Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.01.2019 în toate secţiunile

  1. sa impartasesc si eu cateva impresii din experientele personale cu uleiurile...o sa ma leg de ultimele masini tinute o perioada mai lunga. Subiectul in cauza 2011 Allroad 3.0TDI Euro5, masina cumparata de noua din RO a fost pe interval fix de servisare, 1 an sau 15k km, s-a folosit mereu doar Castrol 5w30(fiind cel folosit de reprezentanta), am vandut-o anul trecut la cca 320k km, nu consuma ulei intre schimburi aproape deloc, pe joja scadea cat sa adaugi max. 300ml dupa aproape 15k km, mai tot timpul uleiul a fost schimbat in preajma acestui interval +1000km sau -2000km, cam asta a fost mereu tipologia. Am incercat si Mobil ESP 5w30, sincer nu am vazut vreo diferenta, dar ideea este ca pe cat de blamat e Castrol pe atat de bun s-a dovedit a fi. Lobii axelor cu came aratau impecabil pe la 300k km cand am schimbat garniturile capacelor, 0 depuneri pe acolo. Pentru benzinare, experiente bune am avut cu Mobil 0w40, ceea ce am ales si acum sa folosesc in A6 3.0TFSI, desi inainte a fost pe Castrol 5w30(evident fiind cel pentru LL ). Am optat pentru uleiul acesta datorita experientei anterioare avute cu el la motoarele pe benzina in climat foarte cald, unde vara T ajungeau si la 50C, iar intervalul la care il schimbam era de 10k km. Acolo intervalul maxim dat de toti producatorii era de maxim 15k km sau 1 an, in regim de autostrada la 140kmh si T solului care ajungea la 70C cu a aerului la 50C uleiul era foarte incins dar stabilitatea lui termala e foarte buna, de asta am optat pentru 40 intrucat TFSI merge mai incins si o mai si alerg. Mecanicul la care mergeam eu folosea de ani de zile uleiul asta si avea multe masini carora el le facea mentenanta si ajuneau la 400k km in regimul asta cu motorul intact, vorbesc de masini europene, gen A8 D3, Passat 2.8/1.8, Cayenne, cam tot grupul VAG, doar asta facea el. Acum, intrebarea mea este, pentru ca e clar ca nu am atatea cunostinte tehnice legate de uleiuri si vad ca aici sunt cativa colegi foarte priceputi, am facut o alegere ok in privinta Mobil NL 0w40 pentru al meu TFSI?
    4 points
  2. Revin cu ceva noutati despre problemele prezentate si aici si cu care am ajuns iarasi saptamana aceasta la reprezentanta. Aceleasi simptome, pornire greoaie care apare absolut fara nici un patern, haotic, intotdeauna dimineata la prima pornire, cateodata dispare pentru 2-3 saptamani, altadata pentru 4-5 zile, plus tot haotic, se aprinde in bord semnul de spirala si daca nu repornesc motorul, intra in mod de avarie cu pierdere putere si tot tacamul ( safe mode) . Lasat masina la ei pe termen nedefinit, si astazi dupa doua zile si ceva de asteptat in sfarsit am fost sunat nu cu una ci cu doua vesti: 1. Au gasit un furtun de vacum turbina fisurat, cea ce cauza aprinderea spiralei de bujii si intratul in mod de avarie. Insa nu are de a face cu pornirea greoaie 2. Se pare ca au gasit un TPI mai vechi pentru aceasta motorizare care descrie exact semnalmentele mele, si care cica se refera la ceva modul care regleaza avansul motor ( sincer nici angajatul care m-a sunat nu stia precis despre ce este vorba) modul care cica face ca avansul in unele cazuri sa fie dereglat si de acolo pornirea foarte greoaie haotica ( sa nu dati cu pietre daca scriu baliverne, nu ma pricep si cand am pus intrebari se parea ca nici tipul nu imi putea explica la precizie problema) Au facut comanda atat la furtunas cat si la acest modul si in cel mai bun caz ajunge pe maine, sau luni. Macar s-a facut ceva, deocamdata sunt optimist. Sper sa fie bine
    2 points
  3. Nu merg cu geamul deschis niciodata. Ma gandesc ca a ajuns acolo purtata de aer cand era "larvă" minusculă. Torsionari de genul acela sau mai degraba contractii ale plasticului pot exista de la diferente de temperatura dar nu intratat incat sa faca spatii de 1 cm cat are insecta. Poate o fi fost acolo inca de la montaj si a eclozat ulterior de la caldura ? ca din cauza offroad-lui in niciun caz...o spune chiar producatorul.
