Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.01.2019 în toate secţiunile
-
Am decis ca a sosit timpul sa inlocuiesc Octavia actuala care are 10 ani. Dupa 3-4 luni de tatonare in alegerea de variante/solutii am facut azi comanda la un Karoq 1.5 TSI DSG, Gri Business si urmatoarele optionale, unele care le doream, altele “pitici pe creier”, altele obligatorii din cofigurator: Jante aliaj Triton Airbag-uri laterale spate Bare longitudinale plafon de culoare argintie si ornamente cromate geamuri Duze stropitoare parbriz incalzite Elemente suplimentare protectie sasiu Intelligent Light Assistant KESSY - sistem access keyless + alarma Lane assistant si Blind spot detection Oglinzi exterioare pliabile electric Ornament pasaj roti Pachet nefumatori fata Parbriz incalzit Parking Assistant Pregatire telefon cu Bluetooth (incarcare wireless) Protectie podea portbagaj cu fata dubla Sistem VarioFlex Sistem de navigatie Amundsen (cu optiunile Connect-3ani si Infotainment-1an) Travel assistant si traffic sign recognition Virtual Cockpit Volan incalzit multifunctional imbracat in piele (comenzi + padele selectare DSG) Pret – 30.631 EUR (discount 3% - credit). La motarele de benzina si la configuratii specifice nu prea cred ca se vor obtine discounturi usor pentru ca cererea la producator este foarte mare…. La o varianta de motor diesel (nu mai stiu care pentru ca nu eram oricum interesat) era un discount de 2000 EUR. Termen de livrare (din contract) – 17-30 de saptamani. Nu as fi insa prea optimist! Ca si observatii in alegere: am ales DSG pentru ca ACC si FA sa aiba functiuni complete, am ales airbag-urile laterale spate si am fost “incaltat” cu VarioFlex pe care nu l-as fi vrut am ales navigatia pentru ca am vrut Virtual Cockpit si nu se facea ….. Sper sa fie simplu si eficient de folosit pentru ca pana acum ma simteam mult mai conformatibil cu navigatia de pe telefon pe care o puteam butona de “oriunde”… Nu prea ma vad butoand in masina…. am ales parking assistant doar pentru ca erau cu aprox. 200 EUR mai mult fata de senzori fata/spate care oricum i-as fi luat am ales varianta de incarcare wireless pentru ca am nevoie de ea am ales motorul pe benzina pentru ca “circul” este mare in Europa legat de diesel. De altfel acesta este si motivul principal pentru care am decis schimbarea, am facut un TD pe 1.5 TSI DSG (pe Octavia) si cred ca este OK, desi ….. posibil sa imi fie dor de diesel …. chiar daca ar fi fost disponibila varianta 4x4 TSI DSG nu cred (vorbim ipotetic…) ca as fi ales-o avand in vedere consumul WLTP de aprox. 1l in plus / 100km la 4x4. Poate nu e relevant dar daca tragi linie si ta gandesti ca circuli destul de mult in oras nu stiu daca merita am intrat si pe configuratorul din Germania (sunt si datele WLTP) sa vad diverse variante - http://www.skoda-auto.com/company/importers#anchor-M27-a2131650. Poate fi utila o vizita pe diversele configuratoare, poate fi util si manualul de utilizare pentru intelegerea unor functiuni si limitarile care exista - http://www.skoda-auto.com/services/owners-manuals,3 points
-
Dincolo de ceea ce scrie pe hârtie un ulei 2t trebuie să îndeplinească și anumite condiții: cum arde, cum se amestecă cu motorina, cât de stabil este amestecul. Se poate merge mai departe câtă lubricitate dobândește în plus amestecul, reacții pe care le generează, nu uita că uleiul 2t este un aditiv pe care îl combinam cu o motorină care conține alți aditivi, cât de bine stimulează sau nu arderea. Pe de altă parte se solicită producătorului informațiile lipsă cum ar fi existența și cantitatea de zddp, cantitatea de sulf. Din tot ce am scris, unele le găsești de citit pe net, altele le verifici tu însuți.3 points
