Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.01.2019 în toate secţiunile

  1. A iesit ursul din hibernare, si si-a folosit aptitudinile de 4x4.
    10 points
  2. 8 points
  3. Salut la toti. Desi am masina achizitionata de 1 an de zile , acum m-am hotarat sa o postez pe forum. A fost cumparata de noua de la Automitric Suceava, ridicata pe 15 decembrie 2017. Initial am facut comanda de Passat Advance 1.4 tsi 125CP la 23500 euro (cu optiuni adaugate) si intre timp am gasit pe stoc varianta Comfortline 2.0 TDI 150CP. Multe optiuni extra nu are dar le enumar aici: App-Connect, Faruri de ceata cu iluminare statica la virare, Functie Safelock pentru inchiderea centralizata (doar impreuna cu alarma WD4), Interfata USB pentru iPod/iPhone, Aer conditionat automat „Climatronic" Adaptive Cruise Control - ACC (nu cred ca il voi folosi vreodata) Pachet Function: -Alarma antifurt -Pachet iarna Radio CD Composition Media In oferta am prins set roti iarna (de aliaj) si 4 ani service gratuit sau 120000km. Cu discountul facut atunci am luat-o cu 24480 euro. Am ales aceasta varianta deoarece nu aveam nici un feedback despre motorul 1.4 TSI 125CP pe Passat, nici macar la reprezentanta SV sau Cluj nu am gasit pt test drive si pt 1000euro am prins o masina cu acceasi culoare , echipare mai buna si cred ca un motor mai fiabil (asa cred). Mi-as fi dorit macar farurile led Basic, spalatoare faruri si noul Radio Composition Media (varianta 2018)
    5 points
  4. Azi am ternimat cu lustruitul. Tinand cont de faptul ca e prima incercare de restaurare sunt multumit de rezultat.Am invatat din greseli si data viitoare va fi perfect. Ramane sa curat pasta de polish ramasa pe janta si sa o degresez iar apoi sa aplic lacul. Cu asta inchei capitolul asta Pentru cei care vor sa incerce : 1. Decapant gel , spaclu , perie de sarmasi multa rabdare. E posibil sa nu se curete vopseaua din prima incercare. Curatati cat se poate si reaplicati un strat gros de decapant pe janta .Treceti la urmatorul pas doar dupa ce a fost indepartata toata vopseaua .Varianta alternativa - sablarea jantelor 2 Cumparati mai multe foi de smirghel de diferite granulatii (400, 600, 800 ,1000, 1500, 2000 ) pentru slefuit uscat si umed si aveti multa rabdare . Cred ca va dati seama ce trebuie sa faceti. Mai aveti nevoie si de manusi de protectie si degete de schimb Dupa ce ati terminat cu smirghelul treceti la lustruit cu pasta de polish + prosoape de microfibra sau de bumbac ( am gasit in supermarket la cativa ron bucata din bumbac) Dupa ce sunteti multumiti de rezultat ... 3 Folositi banda de mascare si incepeti sa degresati janta. Urmeaza stratul de grund ( urmat de slefuire fina pentru perfectionisti si o noua degresare). Dupa stratul de grund urmeaza cel de vopsea si o noua curatare a jantei ( de data aceasta toata janta) . Ramane pasul final , aplicarea lacului de protectie. Varianta alternativa - un atelier de vopsitorie clasic sau electrostatic. Cam asta ar fi pe scurt. O seara buna tuturor P.S. - eu nu am facut chiar in ordinea asta si am muncit mai mult. Data viitoare voi respecta planul
    4 points
  5. După 1400 de ani fara întâmplări notabile, vreo doua-trei dezgropări de sub nămeți si multă motorină arsă am reușit sa ajung la @Al Bundy pentru montarea "footwell ligths". Treaba a mers sunur, fara probleme, @Al Bundy stie ce face. Plus că se pare ca cehoaica e mai tânără decât pare. E un MY2011. Spre pranz am reușit sa localizez un bloc de lumini corespunzător (aveam ceva de jetta, cu lumini roșii, care acum o sa prindă praf in cutia cu nimicuri). Poze... Cand se mai încălzește
