Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.01.2019 în toate secţiunile
-
Am reusit sa bifez si eu revizia in sfarsit , unde altundeva decat la Catalin @EEXCALADE in Bacau , ce conta ca este cod portocaliu de ninsoare merita drumul si efortul : La revizie m-am sincronizat cu fratele MLeu(Tiguan) @Andrei_72 A fost curatata si clapeta de acceleratie care nu se prezenta intr-o stare rea, vreau sa imi fac obicei ca la fiecare revizie sa o curat : Verificare de span care nu este prezent in instalatie : Si la sfarsit verificare generata cum stie Catalin mai bine Quality Control trecut cu scucces , zic eu Va urma si aventura de dinaintea reviziei Stay Tuned !8 points
-
In loc de introducere... Acestea sunt Prapastiile Zarnestilor, chei spectaculoase in Piatra Craiului. Se ajunge usor cu masina din Zarnesti si traseul duce pri. chei la cabana Curmatura, 2-3 ore. Noi am parcurs doar jumatate de traseu, asta e limita la 4 ani dar ne antrenam de zor. Cat am mers noi drumul e usor, am inteles ca urma si o zona de urcus. Pe drum, minuni in toate directiile, auras, corbi, pitigoi si...capre negre. Vreo 3 am vazut, sus pe stanca, minunat. Drumuri bune!5 points
-
Păi nu cred că are nimeni camion pe-aici. Şi da, cam aşa se fac reviziile la acele "utilaje grele", diferă mult regimul de lucru. Oricum, eşti curajos, eu n-aş ţine un ulei 2 ani şi 28 de mii de Km.4 points
-
Salutare, Nu am postat demult, am mai adaugat cateva modificari in lista: - Instrument Cluster Passat CC 2014 - Climatronic Passat CC - Trimuri B7 + Ceas analogic - RNS 510 SSD (Ultima Generatie) - Jante Passat CC Phoenix 235/45/17 - Omologare jante 17 si 18. - Optimizare soft facut de AutoPerform Oradea - Filtru sport K&N - Anvelope noi iarna Goodride Am renuntat la LED-urile DRL din semnalizare, tot se ardea foarte des cate un LED din ele si palpaia, am trecut inapoi la Semnale SUA. Si am renuntat la Xenonul 6000k si am pus Becuri Xenon de 4300k.4 points
-
Ca tot dezbateti problema TBN vă adresez și eu o întrebare. Te pui și bagi un ulei cu TBN de 10. La 10000 km constați că ai un TBN de 7... dar ai și un TAN mai mare de 5. E bine să mai ții un astfel de ulei în motor?3 points
-
Uleiurile Xado sunt produse de Eurol Olanda. Sunt uleiuri bune, nu senzaționale, cam scumpe pentru ce oferă, am văzut analize de ulei uzat și aveau rezultate normale. Eurol a vrut să vândă și în România dar nu a avut succes.3 points
-
Salutare stimati colegi Va prezint pe scurt noua Jucarie-ALLTRACK. Va reamintesc ca am fost timp de 4 ani posesor de berlina B8 cu care am parcurs 140000km fara probleme.Acesta a fost si motivul pentru care am ales tot un Passat B8 ceva mai upgradat.Sper sa ma bucur in urmatorii 4 ani cel putin la fel de mult precum de cel anterior.2 points
-
@grp Andrei_72 era deja in Bacau , eu am venit din Iasi in ziua aia doar ne-am sincronizat. Eram si pregatit cum trebuie de drum , toate echipamentele necesare le aveam cu mine , nu mi-e rusine cu Tiguanul in zapada , am vazut care sunt limitele si pot sa spun ca nu m-am ingrijorat deloc. Si anvelopele sunt de nota 10 ! Legat de clapeta, pot sa iti spun ca Bacau e mult mai aproape de Galati decat de Bucuresti , in 2,5 ore esti ajuns si deja pe treaba cu Catalin Plecasem cu ideea de a explora pe zapada , dar se pare ca explorarea m-a surprins pe mine , am prins cod portocaliu pe drumul spre Iasi mai precis intre Vaslui si Iasi.... la inceput am fost putin ingrijorat dar la cum se tinea Exploratorul pe drum am prins repede tupeu si am profitat de drumul pustiu : Nokian