Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.01.2019 în toate secţiunile
-
Un mic update...de data asta e update de garaj nu de golf ....am schimbat bavareza cu un touareg ...am zis sa fie in grupul VAG si trebuia ceva mai inalt ca am descoperit ceva trasee de padure pe unde as putea sa ies cu cainele:D p.s. a crescut limita la upload poze ? parca era 2.9mb ..acum e la 4mb Scuzati murdaria de pe masini....chiar nu am avut timp de ele ...si strazile au fost pline de sare.4 points
-
preluand statistica generala referitoare la orice dispozitiv care cuprinde parte mecanica si parte electronica , pot spune urmatoarele : - cu cat electronica e mai complexa , cu atat sansele sa apara un defect pe parte de electronica sunt mai mari - cu cat electronica este mai software decat hardware , cu atat sansele de defectare sunt mai mari ca sa explic simplu - un circuit are nevoie de o tensiune de referinta sa zicem - aceasta poate fi generata hardware cu un divizor rezistiv care trimite un potential unui pin al procesului sau software cu o comanda pe magistrala I2C care comanda intern procesorul de la 2 rezistoare si o tensiune = primul caz , ajungem la o memorie nvm sau flash , tensiune alimentare , polarizare magistrala date , etc = al doilea caz cu cat ceva e mai complex , cu atat sansele sa apara o eroare sunt mai mari daca in acest moment defectele mecanice sunt multiple iar cele datorate electronicii , mai putine , in timp raportul se va inversa , in sensul ca cele mecanice poate vor fi mai multe , dar cele electronice si mai multe ( deci in sens rau ) si va fi nevoie de specialisti buni in domeniu , deci unii care si gandesc si mai bine zis , care inteleg despre ce e vorba , care sa nu iti faca praf electronica masinii ptr ca la televizoare de ex , sunt foaaarte multi specialisti care fac praf un tv in loc sa il repare reducand totul la niste electrocasnice putem afirma urmatoarele : o masina de spalat cu comutator mecanic nu va avea niciodata erori pe care le are o masina cu programator electronic , la fel un cuptor cu microunde , etc vrem tehnologie , ne asteptam si la probleme , inevitabil3 points
-
ca sa mai șterg praful pe aici ...ușor ma apropii de următoarea revizie; Era cazul sa fac un schimb de discuri și plăcute, iar după insistentele familiei de a merge pe OEM și doar de la reprezentanta, am optat pentru ATE Power Disk fata spate și plăcute TRW, urmează a fii montate in cursul săptămânii ( reprezentanta cerea enorm de mult pentru OEM și am zis sa actualizez putin frânarea rămânând totuși intr un buget foarte accesibil zic eu). Totodata, am polishat masina cu tata săptămâna trecută ( + putin smirghel unde era nevoie ), degresată și data cu ceara ceramica. Am mai avut și m a ținut aproximativ un an aceasta ceara, deci am mers pe aceeași treaba. Am scăpat de pânze, mini zgârieturi + strălucește din orice punct și se vede și perla mov din nou din vopsea . Am pus și folie de protecție pe faruri după polish, ca sa dorm linistit cât de cât. In urma unei oferte decenta , am schimbat și parbrizul fiindcă ma tot supărau câteva ciobituri și pietrele adunate din 2010 de când a iesit troaca din fabrica se resimțeau. Am adăugat și montat butoanele cu chrome, cele de highline , mi le a oferit un prieten cadou de sărbători , in urma dezmembrării unui CC de “pă” Anglia. Also, static game still strong ?3 points
-
2 points
-
2 points
-
