Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.01.2019 în toate secţiunile

  1. @yanq Pentru filmari folosesc majoritar Gopro 3 si 4 dupa caz , iar suportul este facut custom de mine si arata asa : Este deja a 3-a(V3) versiune facuta de mine , testat pana 120kmh fara probleme si cam pe orice fel de teren . Dar in functie de necesitate pot sa folosesc si versiunea mai scurta(V2) pentru zonele care sunt mai "stramte" :
    7 points
  2. @grp Andrei_72 era deja in Bacau , eu am venit din Iasi in ziua aia doar ne-am sincronizat. Eram si pregatit cum trebuie de drum , toate echipamentele necesare le aveam cu mine , nu mi-e rusine cu Tiguanul in zapada , am vazut care sunt limitele si pot sa spun ca nu m-am ingrijorat deloc. Si anvelopele sunt de nota 10 ! Legat de clapeta, pot sa iti spun ca Bacau e mult mai aproape de Galati decat de Bucuresti , in 2,5 ore esti ajuns si deja pe treaba cu Catalin Plecasem cu ideea de a explora pe zapada , dar se pare ca explorarea m-a surprins pe mine , am prins cod portocaliu pe drumul spre Iasi mai precis intre Vaslui si Iasi.... la inceput am fost putin ingrijorat dar la cum se tinea Exploratorul pe drum am prins repede tupeu si am profitat de drumul pustiu : Nokian WRD4 nota 10 ! Zapada + 4motion = FUN ! Drumul efectiv nu se mai vedea , daca nu erau urme dupa care sa ma ghidez si eu riscam sa ies de pe carosabil , acesta a fost riscul cel mai mare , mult mai mare decat pierderea aderentei sau sa raman impotmolit. In comune era cat de cat dezapezit : Dar cum ieseai : Concluzia ? Exploratorul e o mica bestie pe zapada Ghinionul m-a lovit tocmai la intoarcere , ca tot nu mai postasem ceva cu ghinion de mult : Atentie contine limbaj licentios S-a gandit o bufnita sa zboare "low rider" , camera a prins momentul , dar eu nu am fost pe faza. La o prima vedere pare ca emblema se misca putin , o sa verific mai bine dupa ce se va dezgheta masina , momentan e acoperita de un mare strat de gheatza. Enjoy!
    5 points
  3. 5w30-ul e cam subtire, iar norma 505.01 c3 difera mult de un full saps 502 a3b4 sa zicem a fost demult varianta veche pe la inceput 505.01 A3B4 dar l-au aditivat suplimentar si l-au migrat spre C3 (tehnologie mai buna la acea vreme) uita-te comparativ in graficul Lubrizol si o sa intelegi despre ce e vorba cu acele norme.
    2 points
  4. Spune ce cod cutie ai sa vedem ce ulei OE iti trebuie. Nu fa experimente cu uleiuri la cutia de viteze, pentru rezultate optime se foloseste doar ulei original.
    2 points
  5. @V.M. O aciditate mare, chiar dacă bazicitatea uleiului îi este încă superioară poate lăsa urmări. Da, hârtiile de test sunt o idee bună. Analizele nu se fac la fiecare schimb de ulei. Analizele se fac dacă ai o mașină pe care vrei să o ții mult timp și vrei să știi dacă uleiul pe care îl folosești este ok și cât trebuie să fie intervalul de schimb (nu mă luați cu constructorul a zis). Se fac dacă iei o mașină sh și nu vrei să ai surprize (sunt cazuri în care au fost depistate contaminare cu antigel, turbina sau chiar motorul se ,,măcina"), cu siguranță vei ști ce ai de făcut. Dacă faci modificări, tunezi motorul atunci problema alegerii uleiului devine mai dificilă și doar analizele te pot îndruma corect. Ce vă imaginați, că toată ziua bună ziua dau bani pe analize? Știu ce se întâmplă în motorul meu, am niște date de reper și în funcție de profilul de conducere reglez.
