Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.01.2019 în toate secţiunile

  1. Am terminat 2018 si am inceput 2019 asa cum ne place, plimbandu-ne: am mai pus 1100km pana la Cluj, prin imprejurimile sale si inapoi in Bucuresti Inainte de Craciun am fost la Brady si am schimbat placutele spate, insa cand le-am vazut pe cele vechi am realizat ca m-am grabit, mai aveau cam 40% carne. Eu le-am schimbat la sugestia tatalui meu caruia i s-au parut uzate, dar si pentru ca auzeam un huruit la franare in ultima vreme. Huruitul a disparut, nu stiu exact ce era cu el. Pe langa asta, ieri am schimbat din nou filtrul de polen (dupa 10500km facuti in 6 luni), deja recunosteam orice masina diesel (sau care pierduse DPF-ul) daca stateam in spatele ei prin oras. 64 de lei mai tarziu, totul a revenit la normal dupa montarea unui nou filtru Mann cu carbune activ si polifenol. Cam atat, nu avem mari planuri de viitor in afara de apa, paie, bataie si descoperit de locuri noi, suntem la 35000km+ si deja incep sa ma uit pe harta sa vad pe unde il mai duc pe GUN la vara
    5 points
  2. Se cam apropie fnalul. Inca putin luciu si gata
    3 points
  3. Sa veti grija cu GTI-urile ce au bordul in mile si frana de mana mecanica pe Autovit. Am vazut ca sunt patru masini 2015+ listate pe site si toate patru sunt al naibii de asemanatoare la interior cu masina mea: frana de mana mecanica si bordul atat atat in kilometri cat si mile. Inca o mentiune cu GTI-urile din SUA e ca au doar injectie directa, nu si multi-punct ca cele vandute in EU. Una din alea patru avea listat VIN-ul pe care l-am cautat pe Google si primele doua site-uri au fost cu dauna masinii din SUA. Poate totusi nu e aceiasi masina si nu sunt ceea ce banuiesc eu.
    3 points
  4. Buna si ''La multi ani''! In sfarsit a venit si jucaria mea. Avans platit la sfarsitul lui iulie ajunsa in ''curtea mea'' in 27 decembrie! Pozele sunt facute pe repede inainte! Si mai inca trei bucati! Tot pe repede.
    2 points
  5. cartea e neactualizata. daca o gasesti pe net actualizata recent trebuie sa fie ca si ghidul online. iti trebuie norma vw 504/507, care indirect uleiul poate fi numit si LL. cea mai buna vascozitate cu aceasta norma, astazi, e 0w-30.
    2 points
  6. foarte gresit. economia de combustibil este indirecta fiindca ajunge motorul la temperatura de lucru mai repede, deci protejeaza mai bine "la rece". observ o stigmatizare a vascozitatilor dupa mituri de pe net. 0w nu are nicio treaba cu normele euro, daca unele uleiuri sunt mai curate, fac asta indirect. la fel cum, indirect un 0w-30 e mai "sintetic" de obicei decat un 5w-30. masinile dupa 2016(2016, de ce? ) probabil te referi la faptul ca norma vw 504/507 in sfarsit a reusit sa fie indeplinita si de 0w-30. si normal ca vw nu e nebun sa mai puna 5w-30 care e o vascozitate inferioara. un C3 nu poate fi numit economic, celalalte C-uri da. ca sa nu mai spunem ca exista mai multe 5w-30 cu api sn+rc, care tocmai asta e o etichetare oficiala de economie de combustibil. inca o data, ghidurile de ulei nu sunt facute de astrologi, daca ai incredere in producatorul masinii si in ulei atunci faci ce iti recomanda ei AZI, la masina ta veche. e ca si cum ai refuza o baterie agm pe motiv ca iti strica instalatia "veche".