    2 points
  4. @75NOR La faza cu mersul in coloana chiar nu m-ai nimerit , imi dadeau colegii pe statie de ce raman asa in urma special sa nu iau bucati mari de pamant aruncate de ei , ceea ce vezi tu in poza de mai sus este de la baltile luate cu entuziasm. 1 - A fost spalata imediat dupa iesirea din traseu , toate masinile au fost spalate de fapt. - Cand am ajuns acasa am mai bagat si la selfservice mare parte pe dedesubt. ? 2- De acord cu tine de aia am actionat cat se poate de repede sa curat pe dedesubt. 3- De acord cu tine , e foarte daunator , dar din fericire exista spalatorii pentru dedesubtul masinii care sunt binevenite ! Avand in vedere OCD-ul meu pentru curatenie pot sa zic ca acum este destul de curata Nu a fost asa de dramatica experienta , cum cred ca reiese din cele postate mai sus , per total a fost de undeva la o ora total mers Offroad , in filmul de mai sus sunt doar partile interesante , daca postam cum mergeam pe drum drept si neted nu cred ca era relevant. @F l o r i n Mare dreptate ai ! O singura data daca ai nevoie si nu ai este de ajuns sa iti strice un concediu/ziua ....etc Asa ca mai bine sa le ai si sa nu ai nevoie (reala ) de ele decat sa ai nevoie si sa dai in altele. Si acum ca sa inchei subiectul asta ( cel putin o perioada ) trebuie sa o zic si pe asta.... Sunt altii pe forum care pun arcuri de coborare , frane, fac Stage 1..2...3 ....etc si apoi se duc la Adancata pe circuit cu "masini de strada" fie ca sunt Hatch , Sedan sau chiar SUV . Ei baga bani in arcuri joase , frane , soft, anvelope de "joaca" .....eu bag in arcuri inalte , scuturi , bucse.... Care este diferenta ? Va zic eu....nu e diferenta , tot PASIUNE catre masini este in ambele cazuri . Doar ca nu am vazut la alti colegi care "tuneaza" masina de strada in scopuri de Racing sa li se spuna ca nu este facuta pentru asa ceva. Acum ma bucur ca nu am postat chiar toate iesirile facute cu Golful care a vazut drumuri similare cu cel de mai sus . Cred ca eram crucificat pe forum
    2 points
  5. New bear in town Am asteptat 6 luni, comanda find data in 18.06.2018., iar la dealer a ajuns azi, 20.12.2018. Este vorba despre un Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 190CP DSG 4x4 cu urmatoarele dotari optionale: Area View si pachet LED exterior, Carlig remorcare rabatabil cu adaptor, Cheie suplimentara cu telecomanda, Detectare oboseala sofer, Driving Mode Selection si Hill Hold Control cu functie Offroad, Duze stropitoare parbriz incalzite, Elemente suplimentare protectie sasiu, Incalzire stationara cu telecomanda, Intelligent Light Assistant activare/dezactivare automata a luminilor de drum, Jante aliaj Trinity 7Jx18" cu anvelope 235/55 R18, KESSY - sistem access keyless si sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului, Lane assistant si Blind spot detection, Masute rabatabile pe spatar scaune fata, Parbriz incalzit si senzor de ploaie, Parking Assistant asistent parcare laterala, parcare cu fata si garare, Pedalier sport, Pregatire telefon Premium cu Bluetooth Phonebox si modul SIM cu hotspot WLAN LTE, Priza 230V si USB in consola mediana spate (priza max. 150W), Roata de rezerva de dimensiuni reduse, Sistem de navigatie Columbus MIB cu afisaj color / touch-screen / unitate DVD si 2 x SD card slot / harti Europa incluse si functie Smartlink, SKODA