Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.01.2019 în toate secţiunile

  1. La multi ani pe noul an! Primul drum mai lung pe timp de iarna cu Leon-ul. Am plecat cu oarece emotii stiind ce zapada ne asteapta de revelion in Maramures dar cauciucurile ok si sistemele de asistenta (atat electronice cat si umane ) ne-au scos din locuri grele pt un FWD ----> Find the car.. DSG, ACC si Lane assist fac calatoria foarte relaxanta, dovada fiind faptul ca spatele nu m-a injurat nici dupa cele 8+ ore de condus pana la destinatie. Modul de condus al masinii il tin in general pe mod individual: Engine - Normal DCC - Comfort Direction - Sport ACC - Sport Climatronic - Eco exceptie facand zonele cu serpentine in care trec pe Sport si DSG manual. In continuare f multumit de Revo. Consumul pe intreaga plimbare cu o viteza medie de 78km/h: <--- cu partenerul de drum
    7 points
  2. Nu ati inteles ideea. Stiam, normal, ca este G5. Si spuneam ca, atunci cand iei golf 5 la bani de golf 4, nu are cum sa fie o masina fara probleme, si dupa investitiile necesare va ajunge la pretul real.
    4 points
  3. Buna si ''La multi ani''! In sfarsit a venit si jucaria mea. Avans platit la sfarsitul lui iulie ajunsa in ''curtea mea'' in 27 decembrie! Pozele sunt facute pe repede inainte! Si mai inca trei bucati! Tot pe repede.
    1 point
  4. UE și normal să aibă valori mari la rece pentru că trebuie să compenseze mulți factori. Trebuie să urmeze însă o curbă în care ele trebuie să scadă corecțiile coroborat cu creșterea temperaturii. Da, ar putea fi și de la injectoare problema, dacă lucrează prost să bage motorină aiurea și să dea mult fum. Nu m-am gândit la ele pentru că în 2013 deja problema lor era remediată în mare parte iar kilometrii mașinii nu sunt mulți. Cred că ar trebui să te miști repede pentru că strici dpf-ul. La pagina 140 am pus și eu o diagnoză din timpul regenerării. Vezi ce presiune am și apoi vezi dacă îi mai găsești scuze acelui 22. Maxim a fost 7 și ceva.
    1 point
  5. Cauta in adresa 44 la basing settings...s-ar putea sa fie acolo,ca la MQB.
    1 point
  6. Cauta in 44 steering asist/basing settings.Trebuie cod acces .
    1 point
  7. Distributia se inlocuieste DOAR cu cale specifice. NU cu marker ,vopsea,oja .... La ALH se caleaza pompa de inalte,vibrochenul si axa cu came la care se desface fulia . Pentru a cala axa se demonteaza pompa de vacuum si capacul de la culbutori. Se respecta procedura apoi OBLIGATORIU se verifica/regleaza timing-ul pompei (avansul)
    1 point
  8. @FILIP_MARIUS nu mai da regenerari forțate fără motiv. Cam la 5 grame de funingine se oprește după regenerare, deci e perfect normal. Cred că senzorii interpretează că dpf-ul este plin și ei sunt cauza. Mă face să cred și presiunea de 22,89 (un 8-10 este normal) care dacă este la relanti este foarte mare chiar dacă dpf-ul este plin cu funingine. Deci trebuie să mergi la cineva care se pricepe, nu o mai lăsa așa! 60 km între regenerari e clar problemă.
    1 point
  9. am desfacut ECU de la incalzitor, m-am chinuit cu scosul acelui silicon, cu surubelnita fina si cu scobitori de lemn, apoi am refacut lipiturile de la mufa principala cu un letcon si apoi am.izolat totul la loc si vad ca merge...
    1 point
  10. M-am uitat pe topicul tau de pe "masina mea". Acolo zici ca esti pe interval flexibil, 2 ani. Masina ta are un an.Daca vrei sa faci schimburile de ulei si filtre la 1/2 sau 1/4 din viata, du-te la un service oarecare, nu trebuie sa mergi la reprezentanta si ei nici nu trebuie sa stie ca i-ai ocolit.
    1 point
  11. Nu merg cu geamul deschis niciodata. Ma gandesc ca a ajuns acolo purtata de aer cand era "larvă" minusculă. Torsionari de genul acela sau mai degraba contractii ale plasticului pot exista de la diferente de temperatura dar nu intratat incat sa faca spatii de 1 cm cat are insecta. Poate o fi fost acolo inca de la montaj si a eclozat ulterior de la caldura ? ca din cauza offroad-lui in niciun caz...o spune chiar producatorul.
