Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.01.2019 în toate secţiunile

  1. 3 points
  2. Da .... o situatie foate de rahat cea in care te afli ... imi este mila de tine !
    3 points
  3. La Multi Ani *2019* ! De Craciun, am primit o tavita de portbagaj, foarte utila, mai ales datorita suprafetei aderente care te scapa de "plimbatul" lucrurilor din stanga-n dreapta , iar la trecerea dintre ani, am trecut si noi de pragul psihologic al kilometrajului din 4 cifre, la cel din 5 . Pentru a sarbatorii, ne-am innoit cu un "covrig" nou . Momentan, nu se afla pe masina, urmand a fi dus la retapitare. Revin cu poze cu rezultatul final.
    2 points
  4. Breaking News... De astazi "Fulerul Gri" are interior gri inchis de Passat 2004, ambele scaune au reglarj lombar, se pot regla pe inaltime si buzunare pe spatarele lor, spatarul banchetei are si tetiera din mijloc, iar cotiera spate este dotata cu suport de pahare, ...sunt mult mai confortabile fata de ceea ce aveam inainte!
    2 points
  5. verifica yala intai - posibil switch blocat/inghetat/etc - pe pozitia portbagaj inchis, de aceea nu afiseaza/nu ai lumina....si nici eroare. Daca switch-ul lucreaza, verificam cablajul
    2 points
  6. Dadusem reply la postul tau, @MyKe, insa apare cu rosu si scrie hidden, aparent nu a fost aprobat de catre un moderator. A fost prima mea experienta cu spalatoriile cu perii. Nu a cedat din plafon, a fost data antena de metal peste cap, si acum arata asa : Intre timp am fost afara, si am mai facut 2 poze:
    2 points
  7. Daca se poate o parere, la 60 ron/litru mai bine merg la reprezentanta si imi pune Mobil 1 sau Valvoline si am istoric complet si certitudinea ca imi strange filtru si ce mai e nevoie cu cheia dinamometrica. Sunt uleiuri foarte bune pe piata care costa 25-35 ron/litru si fac treaba . Eu din momentul in care se pompeaza bani in marketing refuz sa mai folosesc produsul respectiv. La fel s-a intamplat si la Nokian si uite unde au ajuns. Am Ravenol in motor.
    2 points
  8. @adrian001 Am eliminat posibilitatea de a fi senzorul de vina, in momentul in care am masurat si presiunea cu manometru. Plus ca aveam un anumit sentiment cand stiam de acest "simptom" la mine si cu totul alte sentimente cand am vazut 4 din 4 motoare - 2.0 TFSI EA113 - facand la fel, unul chiar cu 114K. (Nu cred ca reusesc in 2019 sa gasesc un 2.0 TFSI EA113 cu <50K ca sa ma roada curiozitatea si la ala :P) Am elucidat si misterul cu 0.9bar trecuti in VCDS langa parametrul Oil.Press. Acum imi mai raman teoretic 2 solutii - una clar nu este posibila (gasit acelasi motor cu <50K sa vad daca face la fel) - iar a doua ar fi sa imi fac nebunia si sa incerc sa vad treptat de la ce ar putea sa fie. Momentan m-am linistit, desi tot ma roade un pic asa sa le iau prin eliminare, @catalinmiti stie :)))
    1 point
  9. Partea de închide, de pe portbagaj. Nu în sigla... Ala e de deschidere
    1 point
  10. Da, trebuia sa faci toate acele adaptări - dacă a fost schimbat panoul de la climatronic..? În alta ordine de idei, sub 6 grade compresorul nu lucreaza
    1 point
  11. Ți-au făcut un bine perile , așa scapi de antena aia oribila și pui ceva corespunzător.
    1 point
  12. Da da....termostatul de la cutia DSG . Imi cer scuze pentru exprimarea ,,precara" dar eram pe fuga.
    1 point
  13. Salutare si la multi ani Au trecut 2 ani de la achizitie. Am atins 20,000 km, nici o problema, merge ca unsa. Acum cu roti de iarna, Borbet V si Conti TS850P, 205/50/17. Masina e tot stock dar ma bate gindul la o evacuare Clubsport S. Am vazut-o la un coleg pe forum si mi-a placut mult
    1 point
  14. Revin cu un update. Cei de la Pilkington (Filaret) si-au asumat gafa si au inlocuit parbrizul pe garantie. Acum totul functioneaza corect si nu mai sunt fire expuse. Am pierdut ceva timp dar cel putin masina e cum trebuie sa fie. Multumesc pentru sfaturi!
    1 point
  15. Clapetele se pot anula....tu ca utilizator nu cred ca vei resimti ceva dupa anulare ......la tsi au rol de a omogeniza mai mult amestecul in cilindru...posibil sa ai ceva mai putina putere (redusa de motor ca sa nu detoneze ) dar nu cred ca vei simti .... daca ai nevoie de ceva mai multe detalii da un search dupa swirl flaps pentru n47 bmw ....acolo e practica comuna BTW ....s-ar putea sa ma insel DAR 1.6 fsi are galeria ca a ta ....repet ..poate imi joaca memoria feste ...dar da un search dupa 1.6fsi
    1 point
  16. Am schimbat-o cu ajutorul colegului @Inginerul, se poate prin canal fără să dai bara jos, funcționează perfect acum, mulțumesc de info! Pompa originala era Webasto 9021575A, adica PIERBURG 7.02671.10.0 branduit, am luat ultima revizie AM, adică PIERBURG 7.02671.49.0 la 320 lei cu TVA. Codul pe original este 3C0 965 561 sau 1T0 965 561. Pentru posteritate: PIERBURG 7.01713.28.0 nu se potriveste pe Passat CC, este mai mică și mufa are 3 pini orientați în sus, în loc de 2 în partea de jos. Ierni călduroase vă doresc!
