Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.01.2019 în toate secţiunile

  1. Salutare, va prezint si eu jucaria mea, la baza este o Octavia 2 vRS motor 2.0 benzina 200 cp. Modificari: Bara fata facelift completa cu spalatoare faruri Faruri interior negru cu led Proiectoare Hella led cu interior negru Plafon+capace oglinzi negre Spoiler bara fata+grila masca fata+praguri Milotec Volan Octavia 2 Rs Facelift Plafoniera W8 leduri rosii Jante vara Neptune 18" negre Octavia 2 Rs Facelift Jante iarna 18" Octavia 3 Rs + multe altele
    5 points
  2. O poza cu volanul ... si un scurt video cu descrierea Virtual Cockpit-ului. Miercuri am facut prima iesire .. acolo unde ii este locul la o astfel de masina. Se comporta bine pe zapada, dar totusi fizica isi zice cuvantul. Nu inseamna ca esti zmeu pe drum, pentru ca ai 4x4 si cauciucuri de iarna. Intre timp am si facut prima pana, un ciob de sticla care a necesitat un petic de 12cm!
    4 points
  3. O nouă escapadă prin zăpadă la -10° ?
    3 points
  4. La multi ani ! Azi am mai schimbat cate ceva la golf : - 4x bujii incandescente beru - garnitura capac - furtune frana fata - geam oglinda dreapta - curea accesorii 140.xxx km. urmeaza sa pun si franele pe spate, iar la vara o revopsire completa + reconditionat 2 aripioare la scaunul pasager si va arata cum trebuie, zic eu .
    3 points
  5. Uf...de asta sunt mai frumoase traseele in zapada. Sunt suficiente 5 fise sa fie din nou curată ?
    3 points
  6. Inca cativa km si facem 30.000 ... zilele astea am iesit putin la aer curat prin zona Predeal si cum nu am fost inca la Susai, am zis sa dau o fuga. Pacat ca m-am hotarat cam tarziu, cand se inserase deja dar cum mi-am luat o "ventuza" pentru GoPro, am zis sa o si incerc Drumul pana la Susai este foarte frumos, multa zapada si destule portiuni cu gheata, erau cam -13 grade ... Nu am avut nicio problema, masina s-a comportat foarte bine iar haldexul si-a facut datoria. Pacat ca cei din masina erau dupa o masa copioasa si au protestat la incercarile mele de a merge mai alert Un mic filmulet de pe traseu, pe fundal se aude un zgomot infundat (deranjant) de la zapada care "scartaie"
    2 points
  7. Dupa ce am condus mașini cu halogen, cu xenon “inteligent” cât si cu LED “inteligent” de la acelasi producator, personal consider ca avantajul major al farurilor cu LED consta in posibilitatea de a controla mult mai precis ce si cat anume iluminezi. Lasand la o parte distantele de iluminare de peste 500m sau zecile de diode cu care încearcă broșurile de marketing sa ne imbie, dupa ce vei conduce măcar o data pe timp de noapte pe drumurile noastre naționale o mașina cu un sistem de iluminare LED suficient de avansat (DLA, ILS, IHT, etc. - alegeti voi acronimele care va plac mai mult!) si vei vedea cum “decupeaza” masina care circula in fata ta sau care vine din sensul opus in timp ce păstrează activa faza lunga si lumineaza perfect ambele laturi ale drumului permițându-ți sa observi câini, pietoni sau biciclisti, nu vei mai dori sa încerci altceva. Tot din experiența personală xenon-ul si LED-ul lasă impresia ca sunt mai slabe pe carosabil umed, dar înclin sa cred ca este mai mult o iluzie, prin faptul ca nu creeaza o “ambianta” luminoasa a “scenei” pe care o privești - sper ca ma pot face înțeles! - deși obiectele aflate la distanță se văd la fel de bine. Disclaimer: Informațiile prezentate mai sus reprezintă opinii strict personale si nu reprezintă “adevarul absolut”.
    2 points
  8. adica in cazul lui , trebuia schimbat uleiul din cutie doar ptr ca a fost data jos cutia ?
    2 points
  9. Am mai dat saptamana aceasta inca vreo 10 maxim 15% jos din namolul acumulat dar totusi simt ca 5% tot a mai ramas.... Cu toate ca scutul metalic acopera toata partea frontala , namolul tot a intrat pe laterale La rotile din fata surprizator a fost extrem de putin , dar la rotile din spate..... Asa ca dupa inca 2 spalari exterioare ( mai mult pe dedesubt) si alte aprox 20 fise la sapalatorie self service , ajung cam la 95% din namol sa fie dat jos. Am verificat toate burdufele si bratele si sunt toate ok , nu am descoperit pagube facute de namol in afara de dauna psihica facuta unui obsedat de curatenie dar tot zic ca a meritat distractia. O sa urmeze o spalare pe dedesubt la o spalatorie dedicata , dar fara scut montat . Plus ca mai am de curatat in interiorul basculelor spate , acolo a mai ramas , in rest cam luceste pe dedesubt.
