Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.01.2019 în toate secţiunile

  1. Salutare stimati colegi Va prezint pe scurt noua Jucarie-ALLTRACK. Va reamintesc ca am fost timp de 4 ani posesor de berlina B8 cu care am parcurs 140000km fara probleme.Acesta a fost si motivul pentru care am ales tot un Passat B8 ceva mai upgradat.Sper sa ma bucur in urmatorii 4 ani cel putin la fel de mult precum de cel anterior.
    9 points
  2. @Golfulica mulți de pe aici ne îngrijim dpf-ul pentru a avea o viață cât mai lungă, unii l-au schimbat cu costurile de rigoare. Tu ai ales calea cea mai ușoară dar incorectă. Din acest motiv nu vei primi răspuns la întrebare. Pentru că nu este corect ceea ce ai făcut!
    4 points
  3. MODEL: Passat ALLTRACK 2.0 TDI 4Motion 140Kw(190CP) DSG 7 viteze 3G5C8T/PAC,PJQ,PM3,S3C,WLH,WX0,W67,YOW,ZMF/0 Echipari peste standard: Culoare Gri reflex metalizat (8E8E) Interior: antracit/negru/antracit.St Tropez Insertii decorative Titan pt consola centrala App Conect & Volkswagen Media Control(acum utilizez WAZE direct pe ecranul masinii) Faruri Led High Pachet Chrom Oglinzile exterioare Chrom mat Navigatie Discovery Pro(softul nu mai este pe card SD ci in memoria interna,astfel am 2 sloturi de card SD libere pentru muzica + CD/DVD player) Pachet iarna (PW1) Pachet sport (WYC) Jante Kalamata 8J x 18/Anvelope Air Stop 245/45 R18 Continental(de vara-asa a vennit din fabrica) am pus anvelope de iarna Bridgestone ABS,ASR,EDS,MSR si stabilizator remorca Pedale Inox Digital Cockpit Camera video + senzori parcare Selectie Mod Condus: ECO,NORMAL,INDIVIDUAL,OFF ROAD Acestea sunt,in mare optiunile peste standard
    3 points
  4. Valvoline SynPower MST C3 5w40 este alegerea unor băieți care au mașini puternic modificate. Chestia asta m-a făcut să reconsider problema celui mai bun ulei. Nu cumva răspunsul se află chiar lângă noi? Alergăm după uleiuri exotice, uleiuri poate nesimțit de scumpe și când colo un ulei banal face treabă la fel de bună. Excelentă alegere! Felicitări.
    3 points
  5. Vin cu o actualizare scurtă, pentru c-am mai făcut câte una alta la mașină: am instalat bureții de polistiren în ideea prevenirii formării de gheață la colțul ușii, care știm cu toții ce efecte poate avea la Golf 5. Codurile sunt 1K0867453A pentru partea stângă și 1K0867454A pentru partea dreaptă. Se instalează în așa fel încât muchia feței de ușa să treacă cât mai aproape de burete, astfel încât chiar dacă se formează un strat de gheață, acesta să fie subțire și poată fi ușor spart de portieră; am schimbat bușonul pentru umplere cu ulei al motorului cu unul original pentru 2.0 TFSI. Nu sunt sigur de ce, dar bușonul cu care am luat mașina nu era original... l-am căutat după cod și am văzut că ar fi echipare pentru Golf 1/2/3. Oh well, încă un lucru rezolvat la mașină. în sfârșit am ajuns la CSL Custom pentru instalarea catalizatorului. S-a mers pe varianta unui catalizator metalic Euro 4 cu 200cpsi, așa încât pot rămâne la softul APR Stage 2+. De-abia ce l-am instalat și nu am mers foarte mult dar primele impresii sunt că s-a îmbunătățit cuplul