    2 points
  6. Am reusit sa bifez si eu revizia in sfarsit , unde altundeva decat la Catalin @EEXCALADE in Bacau , ce conta ca este cod portocaliu de ninsoare merita drumul si efortul : La revizie m-am sincronizat cu fratele MLeu(Tiguan) @Andrei_72 A fost curatata si clapeta de acceleratie care nu se prezenta intr-o stare rea, vreau sa imi fac obicei ca la fiecare revizie sa o curat : Verificare de span care nu este prezent in instalatie : Si la sfarsit verificare generata cum stie Catalin mai bine Quality Control trecut cu scucces , zic eu Va urma si aventura de dinaintea reviziei Stay Tuned !
    2 points
  7. Salut, Am o problema ciudata la masina. In urma cu 4 zile, am pornit masina din semnatura. Plec de pe loc si dupa 100 m imi da mesajul: STOP. Oil pressure. Engine off. Check user manual. Am observat ca da eroarea atunci cand motorul trece de 2000 de ture dar nu stiu daca este o regula. Ma duc la un service imi pun testerul pe masina si ... nicio eroare. Iau oamenii un manometru, il cupleaza la pompa de ulei si pot sa spun ca presiunea sare de 8 bari, deci pompa merge. Am luat un senzor nou de presiune ulei si l-am inlocuit. Problema persista. Eroarea este aceiasi. La service in Campina nu prea am unde sa merg. Sa merg la o reprezentanta nu am curaj sa merg cu ea pe rotile ei atatia km iar sa o duc cu platforma... hmmm. In rest, pe net nu prea am bunghit informatii serioase. Voi ati mai intalnit?
    1 point
  8. Bullshit nu se vad tachetii cand schimbi oringurile poate ai pus tacheti noi pe cel mai hoit si uzat ax cu came , daca ai pus cumva si un 5w30 ever in motorul ala ..sau ai folosit anterior acelasi mecanic...nu ma mira nimic
    1 point
  9. Cate analize de ulei uzat ai facut la motorul tau cu Ravenol?
    1 point
  10. Evident ca nu l am facut eu. Am fost la cineva care are toate sculele necesare si care stie ce face. Daca esti din Bucuresti iti dau pm cu datele de contact. Intre timp azi am folosit webasto din telecomanda. Pretty awesome !
    1 point
  11. ca sa mai șterg praful pe aici ...ușor ma apropii de următoarea revizie; Era cazul sa fac un schimb de discuri și plăcute, iar după insistentele familiei de a merge pe OEM și doar de la reprezentanta, am optat pentru ATE Power Disk fata spate și plăcute TRW, urmează a fii montate in cursul săptămânii ( reprezentanta cerea enorm de mult pentru OEM și am zis sa actualizez putin frânarea rămânând totuși intr un buget foarte accesibil zic eu). Totodata, am polishat masina cu tata săptămâna trecută ( + putin smirghel unde era nevoie ), degresată și data cu ceara ceramica. Am mai avut și m a ținut aproximativ un an aceasta ceara, deci am mers pe aceeași treaba. Am scăpat de pânze, mini zgârieturi + strălucește din orice punct și se vede și perla mov din nou din vopsea . Am pus și folie de protecție pe faruri după polish, ca sa dorm linistit cât de cât. In urma unei oferte decenta , am schimbat și parbrizul fiindcă ma tot supărau câteva ciobituri și pietrele adunate din 2010 de când a iesit troaca din fabrica se resimțeau. Am adăugat și montat butoanele cu chrome, cele de highline , mi le a oferit un prieten cadou de sărbători , in urma dezmembrării unui CC de “pă” Anglia. Also, static game still strong ?
