Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.01.2019 în toate secţiunile
-
@V.M. Cea mai bine pusă la punct formulă de tungsten se află în Ravenol REP 5w30. Chiar dacă nu are aprobarea Vag datele sunt în cadrul normei 504.00-507.00. Știu, are un preț mare dar ulei bun plus aditiv ieși tot acolo plus că amestecul este stabil, se evita componente care se bat cap în cap. Deci dacă vrei tungsten, este soluția ideală. @CristiALF fac parte dintr-o mică comunitate de pasionați în acest domeniu. Ne documentam, discutăm, analizăm, experimentăm. Toată lumea cheltuie bani pe diverse chestii la mașini, noi am ales să cheltuim în zona asta. E felul nostru de a ne bucura de mașină.8 points
-
@V.M. Aditivii moderni nu se pot vedea în analizele clasice iar producătorii de aditivi (ex Lubrizol) nu se grăbesc să lămurească misterul, nici legea nu îi obligă să o facă. Ce vedem noi într-o VOA sunt aditivii solizi clasici. O analiză ne ajuta totuși să aflăm câteva caracteristici care țin de performanță și de bazele utilizate. E destul de dificil să aditivezi un ulei modern. Nu știi ce se poate bate cap în cap și ce fel de reacții generează. Dacă nu ai cunoștințe și mai ales date a ce urmează să bagi, mai bine apelează la profesioniștii care fac uleiuri și utilizează doar uleiul din bidon. Poți să obții un cocktail nociv care va produce daune. Lucru valabil și pentru carburanți.6 points
-
Salutare, Se prezinta mezina familiei, una bucata up! Motivul achizitiei a fost o schimbare de job care a scos sotia de pe traseul metroului. Dupa cateva saptamani de metrou + autobuz a devenit clar ca nu merge treaba. Scopul fiind naveta urbana, cautarile au fost in zona clasei mini. Foarte multe optiuni nu am avut, multe din modelele concurentei lipsind de pe piata. Am mai luat in considerare si cateva modele din clasa mica, polo, sandero, dar la bugetul pe care ni-l propusesem nu gaseam masina dorita. Asa ca ne-am hotarat pe up si pentru ca netul zice ca pre facelift au fost diverse probleme, asteptam ocazia potrivita. Aceasta a aparut la welt, in forma unei flote de masini din 06.2017 in echiparea move, care include aproape tot ce vroiam noi. Motorizarea, 1.0 mpi 75 cp, cutie de viteze manuala in 5 trepte. Dotarile importante sunt deci : geamuri electrice, oglinzi electrice, scaune incalzite, composition phone cu bluetooth. Ce lipseste: senzori parcare, suport smartphone, computer de bord plus. Masina a costat 7k euro si are acum 38k km. Am montat cauciucuri noi de iarna Michelin Alpin 4, 175/65/R14 82T si am luat-o la o tura sa-i prezint orasul Ca prima impresie: - masina se simte f usoara, face viteza rapid si schimba directia intr-un mod zglobiu. - motorul e galagios si transmite vibratii destul de enervante in habitaclu; e suportabil, nu ma asteptam la altceva de la un 3 cilindri de 1l. - scaunele sunt foarte faine, comode si au suficient suport. - vizibilitatea este excelenta in toate directiile, inclusiv in oglinzile laterale. - suspensia e ok, preia rezonabil defectele drumului. masina e mai stabila decat pare din poze Cam asta e masinuta acum, revin cu poze pe lumina cand o prind.5 points
-
4 points
-
4 points
-
Treaba asta cu normele e destul de delicată. Pe de o parte uleiurile au evoluat foarte mult, pe de altă parte nici uzura mașinilor în cauză nu a stat pe loc. Un 504.00 este superior unui 502.00 dar rămâne întrebarea dacă un ulei conceput pentru un motor cu toleranțe mai mici (cum este 504.00) va face treabă într-un motor conceput cu toleranțe mai mari și care a mai adunat în timp și ceva uzură.4 points
-
