Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.01.2019 în toate secţiunile

  1. @75NOR La faza cu mersul in coloana chiar nu m-ai nimerit , imi dadeau colegii pe statie de ce raman asa in urma special sa nu iau bucati mari de pamant aruncate de ei , ceea ce vezi tu in poza de mai sus este de la baltile luate cu entuziasm. 1 - A fost spalata imediat dupa iesirea din traseu , toate masinile au fost spalate de fapt. - Cand am ajuns acasa am mai bagat si la selfservice mare parte pe dedesubt. ? 2- De acord cu tine de aia am actionat cat se poate de repede sa curat pe dedesubt. 3- De acord cu tine , e foarte daunator , dar din fericire exista spalatorii pentru dedesubtul masinii care sunt binevenite ! Avand in vedere OCD-ul meu pentru curatenie pot sa zic ca acum este destul de curata Nu a fost asa de dramatica experienta , cum cred ca reiese din cele postate mai sus , per total a fost de undeva la o ora total mers Offroad , in filmul de mai sus sunt doar partile interesante , daca postam cum mergeam pe drum drept si neted nu cred ca era relevant. @F l o r i n Mare dreptate ai ! O singura data daca ai nevoie si nu ai este de ajuns sa iti strice un concediu/ziua ....etc Asa ca mai bine sa le ai si sa nu ai nevoie (reala ) de ele decat sa ai nevoie si sa dai in altele. Si acum ca sa inchei subiectul asta ( cel putin o perioada ) trebuie sa o zic si pe asta.... Sunt altii pe forum care pun arcuri de coborare , frane, fac Stage 1..2...3 ....etc si apoi se duc la Adancata pe circuit cu "masini de strada" fie ca sunt Hatch , Sedan sau chiar SUV . Ei baga bani in arcuri joase , frane , soft, anvelope de "joaca" .....eu bag in arcuri inalte , scuturi , bucse.... Care este diferenta ? Va zic eu....nu e diferenta , tot PASIUNE catre masini este in ambele cazuri . Doar ca nu am vazut la alti colegi care "tuneaza" masina de strada in scopuri de Racing sa li se spuna ca nu este facuta pentru asa ceva. Acum ma bucur ca nu am postat chiar toate iesirile facute cu Golful care a vazut drumuri similare cu cel de mai sus . Cred ca eram crucificat pe forum
    10 points
  2. Cand mai vorbiți de chestii etanșe la Kodiaq poate știți si pe unde a intrat chestia asta dincolo de geam ?
    5 points
  3. Cica vara nu-i ca iarna... Bine, cand am dat drumul la caldura s-a intamplat asta Oh, well! Asteptam lansarea I.D.-ului Dar pana atunci...
    5 points
  4. Buna si ''La multi ani''! In sfarsit a venit si jucaria mea. Avans platit la sfarsitul lui iulie ajunsa in ''curtea mea'' in 27 decembrie! Pozele sunt facute pe repede inainte! Si mai inca trei bucati! Tot pe repede.
    2 points
  5. La sfârșitul lunii acesteia sau în februarie voi face schimbul de ulei. Optez pentru Total Quartz Ineo LL 5W30 condimentat cu Archoil 9100. Atât uleiul cât și aditivul sunt deja achiziționate. Am de gând să îl țin în motor mai mult iar la 15000 kilometri voi face o analiză de ulei uzat. Teoretic combinația asta trebuie să aibă o viață semnificativ mai lungă decât un ulei 507.00 simplu. Sunt tare curios de rezultate.
    2 points
  6. Salutare, vin cu feedback pozitiv pentru rezolvarea problemei de "a intra in masina" sau mai bine zis de a "si putea inchide portiera" la teperaturi negative. Fenomenul la mine era astfel: -incepand de pe la ~ -5 grade celsius, actionand manerul portierelor fata, se deschideau perfect dar nu le mai puteam inchide, la o trantire normala, nici puternica... Singurul remediu era incalzirea usoara a habitaclului, sau expunerea masinii la soare. Manerul nu era inert(fara pic de rezistenta) dar se simtea ca parca nu era complet "conectat" de intreg ansamblu. Daca intram prin portierele spate si deschideam pe interior spre exemplu usa soferului, totul era ok, se deschidea si inchidea usor/normal. La actionarea manerului exterior, portiera parca ramenea blocata pe "deschis". Am schimbat cablul ambelor portiere sofer-pasager si de atunci am fost chiar Vinerea trecuta la Toplita, unde au fost -18 grade si totul este normal. 100% am scapat de acest mic viciu. Sper ca v-a fost de folos, iar pentru mai multe detalii, va rog sa consultati atasamentele.
