Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.01.2019 în toate secţiunile

  1. Salut oameni cu probleme la suspensie pe perne aer (ca nu ne-a fost buna aia clasica). Scriu indicatii pt un Touareg 7L (R5) 2006, motor 2.5. Daca nu va mai porneste compresorul, adica nu se mai ridica masina de la sol, primul lucru gratis ce puteti face e Pasul 1 Cautati daca nu v-a sarit siguranta de sub sezutul de la sofer. Ca sa ajungeti acolo, cei care au scaun electric, trebuie sa aveti o cheie speciala cu cap M10, desfaceti 2 suruburi din fata jos de la scaun, dupa care scaunul se rabateaza pe spate si aceti acces la baterie si la cateva sigurante care sunt montate acolo, printre care si siguranta noastra de 40A. Una MARE ...o vedeti voi. Daca nu va descurcati cu scaunul dati o carutare pe youtube la "Remove The Battery VW 7L Touareg" si gasiti multe tutoriale video, unul ca acesta . La mine dupa ce am schimbat siguranta. totul a revenit la normal, dar m-am pus cu aceasta ocazie sa schimb si releul de comanda a compresorului. Cel cu codul VW 8D0 951 253A Pasul 2 Daca siguranta e buna si totusi nu merge, trebuie schimbat releul (cod original VW 8D0 951 253A) care comanda pornirea oprirea compresorului. Acel releu care OBLIGATORIU daca aveti Touareg pe perna aer, trebuie schimbat, caci cel original, 100% se va strica si va ramane cuplat in cazul cel mai rau sau decuplat. Al meu noroc ca am citit pe acest forum, in acest topic, si multumesc lui Tombstone - " situatia mea a fost provocata de releu...releu care a dus la distrugerea compresorului." si voctav "Sfat:schimbati releul periodic(la cca 40-50.000 km) au fost destule cazuri de compresoare pocnite din cauza asta" si m-am pus de am schimbat releul(la un electrician-prieten), iar prietenul meu, a desfacut releul original sa vada cum arata si era pe pragul de a crapa. Adica contactele alea de argint platina ce or fi, ca doua pastilute mici, erau puscate , sfarmate. Deci clar urma sa ramana lipite din cauza contactului imperfect sau caz fericit sa nu mai faca contact. Localizare Releu compresor perne aer TOUAREG. Si acum sa va spun unde e localizat, ca am cautatttttttttttt pe tot internetul si nimic, a trebui sa desfac jumatate de masina. Povestile astea sub volan...da e adevarat, pe acolo e, dar ...nu langa volan ci deasupra pedalelor de frana. Foarte foarte jos nu sus sub volan. Deci, deasupra pedaleleor fara/acceleratie trebuie dat jos un capac, dupa care se vede FUNDUL releelor, trebuie eliberata o piedica care lasa un suport pe care sunt mai multe relee printre care daca e original, e unul pe care scrie mare 373. Releu Gri scris gros "373" cu negru Am atasat poza. Acela e releul minune. Deci retineti ca uitandu-va de jos la el, nu-l veti vedea, decat dupa ce dati jos acel suport care tine releele in piciore. Dupa ce schibati acest releu, daca restul e ok, ar trebui sa mearga. Pasul 3 Daca releul merge prea mult, inseamna ca aveti o scurgere. Cu spuma de verificat tevile de gaz daca nu au scurgeri, trebuie verificate toate imbinarile. Deci un service specializat sau pur si simplu elevator si bagat pe sub ea, la perne mai ales exact unde intra furtunul in ele acolo mai pierd aer, este un oring. Compresorul daca nu mai merge exista kit de reparatie, pe la 300lei. NU stiu cine repara, inca nu am avut nevoie. Sper ca v-am fost si eu de folos cu ceva. Am simtit ca e nevoie sa dau ceva inapoi pt acel sfat care mie mi-a salvat compresorul. O zi buna.
