Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.01.2019 în toate secţiunile
-
Imi aduce aminte ca prin 2000 eram cu un coleg de facultate, proaspăt posesor de Dacia SupeRNova, el s-a urcat la volan, eu in spate, si cautam zgomotele care s-au dovedit a apărea de la prinderile spătarului banchetei. Cred ca Audi merge acum pe old school...? Este trist oricum pentru un Audi de generație nouă. Al meu A4 B8 are o varsta deja (10+ ani si volănit doar de mine) dar sunt si acum uimit de lipsa de greierasi, de cat de asezat e in rulare si de filtrarea zgomotelor de suspensie pe denivelari fata de mai (stiu ca are alta geometrie). In timp cred ca vei fi mulțumit de masina, aduce un zâmbet pe față, e mai cu suflet decat un mqb! Spor la adunat kilometri!4 points
-
3 points
-
2 points
-
Sa o stapanesti sanatos! Cu diferenta de 1000 euro nu puteai sa urci la 1.4 tsi de 150 de cai? Stim si noi ce e pachetul R-line dar colegii ti-au zis ca ce faci tu e cam "cocalareala". E pe principiul toti care au bmw isi lipsesc semne cu M desi nu au niciun element din pachetul M, la fel si cu s-line la audi si amg la mercedes. Dar na, tu conduci masina si daca asta te face fericit, poti sa le pui si pe cele de pe laterale sa faci pachetul complet de embleme2 points
-
Hello, Dupa o perioada de indecizie in care am redescoperit mersul pe jos si in care am oscilat intre multiple marci/modele/clase, intr-un final, a sosit noua jucarie! Este vorba de un VW Tiguan Mk.2, 2.0 TSI 162Kw (220 Hp), DSG7, HighLine + R-Line exterior, culoare Oryx White. Dupa ce am condus numai Diesel pana acum, m-am hotarat ca este timpul pentru o schimbare asa ca am facut pasul in ograda benzinarelor. Estimativ, ma incadrez sub un maximum de 10.000 km / an si cautam si un upgrade de putere (sau macar posibilitati in aceasta privinta) asa ca alegerea a venit cu usurinta si motor GTI pe estetica Tiguan-ului R-Line = LOVE. Ca optiuni suplimentare, configuratia are: - Faruri LED TOP + DLA + spalatoare - Packet Easy-Open/Close + Kessy - Navigatie Discover Pro 9.2" - Dynaudio Excite 9.1 - Side + Lane + Emergency + Rear Traffic + Traffic Jam Assists - Pavilion vitrat cu trapa si lumina ambientala - Area View + Park Assist - Heads-Up Display - Interfata telefonie Bussiness + Comfort + incarcare wireless - Pachet Iarna Extins - Parbriz Incalzit - Oglinzi rabatabile electric + Mirror Down la pasager - CarNet + DriveNet - Scaune fata ErgoActive - Plafon interior culoare neagra - Airbag-uri spate - Sistem "ProActive" protectie pasageri - Alarma antifurt "Plus" - Servodirectie progresiva - Monitorizare presiune pneuri "Calitativ" - Jante "Suzuka" - Volkswagen .:R pe 20" cu anvelope ContiSportContact5 RunFlat Pentru mine, masina chiar este o incantare si culoarea arata mult mai bine decat imi lasase impresia din poze. Motorul, de asemenea, imi depaseste asteptarile (neavand posibilitatea de a-l testa anterior), deci imi frec palmele abia asteptand sa termin rodajul de 1500km (regim <3.000 rpm) + 1500km (regim <4.500 rpm) ca sa pot vedea si ce sentimente imi trezeste inspre finalul cursei turometrului. Combinatia de jante pe 20" + DCC, chiar si pe Sport nu mi se pare a fi deloc deranjanta iar stabilitatea mi se pare surpinzatoare pentru un CUV, ruliu fiind relativ redus, avand in vedere garda la sol. Asta din cat am reusit sa observ in primii 50 km parcursi pana acum. Dynaudio a fost o surpriza placuta unde subwoofer-ul din portbagaj isi face simtita prezenta rapid, chiar si la +3 din maximumul de +10 pe profilul Dynamic. Fata de vechile sisteme cu 10 boxe amplificate, dar fara subwoofer, Excite-ul pare mult mai animat, se preteaza mult