    2 points
  7. @mariusbtc Busted! Are un țăcănit la volan de când l-am luat, cred că de-aia face așa...
    2 points
  8. Inca cativa km si facem 30.000 ... zilele astea am iesit putin la aer curat prin zona Predeal si cum nu am fost inca la Susai, am zis sa dau o fuga. Pacat ca m-am hotarat cam tarziu, cand se inserase deja dar cum mi-am luat o "ventuza" pentru GoPro, am zis sa o si incerc Drumul pana la Susai este foarte frumos, multa zapada si destule portiuni cu gheata, erau cam -13 grade ... Nu am avut nicio problema, masina s-a comportat foarte bine iar haldexul si-a facut datoria. Pacat ca cei din masina erau dupa o masa copioasa si au protestat la incercarile mele de a merge mai alert Un mic filmulet de pe traseu, pe fundal se aude un zgomot infundat (deranjant) de la zapada care "scartaie"
    2 points
  9. Salutare, va prezint si eu jucaria mea, la baza este o Octavia 2 vRS motor 2.0 benzina 200 cp. Modificari: Bara fata facelift completa cu spalatoare faruri Faruri interior negru cu led Proiectoare Hella led cu interior negru Plafon+capace oglinzi negre Spoiler bara fata+grila masca fata+praguri Milotec Volan Octavia 2 Rs Facelift Plafoniera W8 leduri rosii Jante vara Neptune 18" negre Octavia 2 Rs Facelift Jante iarna 18" Octavia 3 Rs + multe altele
    1 point
  10. Daca intinzatorul e la semn si cureaua nu prezintă uzuri anormale, posibil sa fie lafel ca la conti.
    1 point
  11. @ciolib nu ii a lui zoso. A fost un "guest post"!
    1 point
  12. Pai și este mașina lu Zoso ?
    1 point
  13. Atentie la masina aceasta !!! https://www.autovit.ro/anunt/skoda-superb-iii-ID7Gvswy.html#022375c805 ...pentru ca.... https://www.zoso.ro/skoda-superb-2017-1-4-review
    1 point
  14. Facut a doua revizie cu ulei si filtre la Brady, la sfârșitul lui noiembrie, masina din semnatura 20.000km. Din pretul total de pe bon se scade discount 5%, lichidul de parbriz si bateria pentru telecomandă. Pret revizie 950 lei cu ulei original vw-skoda. Cu ulei Castrol la butoi era un pic mai ieftin. Din cate am înțeles, ulei Mobil nu mai aduc la Brady, în schimb au adus Valvoline.
    1 point
  15. @75NOR AI perfecta dreptate ca nu este facuta pentru asa ceva , dar avand in vedere cat de rare sunt iesirile astea nu prevad probleme pe termen lung. Deocamdata nu am unde sa tin a doua masina si nu s-ar justifica avand in vedere ca in familie avem doar 1 permis de conducere, asa ca prefer cei 1-2k euro de care zici tu mai sus sa ii am "just in case" se strica ceva la masina din cauza unei astfel de iesiri . O astfel de iesire cu o astfel de masina prezinta riscuri care mi le asum , de asta fac si verificarile de dupa. - Cardanul nu este cel mai fiabil punct al Tiguanului , oricum este pe lista mea de "to do" in viitor , socurile date prin acele sleauri multi le dau prin urcatul unei borduri sau prin simplu fapt ca iei o groapa mai tare.. - Scutul Am pus este suficient pentru ce imi trebuie mie , dar nici nu mi-e frica sa iau cu el un bolovan la viteza mai mare . - La radiator intradevar intra mizerie , dar in iesirea de mai sus nu a fost cazul , "Buza" a fost mai sus decat sleaurile , oricum am cumparat plasa metalica sa pun in spate , astept doar vremea calda. Nu cred ca se punea problama de overheating la iesirea de mai sus, uleiul nu depasea 88-90 grade . Cred ca stiu toate filmele cu Tiguan de pe YT abuzuri sau distrugeri :))) ,asa ca ceea ce fac eu cu masina este soft spre ultrasoft pe langa ce fac altii @B_U_T fiecare cu gusturile lui , face ce vrea pe banii lui , stii vorba aia Frumusetea este in ochii celui care priveste , macar eu nu ma ascund in a expune plusurile si minusurile masinii in tot ceea ce fac , sunt altii care prezinta doar partile frumoase a lucrurilor dar prin spate se intorc cu bordul Pom de Craciun prin reprezentante Consider un adevarat avantaj garda la sol mai mare , scutul ...bucsele ... Cand esti la volan procentul alocat din atentia soferului trebuie sa fie majoritar catre trafic , nu catre gropi, linii de tramvai...etc. PS : Daca tot zici ca nu ai atins nicaieri trebuia sa vii cu noi la ieseala Asa cum zice si @F l o r i n experienta a fost interesanta si a meritat din toate punctele de vedere.