    4 points
  2. Este primul meu post pe acest forum, si de altfel prima mea masina (cand am luat carnetul am condus masina tatalui meu, un Cielo - Daewoo din 2004, dar nu se pune ca prima mea masina). Am cumparat Golf-ul prin august 2018, la second hand, si pot sa spun ca sunt chiar multumita pana acum. Nu stiu exact sa descriu tehnic o masina, tot ce pot spune momentan - este din 2007, benzina 1.6, are si GPL, momentan am pe ea doar jante pe 16", urmeaza sa ii cumpar si pe 15" sa am pt iarna urmatoare. I-am mai adaugat niste detalii in plus pe ea, am schimbat capacele de la valvele rotilor, am pus anumite detalii albastre in interiorul masinii (momentan nu am poza, dar o sa atasez). Totusi mai vreau sa ii aduc cateva modificari, de ex sa schimb navigatia, sa ii pun una cu bluetooth, sa ii pun comenzi pe volan (nu stiu totusi daca merita). Mai nou trebuie sa ii schimb antena, am fcut prostia sa o duc la spalatorie cu perii si s-a dat peste cap .?‍♀️ Atasez poze:
    3 points
  3. Da .... o situatie foate de rahat cea in care te afli ... imi este mila de tine !
    3 points
  4. Salutare,am rezolvat cu tija si cu piciorusul rupt. Am demontat galeria ce am cumparat ieri din dezmembrari.la fel am demontat si galeria mea,si am mutat tija buna in galeria mea,curatat totul,uns cu ulei de motor,pus clapete inapoi,dopuri etc ...acuma totul este ok. cost 200 lei. am mai comandat un senzor nou ( 03C907386B ),pe maine trebuie sa-mi ajunga. iar daca totul ii ok,poate si montam maine galeria. @motanelul stiu ce spui,cunosc multa lume care au galeria anulata si toate cele,si nu au probleme. si la mine a fost anulat intr-un fel sa zicem asa. au ramas clapetele pe deschis,iar la rece gen -5 / - 10 grade masina tremura,si nu avea putere sa plece din loc,pana incepea putin sa se incalzeasca. prefer sa fie totul ok pe masina,si functional. am sa revin cu noutati dupa ce montez galeria sa vedem cum se comporta.
    3 points
  5. Eu de 3 ani folosesc Ravenol VMP, dar de astazi am trecut la VMP USVO! PS: nu vreau sa se considere reclama, dar eu tipul asta de ulei il folosesc.
    2 points
  6. Am gasit in sfarsit un interior de piele cu functiile similare ca cel de pe masina mea (functii electrice scaun sofer) si fara urme de uzura , zgarieturi sau altele. In 2 zile dupa servici am reusit impreuna cu un coleg sa montez scaunele, bancheta + spatar, ornamente stalpi spate si fete portiera fata. La scaune a fost totul plug & play. Oricum multumesc colegului nostru @Mecatronic pentru sfaturi. Urmeaza fete portiera spate si cotiera. Poate ma ajuta cineva cu schema de demontare cotiera . Multumesc
    2 points
  7. Sa o stapanesti sanatos! Cu diferenta de 1000 euro nu puteai sa urci la 1.4 tsi de 150 de cai? Stim si noi ce e pachetul R-line dar colegii ti-au zis ca ce faci tu e cam "cocalareala". E pe principiul toti care au bmw isi lipsesc semne cu M desi nu au niciun element din pachetul M, la fel si cu s-line la audi si amg la mercedes. Dar na, tu conduci masina si daca asta te face fericit, poti sa le pui si pe cele de pe laterale sa faci pachetul complet de embleme
    2 points
  8. Îți fac mâine o poza, eventual și ceva cod de pe ea!
    1 point
  9. Daca se poate o parere, la 60 ron/litru mai bine merg la reprezentanta si imi pune Mobil 1 sau Valvoline si am istoric complet si certitudinea ca imi strange filtru si ce mai e nevoie cu cheia dinamometrica. Sunt uleiuri foarte bune pe piata care costa 25-35 ron/litru si fac treaba . Eu din momentul in care se pompeaza bani in marketing refuz sa mai folosesc produsul respectiv. La fel s-a intamplat si la Nokian si uite unde au ajuns. Am Ravenol in motor.