WRD4 nota 10 ! Zapada + 4motion = FUN ! Drumul efectiv nu se mai vedea , daca nu erau urme dupa care sa ma ghidez si eu riscam sa ies de pe carosabil , acesta a fost riscul cel mai mare , mult mai mare decat pierderea aderentei sau sa raman impotmolit. In comune era cat de cat dezapezit : Dar cum ieseai : Concluzia ? Exploratorul e o mica bestie pe zapada Ghinionul m-a lovit tocmai la intoarcere , ca tot nu mai postasem ceva cu ghinion de mult : Atentie contine limbaj licentios S-a gandit o bufnita sa zboare "low rider" , camera a prins momentul , dar eu nu am fost pe faza. La o prima vedere pare ca emblema se misca putin , o sa verific mai bine dupa ce se va dezgheta masina , momentan e acoperita de un mare strat de gheatza. Enjoy!2 points
-
@V.M. O aciditate mare, chiar dacă bazicitatea uleiului îi este încă superioară poate lăsa urmări. Da, hârtiile de test sunt o idee bună. Analizele nu se fac la fiecare schimb de ulei. Analizele se fac dacă ai o mașină pe care vrei să o ții mult timp și vrei să știi dacă uleiul pe care îl folosești este ok și cât trebuie să fie intervalul de schimb (nu mă luați cu constructorul a zis). Se fac dacă iei o mașină sh și nu vrei să ai surprize (sunt cazuri în care au fost depistate contaminare cu antigel, turbina sau chiar motorul se ,,măcina"), cu siguranță vei ști ce ai de făcut. Dacă faci modificări, tunezi motorul atunci problema alegerii uleiului devine mai dificilă și doar analizele te pot îndruma corect. Ce vă imaginați, că toată ziua bună ziua dau bani pe analize? Știu ce se întâmplă în motorul meu, am niște date de reper și în funcție de profilul de conducere reglez.2 points
-
Nu stiu la goful tau, dar la mine chiar se simte diferenta la aripiorele alea, si am doar 94kg la 1,87 cm. Cand dau drumul la incalzire prima data se simte pe laterale (acolo au mai putin burete materialul scaunului) si pe urma incepeeee...intra carbonul in actiune nenica de nu poti sta pe scaun la treapta 5, chiar daca pernele si spatarul au buret dublat. Am munci ca un sclav puscarias la ele. Nu recomand nimanui sa faca ceea ce am facut eu, eu sunt mai dificil si perfectionist. Cat despre Florin, nu am cuvinde de multumire, putini oameni ca el si cu caracter.2 points
-
E ok probabil pana la un anumit kilometraj. Problema va aparea la al doilea proprietar, care cumpara acel autoturism dupa 150000 de km si vrea sa-l mai tina 150000. Desi ce e adus de afara cam acolo fac reviziile, la 30000 de km.si au destul stres si pe acolo.2 points
-
Si cum constati asta? Adica cat este TBN si TAN? Daca nu-mi arata pe computerul de bord inseamna ca nu pot sa constat, ca doar nu o sa iau proba de ulei si sa-l trimit prin posta si sa platesc sute de lei doar ca sa-mi satisfac curiozitatea. Analizele astea precis le-a facut fabrica VW impreuna cu producatorii de ulei care au primit aprobarea de norma VW 507 de ex. si au stabilit ca se poate tine uleiul xxxxx Km dupa carte. Asa, sa dai intervale de schimb de ulei din burta este usor. Poate as face ceva analize de ulei daca as avea vreun Bugati si as trimite pe vreunul din soferi sa faca asta. Eu am uleiul pe care-l pune reprezentanta, Castrol 5W-30 LL si prima data l-am tinut 28.000 Km ca atunci a impliniut 2 ani. A facut cineva o analiza la un ulei tinut mult dar dupa carte si sa se vada concret ca sunt proaste sau bune analizele? Dar analize cinstite, nu facute de aia care au interes sa vanda cat mai mult ulei. (Am auzit personal un patron de flota de camioane zicand ca secretul sa te tina motoarele este sa nu lasi uleiul in motor mai mult de 60.000 Km).2 points