    2 points
  6. Nu ai problema decat estetica, este cu 5mm. mai scoasa in exterior, pentru rezerva e ok.
    1 point
  7. personal cred ca avansul e ok daca e intre 0 si -4 max,eu zic sa il duci la -2 poate mai creste un pic IQ,ai 3,3 mg
    1 point
  8. parametrii ii compari cu motorul la 90 de grade ,aveai mai putin tu....si de ce ai dus avansul pe 0? in topic s a mai discutat,avem recenzii de la colegi cu prima distribuitie si avansul era negativ
    1 point
  9. niciodata nu a cazut pe 0 din cate am facut,pusa cu cale cade intre-1.5 si -3,in functie de cum strangi intinzatorul la semn
    1 point
  10. Teoretic ar trebui sa cada pe 0. Dar.. datorita uzurii fuliilor dintate si faptul ca nu se folosesc curele originale VW .. apar decalaje. Regleaza cat mai aproape de 0 cu motorul cald.
    1 point
  11. subti cu update-uri. in vacanta am mers mai mult cu rextonul, din cauza zapezilor, si posibilitatii de a ma catara prin tot felul de locuri, si cu 5 oameni si bagaje in masina. asa ca, Golful, de suprarare, a facut pipi pe el. Adica a pierdut jumate din antigel pe la carcasa termostatului. La motorul asta este foarte greu accesibil, si am reusit in vreo 4 ore sa demontez si sa remontez sa ved care-i baiul. garnituri obosite, un surub de pe chiulasa slabit, si posibil si capacul termostatului cu o fisura. am comandat piesele, multe se gasesc mai greu si doar pe original, deocamdata am pus la loc totul, curatat si strans cat trebuie, si pierde extrem de putin. Sa vina piesele si sa se mai incalzeasca vremea, si o fac calumea... in rest nimic ...
    1 point
  12. am garaj, am si 220 si trifazic in garaj, garaj inchis, nu prea coboara sub zero grade niciodata, cum e cu prima de la stat, cu aia 10000 de euro, am auzit de la cineva ca ai fi obligat sa faci minim 20000 km pe an, este adevarat? Am vb cu cineva si zice ca daca o iei in leasing sau ceva de genul, ai fi obligat sa faci km astia pe an. Eu m-as cam baga la un up chel, si cu o rabla si cu reducerea de la stat, cred ca as ajunge penla 10000 de E, sunt curios cu un avans de 2-3mii de E, ce rata as avea... Trebuie sa ajung mai intai la un dealer, sa vad ce si cum. Tu ai luat-o cu cash?
    1 point
  13. Urmareste topicul ca ai toate informatiile aici: Range-ul iarna e 80-90km. Dar asta inseamna sa ai masina 100% incarcata (ultimele procente sunt mai lente) si nimeni nu coboara sub 10km. Deci range real iarna 65-70km. Unde vrei sa mergi cu masina asta cu 4 adulti?
    1 point
  14. @andrei_221, 0w30 pe norma 507.00 este numai de 2-3 ani incoace, de cand au aparut noile formule mai performante pe aceasta norma, inainte toate 507.00 erau 5w30. Vechea norma 50601 avea uleiuri 0w30, full sintetice adevarate, dar nu erau compatibile cu dpf si din acest motiv s-a trecut la 507.00. Eu consider ca un 0w ofera protectie mai buna la rece, de exemplu la distributia pe lant inainte cand foloseam 5w30 mai auzeam lantul la pornirea la rece, de cand am trecut pe 0w30 nu-l mai aud niciodata, nici la -20 gr si masina nepornita de 2 saptamani. Si in plus un 0w are indicele de vascozitate mai ridicat, de ex Shell are ind.vasc. peste 200, ceea ce inseamna ca e mai stabil.
