Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.01.2019 în toate secţiunile
-
Cica vara nu-i ca iarna... Bine, cand am dat drumul la caldura s-a intamplat asta Oh, well! Asteptam lansarea I.D.-ului Dar pana atunci...2 points
-
@mariusbtc Busted! Are un țăcănit la volan de când l-am luat, cred că de-aia face așa...2 points
-
De cateva saptamani ,dimineata sau la prima plecare din zi,la plecarea de pe loc ,la rotirea volanului in orice directie parca aud un 'clonc' .Zilele trecute 'cloncul' nu mai pare,ci se aude clar. Cu motorul pornit la actionarea volanului se aude bine dar nu-mi dau seama de unde vine.Opresc motorul sa nu mai lucreze servo(de fapt nu e servo , e electrica) , sa opuna mai multa rezistenta, dau de volan stanga ,dreapta.Surpriza maxima ,la incercarea de rotire spre dreapta cloncanitul se transforma intr-un zgomot aproape "fier pe fier" si se aude dinspre coloana de directie. Ma gandeam ca e crucea aia cu bucse aflata la jumatatea axului de directie.Sun la Avia si fac programare pentru azi , sa vedem exact care e problema .Masina are 111.400 km ,inca in garantie pana in iulie sau 120.000 km. Ajung la 9, mecanicii testeaza , nu e niciun dubiu: caseta de directie defecta, are "joc" destul de mare. Se schimba pe garantie dar cu o conditie : geometria rotilor sa fie in parametri .Ce sa va zic ? emotii mari pentru mine pentru ca 3 ani si jumatate nu am facut niciun fel de reglaj la unghiurile directiei pentru ca masina nu uzeaza neuniform anvelopele si in momentul in care iau mana de pe volan , merge drept.Stiu ca era bine sa o fi facut totusi dar...In fine se face testul ,eu langa masina, langa calculator ,ma pricep binisor la mecanica dar datele geometriei nu prea le inteleg.Ma intreaba mecanicul : cine a condus masina pana la momentul actual? Zic : eu! la care mecanicul intinde mana catre mine : "felicitari masina nu e lovita, se va inlocui in garantie, e ceva ca la km astia sa arate geometria asa de bine". Pana sa vina vina actele din atelier ma asez la biroul cu piese de schimb , scot talonul si il rog pe consultant sa imi spuna un pret sa vad cam cat era distractia fara garantie, 9 mii ron sau 8 mii ron cu piesa veche la schimb plus manopera ,rezulta un total de aproximativ 12mii ron.?? . Totusi, la putin peste 100 mii km sa se intample treaba asta nu mi se pare ok, referindu-ma la calitatea materialelor ... La mine garantia a tot lucrat : La 3 luni de la achizitie am schimbat ambele faruri ca se exfoliau.Pe la 30 mii km am schimbat uleiul din cutie ca facea un zgomot ciudat, la 60 mii rulment stanga fata, acum caseta dar si oglinda exterioara dreapta ca au aparut niste puncte negre pe stratul reflectorizant . Acum astept sa vina caseta, sa ma sune de la service si sa rezolvam problema.1 point
-
Salutare, vin cu feedback pozitiv pentru rezolvarea problemei de "a intra in masina" sau mai bine zis de a "si putea inchide portiera" la teperaturi negative. Fenomenul la mine era astfel: -incepand de pe la ~ -5 grade celsius, actionand manerul portierelor fata, se deschideau perfect dar nu le mai puteam inchide, la o trantire normala, nici puternica... Singurul remediu era incalzirea usoara a habitaclului, sau expunerea masinii la soare. Manerul nu era inert(fara pic de rezistenta) dar se simtea ca parca nu era complet "conectat" de intreg ansamblu. Daca intram prin portierele spate si deschideam pe interior spre exemplu usa soferului, totul era ok, se deschidea si inchidea usor/normal. La actionarea manerului exterior, portiera parca ramenea blocata pe "deschis". Am schimbat cablul ambelor portiere sofer-pasager si de atunci am fost chiar Vinerea trecuta la Toplita, unde au fost -18 grade si totul este normal. 100% am scapat de acest mic viciu. Sper ca v-a fost de folos, iar pentru mai multe detalii, va rog sa consultati atasamentele.1 point
-
In caz de un incident în trafic, rca-ul vinovatului îți va plăti și folia? Pt că nu e un preț chiar mic și ar trebui sa păstrezi facturile pt cine știe ce cazuri1 point
-
din pacate s-au amestecat niste loguri si i-am trimis eronat colegului nostru pe mail, la acea data. De fapt, cu aceasta masina s-a facut o comunicare pe mai multe planuri, cu mai multe persoane, etc.... dar e cert ca in urma diagnozei (nu a logului transmis pe mail), a rezultat o suprapresiune pe turbina, dar care nu ar infuenta asa de mult, parametrii de lucru al motorului. Tot in urma diagnozei s-a stabilit ca masina trebuie sa ajunga la un alt mecanic (nu cei care s-au ocupat de ea in prima instanta), pentru verificare amanuntita - planand suspiciunea existentei unor probleme mecanice care nu se releva la log in mers - sau la verificarea parametrilor reali. Se pare ca asa a fost, avand in vedere ca cineva si-a batut joc de injectoarele acestei masini. Da... diagnoza fake....? .... ideea era ca nu s-a procedat corect cu aceasta masina, cei care au abordat problema alegand sa efectueze o resoftare, sperand ca astfel se va remedia problema pierderii de putere - normal ca nu s-a reusit acest lucru. L.E. - multumesc Ionut ca ai observat, asta ca sa tinem la curent userii. Din pacate info din log nu au relevat nimic la aceasta masina.1 point
