Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.01.2019 în toate secţiunile

  1. Astă seară Kodi a sărbătorit primii 20.000 km in cele 9 luni de viață...asta la o altitudine de exact 1000 m cu o scară a hărții de 200 m...si cu tja ? Destul de mulți avand in vedere ca este masina secundară destinată doar pentru weekend-uri, plimbari si concedii...
    4 points
  2. Un traseu superb iarna. Forestierul Gura Teghii-Comandau. 100 km kodi singur singurel prin padurile montane. Si Area 51 noaptea ?
    4 points
  3. Va salut cu deosebit respect, ? 23 de ani am si conduc un Passat B7 Highline din 2012, achizitionat de la un samsar incepator in februarie 2018, la ~150.000 km. Ador sa conduc (si mai ales sa O conduc) si am dezvoltat o pasiune pentru ingineria mecanica in urma tentativelor mele de a-mi intelege masina si de a o repara ici-colo, cand am putut. N-am mai activat pana acum in vreo comunitate orientata catre automotive de niciun fel, asa ca postul acesta e o premiera pentru mine. Am cautat un model similar destul de mult timp iar cand am vazut anuntul am stiut ca ea trebuie sa fie! Ca dotari(notabile), prezinta: BiXenon Spalator de faruri Interior piele maro Scaune(fata) incalzite Scaun sofer reglabil Navi (RNS 310 - schimbat probabil de catre samsarelul de la care am cumparat-o, am impresia ca a venit de fabrica cu ceva mai scump care a fost vandut de el) Motorul CFGB 350nm @ 1750-2500 rpm, 170HP @ ~4200 RPM Jante (vara) - Kansas 18'' cu Pirelli P Zero Nero, iarna - Aragon (de pe passat B8) 16'' cu Bridgestone Blizzak lm-25 Start-Stop (oprit, 99% din timpul in care sunt la volan) Un anume sistem audio al carui sunet il iubesc dar al carui nume nu-l cunosc Altele, uzuale "Problemute" ale ei: m-a suparat odata cu o eroare la EGR, pe care ulterior l-am inlocuit cu unul OEM. s-a defectat un far(aparent), iar dupa investigatii mai amanuntite am constatat ca e un droser defect, defapt, unul nou e pe drum defect in broasca de la haion pe care am inlocuit-o microfonul nefunctional (unul din motivele pentru care m-am alaturat acestui forum) o eroare de comunicare pe CAN la AFS pe care nu stiu de unde s-o apuc Ma bucur sa fiu aici in sfarsit, dupa multele ori in care am citit si rasfoit topic-urile acestui forum. Toate cele bune! Iat-o si pe Helga: Numai bine va doresc!
    3 points
  4. de ce doar 505 01 daca ghidurile de ulei ii recomanda inaintea acesteia, norma 504/507, cu 0/5w-30?
    2 points
  5. Macar nu sunt 4... ? Imi place si forma noua a stopurilor, dar ar fi fost frumos sa schimbe si integrarea “tabletei”.
    2 points
  6. În sfârșit ai scăzut consumul mașinii . Mă bucur că nu sunt "singur" pe forumul ăsta, ca să citez pe cineva "ne-am strâns toți nebunii aici"! În altă ordine de idei, felicitări!
    2 points
  7. Am scapat azi si de ultimul noroi ramas in urma iesirii de OffRoad cei 5 % de care ziceam mai sus..... Usor nu a fost dar acum piticul de pe creier doarme linistit. Am desfacut ambele bascule , curatat tot noroiul ramas ( cam ce e in poza era similar la ambele bascule) apoi curatat metalul cat de cat si imbracat ambele bascule in antifon negru (StoneChip) . Acum chiar pot sa spun ca sunt multumit de curatenie
    2 points
  8. 2019 Skoda Superb Facelift Spied With Minimal Camouflage https://www.motor1.com/news/301567/2019-skoda-superb-facelift-spy/
    2 points
  9. Bxe, nu are DPF, ce rost are, schimb oil service la 1 an sau 15K. de ce long life daca nu se cere.ca se poate si asa e alta discutie.