-
Mmm..... Problema mare.... ?..... Din postul meu, cine îți pare ca a muncit fizic....? Acum.. Întreabă și de ce?.... Pentru ca suntem prieteni, el și-a făcut partea fizica.... Hard... Eu partea electrica, modificare perne aftermaket... Termistori... Etc... Plus găzduirea la mine în service și know how ul...2 points
-
Buzau dupa 2 zile de ploaie înghețată. Rezultatul intre 1-2 cm strat de gheață pe intreaga masina. Dupa 40 min de vebasto ( care mi-a permis sa deschid masina) dar care nu a topit absolut deloc gheata de pe geamuri...si-au facut treaba celelalte sisteme de incalzire. Si un fapt foarte interesat...pe camera frontala nu se formeaza gheata. Efectiv gheata s-a format doar in jurul ei. Nu stiu daca este tratata in vreun fel ( intrucat de aburit se abureste uneori) sau are vreun sistem de incalzire ca la duze ...2 points
-
Adică poluezi stand pe loc fara să te deplasezi. Pai stai, că de fapt asta fac toți care stau intre semafoare. Sunt o persoana schimbata de când nu mai folosesc mașina. 60 zile = 12 km rulați.2 points
-
ok, dar de ce citatul dat nu spune decat de sulf? vrei sa argumentezi ceva citand defapt un contra-argument. ai pus ceva ce as pune eu defapt. trebuie sa pui ceva care sa redea concluzia ta, dar pariez ca nu vei gasi. plus ca eu am incredere in chimisti, trebuie sa fie suficient, mai ales ca nu voi tine niciodata cat recomanda ei 20-30k km. e ca si cum as pune un a3/b4 si l-as tine sub 5k km, cam asta e comparatia.2 points
-
@jag trebuie sa te contrazic puțin când spui că TBN este irelevant. In prezenta temperaturilor ridicate și a arderii combustibilului apare oxidare și apare aciditate indiferent da cat sulf conține combustibilulu. Într-adevăr cu cât mai puțin cu atât mai bine. Daca uleiul are un TNB mare hai sa spunem 10 și un TAN (aciditate) mic 1.5 timpul sau numărul de Km după care uleiul își va pierde capacitatea de a neutraliza aciditatea va fi mult mai mare fata de un ulei cu TNB de 5 și TAN de 2.5 pentru că în timpul funcționării normale a oricărui motor TNB scade spre 0 iar TAN creste. In momentul in care cele două se întâlnesc trebuie schimbat uleiul . In momentul in care TAN depășește TNB adică uleiul devine acid situația devine dramatică. Cam din același motiv se schimba și uleiul la cutiile automate cu ambreiaj umed. Acolo temperaturile nu sunt foarte ridicate și probabil au un TNB mult mai mare fapt ce le face sa reziste 60 000 km. Ca fapt divers uleiurile folosite la generatoarele de curent pe navele de croaziera au TNB de 70 , asta pentru a combate aciditatea creata de aerul sărat folosit la arderea combustibilului.2 points
-
Salutare, va prezint ce mi-am facut cadou de Craciun. Desi cautam cu incapatanare o Skoda Superb, m-am ales cu un VW Passat. Masina are 161000 km. Motorul este de 1.6 - CAYC cu soft la 140 cai, pozele sunt cu jantele de vara de 18', acum are jantele de otel si e cam murdara. Masina are suspensie sport eibach pro kit Desi multi m-au speriat de varianta 1.6, pot sa zic ca sunt multumit de cum merge, consumul mediu este de 7l/100 km. Am dat si de 2 mici probleme, s-a stricat broasca de la haion si are spart furtunul lichidului de parbriz in zona portbagajului, dandu-mi eroarea de haion deschis. Marti este programata la schimbul de ulei, filtre si cele 2 probleme mentionate. Mai trebuie sa schimb bateria, la testul din reprezentanta mi-au spus ca trebuie schimbata. Am si eu un tester de baterie si imi arata ca e half charged, chiar si dupa ce a stat 8 ore la incarcat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sub rama de plastic ai doua șuruburi torx T20. Le scoți... După care ai doua cleme sus. Cred ca găsești pe YouTube. La non facelift de se demonteaza identic1 point
