Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.01.2019 în toate secţiunile
-
AM revenit cu rezolvarile, acum ca in sfarsit am recuperat masina. Problema nr. 1, cea legata de aprinderea spiarala bujii si intrat in safe mode: s-a schimbat tot pachetul de furtunase care tin de vacum turbina. Sunt mai multe interconectate, au zis ca nu fisura a fost, ci cumva s-a largit la una partea de conectare la un T si cateodata primea aer fals pe acolo. Deviz undeva pe la 150lei Problema nr. 2 cu pornirea greoaie aleatorie: s-a schimbat in garantie pe masina mea Variator ax cu came, tot mecanismul, dupa spusele mecanicului acesta ramamea in pozitie de sarcina mare la oprire ( haotic bineinteles) si la pornire la rece neaparat trebuie sa stea in alta pozitie variatorul, astfel pornirea greoaie efectiv vine de la timpul de autoreglaj al variatorului ramas blocat inainte de oprire in alta pozitie decat cea corecta. Acum parca si motorul este mai vioi, desi sincer nu ma plangeam nici inainte. Lucrarea a fost efectuat in garantie, dar pretul fara TVA al variatorului este de 1800 si ceva lei. Asta din deviz. Am scris pretul ca sa stie cei care nu mai sunt in garantie cu aceasta motorizare. Revin daca mai sunt ceva observatii legat de aceasta lucrare. Reprezentantele au TPI pentru aceasta problema la aceasta motorizare, dar nu am putut sa aflu ce numar are TPI-ul. Bineinteles lucrarea aceasta a fost facuta in garantie, nu am de unde sa stiu care ar fi fost manopera la toata distractia aceasta . Sincer prima data in viata asta imi pare bine ca am mers la ei la servisari cu preturile lor umflate cu tot, ca oricum banii economisiti (daca faceam la negru servisarile) tot nu le puneam deoparte si le cheltuiam pe altceva ca asa suntem..oameni, nu roboti.4 points
-
Am gasit in sfarsit un interior de piele cu functiile similare ca cel de pe masina mea (functii electrice scaun sofer) si fara urme de uzura , zgarieturi sau altele. In 2 zile dupa servici am reusit impreuna cu un coleg sa montez scaunele, bancheta + spatar, ornamente stalpi spate si fete portiera fata. La scaune a fost totul plug & play. Oricum multumesc colegului nostru @Mecatronic pentru sfaturi. Urmeaza fete portiera spate si cotiera. Poate ma ajuta cineva cu schema de demontare cotiera . Multumesc4 points
-
Sa o stapanesti sanatos! Cu diferenta de 1000 euro nu puteai sa urci la 1.4 tsi de 150 de cai? Stim si noi ce e pachetul R-line dar colegii ti-au zis ca ce faci tu e cam "cocalareala". E pe principiul toti care au bmw isi lipsesc semne cu M desi nu au niciun element din pachetul M, la fel si cu s-line la audi si amg la mercedes. Dar na, tu conduci masina si daca asta te face fericit, poti sa le pui si pe cele de pe laterale sa faci pachetul complet de embleme2 points
-
Da, nu cred ca asemanarea este acceasi. Rline tine de pachetul exterior si interior, vorbim de elemente vizuale si nu de performanta motor. Pachetul Rline se poate opta si la un motor de 1.6 TDI. Semnul nu il voi da jos ca imi place si intentionez pe viitor un retrofit pt pachetul exterior. Concluzie: poti vedea o masina echipata cu pachet Rline din fabrica si scotand fum negru pt ca e diesel ?2 points
-
1 point
-
Nu ai , dar poti deconecta usor conexiunea electrica a alternatorului , la fel cum poti sa faci pe rand cu fiecare modul care este alimentat de 14 , la fel poti cu un clamp metru pe fiecare traseu sa vezi unde "pleaca" curentul dar cu ceva bun nu trompete (vezi Fluke & Co) sau un osciloscop1 point
-
Zezn : Mersul turat cu a 3-a probabil declanseaza procesul de regenerare(nu stiu exact cum e la 1.6 tdi) si mai curata din depunerile din DPF care ti-au dat eroarea dar daca nu ai rezervorul peste jumatate, e posibil sa nu se initieze regenerarea si atunci ai "forjat-o" degeaba. In manual ce scrie la DPF? La mine la 2.0 tdi crlb , manualul spune ca pentru regenerare trebuie mers in treapta a 4-a cu minim 70km/h timp de 15 min.1 point
-
