Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.01.2019 în toate secţiunile
-
Inca cativa km si facem 30.000 ... zilele astea am iesit putin la aer curat prin zona Predeal si cum nu am fost inca la Susai, am zis sa dau o fuga. Pacat ca m-am hotarat cam tarziu, cand se inserase deja dar cum mi-am luat o "ventuza" pentru GoPro, am zis sa o si incerc Drumul pana la Susai este foarte frumos, multa zapada si destule portiuni cu gheata, erau cam -13 grade ... Nu am avut nicio problema, masina s-a comportat foarte bine iar haldexul si-a facut datoria. Pacat ca cei din masina erau dupa o masa copioasa si au protestat la incercarile mele de a merge mai alert Un mic filmulet de pe traseu, pe fundal se aude un zgomot infundat (deranjant) de la zapada care "scartaie"5 points
-
Aproape de final. Am terminat cu vopsitul , am desfacut hartia de mascare si am curatat putin janta. Mai ramane sa lustruiesc pana imi cade mana si sa dau lac. Cam atat cu testul. Va fi o roata de rezerva foarte frumoasa. La momentul potrivit voi face tot setul asa :). Si in ultima vreme ma tot uit dupa VW Beetle 1960 - 1965 . daca voi gasi un garaj unde sa imi fac de lucru poate apare o noua masinuta in familie3 points
-
3 points
-
Am terminat 2018 si am inceput 2019 asa cum ne place, plimbandu-ne: am mai pus 1100km pana la Cluj, prin imprejurimile sale si inapoi in Bucuresti Inainte de Craciun am fost la Brady si am schimbat placutele spate, insa cand le-am vazut pe cele vechi am realizat ca m-am grabit, mai aveau cam 40% carne. Eu le-am schimbat la sugestia tatalui meu caruia i s-au parut uzate, dar si pentru ca auzeam un huruit la franare in ultima vreme. Huruitul a disparut, nu stiu exact ce era cu el. Pe langa asta, ieri am schimbat din nou filtrul de polen (dupa 10500km facuti in 6 luni), deja recunosteam orice masina diesel (sau care pierduse DPF-ul) daca stateam in spatele ei prin oras. 64 de lei mai tarziu, totul a revenit la normal dupa montarea unui nou filtru Mann cu carbune activ si polifenol. Cam atat, nu avem mari planuri de viitor in afara de apa, paie, bataie si descoperit de locuri noi, suntem la 35000km+ si deja incep sa ma uit pe harta sa vad pe unde il mai duc pe GUN la vara2 points
-
2 points
-
Stiu ca e chestie de gusturi, dar bara față cu buza proeminenta de jos, pleoapele de pe faruri si chenarul grilei de radiator nu au un aspect fluid, sunt niste adiții care impreuna nu dau bine, no offence! Lipseste si sigla vRS pe grilă, vrei sa fie sleeper sau un vRS? Doar intreb, nu vreau sa iti tai din elan, pana la urma fiecare cum ii place. Se vede ca e o skoda dar nu se intelege din prima ce este ori mesajul trebuia sa fie clar cand o vezi in oglinda: "este un VRS, puteti sa va dati la o parte". Am vazut multe golfuri 5 doar cu bara față de GTI (probabil +50cp). Motorul in schimb are potențial, jantele arata bine. Ai si o poza cu spatele masinii?2 points
-
1 point
-
Pai Weltauto dau niste preturi la buyback de tot...mai ales daca nu cumperi ceva mai scump tot de la ei, deci, poate de aceea nu vinde omul la Weltauto...1 point
-