    1 point
  12. Mobil 0w40 NL este o bijuterie de ulei. Nu știu dacă greșesc dar a fost la un moment dat cel mai bun ulei al lor și în top 5 uleiuri bune pe plan mondial. Acum sunt tot felul de controverse cum că ar fi umblat la rețetă, că au lansat FS care nu este strălucit și îl promovează în locul lui. În fine, nu am date suficiente pentru că nu m-a interesat. Dar pentru anii în care ai folosit Mobil 0w40 NL a fost o alegere excelentă. Cât privește Castrol nu uita că tu ai un motor robust, bine lucrat. Nu compara cu ascuțitorile cu care ne necăjim mulți pe aici și cu asta cred că am spus tot.
    1 point
  13. sa impartasesc si eu cateva impresii din experientele personale cu uleiurile...o sa ma leg de ultimele masini tinute o perioada mai lunga. Subiectul in cauza 2011 Allroad 3.0TDI Euro5, masina cumparata de noua din RO a fost pe interval fix de servisare, 1 an sau 15k km, s-a folosit mereu doar Castrol 5w30(fiind cel folosit de reprezentanta), am vandut-o anul trecut la cca 320k km, nu consuma ulei intre schimburi aproape deloc, pe joja scadea cat sa adaugi max. 300ml dupa aproape 15k km, mai tot timpul uleiul a fost schimbat in preajma acestui interval +1000km sau -2000km, cam asta a fost mereu tipologia. Am incercat si Mobil ESP 5w30, sincer nu am vazut vreo diferenta, dar ideea este ca pe cat de blamat e Castrol pe atat de bun s-a dovedit a fi. Lobii axelor cu came aratau impecabil pe la 300k km cand am schimbat garniturile capacelor, 0 depuneri pe acolo. Pentru benzinare, experiente bune am avut cu Mobil 0w40, ceea ce am ales si acum sa folosesc in A6 3.0TFSI, desi inainte a fost pe Castrol 5w30(evident fiind cel pentru LL ). Am optat pentru uleiul acesta datorita experientei anterioare avute cu el la motoarele pe benzina in climat foarte cald, unde vara T ajungeau si la 50C, iar intervalul la care il schimbam era de 10k km. Acolo intervalul maxim dat de toti producatorii era de maxim 15k km sau 1 an, in regim de autostrada la 140kmh si T solului care ajungea la 70C cu a aerului la 50C uleiul era foarte incins dar stabilitatea lui termala e foarte buna, de asta am optat pentru 40 intrucat TFSI merge mai incins si o mai si alerg. Mecanicul la care mergeam eu folosea de ani de zile uleiul asta si avea multe masini carora el le facea mentenanta si ajuneau la 400k km in regimul asta cu motorul intact, vorbesc de masini europene, gen A8 D3, Passat 2.8/1.8, Cayenne, cam tot grupul VAG, doar asta facea el. Acum, intrebarea mea este, pentru ca e clar ca nu am atatea cunostinte tehnice legate de uleiuri si vad ca aici sunt cativa colegi foarte priceputi, am facut o alegere ok in privinta Mobil NL 0w40 pentru al meu TFSI?
    1 point
  14. @K depinde când ai pus Total și de care. Eu folosesc Total Quartz Ineo LL cu logo-ul ART, versiunea apărută ultima) la începutul verii 2018. Este foarte ok din toate punctele de vedere. Din acest motiv continui cu Total. La diesel e greu să îți dai seama dacă un ulei este mai zgomotos pentru că eu cel puțin nu aud decât zgomotele de la sistemul de injecție. Doar în sarcină dacă sunetul e grav (e de bine) sau nu. Uleiul, dacă e zgomotos sau nu, se simte la benzinare. Iar la benzină, Totalul de care am pomenit s-a descurcat bine în materie de zgomot. În fine, sunt atâtea uleiuri foarte bune pe piață încât poate fi interesant să le testezi chiar fără a dispune de păreri și review-uri.
    1 point
  15. Dommy daca nu as fi atât de fricos pe cat sunt, m-as baga la fel ca tine pe toate coclaurile. Have fun.
    1 point
  16. Te duci in directia pe care te-ai inscris ca un babalau. Exact as ar trebui sa faca orice om civilizat ,si asa se si procedeaza in tarile civilizate unde daca indraznesti sa schimbi directia in fata altei coloane, sa fentezi coloanele de stanga sau s-o iei prin stanga rondului platesti mii de euro/dolari sau faci puscarie. Revenin "la oile noastre" pot sa va asigur daca dpdv juridic exista o diferenta, la inceputul actului normativ exista mentiunea "intersectie normala =" "sens giratoriu nu e intersectie normala". prin urmare, neexistand, prin intersectie se intelege ceea ce cuvantul defineste, si anume, intersectie.