@V.M. Eu folosesc Archoil 9100 și ți-l recomand numai că achiziția e cam problematică. Eu l-am luat din Anglia cu ajutorul unui coleg de forum, nu trimit în România. Am înțeles că s-ar vinde și în Polonia și trimit în România. Cred că cel mai bine ar fi să scrii un mail pe site-ul oficial și te îndrumă ei. La momentul actual este ,,creme de la creme" mai ales în motoarele moderne. Este cineva care deja are în motor noul Esp cu Archoil, va face și analiză. Eu am optat pentru Total. Teoretic cu fiecare dintre cele două uleiuri ar trebui să crească semnificativ cantitatea de resurse pentru a prelungi viața uleiului. Rămâne de văzut.3 points
-
Ce om, sa iti iei up in bani de passat full impekabil cu chilometri absolut reali Glumesc - apreciez foarte mult oamenii care fac alegerile tinand seama struct de regimul de utilizare al masinii - si nu se arunca la barci inutile destinatiei propuse. Ca dotari are tot ce-i trebuie, pana si senzorii de parcare imi par in plus la o masina atat de mica cu haion.3 points
-
2 points
-
sunt sigur ca daca existau uleiurile de azi, nu mai treceau niciun 502 sau 5w-40. apropo, pe atunci deja existau 0w-40 si erau evident peste 5w-40. mai exista si 0w-30 503 01 dar era prea scump si desigur nu atat de rezistent ca un 0w-30 cu 504/507 de azi. din cate stiu vw spune doar la niste dieseluri fabricate intre `99-`03 505 01. la 5w-40 au evoluat la C3, dar la 5w-30 si 0w-30 sunt mult imbunatatite de ce erau la inceput. eu la motorul meu(scos prima data pe piata in 2003..si la care prima lui versiune cred ca e de prin `97 si a tot fost upgradat pana in 2003) am gasit manual online actualizat cu norma uleiului, dintr-o data recomanda 504/507 incepand cu editia din 2007 a manualului. deci si ghidurile de ulei sunt actualizate, as paria ca un email la vw ar recomanda la fel, nu cred ca se risca producatorii de ulei sa fie dati in judecata pe recomandari nocive. 40 sau 30 nu e o diferenta asa mare de vascozitate. ba chiar ajuta la un mers de strada. cat despre norma, 504 e peste la toate capitolele fata de 502. iar normele vechi mai exista si fiindca in afara uniunii combustibilii sunt cu sulf.2 points
-
VAG are in continuare liste cu uleiurile aprobate 505.01 si separat liste cu 507.00 si nu considea ca aceasta o inlocuieste pe prima. Trebuie sa stii mai mult despre uleiuri ca sa intelegi diferentele intre norme si compozitia lor, constructia motoarelor mai vechi PD, mai ales la BXE daca-i dai 507.00 si are din fabrica cuzineti Kolbenschmidt la biela sa nu te miri ca se caleaza sau scoate vreun piston prin chiulasa (este thread dedicat pe forum).2 points
-
@jag logic ca norma 507 nu exista in perioda aia, dar uleiurile 5w30 existau si daca erau necesare erau impuse de atunci. Iar daca e sa vorbim de evoluat, nu doar 5w30 a evoluat, ci si restul uleiurilor dar oricat de bune ar fi ele actual tot trebuie sa respecte anumite norme universal acceptate.2 points
-
Salut, in primul rand imi cer scuze pentru micile greseli gramaticale din posturile de mai sus. Azi am primit de la fostul propietar poze cu "before and after"-ul masinii. Abia astept sa-i pun rotile de vara, nu ca ar fi urata acum. Masina este foarte confortabila, habitaclul se incalzeste neasteptat de repede. Mergeau niste scaune incalzite, dar asta e, nu poti sa le ai pe toate.2 points
-
Are dreptate @lupo_bv, exista un kit de retrofit pentru DPF la motoarele AZV, BKD si BXE. Nu stiu in ce conditii s-au montat, dar daca BXE de mai sus nu are DPF, avand in vedere oricum problemele acestui motor, se recomanda strict 505.01 .2 points
-
2 points
-