    1 point
  16. Sunt total de acord cu @75NOR. Masina nu a fost gandita pentru asa ceva si arata caraghios supra inaltata. Anyway, sper sa nu ai probleme cu ea si sa te bucure in continuare!
    1 point
  17. verifica pompa din rezervor. Nu are de ce sa se decalibreze BC dupa inlocuirea distributiei. Eventual deconecteaza borna pt cateva minute, dar eu banuiesc pompa de carburant
    1 point
  18. Felicitari pentru achizitie sa o stapanasti sanatos !
    1 point
  19. Renunta la filtre. Schimba uleiul si filtrul de ulei la reprezentanta si schimbi singur filtrele de aer si polen. Pretul pare oricum foarte mare chiar si cu cele doua filtre.... Eu tot 1.8 TSI am si prefer sa fac un schimb la ei si unul in regie proprie, motiv pentru care am lasat-o pe flexibil (cum mai mult de 10-11.000 km nu tin uleiul, cateodata fac chiar doua schimburi singur la unul facut in reprezentanta).
    1 point
  20. Si normele de poluare nu corespund. Daca vede @Mask001 masina asta vinde Jetta. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255955949&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&maxFirstRegistrationDate=2012&maxMileage=125000&maxPrice=11000&minFirstRegistrationDate=2011&pageNumber=3&scopeId=C&sfmr=false&searchId=1b1bb1df-b3b7-3d7f-0f5c-d4e7a5a62068
    1 point
  21. Salut. Asa este si la mine. A aparut mesajul cu 2400 KM si tot scade de la o pornire la alta. Nici mie nu imi arata nimic dar ca sa fii sigur, las-o pana la aprox 1400 KM si poti sa pui 10 l de adblue ca sa fii linistit. eu asa am facut
    1 point
  22. Se cam apropie fnalul. Inca putin luciu si gata
    1 point
  23. Am rezolvat si eu toate problemele cu ușile. Concluzii: 1. Dacă nu va funcționează închiderea uneia dintre cele două uși spate, trebuie verificat prima dată daca modulul de ușa spate funcționează și cea mai simpla verificare e sa-l puneti pe cealalta ușa spate (trebuie sa conectați doar mufele), iar daca functioneaza (coboară - urca geamul din comanda de la sofer, se blochează ușa la închiderea din telecomanda) problema este la modulul ușii din fața, chiar dacă la usa din fata nu probleme, întrucât semnalul din centrala mașinii merge prin modul ușii din fața la usa din spate (sunt legate in linie pe fiecare parte separat); 2. Temporar, pana găsiți modulul defect la dezmembrari intre 100 si 200 lei fața sau spate (nou este intre 650 lei si 1200 lei - cel din spate, pe fata nu stiu pret de nou) se poate deconecta manerul ușii din exterior. Este putin mai greu de deconectat si conectat la loc daca nu ai mai făcut asta, de asta nu recomand să faceți operațiunea daca nu va pricepeti întrucât puteti sa stricati si suportul manerului care este montat pe interiorul ușii si a cărui schimbare implica demontarea ambelor panouri ale ușii cu tot cu macaraua geamului; 3. Atentie la module, întrucât diferă mufele de conectare la cele de pe spate in functie de anul de fabricatie al Passat-ului B6 (pe Passat din 2009 - 2010 nu se potriveste mufa de la Passat din 2005 - 2007, dar se potriveste de pe Passat B7), pe ușa fata se potriveste indiferent de anul de fabricatie si inclusiv de la B7. Dacă masina de pe care luați modulul este cu volan pe dreapta, modulul ușilor spate se potriveste dar cel de pe fata nu, întrucât sunt comenzi diferite la acționarea geamurilor si nu pot fi adaptate cu VCDS. Modulul se gaseste doar cu motorasul de geamuri, separat nu se vând. E bine sa stiti lucrurile astea sa nu dati ca mine 400 lei la un service care m-a taxat pentru încercările lor de a-și da seama ce este defect si nici sa cumpărați câteva module pana sa găsiți ce va trebuie pentru reparație.