    1 point
  15. Air quality...Very polluted Please use e-Up more than me!
    1 point
  16. Sper sa nu gresesc, eu zic ca se schimba doar fusta. Cod piesa : 3G0807521M.
    1 point
  17. Dupa o desulfatare/regenerare care a durat vreo 60 ore bateria si-a revenit, din 680A a ajuns la 570A ceea ce este normal avand in vedere ca are aproape 5 ani. Codarea bateriei pentru modelul meu de masina se face din ramura 19 - CAN Gateway (varianta UDS), de aici si lipsa de acces la ramura 61 - Battery Regulation. Pentru codarea bateriei, sunt mai multe variante. Le gasiti aici:
    1 point
  18. Salutare si toate cele bune pe noul an comunitatii VW Forum !? Mai facem un mic update ca si asa reusesc sa postez rar.. ? In Decembrie am facut ITPul si am schimbat uleiul, tot Motul cu filtre si toate cele Ca si mic update, am optat pentru retapitarea volanului, in loc sa-l schimb cu unul gti/gtd si sunt foarte multumit de rezultat Si daca tot am lasat masina pe dreapta, am trimis la pachet si schimbatorul impreuna cu frana de mana. P.S Se simte mai bine decat arata si miroase a piele noua in masina ? La cateva poze mai jos cu rezultatul si cu "starea vremii" din Iasi Toate bune !
    1 point
  19. Este fără cusur Kodi în zăpadă pe modul Snow...a urcat fara sa patineze absolut deloc rampe care credeam că îl vor pune serios in dificultate.
    1 point
  20. Se pot curata dar fara sa dai placutele si discul jos nu prea ai sanse de reusita.Posibil inelul sa fie imbacsit de praf/mizerie si capul senzorului la fel.Nu te costa bani si merita incercat daca au aparut fix de la schimbarea placutelor...bafta si spor.
    1 point
  21. Problema cu pornitul greu era de la baterie . Cu toate ca acum o luna arata masina ca bataria are 70% astazi a cazut la datorie arata 40 % si nu am mai reusit sa o repornesc . Am sunat la reprezentanta nu aveau pe stoc si cost 1540 de lei . Am cumparat una de la un magazin de piese auto si service cost 750 de lei cu tot cu montaj . Acuma porneste la sfert chiar ca sunt -5 grade afara
    1 point
  22. La multi ani pe noul an! Primul drum mai lung pe timp de iarna cu Leon-ul. Am plecat cu oarece emotii stiind ce zapada ne asteapta de revelion in Maramures dar cauciucurile ok si sistemele de asistenta (atat electronice cat si umane ) ne-au scos din locuri grele pt un FWD ----> Find the car.. DSG, ACC si Lane assist fac calatoria foarte relaxanta, dovada fiind faptul ca spatele nu m-a injurat nici dupa cele 8+ ore de condus pana la destinatie. Modul de condus al masinii il tin in general pe mod individual: Engine - Normal DCC - Comfort Direction - Sport ACC - Sport Climatronic - Eco exceptie facand zonele cu serpentine in care trec pe Sport si DSG manual. In continuare f multumit de Revo. Consumul pe intreaga plimbare cu o viteza medie de 78km/h: <--- cu partenerul de drum
    1 point
  23. M-am uitat pe topicul tau de pe "masina mea". Acolo zici ca esti pe interval flexibil, 2 ani. Masina ta are un an.Daca vrei sa faci schimburile de ulei si filtre la 1/2 sau 1/4 din viata, du-te la un service oarecare, nu trebuie sa mergi la reprezentanta si ei nici nu trebuie sa stie ca i-ai ocolit.
