Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.01.2019 în toate secţiunile

  1. La multi ani colegii ! Incepem anu cu un mic upgrade, mai exact un comutator cu senzor lumina, deci si pozitia auto. De mult tot urmaream un comutator de genu.. este ceva model mai nou, senzorul nuemaifiind un cablu separat ce trebuie tras pe bord, ci integrat in comutator. Functioneaza ft ok, sunt ft multumit de el + ca desi e China, comutatorul se simte si arata ft bine. Nu ma asteptam. Deci, avem si leaving home acuma, iar la coming home, nu mai trebuie actionata maneta de la faza lunga. Ce imi place iar este ca atunci cand functiile se activeaza, se aprind si pozitiile de US style pe fata si pe spate stopuri + led numar.
    6 points
  2. esti neinformat. nu exista notiunea asta de vascozitati respectate...pe "principiul" asta nici 0w-30 nu trebuia sa fie acum. iar C3 e noul A3/B4. de-asta a si ajuns la 5w-40 si a "incalcat vascozitatea". motoarele nu sunt proiectate pt norme ci invers. iar normele mai si evolueaza, se pot preta si la motoare vechi si la noi. o explicatie de ce toate ghidurile de ulei recomanda ultimele norme(si 0w) si la motoare vechi, aveti? cu linkuri, ca eu de exemplu pot gasi link credibil unde vw 504/507 acopera restul normelor si le si intrece, la fel si cu C3 vs A3/B4 sau 0w vs 5w.
    3 points
  3. Buna si ''La multi ani''! In sfarsit a venit si jucaria mea. Avans platit la sfarsitul lui iulie ajunsa in ''curtea mea'' in 27 decembrie! Pozele sunt facute pe repede inainte! Si mai inca trei bucati! Tot pe repede.
    2 points
  4. La multi ani pe noul an! Primul drum mai lung pe timp de iarna cu Leon-ul. Am plecat cu oarece emotii stiind ce zapada ne asteapta de revelion in Maramures dar cauciucurile ok si sistemele de asistenta (atat electronice cat si umane ) ne-au scos din locuri grele pt un FWD ----> Find the car.. DSG, ACC si Lane assist fac calatoria foarte relaxanta, dovada fiind faptul ca spatele nu m-a injurat nici dupa cele 8+ ore de condus pana la destinatie. Modul de condus al masinii il tin in general pe mod individual: Engine - Normal DCC - Comfort Direction - Sport ACC - Sport Climatronic - Eco exceptie facand zonele cu serpentine in care trec pe Sport si DSG manual. In continuare f multumit de Revo. Consumul pe intreaga plimbare cu o viteza medie de 78km/h: <--- cu partenerul de drum
    2 points
  5. Urmareste topicul ca ai toate informatiile aici: Range-ul iarna e 80-90km. Dar asta inseamna sa ai masina 100% incarcata (ultimele procente sunt mai lente) si nimeni nu coboara sub 10km. Deci range real iarna 65-70km. Unde vrei sa mergi cu masina asta cu 4 adulti?
    1 point
  6. @andrei_221, 0w30 pe norma 507.00 este numai de 2-3 ani incoace, de cand au aparut noile formule mai performante pe aceasta norma, inainte toate 507.00 erau 5w30. Vechea norma 50601 avea uleiuri 0w30, full sintetice adevarate, dar nu erau compatibile cu dpf si din acest motiv s-a trecut la 507.00. Eu consider ca un 0w ofera protectie mai buna la rece, de exemplu la distributia pe lant inainte cand foloseam 5w30 mai auzeam lantul la pornirea la rece, de cand am trecut pe 0w30 nu-l mai aud niciodata, nici la -20 gr si masina nepornita de 2 saptamani. Si in plus un 0w are indicele de vascozitate mai ridicat, de ex Shell are ind.vasc. peste 200, ceea ce inseamna ca e mai stabil.
    1 point
  7. 1. Stergi toate erorile inregistrate pe modulul Engine. 2. Pornesti motorul, iar in momentul cand martorul MIL se va aprinde, scanezi din nou, si postezi codul de eroare. Sunt probleme cu partea de incalzire al sondei S2, posibil fisa sau bujia pe cilindrul 3, tija din EGR blocata.