Hello, Dupa o perioada de indecizie in care am redescoperit mersul pe jos si in care am oscilat intre multiple marci/modele/clase, intr-un final, a sosit noua jucarie! Este vorba de un VW Tiguan Mk.2, 2.0 TSI 162Kw (220 Hp), DSG7, HighLine + R-Line exterior, culoare Oryx White. Dupa ce am condus numai Diesel pana acum, m-am hotarat ca este timpul pentru o schimbare asa ca am facut pasul in ograda benzinarelor. Estimativ, ma incadrez sub un maximum de 10.000 km / an si cautam si un upgrade de putere (sau macar posibilitati in aceasta privinta) asa ca alegerea a venit cu usurinta si motor GTI pe estetica Tiguan-ului R-Line = LOVE. Ca optiuni suplimentare, configuratia are: - Faruri LED TOP + DLA + spalatoare - Packet Easy-Open/Close + Kessy - Navigatie Discover Pro 9.2" - Dynaudio Excite 9.1 - Side + Lane + Emergency + Rear Traffic + Traffic Jam Assists - Pavilion vitrat cu trapa si lumina ambientala - Area View + Park Assist - Heads-Up Display - Interfata telefonie Bussiness + Comfort + incarcare wireless - Pachet Iarna Extins - Parbriz Incalzit - Oglinzi rabatabile electric + Mirror Down la pasager - CarNet + DriveNet - Scaune fata ErgoActive - Plafon interior culoare neagra - Airbag-uri spate - Sistem "ProActive" protectie pasageri - Alarma antifurt "Plus" - Servodirectie progresiva - Monitorizare presiune pneuri "Calitativ" - Jante "Suzuka" - Volkswagen .:R pe 20" cu anvelope ContiSportContact5 RunFlat Pentru mine, masina chiar este o incantare si culoarea arata mult mai bine decat imi lasase impresia din poze. Motorul, de asemenea, imi depaseste asteptarile (neavand posibilitatea de a-l testa anterior), deci imi frec palmele abia asteptand sa termin rodajul de 1500km (regim <3.000 rpm) + 1500km (regim <4.500 rpm) ca sa pot vedea si ce sentimente imi trezeste inspre finalul cursei turometrului. Combinatia de jante pe 20" + DCC, chiar si pe Sport nu mi se pare a fi deloc deranjanta iar stabilitatea mi se pare surpinzatoare pentru un CUV, ruliu fiind relativ redus, avand in vedere garda la sol. Asta din cat am reusit sa observ in primii 50 km parcursi pana acum. Dynaudio a fost o surpriza placuta unde subwoofer-ul din portbagaj isi face simtita prezenta rapid, chiar si la +3 din maximumul de +10 pe profilul Dynamic. Fata de vechile sisteme cu 10 boxe amplificate, dar fara subwoofer, Excite-ul pare mult mai animat, se preteaza mult mai bine genului de muzica pe care-l ascult si ajuta si cu dislocarea pietrelor de la rinichi , chiar daca puterea, pe hartie, e mai mica. Ce mi s-a parut ciudat este ca, pe hartie, sistemul figureaza ca avand doar 8 boxe cand, in fapt, are si un difuzor central pe bord + subwoofer-ul, adica 9.1. Mi se pare un lucru de bine, nu de ascuns, dar cine stie, ratiuni VW... In orice caz, il rodam si pe acesta treptat, limita fiind momentan de 30% volum. Din pacate, un compromis trebuia facut undeva si, desi stiam deja si ma asteptam, tot surprins ma lasa "cost-cutting"-ul pe alocuri precum grilele de ventilatie de pe bord fara iluminare sau lipsa Warning Lights-urilor din usi. Totusi, sunt chestii marunte ce, probabil, vor fi remediate ulterior ca proiect personal . Ca planuri de viitor, cat mai curand, masina va avea partile cele mai expuse ale caroseriei infoliate cu folie transparenta cu efect self-healing, iar restul vor beneficia de tratament nanoceramic + tratament water-repellent pe toate suprafetele vitrate. Tot curand o sa trecem si pe o schema de culori Black&White prin eliminarea cu Piano Black a chrome-ului din grila, bandouri, ornamentele de la geamuri, barele longitudinale, asortarea oglinzilor si poate si a plafonului. Ulterior, vor urma