-
Sincer nu mai retin codarea ! Din 09 -> se bifeaza ceva dupa TAB-ul cu Coming Home, este VIA FOG LIGHTS. Da, as fi curios de urmatorul model !1 point
-
Cateva chestii: Adaptive Cruise Control nu face nimic in bara la bara fara Traffic Jam Assist. In loc de interiorul de piele poti sa iei o husa pentru caine. Eu asa am, se prinde de tetiere (si de la scaunele din fata si de pe bancheta) si e foarte ok indiferent de vreme. Asa poti sa economisesti peste 2.000 de euro din start... Amundsen vine in plus fata de Bolero cu navigatie integrata. Columbus are si ecranul mai mare si cateva lucruri in plus, utile sau nu. Daca folosesti Waze poti sa ramai la Bolero + cum ii zice la CarPlay / Android Auto fara probleme.1 point
-
1 point
-
Inca nu am ajuns pe o autostrada sa testez LA insa pe drumurile noastre si iarna fiind este fara de folos, pierde imediat liniile si chiar si atunci cand cand marcajele sunt clare mi se pare ca nu poate tine banda. Felicitari pentru reușită, acum spune-ne cum facem si noi sa activam TJA. Multumesc1 point
-
Acelasi nr. de telefon https://www.imediat.ro/anunturi/asigurari-inmatriculari-bulgaria-itp-pentru-masini-ce-nu-se-afla-in-tara-i70101 point
-
Ionut, cand iti vei cumpara, te ajut cu diagrama aferenta....in functie de ce an/model de interior cumperi - deci, intai cumpara, dupa care rezolvam1 point
-
1 point
-
da, avem mai multe optiuni https://www.k-electronic-shop.de/VOLKSWAGEN/VW-Touareg/VW-Touareg-II-7P/VW-Touareg-7P-GSM-Modul-fuer-Standheizung---Fernbedienung-per-Handy-APP.html https://www.danhag.de/en/app-control/vw/vw-touareg/18/touareg-ii-7p-app-control-for-parking-heater?c=265 etc1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am fost azi si m-au programat pt inlocuire lunea viitoare. Va tin la curent. Multumiri!1 point
-
Nu te inseli, asa e. Si pe mobile.de e aceeasi situatie. Doar ca acolo au si folia de bord schimbata in kmh. In general se gasesc dupa VIN pe site-urile de licitatii din state. Pe langa daunele de accident, sunt si multe inundate. (Era un M4 inundat pe autovit, descrierea “ca nou, pt pretentiosi”)1 point
-
Ce ai tu in poza este un motor de 1.8 benzina. Sunt 2 variante, prima de 90 de cai (cod motor ABS sau oricare din urmatoarele: ADZ/ACC/ANP) si a doua de 75 cai cod motor AAM/ANN. La ambele delcoul e identic. Ce vezi tu acolo peste capacul delcoului este o protectie din plastic care se demonteaza si apoi ajungi la cele 2 cleme de fixare a capacului. Delcoul este prins pe bloc cu o brida si un surub (10 sau 13, nu mai tin minte exact) de iesit trebuie sa iasa foarte usor dupa demontarea acelei bride. Asta este prinderea1 point
-
scoti capacul din spatele farului, tragi de plasticul care tine becul de pozitie, schimbi becul. Sunt multe tutoriale pe youtube, care te vor ajuta.1 point
-
Salut, Daca ai spray pentru contacte electrice curata acest sensor , numai cu spray si nu atinge cu nimic bobita alba din varf. Mie imi mai murea motorul la rece si de cand l am curatat nu s a mai intamplat. Acesta este senzorul de presiune aer de pe galeria de admisie si din ce am inteles are si un thermistor integrat. Succes.1 point
-
Vă mai amintiți ce scria odinioară pe luneta berlinelor neaoșe? "DACIA CU MOTOR CU INJECȚIE" ? De azi aș putea face și eu un text cu "KODIAQ CU TJA SI EA" ?? Exact asa! Am reușit să le activez. Cel mai frumos cadou de sărbători pentru kodi. Acum este un urs complet asa cum ar fi trebuit de altfel sa vina din fabrică! Rezumatul ar fi: 4 luni de discutii in Slovenia, VCP, VCDS, remote coding, aprox 180 eur distractia + o garantie substantiala. PS. Mâna a fost pe volan în permanență...deci nimic imoral. Si daca tot am aprofundat subiectul sunt necesare si cateva precizari de funcționalitate pe care până acum nu le diferențiam: -Lane Assist are nevoie de recunoasterea cel putin a unei linii de marcaj pentru a fi activ peste 65 km/h. -TJA are nevoie de recunoașterea ambelor linii de marcaj pentru a functiona Lane Assist sub 65 km/h. -Emergency Assist este complet functional dupa activarea TJA. In sensul ca dupa 2 preatentionari si 1 frana scurta ulterior opreste masina de tot daca volanul nu este atins deloc ( fara TJA nu se realiza si ultimul pas, respectiv oprirea).1 point
-
Din cauza timpului, nu mai am posibilitatea sa organizez sesiuni anul acesta, dar anul viitor incepem :). Am zis ca ar fi OK sa fac un webinar live pentru intrebari si raspunsuri despre intretinerea corecta. Ce intrebari vreti voi. Daca va decideti saptamana viitoare, ma ocup de organizare.1 point
-
La 150.000 km trebuie sa te gandesti sa schimbi pompa de inalte CP4 si asta inainte de a face 200.000km. Nu stiu cum va poate trece prin cap sa dati asa de multi bani pe masini cu multi km.la bord. Vrei un Passat din 2010, cumparat in August, 140CP cu 78.000km, cu ultima revizie facuta in August in Germania(factura prezenta) si la mai putin de jumatate din cat dai tu pe B8 ?0 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00