la ture mici, evacuarea a mai tăcut un pic și nu mai miroase a benzină !! Nu am apucat să merg tare cu mașina de când am instalat catalizatorul, dar mă aștept să fi pierdut ceva sus în ture mari. Urmează revizia la început de februarie și apoi ar fi momentul să trecem la lucruri mai serioase: ambreiaj, timonerie și anvelope. Mi s-a întâmplat să-mi patineze ambreiajul în treptele superioare, la drum lung, când aerul era rece și condițiile erau propice dar nu știu cu ce să-l înlocuiesc. Nu sunt sigur dacă un ambreiaj stock mai face față de la cuplul oferit de Stage 2+, iar alte variante au avantaje și dezavantaje. Dacă tot voi umbla la ambreiaj am zis c-o să umblu puțin și la timonerie: vreau să instalez un short-shifter (probabil cel de S3) și bucșe metalice la capetele cablurilor. Închei prin a spune că în sfârșit am aflat consumul de ulei al motorului zilele trecute, când a fost nevoie să fac nivelul: 1l/11.500km ceea ce, din alte discuții avute cu utilizatori de TFSI, pare să fie destul de mic. "Mai are veatză în ea"™️
    3 points
  6. Salutare ! Chiar daca modelul pe care urmeaza sa il prezint nu se incadreaza in categoria "wow!" sau "ce mai e si asta ?!" incerc sa va prezint tardiv, micutul Polo pe care familia l-a gazduit pe termen nedeterminat. Dupa lungi si anevoioase cautari, initial pornind spre un Polo Cross 9N, dupa aceea dupa alt fratior din familia Vag, am ajuns la un Polo 9N3 facelift din generatia ( 2005 - 2009 ). Masina va fi folosita preponderent urban, iar pe weekend mici iesiri extra-urbane, am vrut musai 1.9 si km putini ( sub 200.000 daca nu cer prea mult de la un diesel nascut in Germania), sa anulez sunetul de "tractoras" al 1.4-ului, iar ca dotari un "minim" de climatronic si incalzire in scaune, astfel in final am ajuns la exemplarul de mai jos : motorizarea - 1.9 tdi- BMT - cu dpf activ ( sper cat mai mult timp ) 101 cp fabricatie : 06.2006 - prima inmatriculare 11.2006 Germania 164,000 km reali, sustinuti de facturi, TUV, carte service ( 06.2017 avand 141.000 km, deci destul de plauzibili km ) climatronic incalzire in scaune ABS , ESP Tempomat senzori ploaie oglinda heliomata retrovizoare interior sportline ( o combinatie foarte rara ) geamuri + oglinzi electrice spalatoare faruri inchidere centralizata + alte mici detalii ... Planuri de viitor apropiat : inmatriculare ( RAR si alte nebunii legislative ) schimb de ulei + filtre verificare generala, printre altele posibil un rulment buclucas Planuri de viitor indepartat : imbracarea volanului si a schimbatorului cu repere rosii / visinii sa fie in ton cu tapiteria jante de vara + anvelope Navi oem sau ceva de la fratii chinezi cu Android un detailing exterior, chiar daca arata foarte bine, ar merge un finish touch + o ceramica o solutie pentru cotiera, venind dupa 3 masini dotate cu cotiera, vad ca e chiar enervant in trafic fara acest detaliu considerat insignifiant. plan S.F. - un pachet exterior GTi ( doar in cazuri extreme si la preturi foarte bune de la fratii polonezi ) Sper ca nu am omis nimic, oficial "bine v-am gasit !" si km multi si fara probleme tuturor !