Connect Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an), Sleep Pack contine: doua tetiere spate cu suport lateral pentru cap, doua paturici, Sunset, parasolare mecanice pentru geamurile laterale spate si doua covorase spate "Lounge Step", Sound System Canton, Trapa plafon panoramica, Travel assistant si traffic sign recognition, Volan sport multifunctional (comenzi audio si padele selectare trepte de viteza cutie DSG) imbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator de viteze, maneta frana de mana, Scaune spate incalzite, Virtual cockpit. Deja am cumparat folie de protectie pt navigatia Columbus, cat si suport de numar fara rama/slim. S-a mai comandat si aparatorile de noroi fata/spate. Masina find livrata cu anvelope de vara, am achizitonat un set de jante de tabla imbracate cu Continental Wintercontact TS 850 P SUV AO FR M+S. Masina se va ridica maine din show-room, astfel stau cu sufletul la gura ... sa vad daca voi primi cadou cate ceva (covorase, etc.) Doua poze proaspete, facute azi ... dar asteptam ziua de maine ... sa facem primul brum-brummm
    1 point
  6. recomand service-ul celor de la autohut, suna la numarul de pe site-ul lor https://www.autohut.ro/contact
    1 point
  7. Am observat si eu ca smuceste la plecare de pe loc, in treapta 1, dar am pus-o pe seama nefamializarii mele cu masina/ambreiajul. Efectul pare sa fie diminuat daca ma joc un pic cu acceleratia si ambreiajul (e.g.: o turez un pic mai mult si tin sa patineze putin mai mult). Referitor la consum, motorul are doar 1700km, probabil ca se mai lasa in timp (variantul are 1400kg): - mers in mod eco la drum lung pe drumuri nationale si europene am scos un 6.3l - 6.5l/100km (mers lejer, la consum, legal + 10km), - pe autostrada, tot in mod eco, mi se pare mare consumul, media in jur de 8.5l/100km mers cu ACC la 130km/h Desi pe site/configurator nu scrie, 1.5TSI 150CP a venit cu ACT
    1 point
  8. @andrei: nu cred ca este de la rulment. Daca ar fi o problema la rulment, ar hurui in orice situatie in care se invarte roata (adica indiferent daca masina e sau nu bagata in viteza). Se poate verifica relativ usor: mergi la o vulcanizare cu masina, da-le ceva la baieti sa iti ridice masina pe platforma. Dar nu schimbi anvelopele, doar rotesti cu mainile de roata cat de tare poti. Apoi lasa roata sa se invarta si asculta zgomotul: daca rulmentul are vreo problema, vei auzi imediat huruitul. Daca nu are, roata se invarteste silentios si problema e din alta parte. Succes.
    1 point
  9. 1 point
  10. platesti anul viitor, in ianuarie (sau cand vrei) pe tot anul. gasesti si masini cu putini km, dar au pret pe masura. Avem si pe forum una la vanzare, km putini, masina impecabila din cate stiu eu - 2015, garantie, km 60.000
    1 point
  11. @popica17 aiureli, cum sa fie nemții toată luna ianuarie în concediu? Eu cred că de fapt nu au un termen clar și nu voiau să se certe cu tine
    1 point
  12. @arcas te rog sa ma "plictisesti" pe mine vis a vis de plusurile acestui motor cand ai timp. Eu l-am condus pe un Passat de TD si nu l-am simtit atat de puternic pe cat mi l-am inchipuit eu ca o sa fie, dar mna, era si masina de test si nu a fost folosita corect. Am avut si o depasire mai in forta si tot nu m-a impresionat. Poate ma insel si nu am stiut eu cum sa o folosesc. Cu siguranta acest motor il voi alege, dar as mai vrea pareri. Multumesc.