    2 points
  7. La multi ani tuturor si fie sa fim sanatosi si sa ne bucuram de lucrurile dragi! Luna decembrie a fost pentru masina si mine o perioada buna de legat o legatura, am strabatut prin tara ceva peste 1500km si acum pot oferi un feedback si mai bun decat dupa drumul de adus din DE unde a fost doar autobahn, insa in RO altul e habitatul in care alearga. Desi Quattro imi este arhicunoscut, ceva nou a fost faptul ca pentru prima l-am testat cu cauciucuri allseason, al caror adept nu sunt nicidecum insa asa a fost sa fie anul acesta. Allseason cam sucks in conditii de iarna serioasa si zapada mare, de drum sunt ok chiar si unde este ceva zapada insa pe drumuri ca cele din poze nu au un grip bun si quattro lucreaza overtime sa compenseze. Au fost si momente in care garda mai mare a vechiului Allroad ar fi fost de ajutor, aceasta chiar si pe modul Lift nu e foarte ridicata si am ramas putin suspendat avand nevoie sa fiu impins sa ies de acolo, formasem si gheata sub roti tot patinand, nu mai aveam deci nicio sansa onorabila de a scapa decat prin a fi impins :). Ca si confort masina e foarte ok, nici nu ma asteptam la altceva de la suspensia pe aer, de asta am si cautat-o ca optiune, am fost pe niste drumuri gen Rucar-Bran sau Covasna-Comandau, cu asfalt unele dar foarte prost si suspensia le filtreaza foarte bine in modul Confort. Webasto e super pe vremea asta, daca il las 30min dimineata e cald in masina si geamurile complet dezghetate, e o senzatie super misto. Legat acum de motor, pe Drive se simte nevoia de cuplu ceva mai mare intrucat nici nu retrogradeaza mult in jos, in S insa e cateodata parca prea violenta, daca sunt la 70-80kmh si apas pedala de acceleratie mai tare, fara kickdown, retrogradeaza in tr a 2a si intr-adevar fuge bine, insa nu vreau mereu asta, e usor violenta plecarea si capeti viteza repede iar apoi esti nevoit sa franezi, inca trebuie sa mai lucrez la partea asta. E drept ca e addictive, evacurea pentru una stock se aude fain cand e bine incalzita si o urci in turatie iar motorului ii place in ture. Ca si consum, nu am scazut sub 9% extra-urban, si asta la un mers decent, fara prea multe abuzuri, consumul pe ultimii 2000km la o medie orara de 31kmh, este de 13,6L. Este deci un motor gurmand as zice, insa evident si masa mare isi spune cuvantul. Dar ador mirosul de benzina cand ii dau sa pape :).
    2 points
  8. @7Andrei7...mergi inapoi la ei sa iti puna ceea ce trebuie, ala nu e parbrizul masinii tale. Si ca sa pui acel ornament in eventualitatea unei potriviri implica alti bani...e gresala lor si mie unul nu mii se pare normal asa ceva.
    2 points
  9. Salutare all, m-am gandit sa imi prezint si aici noua, pentru mine, masina de familie si oarecum de fun, am incercat un 2 in 1. Aveam deja de vreo 3 ani un 2011 Allroad C6 3.0TDi cu stage 1, dar parca era moarta flacara pasiunii cu diesel-ul si orice i-as fi facut nu simteam emotia, am tot lungit-o cu ea incercand sa ii mai fac una alta doar, doar s-o aprinde flacara insa dupa ce am vazut si pornirea asta a curentului anti-diesel(si in curand va lovi probabil orice cu combustie, dar benzinarele vor fi poate ultimele supravietuitoare ale acestui curent) am hotarat sa ma despart de ea cat inca mai luam un pret ok, sunt sigur ca in urmatorii ani pretul celor diesel va scadea dramatic si piata din RO se va indunda de ele cand cei din V vor fi fortati de noile reglementari sa scape de ele. Nimic de reprosat, motorul de 3.0d e absolut superb, mai ales cu stage 1, consum decent, putere suficienta, dar nu transmite acea emotie pe care o primesti de la un benzinar supraalimentat caruia ii place sa vada des 5-6k rpm. Asa ca am reusit sa vand Allroad-ul pe un pret decent si exact cu cateva zile inainte sa o dau a aparut masina asta la vanzare. Initial eram pornit pe un S4 B8, am vazut vreo 2, ambele mi-au placut si batusem chiar palma pentru una, dar un pitic in spate acolo ma tot bazaia la cap cu ideea lipsei de spatiu si apoi si nevasta si copilul actual si cel ce s-ar putea sa vina in viitor, asa ca pe ultima suta de metri am schimbat macazul si am dat un telefon la dealer-ul din DE care vindea C6-le si le-am si trimis depozitul. Vinovata in cauza este un C6 Avant Quattro, fabricata in 2009 cu un interior Exclusive si bineinteles cu motorul ce mi-l doream, 3.0TFSi. Ca si optiuni importante si pe care le doream sunt: - Air suspesnion(ma invatsem cu confortul oferit de Allroad) - ACC(util pe autobahn) - Webasto(foarte tare acum iarna, la Allroad aveam Viper cu pornire de la distanta, dar Webasto e mult mai bun pentru ca protejeaza si motorul) - trapa cu celule fotovoltaice(preferam una de sticla, am mai avut din asta si nu e wow pentru ca nu vad prin