@K Valvoline-ul menționat de tine este un ulei foarte bun. Firește că i se pot găsi și minusuri dar pe analizele de ulei uzat, inclusiv cele făcute în România, rezultatele sunt excelente. Aș putea paria că și în motorul tău este la fel. Tu vrei să dai bani mulți pe un schimb de ulei dar din cele menționate de tine nici unul nu își merită prețul cerut. Firmele respective fac niște bijuterii de uleiuri dar nu pe 507.00 Plus că la profilul tău de conducere strici orzul pe gâște. Pentru mers preponderent urban eu aș alege Mobil 1 ESP 5w30 sau Total Quartz Ineo LL 5W30 pentru că au TBN-ul cel mai mare pentru norma 507.00. Se zice că și noua formulă de Valvoline SynPower XL III 5w30 are un TBN crescut dar nu am văzut încă o analiză care să confirme informația. Dacă ți s-a pus pata și vrei neapărat să dai bani mulți pe un schimb de ulei noul Ravenol VMP USVO este opțiunea cea mai performantă. I-au mărit și prețul, circa 270 lei/5 litri. Într-adevăr este o bijuterie de ulei, cu mult peste VMP-ul de până acum dar trebuie să te gândești dacă chiar ai nevoie de așa ceva.1 point
-
1 2 tsi cyv 81kw Identic pe 15-16.000kmsi 1an si 10 luni mi se aprinde martorul presiune ulei, verific vad ca e la minim, imi vad de drum si (30km) si peste 2 zile dupa ce vb cu cei de la vw cumpar 1l ulei castrol ll5w30 si completez 400ml. Peste 2 luni revizie la 17.000 schimb de ulei si azi 24.000 si nivelul e acelasi. Eu cred ca era uzat uleiul si de aceeea a consumat ulei. Cred ca 5w30LL e un ulei care nu prea trebuie sa il tii in sarcina sa creasca mult temperatura la motor daca vrei sai il tii spre 30.000km. Cred va trebuie schimbat dupa 15.000km si doar daca mergi ca pensionarii poti sa il tii 30.000 km.1 point
-
Poate de aia s-a dus semeringul la cutie, ulei prea mult, frig, uleiul se mai ingroasa undeva forteaza.1 point
-
Bonusul e de la cauciucuri sau jante cel mai probabil. Cutia merge un pic diferit la cald fata de rece si la mine. Se simte putin diferit, te vei obisnui. Nu se face adaptare dupa schimb ulei. Si asa, adaptarea aia e vrajeala, in scurt timp merge la fel.1 point
-
Navigatia nu are absolut nimic, merge de a 2a zi montata pentru testare pe fostul meu B7 fara nicio problemă. A facut si o deplasare dus intors la drum lung Bucuresti-Sibiu. Nu stiu ce s-a intmplat atunci, probabil On-off-ul repetat din butonul touch a bagat navigatia in ceață. Daca vrei sa opresti si sa repornesti navigatia o faci asa cum ti-am arătat?1 point
-
1 point
-
Buna seara. Pe RNS315 din dotarea masinii din semnatura(jetta 2014 Hybrid) mai se afiseaza si info despre modul de functionare a masinii. Aceste info mai pot fi afisate si pe un RCD330 ? Ma intereseaza sa il schimb numai datorita hartilor pt EE de la VW care sunt sub orice critica. E penibil sa stau cu un GPS dedicat,( cu IGo) in ventuza pe parbriz cand am GPS in RNS315. Fiind purtator de ochelari ecranul tel. este destul de greu de utilizat ca sa folosesc GPS ul lui , asa ca trebuie sa folosesc GPS dedicat care are ecran de 7' Un exemplu de ce se afiseaza in plus pe RNS in atach .Mai afiseaza si alte date dar doar am exemplificat cu aceste 2 poze. Multumesc pentru timpul Dumneavoastra.1 point
-
Si in parcare ai stat cu centura pusa? Ai avut macar 4 Km/h de la ultima oprire? Asta scrie in carte, degeaba imi da un hater minus. Sau ai luat temperatura la baterie sa vezi daca nu-i rece? Nu conteaza ca motorul este cald. Daca nu sunt indeplinite conditiile urmatoare si poate si altele, nu merge SS si gata, si nu are nimeni de unde sa stie de ce nu merge. (citez ce am scris mai sus cu cateva posturi): Ca sa functioneze SS trebuie sa ai usa soferului inchisa, centura pusa, capota inchisa, sa nu ai remorca, motorul sa nu fie foarte rece sau foarte infierbantat, bateria incarcata si buna, DPF sa nu fie in regenerare, sa nu ai multi consumatori porniti (incalzire scaune, AC), bateria sa aibe temperatura normala, viteza de la ultima oprire sa fie peste 4Km/h.1 point