    1 point
  24. Salut! Am mai găsit o resursă foarte utilă pt codările VCDS: https://www.skodacommunity.de/threads/vcds-was-ist-beim-octavia-3-5e-moeglich.83933/ - singura problemă este limba germană. S-a elucidat posibilitatea activării XDS direct din LCH? Eu am găsit două posibilități din LCH: Byte28 -> change from C0 to 40 sau Byte23 -> Enable bit1 (change from F0 to F2) - pt motoare <110kw. Le-am activat, au fost acceptate ambele, dar nu am testat chiar limitele fizice, deși mașina se comportă OK în virajele strânse. De asemenea, pe lângă modificarea setărilor luminilor în fel și chip, am mai modificat: - intensitatea servoasistării direcției în lipsa butonului: Module 44 - Steering Assist -> Security Access -16 -> 19249 -> Adaptation -10 -> Channel Curve of steering assistance -> change from Button to Comfort/Dynamic. - activarea meniului ESC în meniul CAR: Select Control unit-03 (ABS - brake) -> Coding-07 -> LCH -> Byte 29 -> change from 02 to: 05 (ESC ON/ASR OFF/ESC OFF) 06 (ESC ON/ESC SPORT/ESC OFF) 07 (ESC ON/ASR OFF/ESC OFF) 09 (ESC ON/ASR ON-OFF/ESC SPORT ON). - modificarea setării asistentului de pornire în deal: Select Control unit-03 (ABS - brake) -> Adaptation-10 -> Select hill-start assist -> early. Am mai găsit câteva setări interesante, pe care intenționez să le fac asap: - Activate alarm -> Select Control unit 09 (Central Electrics) -> Security access Code 31347 -> Adaptation 10 -> Channel Antitheft/Diebstahlschutz Akustischer Alarm Signalhorn -> active Coding 07 -> LC -> Byte12 -> Enable bit0 - Changing seat heating min/max temp for each stage -> Select Control unit 09 (Central Electrics) -> Security access Code 31347 -> Adaptation 10: Channel Sitzheizungstuffe 1/2 untere Schaltschwelle in C -> change to desired min temp for S1 Channel Sitzheizungstuffe 1/2 obere Schaltschwelle in C -> change to desired max temp for S1 Channel Sitzheizungstuffe 3/4 untere Schaltschwelle in C -> change to desired min temp for S2 Channel Sitzheizungstuffe 3/4 obere Schaltschwelle in C -> change to desired max temp for S2 Channel Sitzheizungstuffe 5/6 untere Schaltschwelle in C -> change to desired min temp for S3 Channel Sitzheizungstuffe 5/6 obere Schaltschwelle in C -> change to desired max temp for S3 Nu am reușit să activez CH nici cu faza scurtă nici cu farurile de ceață, deși comutatorul este întors către pornire faruri. Este necesar un modul hardware dedicat pentru asta? Știu că pentru LH sunt necesari senzori de lumină, pe care nu îi are. Mai încerc să codez farurile de ceață îndividual.. De asemenea, modulul 03 (ABS - brake) refuză modificarea responsivității asistentului la frânare, deși a acceptat codurile de securitate Module 03 ABS Brakes -> Security access code: 40168 /20103 -> Module 10 Adaptation -> Brake Assist: change from Standard to Early or Late. A mai încercat cineva modificarea aceasta? Cei interesați de precizia instrumentelor care indică nivelul combustibilului, le pot ajusta/recalibra folosind următoarele codări: - Adjust Consumption Indıcator -> Select Control unit 17 (Dashboard) -> Adaptation -> Customize consumption indicator -> Basic Değeri 100 -> Value change 85 (%) and 115 (%) . - Gasoline gauge calibration -> Dashboard module/instruments -> Security access 16: code 20103 / 25327 -> Adaptations: Offset for tank calibration values -Offset sensor 1 (default value -12.8) -> Change setting to suit: <0 values lower needle position and >0 values raise the needle position În plus, poate ajută și o centralizare a codurilor de securitate pe fiecare modul în parte: - 01 (Engine): 27971 - 03 (Brakes): 40168 / 20103 / 71679 - 10 (Parking Assistance): 71769 - 13 (): 14117 - 17 (Instruments): 20103 (->MY2015) 25327 (MY2016->) - 44 (Steering Assist): 19249 - 6d (Tailgate): 12345 - A5 (Camera): 20103. Să ne fie bine!