    1 point
  24. La cat pamant ai avut de scos, nu stiu daca as avea curajul sa mai incerc asa experiente!
    1 point
  25. In partea din spate e stock, am pus stopuri de facelift dar urmeaza sa pun un difuzor pe bara si un ornament pe eleron amandoua de pe superskoda La interior voi lucra iarna asta: schimbat climatronicul cu unul de Octavia 3 RS, modificarea grilei si o navigatie Bolero
    1 point
  26. O poza cu volanul ... si un scurt video cu descrierea Virtual Cockpit-ului. Miercuri am facut prima iesire .. acolo unde ii este locul la o astfel de masina. Se comporta bine pe zapada, dar totusi fizica isi zice cuvantul. Nu inseamna ca esti zmeu pe drum, pentru ca ai 4x4 si cauciucuri de iarna. Intre timp am si facut prima pana, un ciob de sticla care a necesitat un petic de 12cm!
    1 point
  27. La multi ani !!! Felicitari pentru ieseala... Acum ca am vazut despre ce este vorba...v-ati gandit deja cand va fi urmatoarea?:) Am si eu un prieten interesat de iesiri de genu acesta...soft
    1 point
  28. 1 point
  29. scuze ptr botez , dl Emanoel in rest , mentin ce am spus , comentariile facute de tine sunt ok cand iti vinzi masina la rubrica de vanzari
    1 point
  30. dl Manole , ai rubrica de vazari aici pe forum el vrea B8 asa ca nu inteleg de te-ai apucat sa il certi ca nu vrea masina ta , cumparata cu grija conform standardelor tale inalte standarde mai ai , singur recunosti ca nu ai judecat bine cand ai luat masina ta :
    1 point
  31. @ dbk ' Cateva cuvinte care nu ar trebui folosite in aceasi fraza: passat, germania, factura, 78 mii km, 2010, juma' de pret... Nu de alta, dar unii oamenii pot face crize de ras, pot aparea labilitati emotionale etc.' Pare de necrezut dar nu toata lumea este samsar ! Masina despre care era vorba am cumparat-o personal din Germania de la proprietar (undeva pe langa Leipzig-Schkeuditz) si am cautat-o o luna. Ca sa mai stii ceva, eu cumpar cu grija automobilele si am un standard dat de meseria mea. E drept ca nu m-am documentat din timp despre problemele pompei CP4 dar nici nu imi fac griji la km pe care ii are masina. Bineinteles ca fiecare face ce vrea cu banii lui dar eu fiind in Germania am o alta viziune a ceeace poti cumpara cu 17-18 mii de euro si crede-ma mult mai avantajos din toate punctele de vedere. Bafta la shopping !