    1 point
  10. Sincer VSW am vrut sa i-au, dar nu am gasit in tara.
    1 point
  11. 1 point
  12. Flapsurile au exact rolul de la bmw ....de a face o omogenizare a aerului (ii dau un swirl ) si de a face un pic de cuplu la turatii mai joase... nu anuleaza rolul clapetei
    1 point
  13. Eu cred ca urmeaza o schimbare de masina la ce poze pui ?
    1 point
  14. Mai stergem praful pe aici ... ne apropiem de 240k km ..nimic special de raportat ...s-a asezat si masina la linie ...a coborat si fata si spatele ... Sotia si-a manifestat dorinta de a pune alte jante ..un pic mai mari ..deocamdata nu stie exact ce vrea ...urmeaza o schimbare la inceputul sezonului de vara
    1 point
  15. Scriu si eu aici, ca poate ajuta: Codul Hella 4DB 003 750-711 sau Bosch 0 335 200 038 este cel normal, pentru "masini fara carlig de remorcare".
    1 point
  16. @hazard555, asa am patit si eu cu FA la O3 FL MY2018; dupa vreo 20-30 de km a disparut eroarea si am putut sa il las activat. Intre timp, am cumparat si OBDeleven, banuiesc ca daca stergi eroarea cu el, scapi mai repede.
    1 point
  17. Da, verifica fise, etc - schimba bujiile.
    1 point
  18. Salutare, Masina in sfarsit are problemele rezolvate, am schimbat bateria, broaca de la haion si furtunul problematic. Tocmai ce am facut 2000 km, si ma declar foarte multumit. Consumul este de 7.1 l/100 km. Raspunde neasteptat de bine la acceleratie, avand in vedere gabaritul depasit :). Treptele sunt foarte lungi, eu fiind obisnuit cu o cutie cu 5 trepte de Renault. Ca si costuri, bateria a fost 670 lei - Varta AGM, iar broasca, furtunul+duza luneta si rezolvarea unui senzor de parcare infundat in bara fata - 780 lei. Leam pus la Delcar Brasov, sa beneficiez de garantie. La RCA ma asteptam sa platesc mai mult, a fost 580 lei/an. Vineri sunt programat la politie pentru transcriere, si voi termina si cu acest capitol. Voi pastra numerele, sa-si recunoasca fostul propietar masina prin oras :). Am aflat ca si el este membru al forumului. Cu aceasta ocazie ii multumesc ca a avut grija de masina, si ca m-a scutit de modificarile pe care orcum le-as fi facut: jante late pe 18', arcuri sport, etc. Acum astept sa se incalzeasca sa incep sa surubaresc si eu pe la ea. Singurul incovenient iarna este garda coborata, cam ating cu scutul unele obstacole, dar presupun ca va trebui sa ma obisnuiesc. Era sa uit, am mai avut o mica problema care s-a rezolvat cu 16 lei :). La a doua cheie nu mai functiona butonul de deschidere. Am schimbat bateria, si nimic. Dupa lungi cautari am gasit solutia, va las link-ul mai jos:
    1 point
  19. Tu ce crezi ? NU, nu e normal ca o masina sa nu aiba EGR si nici DPF.
    1 point
  20. Revin cu pornirea lunga greoaie pe 2.0TDI CRLB. S-a schimbat in garantie pe masina mea Variator ax cu came, tot mecanismul, dupa spusele mecanicului acesta ramamea in pozitie de sarcina mare la oprire ( haotic bineinteles) si la pornire la rece neaparat trebuie sa stea in alta pozitie variatorul, astfel pornirea greoaie efectiv vine de la timpul de autoreglaj al variatorului ramas blocat inainte de oprire in alta pozitie decat cea corecta. Acum parca si motorul este mai vioi, desi sincer nu ma plangeam nici inainte. Lucrarea a fost efectuat in garantie, dar pretul fara TVA al variatorului este de 1800 si ceva lei. Asta din deviz. Am scris pretul ca sa stie cei care nu mai sunt in garantie cu aceasta motorizare. Revin daca mai sunt ceva observatii legat de aceasta lucrare. Reprezentantele au TPI pentru aceasta problema la aceasta motorizare, dar nu am putut sa aflu ce numar are TPI-ul.