    1 point
  13. @75NOR AI perfecta dreptate ca nu este facuta pentru asa ceva , dar avand in vedere cat de rare sunt iesirile astea nu prevad probleme pe termen lung. Deocamdata nu am unde sa tin a doua masina si nu s-ar justifica avand in vedere ca in familie avem doar 1 permis de conducere, asa ca prefer cei 1-2k euro de care zici tu mai sus sa ii am "just in case" se strica ceva la masina din cauza unei astfel de iesiri . O astfel de iesire cu o astfel de masina prezinta riscuri care mi le asum , de asta fac si verificarile de dupa. - Cardanul nu este cel mai fiabil punct al Tiguanului , oricum este pe lista mea de "to do" in viitor , socurile date prin acele sleauri multi le dau prin urcatul unei borduri sau prin simplu fapt ca iei o groapa mai tare.. - Scutul Am pus este suficient pentru ce imi trebuie mie , dar nici nu mi-e frica sa iau cu el un bolovan la viteza mai mare . - La radiator intradevar intra mizerie , dar in iesirea de mai sus nu a fost cazul , "Buza" a fost mai sus decat sleaurile , oricum am cumparat plasa metalica sa pun in spate , astept doar vremea calda. Nu cred ca se punea problama de overheating la iesirea de mai sus, uleiul nu depasea 88-90 grade . Cred ca stiu toate filmele cu Tiguan de pe YT abuzuri sau distrugeri :))) ,asa ca ceea ce fac eu cu masina este soft spre ultrasoft pe langa ce fac altii @B_U_T fiecare cu gusturile lui , face ce vrea pe banii lui , stii vorba aia Frumusetea este in ochii celui care priveste , macar eu nu ma ascund in a expune plusurile si minusurile masinii in tot ceea ce fac , sunt altii care prezinta doar partile frumoase a lucrurilor dar prin spate se intorc cu bordul Pom de Craciun prin reprezentante Consider un adevarat avantaj garda la sol mai mare , scutul ...bucsele ... Cand esti la volan procentul alocat din atentia soferului trebuie sa fie majoritar catre trafic , nu catre gropi, linii de tramvai...etc. PS : Daca tot zici ca nu ai atins nicaieri trebuia sa vii cu noi la ieseala Asa cum zice si @F l o r i n experienta a fost interesanta si a meritat din toate punctele de vedere.
    1 point
  14. @K Valvoline-ul menționat de tine este un ulei foarte bun. Firește că i se pot găsi și minusuri dar pe analizele de ulei uzat, inclusiv cele făcute în România, rezultatele sunt excelente. Aș putea paria că și în motorul tău este la fel. Tu vrei să dai bani mulți pe un schimb de ulei dar din cele menționate de tine nici unul nu își merită prețul cerut. Firmele respective fac niște bijuterii de uleiuri dar nu pe 507.00 Plus că la profilul tău de conducere strici orzul pe gâște. Pentru mers preponderent urban eu aș alege Mobil 1 ESP 5w30 sau Total Quartz Ineo LL 5W30 pentru că au TBN-ul cel mai mare pentru norma 507.00. Se zice că și noua formulă de Valvoline SynPower XL III 5w30 are un TBN crescut dar nu am văzut încă o analiză care să confirme informația. Dacă ți s-a pus pata și vrei neapărat să dai bani mulți pe un schimb de ulei noul Ravenol VMP USVO este opțiunea cea mai performantă. I-au mărit și prețul, circa 270 lei/5 litri. Într-adevăr este o bijuterie de ulei, cu mult peste VMP-ul de până acum dar trebuie să te gândești dacă chiar ai nevoie de așa ceva.
