Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.01.2019 în toate secţiunile

  1. O nouă sesiune de zăpadă in Comandău
    6 points
  2. Cel mai probabil weekendul viitor vom monta in sfarsit un kit cp3 pe ultimul model de motor 2.0 tdi EA288 (150-184-190 cai) deci compatibil cu toate modelele VAG 2013-2018 Urmeaza sa facem teste ca sa vedem cum se comporta masina si calibrari ptr ca totul sa mearga perfect! Totul se va intampla la Brasov. Am sa va tin la curent de la fata locului cu poze si loguri!
    3 points
  3. Am scapat azi si de ultimul noroi ramas in urma iesirii de OffRoad cei 5 % de care ziceam mai sus..... Usor nu a fost dar acum piticul de pe creier doarme linistit. Am desfacut ambele bascule , curatat tot noroiul ramas ( cam ce e in poza era similar la ambele bascule) apoi curatat metalul cat de cat si imbracat ambele bascule in antifon negru (StoneChip) . Acum chiar pot sa spun ca sunt multumit de curatenie
    2 points
  4. ~144000 - am făcut retrofit la mfsw.
    2 points
  5. Va salut cu deosebit respect, ? 23 de ani am si conduc un Passat B7 Highline din 2012, achizitionat de la un samsar incepator in februarie 2018, la ~150.000 km. Ador sa conduc (si mai ales sa O conduc) si am dezvoltat o pasiune pentru ingineria mecanica in urma tentativelor mele de a-mi intelege masina si de a o repara ici-colo, cand am putut. N-am mai activat pana acum in vreo comunitate orientata catre automotive de niciun fel, asa ca postul acesta e o premiera pentru mine. Am cautat un model similar destul de mult timp iar cand am vazut anuntul am stiut ca ea trebuie sa fie! Ca dotari(notabile), prezinta: BiXenon Spalator de faruri Interior piele maro Scaune(fata) incalzite Scaun sofer reglabil Navi (RNS 310 - schimbat probabil de catre samsarelul de la care am cumparat-o, am impresia ca a venit de fabrica cu ceva mai scump care a fost vandut de el) Motorul CFGB 350nm @ 1750-2500 rpm, 170HP @ ~4200 RPM Jante (vara) - Kansas 18'' cu Pirelli P Zero Nero, iarna - Aragon (de pe passat B8) 16'' cu Bridgestone Blizzak lm-25 Start-Stop (oprit, 99% din timpul in care sunt la volan) Un anume sistem audio al carui sunet il iubesc dar al carui nume nu-l cunosc Altele, uzuale "Problemute" ale ei: m-a suparat odata cu o eroare la EGR, pe care ulterior l-am inlocuit cu unul OEM. s-a defectat un far(aparent), iar dupa investigatii mai amanuntite am constatat ca e un droser defect, defapt, unul nou e pe drum defect in broasca de la haion pe care am inlocuit-o microfonul nefunctional (unul din motivele pentru care m-am alaturat acestui forum) o eroare de comunicare pe CAN la AFS pe care nu stiu de unde s-o apuc Ma bucur sa fiu aici in sfarsit, dupa multele ori in care am citit si rasfoit topic-urile acestui forum. Toate cele bune! Iat-o si pe Helga: Numai bine va doresc!
    1 point
  6. https://workshop-manuals.com/skoda/fabia-mk2/power_unit/1.6/77_kw_mpi_engine/engine_cylinder_head_valve_gear/cylinder_head/removing_and_installing_timing_chain_and_drive_chain_for_cylinder_head_version_a/
    1 point
  7. Pasiunea ta se vede cu ochiul liber. Cat mai multi kilometrii pe drumuri cat mai bune iti doresc!
    1 point
  8. Daca asa a venit de la reconditionat.....trebuie sa o trimiti inapoi
    1 point
  9. Copy/paste de pe un forum. Nu stiu cu ce l-a curatat persoana respectiva. Un spray de curatare carburatoare, EGR, discuri de frana, cred ca ar fi ok. Rezistenta trebuie verificata daca este functionala. Da, trebuie sa ramana acolo.
