Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.01.2019 în toate secţiunile

  1. Sunt leduri care vin acolo, in far ma refer, si schimba din drl in semnalizare cand trebuie. Eu as pune ca in varianta 2 dar duble, drl + semnal, si as renunta la cele din grile.
    2 points
  2. @yanq Pentru filmari folosesc majoritar Gopro 3 si 4 dupa caz , iar suportul este facut custom de mine si arata asa : Este deja a 3-a(V3) versiune facuta de mine , testat pana 120kmh fara probleme si cam pe orice fel de teren . Dar in functie de necesitate pot sa folosesc si versiunea mai scurta(V2) pentru zonele care sunt mai "stramte" :
    2 points
  3. Volkswagen Transporter T5 Caravelle Facelift / Tuning ABT 120 Year Edition Style An fabricatie - 2013 Motor - 2.0L / 140CP Revin cu specificatii, imbunatatiri si fotografii.
    1 point
  4. @davides cu 10-15mm de gheață era imposibil sa deschid usa. Atat lichidul degivrant cat si racleta si puful erau in portbagaj (masina e parcata pe partea adăpostită a clădirii dar... ). Pentru ca temperatura a urcat ușor, pe la muchii (denivelari in general) s-au format bule de aer iar gheata, asa cum stii, e destul de sfărâmicioasă/se comporta precum foile de sticla cand e lovită. So, mi-am amintit ca am in trusa din casa (una din ele) obiectul mai sus amintit... Restul e deja istorie. In plus am recuperat unealta abia spre seara că vecinii, satui sa bata degeaba in gheață cu mânerele miniracletelor, au... Imprumutat-o Dimineața toata parcarea arata precum podeaua unei fabrici din Pripiat. Munti de cioburi.
    1 point
  5. Ieri a fost o zi minunata: Bineînțeles nimic nerezolvabil cu un ciocan de cauciuc pentru acces in habitaclu, pornit motorul si pornit încălzirea. Dupa 10 minute gheata a picat ajutata probabil de stratul de noroi de pe vopsea. Si cateva împunsături ici colo.
    1 point
  6. Nu ne arăți si noua cartea aceea ?
    1 point
  7. Poti,daca stii sa faci diferenta intre o axa sh buna sau uzata,intre un tachet sh bun sau spart..si tre sa faci tu manopera ca nu stii cat o sa tina,in ziua de azi nici cu piese noi nu mai esti sigur
    1 point
  8. Dupa luna si anul fabricatiei si modelul de ceasuri, pare un Euro4 +, la fel cum au si alti colegi de pe aici. Dar acel cod cu 7MG complica putin lucrurile. Eu as scrie un email la RAR, chiar daca sunt mici sanse sa schimbi ceva, macar primesti o explicatie probabil.
    1 point
  9. exista spalatorii dedicate pt spalatul pe sub masina? rog detalii o mica observatie, rosstech functioneaza pe vcds, deci nu ar trebui sa fie diferente
    1 point
  10. Nu e deloc aiurea atata timp cat serviciul este trecut la optionale. Alti producatori il ofera standard, da, dar asta trebuia sa verifici inainte sa cumperi masina. Odata ce ai acceptat sa joci dupa regulile lor, cumparand masina asa, trebuie sa joci mai departe si deocamdata nu exista alta modalitate de activare (si nici nu cred ca o sa apara) asa ca daca merita sau nu sa dai banii astia... e doar la latitudinea ta.
    1 point
  11. Rezolvat: inlocuit broasca capota portbagaj. totul ok. apropos: as vrea sa o desfac pe cea inlocuita si nu stiu cum sa procedez cu niturile alea doua. trebuie taiate cu bormasina ? merci
    1 point
  12. Fiecare face ce vrea cu fierul sau. Castrol, ce pune VAG in 2.0TFSI, e demostrat ca e un ulei submediocru in motorul asta, pe cand Ravenol, Motul, Mobil 1, Redline samd. au reusit sa faca niste uleiuri care rezista mai bine si protejeaza mai bine motorul. Nu e ca datul cu parerea despre fotbal, ci despre chestii obiective, masurabile si demonstrabile cu analize de ulei uzat. Pana acum, in motorul meu, Ravenol VST e ceva de care Motul, Castrol nu se ating de exemplu, chestie dovedita cu analize de ulei uzat, nu dat cu parerea ca tacane motorul mai frumos cu Ravenol decat alte uleiuri sau ca l-am frecat eu intre degete si l-am mirosit si asa am concluzionat ca e miezul.