Povestea incepe cam asa : stateam eu bine mersi pe canapea butonand pe telefon, cand intra nevasta-mea pe usa spunandu-mi ceea ce stiam si anume ca a inceput sa se puna rugina pe carligul de la skoda. Eu, barbatul casei, i-am zis ca il fac ca nou cu putin smirghel si un spray de vopsea din brico. Cand hop scoate porumbelul din gura : "Auzi, tu nu vrei sa ne luam alta masina?" . Eu eram chitit tot pe o skoda, mai noua, tot break dar mai dotata...xenon etc sau un allroad...dar ea a zis ca vrea ceva gen jeep. Fac o mica paranteza, sotia mea e paralela cu masinile, la toate masinile mai mari le spune jeep. Am hotarat ca un tiguan ar fi numai bun. Asa ca am cautat in tara si numai la reprezentante. Asa ca am gasit masina de care m-am indragostit "la prima pedala". Am sunat un prieten care a sunat un prieten si m-a asigurat ca masina e buna. Am sunat, am spus ca ne intereseaza, am negociat si din cauza programului incarcat a durat o saptamana pana la prima intalnire. Ne-am luat amandoi concediu si am pornit sa vedem masina. Cu fiecare zi ce trecea cresteau indoielile, daca nu imi place, daca nu e asa cum mi-as dori...Am ajuns am vazut-o si parca era ca noua, curata fara zgarieturi absolut impecabila. Am semnat o hartie, ni s-a inmanat cheia si am pornit la test drive. Eu eram numai un zambet, uitasem ca mai eram cu cineva in masina. Si asta a fost, am luat-o. Pentru ca era echipata cu cauciucuri de vara si jante aliaj pe 17"-nu stiu ce model, am lasat masina la dealer inca o saptamana pana au venit jantele de iarna -AZW kodiak 16" si nokian nordman suv si de o saptamana ne tot plimbam. Saptamana asta a fost de acomodare, incerc sa ma obisnuiesc cu cutia de viteze. Oricum fata de vechea skoda, tiguanul mi se pare avion. Masina are 122400 km si in afara de revizii nu am observat nimic notabil in istoric. Reviziile la 60 si 120k la cutia dsg , o revizie la haldex dar fara filtru cum am vazut pe forum pe la colegi. A avut interval service la 30k dar la noi in Romania cred ca o sa fac la 10-15k .Cod motor CFFB. Dotari : - xenon - RNS 510 fara Europa de EST - webasto - scaune incalzite fata - kessy - privacy glass - stofa neagra cu alcantara pe mijloc - oglinzi retractabile - duze spalatoare parbriz incalzite - start/stop - parktronic - si pentru ca ne place muzica Dynaudio, care se aude super bine. Poate mai sunt cateva si nu le-am descoperit inca, dar avem timp. NU are roata de rezerva iar portbagajul este foarte mic in comparatie cu breakul, dar trecem peste. Maine merge la RAR si sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa o inscriu. Poze nu am prea multe deocamdata.1 point
-
Salutare stimati colegi Va prezint pe scurt noua Jucarie-ALLTRACK. Va reamintesc ca am fost timp de 4 ani posesor de berlina B8 cu care am parcurs 140000km fara probleme.Acesta a fost si motivul pentru care am ales tot un Passat B8 ceva mai upgradat.Sper sa ma bucur in urmatorii 4 ani cel putin la fel de mult precum de cel anterior.1 point
-
1 point
-
Eu am schimbat filtrul dupa vreo 50k, preventiv mai mult. Doar daca nu mergi cu pacura sa ai probleme de la el dupa 14k. Dar oricum e ieftin, poti incerca. Tamponul ala de la cutie e montat bine? NU sta fortat? Cat de scazute? In tm sunt peste 0 zi si noapte mai nou.1 point
-
Salutare, Am fost si eu la PBN si surpriza, daca vreau pe comanda masina, motorizarea 1,5 TSI vine cel mai devreme in Noiembrie dar sigur o am la jumatatea lunii decembrie ? Motorizarea diesel , pe comanda, ajunge in Iulie. Mi se par foarte lungi termenele astea. Acum astept oferta din Focsani si Brasov, poate gasesc la ei ceva pe stoc cu optionalele mele Daca nu...cred ca am sa schimb marca1 point
-
Salut, am fost la munte cu alta mașina și am găsit mașina in ice age am rezolvat rapid ca se făcuse strat de apa sub gheata, noroc ca am parcat bine, nu sub copaci. Inainte de asta am fost la revizia anuală, la reprezentanta, cost 140lei (€30). Schimb ulei peste 300 zile ca e LL. Ma gândesc sa pun ulei normal sa il schimb odată cu revizia ca sa nu merg de doua ori. La revizie practic nu au făcut nimic decât au resetat intervalul. Nici măcar nu mi-au recomandat alte stergatoare ca data trecută (când tocmai le schimbasem) In februarie merg in Bansko deci mai pun peste 1000 km, ma întorc cu cca 78000.1 point