-
Am dat o inimioară pentru masina, pentru pozele de la Sirnea si pentru sacrificiul îndurat cu pietrele pe sub masina la filmarea cu Haldex-ul, in beneficiul comunității vwforum.1 point
-
Rezolvat. Problema era Termostatul. Avea circuitul intrerupt1 point
-
O poza cu volanul ... si un scurt video cu descrierea Virtual Cockpit-ului. Miercuri am facut prima iesire .. acolo unde ii este locul la o astfel de masina. Se comporta bine pe zapada, dar totusi fizica isi zice cuvantul. Nu inseamna ca esti zmeu pe drum, pentru ca ai 4x4 si cauciucuri de iarna. Intre timp am si facut prima pana, un ciob de sticla care a necesitat un petic de 12cm!1 point
-
Am mai dat saptamana aceasta inca vreo 10 maxim 15% jos din namolul acumulat dar totusi simt ca 5% tot a mai ramas.... Cu toate ca scutul metalic acopera toata partea frontala , namolul tot a intrat pe laterale La rotile din fata surprizator a fost extrem de putin , dar la rotile din spate..... Asa ca dupa inca 2 spalari exterioare ( mai mult pe dedesubt) si alte aprox 20 fise la sapalatorie self service , ajung cam la 95% din namol sa fie dat jos. Am verificat toate burdufele si bratele si sunt toate ok , nu am descoperit pagube facute de namol in afara de dauna psihica facuta unui obsedat de curatenie dar tot zic ca a meritat distractia. O sa urmeze o spalare pe dedesubt la o spalatorie dedicata , dar fara scut montat . Plus ca mai am de curatat in interiorul basculelor spate , acolo a mai ramas , in rest cam luceste pe dedesubt.1 point
-
Depinde cate leduri are? Ca idee poti inmulti numarul de leduri cu 3v si afli aprox tensiunea de iesire a balastului. La iesire sunt 4 terminale, 2 pt alimentarea ledurilor si 2 pt un senzor de temperatura de pe bara de leduri. In partea de intrare ai 3 pini. Masa, +12v si un smenal de intensitate pwm. Da mai multe detalii despre ce far vrei si vedem ce solutii exista.1 point
-
Si la mine se aprind in 3 culori, nu am stat sa vad cand se aprinde fiecare.1 point
-
modulul confort receptioneaza telecomanda. Acesta este in spatele torpedoului. dar, 90% din cazuri, problema este din telecomanda, asa cum ti-a spus deja Flo - poti proba acest lucru, sincronizand o alta telecomanda1 point
-
La multi ani tuturor si fie sa fim sanatosi si sa ne bucuram de lucrurile dragi! Luna decembrie a fost pentru masina si mine o perioada buna de legat o legatura, am strabatut prin tara ceva peste 1500km si acum pot oferi un feedback si mai bun decat dupa drumul de adus din DE unde a fost doar autobahn, insa in RO altul e habitatul in care alearga. Desi Quattro imi este arhicunoscut, ceva nou a fost faptul ca pentru prima l-am testat cu cauciucuri allseason, al caror adept nu sunt nicidecum insa asa a fost sa fie anul acesta. Allseason cam sucks in conditii de iarna serioasa si zapada mare, de drum sunt ok chiar si unde este ceva zapada insa pe drumuri ca cele din poze nu au un grip bun si quattro lucreaza overtime sa compenseze. Au fost si momente in care garda mai mare