    1 point
  15. @yanq Da e mai "curat" pe zapada dar nu stii ce te asteapta pe dedesubt. Macar in namol stii in ce te bagi. @Akaiu07 Indiferent de situatie nota 10 pentru promptitudine !
    1 point
  16. Intradevar exista doua tipuri de supapa pe acelasi motor ALZ chiar daca sunt din acelasi an. De exemplu a mea nu are vacum pe supapa si implicit nici N112 care o comanda Cand am schimbat ecu aveam eroare pe N112 ca nu exista pe masina mea. Rezolvarea a fost sa pun o rezistenta pe pinii din ecu corespunzatori la N112 ca sa pot stinge chek engine Pompa de aer secundar am aruncat-o de vreo 5 ani si de atunci nici o problema .
    1 point
  17. Si inca 2 video-uri din traseul alpin de astazi.
    1 point
  18. 1 point
  19. Salutare si La multi ani! Ma confrunt cu o problema similara: Golf 5, 2008, 1.9TDI 90cp Saptamana trecuta am luat o groapa la cca 50km/h, nu am franat mai mult ca era zapada pe sosea. In urma impactului s-au aprins martorii ABS + ESP + (!) insotite de 3 bip-uri. Cel de la frana de mana palpaie. Cablurile par ok, sigurantele au fost verificate cu creionul de control si sunt ok. Din tester apar 2 erori: ABS - Implausible signal si ABS Hidraulic pump fault. Cei de la service mi-au zis ca ar trebui schimbat modulul ABS. Codul de pe modulul meu este 1K0 614 517 BD. Pe net am vazut mai multe anunturi cu 1K0 614 517 H. Cum as putea sa aflu daca sunt compatibile? Cu BD in coada am vazut doar cateva anunturi. Va multumesc anticipat.
    1 point
  20. Oricare dintre ele, obligatoriu si filtru nou, dar eu as recomanda LM.
    1 point
  21. Mobil 0w40 NL este o bijuterie de ulei. Nu știu dacă greșesc dar a fost la un moment dat cel mai bun ulei al lor și în top 5 uleiuri bune pe plan mondial. Acum sunt tot felul de controverse cum că ar fi umblat la rețetă, că au lansat FS care nu este strălucit și îl promovează în locul lui. În fine, nu am date suficiente pentru că nu m-a interesat. Dar pentru anii în care ai folosit Mobil 0w40 NL a fost o alegere excelentă. Cât privește Castrol nu uita că tu ai un motor robust, bine lucrat. Nu compara cu ascuțitorile cu care ne necăjim mulți pe aici și cu asta cred că am spus tot.
    0 points
  22. @K depinde când ai pus Total și de care. Eu folosesc Total Quartz Ineo LL cu logo-ul ART, versiunea apărută ultima) la începutul verii 2018. Este foarte ok din toate punctele de vedere. Din acest motiv continui cu Total. La diesel e greu să îți dai seama dacă un ulei este mai zgomotos pentru că eu cel puțin nu aud decât zgomotele de la sistemul de injecție. Doar în sarcină dacă sunetul e grav (e de bine) sau nu. Uleiul, dacă e zgomotos sau nu, se simte la benzinare. Iar la benzină, Totalul de care am pomenit s-a descurcat bine în materie de zgomot. În fine, sunt atâtea uleiuri foarte bune pe piață încât poate fi interesant să le testezi chiar fără a dispune de păreri și review-uri.
    0 points
  23. De la reprezentanta, a fost 350 de lei
    0 points
  24. La sfârșitul lunii acesteia sau în februarie voi face schimbul de ulei. Optez pentru Total Quartz Ineo LL 5W30 condimentat cu Archoil 9100. Atât uleiul cât și aditivul sunt deja achiziționate. Am de gând să îl țin în motor mai mult iar la 15000 kilometri voi face o analiză de ulei uzat. Teoretic combinația asta trebuie să aibă o viață semnificativ mai lungă decât un ulei 507.00 simplu. Sunt tare curios de rezultate.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!