    1 point
  13. Multumesc! Felicitari pentru intretinerea exemplara !
    1 point
  14. Verifica cablajul senzorului,conectorul.
    1 point
  15. Cel anterior era de 150 cp.mauala este o diferenta,se simte putin mai grea insa nu e deranjant,e sprintena...ma acomodez cu ea...imi place din zi in zi mai mult/anvelopele la cea veche erau pe 17 ,aceasta le are pe 18/este mai accesorizata...ce sa mai? eu am ales-o,normal ca imi place Consumul e putin mai mare decat la cea veche datorita 4x4,190cp,si automata..ceea ce e normal Simt ceva superior fata de ce am avut Va multumesc si va tin la current pe parcurs
    1 point
  16. La masina din semnatura folosesc Valvoline Synpower MST C3 5w40 (sintetic) Schimb uleiul la 15.000 km, timp in care nu scade nici un mm pe joja si pe temperaturi de sub 0 grade motorul cat e rece e mult mai silentios decat cu Castrol.
    1 point
  17. Tot e bine ca macar esti cu 1GB real si 2 la afisare. Iti dai seama ca sunt aparate vandute ca 4gb si au real doar 1GB...Sunt destui care se mandresc cu cei "4GB de rami" si se lauda cat de repede li se misca unitatile
    1 point
  18. Este normal sa se inchida imediat .De fapt cand scoti cheia se opreste backlight-ul ecranului dar unitatea continua sa functioneze pana Androidul face shutdown.Asa ca nu ai de de ce sa-ti faci griji. Dar poti sa-ti faci griji din alt punct de vedere..Unitatea ta are mai mult ca sigur doar 512GB ram chiar daca iti afiseaza 1GB. Are kernelul mascarit.La fel si Androidul de pe ea, nu este Oreo (8.0). De aici si pretul mic dat pe ea si binenteles problemele enumerate de colegul powershot. Tocmai ce am avertizat acum vreo 3 saptamani pe celalalt topic ca piata va fi invadata curand cu astfel de unitati. Chinezii nu se dau in laturi de a le vinde pentru ca oricum au clienti destui la preturile pe care le ofera. https://vwforum.ro/topic/55890-replica-rns-510/?page=90 Nici chiar asa. Ai sarit dintr-o extrema in alta. Pe piata exista o sumedenie de aparate aftermarket. Inclusiv unele care suna mai bine decat cele OEM (RCD/RNS). Dar binenteles ca nu costa 500RON. Calitatea trebuie platita.
    1 point
  19. Cel mai recomandat e uleiul de origine, ce pune producatorul, restul ne dam cu parerea, e ca la fotbal, toti se pricep in fata tv-ului. Ce ai pus pana acum la revizie si nu mai mult de 15k. prea multa teorie pentru nimic.
    1 point
  20. Actualizare nesemnificativă ? dar încercăm să scriem ceva mai interesant la sfârșit, sper că-mi iese și c-o să placă oricui citește. Dar pentru-nceput, vă spun că perioada următoare o să mă vadă plecând prin țară cu mașina. Ca să stau liniștit am trecut la roțile de iarnă - jantele originale de GTI, 7.5Jx17" ET51, și Nokian WR A4. Cauciucurile au trecut deja prin 2 ierni dar sunt încă într-o stare foarte bună! Au carne vreo 7mm, nu s-au întărit și nu mi se pare că și-au schimbat comportamentul față de când erau noi. Acum pot să confirm că frânele Stoptech intră sub jantele stock fără niciun distanțier; nici măcar nu e la limită, dar se aglomerează treaba pe acolo. Veștile proaste vin de la roțile de vară; după 2 veri și în jur de 30.000km, Michelin-urile sunt prăpădite. Cu siguranță din cauza circuitului, pentru că pe stradă am văzut că rezistă mult și bine. Până la urmă 30.000km (cu vreo 5 ieșiri la Motorpark) nu e un rezultat tragic, dar acuma-s convins că mașina e suficient de rapidă pe circuit cât să merite niște cauciucuri mai serioase. Altfel uzura pare normală, poate un pic mai mare uzura în partea interioară a anvelopelor față că deh... am mers prin Europa cu -1.8˚ cădere pe față. Puteți vedea starea Michelin-urilor mai jos; în stânga e un cauciuc de pe față, în dreapta e un cauciuc de pe spate, uzura e simetrică stânga-dreapta pe mașină. Dar hai că vreau să uit de uzuri și stricăciuni. În schimb vreau să trec la treburi distractive. În drumul meu către Iași, în weekend-ul ce tocmai am trecut, am făcut un popas de-o noapte la un prieten. Eram tare curios să îi