    1 point
  25. DQ200 va ramane in istorie ca piatra Krypton a posesorilor de VAG.
    1 point
  26. Salutare, vin cu feedback pozitiv pentru rezolvarea problemei de "a intra in masina" sau mai bine zis de a "si putea inchide portiera" la teperaturi negative. Fenomenul la mine era astfel: -incepand de pe la ~ -5 grade celsius, actionand manerul portierelor fata, se deschideau perfect dar nu le mai puteam inchide, la o trantire normala, nici puternica... Singurul remediu era incalzirea usoara a habitaclului, sau expunerea masinii la soare. Manerul nu era inert(fara pic de rezistenta) dar se simtea ca parca nu era complet "conectat" de intreg ansamblu. Daca intram prin portierele spate si deschideam pe interior spre exemplu usa soferului, totul era ok, se deschidea si inchidea usor/normal. La actionarea manerului exterior, portiera parca ramenea blocata pe "deschis". Am schimbat cablul ambelor portiere sofer-pasager si de atunci am fost chiar Vinerea trecuta la Toplita, unde au fost -18 grade si totul este normal. 100% am scapat de acest mic viciu. Sper ca v-a fost de folos, iar pentru mai multe detalii, va rog sa consultati atasamentele.
    1 point
  27. @mariusbtc Busted! Are un țăcănit la volan de când l-am luat, cred că de-aia face așa...
    1 point
  28. O poza cu volanul ... si un scurt video cu descrierea Virtual Cockpit-ului. Miercuri am facut prima iesire .. acolo unde ii este locul la o astfel de masina. Se comporta bine pe zapada, dar totusi fizica isi zice cuvantul. Nu inseamna ca esti zmeu pe drum, pentru ca ai 4x4 si cauciucuri de iarna. Intre timp am si facut prima pana, un ciob de sticla care a necesitat un petic de 12cm!
    1 point
  29. Da, sigur! Am plecat din Bucuresti cu bateria pe la 80%, am incarcat la Ploiesti, la Kaufland, vreo 15 minute si am plecat cu vreo 90% catre munte. Am mers cu 80 km/h pentru ca nu stiam cum o sa fie drumul si cat consuma masina si am vrut sa ma asigur ca ajung, nu sa merg repede si sa raman blocat pe undeva la un Typ 2. Am ajuns la Busteni, la Penny, cu 36 km range si, pentru ca nu stiam cat o sa consume pe urcare pana la Predeal am zis, iar, sa fiu safe si sa incarc acolo. Teoretic ajungeam la Predeal si de acolo masina ar fi incarcat pana la Brasov dar better safe than sorry! Am stat vreo 20 de minute pentru ca statia aceea e doar de 20 kW pe CCS si apoi am plecat spre Brasov. La intoarcere am vazut un consum mediu, nu instant, de invidiat fiind intr-o continua coborare spre Brasov. Am incarcat in Kaufland in Brasov si apoi am facut 2 ore in bara la bara pana la Busteni pentru ca... Romania! Daca era liber masina ar fi consumat mai nimic, ba chiar s-ar fi incarcat, ca in poza de mai sus, acolo e consumul instant, dar in bara la bara nu prea merge. Pentru ca ajunsesem la vreo 50% am zis sa ne oprim sa incarcam acolo dar, dupa vreo 10 minute am zis ca mai bine mergem la Taverna Sarbului in Sinaia si incarcam acolo cat mancam. Am plecat cu vreo 75% baterie si am mai incarcat vreo 10-15%% cat am mancat. Ba chiar am avut si 10% reducere pentru ca am venit cu o masina electrica. Am fi avut 20% daca veneam cu o Tesla De acolo am sarit Ploiestiul si ne-am oprit direct in Baneasa cu vreo 17 km range, mers in ritmul traficului pana la Comarnic si 90-95 km/h de acolo pana la Bucuresti - pe DN1 pentru ca ne-am oprit si prin Snagov cu putina treaba ( vreo 20-25 km ocol). N-am stat sa ma uit atent la consumuri si incarcari pentru ca stiam ca pot ajunge fara mari chinuri. Banuiesc ca am facut o ora in plus fata de cat as fi facut cu Leon-ul la acelasi ritm, sau chiar mai mult daca as fi mers cu Leon-ul in ritmul meu , dar a meritat. Macar de fun si tot merita un drum d-asta...