    1 point
  8. Pățesc și eu că mi se descarcă bateria. O pun dimineața plină, merg până în oraș și revin. Pe parcurs am 2-3 porniri. Când mă apropii de casă deja începe să mi se aprindă martorul de baterie și se stinge doar la relanti. Acasă când pun redresorul îmi suge în primă fază cam 7-8 amperi (mai mult nu permite regresorul). Încărcarea până la full - câteva ore (de obicei o las peste noapte. Menționez că: - încărcarea mașinii e bună, am 14,8V - alternatorul are colector și releu noi - bateria e nouă Presupun că undeva se "suge" curent. Dar de unde să o apuc cu verificarea?
    1 point
  9. @mihai.onu94, asa era si la mine cu comutatorul vechi
    1 point
  10. @cxr2test, modurile din cate am citit, se referă la cat de mult sa stea farurile pornite: 10, 20, 30 secunde sau OFF. Default cred ca e pe 10. Iti zic sincer ca nu mi-am batut capul momentan sa configurez. Dar o sa pun pe 20 in viitor
    1 point
  11. Sper sa nu gresesc, eu zic ca se schimba doar fusta. Cod piesa : 3G0807521M.
    1 point
  12. In prag de An Nou! La o cafea printre cunoscători!
    1 point
  13. @mihai.onu94 de aici : https://goo.gl/U8tevX Nu am activat absolut nimic din vcds. Totul din comutator.
    1 point
  14. Salutare si toate cele bune pe noul an comunitatii VW Forum !? Mai facem un mic update ca si asa reusesc sa postez rar.. ? In Decembrie am facut ITPul si am schimbat uleiul, tot Motul cu filtre si toate cele Ca si mic update, am optat pentru retapitarea volanului, in loc sa-l schimb cu unul gti/gtd si sunt foarte multumit de rezultat Si daca tot am lasat masina pe dreapta, am trimis la pachet si schimbatorul impreuna cu frana de mana. P.S Se simte mai bine decat arata si miroase a piele noua in masina ? La cateva poze mai jos cu rezultatul si cu "starea vremii" din Iasi Toate bune !
    1 point
  15. ce legatura are? de ce 0w-40 sau 5w-40 nu are nici acum norma? sau de ce abia recent au reusit unele 5w-40 sa aiba C3? fiindca pana acum nu aveau aditivii necesari.
    1 point
  16. I-ai prins in fapt ! In rest foarte frumos drumul , asa de un Night Drive.
    1 point
  17. Din asta am si eu.. exact. Vezi ca are o mufa mica cu 2 fire de can. Deconecteazale si fa o proba.. Verifica si firele de plus rosi si galben dupa contact. Eu cred ca acolo ceva nu e bine.
    1 point
  18. -sa rezolvat la modul idiot ...prin scoaterea bateriei...
    1 point
  19. foarte gresit. economia de combustibil este indirecta fiindca ajunge motorul la temperatura de lucru mai repede, deci protejeaza mai bine "la rece". observ o stigmatizare a vascozitatilor dupa mituri de pe net. 0w nu are nicio treaba cu normele euro, daca unele uleiuri sunt mai curate, fac asta indirect. la fel cum, indirect un 0w-30 e mai "sintetic" de obicei decat un 5w-30. masinile dupa 2016(2016, de ce? ) probabil te referi la faptul ca norma vw 504/507 in sfarsit a reusit sa fie indeplinita si de 0w-30. si normal ca vw nu e nebun sa mai puna 5w-30 care e o vascozitate inferioara. un C3 nu poate fi numit economic, celalalte C-uri da. ca sa nu mai spunem ca exista mai multe 5w-30 cu api sn+rc, care tocmai asta e o etichetare oficiala de economie de combustibil. inca o data, ghidurile de ulei nu sunt facute de astrologi, daca ai incredere in producatorul masinii si in ulei atunci faci ce iti recomanda ei AZI, la masina ta veche. e ca si cum ai refuza o baterie agm pe motiv ca iti strica instalatia "veche".