mai bine genului de muzica pe care-l ascult si ajuta si cu dislocarea pietrelor de la rinichi , chiar daca puterea, pe hartie, e mai mica. Ce mi s-a parut ciudat este ca, pe hartie, sistemul figureaza ca avand doar 8 boxe cand, in fapt, are si un difuzor central pe bord + subwoofer-ul, adica 9.1. Mi se pare un lucru de bine, nu de ascuns, dar cine stie, ratiuni VW... In orice caz, il rodam si pe acesta treptat, limita fiind momentan de 30% volum. Din pacate, un compromis trebuia facut undeva si, desi stiam deja si ma asteptam, tot surprins ma lasa "cost-cutting"-ul pe alocuri precum grilele de ventilatie de pe bord fara iluminare sau lipsa Warning Lights-urilor din usi. Totusi, sunt chestii marunte ce, probabil, vor fi remediate ulterior ca proiect personal . Ca planuri de viitor, cat mai curand, masina va avea partile cele mai expuse ale caroseriei infoliate cu folie transparenta cu efect self-healing, iar restul vor beneficia de tratament nanoceramic + tratament water-repellent pe toate suprafetele vitrate. Tot curand o sa trecem si pe o schema de culori Black&White prin eliminarea cu Piano Black a chrome-ului din grila, bandouri, ornamentele de la geamuri, barele longitudinale, asortarea oglinzilor si poate si a plafonului. Ulterior, vor urma jante de iarna si volan + pedale model .:R 2018, ultimele, din pacate, nefiind disponibile si in afara pachetului de R-Line interior care nu m-a atras din prisma scaunelor relativ seci ca forma/design, cat si oarecum inconfortabile, cel putin in cazul meu... In orice caz, momentan, sunt precum un copil mic care nu se poate dezlipi de noua jucarie - aproape ca-mi vine sa dorm in ea! Citind in urma, imi dau seama si cat de mult am scris caz in care imi cer scuze si, in acelasi timp, multumesc! Mai jos, las cateva poze facute imediat ce am "agatat-o", cat si la prima intalnire mai pe seara (a venit chiar si cu martisor la maner, fiind 8 Martie ) :1 point
-
1 point
-
Se împlinesc 180K km de utilizare și 12K km de la reparația motorului, ocazie cu care am efectuat schimbul de consumabile, ulei și filtre + o reparație la cablajul hayon-ului care genera oareșce probleme la deschidere. Nivelul uleiului a rămas neschimbat, la fel și marca uleiului nou introdus Castrol 5W30 FST LL 03. Voi reduce intervalul reviziilor la 10K km mai mult din considerente de utilizare preponderent urbană.1 point
-
1 point
-
La Multi Ani *2019* ! De Craciun, am primit o tavita de portbagaj, foarte utila, mai ales datorita suprafetei aderente care te scapa de "plimbatul" lucrurilor din stanga-n dreapta , iar la trecerea dintre ani, am trecut si noi de pragul psihologic al kilometrajului din 4 cifre, la cel din 5 . Pentru a sarbatorii, ne-am innoit cu un "covrig" nou . Momentan, nu se afla pe masina, urmand a fi dus la retapitare. Revin cu poze cu rezultatul final.1 point
-
Masina a ajuns la mine...super incantat de ea...1 point
-
Da .... o situatie foate de rahat cea in care te afli ... imi este mila de tine !1 point
-
Tu ce crezi ? NU, nu e normal ca o masina sa nu aiba EGR si nici DPF.1 point
-
Cred ca @B_o_g_d_a_n se referea la total altceva...masina ta nici macar pachet R-line exterior/interior nu are. Scrie R-Line pe un Passat standard, fara acele imbunatatiri vizuale.1 point
-
Eu unul pot sa-l inteleg pe Darian, intrucat inca imi aduc perfect aminte cat de grijuliu am fost cu prima mea bicicleta.1 point
-
Cand am vazut masina la intalnire primul gand a fost : ""Ce oameni ... i-au furat si capacul de la rezervor mai frate !!!"1 point
-