    1 point
  10. Azi am fost la revizie ulei + schimb filtre aer si polen. Am reclamat, la fel ca @SKD , scartaitul la trecerea peste denivelari si au demontat basculele fata, le-au uns, le-au pus la loc si au schimbat suruburile; facut pe garantie, dar nu apare pe factura finala; intr-adevar, nu mai “scartaie puntea fata”. Acum ma cheama peste 24.500 de km pt ulei si la vara pentru inspectia de 2 ani(30.000 de km): Mi-au recomandat sa incarc bateria: Total 875lei, dupa reducere Club Brady:
    1 point
  11. Salut! Nu obisnuiesc sa postez,dar,cei mai multi se confrunta cu o "problema" a Sharan-ului care da batai de cap!!!.Rezolvarea consta in schimbarea planetarei "dreapta", sau a capului de planetara "dreapta"(partea de catre cutia de viteze) in cazul in care doar acela are uzura,cat si a tamponului motor partea dreapta(cel compus din 2 bucati),asta in cazul in care nu a fost schimbat,si prezinta slabire,fisuri sau este chiar rupt(cauza intalnita)! Sper ca v-am fost de folos,toate cele bune si afta in rezolvarea problemelor!!! P.S. Atentie mare la alegerea planetarei sau a capului de planetara(partea de catre cutie),trebuie sa fie cel cu tripoda cu bile pe sfere,nu cel cu bile fixe pe ace!!!!!!
    1 point
  12. The Current version is: Release 18.9.1 Data Version 20190114
    1 point
  13. Revin cu feedback . Drumul nu este foarte rau, prezinta multiple zone cu denivelari mici si dese si gropi. In conditii de iarna se face intr-o ora si jumatate (de la Petrosani la SRT) , depinde de cat de mult tii la masina. Partia, peisajele absolut superbe.
    1 point
  14. Se împlinesc 180K km de utilizare și 12K km de la reparația motorului, ocazie cu care am efectuat schimbul de consumabile, ulei și filtre + o reparație la cablajul hayon-ului care genera oareșce probleme la deschidere. Nivelul uleiului a rămas neschimbat, la fel și marca uleiului nou introdus Castrol 5W30 FST LL 03. Voi reduce intervalul reviziilor la 10K km mai mult din considerente de utilizare preponderent urbană.
    1 point
  15. Salutare si la multi ani Au trecut 2 ani de la achizitie. Am atins 20,000 km, nici o problema, merge ca unsa. Acum cu roti de iarna, Borbet V si Conti TS850P, 205/50/17. Masina e tot stock dar ma bate gindul la o evacuare Clubsport S. Am vazut-o la un coleg pe forum si mi-a placut mult
    1 point
  16. Flapsurile au exact rolul de la bmw ....de a face o omogenizare a aerului (ii dau un swirl ) si de a face un pic de cuplu la turatii mai joase... nu anuleaza rolul clapetei
    1 point
  17. @alexandruph Salut, Motorizarea de 177 cp merita in general, e cea mai buna de pe versiunile pana in 2014. (poti gasi info pe forum despre motorizari si probleme specifice). Pt masina din link cred ca e pur noroc sa nu ai de bagat cateva mii la putin timp dupa achizitie, defapt cred ca sansele sunt aproape nule, dar e doar parerea mea, poate sunt prea pretentios DSG e super, dar ar fi bine sa nu fi avut carlig masina daca iti iei DSG - La fel parerea mea, dar e si a altora mai avizati ca mine sa stii Ca sa iti faci o idee singur despre ce si cum iti spun povestea mea de vara asta: M-am ales cu o masina de care sunt foarte multumit si care e corecta - am si facut prima revizie imediat cum am venit in tara la Catalin (Eexcalade) sa isi dea o parere daca e corecta masina, si totul mi-a fost confirmat ca fiind super OK. Masina e B7 kombi 2014, 177 CP 100.000 km si a costat 14.800 EUR pe Autohus.de - necosmetizata - adica oglinzile zgariate, ciobituri pe capota, diferite mici zgaraieturi; dar interiorul mirosea a nou inca. Am si vrut neaparat urmatoarele optiuni care au redus destul de mult optiunile: 177 cp, 2014, xenon, rns510, scaune incalzite. Deci, aveam optiuni salvate pe o raza de 300 km in jurul Hamburgului, am