    1 point
  21. Cred ca @B_o_g_d_a_n se referea la total altceva...masina ta nici macar pachet R-line exterior/interior nu are. Scrie R-Line pe un Passat standard, fara acele imbunatatiri vizuale.
    1 point
  22. Da, nu cred ca asemanarea este acceasi. Rline tine de pachetul exterior si interior, vorbim de elemente vizuale si nu de performanta motor. Pachetul Rline se poate opta si la un motor de 1.6 TDI. Semnul nu il voi da jos ca imi place si intentionez pe viitor un retrofit pt pachetul exterior. Concluzie: poti vedea o masina echipata cu pachet Rline din fabrica si scotand fum negru pt ca e diesel ?
    1 point
  23. Am decis ca a sosit timpul sa inlocuiesc Octavia actuala care are 10 ani. Dupa 3-4 luni de tatonare in alegerea de variante/solutii am facut azi comanda la un Karoq 1.5 TSI DSG, Gri Business si urmatoarele optionale, unele care le doream, altele “pitici pe creier”, altele obligatorii din cofigurator: Jante aliaj Triton Airbag-uri laterale spate Bare longitudinale plafon de culoare argintie si ornamente cromate geamuri Duze stropitoare parbriz incalzite Elemente suplimentare protectie sasiu Intelligent Light Assistant KESSY - sistem access keyless + alarma Lane assistant si Blind spot detection Oglinzi exterioare pliabile electric Ornament pasaj roti Pachet nefumatori fata Parbriz incalzit Parking Assistant Pregatire telefon cu Bluetooth (incarcare wireless) Protectie podea portbagaj cu fata dubla Sistem VarioFlex Sistem de navigatie Amundsen (cu optiunile Connect-3ani si Infotainment-1an) Travel assistant si traffic sign recognition Virtual Cockpit Volan incalzit multifunctional imbracat in piele (comenzi + padele selectare DSG) Pret – 30.631 EUR (discount 3% - credit). La motarele de benzina si la configuratii specifice nu prea cred ca se vor obtine discounturi usor pentru ca cererea la producator este foarte mare…. La o varianta de motor diesel (nu mai stiu care pentru ca nu eram oricum interesat) era un discount de 2000 EUR. Termen de livrare (din contract) – 17-30 de saptamani. Nu as fi insa prea optimist! Ca si observatii in alegere: am ales DSG pentru ca ACC si FA sa aiba functiuni complete, am ales airbag-urile laterale spate si am fost “incaltat” cu VarioFlex pe care nu l-as fi vrut am ales navigatia pentru ca am vrut Virtual Cockpit si nu se facea ….. Sper sa fie simplu si eficient de folosit pentru ca pana acum ma simteam mult mai conformatibil cu navigatia de pe telefon pe care o puteam butona de “oriunde”… Nu prea ma vad butoand in masina…. am ales parking assistant doar pentru ca erau cu aprox. 200 EUR mai mult fata de senzori fata/spate care oricum i-as fi luat am ales varianta de incarcare wireless pentru ca am nevoie de ea am ales motorul pe benzina pentru ca “circul” este mare in Europa legat de diesel. De altfel acesta este si motivul principal pentru care am decis schimbarea, am facut un TD pe 1.5 TSI DSG (pe Octavia) si cred ca este OK, desi ….. posibil sa imi fie dor de diesel …. chiar daca ar fi fost disponibila varianta 4x4 TSI DSG nu cred (vorbim ipotetic…) ca as fi ales-o avand in vedere consumul WLTP de aprox. 1l in plus / 100km la 4x4. Poate nu e relevant dar daca tragi linie si ta gandesti ca circuli destul de mult in oras nu stiu daca merita am intrat si pe configuratorul din Germania (sunt si datele WLTP) sa vad diverse variante - http://www.skoda-auto.com/company/importers#anchor-M27-a2131650. Poate fi utila o vizita pe diversele configuratoare, poate fi util si manualul de utilizare pentru intelegerea unor functiuni si limitarile care exista - http://www.skoda-auto.com/services/owners-manuals,
    1 point
  24. Dincolo de ceea ce scrie pe hârtie un ulei 2t trebuie să îndeplinească și anumite condiții: cum arde, cum se amestecă cu motorina, cât de stabil este amestecul. Se poate merge mai departe câtă lubricitate dobândește în plus amestecul, reacții pe care le generează, nu uita că uleiul 2t este un aditiv pe care îl combinam cu o motorină care conține alți aditivi, cât de bine stimulează sau nu arderea. Pe de altă parte se solicită producătorului informațiile lipsă cum ar fi existența și cantitatea de zddp, cantitatea de sulf. Din tot ce am scris, unele le găsești de citit pe net, altele le verifici tu însuți.