    1 point
  32. Credintele astea populare...priceless... Masina din semnatura e cunoscuta in popor ca find modelul cu cele mai multe probleme din gama VAG. Orice roman care se respecta iti va spune ca musai pana in 200k km pica: injectoarele, axele cu came, pompa de ulei (si automat tot motorul + turbo), pompa de motorina, butonul de la frana de mana, motoarele electrice ce actioneaza frana spate etc. ...practic pana in 200k km pica toata masina...nu mai ramane nimic din ea. Am cumparat masina asta la 150 de mii km si acum are 310 de mii km. Am verificat istoricul ei la Prosche (caci e cumparata de noua din RO) si nu cazuse nimic din cele mentionate mai sus. Ghici ce a picat in urmatorii 150k + km? Din cele mentionate mai sus, a picat doar butonul de la frana de mana...cost 100 ron (da, injectoarele au fost schimbate preventiv si gratis). In concluzie, nu ma intereseaza credintele populare...mai ales atunci cand poti verifica foarte usor corectiile injectoarelor in timpul functionarii, prezenta spanului in filtrul de motorina si/ sau in filtrulul de tip sita din regulatorul de presiune al pompei de inalte, ca sa iti dai seama dc pompa aceea e pe duca sau e deja dusa. O masina care a costat EUR 40k+ acum 2 ani, si care acum are 150k km, nu e scumpa la 19-20k EUR. Nu o sa incep sa dau aici exemple de masini din gama VAG (si nu numai) cu 400, 500k Km care inca mai duc. Nu o sa ma leg de masinile aduse de samsari, date inapoi de la 300k + km la 90k km (asa cum ii place romanului sa vada), si vandute la 12 mii de eur. In plus, fiecare face ce vrea cu banii lui, si decide personal, ce e scump sau nu. Cateva cuvinte care nu ar trebui folosite in aceasi fraza: passat, germania, factura, 78 mii km, 2010, juma' de pret... Nu de alta, dar unii oamenii pot face crize de ras, pot aparea labilitati emotionale etc. PS: tot vestita pompa de inalte CP4 (vestita in credintele populare din spatiul carpato-danubiano-pontic poate mai mult decat vestitul "deochi"- sau cum s-o scrie...) echipeaza si acest model. Ca sa concluzionez: nu ma intereaseaza altceva decat ce am intrebat de la bun inceput: masina aia e dubioasa tocmai ca e prea ieftina? PS: am uitat sa trec la rubrica de defecte ale B6-ului care apar pana in 200 de mii km, una din balariile traditionale care imi place cel mai mult: caseta de directie si vestitele "8-uri" pe care le face, pt ca e de "plastic". A mea nu face nici un 8...nici dc insist...poate pe gheata as reusi...dar n-am incercat
    1 point
  33. La 150.000 km trebuie sa te gandesti sa schimbi pompa de inalte CP4 si asta inainte de a face 200.000km. Nu stiu cum va poate trece prin cap sa dati asa de multi bani pe masini cu multi km.la bord. Vrei un Passat din 2010, cumparat in August, 140CP cu 78.000km, cu ultima revizie facuta in August in Germania(factura prezenta) si la mai putin de jumatate din cat dai tu pe B8 ?
    1 point
  34. Avand la baza filmul cu volvo postat anterior : M-am decis sa fac acelasi lucru pe fosta mea pompa de Haldex Gen 4 ( cea care initial am crezut ca este defecta ) , dar cu un nivel mai detaliat de curatare in sensul ca am deschis si pompa in interior sa curat pistoanele dupa cum urmeaza : Am folosit solutii simple pentru curatare si lubrifiere conform celor din poze. Recomand inca de la inceput folosirea manusilor de cauciuc la toate procesele. - Accesul la motoras se face usor odata ce sunt scoase cele doua suruburi laterale : - punctele care trebuie curatate bine sunt indicate in poza de mai jos . La mine problema cu pompa veche este ca erau reziduri de carbuni in punctele de contact electric . Se pot folosi si betisoare de urechi pentru o mai buna curatare , pentru acest job va trebuie rabdare , nu va imaginati ca in 5 minute de frecat este gata...... Am stat aprox 30 minute pentru curatarea punctelor indicate dupa ce am dat cu spray de frane initial. Se curata foarte bine cu spray de frane dupa ultima frecare apoi se lasa la uscat (timpul de uscare variaza in functie de conditiile in care se lasa ) , operatia se poate repeta pentru o curatare mai detaliata . Incercati sa