văd mașina, un BMW M3 E46, că de tânăr flăcău mi-a plăcut; și toată lumea zice-n stânga și-n dreapta "Băi cât de mișto e M3-ul ăla!". A fost prima mașina mai serioasă, cu status de "one of the greatest", pe care-am condus-o de când am început să alerg mai repede mașinile. Foaaaaarte interesante diferențele între cele două mașini! Așa, pe scurt, bavareza e la toate capitolele mai competentă și mai bună obiectiv, și diferența de calitate a șasiului e uriașă. Cu alte cuvinte, faci mai puține compromisuri cu un M3. O să-ncerc să fac o comparație între cele două experiențe de condus. Nu pentru că GTI-ul și M3-ul ar avea vreun lucru în comun, dar ăsta e forum Volkswagen și încerc să le laud. ? Nu o să compar timpi, accelerații, viteze, că am condus mașinile pe stradă și acolo relevanța cifrelor e scăzută. Important e, zic eu, cum te face mașina să te simți. Și aici e diferența cea mai mare între GTI și BMW. Hai să fim sinceri, amândouă-s capabile să facă o depășire și să ia un viraj, suficient de bine pentru stradă. Dar unde GTI-ul, cu setup-ul actual, e zglobiu rău și pare că nu vrea să meargă în linie dreaptă ci caută să se rotească sub tine, BMW-ul e stabil și-ți oferă încredere. Unul e fermecător prin retardul pe care-l afișează, altul e fermecător prin competența sa. Mă-mbrățișez cu prietenii, ne instalăm la ei acasă și-ncep discuțiile puțin stânjenite așa... că noi nu vedem prea des. Da' nu rezist mult și-l rog să mergem la o plimbare cu BMW-ul că io de-asta am venit. Pornesc BMW-ul la rece, erau undeva la 14 grade în aer la amiază și motorul se-așează într-un cântec ritmic de 6 pistoane... la-nceput își încălzește catalizatoarele și merge bogat cu scânteie întârziată; nu e gălăgios ca Golfurile pe care le văd scârțâind când se pune verde la semafor ci e mai degrabă cântec decât gălăgie. Și totuși, când e pornit la rece, pocnește subtil evacuarea într-un fel elegant, neprogramat. Pocnește pentru că așa merge motorul la rece și așa e gândită evacuarea, nu pocnește pentru că cineva a scris cu intenția asta câteva linii de cod și le-a urcat în ECU. Las mașina să încălzească puțin uleiul înainte să plec la drum. Motorul S54 de 3.2 litri de pe M3 merge cu ulei 10W60 din fabrică! E gândit pentru fugă, dar trebuie respectat. Așa că o scot din curte de-abia după ce fumez două țigări lângă ea. Strada e denivelată și eu nu prea-s obișnuit cu casetele hidraulice de direcție; dau într-o groapă mică și volanul fuge 45 de grade în stânga. Foarte bărbătească direcție la viteze mici, e grea și nu se obosește să filtreze neregularitățile asfaltului; simți tot. Dar strada nu e lungă și ies în bulevard, acolo unde asfaltul e curat și am un șoc încă de la prima repriză de accelerație. Odată cu asfaltul s-a liniștit și direcția; volanul nu e ca la Golf, hiperactiv oricând o calci, la BMW volanul face un singur lucru: îți zice cum sunt virate roțile din față. Fără zgomot de fundal, fără vibrații, totul e foarte curat și e una dintre cele mai mari diferențe față de un hot-hatch. Trebuie să te recalibrezi un pic fiindcă la-nceput ți se pare moartă direcția. Însă e greșită prima impresie, direcția este doar foarte curată, nederanjată de alte forțe care ar ajunge la roțile față în cazul altor mașini. Și dacă tot am zis c-am călcat-o, să vorbesc un pic și despre motor și reprize. Cine crede că TFSI e liniar, sună frumos și urcă-n ture față de un TDI... ei bine, mai puneți încă o dată diferența asta și ajungeți la S54. E un motor aspirat măricel, în 6 pistoane, căruia îi plac turele; limitarea intră pe la 8200rpm. Evident că ce spun trebuie luat ca o părere personală, nu ca un adevăr absolut, dar nu mi s-a părut că-ți ridică pulsul așa tare cum înțelegi de pe internet. Motorul cântă frumos în fundal tot timpul și sunetul e o plăcere - ar fi meritat o evacuare mai gălăgioasă decât cea stock pentru că aici e și muzică, nu e numai zgomot -, dar sub 4500-5000rpm ca și performanțe dinamice nu e extraordinar. Motorul în sine, dotat cu admisie cu clapete de accelerație individuale pentru fiecare dintre cei 6 cilindri, răspunde instant indiferent de turație și îți dă din prima tot ce poate. Dar lipsește rush-ul, neliniaritatea unui motor turbo, am zis "Ce-i asta frate că nu trage nici ca GTI-ul meu cu turbina aia mică?"