-
Dupa pornire isi face check, de aceea vezi astfel. vezi ca tit din conatcte e problema. * tot din contacte (mufe)1 point
-
@ms48aly merge ok si la pd. Incepe cu 3 ml / 1 litru de motorina si vezi cum se comporta. Daca e totul ok, poti urca pana la maxim 5 ml/litru.1 point
-
@Trofin Liviu Da poti tine uleiul pana cand TBN = TAN. In secunda urmatoare trebuie schimbat pentru ca uleiul si-a pierdut capacitatea de a neutraliza acizii. Ideal ar fi sa il schimbi cu un "minut" mai devreme pentru a ramane "on the safe side". Valorile celor doua la un moment dat dau de fapt PH-ul uleiului. Aici mai am de studiat ceva pentru ca se gasesc teste de PH si nu costa o avere. Dupa cum spunea si EBI ar trebui sa faci teste de TBN si TAN macar la 5000 si 10000 KM pentru uleiul pe care il incerci. Asta daca te tine portofelul. @Ebi Da la camioane se schimba la 60000 si uleiul are un TBN initial cam de 18. Stiu sigur ca DURON 5W-30 de la Petro Canada pentru autoutilitare are TBN 13 la ei se numeste BN Base Number. Asta se schimba la 30000. In concluzie eu deocamdata voi face urmatorul schimb cu MOBIL 1 ESP 5w30 (formula noua) cu TBN 8.61 si TAN 1.48 care pentru 10 000 km cu siguranta isi va pastra proprietatile. Si am de studiat : La ce valoare a PH-ului un ulei devine acid. Ce aditiv pe baza de Tungsten ( care este inert din punct de vedere chimic pana pe la 600 grade Celsius) merita incercat. Nu am cautat mult si am gasit limitele de PH . La treaba asta nu tinem cont de valorile TBN si TAN. Voi face test de PH pentru uleiul nou si pe urma din 1000 in 1000 KM. 0 ≤ pH < 7 => pH acid | soluție acidă pH = 7 => pH neutru | soluție neutră 7 < pH ≤ 14 => pH bazic (alcalin) | soluție bazică (alcalină)1 point
-
Bine că v-ați încumetat la drum pe cod portocaliu și nu ați pățit nimic rău. Si eu trebuie să curăț clapeta de accelerație, din când în când nu pornește din prima. Mă gandeam dacă aș putea să fac eu operațiunea, dar dacă voi o faceți in service, renunț la idee. Frumos și side-by-side-ul.1 point
-
1 point
-
Cel anterior era de 150 cp.mauala este o diferenta,se simte putin mai grea insa nu e deranjant,e sprintena...ma acomodez cu ea...imi place din zi in zi mai mult/anvelopele la cea veche erau pe 17 ,aceasta le are pe 18/este mai accesorizata...ce sa mai? eu am ales-o,normal ca imi place Consumul e putin mai mare decat la cea veche datorita 4x4,190cp,si automata..ceea ce e normal Simt ceva superior fata de ce am avut Va multumesc si va tin la current pe parcurs1 point
-
Maxim 312 cm fara sa inlocuiesti fuzetele. Clar alt port-etrier + disc de 312 cm pe fuzetele actuale. Sau pe fuzetele actuale + adaptori (paranteze) de la prinderea port-etrierului de la 9.8 cm la 14.5 cm. Si daca ai adaptori cu 14.5 cm, poti merge unde vrei tu. Eu pe masina mea cu jante de 17" am 345 cm. Maxim ce se poate monta la janta de 17". Bafta!1 point
-
Uleiurile desulfurate s-au dovedit a fi o provocare foarte mare pentru chimiști. Abia acum pare că i-au cam dat de cap. Dar a mai apărut un pericol iar specialiștii spun că este mare, contaminarea uleiului de motor cu biodiesel. Se pare că nici etanolul nu este mai breaz dar pentru că sunt interesat de diesel încerc să deslușesc problema biodieselului. Un singur lucru se poate remarca cu ușurință, niciodată automobilul nu a avut atâtea căi înfundate. Iar credința mea este că de la o vreme ecologia mai mult încurcă și creează probleme decât rezolvă. Toate deciziile par a fi cauzatoare de și mai multă poluare iar mie îmi pare că cineva face bani din toate astea.1 point
