Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.01.2019 în toate secţiunile
-
Va salut cu deosebit respect, ? 23 de ani am si conduc un Passat B7 Highline din 2012, achizitionat de la un samsar incepator in februarie 2018, la ~150.000 km. Ador sa conduc (si mai ales sa O conduc) si am dezvoltat o pasiune pentru ingineria mecanica in urma tentativelor mele de a-mi intelege masina si de a o repara ici-colo, cand am putut. N-am mai activat pana acum in vreo comunitate orientata catre automotive de niciun fel, asa ca postul acesta e o premiera pentru mine. Am cautat un model similar destul de mult timp iar cand am vazut anuntul am stiut ca ea trebuie sa fie! Ca dotari(notabile), prezinta: BiXenon Spalator de faruri Interior piele maro Scaune(fata) incalzite Scaun sofer reglabil Navi (RNS 310 - schimbat probabil de catre samsarelul de la care am cumparat-o, am impresia ca a venit de fabrica cu ceva mai scump care a fost vandut de el) Motorul CFGB 350nm @ 1750-2500 rpm, 170HP @ ~4200 RPM Jante (vara) - Kansas 18'' cu Pirelli P Zero Nero, iarna - Aragon (de pe passat B8) 16'' cu Bridgestone Blizzak lm-25 Start-Stop (oprit, 99% din timpul in care sunt la volan) Un anume sistem audio al carui sunet il iubesc dar al carui nume nu-l cunosc Altele, uzuale "Problemute" ale ei: m-a suparat odata cu o eroare la EGR, pe care ulterior l-am inlocuit cu unul OEM. s-a defectat un far(aparent), iar dupa investigatii mai amanuntite am constatat ca e un droser defect, defapt, unul nou e pe drum defect in broasca de la haion pe care am inlocuit-o microfonul nefunctional (unul din motivele pentru care m-am alaturat acestui forum) o eroare de comunicare pe CAN la AFS pe care nu stiu de unde s-o apuc Ma bucur sa fiu aici in sfarsit, dupa multele ori in care am citit si rasfoit topic-urile acestui forum. Toate cele bune! Iat-o si pe Helga: Numai bine va doresc!6 points
-
3 points
-
Salutare, Se prezinta mezina familiei, una bucata up! Motivul achizitiei a fost o schimbare de job care a scos sotia de pe traseul metroului. Dupa cateva saptamani de metrou + autobuz a devenit clar ca nu merge treaba. Scopul fiind naveta urbana, cautarile au fost in zona clasei mini. Foarte multe optiuni nu am avut, multe din modelele concurentei lipsind de pe piata. Am mai luat in considerare si cateva modele din clasa mica, polo, sandero, dar la bugetul pe care ni-l propusesem nu gaseam masina dorita. Asa ca ne-am hotarat pe up si pentru ca netul zice ca pre facelift au fost diverse probleme, asteptam ocazia potrivita. Aceasta a aparut la welt, in forma unei flote de masini din 06.2017 in echiparea move, care include aproape tot ce vroiam noi. Motorizarea, 1.0 mpi 75 cp, cutie de viteze manuala in 5 trepte. Dotarile importante sunt deci : geamuri electrice, oglinzi electrice, scaune incalzite, composition phone cu bluetooth. Ce lipseste: senzori parcare, suport smartphone, computer de bord plus. Masina a costat 7k euro si are acum 38k km. Am montat cauciucuri noi de iarna Michelin Alpin 4, 175/65/R14 82T si am luat-o la o tura sa-i prezint orasul Ca prima impresie: - masina se simte f usoara, face viteza rapid si schimba directia intr-un mod zglobiu. - motorul e galagios si transmite vibratii destul de enervante in habitaclu; e suportabil, nu ma asteptam la altceva de la un 3 cilindri de 1l. - scaunele sunt foarte faine, comode si au suficient suport. - vizibilitatea este excelenta in toate directiile, inclusiv in oglinzile laterale. - suspensia e ok, preia rezonabil defectele drumului. masina e mai stabila decat pare din poze Cam asta e masinuta acum, revin cu poze pe lumina cand o prind.2 points