evitati contactul direct cu rulmentii din capetele axului atunci cand dati cu spray de frane . La sfarsit dupa ce a fost uscata ( am lasat o ora la soare deschisa ) am dat cu putin WD40 pe rulmenti din capete si putina vaselina pe garnitura din jurul pompei . Am inchis pompa si gata , partea motorasului era gata. Urmeaza curatarea sitei si a pistoanelor : Se desfac cele doua suruburi care tin sita si cu mare atentie se ridica sita cat mai uniform din ambele parti , picioarele sitei sunt doua tuburi metalice care intra in capacul pompei ( cel din filmul cu Volvo a rupt unul din picioare la desfacere) Odata scoasa sita , aceasta se poate curata folosind o pensula fina(recomand No 10) si spray de frane pe ambele parti . Toata mizeria ar trebui sa iasa . Odata ce ati terminat cu sita trecem la curatarea pistoanelor : trebuie scos si al treilea surub . ATENTIE la acest pas . Ultimul surub tine pistoanele presate cu arcuri , trebuie tinut apasat pe capac in timp ce surubul este scos apoi usor eliberat din presiune. Daca nu respectati acest pas puteti sa pierdeti arcurile de la pistoane si "La revedere pompa" Pompa deschisa arata ca in poza de mai jos : - Din ea se scoate suportul de pistoane , 5 pistoane si 5 arcuri - NU incercati sa scoateti rulmentul sau O-ringul metalic din interior . Curatarea in interiorul pompei recomand sa se faca cu pensula si putin spray de frane ! nu foarte mult . Dupa ce interiorul pompei este curat recomand pozitionarea acestea pe verticala si turnarea in interior a cativa mililitri de ulei de Haldex. Pompa nu trebuie sa stea uscata prea mult timp. Dupa ce terminati cu pompa , treceti la curatarea suportului , pistoanelor si arcurilor . Se poate folosi spray de frane si pensula pentru curatare . Se recomanda si betisoare de ureghi pentru a patrunde in interiorul suportului . Dupa cum se vede in poza de mai jos , in camerele pistoanelor exista impuritati care nu pot fi curatate doar cu spray de frane . Asamblarea suportului si a pistoanelor nu trebuie sa fie facuta pe uscat ! Folositi mult ulei de haldex pentru lubrifierea acestora arcuri+pistoane. NU fortati pistoanele inapoi in gaura ! Rotiti usor de ele pana intra sau incercati in alta gaura . Daca le fortati acestea nu o sa mai miste vertical corespunzator sau se vor gripa la apasare. Odata terminat acest proces , se poate reasambla pompa la loc , la asamblare sa va asigurati ca exista putin ulei de haldex in pompa . Informatia foarte utila este ca pompa se poate asambla la loc doar intr-un singur mod, asa ca daca va fi o piesa inversata suruburile nu se vor potrivi pe gauri . Pistoanele se pun cu capetele in jos spre baza pompei. Axul are o catare care intra pe suportul pistoanelor . In pozitia finala va intra atunci cand este strans surubul care tine capacul. Ca rezultat final : Nu lasati pompa sa mearga pe uscat mai mult de 10 secunde consecutiv. Recomand ca aceasta sa fie montata pe masina cat mai rapid. Schimbul uleiului de Haldex are si el o parte sensibila : Odata scos uleiul de haldex + filtru + pompa curatata la completarea uleiului nou va intra inapoi aprox 550 mll pana va da pe afara . In specificatie sunt trecuti necesari 750 mll . Diferenta provine din filtrul Gol si pompa Goala . Recipientul de ulei OE are 850 mll si are codul G 060 175 A2 . Caz in care aveti 2 variante : 1 - Inchideti supapa de umplere la haldex si Rulati cu VCDS "Run Pump" din blocul dedicat Haldex - Caz in care reusiti sa mai adaugati cam 150 mll ( din toate ce am auzit si citit nu au reusit sa completeze conform specificatiei , diferentele erau de 50-70 mll) 2 - Inchideti supapa de umplere la haldex cu 550 mll , dati o tura scurta cu masina ( 2 - 3 plecari de pe loc in conditii normale ) dar sa NU se incinga masina tare apoi urcati pe rampa inapoi masina si completati diferenta ( cazul meu ) . La mine au mai intrat 240 mll pana a dat afara . Dupa ce am completat am tras cu seringa 40mll de lichid de haldex inapoi si l-am pus inapoi in bidon. Diferenta am facuto cu afisajul bidonului de 850 mll , aveam ramasi aprox 100mll cu o marja de +/- 10mll .