    2 points
  7. Cu cat vei cauta mai mult cu atat te vei tot suci. Trust me..been there Acum ma uitam dupa Eneos, acum ma schimbam pe Ravenol, dupa care parca as fi incercat total si tot asa. Sunt multe uleiuri bune in piata de la producatori diferiti. Ce poti pati este sa nu-ti placa cum merge si il poti schimba...parerea mea. Succes in alegere
    2 points
  8. Totuși... Părerea mea - cine cumpără o asemenea mașina... Sau un Phaeton... Un A8... Etc - nu urmărește un consum mic. Cumperi pentru siguranță, confort și alte veleități. Pentru consum... Golf 4 ALH. Am și unul de asta... Consuma 5l/100km...in aglomeratie
    2 points
  9. Între timp am adunat km, A3-ul a luat loc in garajul călduros, iar Polo cel mic a dus greul pana acum printre nămeți . Aseară s-a gândit totuși sa ia o scurta pauza - alternatorul a murit subit - simptome - bateria aprinsa in bord, la scurt timp am rămas fără lumini, servo, casetofon etc. Norocul a fost ca eram relativ aproape de service și am parcat direct acolo. Astăzi am găsit o varianta înlocuitoare - un alternator de pe un Audi A4 b7 de 140A , schimbați rulmenți , releu și fulie INA devenind practic nou astfel Polonicul e din nou pe sosea . Drumuri bune !
    2 points
  10. @V.M.Era de așteptat. Ai analizele pe oil-club.de la REP, VMP, VMP USVO. Poți să tragi liniștit concluziile. @andrei_221 să nu te miri că într-o zi un ,,ecologist" va cere socoteală pentru că se încurajează astfel de practici. Nu uita că este un forum nu un grup de facebook. Aici totul rămâne și google le găsește.
    2 points
  11. Este primul meu post pe acest forum, si de altfel prima mea masina (cand am luat carnetul am condus masina tatalui meu, un Cielo - Daewoo din 2004, dar nu se pune ca prima mea masina). Am cumparat Golf-ul prin august 2018, la second hand, si pot sa spun ca sunt chiar multumita pana acum. Nu stiu exact sa descriu tehnic o masina, tot ce pot spune momentan - este din 2007, benzina 1.6, are si GPL, momentan am pe ea doar jante pe 16", urmeaza sa ii cumpar si pe 15" sa am pt iarna urmatoare. I-am mai adaugat niste detalii in plus pe ea, am schimbat capacele de la valvele rotilor, am pus anumite detalii albastre in interiorul masinii (momentan nu am poza, dar o sa atasez). Totusi mai vreau sa ii aduc cateva modificari, de ex sa schimb navigatia, sa ii pun una cu bluetooth, sa ii pun comenzi pe volan (nu stiu totusi daca merita). Mai nou trebuie sa ii schimb antena, am fcut prostia sa o duc la spalatorie cu perii si s-a dat peste cap .?‍♀️ Atasez poze:
    1 point
  12. Uleiurile Xado sunt produse de Eurol Olanda. Sunt uleiuri bune, nu senzaționale, cam scumpe pentru ce oferă, am văzut analize de ulei uzat și aveau rezultate normale. Eurol a vrut să vândă și în România dar nu a avut succes.
    1 point
  13. OT dar... si eu aveam pe Leon faruri led care aveau o functie Highway, adica la viteze de autostrada farurile se ridicau putin ca sa lumineze mai departe. Am mers de multe ori noaptea, la tot felul de viteze de autostrada si nu am reusit niciodata sa vad chestia asta functionand... Dar asta nu inseamna neaparat ca ea nu exista sau ca nu functiona, farurile bateau bine, n-am avut probleme asa ca am renuntat sa mai caut momentul tranzitiei si m-am bucurat de masina asa cum a fost. Te sfatuiesc sa faci acelasi lucru
    1 point
  14. Daca pompa e plină de ulei schimba pompa ( e și mai puțin costisitoare) ; demontează pompa și studiaz o; sigur observi ceva. Spuma e 100% de la aer in circuit.
    1 point
  15. tbn e concluzia e buna. noi nu avem astfel de probleme, nu avem sulf in combustibil, plus uleiurile C3 contin jumatate din "cenusa" obisnuita. deci tbn e irelevant. per total e mult mai rezistent decat uleiurile alea vechi cu cenusa dubla si sulf in combustibil la greu.