a vechiului Allroad ar fi fost de ajutor, aceasta chiar si pe modul Lift nu e foarte ridicata si am ramas putin suspendat avand nevoie sa fiu impins sa ies de acolo, formasem si gheata sub roti tot patinand, nu mai aveam deci nicio sansa onorabila de a scapa decat prin a fi impins :). Ca si confort masina e foarte ok, nici nu ma asteptam la altceva de la suspensia pe aer, de asta am si cautat-o ca optiune, am fost pe niste drumuri gen Rucar-Bran sau Covasna-Comandau, cu asfalt unele dar foarte prost si suspensia le filtreaza foarte bine in modul Confort. Webasto e super pe vremea asta, daca il las 30min dimineata e cald in masina si geamurile complet dezghetate, e o senzatie super misto. Legat acum de motor, pe Drive se simte nevoia de cuplu ceva mai mare intrucat nici nu retrogradeaza mult in jos, in S insa e cateodata parca prea violenta, daca sunt la 70-80kmh si apas pedala de acceleratie mai tare, fara kickdown, retrogradeaza in tr a 2a si intr-adevar fuge bine, insa nu vreau mereu asta, e usor violenta plecarea si capeti viteza repede iar apoi esti nevoit sa franezi, inca trebuie sa mai lucrez la partea asta. E drept ca e addictive, evacurea pentru una stock se aude fain cand e bine incalzita si o urci in turatie iar motorului ii place in ture. Ca si consum, nu am scazut sub 9% extra-urban, si asta la un mers decent, fara prea multe abuzuri, consumul pe ultimii 2000km la o medie orara de 31kmh, este de 13,6L. Este deci un motor gurmand as zice, insa evident si masa mare isi spune cuvantul. Dar ador mirosul de benzina cand ii dau sa pape :).1 point
-
1 point
-
Este o unitate cu windowsCE deci poti instala un iGo Primo versiune WinCe1 point
-
1 point
-
Mai mergi cu el o perioada vezi cum evolueaza zgomotul la motor. In general Ravenol este laudat pentru diminuarea zgomotului . Stiu un Passat B7 cu peste 400.000 km care foloseste tot ulei 5w30 fara probleme.1 point
-
1 point
-
@incepatorcj accelerarea lina nu te ajuta deloc la consum, chiar din contra. Ideal este sa ajungi cat mai repede la viteza dorita si sa mergi constant dupa aceea. Si sa folosesti frana cat mai rar posibil.1 point
-
1 point
-
Ce treaba are una cu alta ? Mai ramane sa legi lichidul de racire cu cel de spalat parbrizul. @titizmok e interpretabila chestia cu menajatul. Dar daca ai merge "batraneste" ai ajunge < 1L / 15.000km. Ceea ce e ok.1 point
-
Tot un 1.4 TSI, 122 CP (90 kw), cod CAXA din 2008 am si eu pe un golf plus. Mai am 2000km si trebuie sa fac schimbul. In carte am vazut normele VW504 00, VW 503 00 pentru long life si VW504 00, VW 502 00 fara long life. Masina a fost cumparata dupa schimbarea distributiei la 128000km si nu stiu ce s-a pus in motor (la ulei ma refer). As incerca un Mobil 5W40. Ar fi ok? Multumesc.1 point
-
Daca citesti manualul de intretinere (2007) ai 5w30 si 5w40 restul sunt vorbe si can-can.-1 points
-
nu mai gasesti uleiuri cu formule din 2007. au evoluat, la fel si manualele cand le mai gasim online actualizate. dar ghidurile de ulei sunt cel mai usor si sigur actualizate. nu sunt facute de astrologi, nu au *stelute, ordinea aia in care recomanda e cea mai buna conform specificatiilor producatorului (vw). restul sunt mituri. ps: cand te duci la doctor nu-ti da medicamentele care erau pe piata in anul nasterii tale.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00