jante de iarna si volan + pedale model .:R 2018, ultimele, din pacate, nefiind disponibile si in afara pachetului de R-Line interior care nu m-a atras din prisma scaunelor relativ seci ca forma/design, cat si oarecum inconfortabile, cel putin in cazul meu... In orice caz, momentan, sunt precum un copil mic care nu se poate dezlipi de noua jucarie - aproape ca-mi vine sa dorm in ea! Citind in urma, imi dau seama si cat de mult am scris caz in care imi cer scuze si, in acelasi timp, multumesc! Mai jos, las cateva poze facute imediat ce am "agatat-o", cat si la prima intalnire mai pe seara (a venit chiar si cu martisor la maner, fiind 8 Martie ) :1 point
-
Salutare, va prezint ce mi-am facut cadou de Craciun. Desi cautam cu incapatanare o Skoda Superb, m-am ales cu un VW Passat. Masina are 161000 km. Motorul este de 1.6 - CAYC cu soft la 140 cai, pozele sunt cu jantele de vara de 18', acum are jantele de otel si e cam murdara. Masina are suspensie sport eibach pro kit Desi multi m-au speriat de varianta 1.6, pot sa zic ca sunt multumit de cum merge, consumul mediu este de 7l/100 km. Am dat si de 2 mici probleme, s-a stricat broasca de la haion si are spart furtunul lichidului de parbriz in zona portbagajului, dandu-mi eroarea de haion deschis. Marti este programata la schimbul de ulei, filtre si cele 2 probleme mentionate. Mai trebuie sa schimb bateria, la testul din reprezentanta mi-au spus ca trebuie schimbata. Am si eu un tester de baterie si imi arata ca e half charged, chiar si dupa ce a stat 8 ore la incarcat.1 point
-
L-am plimbat si pe asta micu cu masinuta asta seara. I-a placut foarte mult, a zis ca e foarte rapida ! Cu ocazia asta am aflat ca un scaun cu isofix se monteaza relativ usor. Unghiul banchetei e unul bun dar taieturile pt isofix sunt cam stramte, ceea ce a necesitat putina "surubareala" cu mana ca sa fixez scaunul (probabil nu fusesera folosite). In acelasi context, am mai descoperit ca are atentionare de cuplare centura si pe locurile din spate, ceea ce e super cool pt parinti. Se vede pe computerul de bord in dreapta jos iconita respectiva. ?1 point
-
@V.M.Stiu si eu ca uleiul contine aditivi, multumesc Ideea tocmai asta e: ca ii contine deja. Cand incepi sa adaugi - rezultatul nu e neaparat pozitiv. Uleiul deja trebuie sa contina tot ce este necesar. Nu zic ca nu este posibil ca rezultatul aditivarii suplimentare sa fie unul bun, zic ca este foarte greu de cuantificat. Bineinteles, rezultatul poate fi si prost..1 point
-
1 point
-
Pica si mai devreme. Inlocuieste toate oringurile ,verifica uzura in chiulasa,regleaza injectoarele pe pozitie si la 180 grade.1 point
-
Cu ajutorul userului pronet am reusit sa activez plierea oglinzilor din telecomanda. In prima fata nu am gasit System_Parameter_0-System Parameter Byte8 dar am gasit decat canalul System_Parameter_0. Dupa cum ma sfatuit pronet am intrat pe canalul System_Parameter_0 si am modificat grupa a9a de cifre,litere. Atasez si un print.1 point
-
În sfârşit, a venit ziua livrării. Mâine se duce tata să o ia, eu nu-s în țară, sotia la serviciu şi nu poate pleca.....în fine. Până la urmă, s-au împlinit 19 săptămăni. Am plătit precomanda în septembrie, iar maşina s-a produs pe 4 ianuarie 2019. Luni ajung s-o văd live. Pun poze. ? Am satisfacția că-i 2019...1 point
-