    1 point
  16. asta nici nu se poate considera mers , ora de varf in Bucuresti , e mai mult topait - hop - hop si nu e nimic anormal , pe consum instantaneu cand bagi piciorul brusc - 40% consumul masinii se vede afara , nu in oras
    1 point
  17. Va rog nu confundați bucuresti si aglomerația din bucuresti cu alte orașe. In bucuresti la ora de vârf pe modelul Facelift nu 18, mers normal. atasez poze, mers aproape 1h:30min la ora de vârf. va spun de pe acum, masina din punct de vedere tehnic este perfecta deci nu ati vina pe asa ceva cand vedeți consumul. martorul de la motor este pornit intrucat motorul era oprit, ajunsesem la destinație.
    1 point
  18. Tatal meu are un caddy 2009 1.6 gpl Landi Renzo FSI masina luata pe la 30k km , in prezent vreo 120k km nici o problema cu masina pe partea de rugina, sau a motorului. Masina consuma undeva intre 12-13 asta in Braila, care nu este un oras f aglomerat. In afara in jur de 9-10 la viteze de pana in 110. E destul de zgomotoasa la viteze mai mari , si datorita cutiei scurte in 5 trepte. Daca planifici sa mergi cu ea mai mult urban e o masina ok , pt extraurban as zice mai degraba un diesel . Motorul e lenes si destul de gurmand daca te dai la el tare.
    1 point
  19. Consum - undeva între 12 și 14 în oraș, depinde de aglomerație, etc. Afara... Depinde cum mergi.... În jurul la 10. Nu cred ca Phaeton e cu mult mai economic, eu zic ca tot pe acolo este.
    1 point
  20. @Edy_77 Multumesc pt sfaturi o sa caut sa imbrac volanul in piele, insa nu stiu unde as gasi pe cineva priceput prin Buc. @Nenciu Victor Pai am in plan sa schimb led-urile din interior, sa le pun cu lumina alba, la picioare si in plafon, in portbagaj la fel (e cam slaba lumina), led-urile pt nr de inmatriculare la fel vreau sa le schimb cu ceva cu lumina alba. Ma gandeam si la functia cornering, desi cred ca o sa fie nevoie sa schimb farurile de ceata.. as vrea sa modific si stopurile, dar nu stiu daca o sa arate bine cu alte stopuri. Sigur o sa imi mai vina si alte idei pt a o modifica, dar nu imi trec prin minte acum, in principal, cele mai apropiate modificari o sa fie schimbarea jantelor si a anvelopelor - pt iarna si vara, acum am pe ea anvelope allseason si nu prea ma avantajeaza, si sa ii schimb antena ca arata ca naiba acum
    1 point
  21. Superb, China facelift http://www.auto.ro/skoda/skoda-superb-facelift--primele-imagini-au-aparut-mai-devreme-pe-mai-multe-site-uri-din-china--56249.html
    1 point
  22. Da, deschisa și recondiționat yala. Altfel o deschizi degeaba, dacă nu remediezi problema. Toate procedurile sunt dezbătute de f. F. F. F multe ori, le găsești pe forum
    1 point
  23. Felicitări pentru munca depusa și finalizarea acestui proiect!
    1 point
  24. Si in cele din urma cred ca voi merge pe Millers EE Longlife 5w30, 5L . L-am gasit cu 265 bidon de 5L. 53 ron 1L cred ca merita fata de 43 ron 1L la Mobil Sper sa nu ma razgandesc pana maine.
    1 point
  25. Breaking News... Mi-am montat incalzire cu carbon pe scaunele cu textura de W8 pe care le-am cautat mult si bine... munca de puscarias chinez, dar au isit corecte si corespunzatoare, cu incalzire laterale, sejut si sparar. Acum "Fulgerul Gri" are interiorul corect. Ii multumesc si lui @F l o r i n pentru tot ce a facut pentru mine...MARE boier, MARE caracter!