    1 point
  25. Mobil 0w40 NL este o bijuterie de ulei. Nu știu dacă greșesc dar a fost la un moment dat cel mai bun ulei al lor și în top 5 uleiuri bune pe plan mondial. Acum sunt tot felul de controverse cum că ar fi umblat la rețetă, că au lansat FS care nu este strălucit și îl promovează în locul lui. În fine, nu am date suficiente pentru că nu m-a interesat. Dar pentru anii în care ai folosit Mobil 0w40 NL a fost o alegere excelentă. Cât privește Castrol nu uita că tu ai un motor robust, bine lucrat. Nu compara cu ascuțitorile cu care ne necăjim mulți pe aici și cu asta cred că am spus tot.
    1 point
  26. Stiu ca e chestie de gusturi, dar bara față cu buza proeminenta de jos, pleoapele de pe faruri si chenarul grilei de radiator nu au un aspect fluid, sunt niste adiții care impreuna nu dau bine, no offence! Lipseste si sigla vRS pe grilă, vrei sa fie sleeper sau un vRS? Doar intreb, nu vreau sa iti tai din elan, pana la urma fiecare cum ii place. Se vede ca e o skoda dar nu se intelege din prima ce este ori mesajul trebuia sa fie clar cand o vezi in oglinda: "este un VRS, puteti sa va dati la o parte". Am vazut multe golfuri 5 doar cu bara față de GTI (probabil +50cp). Motorul in schimb are potențial, jantele arata bine. Ai si o poza cu spatele masinii?
    1 point
  27. Inventia prietenului meu italian ca sa vanda kituri noi de alt tip. Marketing in putine cuvinte.. Eu i-am zis-o direct ca probabil a stricat-o intentionat Multe utilitare renault -peugeot si Crafter cu cp3, stiu din surse sigure (service) sunt trecute de 1mil Km. Oricum, toate pompele se strica la un moment dat, de regula cp3 nu mai baga presiune destula dar masina merge in continuare in conditii mai proaste. Cazurile sunt atat de rare incat nu sunt pomenite nicaieri, cazuri izolate. Trebuie sa acceptati ideea ca orice piesa in miscare supusa unui stres continuu la un moment dat poate sa crape dintr-un motiv sau altul. Nici CP3 nu va tine pana imbatraniti. Pana atunci masina voastra va fi de mult reciclata
    1 point
  28. 650 lei pt update-ul hartilor, pe care-l poti face tu singur? Vezi link-ul de mai sus, gasesti acolo toate instructiunile necesare, e extrem de simplu, e legal si e gratis.