    1 point
  35. Va salut, domnilor! Dupa aproximativ 5000 de km parcursi pe drumurile patriei ma declar super multumit de alegerea facuta. Masinuta este peste asteptarile mele...fiecare drum, lung sau scurt, pe care urmeaza sa-l parcurg cu ea este o mare bucurie pentru mine. Culoarea imi incanta privirea de cate ori o zaresc, controversatele faruri arata minunat pe masina, iar noaptea sunt o incantare...nici stopurile cu led nu se lasa mai prejos atunci cand sunt aprinse. Motorul si cutia isi fac treaba exact asa cum trebuie si, zic eu, ai destula putere sa faci o depasire in siguranta chiar daca esti in urcare. Consumul extra-urban este f. multumitor chiar si la viteze de 130-140, undeva la 5,5. In Bucuresti am vazut consum de 6,7 doar duminica, dupa ora 22, in rest, undeva in jur de 8,5 - 9. Cat despre regenerari, asa cum zicea si colegul @razvan.ac, apar cand au ele chef, de obicei cand mai ai doua stradute si ajungi acasa. Recunosc ca de vreo doua ori am mai dat niste ture in cartier doar, doar s-o termina regenerarea, chiar daca veneam dupa o zi grea de la serviciu si abia asteptam sa ajung acasa. Inca nu mi-a intrat in reflex sa opresc SS-ul cand pornesc masina, dar imi aduce ea aminte la primul semafor, cand iau piciorul de pe ambreiaj si se opreste. In acest anotimp, cand diminetile sunt destul de reci, volanul si scaunele incalzite merita toti banutii si sunt sigur ca odata cu venirea inghetului ma voi felicita si pentru alegerea parbrizului incalzit. In asteptarea timpului geros i-am cumparat deja incaltamintea de iarna, Continetal Wintercontact Ts860 91T, dot 3417, care asteapta cuminte, pe balcon, setul de jante de la Alcar...pe lista "must do" ar fi infolierea farurilor, pe care, din lipsa timpului, am tot amanat-o. La final va atasez cateva poze de pe vremea cand Transfagarasanul inca era deschis.
    1 point
  36. E irelevant ca ai carnet de 18 ani.. Poate intr-o zi o izbeste (si parcata fiind) un asigurat Euroins si o poti da la remat. Apreciez mentalitatea colegului care intai se intereseaza de costuri (intretinere, casco, etc.) si dupa aceea isi cumpara masina potrivita. Bravo! Mai rar asa mentalitate in Romania, majoritatea isi cumpara masina pt vecini
    1 point
  37. eu sunt la a 3-a masina adusa/luata de la samsari si nu am avut nici o problema capitala recomand un Passat sau A4 la banii astia, gasesti destule masini aduse din Germania la preturi corecte, proprietarii de la noi le supraevalueaza si nu merita, chiar vazusem recent o masina care era la vanzare ori pe acest forum ori pe clubaudi din 2014 si tot nu s-a vandut din cauza pretului exagerat
    1 point
  38. 900 euro infolierea respectivelor elemente??? ?
    0 points
  39. 0 points
  40. Avantaj la G6 este suspensia independenta pe spate indiferent de motorizare, la G7 doar la motorizarile serioase primesti asa ceva si 1.4tsi 122 nu cred ca se numara printre ele. Totusi sasiul de G6 este de fapt identic cu cel de G5, nu e deloc rau, dar G7 cu al sau MQB este o masina mai matura, rafinata, antifonata, sigura, dpmdv urmasul real al lui G5, pentru ca G6 a fost mai mult un facelift. Oricum la cati ani are deja un G6 il iei ori cu mecanica obosita(arcurile se lasa multicel dupa atatia ani, se simte la confort si manevrabilitate) ori cu mecanica schimbata, dar nu stii ce piese au fost folosite, deci nu va mai fi un G6 ca in vremurile sale de glorie. Personal as merge pe G7, dar presupun ca il iei mult mai rulat daca e la pret comparabil.
    -1 points
  41. Si in parcare ai stat cu centura pusa? Ai avut macar 4 Km/h de la ultima oprire? Asta scrie in carte, degeaba imi da un hater minus. Sau ai luat temperatura la baterie sa vezi daca nu-i rece? Nu conteaza ca motorul este cald. Daca nu sunt indeplinite conditiile urmatoare si poate si altele, nu merge SS si gata, si nu are nimeni de unde sa stie de ce nu merge. (citez ce am scris mai sus cu cateva posturi): Ca sa functioneze SS trebuie sa ai usa soferului inchisa, centura pusa, capota inchisa, sa nu ai remorca, motorul sa nu fie foarte rece sau foarte infierbantat, bateria incarcata si buna, DPF sa nu fie in regenerare, sa nu ai multi consumatori porniti (incalzire scaune, AC), bateria sa aibe temperatura normala, viteza de la ultima oprire sa fie peste 4Km/h.
    -1 points
  42. Am indeplinit tot ce ai spus, o saa verific marti bateria sa vad daca e buna ,dar tot nu imi explic consumul care zice ca este marit si ca motorul trebuie sa mearga ,ms pt raspuns(la dpf cum scrie pe media cand face regenerare ?)
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!