... am fost total neimpresionat până când m-am uitat la vitezometru. N-o să zic la ce viteză am ajuns, dar aveam cam 40km/h peste cât aș fi crezut înainte să văd poziția acului. Total în neconcordanță cu feeling-ul pe care l-am avut, mașina face viteză într-un mare fel! Și cu cât vorbim despre viteze mai mari cu atât mai mult își spune cuvântul aerodinamica net superioară unui hatchback. N-ai niciodată senzația de sălbăticie pe care ți-o dă un motor turbo modificat, dar cronometrul nu minte - e foarte puternică și chiar o arată. Trage până la roșu și nu rămâne niciodată fără aer motorul ăsta. Nu te face să zici "Băi ești nebun cum trage?!?!" ci mai degrabă "Băi, motorul ăsta nu se mai termină?! Încă trage, și trage bine!!". Dar când am trecut peste momentul șocului, peste neconcordanța între ce am simțit și ce s-a întâmplat de fapt, mi-am dat seama că nu numai motorul aspirat e liniar și dezvoltă performanțele într-un mod rafinat. Așa e toată mașina! Tocmai ce-ajunsesem la 40km/h peste ce credeam eu, că M3-ul ăsta absorbea denivelările din asfalt și zgomotul venea de la motor și ceva mai puțin de la cauciucurile spate foarte late, dar nimic de la vânt. Și când dădeam de-un viraj nu mi s-a părut nimic diferit față de vitezele mici din oraș. Unde aș fi trebuit să mă concentrez cu GTI-ul și ar fi trebuit să ascult foarte atent feedback-ul pe care mi-l dă mașina, ca să fiu sigur că nu depășesc limita, M3-ul a continuat să se lipească de asfalt fără să dea senzația c-ar vrea să plece de față sau de spate. Are câteva sute de kg în plus pe puntea spate și asta o ajută tare mult să fie stabilă. Când intri într-un viraj M3-ul subvirează puțin inițial, pe perioada tranzitorie, după care capătă o atitudine neutră care inspiră extraordinar de multă încredere. Practic, tot timpul M3-ul îți dă senzația de control. Te face să te simți zeu la volan. E o mașină cu centru de greutate mai jos decât un Golf, cu greutatea amplasată central, între punți, și cu ampatament măricel, ceea ce duce la o stabilitate naturală. Cu Golful frânările puternice sunt interesante, pentru că spatele se ușurează mult și dansează până în punctul în care nu poți ignora faptul ăsta. Prin contrast, BMW-ul se scutură pe umeri atunci când frânezi puternic sau când dai peste un complex de viraje stânga-dreapta. Ascultă cuminte de volan și acționează în consecință fără să ai senzația de instabilitate. Iar atunci când pierde aderența întreaga mașină pleacă lent, grație ampatamentului mare și al greutății ridicate, și e foarte controlabilă. În forma ei stock nu mi-a dat senzația de mașină jucaușă, pe care s-o aluneci în fiecare viraj, tocmai pentru că are destulă inerție și pentru că ea nu vrea de fapt să se joace. Nu e nici suficient de rigidă încât să aibă reflexe de felină. Ea vrea doar să alerge repede! Practic, spatele devine jucăuș numai atunci când ajungi cu pedala de accelerația în a doua jumătate a cursei, mai aproape de podea. În funcție de șofer asta poate fi un lucru bun ori un lucru rău, că o fi stabilă, dar nici nu-i la fel de agilă ca Golful. Dacă vrei să mergi tare și vrei să ai control suprem, un șasiu de genul ăsta este mult peste Golf. Nu e niciun secret că multe M3-uri văd circuitul și au rezultate foarte bune acolo. Valoarea și performanța mașinii nu pot fi contestate, nici după atâția ani de când a apărut modelul. Dar, în contrast puternic cu performanțele dovedite, când m-am întors în rabla mea, care nu trage la fel, care nu e la fel stabilă, care nu sună la fel de bine, care nici măcar nu e la fel de comfortabilă, mi-am dat seama că lucrurile nu se-mpart neapărat în bun și rău, în "așa da" și "așa nu". Poate fi văzută ca o scuză