-
2 points
-
Portiunea dintre Obarsie si Petrosani este acceptabila, s-a lucrat la drum pana sa vina zapada, in sensul ca s-a nivelat macadam-ul, de asemenea se si deszapezeste de cateva ori pe zi daca ninge. Se deszapezeste in mod serios, cu autofreza cand este cazul. Este si asfalt pentru vreo 2-3Km, de la Obarsie spre Petrosani. Nu mai sunt craterele de anul trecut cand era accesibil doar pentru 4x4. Sunt foarte multi din Deva, Alba, Hunedoara care vin doar pentru o zi la schiat pe SRT. Maine oricum inchis pentru revizie, de miercuri, daca vrei sa schimbi partia.2 points
-
2 points
-
subti cu update-uri. in vacanta am mers mai mult cu rextonul, din cauza zapezilor, si posibilitatii de a ma catara prin tot felul de locuri, si cu 5 oameni si bagaje in masina. asa ca, Golful, de suprarare, a facut pipi pe el. Adica a pierdut jumate din antigel pe la carcasa termostatului. La motorul asta este foarte greu accesibil, si am reusit in vreo 4 ore sa demontez si sa remontez sa ved care-i baiul. garnituri obosite, un surub de pe chiulasa slabit, si posibil si capacul termostatului cu o fisura. am comandat piesele, multe se gasesc mai greu si doar pe original, deocamdata am pus la loc totul, curatat si strans cat trebuie, si pierde extrem de putin. Sa vina piesele si sa se mai incalzeasca vremea, si o fac calumea... in rest nimic ...2 points
-
2 points
-
Salutare si toate cele bune pe noul an comunitatii VW Forum !? Mai facem un mic update ca si asa reusesc sa postez rar.. ? In Decembrie am facut ITPul si am schimbat uleiul, tot Motul cu filtre si toate cele Ca si mic update, am optat pentru retapitarea volanului, in loc sa-l schimb cu unul gti/gtd si sunt foarte multumit de rezultat Si daca tot am lasat masina pe dreapta, am trimis la pachet si schimbatorul impreuna cu frana de mana. P.S Se simte mai bine decat arata si miroase a piele noua in masina ? La cateva poze mai jos cu rezultatul si cu "starea vremii" din Iasi Toate bune !2 points
-
@75NOR La faza cu mersul in coloana chiar nu m-ai nimerit , imi dadeau colegii pe statie de ce raman asa in urma special sa nu iau bucati mari de pamant aruncate de ei , ceea ce vezi tu in poza de mai sus este de la baltile luate cu entuziasm. 1 - A fost spalata imediat dupa iesirea din traseu , toate masinile au fost spalate de fapt. - Cand am ajuns acasa am mai bagat si la selfservice mare parte pe dedesubt. ? 2- De acord cu tine de aia am actionat cat se poate de repede sa curat pe dedesubt. 3- De acord cu tine , e foarte daunator , dar din fericire exista spalatorii pentru dedesubtul masinii care sunt binevenite ! Avand in vedere OCD-ul meu pentru curatenie pot sa zic ca acum este destul de curata Nu a fost asa de dramatica experienta , cum cred ca reiese din cele postate mai sus , per total a fost de undeva la o ora total mers Offroad , in filmul de mai sus sunt doar partile interesante , daca postam cum mergeam pe drum drept si neted nu cred ca era relevant. @F l o r i n Mare dreptate ai ! O singura data daca ai nevoie si nu ai este de ajuns sa iti strice un concediu/ziua ....etc Asa ca mai bine