-
Cu cat vei cauta mai mult cu atat te vei tot suci. Trust me..been there Acum ma uitam dupa Eneos, acum ma schimbam pe Ravenol, dupa care parca as fi incercat total si tot asa. Sunt multe uleiuri bune in piata de la producatori diferiti. Ce poti pati este sa nu-ti placa cum merge si il poti schimba...parerea mea. Succes in alegere1 point
-
Nu e mixtul 12. La 100 la ora consuma 7 pe gaz. In oras cu ac pornit ia 11. Mixtul e undeva la 8-9. Si la tdi nu e mixtul 6.1 point
-
Si daca iau in considerare ce scrie mai jos ajung iar la Mobil cu un TNB 8.61 si TAN 1.48 si sulf de doar 0.195. On the technical datasheet of engine oil, you can find a lot of data. Indications of viscosity at hot and cold temperatures, density but also TBN, Total Base Number. Behind this acronym, there is the following cold and complicated definition: “Total Base Number (TBN) is the quantity of acid, expressed in terms of the equivalent number of milligrams of potassium hydroxide that is required to neutralize all basic constituents present in 1 gram of sample (ASTM Designation D 974)”. However, this is rather abstract and do not give clearly an indication of what TBN in an engine does or how much is needed to get an effective engine protection. In all the engine, you are burning fuel and as a side reaction, you have some reaction with oxygen, called oxidation. This is a chain reaction that cannot be avoided, and it is accelerated under hot and oxygen-rich environment like a combustion chamber. Oxidation leads to the formation of damaging acids. To measure the quantity of acid, there are different techniques that give the concentration expressed under the acronym TAN: Total Acid Number. One of the main element leading to the formation of strong acids is the presence of sulphur in fuel: the more sulphur, the more acids. The presence of Sulphur in fuel depends mainly on the local legislation, as shown in the following world map for diesel as example. To neutralize them, you need a base. Again, to get the concentration, it is measured and expressed as TBN: it shows how much bases are needed to neutralize a certain quantity of acid in the oil. Engine oil formulators can make lubricants with up to a TBN of 70 for the use of some marine engines operating with fuels up to 5% of sulphur, 50 000 part per million (ppm). As a comparison, diesel in Europe have less than 15 ppm of sulphur. Therefore, the requirement of TBN is much lower, around 8-9 for a passenger car Engine oil for example. One of the best way to determine when to do the oil drain is to follow up with analyses, by measuring TAN and TBN. TAN will increase overtime, and as the bases are used, the TBN will decrease. When the TAN is higher than the TBN, it is time to change the oil. Ideally, it should be done before the crossing point. If there is more sulphur in the fuel, the TAN will increase faster, then the bases will be depleted at a more rapid pace. Thus, the drain will have to occur sooner. Therefore, it is sometimes difficult to give an accurate drain interval valid for every countries. Most of the OEM developed vehicles running on low sulphur fuel and give then recommendation of oil drain interval based on a level of 15ppm. You cannot use the same recommendation in countries with a level sometimes 1000 times higher. TBN is an important part in the engine oil. In countries with high sulphur in fuel, make sur you have a have a strong TBN level to protect your engine against corrosion the best way possible! SI uite asa se mai naste o intrebare - protectie chimica cat mai buna sau antifrictiune ?1 point