@CristiALF daca te uiți la analiza de la Mobil 1Esp de mai sus vei observa conținutul de Molibden, Fosfor, Zinc, Bor. Cam asta este pachetul de aditivi din acest ulei . Pentru cine cunoaște și a mai văzut asemenea fise de analiză este cam cel mai bun de pe piata. Plus că TNB- ul de 8.6 este de vis pentru norma 507. Deci din construcție uleiul conține aditivi pentru reducerea frecărilor. Daca îl aditivezi foarte bine devine scump și de aici incepe un joc de-a șoarecele și pisica privind calitatea și pretul. Pentru cei are vor un plus de aditivare care pe de o parte să prelungească viața uleiului și cel mai important să reducă cat mai mult frecările interne exista aditivi pentru ulei. Dintre ei sunt buni cei pe baza de Bor ( conținut și de uleiul in sine - Mobil ESP ) are și LM cu MOS2 parcă. Cele mai bune sunt sunt cele pe baza de Tungsten (Wolfram) dar sunt cam greu de găsit. Eu am găsit unul pe baza de Tungsten dar mai studiez sa vad daca merita 70 Ron 100ml la un schimb. Poate reușesc să aflu ce cantitate de Tungsten conțin cei 100 ml de aditiv. Daca are doar 0.01 mg. este cam degeaba. Cam asta e nebunia cu aditivarea uleiului. @Trofin Liviu hai că am cerut lămuriri celor de la Ravenol sa vad daca îl pot folosi cu toate că nu are aprobare 507.1 point
-
1 point
-
Sincer n-am inteles niciodata prea bine care e treaba cu aditivii astia si de ce ai alege sa ii folosesti ? Pentru mine, in cazul unei masini noi, clar nu as folosi vreodata aditivi ci as cauta un ulei cat mai bun si as avea grija sa il inlocuiesc la 10.000 Km. In cazul masinilor mai vechi: iarasi...nu vad avantajele (care sunt oricum..potentiale), ca si in cazul de mai sus. Adica sa nu gasesti un ulei bun...nu stiu. Sa zicem ca poate in cazul masinilor cu uzura se pot produce lucruri bune. Nu stiu, nu sunt convins..1 point
-
Da, mi s-a aprins spirala in ultimele dati. Desi ei spuneau ca aprinderea spiralei era de la aerul fals tras pe conducta de vacum turbina, si ca pornirea greoaie vine de la pozitia proasta in care a ramas variatorul axului cu came la oprirea motorului. Asa mi-au explicat la reprezentanta, am cerut numarul TPI-lui dar de fiecare data mi s-a raspuns ca nu stiu, ca colegii de la tehnic stiu etc. Mi-au zis clar ca conform TPI-lui au inceput sa caute problema. Dar poate ca nu am explicat destul de clar... eu am avut deja doua sesizari mai vechi, tot pe aceasta problema, masina lasata si atunci pentru o zi sau mai multe. A doua oara s-a lasat deschis dosarul de observatii si asa am revenit a treia oara cu simptome care erau tot mai dese. Probabil l-au putut inregistra, fiind masina la ei 6 zile!!! In primele 3 zile abia am putut sa comunic cu ei... nici nu mai raspundeau la telefon, in a patra zi m-au sunat ei ca au problema si comandat piese etc. Deocamdata masina functioneaza perfect si chiar am o observatie pozitiva dupa aceste reparatii: trage categoric mai bine la turatii mai joase! (probabil acel variator era blocat sau pe cale de blocare de o vreme si functionea bine doar la o incarcare motor mai puternica... dar asta este doar o parere de a mea)1 point
-
@V.M. Gama Delvac este una foarte reușită. Am căutat la uleiul menționat de tine niște informații și am găsit că are o compoziție foarte apropiată de un 507.00 cu PAO și esteri. Chiar aditivarea este una cât se poate de modernă. Nu este cel mai ecologic ulei (depășește cei 0,8% sulf admiși), conține mulți agenți de curățare (este normal doar e un ulei de camion) dar arată foarte bine. Nu vreau să țin o pledoarie că este mai bine să băgam uleiul care trebuie și să lăsăm uleiul de camion camioanelor dar pentru cineva pasionat se poate transforma într-un experiment interesant. Dar experimentele costă și dacă nu vrei să cheltui bani să vezi și rezultatele, mai bine lasă-l în pace.1 point
-