    1 point
  26. Pentru anul asta mi-am propus sa ma plimb cat mai mult cu masina. Efectiv nu vreau sa ma mai dau jos din ea. Am si facut o mica pauza (30 de zile) si mi-e dor de masina. Pentru asta, am facut o lista de cateva chestii de realizat pana in primavara: - cauciucuri noi de vara pentru jantele astea (nu le mai schimb, gata). Sunt aproape decis pe Falken 225/40/18. Tatonez de unde le voi lua, ma intereseaza foarte tare sa fie DOT jumatea a doua 2018. Pentru ca majoritatea comerciantilor vand anvelope cu vechime de maxim 2 ani, vezi-doamne daca sunt depozitate ok nu conteaza. Pentru mine conteaza. - vreau sa refac amortizoarele, sa gasesc echilibrul intre tinuta de drum sportiva - masina joasa - dar si putin confort totusi. - m-am programat pentru traseu complet si intercooler frontal. Inainte de pauza, mi-au bubuit clemele furtunului care intra in intercooler si am zis gata, nu se mai poate asa. Deci, traseu complet aluminiu, fmic, si marea provocare (ambitie personala) de a nu fi deloc vizibila modificarea asta. - fetele de usi ‘homemade’ nu au rezistat. S-a dezlipit usor materialul, dar a meritat sa incerc pentru cat au fost costurile totale. Asadar, le voi retapita cum trebuie de data asta, la cineva profesionist. - traseul il voi face cu flansa egr off, asa ca vreau sa fac si soft pentru el si daca tot fac, mai punem si ‘2-3’ cai ?. - cateva piese de schimbat pe ici-colo, niste burdufe de planetare, senzori abs, bucse bascula, flanse amortizoare si cine stie ce s-o mai gasi de schimbat. “ barn find “
    1 point
  27. @V.M. Gama Delvac este una foarte reușită. Am căutat la uleiul menționat de tine niște informații și am găsit că are o compoziție foarte apropiată de un 507.00 cu PAO și esteri. Chiar aditivarea este una cât se poate de modernă. Nu este cel mai ecologic ulei (depășește cei 0,8% sulf admiși), conține mulți agenți de curățare (este normal doar e un ulei de camion) dar arată foarte bine. Nu vreau să țin o pledoarie că este mai bine să băgam uleiul care trebuie și să lăsăm uleiul de camion camioanelor dar pentru cineva pasionat se poate transforma într-un experiment interesant. Dar experimentele costă și dacă nu vrei să cheltui bani să vezi și rezultatele, mai bine lasă-l în pace.
    1 point
  28. Cam scurte rapoartele. E o masina mai mult pentru oras. La 3000 in tr 5 are 100km/h.
    1 point
  29. Costuri minime dpmdv clar ai pe GPL ; consum mai mic, anexe si subansambluri mai putine / ieftine, piese foarte accesibile ( cu banii de un kit de ambreiaj + volant la 1.6 tdi segmentezi un motor MPI ). Nu stiu ce rapoarte are la cutie caddy benzinar, insa tdi'ul sta bine tare afara..daca o conduci preponderent pe autostrada si la viteze de peste 130 clar te avantajeaza cutia lunga. Daca nu intra in calcul si placerea de a conduce / nevoia de cuplu / posibil soft samd eu zic 100% gpl.
    1 point
  30. Tata detine un caddy 2014 1.6 plus gpl din fabrica( landi renzo). Masina are vreo 235000 km. A fost cumparata sh pe la 215000. Pana acum doar probleme cu injectoarele la gpl care sunt consumabile si costa 1100-1200 toate. In rest motorul mi se pare incredibil, nu consuma gram de ulei.
    1 point
  31. Mergi la cineva care stie sa foloseasca vcds. Uite procedura http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration
    1 point
  32. tot ceea ce tine de usi, geamuri si portbagaj.