    1 point
  17. subti cu update-uri. in vacanta am mers mai mult cu rextonul, din cauza zapezilor, si posibilitatii de a ma catara prin tot felul de locuri, si cu 5 oameni si bagaje in masina. asa ca, Golful, de suprarare, a facut pipi pe el. Adica a pierdut jumate din antigel pe la carcasa termostatului. La motorul asta este foarte greu accesibil, si am reusit in vreo 4 ore sa demontez si sa remontez sa ved care-i baiul. garnituri obosite, un surub de pe chiulasa slabit, si posibil si capacul termostatului cu o fisura. am comandat piesele, multe se gasesc mai greu si doar pe original, deocamdata am pus la loc totul, curatat si strans cat trebuie, si pierde extrem de putin. Sa vina piesele si sa se mai incalzeasca vremea, si o fac calumea... in rest nimic ...
    1 point
  18. Momentan nu este recomandat sa va achizitionati combinatia 1.5 TSI DSG, nu are inca update de soft si nu veti intampina decat umeri ridicati prin service-uri. Mergeti si faceti test drive, dar nu in regim de forta, recomandabil ar fi in oras cu opriri si plecari de pe loc. Sigur nu o veti cumpara....poate pe viitor.
    1 point
  19. Pai am cunostinte care au segmentat motoare 2.0 ALT si nau avut cine stie ce imbunatatire a consumului de ulei ,eu cred ca o segmentare nu e rezolvare totala a consumului de ulei azi am anulat furtunasul subtire de la colectorul de vapori de ulei sub indrumarea unui mecanic ,spunand ca vaporii de ulei se duc in admisie si de acolo in motor, si asa consum mai mare de ulei ,oricum motoarele astea consuma ulei , ma intrebam poate stie cineva vreo solutie pentru a scadea consumul de ulei, problema e ca nu scoate fum albastru si nu miroase a ulei ,foarte ciudat ,si inca o problema e ca vara mananca mult iar iarna putin ,
    1 point
  20. Verifica cablul de la mânerul exterior la yala
    1 point
  21. doar curatare colectoare motorase - are doua. Lipituri nu are ce reface, ca nu e ca la B5
    1 point
  22. Pai daca nu incalzeste, poate e din cauza materialului din placute. Sau ceva piatra, nisip intre placute. Nu ai ce sa ii faci in cazul acesta.
    1 point
  23. pentru b7 cu senzori 890 lei pilkington 850 lei saint-gobain ( la ager ) cam scumpicel fata de preturile vehiculate anterior pe forum
    1 point
  24. a inghetat cablul de la manerul exterior la yala. Baga masina la caldura - daca nu isi revine, schimba cablul
    1 point
  25. trebuie reconditionata yala.
    1 point
  26. da - single door open sau descuierea selectiva, in cazul in care activezi/dezactivezi cu VCDS-ul Cornel - in cazul tau, rezolvarea este data de Dinamita - trebuie demontate yalele, curatat colectoarele la motorase si vor lucra normal, dupa aceasta operatiune. Ca sa demontezi yalele, trebuie sa demontezi si fata de usa de metal/macaraua.
    1 point
  27. @tetea: Am condus 1.4TSI (125HP) si 1.8TSI (180HP). 1.4 TSI (fara ACT) este mai economic cu ~1.5l/100, mai simplu constructiv si cu o istorie serioasa in spate (i.e cu bug-urile cam rezolvate). Este o placere sa-l conduci daca masina nu este grea/incarcata. L-am condus aproape 70.000 km. fara nici o problema, la vanzare era silentios ca si unul nou. Consum mediu in 5 ani=7.1/100 – cam 70% extraurban. 1.8TSI – daca il iei cu cutie manuala primesti varianta cu 32 daNm, adica imbina avantaje Diesel (cuplu) cu benzina (turatie/accelerari). Dar in oras e setos bine si nu prea se justifica – nu faci nimic in plus ce nu poti face cu 1.4TSI. In plus, cutia de viteze este etajata mai lung – semn ca e gandita pentru confort/drumuri lungi. Mentionez un avantaj mai putin discutat la 1.8tsi: daca faci drumuri dese in oras iarna – se incalzeste la ½ din timp fata de 1.4tsi, care si el se incalzeste mult mai repede decat un Diesel; asta pentru ca are galeriile de evacuare integrate in blocul motor. Concluzia mea: 1.8tsi isi arata atu-urile in extraurban (echilibrare superioara, cuplu, senzatia ca ‘te scoate’, ca ‘are de unde’). In agitatia din oras, astea nu le vezi. Pentru profilul specificat de tine (12k pe an/urban) cred ca o Skoda 1.4TSI ACT este ideala – fasneata si cu consum mic.
    1 point
  28. am rezolvat cu hartile am varianta 8 din 2018, din Bucuresti mi a trimis cineva la 250 ron!! Si mie mi se pare ciudat ca masina are niste optiuni pe care nu le putem folosi!! La mine meniul este in Romana , sunt curios totusi daca pun in Engleza functioneaza comenzile vocale!
    0 points
  29. ai si breloc la el? de ce nu incerci si un 0w-30 vsw pt comparatie?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!