ea) - scaune fata electrice cu memorie si incalzite(memoria pe ambele e buna cand ai copil in spate) - bancheta incalzita -bixenon cu AFS2 -Keyless entry/start - portbagaj electric -coloana volan reglabila electric cu easy entry/exit -geamuri duble( chiar fac diferenta fata de cele simple cum aveam pe AR) Mi-ar fi placut sa mai aiba, pentru ca mi-au fost utile la AR, carlig de remorcare sa imi pun suportul de biciclete, perdelute spate si blocaj usi spate electronic de la usa sofer, dar asa e cand cumperi Sh, nu au fost insa un deal breaker. Am fost eu sa o iau de la dealer pentru ca imi place experienta aceasta de-a o conduce inapoi, am avut si timp, nu m-am grabit sa ajung in Ro, asa ca a fost un mini road trip placut alaturi de un bun prieten. Sunt foarte incantat de masina pana acum si imi place mai mult decat Allroad-ul, si acum 3 ani tot benzinar Allroad cautam dar nu a fost nicicum sa fie, nici acum nu a fost usor sa gasesc un 3.0TFSi bine optionat, sunt foarte putine cu motorizarea asta la vanzare si care sa si intruneasca minimul meu de optiuni. Pana acum i-am facut revizia, am trecut-o pe Mobil 1, 0w40, inainte era pe interval flexibil deci 5w30, i-am schimbat volanul cu cel de pe Allroad, jante iarna montate, lampi LED la numar si hayon, pedale OE RS6, caut si footrest-ul acum, becuri xenon noi OE, si vor mai urma si alte retrofituri si modificari, am o lista lunga :).
    1 point
  10. Salutare, va prezint ce mi-am facut cadou de Craciun. Desi cautam cu incapatanare o Skoda Superb, m-am ales cu un VW Passat. Masina are 161000 km. Motorul este de 1.6 - CAYC cu soft la 140 cai, pozele sunt cu jantele de vara de 18', acum are jantele de otel si e cam murdara. Masina are suspensie sport eibach pro kit Desi multi m-au speriat de varianta 1.6, pot sa zic ca sunt multumit de cum merge, consumul mediu este de 7l/100 km. Am dat si de 2 mici probleme, s-a stricat broasca de la haion si are spart furtunul lichidului de parbriz in zona portbagajului, dandu-mi eroarea de haion deschis. Marti este programata la schimbul de ulei, filtre si cele 2 probleme mentionate. Mai trebuie sa schimb bateria, la testul din reprezentanta mi-au spus ca trebuie schimbata. Am si eu un tester de baterie si imi arata ca e half charged, chiar si dupa ce a stat 8 ore la incarcat.
    1 point
  11. New bear in town Am asteptat 6 luni, comanda find data in 18.06.2018., iar la dealer a ajuns azi, 20.12.2018. Este vorba despre un Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 190CP DSG 4x4 cu urmatoarele dotari optionale: Area View si pachet LED exterior, Carlig remorcare rabatabil cu adaptor, Cheie suplimentara cu telecomanda, Detectare oboseala sofer, Driving Mode Selection si Hill Hold Control cu functie Offroad, Duze stropitoare parbriz incalzite, Elemente suplimentare protectie sasiu, Incalzire stationara cu telecomanda, Intelligent Light Assistant activare/dezactivare automata a luminilor de drum, Jante aliaj Trinity 7Jx18" cu anvelope 235/55 R18, KESSY - sistem access keyless si sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului, Lane assistant si Blind spot detection, Masute rabatabile pe spatar scaune fata, Parbriz incalzit si senzor de ploaie, Parking Assistant asistent parcare laterala, parcare cu fata si garare, Pedalier sport, Pregatire telefon Premium cu Bluetooth Phonebox si modul SIM cu hotspot WLAN LTE, Priza 230V si USB in consola mediana spate (priza max. 150W), Roata de rezerva de dimensiuni reduse, Sistem de navigatie Columbus MIB cu afisaj color / touch-screen / unitate DVD si 2 x SD card slot / harti Europa incluse si functie Smartlink, SKODA Connect Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an), Sleep Pack contine: doua tetiere spate cu suport lateral pentru cap, doua paturici, Sunset, parasolare mecanice pentru geamurile laterale spate si doua covorase spate "Lounge Step", Sound System Canton, Trapa plafon panoramica, Travel assistant si traffic sign recognition, Volan sport multifunctional (comenzi audio si padele selectare trepte de viteza cutie DSG) imbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator de viteze, maneta frana de mana, Scaune spate incalzite, Virtual cockpit. Deja am cumparat folie de protectie pt navigatia Columbus, cat si suport de numar fara rama/slim. S-a mai comandat si aparatorile de noroi fata/spate. Masina find livrata cu anvelope de vara, am achizitonat un set de jante de tabla imbracate cu Continental Wintercontact TS 850 P SUV AO FR M+S. Masina se va ridica maine din show-room, astfel stau cu sufletul la gura ... sa vad daca voi primi cadou cate ceva (covorase, etc.) Doua poze proaspete, facute azi ... dar asteptam ziua de maine ... sa facem primul brum-brummm
    1 point