-
2 points
-
Are dreptate @lupo_bv, exista un kit de retrofit pentru DPF la motoarele AZV, BKD si BXE. Nu stiu in ce conditii s-au montat, dar daca BXE de mai sus nu are DPF, avand in vedere oricum problemele acestui motor, se recomanda strict 505.01 .2 points
-
de ce doar 505 01 daca ghidurile de ulei ii recomanda inaintea acesteia, norma 504/507, cu 0/5w-30?2 points
-
2 points
-
Salutare, Masina in sfarsit are problemele rezolvate, am schimbat bateria, broaca de la haion si furtunul problematic. Tocmai ce am facut 2000 km, si ma declar foarte multumit. Consumul este de 7.1 l/100 km. Raspunde neasteptat de bine la acceleratie, avand in vedere gabaritul depasit :). Treptele sunt foarte lungi, eu fiind obisnuit cu o cutie cu 5 trepte de Renault. Ca si costuri, bateria a fost 670 lei - Varta AGM, iar broasca, furtunul+duza luneta si rezolvarea unui senzor de parcare infundat in bara fata - 780 lei. Leam pus la Delcar Brasov, sa beneficiez de garantie. La RCA ma asteptam sa platesc mai mult, a fost 580 lei/an. Vineri sunt programat la politie pentru transcriere, si voi termina si cu acest capitol. Voi pastra numerele, sa-si recunoasca fostul propietar masina prin oras :). Am aflat ca si el este membru al forumului. Cu aceasta ocazie ii multumesc ca a avut grija de masina, si ca m-a scutit de modificarile pe care orcum le-as fi facut: jante late pe 18', arcuri sport, etc. Acum astept sa se incalzeasca sa incep sa surubaresc si eu pe la ea. Singurul incovenient iarna este garda coborata, cam ating cu scutul unele obstacole, dar presupun ca va trebui sa ma obisnuiesc. Era sa uit, am mai avut o mica problema care s-a rezolvat cu 16 lei :). La a doua cheie nu mai functiona butonul de deschidere. Am schimbat bateria, si nimic. Dupa lungi cautari am gasit solutia, va las link-ul mai jos:2 points
-
De la ultima postare am reusit sa trec de 11.000 km de la achizitie. Anul s-a incheiat in grafic, ca si cheltuieli dincolo de servisare am avut bujiile, termostatul de pe cutie si pompa electrica de antigel. In rest astept cuminte sa ajung la colegul EEXCALADE sa facem distributia, si cam atat. Nici nu e genul de masina la care se preteaza modificarile asa ca nu-mi da mult de treaba. Doar Android Auto ce ma mai tine ocupat, cu fiecare update se rezolva un bug si apar 2.? Baiul mai mare e ca mi s-a pus pata pe modelul nou de Tiguan si Volvo XC40, foarte probabil sa iau o pauza de la VAG. Ramane sa ma hotarasc dupa ce apuc sa le conduc pe amandoua, marele punct de departajare ar fi modul in care se conduc. Anul asta il petrecem impreuna dar anul viitor presimt o schimbare la orizont. .1 point
-
Ghidurile acelea de ulei nu sunt chiar in ton cu realitatea. Pana si la masina din semnatura mai toti producatorii recomanda 5w30 (chiar si 0w30) cu norma 507.00 desi el din fabrica a plecat cu 5w40 505.00. Daca era sa fie nevoie de 5w30, ma gandesc ca venea de la inceput cu norma asta, nu dupa 15-20 ani fiindca asa cere marketingul.1 point
-
Salut, in primul rand imi cer scuze pentru micile greseli gramaticale din posturile de mai sus. Azi am primit de la fostul propietar poze cu "before and after"-ul masinii. Abia astept sa-i pun rotile de vara, nu ca ar fi urata acum. Masina este foarte confortabila, habitaclul se incalzeste neasteptat de repede. Mergeau niste scaune incalzite, dar asta e, nu poti sa le ai pe toate.1 point