Perfect!!! MULTUMESC!! Am gasit capac, am pus, s'a miscat si delcoul... Functioneaza. Pare ca trebuie schimbat corpul de injectie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Revin cu pornirea lunga greoaie pe 2.0TDI CRLB. S-a schimbat in garantie pe masina mea Variator ax cu came, tot mecanismul, dupa spusele mecanicului acesta ramamea in pozitie de sarcina mare la oprire ( haotic bineinteles) si la pornire la rece neaparat trebuie sa stea in alta pozitie variatorul, astfel pornirea greoaie efectiv vine de la timpul de autoreglaj al variatorului ramas blocat inainte de oprire in alta pozitie decat cea corecta. Acum parca si motorul este mai vioi, desi sincer nu ma plangeam nici inainte. Lucrarea a fost efectuat in garantie, dar pretul fara TVA al variatorului este de 1800 si ceva lei. Asta din deviz. Am scris pretul ca sa stie cei care nu mai sunt in garantie cu aceasta motorizare. Revin daca mai sunt ceva observatii legat de aceasta lucrare. Reprezentantele au TPI pentru aceasta problema la aceasta motorizare, dar nu am putut sa aflu ce numar are TPI-ul.1 point
-
1. La consumul pe care-l scrii aici cu miliamperi.... Dacă vrei să măsori amperi paraziți (pierduți) pune cablurile pe ampermetru cu conectorii la amperi atenție că ai o mufă com și una amperi pui la minus baterie că e mai simplu si cu tot oprit măsori eu aveam 0,8 Amperi dacă vezi că ai pierderi mari purcezi la scoaterea siguranțelor dacă ai miliamperi nici nu mai scoate sigurantele e clar bateria. 2. Cînd vii acasă măsoară bateria dacă a încarcat bine tre să ai vreo 13 V dar se va stabiliza într-o oră la 12,80 să zicem. ideea e dacă bateria e încărcată bine dacă nu încarc-o tu; după aceea desfă borna de minus și las-o vreo 8 ore. dacă bareria e bună și ai lăsat-o cu 12,80 și o găsești cu 12,75 chiar 12,70 e o.k. dacă nu e clar bateria. 3. dacă bateria e bună și nu ai pierderi la punctul 1 adică la măsură cu ampermetrul poți avea diodele la alternator străpunse și îți fură alternatorul curent.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca la o gramada de oameni e problema asta, ce voiai, sa verific exact lotul din care face parte fiecare? Si nu era postare la "vrajeala", era o "figura de stil"... in fine, daca nu ai prins esenta, o lasam asa.1 point
-
Da cat de curand o sa-i fac ceva poze si un topic dedicat. Cat despre treaba asta cu modurile, trebuia pus un temporizator, gen daca sta masina mai mult de 2 ore sa revina pe normal. E aiurea uneori opresti 5 min si s-a si resetat.1 point
-
1 point
-
Ce ai tu in poza este un motor de 1.8 benzina. Sunt 2 variante, prima de 90 de cai (cod motor ABS sau oricare din urmatoarele: ADZ/ACC/ANP) si a doua de 75 cai cod motor AAM/ANN. La ambele delcoul e identic. Ce vezi tu acolo peste capacul delcoului este o protectie din plastic care se demonteaza si apoi ajungi la cele 2 cleme de fixare a capacului. Delcoul este prins pe bloc cu o brida si un surub (10 sau 13, nu mai tin minte exact) de iesit trebuie sa iasa foarte usor dupa demontarea acelei bride. Asta este prinderea1 point
-
Exagerezi. Deci: "Daca e noua, o sa gasiti cel putin un strat gros de mucegai si, sau de bacterii" Ca daca-i veche adica de 2-3 ani e mai rau...Dar cate milioane de Km are masina ta, sau unde o parchezi, daca ai schimbat 2 aeroterme si 9 ventilatoare. Pai am masina din 2001 si nu am schimbat nimic din ce zici, nu am facut niciodata igienizare, nu am folosit niciodata sprayuri, ozon, etc., si nici nu vine miros urat. Dar in schimb inainte de destinatie cu cateva sute de m opresc AC si las doar ventilatia, sa usuce radiatorul. Tu precis nu ai pus bine filtrul de polen si intra pe langa el praful, frunzele, mizeria. Daca ai filtru pus etans, cu grija, nu are cum sa intre mizerie dupa el. Mai am si o masina "noua" de 2,5 ani. Acum ma sfatuiesti sa-i dau jos bordul? Citez: "Solutia e demontarea bordului, scoaterea vaporizatorului ...mai ales daca masina are minim 2-3 ani vechime. " Absurd.1 point
-