  12. Salut ! De 2 luni de zile sunt posesorul unui golf 5 1.6 MPI , prima mea masina primita cadou de la parinti . Inainte am condus loganul familiei , experienta mare la volan nu am , fiind plecat la facultate in Bucuresti . Masina se prezinta in felul urmator : Golf 5 1.6 MPI cod BSL , an 2006 , 170k km , consuma in jur de 6.4 - 6.8 l in afara , consum mixt 7.8 . Navigatia si camera marsarier nu vin din fabrica. Masina nu are foarte multe optini , totusi sunt f. multumit avand in vedere ca eu pana acum am condus numai Logan , diferenta fiind una uriasa . Probleme mari nu am avut pana acum , ma mai supara martorii ASR + catalizator care se mai aprind cand nu merg constant cu masina , gen mersul prin oras / aglomeratie . Also, din ce am observat ASR-ul functioneaza chiar daca martorul este aprins . Pana acuma am bagat in masina 1600 lei : filtre ulei , pompa apa , distrbutie si 4 placute frana . Ce ramane de investit la masina : camera marsarier care la momentul actual nu functioneaza , 1 cauciuc de iarna sa am perechi pe punti , presuri de cauciuc Ce este interesat la golfulets, vine cu un switch langa frana de mana , care habar nu am ce face . Switchul nu vine din fabrica si se vede f. clar ca a fost adaugat pe masina. Las asta aici poate isi da cineva seama de la ce ar putea fii . In service mi-au zis ca trebuie sa desfaca masina sa se uite . Per total sunt multumit de masina , e f. stabila numai am emotii ca se rupe masina cu mine ca la logan .
    1 point
  13. In sfarsit masina a ajuns dupa un an la spalatorie. Mai jos o poza facuta in aceasta seara. Azi am cerut si o oferta de pret pentru aplicarea foliei de protectie caroserie. Mai jos observati elementele care vor fi acoperite. In poza nu apar dar o sa mai fie protejate canturile la toate cele 4 usi, cat si portbagajul. Folia va fi 3M Scotchgard Pro. Mai urmeaza la masina covorase de cauciuc, cat si protectia tunelului median spate. Tot azi s-a comandat si un OBDEleven si versiunea PRO a aplicatiei (mersi @yanq) LE: corectat userul ... @yanq
    1 point
  14. Nu te inseli, asa e. Si pe mobile.de e aceeasi situatie. Doar ca acolo au si folia de bord schimbata in kmh. In general se gasesc dupa VIN pe site-urile de licitatii din state. Pe langa daunele de accident, sunt si multe inundate. (Era un M4 inundat pe autovit, descrierea “ca nou, pt pretentiosi”)
    1 point
  15. peria de sarma? da' ce credeau aia ca curata? bujii de mobra? PE injectoare sunt gauri cu diametrul de ordniul a 200 de microni. Probabil ca "mecanicii" aia in tinerete faceau petarde artizanale cu injectoare...deci in mintea lorse gandeau ca merg curatate cu peria de sarma. Ultrasunete? ce-s alea? Eh, lumea a mai evoluat de la U 650
    1 point
  16. Am rezolvat si eu toate problemele cu ușile. Concluzii: 1. Dacă nu va funcționează închiderea uneia dintre cele două uși spate, trebuie verificat prima dată daca modulul de ușa spate funcționează și cea mai simpla verificare e sa-l puneti pe cealalta ușa spate (trebuie sa conectați doar mufele), iar daca functioneaza (coboară - urca geamul din comanda de la sofer, se blochează ușa la închiderea din telecomanda) problema este la modulul ușii din fața, chiar dacă la usa din fata nu probleme, întrucât semnalul din centrala mașinii merge prin modul ușii din fața la usa din spate (sunt legate in linie pe fiecare parte separat); 2. Temporar, pana găsiți modulul defect la dezmembrari intre 100 si 200 lei fața sau spate (nou este intre 650 lei si 1200 lei - cel din spate, pe fata nu stiu pret de nou) se poate deconecta manerul ușii din exterior. Este putin mai greu de deconectat si conectat la loc daca nu ai mai făcut asta, de asta nu recomand să faceți operațiunea daca nu va pricepeti întrucât puteti sa stricati si suportul manerului care este montat pe interiorul ușii si a cărui schimbare implica demontarea ambelor panouri ale ușii cu tot cu macaraua geamului; 3. Atentie la module, întrucât diferă mufele de conectare la cele de pe spate in functie de anul de fabricatie al Passat-ului B6 (pe Passat din 2009 - 2010 nu se potriveste mufa de la Passat din 2005 - 2007, dar se potriveste de pe Passat B7), pe ușa fata se potriveste indiferent de anul de fabricatie si inclusiv de la B7. Dacă masina de pe care luați modulul este cu volan pe dreapta, modulul ușilor spate se potriveste dar cel de pe fata nu, întrucât sunt comenzi diferite la acționarea geamurilor si nu pot fi adaptate cu VCDS. Modulul se gaseste doar cu motorasul de geamuri, separat nu se vând. E bine sa stiti lucrurile astea sa nu dati ca mine 400 lei la un service care m-a taxat pentru încercările lor de a-și da seama ce este defect si nici sa cumpărați câteva module pana sa găsiți ce va trebuie pentru reparație.