-
1 point
-
Buna ziua! Ce marca de EGR ma recomandati? Una noua originala VW costa 1680 lei si nu vreau sa ma bag atata bani pentru EGR. Multumesc!1 point
-
"Lucrarea" este o tentativa, a facut doar plug and play,.....la scaune fata, la ajutat cablajul , aplicatia,.... Parerea mea este ca daca ai 2 scaune full electric de generatie noua MQB, se poate translata absolut totul. Am avut toate tipurile de cadre pana la 2018 inclusiv, am facut zeci de poze cu ele demontate, le-am comparat unul langa altul. Daca nu ai full electric baza , scaunele tale actuale nu te ajuta. Se poate converti totul de pe Arteon pe cadru de Tiguan ( la aceeasi configuratie). Oalele sunt identice, doar la tiguan fara R , nu are sudate sarmele de ramforsa, dar ansamblul de parghii este diferit la lungimi. Buretii cu material Arteon 100 % compatibil pe cadru Tiguan. Ti-as recomanda un interior monocrom, pentru ca se gaseste nappa negru OE de exemplu si se poate completa la banchete spate, chiar se pot inlocui bucatile de " mushama" OE de pe laterale. Important este ca inaltimea spatarului la tiguan sa nu fie mai mare, pentru a nu necesita "prelungirea " buretilor, cu toate ca nu e o problema. Si desigur un tapiter care stie sa coase din nou punct cu punct unde a fost intepata vechea piele! Ai putea opta si pentru inaltatoare la scaune fata facute din teava rectangulara de duraluminiu , inchisa la capete si vopsita electrostatic negru mat si suruburi pe masura , cred ca o sectiune 20x40 ar fi potrivita ( + 40 mm pe inaltime, ca sa compensezi din diferenta de cursa ). Sa nu incepi cu textul " cat ar costa asa ceva?" ca nu poate sa-ti spuna nimeni, unii pot sa-ti confirme doar ca va fi unica si peste OE.1 point
-
Am gasit ceva util pe briskoda: "Use OBDEleven/VCDS to go into module 5F Infotainment - Long Coding - Byte 11 change the value to Hex 04 and then reset the stereo. Next go to the Media tab, click Setup then Sound and tick the 2 new boxes, Skoda Surround and Virtual Subwoofer." Eu am OBDeleven free, nu am reusit sa schimb in Hex 04, dar am dat click pe valoarea "Sound_System_internal" (la mine a doua optiune ) si am schimbat in "Sound_System_internal_individual" (la mine a patra optiune din lista). Am resetat unitatea tinand apasat pe power ON/OFF pana a repornit si am gasit cele doua optiuni in Media/Setup/Sound. Enjoy! Pozele sunt luate de pe forum. Am Bolero fara Canton si acum se aude mai bine. Rezultatul: Am reusit sa activez si blocarea usilor din telecomanda atunci cand motorul e pornit (am KESSY) : Allow key fob to work while car is running (so you can lock the door while you leave the car running). 1/ Select Control Unit 09 Central Electrics 2/ Select Adaptations 3/ Select ZV allgemein 4/ Change "Funk bei Klemme 15 ein" from "not active" to "active" CODE: 31347 Am incercat si activarea celui de-al doilea led spate de ceata, dar cred ca lipseste fizic, imi da eroare dupa ce il activez. Aici e un OneNote cu toate codarile posbile: https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=3AE6945C79E4C9E!17729&app=OneNote&authkey=!AMn8y885S2R-6Xg1 point
-
Multumesc frumos! Ador spatiul util al unei "masini de familie", de asemenea, e al naibii de utila cand merg la munte, incape tot echipamentul in ea ?1 point
-
de consumat bateria o consuma mai repede de 50 de zile.1 point
-
1 point
-
Bine ca nu a fost mai rau, un senzor găsești relativ ieftin pana in 500eur. Mi-am facut eu retrofit la ACC la touareg si tot sistemul, aici includ si ceasuri si maneta a fost 800eur.1 point