sa le ai si sa nu ai nevoie (reala ) de ele decat sa ai nevoie si sa dai in altele. Si acum ca sa inchei subiectul asta ( cel putin o perioada ) trebuie sa o zic si pe asta.... Sunt altii pe forum care pun arcuri de coborare , frane, fac Stage 1..2...3 ....etc si apoi se duc la Adancata pe circuit cu "masini de strada" fie ca sunt Hatch , Sedan sau chiar SUV . Ei baga bani in arcuri joase , frane , soft, anvelope de "joaca" .....eu bag in arcuri inalte , scuturi , bucse.... Care este diferenta ? Va zic eu....nu e diferenta , tot PASIUNE catre masini este in ambele cazuri . Doar ca nu am vazut la alti colegi care "tuneaza" masina de strada in scopuri de Racing sa li se spuna ca nu este facuta pentru asa ceva. Acum ma bucur ca nu am postat chiar toate iesirile facute cu Golful care a vazut drumuri similare cu cel de mai sus . Cred ca eram crucificat pe forum2 points
-
Cautam de ceva vreme un GTI mk4 "curat" si fara tuningareli, fara prea mult succes insa. Pana intr-o zi cand am dat de asta: Golf 4 Highline, VR6 4motion. Cateva zile m-am tinut sa sun, neplacandu-mi masinile negre, apoi dupa ce am discutat cu omul, mi-a parut ok, o varianta posibila. Apoi m-am dus sa-l vad, si sa dau o tura, doar prin bucuresti, ca atat aveam timp in miezul zilei. Si m-am indragostit. A fost apoi chestiune de timp pana sa-l iau. Deci, este vorba de un Golf 4 MY2001 Highline 2.8 VR6 4motion. Se vad si in poze dotarile - recaro 2 piele incalzit, in stare f buna, maxidot (doar immo2), xenon, mfd cu dsp, tempomat, long beach 17', si cateva extra-uri. Are in plus si ce as mai fi adaugat si eu - pedale si footrest GTI, plafoniera W8, grile de Bora, bloc lumini cu auto, etc... Este intr-o stare optica si tehnica foarte buna - motorul merge excelent, trage asa cum trebuie sa traga un V6, elastic, pe toata plaja de turatie, Haldexul isi face treaba cand si cum trebuie, toate gadgeturile din interior merg cum trebuie. Si se aude intr-un mare fel. Motorul, ca DSP-ul nu prea l-am ascultat Planuri de viitor? "Din pacate" nu prea am ce-i face - as vrea sa il fac "albastru R32" si unele mici detalii interioare. Nici nu prea ai ce-i face unei asemenea masini exceptionale.1 point
-
Investigând problema mai în amănunt am decis sa abandonez toate temerile mele (pentru moment cel puțin). In toate informațiile căutate, citite, păreri adunate de la diferite persoane, printre care și colegi de pe forum, am tras câteva așa zise concluzii (poate unele greșite) și am rămas totuși și cu câteva nelămuriri (poate in ceea ce privește această parte, reușesc unii colegi mai experimentați sa ne furnizeze păreri) - - In ceea ce privește în VCDS - Instruments - Adv.Meas. - Oil Pressure - se pare că nu am găsit persoane care sa se uite aici și să poată explica cum interpretează VCDS ul valorile posibile (OK respectiv <min) - Tot in canalul de mai sus ,nelămurirea a rămas cu privire la afișarea in VCDS a parametrului Oil.Presssure (0.9bar) - când switch-ul are plaja de 1.2 - 1.6 bar - In ceea ce priveste datul băii de ulei jos - baie curata fara depuneri, sorb curat, uitat și în sus in motor, curat de asemenea. Aici concluzia trasa fiind legata doar de aproape inexistentul joc al balansierilor (comparativ cu ce cazul am văzut și căutat pe tot internetul), uzura mecanica (aceștia fiind pusi fix pe materialul modulului, "mancand" din material in timp). Daca din 3 motoare 2.0 TFSI EA113 (114K ;120K; 260K) , toate arata Oil.Press <min , incep sa cred că așa fac toate. Daca are cineva o teorie (sau mai multe) , as vrea cu interes sa o aud. Mulțumesc frumos. O seara frumoasa ?1 point