    1 point
  17. Salut!Mi-am făcut și eu curaj sa arat masina care mă plimbă de aproape 3 ani!e o Skoda superb combi elegance cu dotări suficiente pentru mine,cum ar fi 170 cai(acum am stage 1)manuala, 4x4 ,piele ,RNS510,AFS in momentul de fata are 260mii,cumpărată de la proprietar la 200mii, cu carte service .Tin sa precizez ca DPF -ul este încă pe masina fara probleme(pana acuma).o masina spațioasă ,as fi vrut un pic mai bine insonorizată dar poate sunt eu prea pretențios. Voi pe ce masina ați da superbul vostru?!
    1 point
  18. Poti sa mergi si pana la Paris, nu are nimic, mai ales ca este iarna.
    1 point
  19. scoti capacul din spatele farului, tragi de plasticul care tine becul de pozitie, schimbi becul. Sunt multe tutoriale pe youtube, care te vor ajuta.
    1 point
  20. termostatul. eu iti recomand original, acum tu montezi ce vrei
    1 point
  21. pai de la ala nu merg, e altfel de volan, alt airbag.... deci nici airbag-ul tau nu se potriveste la modelul de volan de mai sus.
    1 point
  22. asta ar merita testat: https://www.millersoils-shop.co.uk/ee-longlife-5w30-engine-oil altfel, recomand vapsoil sau ravenol vsw 0w-30.
    1 point
  23. Ceau @bj, Am inlocuit playerul standard cu RCD 330g , arata bine merge bine dar daca cumperi RCD330g sa alegi modelul NONAME deoarece merge si androidul auto cam pe toate telefoanele. Eu am cumparat RCD330G Desay si am telefon Huawei si nu se prea impaca . Rama adaptoare am comandat-o de la un magazin de piese pe OEM , dar este o mica diferenta de culoare intre consola si rama adaptoare.Rama a costat 150 Ron iar RCD330g de pe olx a fost 700 Ron. Montajul l-am facut eu, de desface foarte usor( comparativ cu golf 5 e "pistol cu apa").Sfatul meu sa ai grija la mufarea RCD-ului, mufele se pot configura in diferite moduri si au putin spatiu de joc . Disperi apoi degeaba ca nu merg toate boxele sau ai erori memorate?. Pt mine a fost o imbunatatire evidenta , singura problema ce am detectat-o este ca nu merge USB-ul si Aux de langa / in fata schimbatorului la Seat Leon-ul meu, dar merge USB-ul si AUx din RCD. Deci nu e mare pierdere . O seara faina.