    1 point
  12. Bagă-l întâi la uscat.... Sa vedem dacă își revine. Dacă nu, cam greu de reparat, dacă nu ești în domeniu
    1 point
  13. Am nevoie de putin ajutor: cum e mai bine sa montez ledurile in far pt DRL? 1. Sa las "libera" semnalizarea ca in linkul de mai jos? Sau 2. Sa le "intind" pe toata lungimea farului, ca in linkul de mai jos? Tinand seama ca am renuntat la DRL din grile din bara si am lasat sa mearga doar semnalizarile.
    1 point
  14. Poti sa detaliezi te rog de ce nu e ce trebuie? Conform catalog, dupa codul cutiei mele de viteze trebuie 75w90 full sintetic gl4 iar vsg corespunde mai degraba decat mtf-urile.
    1 point
  15. La primul... La al doilea ai mers mai bine. Oricum, dacă nu eram cobza amândoi, cred ca te descurca-i mai bine.... Raceala ne-a încetinit. Muale are și un B7 + el este subțirel...
    1 point
  16. @Trofin Liviu Da poti tine uleiul pana cand TBN = TAN. In secunda urmatoare trebuie schimbat pentru ca uleiul si-a pierdut capacitatea de a neutraliza acizii. Ideal ar fi sa il schimbi cu un "minut" mai devreme pentru a ramane "on the safe side". Valorile celor doua la un moment dat dau de fapt PH-ul uleiului. Aici mai am de studiat ceva pentru ca se gasesc teste de PH si nu costa o avere. Dupa cum spunea si EBI ar trebui sa faci teste de TBN si TAN macar la 5000 si 10000 KM pentru uleiul pe care il incerci. Asta daca te tine portofelul. @Ebi Da la camioane se schimba la 60000 si uleiul are un TBN initial cam de 18. Stiu sigur ca DURON 5W-30 de la Petro Canada pentru autoutilitare are TBN 13 la ei se numeste BN Base Number. Asta se schimba la 30000. In concluzie eu deocamdata voi face urmatorul schimb cu MOBIL 1 ESP 5w30 (formula noua) cu TBN 8.61 si TAN 1.48 care pentru 10 000 km cu siguranta isi va pastra proprietatile. Si am de studiat : La ce valoare a PH-ului un ulei devine acid. Ce aditiv pe baza de Tungsten ( care este inert din punct de vedere chimic pana pe la 600 grade Celsius) merita incercat. Nu am cautat mult si am gasit limitele de PH . La treaba asta nu tinem cont de valorile TBN si TAN. Voi face test de PH pentru uleiul nou si pe urma din 1000 in 1000 KM. 0 ≤ pH < 7 => pH acid | soluție acidă pH = 7 => pH neutru | soluție neutră 7 < pH ≤ 14 => pH bazic (alcalin) | soluție bazică (alcalină)
    1 point
  17. LA masinile cu baterie suplimentara in portbagaj, clima este alimentata din cea din portbagaj, impreuna cu webasto . DAca o sa scoti acea baterie, o sa vezi ca nu mai merge nici clima.