Am mai spus pe parcurs, a meritat 100%, nu as mai lua cutie manuala, am mai mers si cu alte automate dar DSG este foarte desteapta si ma impac ff bine cu ea, nu am probleme cum am auzit la altii cu smucituri sau lipsa de putere. Am mers de curand cu Megane cu cutia automata cu dublu ambreiaj si se pare ca au gasit si ei reteta, schimba la fel, imperceptibil, motorul acela este diesel deci diferentele se simt in turatii (mai mici). Singura chestie este ca nu are (Meganul) autohold si e ciudat cand esti in rampa (la deal) o tine sa nu plece in spate dar cand apesi pe acceleratie pleaca un pic in spate pana sa o ia inainte. In fine, e chestie de obisnuinta, dar la mine cu autohold niciodata nu misca in spate. Este important cand parchezi in rampa si se pune unul in spatele tau.1 point
-
1 point
-
După concediul in Grecia mașinuța a trecut de 70000km. Consum mediu total inclusiv mersul pe acolo zilnic la plaje 6,5/100. Spre Halkidiki bine ca este autostrada altfel cei peste 800 km s-ar face mult mai greu, eu i-am făcut azi in 10 ore. Nici o problema cu mașina. Am lăsat și sotia sa conducă, era de gen “nu vrei sa mai conduc și eu”. Pe urma mi-a spus ca se conduce usor și trage bine in depasiri. In gând îmi ziceam ca totuși 190cp quattro trage mai bine Dar sa nu ne grăbim sa dam o căruță de bani cât timp Golful încă satisface 90% din cerințe.1 point
-
Ochiiii meiiiiiiiiiiiii If they do the job ... dar parca sunt niste gogosari pe masina1 point
-
Am reusit sa alimentez subwooferul din bornele principle ale compartimentul motor , adaugand un cablu pana in portbagaj. Neavand o schema de la amplificator am desfacut stalpii centrali si am urmarit cablurile care intra in usile din spate cu cele care intra in amplificator. Am reusit sa reperez in acest mod firele de la difuzoarele (de medii sau joase !? ) stanga/dreapta . Semnalul de la difuzoare (stanga si dreapta) il aduc la un adaptator High to Low Phonocar 5/142., care comanda subwooferul On/Off. Totul functioneaza corect , daca conectez semnalul de la difuzoare la adaptatorul Phonocar atunci cand sistemul Infotainement est pornit. Daca opresc sistemeul Infotainement , subwooferul ramane on ceea ce este foarte ciudat. Normal al trebui sa treaca in stare de oprit, pentru ca adaptatorul High Low nu mai primeste semnal de la boxele din usi. La repornirea sistemului , subwooferul se opreste si difuzoarele din usi nu mai functioneaza. Chair daca deconectez semnalul primit de adaptatorul High Low , difuzoarele din usi continua sa nu functioneaze. Pentru a le face sa functioneze din nou , trebuie sa inchid si sa deschid masina. Aveti vreo parere cu privire la fenomenul acesta ? Diferenta sunetului intre fara si cu subwoofer este monumentala !! Nu sunt un maniac al "frecventelor joase" , vreau decat sa am un sistem audio complet in masina. Din pacate sistemului Dynaudio livrat pe masina ii lipseste subwooferul. Probabil din cauza bateriei au renuntat la subwoofer.1 point
-
Salutare, va prezint si eu jucaria mea, la baza este o Octavia 2 vRS motor 2.0 benzina 200 cp. Modificari: Bara fata facelift completa cu spalatoare faruri Faruri interior negru cu led Proiectoare Hella led cu interior negru Plafon+capace oglinzi negre Spoiler bara fata+grila masca fata+praguri Milotec Volan Octavia 2 Rs Facelift Plafoniera W8 leduri rosii Jante vara Neptune 18" negre Octavia 2 Rs Facelift Jante iarna 18" Octavia 3 Rs + multe altele0 points
-
Consumul e foarte OK pentru rodaj, conditii si rulaj urban. Pe afara o sa vezi ce consumuri bune poate scoate, pana ce nu te dai tot timpul 100% la ea. Sistemul ACT face minuni (sau Octavia este fara ACT? ) Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos, alegere buna!-1 points
-
-1 points
-
'Huruitul' dupa cei de la service este de la cauciucurile de iarna marca maxxis winter maxx DOT 2006, o sa pot confirma asta abia dupa ce o sa le schimb, sper in doua saptamani.-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00