-
Verifica cum ti-am spus cablajul,vezi conectorul ce intra in senzor,precum si conectorii de sub lonjeronul sting.Ai un fir corodat,rupt,etc..1 point
-
@davides cu 10-15mm de gheață era imposibil sa deschid usa. Atat lichidul degivrant cat si racleta si puful erau in portbagaj (masina e parcata pe partea adăpostită a clădirii dar... ). Pentru ca temperatura a urcat ușor, pe la muchii (denivelari in general) s-au format bule de aer iar gheata, asa cum stii, e destul de sfărâmicioasă/se comporta precum foile de sticla cand e lovită. So, mi-am amintit ca am in trusa din casa (una din ele) obiectul mai sus amintit... Restul e deja istorie. In plus am recuperat unealta abia spre seara că vecinii, satui sa bata degeaba in gheață cu mânerele miniracletelor, au... Imprumutat-o Dimineața toata parcarea arata precum podeaua unei fabrici din Pripiat. Munti de cioburi.1 point
-
Spuneam mai demult ca faci practica pe masina personala. Dacă tot cheltui banii macar fa-o cu folos si iesi mai ieftin. Cumperi un motor stricat si faci scoala pe el. Nu fac mișto. O sa ma pomenești.... Repeți operațiile pe el pana ies ca-n manual, nu strici piese bune.1 point
-
1 point
-
Ne pierdem timpul degeaba . Reparatiile se fac cu piese NOI de calitate montate corespunzator de un mecanic cu experienta in motoare vag.1 point
-
Chiar asta am spus si eu mai sus Verifica inca o data. Am spus insa ca nu imbatranesc farurile, lupa. Din contra, degaja mai putina caldura ca un halogen. americancei, nu americanului1 point
-
@Bmr12 O problema la motor incarca filtrul foarte repede ,in acest ritm regenerarile o sa fie la fiecare aprox. 80 km. (probabil injectoarele)1 point
-
Cred ca ne ascunzi lucruri sau nici tie nu-ti sunt foarte clare. Initial ai spus ca ai pus INA negri, se vede acum ca nici vorba de negri, poate INA, nu se vad din foto. Ai spus ca ai schimbat oringurile, dar era imposibil sa nu se vada uzura tachetilor cand s-a umblat la injectoare, de asemenea si a camei. La un moment dat pe un alt topic ai cerut niste informatii despre cupluri de strangere si ai spus ca mai stii si tu mecanica si mai pui mana. Ai spus ca ai probleme, sau ai avut si cu turbina... Etc, etc... Este bine sa fi sincer si sa ai o cronologie exacta a lucrurilor, este spre binele tau din toate punctele de vedere.1 point
-
1 point
-
Spune ce cod cutie ai sa vedem ce ulei OE iti trebuie. Nu fa experimente cu uleiuri la cutia de viteze, pentru rezultate optime se foloseste doar ulei original.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
alexfaq nu trebuia sa resetezi valoarea la ash,o poti pune inapoi pe cea veche...1 point
-
MODEL: Passat ALLTRACK 2.0 TDI 4Motion 140Kw(190CP) DSG 7 viteze 3G5C8T/PAC,PJQ,PM3,S3C,WLH,WX0,W67,YOW,ZMF/0 Echipari peste standard: Culoare Gri reflex metalizat (8E8E) Interior: antracit/negru/antracit.St Tropez Insertii decorative Titan pt consola centrala App Conect & Volkswagen Media Control(acum utilizez WAZE direct pe ecranul masinii) Faruri Led High Pachet Chrom Oglinzile exterioare Chrom mat Navigatie Discovery Pro(softul nu mai este pe card SD ci in memoria interna,astfel am 2 sloturi de card SD libere pentru muzica + CD/DVD player) Pachet iarna (PW1) Pachet sport (WYC) Jante Kalamata 8J x 18/Anvelope Air Stop 245/45 R18 Continental(de vara-asa a vennit din fabrica) am pus anvelope de iarna Bridgestone ABS,ASR,EDS,MSR si stabilizator remorca Pedale Inox Digital Cockpit Camera video + senzori parcare Selectie Mod Condus: ECO,NORMAL,INDIVIDUAL,OFF ROAD Acestea sunt,in mare optiunile peste standard1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am gasit in sfarsit un interior de piele cu functiile similare ca cel de pe masina mea (functii electrice scaun sofer) si fara urme de uzura , zgarieturi sau altele. In 2 zile dupa servici am reusit impreuna cu un coleg sa montez scaunele, bancheta + spatar, ornamente stalpi spate si fete portiera fata. La scaune a fost totul plug & play. Oricum multumesc colegului nostru @Mecatronic pentru sfaturi. Urmeaza fete portiera spate si cotiera. Poate ma ajuta cineva cu schema de demontare cotiera . Multumesc1 point