Va salut cu deosebit respect, ? 23 de ani am si conduc un Passat B7 Highline din 2012, achizitionat de la un samsar incepator in februarie 2018, la ~150.000 km. Ador sa conduc (si mai ales sa O conduc) si am dezvoltat o pasiune pentru ingineria mecanica in urma tentativelor mele de a-mi intelege masina si de a o repara ici-colo, cand am putut. N-am mai activat pana acum in vreo comunitate orientata catre automotive de niciun fel, asa ca postul acesta e o premiera pentru mine. Am cautat un model similar destul de mult timp iar cand am vazut anuntul am stiut ca ea trebuie sa fie! Ca dotari(notabile), prezinta: BiXenon Spalator de faruri Interior piele maro Scaune(fata) incalzite Scaun sofer reglabil Navi (RNS 310 - schimbat probabil de catre samsarelul de la care am cumparat-o, am impresia ca a venit de fabrica cu ceva mai scump care a fost vandut de el) Motorul CFGB 350nm @ 1750-2500 rpm, 170HP @ ~4200 RPM Jante (vara) - Kansas 18'' cu Pirelli P Zero Nero, iarna - Aragon (de pe passat B8) 16'' cu Bridgestone Blizzak lm-25 Start-Stop (oprit, 99% din timpul in care sunt la volan) Un anume sistem audio al carui sunet il iubesc dar al carui nume nu-l cunosc Altele, uzuale "Problemute" ale ei: m-a suparat odata cu o eroare la EGR, pe care ulterior l-am inlocuit cu unul OEM. s-a defectat un far(aparent), iar dupa investigatii mai amanuntite am constatat ca e un droser defect, defapt, unul nou e pe drum defect in broasca de la haion pe care am inlocuit-o microfonul nefunctional (unul din motivele pentru care m-am alaturat acestui forum) o eroare de comunicare pe CAN la AFS pe care nu stiu de unde s-o apuc Ma bucur sa fiu aici in sfarsit, dupa multele ori in care am citit si rasfoit topic-urile acestui forum. Toate cele bune! Iat-o si pe Helga: Numai bine va doresc!1 point
-
@sergiu_titus, ai mai primit ceva informatii? Ai mai fost/sunat la reprezentanta? Eu nu am primit inca nimic.1 point
-
1 point
-
Nu... da pace instrumentelor....merg. incearca sa sincronizezi alta telecomanda - daca tot asa face, atunci alt modul confort.1 point
-
De la ultima postare am reusit sa trec de 11.000 km de la achizitie. Anul s-a incheiat in grafic, ca si cheltuieli dincolo de servisare am avut bujiile, termostatul de pe cutie si pompa electrica de antigel. In rest astept cuminte sa ajung la colegul EEXCALADE sa facem distributia, si cam atat. Nici nu e genul de masina la care se preteaza modificarile asa ca nu-mi da mult de treaba. Doar Android Auto ce ma mai tine ocupat, cu fiecare update se rezolva un bug si apar 2.? Baiul mai mare e ca mi s-a pus pata pe modelul nou de Tiguan si Volvo XC40, foarte probabil sa iau o pauza de la VAG. Ramane sa ma hotarasc dupa ce apuc sa le conduc pe amandoua, marele punct de departajare ar fi modul in care se conduc. Anul asta il petrecem impreuna dar anul viitor presimt o schimbare la orizont. .1 point
-
Ghidurile acelea de ulei nu sunt chiar in ton cu realitatea. Pana si la masina din semnatura mai toti producatorii recomanda 5w30 (chiar si 0w30) cu norma 507.00 desi el din fabrica a plecat cu 5w40 505.00. Daca era sa fie nevoie de 5w30, ma gandesc ca venea de la inceput cu norma asta, nu dupa 15-20 ani fiindca asa cere marketingul.1 point
-
1 point
-
Buna ziua! Ce marca de EGR ma recomandati? Una noua originala VW costa 1680 lei si nu vreau sa ma bag atata bani pentru EGR. Multumesc!1 point
-