    1 point
  24. Salutare tuturor, vreau sa-mi schimb amortizoarele pe fata la golf plus 2005 1.9 tdi. Cum aflu ce diametru are fuzeta sa le pot comanda? Precizez ca am cautat pe amazon (nu ma aflu in RO) si imi da 50 mm si 55 mm, amandoua dimensiuni compatibele cum pot afla? Daca as masura cu o ață exteriorul amortizorului jos la intrare in fuzeta, as putea afla de cat e diametrul? O formula de calcul care ar fi? Multumesc
    1 point
  25. @K Valvoline-ul menționat de tine este un ulei foarte bun. Firește că i se pot găsi și minusuri dar pe analizele de ulei uzat, inclusiv cele făcute în România, rezultatele sunt excelente. Aș putea paria că și în motorul tău este la fel. Tu vrei să dai bani mulți pe un schimb de ulei dar din cele menționate de tine nici unul nu își merită prețul cerut. Firmele respective fac niște bijuterii de uleiuri dar nu pe 507.00 Plus că la profilul tău de conducere strici orzul pe gâște. Pentru mers preponderent urban eu aș alege Mobil 1 ESP 5w30 sau Total Quartz Ineo LL 5W30 pentru că au TBN-ul cel mai mare pentru norma 507.00. Se zice că și noua formulă de Valvoline SynPower XL III 5w30 are un TBN crescut dar nu am văzut încă o analiză care să confirme informația. Dacă ți s-a pus pata și vrei neapărat să dai bani mulți pe un schimb de ulei noul Ravenol VMP USVO este opțiunea cea mai performantă. I-au mărit și prețul, circa 270 lei/5 litri. Într-adevăr este o bijuterie de ulei, cu mult peste VMP-ul de până acum dar trebuie să te gândești dacă chiar ai nevoie de așa ceva.
    1 point
  26. Aproape de final. Am terminat cu vopsitul , am desfacut hartia de mascare si am curatat putin janta. Mai ramane sa lustruiesc pana imi cade mana si sa dau lac. Cam atat cu testul. Va fi o roata de rezerva foarte frumoasa. La momentul potrivit voi face tot setul asa :). Si in ultima vreme ma tot uit dupa VW Beetle 1960 - 1965 . daca voi gasi un garaj unde sa imi fac de lucru poate apare o noua masinuta in familie
    1 point
  27. @iovita_adi Te sfatuiesc sa iti bagi consumurile in aplicatii dedicate gen sprintmonitor, drivvo, fuelio si acolo o sa ai consumul real care va fi mai mare decat pe CB in general. S-o conduci bine si multi km fara probleme
    1 point
  28. In partea din spate e stock, am pus stopuri de facelift dar urmeaza sa pun un difuzor pe bara si un ornament pe eleron amandoua de pe superskoda La interior voi lucra iarna asta: schimbat climatronicul cu unul de Octavia 3 RS, modificarea grilei si o navigatie Bolero
    1 point
  29. nu mai gasesti uleiuri cu formule din 2007. au evoluat, la fel si manualele cand le mai gasim online actualizate. dar ghidurile de ulei sunt cel mai usor si sigur actualizate. nu sunt facute de astrologi, nu au *stelute, ordinea aia in care recomanda e cea mai buna conform specificatiilor producatorului (vw). restul sunt mituri. ps: cand te duci la doctor nu-ti da medicamentele care erau pe piata in anul nasterii tale.
    1 point
  30. E iarna, probabil si bateria te lasa si incearca sa o incarce. Ca sa porneasca start-stopul trebuie sa nu ai alti consumatori gen scaunele incalzite, etc Inainte sa pleci verifica nivelul de incarcare al bateriei. ca start-stop sa functioneze eu am observat ca trebuie sa fie >70% pe timp de iarna si fara consumatori importanti. ca sa verifici nivelul de incarcare al bateriei tine apasat pe butonul ala dintre ceasuri care reseteaza tripul (0.0) cateva secunde pana iti apare "Time" si pe urma "Battery status". Da-i drumul cand iti apare "Battery status" si iti arata nivelul de incarcare al bateriei. Operatiunea asta o faci cu motorul oprit si fara sa ai pus contactul. Si eu am observat ca incepe sa se descarce destul de mult bateria pe timpul noptii la temperaturi scazute, sper sa trec iarna asta si la anul sa o schimb. On Topic: mie a inceput sa mi se exfolieze butonul de start-stop. Literele alea au iesit in relief si inteapa la atingere :)). Cred ca va trebui schimbat dar am vazut si eu cateva tutoriale pe youtube si ii prea greu pentru mine :).
    1 point
  31. Inca cativa km si facem 30.000 ... zilele astea am iesit putin la aer curat prin zona Predeal si cum nu am fost inca la Susai, am zis sa dau o fuga. Pacat ca m-am hotarat cam tarziu, cand se inserase deja dar cum mi-am luat o "ventuza" pentru GoPro, am zis sa o si incerc Drumul pana la Susai este foarte frumos, multa zapada si destule portiuni cu gheata, erau cam -13 grade ... Nu am avut nicio problema, masina s-a comportat foarte bine iar haldexul si-a facut datoria. Pacat ca cei din masina erau dupa o masa copioasa si au protestat la incercarile mele de a merge mai alert Un mic filmulet de pe traseu, pe fundal se aude un zgomot infundat (deranjant) de la zapada care "scartaie"
    1 point
  32. s-a taiat ursul la deget fain Virtual Cockpit , ai cu ce sa te joci cand astepti pe cineva in masina
    1 point
  33. O poza cu volanul ... si un scurt video cu descrierea Virtual Cockpit-ului. Miercuri am facut prima iesire .. acolo unde ii este locul la o astfel de masina. Se comporta bine pe zapada, dar totusi fizica isi zice cuvantul. Nu inseamna ca esti zmeu pe drum, pentru ca ai 4x4 si cauciucuri de iarna. Intre timp am si facut prima pana, un ciob de sticla care a necesitat un petic de 12cm!