-
Dupa ce am condus mașini cu halogen, cu xenon “inteligent” cât si cu LED “inteligent” de la acelasi producator, personal consider ca avantajul major al farurilor cu LED consta in posibilitatea de a controla mult mai precis ce si cat anume iluminezi. Lasand la o parte distantele de iluminare de peste 500m sau zecile de diode cu care încearcă broșurile de marketing sa ne imbie, dupa ce vei conduce măcar o data pe timp de noapte pe drumurile noastre naționale o mașina cu un sistem de iluminare LED suficient de avansat (DLA, ILS, IHT, etc. - alegeti voi acronimele care va plac mai mult!) si vei vedea cum “decupeaza” masina care circula in fata ta sau care vine din sensul opus in timp ce păstrează activa faza lunga si lumineaza perfect ambele laturi ale drumului permițându-ți sa observi câini, pietoni sau biciclisti, nu vei mai dori sa încerci altceva. Tot din experiența personală xenon-ul si LED-ul lasă impresia ca sunt mai slabe pe carosabil umed, dar înclin sa cred ca este mai mult o iluzie, prin faptul ca nu creeaza o “ambianta” luminoasa a “scenei” pe care o privești - sper ca ma pot face înțeles! - deși obiectele aflate la distanță se văd la fel de bine. Disclaimer: Informațiile prezentate mai sus reprezintă opinii strict personale si nu reprezintă “adevarul absolut”.1 point
-
Semi-slickuri pe 1.6 TDI? Ai idee la ce se folosesc semi slickurile? De asemenea, stii cat de bune ar fi fost semi-slickurile pentru vremurile ploioase?1 point
-
Am mai spus pe parcurs, a meritat 100%, nu as mai lua cutie manuala, am mai mers si cu alte automate dar DSG este foarte desteapta si ma impac ff bine cu ea, nu am probleme cum am auzit la altii cu smucituri sau lipsa de putere. Am mers de curand cu Megane cu cutia automata cu dublu ambreiaj si se pare ca au gasit si ei reteta, schimba la fel, imperceptibil, motorul acela este diesel deci diferentele se simt in turatii (mai mici). Singura chestie este ca nu are (Meganul) autohold si e ciudat cand esti in rampa (la deal) o tine sa nu plece in spate dar cand apesi pe acceleratie pleaca un pic in spate pana sa o ia inainte. In fine, e chestie de obisnuinta, dar la mine cu autohold niciodata nu misca in spate. Este important cand parchezi in rampa si se pune unul in spatele tau.1 point
-
Cred ca nu are rost sa poluam topicul cu cuvinte spuse la misto sau la vrajala. Mai bine te abtii de la comentarii !1 point
-
1 point
-
aveti atasat basic coding number pentru Volswagen si Audi lib_download.jsp_file=vw_ecu_coding_ref.pdf1 point
-
0 points
-
-1 points
-
Buna ziua ! Sunt posesorul uni golf 6 2.0 TDI. (140 cai) Masina nu are DPF si nici EGR. Nu am vazut niciodata sa intre ventilatoarele ! (doar cand clima e pornita). Apa sta mereu la 90 grade, Uleiul se urca pana 120 grade. - E normal asa comportament ?-1 points
-
Buna ziua! Intentionez sa mi achizitionez un Golf 7 GTD 184 cp, 2014, cu transmisie manuala. As dori sa aflu cat este o revizie periodica, si de asemenea cat de scumpa este intretinerea lui. Ce parere aveti despre un Golf 7 GTD destinat unui tanar de 19 ani, cu putina experienta?-1 points
-
Recomand nexen de vara, am avut eu(nu mai stiu exact modelul) dar au fost foarte ok. Nu am apucat decat 1 sezon cu ele dar erau mai silentioase decat michelle ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00