    1 point
  18. Din nou pe drumuri de munte Din nou pe drumuri de munte Prapastiile Zarnestilor
    1 point
  19. Cauta in cartea masinii, unde ai codurile PR. Daca ai 7MB, e Euro4+, daca ai 7MG e Euro 5.
    1 point
  20. Poate sa piarda lichid pe la o-ring: http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/TOUA/year/2010/drive_standart/616/hg_ug/422/subcategory/422058/part_id/3686130/lang/e
    1 point
  21. Pentru anul asta mi-am propus sa ma plimb cat mai mult cu masina. Efectiv nu vreau sa ma mai dau jos din ea. Am si facut o mica pauza (30 de zile) si mi-e dor de masina. Pentru asta, am facut o lista de cateva chestii de realizat pana in primavara: - cauciucuri noi de vara pentru jantele astea (nu le mai schimb, gata). Sunt aproape decis pe Falken 225/40/18. Tatonez de unde le voi lua, ma intereseaza foarte tare sa fie DOT jumatea a doua 2018. Pentru ca majoritatea comerciantilor vand anvelope cu vechime de maxim 2 ani, vezi-doamne daca sunt depozitate ok nu conteaza. Pentru mine conteaza. - vreau sa refac amortizoarele, sa gasesc echilibrul intre tinuta de drum sportiva - masina joasa - dar si putin confort totusi. - m-am programat pentru traseu complet si intercooler frontal. Inainte de pauza, mi-au bubuit clemele furtunului care intra in intercooler si am zis gata, nu se mai poate asa. Deci, traseu complet aluminiu, fmic, si marea provocare (ambitie personala) de a nu fi deloc vizibila modificarea asta. - fetele de usi ‘homemade’ nu au rezistat. S-a dezlipit usor materialul, dar a meritat sa incerc pentru cat au fost costurile totale. Asadar, le voi retapita cum trebuie de data asta, la cineva profesionist. - traseul il voi face cu flansa egr off, asa ca vreau sa fac si soft pentru el si daca tot fac, mai punem si ‘2-3’ cai ?. - cateva piese de schimbat pe ici-colo, niste burdufe de planetare, senzori abs, bucse bascula, flanse amortizoare si cine stie ce s-o mai gasi de schimbat. “ barn find “
    1 point
  22. verifica bujiile si cablajul posibil sa fie duse de pe cilindri specificati
    1 point
  23. 1 point
  24. Am gasit in sfarsit un interior de piele cu functiile similare ca cel de pe masina mea (functii electrice scaun sofer) si fara urme de uzura , zgarieturi sau altele. In 2 zile dupa servici am reusit impreuna cu un coleg sa montez scaunele, bancheta + spatar, ornamente stalpi spate si fete portiera fata. La scaune a fost totul plug & play. Oricum multumesc colegului nostru @Mecatronic pentru sfaturi. Urmeaza fete portiera spate si cotiera. Poate ma ajuta cineva cu schema de demontare cotiera . Multumesc
    1 point
  25. Salutare, vin cu feedback pozitiv pentru rezolvarea problemei de "a intra in masina" sau mai bine zis de a "si putea inchide portiera" la teperaturi negative. Fenomenul la mine era astfel: -incepand de pe la ~ -5 grade celsius, actionand manerul portierelor fata, se deschideau perfect dar nu le mai puteam inchide, la o trantire normala, nici puternica... Singurul remediu era incalzirea usoara a habitaclului, sau expunerea masinii la soare. Manerul nu era inert(fara pic de rezistenta) dar se simtea ca parca nu era complet "conectat" de intreg ansamblu. Daca intram prin portierele spate si deschideam pe interior spre exemplu usa soferului, totul era ok, se deschidea si inchidea usor/normal. La actionarea manerului exterior, portiera parca ramenea blocata pe "deschis". Am schimbat cablul ambelor portiere sofer-pasager si de atunci am fost chiar Vinerea trecuta la Toplita, unde au fost -18 grade si totul este normal. 100% am scapat de acest mic viciu. Sper ca v-a fost de folos, iar pentru mai multe detalii, va rog sa consultati atasamentele.
    1 point
  26. Dupa ce am condus mașini cu halogen, cu xenon “inteligent” cât si cu LED “inteligent” de la acelasi producator, personal consider ca avantajul major al farurilor cu LED consta in posibilitatea de a controla mult mai precis ce si cat anume iluminezi. Lasand la o parte distantele de iluminare de peste 500m sau zecile de diode cu care încearcă broșurile de marketing sa ne imbie, dupa ce vei conduce măcar o data pe timp de noapte pe drumurile noastre naționale o mașina cu un sistem de iluminare LED suficient de avansat (DLA, ILS, IHT, etc. - alegeti voi acronimele care va plac mai mult!) si vei vedea cum “decupeaza” masina care circula in fata ta sau care vine din sensul opus in timp ce păstrează activa faza lunga si lumineaza perfect ambele laturi ale drumului permițându-ți sa observi câini, pietoni sau biciclisti, nu vei mai dori sa încerci altceva. Tot din experiența personală xenon-ul si LED-ul lasă impresia ca sunt mai slabe pe carosabil umed, dar înclin sa cred ca este mai mult o iluzie, prin faptul ca nu creeaza o “ambianta” luminoasa a “scenei” pe care o privești - sper ca ma pot face înțeles! - deși obiectele aflate la distanță se văd la fel de bine. Disclaimer: Informațiile prezentate mai sus reprezintă opinii strict personale si nu reprezintă “adevarul absolut”.