    1 point
  17. Salut! Dupa multe telefoane catre Porsche Bucuresti Vest in care am incercat sa aflu ceva despre comanda unui passat 1.5 tsi advance plasata in 27 septembrie, dealer-ul ma anunta astazi ca cei din Germania sunt in concendiu pana pe 28 ianuarie si nu pot afla nimic nou despre masina pana luna viitoare. Se mai afla cineva in situatia asta?
    1 point
  18. @75NOR La faza cu mersul in coloana chiar nu m-ai nimerit , imi dadeau colegii pe statie de ce raman asa in urma special sa nu iau bucati mari de pamant aruncate de ei , ceea ce vezi tu in poza de mai sus este de la baltile luate cu entuziasm. 1 - A fost spalata imediat dupa iesirea din traseu , toate masinile au fost spalate de fapt. - Cand am ajuns acasa am mai bagat si la selfservice mare parte pe dedesubt. ? 2- De acord cu tine de aia am actionat cat se poate de repede sa curat pe dedesubt. 3- De acord cu tine , e foarte daunator , dar din fericire exista spalatorii pentru dedesubtul masinii care sunt binevenite ! Avand in vedere OCD-ul meu pentru curatenie pot sa zic ca acum este destul de curata Nu a fost asa de dramatica experienta , cum cred ca reiese din cele postate mai sus , per total a fost de undeva la o ora total mers Offroad , in filmul de mai sus sunt doar partile interesante , daca postam cum mergeam pe drum drept si neted nu cred ca era relevant. @F l o r i n Mare dreptate ai ! O singura data daca ai nevoie si nu ai este de ajuns sa iti strice un concediu/ziua ....etc Asa ca mai bine sa le ai si sa nu ai nevoie (reala ) de ele decat sa ai nevoie si sa dai in altele. Si acum ca sa inchei subiectul asta ( cel putin o perioada ) trebuie sa o zic si pe asta.... Sunt altii pe forum care pun arcuri de coborare , frane, fac Stage 1..2...3 ....etc si apoi se duc la Adancata pe circuit cu "masini de strada" fie ca sunt Hatch , Sedan sau chiar SUV . Ei baga bani in arcuri joase , frane , soft, anvelope de "joaca" .....eu bag in arcuri inalte , scuturi , bucse.... Care este diferenta ? Va zic eu....nu e diferenta , tot PASIUNE catre masini este in ambele cazuri . Doar ca nu am vazut la alti colegi care "tuneaza" masina de strada in scopuri de Racing sa li se spuna ca nu este facuta pentru asa ceva. Acum ma bucur ca nu am postat chiar toate iesirile facute cu Golful care a vazut drumuri similare cu cel de mai sus . Cred ca eram crucificat pe forum
    1 point
  19. Stii cum e Florin, frumusetea sta in ochii privitorului, eu unul sunt mai reticent in privinta baby SUV-urilor de genul Tiguan, Ateca,X1 etc nu prea le inteleg utilitatea in detrimentul sedanurilor mai ales ca majoritatea nu ies de pe sosea sau din oras aproape niciodata si costa o caruta de bani. Pot sa inteleg ca e mai ok pozitia la volan si garda la sol cu toate ca eu cu un sedan vechi de cand lumea nu am atins niciodata nicaieri.
    1 point
  20. Sunt total de acord cu @75NOR. Masina nu a fost gandita pentru asa ceva si arata caraghios supra inaltata. Anyway, sper sa nu ai probleme cu ea si sa te bucure in continuare!
    1 point
  21. Salutare, vin cu feedback pozitiv pentru rezolvarea problemei de "a intra in masina" sau mai bine zis de a "si putea inchide portiera" la teperaturi negative. Fenomenul la mine era astfel: -incepand de pe la ~ -5 grade celsius, actionand manerul portierelor fata, se deschideau perfect dar nu le mai puteam inchide, la o trantire normala, nici puternica... Singurul remediu era incalzirea usoara a habitaclului, sau expunerea masinii la soare. Manerul nu era inert(fara pic de rezistenta) dar se simtea ca parca nu era complet "conectat" de intreg ansamblu. Daca intram prin portierele spate si deschideam pe interior spre exemplu usa soferului, totul era ok, se deschidea si inchidea usor/normal. La actionarea manerului exterior, portiera parca ramenea blocata pe "deschis". Am schimbat cablul ambelor portiere sofer-pasager si de atunci am fost chiar Vinerea trecuta la Toplita, unde au fost -18 grade si totul este normal. 100% am scapat de acest mic viciu. Sper ca v-a fost de folos, iar pentru mai multe detalii, va rog sa consultati atasamentele.