    1 point
  33. https://workshop-manuals.com/skoda/fabia-mk2/power_unit/1.6/77_kw_mpi_engine/engine_cylinder_head_valve_gear/cylinder_head/removing_and_installing_timing_chain_and_drive_chain_for_cylinder_head_version_a/
    1 point
  34. Copy/paste de pe un forum. Nu stiu cu ce l-a curatat persoana respectiva. Un spray de curatare carburatoare, EGR, discuri de frana, cred ca ar fi ok. Rezistenta trebuie verificata daca este functionala. Da, trebuie sa ramana acolo.
    1 point
  35. @ciolib Oricum aveam intentia sa schimb antena, ca nici mie nu imi placea, dar nu era in planul meu chiar acum.. totusi o sa caut ceva sa o schimb Voiam ceva gen shark antenna (cele pe care le vad mai mereu la BMW), insa pare cam mare si nu arata bine, probabil o sa o schimb cu o antena de genul acesta:
    1 point
  36. Dadusem reply la postul tau, @MyKe, insa apare cu rosu si scrie hidden, aparent nu a fost aprobat de catre un moderator. A fost prima mea experienta cu spalatoriile cu perii. Nu a cedat din plafon, a fost data antena de metal peste cap, si acum arata asa : Intre timp am fost afara, si am mai facut 2 poze:
    1 point
  37. Dincolo de ceea ce scrie pe hârtie un ulei 2t trebuie să îndeplinească și anumite condiții: cum arde, cum se amestecă cu motorina, cât de stabil este amestecul. Se poate merge mai departe câtă lubricitate dobândește în plus amestecul, reacții pe care le generează, nu uita că uleiul 2t este un aditiv pe care îl combinam cu o motorină care conține alți aditivi, cât de bine stimulează sau nu arderea. Pe de altă parte se solicită producătorului informațiile lipsă cum ar fi existența și cantitatea de zddp, cantitatea de sulf. Din tot ce am scris, unele le găsești de citit pe net, altele le verifici tu însuți.
    1 point
  38. 1. Stergi toate erorile inregistrate pe modulul Engine. 2. Pornesti motorul, iar in momentul cand martorul MIL se va aprinde, scanezi din nou, si postezi codul de eroare. Sunt probleme cu partea de incalzire al sondei S2, posibil fisa sau bujia pe cilindrul 3, tija din EGR blocata.
    1 point
  39. Da. G31/G42. Te rog sa te uiti aici: https://workshop-manuals.com/skoda/fabia-mk2/power_unit/1.6/55;_66;_77_kw_tdi_cr_engine/engine_cooling/coolant_pump_and_coolant_regulator/removing_and_installing_coolant_regulator/ Verifica firele inainte de a lua decizia de a achizitiona un senzor nou.
    1 point
  40. Verifica siguranta 9. Daca siguranta este ok, va trebui inlocuita sonda.
    1 point
  41. 1 point
  42. S au scris atat de multe despre distributie incat nu vad ce s ar mai putea scrie. A aparut kit ul cu totul care cuprinde tot(inclusiv variator si celalalt pinion). Daca la prima pornire dupa ce masina a stat 24 ore zornaie lantul- trebuie schimbat. Acum fiecare il schimba cand vrea. Problema nu este uleiul ci modul cum a fost conceput acest motor. Puteti sa puneti orice ulei doriti distributia tot o veti schimba. Este un consumabil. Daca acum considerati sa dati 2000 ron pe un kit de distributie ganditi va ca la inceput ( adica 2010) doar variatorul costa 2800 ron. Despre ce vorbim? In cele 118 pagini ale acestei postari s a tot scris despre distributia de la acest motor. Nu cred ca mai este ceva de spus despre ea.
    1 point
  43. revin cu info. a trecut o perioada iar temepraturile au variat de la -10 grade, la +25. masina porneste la sfert de cheie pe toata plaja de temperaturi
    1 point
  44. Sa vin si cu rezolvarea poate ajuta pe cineva...nu ai ce sa gresesti la acesta distributie cum de altfel era ok dar se pare ca cilindrul cu numarul 3 este cu probleme desi am schimbat bobina care era moarta au disparut erorile dar masina merge tot in trei pistoane iar prin urmare i am facut vant rapid sa si bata capul cu ea viitorul propietar.Prin urmare sa nu mai aud in viata mea de ceaunele vw.