    1 point
  30. Te incapatanezi si mergi tot pe full electric cu toate ca infrastructura este la pamant....You've got balls!
    1 point
  31. Stiti momentele alea cand ea vine mieroasa si spune “Imi speli si mie masina?! Te rooog!” sau “Imi faci si mie plinul?!” ?! Ei bine sunt valabile si cand masina este electrica. Si asa te trezesti in situatia asta... Asta si pentru cine se intreba ce face masina cand intra pe rosu. Aprinde un bec in bord! Cand am ajuns sub 10km range mi-a dat mesaj de avertizare ( asta face si la 30 si la 15 km range) si mi-a activat automat Eco+, oricum mergeam in Eco+ dar ea a scris acolo... In teorie range-ul ala ar trebui sa fie cu panica pentru mai toti soferii; in realitate stiam ca ajung lejer si mai aveam baterie si sa caut alt punct de incarcare daca acesta nu era liber. Din fericire, desi era aglomerat, statia era libera asa ca a trebuit sa improvizez, cablul de incarcare la statiile de 50kW este foarte scurt, dar a mers. Chiar si asa tot e mai bine varianta aceasta fata de cealalta masina la care lucrurile nu evolueaza deloc in bine... In ritmul asta Leon-ul nu o sa mai fie schimbat cu un Karoq/Kodiaq/Tiguan/Ateca ci cu prima masina care-mi ofera un minim de 400km reali range full electric. Si pe care sa mi-o si permit!
    1 point
  32. De la ALH la VR6, acul ala nu ca se misca diferit, ci alearga spre rosu
    1 point
  33. Eu spal masina la spalatoriile cu autoservire de aproape 2 ani. Am galeata cu grit ca sa retina nisipul si impuritatile. Mi-am luat si o manusa de microfirba, sampon auto proX (am luat 3 litri, imi ajunge 3 ani), niste lavete de 50x50 cm pe o parte fir lung pe cealalta scurt, foarte groase, nu se compara cu cele subtiri. Nu ai nevoie de fise multe, initial o clatesc cu jet puternic sa mearga jos toate depunerile, insist pe usi/praguri/spate ca e hatch. Apoi spal cu galeata si manusa, apoi limpezesc cu 1/2 fise. Pentru jante+praguri+fusta spate+bara fata folosesc o perie moale cu fire foarte lungi si insist in zonele murdare. Nu folosesc peria lor pentru ca e proasta si murdara. Trag masina afara din boxa si o st erg cu lavete. In functie de cotaminare, folosesc o solutie alba pentru inlaturat rasina/insecte/depuneri de bitum (echivalent mafra decaflash), dar o folosesc rar, mai ales in zona unde rotile arunca bitum pe vopsea. Apoi o dau fie cu ceara lichida (gen mafra last touch) fie cu o ceara semi-solida (turtle wax). In final aplic un strat negru protector pe anvelope si sterg geamurile cu solutie de geamuri. Nu folosesc cele mai calitative produse, insa pentru mine sunt suficiente si isi fac treaba bine. Imi ia 1 ora jumatate-2 ore toata treaba asta.
    1 point
  34. Daca indicatorul din bord sta la 90 grade nu-ti bate capul
    1 point
  35. Va salut Am un Passat B6 2.0TDI din 2010 si am probleme cu caldura. Pe partea dreapta baga rece , iar pe stanga cald. Care ar fi cauza? Multumesc
    1 point
  36. Salutare tuturor. Ma poate ajuta cineva cum pot modifica timpul de stingere al plafonierei cand contactul nu este pus. Mai clar deschid usa, intru in masina, inchid usa iar plafoniera se stinge dupa 20-30 secunde iar eu vreau sa micsorez acest timp. Cu motorul pornit sau contactul pus lumina se stinge odata cu inchiderea usii fara nici o intarziere.
    0 points
  37. Nu vreau sa fiu carcotas am fost fan dar se mai merita investitiile pe golf ?Parca circula cu ea noul propietar...nu mai inteleg cum sta treaba.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!