    1 point
  10. Am facut conversia in Bacau. Ca si feedback, motorul este mai silentios, in special la turatii mai mari de 2000 rpm. Accelerarile sunt mult mai prompte. Singura diferenta in zgomot este un marait in intervalul 900-1500 rpm. Zgomot care mie personal imi place. Recomand aceasta conversie cu toata caldura.
    1 point
  11. @minu94 cum ar zice Eexcalade, date incomplete. Dar, cenușa de ulei corespunzătoare nr de kilometri însă mașina a mers un pic cam mult în oraș. Presiunea diferențiala foarte bună pentru nivelul de încărcare cu funingine. Dacă vei spune că din contră, mașina a mers doar extraurban, atunci înseamnă că ai soft dieselgate și asta înseamnă o altă discuție.
    1 point
  12. Deocamdata nu pot sa zic un ferm "NU" pentru alta iesire ca sincer ne-am distrat foarte tare in ziua aia ramane de vazut .
    1 point
  13. Cred ca ii mai usoara acuma! Oricum urmarind intreg procesul de curatare, ma indoiesc ca o sa te mai risti altul la o astfel de iesire!
    1 point
  14. O nouă sesiune de zăpadă in Comandău
    1 point
  15. Seat Exeo 2011(same shit as A4) motor CAGC longitudinal (un CAGA dar de 120cp) softat la 170cp: realizat retrofit-ul astazi in Bucuresti (pt detalii service pm ). Kit adaptare fara Cp3 achizitionat de la Mac. Pompa o aveam din surse proprii. Instalarea s-a realizat fara nici cea mai mica problema, reconfigurarea conductei s-a efectuat in max 15 min. si fara deplasarea prea mult a jojei de ulei (capacul motor intra fara problema, joja s-a deplasat maxim 1 cm). Doar s-a pilit un pic din plasticul mufei de la EGR pt ca lovea de corpul Cp3. S-a anulat pompa intermediara de sub sasiu. Apar erori de la scoaterea de mufe, asta daca tineti bateria conectata, dar se sterg usor cu VAG-ul). Impresii dupa 100 km : motor mult mai silentios in relanti si ture, pornire mult mai rapida (efectiv smulge cheia din mana), lag diminuat considerabil. Concluzii : se realizeaza lucrarea si in Bucuresti fara probleme. Deci achizitionati ce trebuie de la Mac si pm pt detalii montaj in Bucuresti. O sa revin si cu ceva poze de la fata locului un pic mai tarziu. Mersi Mac.
    1 point
  16. Jantele de Octavia 3 RS au sosit, sa vina vara
    1 point
  17. @SSorin Am vrut să îmi cer scuze dar am fost blocat! Mi le cer acum și sper să le accepți! Am fost indus în eroare de faptul că ai spus că miroase/conține kerosen. Îmi pare rău că nu ai fost satisfăcut de produs, știu că scrie că face multe în descriere, că vânzătorul îndrugă bălării dar mie chiar mi-a dat randament. Îl socotesc indispensabil pentru cei care au filtru de particule și pentru cei care folosesc ulei 2t. Am ajuns la concluzia asta cu multă greutate, după ce am intrat în posesia unor studii, am făcut conexiuni cu alte cercetări în domeniu, am făcut experimente și mi-am transformat mașina în cobai. Cine are de gând să sape în posturile mele vechi, va vedea momentul în care m-am decis să îl testez și am avut multe semne de întrebare la vremea aceea.
    1 point
  18. Am dubii că ai folosit vreodată! Este normal să îți cer dovezi!
    1 point
  19. Puteai să dai un răspuns în două cuvinte. Era suficient.
    1 point
  20. Consider ca deja am facut un efort prea mare sa-ti raspund. O seara placuta iti doresc. Succes la testele cu butelia.
    -1 points
  21. Mai frate, daca ajungem sa demontam bratele pentru asta, cam nasol......Nu trebuie refacuta directia acum?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!