concluzia, dar indiferent cât de competentă, cât de bine echilibrată, cât de lipsită de compromisuri e o mașină... asta nu înseamnă că experiența de la volan va fi pe placul meu, pe placul tău sau pe placul altuia. Cum stăteam la volanul Golfului ca-n tractor, că deh, față de BMW..., am fost puțin neatent la drum și-un viraj m-a surprins, a fost mai strâns decât văzusem inițial. Și-am dat mai mult de volan și-am luat piciorul din gaz, și-a strâns GTI-ul virajul într-un fel în care BMW-ul nu putea, nu la fel de repede, și spatele mașinii mele s-a ușurat și-a dat odată, subtil, din șolduri, când am accelerat din nou și s-a îndreptat. Și-atunci am început să zâmbesc, căci nu e vorba despre timpi și viteză, nici despre comfort sau consum, e vorba despre cum te face mașina să te simți. Și aveam același zâmbet ca prietenul meu când îmi arăta stabilitatea M3-ului la viteze care-ncep cu cifra '2'. Nu contează dacă-ți place o mașină stabilă sau o mașină instabilă, una gălăgioasă sau una silențioasă, una rigidă sau una moale.Lucrurile astea țin de gusturi și nu cred că mașina "mai bună" e și mașina "potrivită" pentru toată lumea. Cum spuneam, farmecul poate veni fie din plusuri, fie din minusuri. ? Am încercat să scriu un text mai jucăuș despre experiența mea avută cu M3-ul. Știu că e lung, știu că nu e neapărat despre mașina mea, dar sper să nu se considere (prea) off-topic. Promit că data viitoare scriu numai despre Golf și o să folosesc mai multe cifre!
    1 point
  21. Verifica planetarale,mai ales cea din dreapta,partea spre cutie.
    1 point
  22. O mare prostie sa ai Youtube pe ecran in timp ce conduci , mai @Mask001 . . Ce prezinti tu este doar un "hack" pe baza unui reverse-engineering facut pe aplicatia Waze. De altfel si in cazul Waze s-au gandit mult inainte sa il faca disponibil pe Android Auto din aceleasi motive de siguranta. Infotainment-ul suporta deja redare sunet prin Bluetooth.. de ce nu ai sta cu telefonul in mana sa pui video pe youtube si sa ai sunetul in boxele masinii !? Singura utilitate o vad pentru masinile autonome level > 4...
    1 point
  23. Perfect de acord...arata mult mai bine fara folie pe eleron. Niste geamuri negre ar completa si mai bine look-ul, ce zici? P.S. dragut Golf-ul ala de langa tine
    1 point
  24. Chiar asta am spus si eu mai sus Verifica inca o data. Am spus insa ca nu imbatranesc farurile, lupa. Din contra, degaja mai putina caldura ca un halogen. americancei, nu americanului
    0 points
  25. Mda, stiu cum e... Dar oglinzile le-am curatat azi pentru prima data, geamurile si parbrizul, fiind curatate zilnic, aveau doar vreo 2mm de gheata.
    0 points
  26. 10.000km sau mai puțin și un Motul Specific și axa mea a început să bată. A mers urât de când l-am pus, zgomotos, amorsează greu tacheții. Nu recomand. Teoretic la 270k km s-a petrecut asta. Cod motor ATD. Înainte am folosit mult Liquy Moly HyTech deși îl ciupea puțin, dar mergea frumos. Acum nu mai am curaj nici cu ăla. Iau un Castrol Magnatec Profesional de la reprezentantă, e 50 lei/litrul. Merge frumos, amorsează frumos tacheții și ce mă surprinde este că nu-l ciupește deloc, deși i-am tras și 180 la oră.
    0 points
  27. Borcanul este chiar gol, sau este doar o figura de stil? Este normal ca nivelul lichidului de frana sa scada cate putin pe masura ce se uzeaza placutele de frana si pistonasele iasa mai mult din etrier, cum este normal ca nivelul sa creasca si chiar sa se reverse atunci cand pui placute noi si impingi pistoanele. Adauga lichid, si tine-l sub observatie.
    -1 points
  28. scrie si pe ea,facuta pentru China................
    -1 points
  29. - G052512A2 - ulei transmisie 1L, cutie viteze KBM Cutia KBM s-a pus doar pe BLS la modelele 2008 si 2009, deci nu este vorba de Passat-ul din semnatura, sau ai chip tuning, si atunci trebuie sa schimbi in descriere anul in 2008. Daca ai tuning cum faci economie tocmai la uleiul de cutie?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!