-
@Razvan08 Tinand cont ca are si trapa iar in carte sunt aproape 1700kg , la inceput mi s-a parut putin puturoasa , dar dupa revenirea la versiunea initiala de soft nu mai mi se pare acest lucru . Te obisnuiesti cu elasticitatea motorului si vei vedea ca este de ajuns. La inceput ma gandeam serios la un Soft sa se duca in 170 cp dar acum am renuntat complet la idee. Este de ajuns ce poate sa ofere. Eu am condus destul de mult timp un Tiguan DSG CFGC cu 177 cp si eram obisnuit cu ce poate acest motor , am luat CFFB cu gandul ca voi face Soft si ca va fi lafel dar nu a fost sa fie . Oricum compar mere cu pere asa ca important este ca m-am obisnuit destul de repede "doar" cu 140 cp si ca am renuntat la ideea de Soft.1 point
-
1 point
-
Vedeti problema mea descrisa la Probleme Seat leon 5F. Motorizare identica. Astazi sau maine o sa scot masina de la service cu problema identica care se manifesta tot mai des. Ei au zis ca exista un TPI de fabrica la aceasta motorizare care cica implica schimbatul senzor modu axa cu came. La mine se va schimba acest modul. O sa mai revin sa va relatez. Numai acum am dat de acest topic, eu am crezut ca este o problema unicat la motorul meu si acum observ ca este una tot mai des intalnita la aceasta motorizare. 2,0TDI CRLB din 2015, euro 6, 75 500 km. Am rectificat cele scrise mai sus si am facut schimbarile, este vorba de senzor modul axa cu came. Se schimba la motorizarea mea. Maine pot sa iau masina. Scuze celor care au citit inainte, asa am fost instintat saptamana trecuta de catre angajatul reprezentantei, iar acum mi-a explicat mai clar. Deci la mine se schimba senzorul axe cu came. Mai revin cu observati1 point
-
Super! Ma refeream la faptul ca de la echiparea standard ai adus-o si personalizat-o dupa nevoile tale. Chestii marunte care conteaza pt confort (de la lumini pana la incarcatoarele USB). E un pic dezamagitor acum cand ma uit pe piata si vad modele standard . Eu trageam cu ochiul spre benzina, avand focus diesel acum. Ai simtit vreun pic ca este "puturoasa" pt greutatea pe care o are? Intreb pt ca m-au "uns pe suflet" drumurile prin Grecia pe care le-ai facut. Eu cam pentru asta mi-o doresc! Drumuri bune!1 point
-
1 point
-
@Spiridusulverde daca ti se pare ca ai nimerit usor unghiul 0 si nu ai experienta este foarte posibil sa fi iesit din plaja de reglaj a avansului. Este foarte greu sa il pui direct pe 0.1 point
-
Azi am ternimat cu lustruitul. Tinand cont de faptul ca e prima incercare de restaurare sunt multumit de rezultat.Am invatat din greseli si data viitoare va fi perfect. Ramane sa curat pasta de polish ramasa pe janta si sa o degresez iar apoi sa aplic lacul. Cu asta inchei capitolul asta Pentru cei care vor sa incerce : 1. Decapant gel , spaclu , perie de sarmasi multa rabdare. E posibil sa nu se curete vopseaua din prima incercare. Curatati cat se poate si reaplicati un strat gros de decapant pe janta .Treceti la urmatorul pas doar dupa ce a fost indepartata toata vopseaua .Varianta alternativa - sablarea jantelor 2 Cumparati mai multe foi de smirghel de diferite granulatii (400, 600, 800 ,1000, 1500, 2000 ) pentru slefuit uscat si umed si aveti multa rabdare . Cred ca va dati seama ce trebuie sa faceti. Mai aveti nevoie si de manusi de protectie si degete de schimb Dupa ce ati terminat cu smirghelul treceti la lustruit cu pasta de polish + prosoape de microfibra sau de bumbac ( am gasit in supermarket la cativa ron bucata din bumbac) Dupa ce sunteti multumiti de rezultat ... 