    1 point
  27. In anunt este Golf 7. Motorul 1.4 de pe Golf 6 este predispus la probleme, in special cele cu compresor si turbo (cazul celui de 160 cp). Ori obtii o reducere mai mare la masina din anunt (are 4 ani vechime, are un rulaj destul de mare), ori iei o masina noua. Noua Kia Ceed este asemanatoare cu Golful la calitate, iar ca pret, cu 15k euro iei 1.4T. Plus ca ai 7 ani garantie.
    1 point
  28. Si ca sa stai linistit schimba si rola de alternator, in caz ca nu ai schimbat-o pana acum.
    1 point
  29. Salut. Posesor de Golf 1.5 tsi de 110kw.Masina are in prezent 3500 de km,consumul este unul care si pe mine ma uimit, 910 km cu un plin de benzina mers numai extern.O ajuta si ACT funcționând si la viteze de autostrada ireproșabil.Motorul nu te face de rusine indiferent de situatie. La plecarea de pe loc si eu am observat ca smuceste un pic dar depinde de sincronizarea cu pedala de accelerație,in rest mulțumit până în prezent.
    -1 points
  30. Am mai vorbit cu colegi ce nu au aceasta smucitura la 1.5 TSI. Probabil nu toate au norocul de a fi ok din prima.
    -1 points
  31. Cam asa arata folia de pe far dupa 9000km. Nu vreau sa ma gandesc cum ar fi artat sticla/plasticul fara
    -1 points
  32. Borcanul este chiar gol, sau este doar o figura de stil? Este normal ca nivelul lichidului de frana sa scada cate putin pe masura ce se uzeaza placutele de frana si pistonasele iasa mai mult din etrier, cum este normal ca nivelul sa creasca si chiar sa se reverse atunci cand pui placute noi si impingi pistoanele. Adauga lichid, si tine-l sub observatie.
    -1 points
  33. Am rezolvat ,,cumva''. Am scos releul pompii de benzina, l'am desfacut, am vizionat cum/unde vine lamela de contact, am gaurit finut undeva deasupra, centrat, am pus un butonel micut- din care aveam, si am ansamblat la loc. Acum cand e sa pornesc, apas butonelu' din releu, face zzzzzzzzzzzzzz, invart cheia si porneste din prima. Apoi las butonelu' in pace. Pana apuc sa schimb corpul de injectie. In rest, merge bine. ..invatat sa repar si daca se strica pe drum...
    -1 points
  34. Fiecare face ce vrea cu fierul sau. Castrol, ce pune VAG in 2.0TFSI, e demostrat ca e un ulei submediocru in motorul asta, pe cand Ravenol, Motul, Mobil 1, Redline samd. au reusit sa faca niste uleiuri care rezista mai bine si protejeaza mai bine motorul. Nu e ca datul cu parerea despre fotbal, ci despre chestii obiective, masurabile si demonstrabile cu analize de ulei uzat. Pana acum, in motorul meu, Ravenol VST e ceva de care Motul, Castrol nu se ating de exemplu, chestie dovedita cu analize de ulei uzat, nu dat cu parerea ca tacane motorul mai frumos cu Ravenol decat alte uleiuri sau ca l-am frecat eu intre degete si l-am mirosit si asa am concluzionat ca e miezul.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!