-
foarte nasol incident, bine ca nu a fost mai grav pentru ca s-ar fi putut solda cu daune si mai mari, chiar si asa financiar vorbind costul reparatiei va fi mare dat fiind faptul ca e vorba de sistemul ACC.1 point
-
Am folosit vcds original.1 point
-
Imi apare senzorul de la bujii (se aprinde si stinge ) si imi zice check engine . Care sa fie cauza?1 point
-
de la ghidurile de ulei primeste la fel, ii recomanda norma vw 504/507. deci...1 point
-
Bxe, nu are DPF, ce rost are, schimb oil service la 1 an sau 15K. de ce long life daca nu se cere.ca se poate si asa e alta discutie.1 point
-
1 point
-
Mi-am schimbat in acest weekend macaraua din dreapta fata de la Golf5 (productie 2004 , 4/5 usi) Vin cu cateva informatii care poate vor fi folositoare si altora care cauta piese OEM prin dezmembrari si probabil nu vor gasi din prima piesele cu exact aceleasi coduri care le au deja pe masina. Macaraua originala fata-dreapta (productie decembrie 2003) avea codul : 1K4 837 402 E (E 038 074 024) iar componentele aveau codurile: motorul DC : 1K0 959 702E modulul din usa dreapta fata : 1K0 959 792C Din dezmembrari am cumparat macaraua (productie 2006) (cu tot cu motor si modul) cu codul 1K4 837 402 Q (scris in interior) si urmatoarele coduri : 1K3 837 462 B / 1K4 837 462 B / 5M0 837 462 / 1K5 837 462 B (stantate in exterior) motorul DC : 1K0 959 701K modulul din usa dreapta fata : 1K0 959 793 G Macaraua s-a potrivit perfect iar conform codurilor se pare ca se foloseste aceasi macara pe Golf 5 2/4 usi, Jetta, Tiguan. Ca sa merg la sigur am refolosit modulul (partea electronica) original pe noua macara. Spor1 point
-
1 point
-
Să o stăpânești sănătos! Ești sigur de acei km? Nu de alta, dar tu singur ai spus că ai cumpărat-o de la un samsar, iar modificatul kilometrajului e baza acestei profesii indiferent de cat de neexperimentat era respectivul. Legat de partea de multimedia, daca vrei ceva mai actual și să păstrezi linia oem, te poți uita la un rcd330g plus. Daca nu ții neapărat la aspect, sunt variante cu android chiar interesante apărute în ultimul timp.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu tot Ravenol VMP am in motor dar la urmatorul schimb trec pe Total Quartz Ineo LL sau Shell Helix ECT C2/C3. Inainte de USVO au vandut aceeasi reteta in bidoanele vechi aproximativ 5 luni si nu au crescut pretul exagerat. Dupa cele 4 litere inscriptionate pe bidon pretul a crescut nejustificat.1 point
-
Masina a ajuns la mine...super incantat de ea...1 point
-
Am gasit in sfarsit un interior de piele cu functiile similare ca cel de pe masina mea (functii electrice scaun sofer) si fara urme de uzura , zgarieturi sau altele. In 2 zile dupa servici am reusit impreuna cu un coleg sa montez scaunele, bancheta + spatar, ornamente stalpi spate si fete portiera fata. La scaune a fost totul plug & play. Oricum multumesc colegului nostru @Mecatronic pentru sfaturi. Urmeaza fete portiera spate si cotiera. Poate ma ajuta cineva cu schema de demontare cotiera . Multumesc1 point
-
La multi ani colegii ! Incepem anu cu un mic upgrade, mai exact un comutator cu senzor lumina, deci si pozitia auto. De mult tot urmaream un comutator de genu.. este ceva model mai nou, senzorul nuemaifiind un cablu separat ce trebuie tras pe bord, ci integrat in comutator. Functioneaza ft ok, sunt ft multumit de el + ca desi e China, comutatorul se simte si arata ft bine. Nu ma asteptam. Deci, avem si leaving home acuma, iar la coming home, nu mai trebuie actionata maneta de la faza lunga. Ce imi place iar este ca atunci cand functiile se activeaza, se aprind si pozitiile de US style pe fata si pe spate stopuri + led numar.1 point