    1 point
  34. unde sunt aceste specificatii? si actualizate. ghidurile de ulei sunt actualizate cu ajutorul producatorilor. regula e sa respecti norma vw(actualizabila si ea) , iar vascozitatea la rece cu cat e mai mica cu atat mai bine. cresterea vascozitatii cu nr de km e un mit ilogic si daunator. uleiul oe vw e 0w-30, vapsoil e 0w-30, fiindca cea mai buna norma vw se gaseste acum pe cea mai optima vascozitate.
    1 point
  35. Intradevar exista doua tipuri de supapa pe acelasi motor ALZ chiar daca sunt din acelasi an. De exemplu a mea nu are vacum pe supapa si implicit nici N112 care o comanda Cand am schimbat ecu aveam eroare pe N112 ca nu exista pe masina mea. Rezolvarea a fost sa pun o rezistenta pe pinii din ecu corespunzatori la N112 ca sa pot stinge chek engine Pompa de aer secundar am aruncat-o de vreo 5 ani si de atunci nici o problema .
    1 point
  36. mai bine vsw 0w-30. asta recomanda si oil guide.
    1 point
  37. Vad ca in semnatura ai 1.2 TSI. 1.0 TSI nu o sa se miste mai bine (nici mai rau). Din moment ce ai in vedere si 1.5 Tsi , este alegerea clara in cazul comparatiei de fata. Un motor mai echilibrat (4 cilindri fata de 3 la 1.0 Tsi). De fiabilitare daca discutam ... e ceva relativ. Mai bine ti-ai face probleme din punct de vedere al cutiei DSG 7.
    1 point
  38. Ce legatura poate fi intre uleiul folosit la ungere si turatia motorului?! Mai era cineva care spunea ca cu benzina buna la 2500 de ture avea 100 Km/h si cu benzina proasta avea la 2500 ture 80 Km/h.(de parca nu ar fi vorba de roti dintate/rapoarte fixe/matematica). Turatia poate sta ridicata din cauza temperaturilor scazute/prea mari, cand se regenereaza DPF, baterie descarcata/consumatori electrici mari, in nici un caz de la ulei.
    1 point
  39. Frumoasa achizitie !! Sunt posesorul unui model similar din dec 2015 , nu am avut curajul sa o postez pana acum sau detalii despre masina. Dar de schimbat piese pe ea , am schimbat ceva! Singurul lucru care imi pare rau ca nu l-am schimbat mai devreme , sunt arcurile eibach pro-kit . In rest super masina ! La mine simteam nevoia , senzatia gen barca la viteze mari sau curbe luat in viteza , chiar lasa de dorit . Momentan sunt la stage 2 motor si 1 dsg !
    1 point
  40. , degeaba un post lung explicativ cand vine cineva "doct" si afirma cele de mai sus...
    1 point
  41. Marota asta cu diferentele dintre piesele OE si OEM fiind doar sigla producatorului grupului VAG, este deja veche si instoria a demontrat ca adevarul este altul. Piesele OE sunt identice cu cele de prima echipare, si au calitatea necesara pentru linia de montaj. Au aliajele necesare pentru a indeplini conditiile de calitate (de ex. la volante, ambreiaje), au cauciucurile si tipurile de cauciuc care le fac sa reziste conform cu cerintele de prima echipare (de ex. de la burduf de la pivoti pana la stergatoare), sau compozitia plasticului dupa reteta care s-a convenit dupa teste la omologarea de produs (ex. niciodata un far AM nu a fost la fel de bun ca unul OE). Sunt si cazul producatorilor de piese care fac in mod normal piese OE si pe aceeasi linie produc si OEM, un ex. Garrett, sau producatori de cuzineti, tacheti (pe tachetii OE la PD scrie doar INA, nu au si cod de original). Aici diferentele de calitate vin din verificarea ulterioara a piesei si incadrarea ei in clasa OE sau OEM. Toti producatorii mari si-au facut o linie de piese mai economica, un semi-OE in sensul ca este la nivelul unei piese OEM-AM, dar de calitate garantata. La VW linia de piese mai ieftine se numeste Economy, la Ford se numeste Motorcraft, la BMW poarta numele de Value Line si exemplele pot continua si la alti producatori. Revenind la bielete anti-ruliu de G5, ultimul cod, din 01.03.2018 - 5Q0411315A, costa 177Lei, penultimul cod, valabile intre 01.10.2012 si 01.03.2018, 1K0411315K este 158Lei. Bieleta AM pe care o cumperi ce cod original inlocuieste? pentru ca s-au modificat cerintele de rezistenta si material odata cu noile versiuni de coduri piesa. Asta se observa foarte usor la rulmenti, poti gasi producatori mari, ex. SKF, SNR in care se specifica exact ce cod original inlocuieste, cu evolutiile lui. Cand ii intrebi in mod oficial daca este compatibil si cu ultimul cod iti raspund ca piesa n-a fost up-dated la specificatiile pentru ultimul cod. In general cei ce fac OE ies si cu OEM compatibil pe ultimul cod.