    1 point
  22. Se cam apropie fnalul. Inca putin luciu si gata
    1 point
  23. La cat pamant ai avut de scos, nu stiu daca as avea curajul sa mai incerc asa experiente!
    1 point
  24. Inca cativa km si facem 30.000 ... zilele astea am iesit putin la aer curat prin zona Predeal si cum nu am fost inca la Susai, am zis sa dau o fuga. Pacat ca m-am hotarat cam tarziu, cand se inserase deja dar cum mi-am luat o "ventuza" pentru GoPro, am zis sa o si incerc Drumul pana la Susai este foarte frumos, multa zapada si destule portiuni cu gheata, erau cam -13 grade ... Nu am avut nicio problema, masina s-a comportat foarte bine iar haldexul si-a facut datoria. Pacat ca cei din masina erau dupa o masa copioasa si au protestat la incercarile mele de a merge mai alert Un mic filmulet de pe traseu, pe fundal se aude un zgomot infundat (deranjant) de la zapada care "scartaie"
    1 point
  25. Odata cu masina primesti si un manual in care scrie despre rodajul masinii. Manualul trebuie citit. Pe scurt, 1500 Km nu depasesti 3/4 din turatia maxima admisa si nu apesi acceleratia la maxim.
    1 point
  26. 80.000 km / an si 2.5 ani = 200.000 km asa da anvelope probabil la 200.000 naparlesc si cad singure de pe jante , astfel incat pui anvelopele noi direct
    1 point
  27. Am profitat de vremea frumoasa de sambata si am reusit sa pregatesc si Leon-ul pentru iarna. Am aplicat aceiasi pasi de mai sus + am aplicat un rubber&plastic dressing pe chedere si pe plasticul de la oglinzi => 9 ore de munca. Atasez 3 poze din timpul operatiunii: Rezultatul: Vopseaua arata excelent; Au disparut 80-90% din zgarieturile fine, am eliminat 3-4 pete facute mizeria de la pasari (cu exceptia uneia... nu stiu ce mancase in ziua aia); Praful nu se mai pune asa usor ; Apa refuza sa ramana pe masina ; Incepe sa imi placa activitatea asta Nu am rezistat si i-am facut cateva poze aseara: P.S. Numai bine celui care mi-a furat capacele de jante acum 2 seri
    1 point
  28. ~70k km Saptamana viitoare mergem la revizie (ulei+filtre). Consumul de la ultima revizie s-a stabilizat la 7L/100km conform Spritmonitor. Neasteptat de bine, chiar daca nu prea merg la ore de varf. Problema cu schimbarile treptelor s-a rezolvat printr-un soft nou.. de la Revo. Comportamentul s-a schimbat radical, la mers normal merge chiar mai fluent decat stock iar in wot se transforma Acceleratia e perfect liniara si iti da senzatia ca masina s-a usurat cu vreo 500kg. Probabil ca masina mea a fost o exceptie si nu s-a inteles prea bine cu TCM insa in continuare spun ca sunt profesionisti si vom pastra legatura. Sper sa ajung cat de curand la inca un dyno sa vedem ce zic cifrele. Proprietarul spune ca e 100% fericit cu noul soft
    1 point
  29. Cat scrie in manual la care adaugi 3% pentru mers relaxat si 5%+ pentru mers normal avand in vedere ce poate oferi platforma de Golf R.
    0 points
  30. La 30000 km merg la Skoda si il schimb, este uleiul din fabrica, (am citit ca altii schimba uleiul si la 7-8000 km, parerea mea ca sunt bani aruncati, dar fiecare face ce vrea cu masina proprie) apoi il schimb acasa( am garaj utilat si unchi mecanic auto) la 45000 km(kilometrajul mașinii) si la 60000 km voi merge din nou la Skoda si tot asa Asa am facut si cu masina de firma, la 30000 km primul schimb, apoi din 20000 in 20000km, conform sefului de parc auto uleiul de fabrica este net superior celui utilizat in reprezentante, la fel si cu anvelopele: cele care au echipat masina din fabrica au tinut lejer 100000km, urmatoarele au ajuns la limita dupa 70000km
    -1 points
  31. La dosarul pt inmatriculare trebuie sa ai traducerile legalizate.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!