Un video interesant cum poti verifica pe care siguranta este consumul, fara sa scoti sigurantele:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare, Masina in sfarsit are problemele rezolvate, am schimbat bateria, broaca de la haion si furtunul problematic. Tocmai ce am facut 2000 km, si ma declar foarte multumit. Consumul este de 7.1 l/100 km. Raspunde neasteptat de bine la acceleratie, avand in vedere gabaritul depasit :). Treptele sunt foarte lungi, eu fiind obisnuit cu o cutie cu 5 trepte de Renault. Ca si costuri, bateria a fost 670 lei - Varta AGM, iar broasca, furtunul+duza luneta si rezolvarea unui senzor de parcare infundat in bara fata - 780 lei. Leam pus la Delcar Brasov, sa beneficiez de garantie. La RCA ma asteptam sa platesc mai mult, a fost 580 lei/an. Vineri sunt programat la politie pentru transcriere, si voi termina si cu acest capitol. Voi pastra numerele, sa-si recunoasca fostul propietar masina prin oras :). Am aflat ca si el este membru al forumului. Cu aceasta ocazie ii multumesc ca a avut grija de masina, si ca m-a scutit de modificarile pe care orcum le-as fi facut: jante late pe 18', arcuri sport, etc. Acum astept sa se incalzeasca sa incep sa surubaresc si eu pe la ea. Singurul incovenient iarna este garda coborata, cam ating cu scutul unele obstacole, dar presupun ca va trebui sa ma obisnuiesc. Era sa uit, am mai avut o mica problema care s-a rezolvat cu 16 lei :). La a doua cheie nu mai functiona butonul de deschidere. Am schimbat bateria, si nimic. Dupa lungi cautari am gasit solutia, va las link-ul mai jos:1 point
-
1 point
-
Ca prime impresii, parca era mai bun cel OEM dinaintea lui. Cu ala nu bateau asa mult tachetii la prima cheie, turbina nu suiera mai deloc. Astea sunt pur constatari "sonore", in rest la cald nimic de obiectat. Alen blood , semana f mult cu motul 300V factory line, de moto. imi aduce aminte de asta, ahahahahahaa. https://www.youtube.com/watch?v=EnoNpqAW2qE1 point
-
0 points
-
Off: Nox poate favoriza aparitia cancerului pulmonar. Da , in cazul in care nu poate plati 1500 euro pt DPF ramane variata de vanzare a masinii la dezmembrari. Buna remarca colegului @Dolfin de a merge pana presiunea diferentiala dupa regenerare va fi prea mare.-1 points
-
-1 points
-
Salutare, am luat astazi de la autokarma piesele pentru revizie si cum de obicei luam ulei Liqui Molly la 4 l , azi am luat 3 cutii de 1l ca mai aveam ramas 1 l de data trecuta, ideea ca mi-au sarit in ochi ambalajele cam dubioase, difera practic intre ele bidoanele(iar 2 au aceea stanta cam difuza ca sa zic asa zici ca e facuta de un copil), iar tot ce inseamna scris sunt putin diferite fata de aveam acasa. Gradatiile de pe lateral iar sunt total diferite, si pe fundul bidonului sunt alte inscrisuri plus inscriptia dienes care pe net apare la uleiurile din rusia foarte mult. Le-am dat mail celor de la liqui molly sa vad ce zic, voi ce parere aveti e contrafacut? V-ati mai lovit de problema asta, la bidoanele de 4l si 5l nu am patit asa niciodata si le cumpar de vreo 9 ani. i-am sunat pe cei de la automoly care sunt importator in romania si au zis ca e posibil sa fie loturi diferite dar totusi e ceva diferenta intre bidoane(au vazut pozele), insa ceva concret nu a spus doar sa il dau retur daca nu sunt sigur ca e cel mai bine. in poze o cutie este cea care arata normal si una din cele dubioase.-1 points
-
-1 points
-
pai cum sa fie din fabrica daca nu exista? exista de mai putin de 15 ani norma asta, iar la inceput uleiurile nu erau asa bune ca acum. iar pe 0w-30 exista de doar cativa ani. s-a dezvoltat constant si de aceea a ajuns si pe 0w-30. e ca si cum ai pune si acum duralube in loc de ceva tungsten de exemplu, pe motiv ca duralube era cel mai laudat cand "s-a nascut" masina. in fine, cine vrea sa creada radio erevan in loc de ce iti da oficial pe site, refuza logica si argumentele.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00