    1 point
  20. Am terminat 2018 si am inceput 2019 asa cum ne place, plimbandu-ne: am mai pus 1100km pana la Cluj, prin imprejurimile sale si inapoi in Bucuresti Inainte de Craciun am fost la Brady si am schimbat placutele spate, insa cand le-am vazut pe cele vechi am realizat ca m-am grabit, mai aveau cam 40% carne. Eu le-am schimbat la sugestia tatalui meu caruia i s-au parut uzate, dar si pentru ca auzeam un huruit la franare in ultima vreme. Huruitul a disparut, nu stiu exact ce era cu el. Pe langa asta, ieri am schimbat din nou filtrul de polen (dupa 10500km facuti in 6 luni), deja recunosteam orice masina diesel (sau care pierduse DPF-ul) daca stateam in spatele ei prin oras. 64 de lei mai tarziu, totul a revenit la normal dupa montarea unui nou filtru Mann cu carbune activ si polifenol. Cam atat, nu avem mari planuri de viitor in afara de apa, paie, bataie si descoperit de locuri noi, suntem la 35000km+ si deja incep sa ma uit pe harta sa vad pe unde il mai duc pe GUN la vara
    1 point
  21. La multi ani tuturor si fie sa fim sanatosi si sa ne bucuram de lucrurile dragi! Luna decembrie a fost pentru masina si mine o perioada buna de legat o legatura, am strabatut prin tara ceva peste 1500km si acum pot oferi un feedback si mai bun decat dupa drumul de adus din DE unde a fost doar autobahn, insa in RO altul e habitatul in care alearga. Desi Quattro imi este arhicunoscut, ceva nou a fost faptul ca pentru prima l-am testat cu cauciucuri allseason, al caror adept nu sunt nicidecum insa asa a fost sa fie anul acesta. Allseason cam sucks in conditii de iarna serioasa si zapada mare, de drum sunt ok chiar si unde este ceva zapada insa pe drumuri ca cele din poze nu au un grip bun si quattro lucreaza overtime sa compenseze. Au fost si momente in care garda mai mare a vechiului Allroad ar fi fost de ajutor, aceasta chiar si pe modul Lift nu e foarte ridicata si am ramas putin suspendat avand nevoie sa fiu impins sa ies de acolo, formasem si gheata sub roti tot patinand, nu mai aveam deci nicio sansa onorabila de a scapa decat prin a fi impins :). Ca si confort masina e foarte ok, nici nu ma asteptam la altceva de la suspensia pe aer, de asta am si cautat-o ca optiune, am fost pe niste drumuri gen Rucar-Bran sau Covasna-Comandau, cu asfalt unele dar foarte prost si suspensia le filtreaza foarte bine in modul Confort. Webasto e super pe vremea asta, daca il las 30min dimineata e cald in masina si geamurile complet dezghetate, e o senzatie super misto. Legat acum de motor, pe Drive se simte nevoia de cuplu ceva mai mare intrucat nici nu retrogradeaza mult in jos, in S insa e cateodata parca prea violenta, daca sunt la 70-80kmh si apas pedala de acceleratie mai tare, fara kickdown, retrogradeaza in tr a 2a si intr-adevar fuge bine, insa nu vreau mereu asta, e usor violenta plecarea si capeti viteza repede iar apoi esti nevoit sa franezi, inca trebuie sa mai lucrez la partea asta. E drept ca e addictive, evacurea pentru una stock se aude fain cand e bine incalzita si o urci in turatie iar motorului ii place in ture. Ca si consum, nu am scazut sub 9% extra-urban, si asta la un mers decent, fara prea multe abuzuri, consumul pe ultimii 2000km la o medie orara de 31kmh, este de 13,6L. Este deci un motor gurmand as zice, insa evident si masa mare isi spune cuvantul. Dar ador mirosul de benzina cand ii dau sa pape :).
