam sa platesc mai mult, a fost 580 lei/an. Vineri sunt programat la politie pentru transcriere, si voi termina si cu acest capitol. Voi pastra numerele, sa-si recunoasca fostul propietar masina prin oras :). Am aflat ca si el este membru al forumului. Cu aceasta ocazie ii multumesc ca a avut grija de masina, si ca m-a scutit de modificarile pe care orcum le-as fi facut: jante late pe 18', arcuri sport, etc. Acum astept sa se incalzeasca sa incep sa surubaresc si eu pe la ea. Singurul incovenient iarna este garda coborata, cam ating cu scutul unele obstacole, dar presupun ca va trebui sa ma obisnuiesc. Era sa uit, am mai avut o mica problema care s-a rezolvat cu 16 lei :). La a doua cheie nu mai functiona butonul de deschidere. Am schimbat bateria, si nimic. Dupa lungi cautari am gasit solutia, va las link-ul mai jos:1 point
-
Tu ce crezi ? NU, nu e normal ca o masina sa nu aiba EGR si nici DPF.1 point
-
Cel mai recomandat e uleiul de origine, ce pune producatorul, restul ne dam cu parerea, e ca la fotbal, toti se pricep in fata tv-ului. Ce ai pus pana acum la revizie si nu mai mult de 15k. prea multa teorie pentru nimic.1 point
-
Am mai adaugat inca 2 poze, una din ele este cu "cea mai mare problema" si anume rugina sub parbriz, langa aripa, in rest, din pacate, plasticele care veneau pe usi, care se vad lipsa in poza si ramasa urma de la adeziv sunt foarte strambe si nu se mai pot pune si sa ramana drepte, am incercat prin diverse metode, incalzite si puse sub o greutate pentru a revenii la forma initiala. Cred ca voi renunta la ele pana la urma si voi curata urmele de adeziv cat pot de bine. Pana in primavara as vrea sa gasesc timp sa ii asamblez toata partea din fata, sa ii fac itp-ul si sa rezolv cu actele pentru a o inmatricula. Voi mai posta poze pe parcurs ce voi continua la ea, dar fiind faptul ca deja a inceput sa se lase frigul destul de bine si in garajul in care o tin si lucrez la ea nu am caldura, este cam cu munca pe vremea asta.1 point
-
Ba da, un 0w40 sau 5w40 protejeaza mai bine la drum lung, dezavantajul este ca nu protejeaza turbina pe drumuri scurte ca si un 5w30. 5w40 ii ia mai mult timp sa ajunga in parametri de forja. Data o sa te uiti pe diverse uleiuri, 5w40 sau 0w40 au norme mai stricte decat 5w30. Lumea foloseste cu succes 5w40 sau 0w40 in GTI sau R, cu rezultate foarte bune. Sa nu ma intelegi gresit, 5w30 e un ulei mai scump decat 5 w40 in general, pentru ca este dopat cu detergenti de curatare ca sa tina 30.000km in motor. Daca te intereseaza sa tina, si nu esti genul care face schimburi des, 5w30 protejeaza mai bine ca si un 5w40 tinut mult in motor. Insa daca faci schimb de ulei la 6000-10.000km 5w40 protejeaza mai bine componentele la mers tare, in exterior. Mai ales la benzina, si mai ales la injectie directa, uleiul se contamineaza cu benzina, si se subtiaza. Daca torni un 5w30 cu vascozitate 12mm2/sec il scoti spre final mai jos de valoarea asta. Probabil ca scoti ceva apropiat de 5w20. Nu stiu in ce masura mai protejeaza la turatii mari, mers tare sustinut pentru o perioada mare de timp.1 point
-
1 point
-
Deci mai scriem odata ca sa se stie. Update de firmware se face cu cheia scoasa din contact bateria sa fie buna. Cel mai stabil soft este 5238 pentru aparatele mai vechi . Se apasa setup-steluta (difuzor depinde de model)-eject deodata timp de 10 sec. Aparatul se restarteaza si porneste exact ca si in imagine. Se introduce dvd si urmeaza pasii ceruti de instalare . La fel si cu maps tools. Se baga cardul sa se verifică ca este ok apoi se urmeaza exact pasii descrisi mai sus cu setup-steluta-eject si abia apoi se baga dvd-cd . Se urmeaza pasii care ii cere instalarea. Si aceasta procedura repet fără cheie in contact si bateria sa fie ok. Sper ca nu mai apare unul sa zică ca nu scrie ce si cum se face. Dvd folositi pe cat puteti Verbatim DL-R si program de scriere Isoburn la viteza maxima de 4x.1 point
-
ce spui tu, este o mare ineptie. si daca intre 1 si 2000 km de cand schimb discurile frana sunt in situatia de a lua o decizie: ori franez brusc, ori calc oamenii pe strada - ce fac ? aciident ca sa nu ovalizez discurile ? intreb si eu .... !1 point
-
Salut. La al meu Passat am RNS 510 cu statie sub scaunul din dreapta cu seria 3co035456 cu 10 difuzoare si am luat acum 1 luna hartile cu Europa de Est si cu actualizarea de soft . Navigatia are 1 intrare Aux.in cotiera,mai are o intrare pentru stick in torpedo si HDD de 30 Gb.Dupa noua actualizare de soft se poate vedea video in timpul mersului.Intrebarea mea este ce sistem audio este cel de sub scaun. Tin sa mentionez ca se aude super bine fara distorsiuni si la volum mare.0 points
-
atunci opteaza pt cutie de SDI daca vrei ceva mai fiabil. daca tin bine minte, ar trebui sa fie plug and play-1 points
-
-1 points
-
Si cum constati asta? Adica cat este TBN si TAN? Daca nu-mi arata pe computerul de bord inseamna ca nu pot sa constat, ca doar nu o sa iau proba de ulei si sa-l trimit prin posta si sa platesc sute de lei doar ca sa-mi satisfac curiozitatea. Analizele astea precis le-a facut fabrica VW impreuna cu producatorii de ulei care au primit aprobarea de norma VW 507 de ex. si au stabilit ca se poate tine uleiul xxxxx Km dupa carte. Asa, sa dai intervale de schimb de ulei din burta este usor. Poate as face ceva analize de ulei daca as avea vreun Bugati si as trimite pe vreunul din soferi sa faca asta. Eu am uleiul pe care-l pune reprezentanta, Castrol 5W-30 LL si prima data l-am tinut 28.000 Km ca atunci a impliniut 2 ani. A facut cineva o analiza la un ulei tinut mult dar dupa carte si sa se vada concret ca sunt proaste sau bune analizele? Dar analize cinstite, nu facute de aia care au interes sa vanda cat mai mult ulei. (Am auzit personal un patron de flota de camioane zicand ca secretul sa te tina motoarele este sa nu lasi uleiul in motor mai mult de 60.000 Km).-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00