-
Indubitabil o aditie buna acei bureti. De prin 2008 de cand am aflat de problema, si de "remediu" m-am mirat ca vw nu a facut o actiune de montare a acestor "piese" la toate mk5-urile din tari in care exista zapada si gheata...1 point
-
@Golfulica mulți de pe aici ne îngrijim dpf-ul pentru a avea o viață cât mai lungă, unii l-au schimbat cu costurile de rigoare. Tu ai ales calea cea mai ușoară dar incorectă. Din acest motiv nu vei primi răspuns la întrebare. Pentru că nu este corect ceea ce ai făcut!1 point
-
@Muale vad ca iti place sa rasucesti cutitul in rana bine de tot , pana iese pe partea cealalta1 point
-
1 point
-
@skodamen Nu am dat bascula jos din bucsa de punte , doar din amortizor/fuzeta , asa ca geometria ramane neafectata deoarece surubul concentric nu a fost miscat . Desfacutul basculei este banal.....operatia dureaza 5-10 minute pe fiecare parte daca stii procedura ......a durat mult curatarea .1 point
-
Deocamdata nu pot sa zic un ferm "NU" pentru alta iesire ca sincer ne-am distrat foarte tare in ziua aia ramane de vazut .1 point
-
Dadusem reply la postul tau, @MyKe, insa apare cu rosu si scrie hidden, aparent nu a fost aprobat de catre un moderator. A fost prima mea experienta cu spalatoriile cu perii. Nu a cedat din plafon, a fost data antena de metal peste cap, si acum arata asa : Intre timp am fost afara, si am mai facut 2 poze:1 point
-
@Razvan08 Tinand cont ca are si trapa iar in carte sunt aproape 1700kg , la inceput mi s-a parut putin puturoasa , dar dupa revenirea la versiunea initiala de soft nu mai mi se pare acest lucru . Te obisnuiesti cu elasticitatea motorului si vei vedea ca este de ajuns. La inceput ma gandeam serios la un Soft sa se duca in 170 cp dar acum am renuntat complet la idee. Este de ajuns ce poate sa ofere. Eu am condus destul de mult timp un Tiguan DSG CFGC cu 177 cp si eram obisnuit cu ce poate acest motor , am luat CFFB cu gandul ca voi face Soft si ca va fi lafel dar nu a fost sa fie . Oricum compar mere cu pere asa ca important este ca m-am obisnuit destul de repede "doar" cu 140 cp si ca am renuntat la ideea de Soft.1 point
-
@Razvan08 Cu masinuta e bine , inca nu m-am plictisit de ea daca la asta te referi nu cred ca ma voi plictisi de ea prea curand. Nu prea am inteles la ce te referi cand zici asata Legat de cutie automata , nu pot sa zic ca nu imi place , as fi ipocrit , dar in aceasta etapa mi-am dorit manuala . Deocamdata nu simt nevoia asa de mare de automata deoarece nu merg foarte mult prin oras cu Tiguanul . Plus ca nu ar fi fost atat de bine sa merg cu cutia automata pe unde bag eu tiguanul Poate urmatoarea va fi automata..... da in momentul asta este "ce trebuie" . Cutia Manuala la Tiguan este semnificativ diferita fata de cea de la Golf , este mult mai ferma/trepte etajate diferit /fixa ( in sensul bun) .....la Golf , impingeam cu degetul mic de la mana si intra in viteza. M-am obisnuit in primele 3 luni , asa ca aceasta observatie a intrat in cotidian si nu mai prezinta interes. In rest , ma bucur de masina , am depasit 15.000km de la achizitie(8 luni) , sunt chiar curios cati km vor fi la implinirea anului...