stat 1 saptmana acolo la un prieten si am umblat peste tot (Bebra, Bremen, Bokel, Hamburg si imprejurimi) mi-am facut o oarecare idee despre piata pana am decis sa iau masina asta care s-a dovedit a fi cea mai buna varianta si cea mai corecta. As fi dorit Alltrack dar nu am gasit ceva bun pana in 16.500 EUR, desi din anunturi si ce vorbeam cu dealerii pareau OK; unele aduse din Suedia super troncanite, altul cu antigelul murdar si carlig foarte uzat etc... Am ramas pe varianta simpla pt ca nu am vrut sa extind bugetul prea mult. Inclusiv la Weltauto am vazut una de vreo 13.500 EUR pe la 150.000 km despre care mi-a zis clar dealerul ca a avut 4 accidente diferite in fiecare parte, si o lauda ca are xenoane noi ca a fost schimbata complet fata Si da, toate pe care le-am vazut au avut ceva accident mai mare sau mai mic - Nu exista masini impecabile care nu au fost pregatite de vanzare inainte. Ca sa iti faci o idee despre ce impact ar avea nr de km, am vazut vreo 2 masini care aveau pe la 250.000 km si se laudau ca au avut motorul schimbat pe la 230- 240 mii. M-am intrebat de ce oare s-au schimbat motoarele la km aia - Catalin (Eexcalade) a avut o explicatie destul de plauzibila: Revizia facuta la 30.000 sau 2 ani O problema la care tb sa fii atent e spanul de la pompa de motorina - asta poti verifica la fata locului: gasesti pe forum cred ce si cum (filtrul regulatorului de presiune al pompei de inalte se poate desface relativ usor si verifica) Personal am avut si diagnoza cu mine, iti recomand sa ai chiar si o clona cat de cat daca mergi sa-ti cumperi singur - pe langa orice erori/probleme poti verifica si km in cutia DSG (ceva adv meas param pe la 109 parca) Si inca ceva - sa nu te miri ca mergi la o persoana fizica si dai de vre-un Stanescu care are vreo 4 masini pe "persoana fizica" Si daca te duci, ai grija cu entuziasmul - eu personal eram pregatit sa ma intorc si cu avionul daca nu gaseam masina OK chiar daca am stat 1 saptamana acolo Si - zic eu - aveam buget potrivit cu asteptarile... cred ca si aici trebuie sa ai grija Mult succes, tinere! Sper sa alegi bine si sa ai noroc sa iti gasesti masina potrivita.
    1 point
  18. ~139000 - am montat puddle lights și am schimbat rcd330 plus desay cu noname
    1 point
  19. Un aspect pe care initial nu l-am inteles bine dar pe care azi mi l-a clarificat mecanicul: in rezervorul de aditiv a gasit AdBlue in loc de aditivul corect pentru acest DPF. AdBlue arata cam ca apa, este o saramura, de fapt, si costa cca. 2.5 lei/litru. Aditivul pentru acest DPF arata ca si cafeaua, este usor uleios si nu se amesteca cu apa, deci nici cu Adblue, costa 400 lei/litru (cica era si o pelicula de aditiv deasupra saramurii AdBlue, probabil ce o fi ramas pe fund inainte de a se adauga AdBlue). Cine a facut asta ori nu stia, ori s-a zgarcit si a pus AddBlue ca sa pacaleasca indicatorul de nivel pentru a nu intra motorul in limp mode. In oricare varianta, asta a fost o tampenie. Nu au nici o treaba unul cu altul. Inca o cauza pentru regenerarile prea dese si emisiile de fum gri deschis care, de fapt, ar fi trebuit sa fie cenusiu. Da, asa e, mare noroc ca am dat peste un mecanic care chiar stia ce si cum, totul a revenit la normal acum, motorul merge perfect Atasez doua fotografii. In cea cu bidonul VW este aditivul original iar, in cealalta, este un aditiv aftermarket, mai ieftin (nu stia exact cat a costat acela, il adusese cineva pentru alta masina dar i se spusese ca e semnificativ mai ieftin decat cel original), va puteti interesa cei care aveti nevoie. Pe partea de compatibilitate cu un model sau altul, cred ca ar trebui studiat site-ul producatorului (din poza pare sa fie un aditiv universal dar nu m-as culca, totusi, pe urechea asta pana nu as verifica).