    1 point
  29. In uk toata reparatia , Inginer autovehicule rutiere + ceva ani experienta de lucrat in service
    1 point
  30. Pe undeva pierzi ulei, extern sau intern. Eu cu 5w30 schimbat mai des, mai nou nici nu mai scade de la maxim, mers zilnic cu masina, nu stiu cati km am facut dar sunt cam 2 luni de la schimb, deci se poate si fara consum de ulei. Eu am avut pierderi extern pe la garniturile vechiului epurator, si intern pe la segmentii de ungere care sigur mai fusesera blocati o perioada de la schimburile LL. Daca ai codul motor AUB atunci poti avea pierderi intern din epurator in admisie, cea mai sigura solutie e schimbarea acestuia deoarece o curatare buna nu e posibil plus exista riscul ca mizeria sa se desprinda ulterior infundand sorbul pompei de ulei. Extern mai poti avea pierderi pe la etansarea capacului chiulasei dar alea ar trebui sa fie foarte vizibile, mai ales ca se pot inunda compartimentele bujiilor din cauza asta.
    1 point
  31. Daca te apuci sa cauti pe google defecte despre masini, vei gasi si la masinile foarte scumpe, top. Este clar ca de cativa ani masinile nu mai sunt facute ca sa reziste, asa cum se intampla acum 40-50 de ani. Producatorii investesc foarte mult in tehnologii noi, obligati fiind si de legislatia in continua miscare, concurenta, inasprirea anumitor norme de mediu etc etc. La fiecare 3 ani apare un model nou, motoare noi, care trebuie supuse acestor conditii. Nu mai au timp sa testeze 2 motoare deoarece au 20 in gama. Ei pun o durata medie de 5-7 ani de utilizare, daca in testele lor masina ajunge teoretic la acest termen, iar gradul de defecte majore se incadreaza in cota admisa, inseamna ca au facut un motor fiabil si bun de scos pe piata. De ce crezi ca toti producatorii fac rechemari in service? Pt ca nu au timp sa testeze complet o masina. Inainte o masina insemna 90% mecanica si 10% electrica. Acum procentajul tinde sa se inverseze. Asa ca tu si altii care au avut probleme se incadreaza in acel procent minim de defecte posibile pt acest motor. Nu poti sa i condamni ca au facut un lucru prost. Ei iti vor demonstra cu cifre ca nu este asa. Este pur si simplu ghinion pt ca s a intamplat la tine.
    1 point
  32. 1 point
  33. In cazul asta chiar se pot anula. Am vazut la bmw ca multi le anuleaza. Sistem de fixare prost si pot sa cada in admisie. LE: @Motanelul....ma scuzi. Acun am vazut ca ai postat explicatia legata de BMW.
    0 points
  34. Din pacate nu pot monta climatronicul de Octavia 3 RS pentru ca as pierde anumite functii ale masinii asa ca am ales combinatia de navigatie Bolero si climatronic de pe Octavia 2 RS Facelift cu rama corespunzatoare
    0 points
  35. Ca idee intre timp m-am prins ca nu merge nici senzorul de ploaie. Maine ma duc inapoi la cei de la Pilkington. Sper sa nu faca figuri si sa imi puna parbrizul care trebuie..
    0 points
  36. Sa vin si cu rezolvarea poate ajuta pe cineva...nu ai ce sa gresesti la acesta distributie cum de altfel era ok dar se pare ca cilindrul cu numarul 3 este cu probleme desi am schimbat bobina care era moarta au disparut erorile dar masina merge tot in trei pistoane iar prin urmare i am facut vant rapid sa si bata capul cu ea viitorul propietar.Prin urmare sa nu mai aud in viata mea de ceaunele vw.
    -1 points
  37. Salutare, va prezint si eu jucaria mea, la baza este o Octavia 2 vRS motor 2.0 benzina 200 cp. Modificari: Bara fata facelift completa cu spalatoare faruri Faruri interior negru cu led Proiectoare Hella led cu interior negru Plafon+capace oglinzi negre Spoiler bara fata+grila masca fata+praguri Milotec Volan Octavia 2 Rs Facelift Plafoniera W8 leduri rosii Jante vara Neptune 18" negre Octavia 2 Rs Facelift Jante iarna 18" Octavia 3 Rs + multe altele
    -1 points
  38. ai si breloc la el? de ce nu incerci si un 0w-30 vsw pt comparatie?
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!