    1 point
  42. Ne apropiem deja de 6000 km cu 1600 km facuti prin tara in ultimele 3 zile. Tur de forta as spune buc-pitesti-transalpina-bistrita in prima zi si in ciuda celor 10 ore de condus nu am simtit prea mult oboseala asta si datorita ACC & LA folosite din plin, chiar si-au aratat utilitatea. Descopar in continuare combinatia asta 1.8 TSI - 4x4 - DSG care imi place din ce in ce mai mult, motorul mi se pare foarte elastic cu rezerve suficiente de putere, o placere urcatul pe serpentine in conditiile astea. Mi-a placut foarte mult drumul bistrita-vatra dornei - manastiri nord - suceava, drumul foarte bine intretinut iar peisajele superbe. Cateva imagini de pe traseu si un mic filmulet
    1 point
  43. 1 point
  44. In weekend am iesit putin la aer si cum s-a comportat exemplar, am zis sa-i fac niste poze ...
    1 point
  45. Da, e ars de soare, si la b6 se intampla la fel...
    1 point
  46. Eu cred ca este din cauza razelor solare. Daca va uitati bine, cand capota este inchisa, prin fanta ramasa intre capota si aripa, se poate observa foarte bine vasul de expansiune. Astfel prin acea fanta intra razele soarelui si arde in timp vasul. Foarte multe masini au vasul deteriorat, ars, exact in acelasi loc. O solutie este sa se puna o bucata de material textil pe vas in acea zona, astfel incat soarele sa nu mai bata direct pe vas.
    1 point
  47. sa ai noroc de cadou...switc ul pune l pe on vezi daca porneste motorul,posibil sa fie antifurt
    0 points
  48. Am mai dat saptamana aceasta inca vreo 10 maxim 15% jos din namolul acumulat dar totusi simt ca 5% tot a mai ramas.... Cu toate ca scutul metalic acopera toata partea frontala , namolul tot a intrat pe laterale La rotile din fata surprizator a fost extrem de putin , dar la rotile din spate..... Asa ca dupa inca 2 spalari exterioare ( mai mult pe dedesubt) si alte aprox 20 fise la sapalatorie self service , ajung cam la 95% din namol sa fie dat jos. Am verificat toate burdufele si bratele si sunt toate ok , nu am descoperit pagube facute de namol in afara de dauna psihica facuta unui obsedat de curatenie dar tot zic ca a meritat distractia. O sa urmeze o spalare pe dedesubt la o spalatorie dedicata , dar fara scut montat . Plus ca mai am de curatat in interiorul basculelor spate , acolo a mai ramas , in rest cam luceste pe dedesubt.
    0 points
  49. Oare cum a fost ziua de azi ? Ne-am distrat sau nu ? Un traseu frumos pe Valea Argovei . Din cand in cand merita sa o mai murdaresc , pentru senzatia aia unica de a te lupta cu namolul cu anvelope de iarna simple Nu am ramas deloc impotmolit ! De fapt nici unul din colegii participanti nu a ramas! Cred ca cineva sigur a pierdut un pariu .....ca Tiguanul va fi cel care ramane intepenit dar se pare ca nu a fost sa fie ! Dupa o spalare la iesire din traseu si alte 10 fise la spalatorie Self Service doar cam 80% din namol a fost dat jos. Am dat kile intregi de namol cu paie de la planetare si bascule . Mai am de curatat motorul , am vazut ca pe scut sunt cateva degete de namol depuse Asa ca va urma o spalare de motor , cu scutul dat jos. A meritat !
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!