    1 point
  22. @cogdao - mersi frumos. Da, imi place platforma si o consider una foarte reusita care a imbatranit frumos. Este intr-adevar al 3lea C6, RS6 V10, Allroad 3.0d si acum Avant 3.0tfsi, altceva nu mai am ce sa mai incerc asa ca dupa aceasta probabil ca se incheie era C6 si la mine :). @msclemike - pe 20 nu voi merge, in primul rand pentru ca am deja setul pe 19 luat si apoi pentru ca totusi vreau sa merg cat de cat relaxat pe drumurile noastre. Restul da, le voi face. In prima faza vreau sa arate cam ca in poza de jos. @V A L I - mersi frumos. De consum eram de la bun inceput constient ca va fi mai mare, imi bugetasem un min. 8-9 extra urban si un 15-16 in oras. Experienta cu Autohus a fost in final ok. Initial am dat un mail la care am primit un raspuns sec de dealer, general, mi-au trimis PDF cu inspectia DEKRA, conditiile lor generale, etc...inca nu eram hotarat, si am revenit dupa cateva zile cu alte intrebari la care nu am mai primit niciun raspuns. Dupa alte cateva zile, cand deja ma hotarasem sa o iau am sunat si am dat de un tip foarte ok cu care am putut discuta si mi-a raspuns la intrebari pe indelete asa ca in ziua aceea i-am si achitat depozitul. Ceea ce nu a fost chiar ok, a fost faptul ca emiterea numerelor de zoll a durat cca 3ore, nu ca ar fi durat mult la Zullasung unde treaba merge repede, nu ca la noi, dar a trebuit sa asteptam dupa cel ce se ocupa de treaba asta, apoi sa mergem undeva la 25km de parc, sa ne intoarcem samd....dar overall le-as da nota 8.5 din 10. Masinile care erau pentru livrare fusesera scoase in afara parcului, unde aveau ei o zona de livrare gen, am putut sa o plimb pe acolo, sa fac diagnoza, fara sa ma asiste nimeni de la ei. Bine, prima data am intocmit actele si am platit, apoi mi-au dat toate actele si cheile si mi-au zis sa astept sa mergem la Zullasung, neavand ce face am iesit si am stat la masina pana a venit omul. Dar as lua o masina din nou de la ei, sunt transparenti si poti, contra costa, beneficia si de garantie timp de 12 luni pentru 500Eur, care, conform lor, se onoreaza si in RO daca este cazul. Masina era foarte curata la interior si fusese pregatita pentru livrare. Ei nu iti dau si gumele de iarna, chiar daca au luat-o cu ele, nu ti le dau la pachet ci contra cost, asta e bit of a bummer, dar stiam de la inceput si setul de pe masina(in pozele de mai sus) l-am luat de pe ebay la un mega pret, am castigat licitatia la 128Eur si erau langa varul meu si s-a dus el sa mi le colecteze.
    1 point
  23. Salutare ! De ceva timp eram nemultumit de interior si voiam sa-i fac o curatare cu mana mea, dar cum timp nu se gaseste niciodata, am reusit sa fac o programare la un nene care se ocupa cu detailing auto si am efectuat un detailing interior. Se putea si mai bine, dar clar e mult mai ok decat era inainte. Oricum rezultatul se vede altfel cu ochii liberi decat ce a iesit in poze.. Printre altele am montat setul de iarna si am trecut la presurile de cauciuc Toate bune !
    1 point
  24. Buna! Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Am fost la un service cu Golf 7 1.6 TDI sa imi scoata avertizarea de centura. A incercat sa faca ceva acola la laptop si am vazut ca ii dadea eroare programul. Dupa a adus un alt laptop cu care s-a conectat la masina a mai facut ceva si apoi mi-a scos niste mufe de sub scaunele din fata. Este bine asa ceva???? Adica ar trebui scos din soft nu din mufa ma gandesc. Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac!
    -1 points
  25. Ce legatura poate fi intre uleiul folosit la ungere si turatia motorului?! Mai era cineva care spunea ca cu benzina buna la 2500 de ture avea 100 Km/h si cu benzina proasta avea la 2500 ture 80 Km/h.(de parca nu ar fi vorba de roti dintate/rapoarte fixe/matematica). Turatia poate sta ridicata din cauza temperaturilor scazute/prea mari, cand se regenereaza DPF, baterie descarcata/consumatori electrici mari, in nici un caz de la ulei.
    -1 points
  26. De preferat sa faci un drum de minim 1.000 km fara oprire si in regimul de condum descris anterior de Ebi. Daca poti faca 2.000 km mai bine! Ata este distanta de parcurs pentru rodajul corect al motorului.
    -1 points
  27. cartea e neactualizata. daca o gasesti pe net actualizata recent trebuie sa fie ca si ghidul online. iti trebuie norma vw 504/507, care indirect uleiul poate fi numit si LL. cea mai buna vascozitate cu aceasta norma, astazi, e 0w-30.
    -1 points
  28. Ia vezi ce trebuie sa respecte un ulei pentru a indeplini 507.00 in materie de vascozitati si in special din ce motiv.Iar sa recomanzi 507.00 la un motor proiectat sa mearga cu A3/B4 este o prostie .
    -1 points
  29. Jag sincer parerea mea este ca povestesti lemne .... Dupa logica ta si a marmotei care invelea staniol acum trebuia sa ai 0w20 in motor
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!