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Frumos DIY. DAr eu as mai aduce urmatoarele observatii: - este bine sa se schimbe garniturile de etansare sa nu avem surpriza ca la montarea caloriferului sa avem scurgeri in habitaclu. - ca sa nu golim instalatia se pot folosi 2 cleme de strangere (clamp hose) pe furtunele ce intra in habitaclu, in compartimentul motor. - la desfacerea caloriferului oricum o sa curga antigel in habitaclu si este bine sa se aseze o folie sau un sac pe podea si sa avem la indemana niste carpe sau servetele de bucatarie la rola, pentru a absorbi antigelul ce curge la desfacerea furtunelor.1 point
-
1 point
-
@Marius82 poate ne sincronizam o data la intalnirea saptamanala si tragem niste cadre Mic update: volanul se va schimba pe garantie conform evaluarii facute azi in service. Revin cu update dupa schimb. Am uitat in postul de mai sus sa specific ca am mai comandat niste prostioare pt. masina: cover din silicon pt. cheie(foarte misto) si grile pt. gurile de incalzire din spatele scaunelor. Grilele n-au sosit inca, insa din feedbackul celor care si-au montat ar fi ok.1 point
-
Un mic update: 9000 km in 9 luni Cu exceptia problemei cu volanul, sunt multumit de masina. Am doar un mic greieras in portiera pasagerului, care se aude doar la denivelari mai serioase si total aleatoriu. In perioada asta nu s-a mai auzit nimic ( cateva saptamani) - sigur o imbinare mai proasta a unui plastic care se manifesta doar la variatii de temperatura. In orice caz, este ceva minor. Luni am programare la Brady pentru verificarea volanului, sper sa se rezolve pe garantie. Daca nu se rezolva sub nicio forma, ma gandesc serios sa-l schimb cu unul sport; chiar regret acum ca n-am bifat optinalul asta, era doar 100 euro. Undeva la finalul lunii voi face trecerea la rotile de vara, ocazie cu care ma voi programa si la o sesiune de detailing pentru intretinere. Voi pune tot atunci, in sfarsit, si folie pe faruri + proiectoare. Cateva poze de azi.1 point
-
@Dingo68 Multumesc. Ti-a venit ursu` pana la urma? Update la aproape 4 luni de cand am intrat in posesia masinii: Am ajuns la 4300 km, pana acum nicio problema tehnica. Extrem de multumit de masina. Am verificat si uleiul/antigelul pe la 3700 km - zero consum. N-am avut deloc timp sa ajung pentru montajul foliei de protectie pt. faruri, insa cu prima ocazie ma "insinuez" la atelier. Si pentru ca imi place sa tin masina cat mai curata, am mai comandat niste Skoda goodies, OEM binenteles : - 2 extra cosuri de gunoi - foarte practice, chiar ca simply clever. - solutie pentru curatarea suprafetelor din piele + tratament piele, pentru volan/schimbator/cotiera/spate scaune. - tava portbagaj dubla - aici am vrut neaparat sa am ceva cauciucat/plastic deoarece suprafata din material cu care e dotata din fabrica se murdareste repede. - Set jante depozitare & transport roti. Intre timp am comandat si rotile de iarna: jante Skoda Nanuq 17"(model dedicat Kodiaq) cu anvelope Nokian WR SUV 3 215/65R17 103H - astept livrarea. Mai practic decat sa schimb mereu cauciucurile si e oricum o investitie pe termen lung. Sunt curios cum vin pe masina, am observat ca in configuratorul din Romania inca n-au aparut. Am descoperit saptamana trecuta si optiunea "Electronic voice amplification" care venise dezactivata din fabrica. Interesant cum te intelegi cu pasagerii ( mai ales cu cei din spate) dupa activare Poze cu masina cand e mai curata1 point
-
1 point
-
Cei cu DSG mergeti pe sport iarna, sa vedeti ce frana de motor face doar prin ridicarea piciorului de pe pedala de acceleratie.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00