Daaaa, "tiuning" de spalatorie . Ma gandesc eu duminica dimineata sa ma duc sa o spal, sa fie curatica si draguta pentru intalnire... Cand colo, cand sa o sufle baiatul de la spalatorie cu aer comprimat, bam! zboara capacul peste masina si ajunge pe jos . Noroc ca a cazut cu fata interioara in jos si a scapat fara daune. Pana la urma, am reglat-o eu cu ustensila cea mai potrivita - "ochiul critic" . Cu ocazia asta, am aflat ca acel capac se prinde pe bratul de deschidere printr-un sistem de cleme + sine. La intalnire, nu am reusit sa il montez, dar, cu putina perseverenta, acasa am gasit pozitia prin care se clipseaza la loc si astfel, avem si capac, si reglaj facut cum trebuie, centrat! Avem si cateva poze de la Meet (Multumesc @cristi511!) Siiiii, finally (!) it's here! Putem scapa de Android-ul dedicat masinii . Partea ciudata este ca, desi ar trebui sa se activeze Siri cand comand de pe volan, se activeaza in continuare Asistentul VW... Si, din pacate, se pierde functionalitatea butonului de Telefon de pe volan... Pentru a vizualiza agenda, Recent Calls sau a apela pe cineva, trebuie actionat direct pe MIB si nu de pe volan/bord ...1 point
-
La banii ăștia spun pas. Dacă este să am probleme, iau din dezmembrări și apoi vând mașina. Și mă lecuiesc de masinile grupului VAG!1 point
-
Important! Sint fan combustibil MOL, in special motorina. Dar am observat ca mi se innegreau tevile la gti. Cei de la OMV au lansat un produs nou, benzina Maxx Motion sau ceva de genul. Adica tot benzina lor mai scumpa dar imbunatatita. Am curatat negreala si am alimentat de la OMV. De cca o luna merg asa si tevile au ramas curate, parca trage si un pic mai rotund, mai plin. Nu am sesizat vreo diferenta la consum dar nu am monitorizat acest aspect. Si inca vreo citeva poze1 point
-
1 point
-
Gata, in sfarsit acasa. Sotia a venit si m-a luat de la aeroport. Ce sa va spun? Pe scurt, ce se spune despre GTi este adevarat. Voi reveni pe parcurs si cu opinii personale. Am apucat pe A2, foarte confortabila, pozitia la volan este excelenta si acel motor...acea directie...acea cutie...acea suspensie... Pe drum foarte linistit, max 140, a atras citeva priviri ale unor alti posesori de VW Golf. Un Scirocco alb s-a tot tinut dupa mine. La Cernavoda nu am mai rezistat si am iesit de pe autostrada ca sa ma bucur de ceva curbe. Se comporta extraordinar chiar si cu rotile de iarna, TS850P de 205/50R17. Deocamdata foarte calm, rulaj abia 1,200 km. Va bag niste poze proaspete, in special pt a vedea cum sta cu rotile astea. Jante Borbet V, 7.0J x 17" x ET49, anvelope Conti Wintercontact TS850P 205/50R17.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, nu cred ca asemanarea este acceasi. Rline tine de pachetul exterior si interior, vorbim de elemente vizuale si nu de performanta motor. Pachetul Rline se poate opta si la un motor de 1.6 TDI. Semnul nu il voi da jos ca imi place si intentionez pe viitor un retrofit pt pachetul exterior. Concluzie: poti vedea o masina echipata cu pachet Rline din fabrica si scotand fum negru pt ca e diesel ?0 points
-
@GtSport Din modul cum au fost editate vlogurile a reiesit ca as conduce-o mult prea lent, ceea ce nu e adevarat. Imi place sa sofez si dinamic profitand de calitatile masinii dar incerc sa fac asta accelerand atat cat e nevoie fara ca forta motoare sa rupa aderenta rotilor fata. Va multumesc pentru sfat, am sa tin cont. ?0 points
-
-1 points
-
Trebuia sa fie un mesaj privat Ideea e ca, cu o rabla si subventia de la stat masina sa coste cat mai putin, pana acum am primit oferte de 12-13mii euro, masina cheala, doar cu ac si cabluri, oferte de la smart 4 usi si up 4 usi. As vrea avans de 3-4 mii de euro si rata lunara cat mai mica.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00