3 Folositi banda de mascare si incepeti sa degresati janta. Urmeaza stratul de grund ( urmat de slefuire fina pentru perfectionisti si o noua degresare). Dupa stratul de grund urmeaza cel de vopsea si o noua curatare a jantei ( de data aceasta toata janta) . Ramane pasul final , aplicarea lacului de protectie. Varianta alternativa - un atelier de vopsitorie clasic sau electrostatic. Cam asta ar fi pe scurt. O seara buna tuturor P.S. - eu nu am facut chiar in ordinea asta si am muncit mai mult. Data viitoare voi respecta planul1 point
-
Nu ai problema decat estetica, este cu 5mm. mai scoasa in exterior, pentru rezerva e ok.1 point
-
Deh ma abtin cu greu...mai 1000 de km rezist Asta ''cu exuberanta adolescentina'' e buna rau! Asa ma simt de cand cu noua jucarie.1 point
-
Salutare , Din cate am verificat nu sunt injectoarele principala problema dar sunt destul de uzate si vor trebui schimbate dar undeva la cablaje sau calculatorul masini. Luni o duc la un electrician si sper sa o rezolve ca deja sunt satul. Revin cu ce am rezolvat pe saptamana viitoare. Multumesc Salutare, daca vei vrea sa le schimbi toate 4 te pot ajuta fiindca lucru in domeniul pieselor si bucata este 1095 ron cele vdo cu s pret de depo.1 point
-
@Clrandrei In oras poate avea lejer consum intre 15 si 25 depinde cum o calci , eu la Cupra 290 cu dsg la un plin vad range de ~ 250-300 km ei bine la Superb ai greutate mai mare si 4x4 .Dar consumul este total irelevant si inutil nu cumperi asa ceva daca consumul este un factor de achizitie nu vei seta pt afisare pe cb niciodata consumul vei avea poate temperatura ulei , viteza etc1 point
-
Nu merg cu geamul deschis niciodata. Ma gandesc ca a ajuns acolo purtata de aer cand era "larvă" minusculă. Torsionari de genul acela sau mai degraba contractii ale plasticului pot exista de la diferente de temperatura dar nu intratat incat sa faca spatii de 1 cm cat are insecta. Poate o fi fost acolo inca de la montaj si a eclozat ulterior de la caldura ? ca din cauza offroad-lui in niciun caz...o spune chiar producatorul.1 point
-
Dommy daca nu as fi atât de fricos pe cat sunt, m-as baga la fel ca tine pe toate coclaurile. Have fun.1 point
-
foarte gresit. economia de combustibil este indirecta fiindca ajunge motorul la temperatura de lucru mai repede, deci protejeaza mai bine "la rece". observ o stigmatizare a vascozitatilor dupa mituri de pe net. 0w nu are nicio treaba cu normele euro, daca unele uleiuri sunt mai curate, fac asta indirect. la fel cum, indirect un 0w-30 e mai "sintetic" de obicei decat un 5w-30. masinile dupa 2016(2016, de ce? ) probabil te referi la faptul ca norma vw 504/507 in sfarsit a reusit sa fie indeplinita si de 0w-30. si normal ca vw nu e nebun sa mai puna 5w-30 care e o vascozitate inferioara. un C3 nu poate fi numit economic, celalalte C-uri da. ca sa nu mai spunem ca exista mai multe 5w-30 cu api sn+rc, care tocmai asta e o etichetare oficiala de economie de combustibil. inca o data, ghidurile de ulei nu sunt facute de astrologi, daca ai incredere in producatorul masinii si in ulei atunci faci ce iti recomanda ei AZI, la masina ta veche. e ca si cum ai refuza o baterie agm pe motiv ca iti strica instalatia "veche".1 point