-
La multi ani pe noul an! Primul drum mai lung pe timp de iarna cu Leon-ul. Am plecat cu oarece emotii stiind ce zapada ne asteapta de revelion in Maramures dar cauciucurile ok si sistemele de asistenta (atat electronice cat si umane ) ne-au scos din locuri grele pt un FWD ----> Find the car.. DSG, ACC si Lane assist fac calatoria foarte relaxanta, dovada fiind faptul ca spatele nu m-a injurat nici dupa cele 8+ ore de condus pana la destinatie. Modul de condus al masinii il tin in general pe mod individual: Engine - Normal DCC - Comfort Direction - Sport ACC - Sport Climatronic - Eco exceptie facand zonele cu serpentine in care trec pe Sport si DSG manual. In continuare f multumit de Revo. Consumul pe intreaga plimbare cu o viteza medie de 78km/h: <--- cu partenerul de drum1 point
-
si mie mi-a dat o lacrima....cand am vazut capacele alea.....1 point
-
Mie rabatarea oglinzilor mi se pare foarte utila. Iti protejezi astfel oglinzile impotriva loviturilor, cand parchezi in tot felul de locuri inghesuite de exemplu (si nu numai).1 point
-
E simplu, dar in acelasi timp complicat. Le luam pe rand: 1.pt cei care vor sa isi instaleze singuri patch, exista o varianta MULT MAI IEFTINA, decat retrofit shop. 2. Ca sa instalezi mib 2 pe b6/cc fara facelift primul lucru trebuie gateway 7N0...BC sau BL care stie 5F. Daca pui acest gateway si ai CCM vechi nu se mai blocheaza volanul, deci trebuie schimbat si CCM UL. 3. Daca ai b7/cc facelift trebuie doar update de soft la can 4.cu cat masina este mai dotata cu atat este mai greu. Mergem pe mai multe scenarii: A. Masina are doar senzori de parcare, totul este ok, merge. B. Masina are senzori de parcare si camera low. Totul ok, merge. c. Masina are senzori parcare si camera high cu unitate separata. Camera nu merge, trebuie schimbata unitatea rvc cu 7n0...b. Senzorii merg si nu merg, trebuie schimbata si unitatea de senzori. De asemenea ca sa calibrezi camera trebuie schimbata inclusiv ea, cu AL. c1. Daca ai avut pla 1.5, se va pierde, toate unitatile noi de senzori au pla 2.0. Pt a avea din nou se monteaza abs ul de b7/cc facelift (valabila aceasta regula pt b6/cc fara facelify) C2. ATENTIE:mib 2 vin parameteizate din fabrica cu camera low sau high. Daca de ex a venit din fabrica param cu camera high nu se poate monta camera low (chiar daca bifezi in vcds camera low) - am avut 3 spete asa. D. Masina are in plus fata de cele 2 dotari si camera in parbriz, adica la,/hba/sign assist. Ca sa functioneze perfect, inclusiv sign assist trebuie camera 3Q. Toate modulele se softeaza parametrizeaza si codeaza pt a merge pe masina Bafta1 point
-
1 point
-
M-am grabit sa ma laud cu costurile mici de mentenanta. In primii 4 ani este adevarat au fost mici pentru ca nu am schimbat nimic decat de doua ori uleiul si o data lichidul de frana. Astazi insa pe langa schimbul de ulei am facut si inspectia si intrucat am facut 60000 km s-au schimbat si bujiile si lichidul de frana, costul total fiind de 260 eur, ducand deci la 760 eur costurile cu mentenanta. Discurile de frana pe fata este posibil sa nu tina pana la inspectia urmatoare iar acelea sunt 700 lei, deci costurile de mentenanta pe 5 ani se ridica la cca 900 eur.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00