    1 point
  20. Va salut, am elucidat problema. Este vorba de garniturile de la injectoare care, imbatranite fiind, scapau presiune pana la stadiul ca ajungea motorina in ulei iar circuitul se dezamorsa complet in stationare (de aia si pornea greu) plus ca, atunci cand accelerai de la turatii foarte mici (unde pompele duza urmeaza turatia motorului), ritmul de pulverizare nu prea tinea pasul cu pierderea de presiune prin oring-uri. Am verificat cotele la injectoare si scaunele lor din chiulasa si este totul OK, problema a fost doar din oring-uri si saiba de jos. Posibil ca si susuburile de la pana de blocare a injectoarelor in chiulasa sa se fi slabit un pic in timp, infim, dar atat cat sa permita o trepidatie micrometrica ce ar fi favorizat sau generat uzura oring-urilor si a saibei de jos. Initial, la un important service, pe care evit sa-l numesc, ma sfatuiau sa cumpar injectoare noi (3000 lei/buc x 4 !!!) si sa elimin DPF si EGR (275 Euro)... Dar am avut noroc cu un mecanic tanar si tare pasionat de meseria lui (lucreaza acasa) care, dupa ce a ascultat-o, a mirosit-o si a pus testerul pe ea a zis asa: "Mai, compensarea pe injectoare pare OK, partea mecanica pare sa fie si ea OK, testerul nu indica erori, fum gri nu da tot timpul, doar la niste intervale, uleiul are un usor miros de motorina si are nivelul un pic cam sus. Pentru mine e clar. Astea, la TDI cu PD, sunt la fel de probabile ca si reumatismul la oameni, mai ales la cele care au o singura prindere la injectoare, adica doar pe o singura parte. La tine se manifesta acum un complex de lucruri care au plecat, toate, de la unul singur: intai a aparut o usoara trepidatie care a stricat etansarea la injectoare si sigur o sa gasim oring-urile aplatizate si dungi negre pe saibe; de acolo, presiunea circuitului de alimentare scapa in ulei iar gazele sunt si ele mai grase, ardere nu prea eficienta, chestie care, vom vedea cand desfacem, sigur a imbacsit si EGR-ul dar si filtrul de particule care a trebuit sa se regenereze mai des si, asa, a consumat aditivul mult mai iute. Cred ca si turbina va avea ceva mizerie". A avut omul dreptate in toate privintele.... Am cumparat 4 seturi de reparatie injectoare de la Elring, asa ceva dar poza nu include chiar tot ce e in set, mai sunt niste oring-uri portocalii si parca mai era ceva: https://www.epiesa.r...toart-19385421/ Doar 2 injectoare faceau figuri dar, preventiv, am schimbat la toate (e interesant ca setul contine si saibele de jos care sunt si ele ff importante). Am gasit si EGR-ul imbascit, la fel si turbina, le-am curatat (clapeta de acceleratie si senzorul debitmetru erau destul de curate dar le-am facut luna si pe ele). Nu mai aveam nici aditiv in rezervorul pentru DPF, completat si acolo (400 lei/litru, mama lor!), de la lipsa lui aparea fumul gri caci masina facea prea des regenerare DPF. Am schimbat din nou uleiul de motor si filtrul (cel anterior avea sub 500 km dar avea deja un pic de motorina in el - nu e rau, am clatit un pic motorul pe interior, in felul asta). Una peste alta, totul s-a rezolvat. Masina merge superb acum, am probat-o in toate felurile, totul este OK. A costat ceva (nu prea mult, totusi) insa a meritat. Si, ceva la fel de important: consumul a scazut cu cca. 1.5 litri. Mi-a zis ca, daca fac km multi, in cativa ani se va repeta dar ca se va rezolva la fel de simplu. Singura problema/dificultate intr-o operatiune de genul asta este ca, la motorul BRT, ca sa dai jos capacul de la motor, trebuie sa desprinzi galeria de admisie pentru ca, altfel, este un surub, pe partea dinspre spate a capacului, la care nu vei avea acces cu nimic. Daca mecanicul nu are rampa sau elevator, nu va putea realiza interventia. Sper ca acest topic sa fie de ajutor colegilor care patesc aventuri din astea Asemenea lucruri se pot intampla si la alte motoare cu PD, nu doar la BRT sau 2.0. Cred ca nu motorul este cu probleme ci mecanicii care nu il inteleg, cel putin nu toti...
    1 point
  21. prietene e rau cand te apuci sa faci ceva ce nu ai habar, de ce spun asta ? simplu, ai inceput sa reglezi tija fara a stii exact cat trebuie si cum, acel spike care il ai tu nu e din reglajul tijei, poate fi la fel de bine de la n75, vacum,planeitate facuta prost pana la turbina curatata prost si agata putin cat sa iti dea acel spike Dc tija ta era prea scurta in log presiunea nu se autocorecta, priveste logul tu la wot ar trebui sa fii cam cu aceeasi presiune care cere masina sau putin peste ar fi indicat, tu dupa ce se corecteaza ramai sub, nu mult dar sub , la fel si dupa ce ai lungit cu 3 spire , la fel si cu 5, ce pot observa e ca ti-a crescut turbo lagul, toata chestia e cu 2 taisuri, dc tija e prea scurta pleaca in turatii mici de nu iti vine sa crezi dar ajungi sa iei limp, dc e prea lunga e puturoasa rau in turatii mici dar nu iei limp Sfatul meu e sa te duci la cineva care stie ce face si nu la toti carpacii care iti spun sa lungesti tija cu ince 2 ture, dc erau meseriasi la curatare se verifica si regleaza dc e necesar actuatorul pe masa , nu e necesar de log dc stii principiul de functionare si cat trebuie sa lucreze geometria si de unde, cel puti eu la cate am reglat pe masa nu a mai fost necesar sa intervin din nou asupra lor. Bafta P.S. pierdere de vacum sau lipsa vacum e deviaatie negativa de obicei
    1 point
  22. Circuitul care iti alimenteaza rezistenta de la furtunul de degazare.Rezistenta este 100%in scurt si la pornirea motorului ea primeste tensiune si iti prajeste instalatia.Trebuie desfacut panoul de plastic de sub stergatoare si remediata problema cablajului electric prin schimbarea portiunilor arse.Apoi verificata bine instalatia rezistentei daca sunt alte pagube,si dupa ce repari stricaciunile scoate mufa rezistentei de pe furtun pana inlocuiesti rezistenta.
    1 point
  23. Si eu am reclamat acelasi lucru la brady la revizie si su zis ca nu exista urme de frecare si in consecinta nu au vrut sa ma asculte. Au fost foarte necooperanti de data asta. Cica masina nu are nimic...
    0 points
  24. Da, el este dar din poza nu pare a fi USVO. Trebuie întrebat. Aprobarea Porsche C30 nu este diferită de 507.00, se adresează motoarelor preluate de la Vag. Cred că e o chestiune birocratică sau de interes pentru Ravenol.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!