-
Daca citesti manualul de intretinere (2007) ai 5w30 si 5w40 restul sunt vorbe si can-can.1 point
-
Din cate stiu, numai versiunea Pro este capabila sa redea fisiere video. Dar, ar trebui sa studiezi manualul, acolo trebuie sa fie trecut ce este capabil sa redea varianta Discover Media.1 point
-
E interesant cand te duci la benzinarie si bagi uleiu si daca te vad aia de acolo zic sa nu bagi ... ca de ce bagi ulei in motorina, etc..1 point
-
Membri ai forumului care monteaza CP3: 1. Ionut -Iasi cu resoftare 2. Dulmann -Targoviste cu resoftare..ramane de vazut unde 3. Sparky Brasov 4. VS05DOG 5. Ovi club audi Asteptam impresiile voastre bune sau rele. De sunt rele vedem sa le rezolvam. Sparky a gasit solutie de a pastra EGR pe masina ptr cei interesati, o sa fac si eu cateva tevi de rail in plus sa fie. Ma anunta de indata ce e gata prima teava.1 point
-
Am mai spus pe parcurs, a meritat 100%, nu as mai lua cutie manuala, am mai mers si cu alte automate dar DSG este foarte desteapta si ma impac ff bine cu ea, nu am probleme cum am auzit la altii cu smucituri sau lipsa de putere. Am mers de curand cu Megane cu cutia automata cu dublu ambreiaj si se pare ca au gasit si ei reteta, schimba la fel, imperceptibil, motorul acela este diesel deci diferentele se simt in turatii (mai mici). Singura chestie este ca nu are (Meganul) autohold si e ciudat cand esti in rampa (la deal) o tine sa nu plece in spate dar cand apesi pe acceleratie pleaca un pic in spate pana sa o ia inainte. In fine, e chestie de obisnuinta, dar la mine cu autohold niciodata nu misca in spate. Este important cand parchezi in rampa si se pune unul in spatele tau.-1 points
-
Urmareste topicul ca ai toate informatiile aici: Range-ul iarna e 80-90km. Dar asta inseamna sa ai masina 100% incarcata (ultimele procente sunt mai lente) si nimeni nu coboara sub 10km. Deci range real iarna 65-70km. Unde vrei sa mergi cu masina asta cu 4 adulti?-1 points
-
Salut la toti. Desi am masina achizitionata de 1 an de zile , acum m-am hotarat sa o postez pe forum. A fost cumparata de noua de la Automitric Suceava, ridicata pe 15 decembrie 2017. Initial am facut comanda de Passat Advance 1.4 tsi 125CP la 23500 euro (cu optiuni adaugate) si intre timp am gasit pe stoc varianta Comfortline 2.0 TDI 150CP. Multe optiuni extra nu are dar le enumar aici: App-Connect, Faruri de ceata cu iluminare statica la virare, Functie Safelock pentru inchiderea centralizata (doar impreuna cu alarma WD4), Interfata USB pentru iPod/iPhone, Aer conditionat automat „Climatronic" Adaptive Cruise Control - ACC (nu cred ca il voi folosi vreodata) Pachet Function: -Alarma antifurt -Pachet iarna Radio CD Composition Media In oferta am prins set roti iarna (de aliaj) si 4 ani service gratuit sau 120000km. Cu discountul facut atunci am luat-o cu 24480 euro. Am ales aceasta varianta deoarece nu aveam nici un feedback despre motorul 1.4 TSI 125CP pe Passat, nici macar la reprezentanta SV sau Cluj nu am gasit pt test drive si pt 1000euro am prins o masina cu acceasi culoare , echipare mai buna si cred ca un motor mai fiabil (asa cred). Mi-as fi dorit macar farurile led Basic, spalatoare faruri si noul Radio Composition Media (varianta 2018)-1 points
-
-4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00