    1 point
  45. Am rezolvat problema ,am schimbat termostatul si nu mai am probleme
    1 point
  46. Si daca iau in considerare ce scrie mai jos ajung iar la Mobil cu un TNB 8.61 si TAN 1.48 si sulf de doar 0.195. On the technical datasheet of engine oil, you can find a lot of data. Indications of viscosity at hot and cold temperatures, density but also TBN, Total Base Number. Behind this acronym, there is the following cold and complicated definition: “Total Base Number (TBN) is the quantity of acid, expressed in terms of the equivalent number of milligrams of potassium hydroxide that is required to neutralize all basic constituents present in 1 gram of sample (ASTM Designation D 974)”. However, this is rather abstract and do not give clearly an indication of what TBN in an engine does or how much is needed to get an effective engine protection. In all the engine, you are burning fuel and as a side reaction, you have some reaction with oxygen, called oxidation. This is a chain reaction that cannot be avoided, and it is accelerated under hot and oxygen-rich environment like a combustion chamber. Oxidation leads to the formation of damaging acids. To measure the quantity of acid, there are different techniques that give the concentration expressed under the acronym TAN: Total Acid Number. One of the main element leading to the formation of strong acids is the presence of sulphur in fuel: the more sulphur, the more acids. The presence of Sulphur in fuel depends mainly on the local legislation, as shown in the following world map for diesel as example. To neutralize them, you need a base. Again, to get the concentration, it is measured and expressed as TBN: it shows how much bases are needed to neutralize a certain quantity of acid in the oil. Engine oil formulators can make lubricants with up to a TBN of 70 for the use of some marine engines operating with fuels up to 5% of sulphur, 50 000 part per million (ppm). As a comparison, diesel in Europe have less than 15 ppm of sulphur. Therefore, the requirement of TBN is much lower, around 8-9 for a passenger car Engine oil for example. One of the best way to determine when to do the oil drain is to follow up with analyses, by measuring TAN and TBN. TAN will increase overtime, and as the bases are used, the TBN will decrease. When the TAN is higher than the TBN, it is time to change the oil. Ideally, it should be done before the crossing point. If there is more sulphur in the fuel, the TAN will increase faster, then the bases will be depleted at a more rapid pace. Thus, the drain will have to occur sooner. Therefore, it is sometimes difficult to give an accurate drain interval valid for every countries. Most of the OEM developed vehicles running on low sulphur fuel and give then recommendation of oil drain interval based on a level of 15ppm. You cannot use the same recommendation in countries with a level sometimes 1000 times higher. TBN is an important part in the engine oil. In countries with high sulphur in fuel, make sur you have a have a strong TBN level to protect your engine against corrosion the best way possible! SI uite asa se mai naste o intrebare - protectie chimica cat mai buna sau antifrictiune ?
    0 points
  47. Vreau sa schimb uleiul in cutia masinii din semnatura si m-am oprit la Ravenol VSG 75w90. Ce parere aveti de uleiul acesta?
    -1 points
  48. La masina din semnatura folosesc Valvoline Synpower MST C3 5w40 (sintetic) Schimb uleiul la 15.000 km, timp in care nu scade nici un mm pe joja si pe temperaturi de sub 0 grade motorul cat e rece e mult mai silentios decat cu Castrol.
    -1 points
  49. Reprezentanta de unde am cumparat masina e in faliment de cativa ani pe putin, in plus le-a fost retrasa si licenta VW/Audi. Mai mult de atat, aceasta actiune a fost deschisa in anul 2018 luna martie, iar eu primesc abia acum sesizarea?! Tare cred ca e o teapa pt ca pe site-ul vw a mea masina nu figureaza ca fiind afectata. Sunt curios daca au mai primit si alti posesori de B7 aceasta scrisoare.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!