    2 points
  10. @Casio 68 Am cumparat acelasi ulei din De, cifra, cod de bare... Nu era altul pe care sa scrie LL3, doar acesta cu sigla vw pe eticheta. Mai era o varianta de 5w30 dar mai ieftina si nu scria LL.
    2 points
  11. Stiu ca e chestie de gusturi, dar bara față cu buza proeminenta de jos, pleoapele de pe faruri si chenarul grilei de radiator nu au un aspect fluid, sunt niste adiții care impreuna nu dau bine, no offence! Lipseste si sigla vRS pe grilă, vrei sa fie sleeper sau un vRS? Doar intreb, nu vreau sa iti tai din elan, pana la urma fiecare cum ii place. Se vede ca e o skoda dar nu se intelege din prima ce este ori mesajul trebuia sa fie clar cand o vezi in oglinda: "este un VRS, puteti sa va dati la o parte". Am vazut multe golfuri 5 doar cu bara față de GTI (probabil +50cp). Motorul in schimb are potențial, jantele arata bine. Ai si o poza cu spatele masinii?
    1 point
  12. s-a taiat ursul la deget fain Virtual Cockpit , ai cu ce sa te joci cand astepti pe cineva in masina
    1 point
  13. Bv, tine-o tot asa ! P.S. @bgd_b92 masina merge f bine, tu exagerezi cateodata !
    1 point
  14. Proaspat posesor de Octavia 1.0 Style, luata SH. Bucuresti - Iasi , mers linistit, inca ne cunoastem.
    1 point
  15. Am fost la un mecanic si a umblat pe la reglaje la timonerie si cand a desfacut pe acolo la furtune, dupa ce a pus la loc a ramas un bec aprins in bord si a zis ca o sa dispara singur. Aveti idee dupa cat timp dispare? Si imi scrie in bord emission garage
    1 point
  16. Colegi de forum....asa fac motoarele astea la diferite temperaturi...asta de prin 2009 de cand a aparut tsi ul. Asa fac toate...
    1 point
  17. Intradevar exista doua tipuri de supapa pe acelasi motor ALZ chiar daca sunt din acelasi an. De exemplu a mea nu are vacum pe supapa si implicit nici N112 care o comanda Cand am schimbat ecu aveam eroare pe N112 ca nu exista pe masina mea. Rezolvarea a fost sa pun o rezistenta pe pinii din ecu corespunzatori la N112 ca sa pot stinge chek engine Pompa de aer secundar am aruncat-o de vreo 5 ani si de atunci nici o problema .
    1 point
  18. Valorile funinginii arată că și-a făcut regenerarea și a făcut-o bine! De obicei rămân câteva grame, limita maxima este 24. La 27 grame într-adevăr era depășită dar totul e bine acum. E frig și dacă pornești căldura imediat urcă la 1000 ture dar e normal, ai căldură mai repede. Pentru tremurat aruncă o privire la injectoare, ai grijă și de unde bagi motorină, la cum s-au dat peste cap lucrurile, la ora asta recomandările sunt inutile. Motorina arsă pute groaznic acum, au păstrat în continuare biodieselul și au băgat tot felul de chestii pentru a nu îngheța. Părerea mea e că nu sunt normali, își bat joc de mașinile noastre. Nu era suficient că iarna uleiul era contaminat din belșug cu motorină, acum e contaminat și cu biodiesel care este foarte păcătos ajuns în ulei. Eu țin o sticlă transparentă cu motorină în portbagaj. Înainte de a porni dimineața mă uit mai întâi la ea.
    1 point
  19. Am completat cu CO 98 de la statia de unde alimentez de obicei si s-a mai ameliorat situatia. Din moment ce nu s-a aprins nimic in bord, am considerat ca nu e cazul sa scot benzina. Oricum ramane o experienta neplacuta cu cei de la Rompetrol, fiind singura si sper eu, ultima. Vis-a-vis de aditiv in benzina ramane sa mai studiez aspectul. I-as pune preventiv ceva de la LM dar inca nu sunt convins ca merita sau nu. In manual parca am citit ca se accepta aditivi doar cei agreati de VW si doar la recomandarea lor, insa care sunt aia, o sa ma interesez cand fac inspectia la reprezentanta in vara. Vis-a-vis de CO95 sau 98 pot sa spun ca am pus o buna bucata de timp CO 95 si a fost ok insa cu 98 am observat ca masina merge mai bine, consuma mai putin iar sistemul start/stop e mult mai silentios. In manual scrie min95 dar nu si max. Avand in vedere ca nu fac foarte multi km anual-in jur de 10k, consider ca e mai ok cu 98, plus ca teoretic ar trebui sa fie mai aditivata.
    1 point
  20. desfa yala si curata colectoarele la motorase. Daca tot ajungi acolo, recomand sa inlocuiesti si switch-ul
    1 point
  21. La multi ani tuturor si fie sa fim sanatosi si sa ne bucuram de lucrurile dragi! Luna decembrie a fost pentru masina si mine o perioada buna de legat o legatura, am strabatut prin tara ceva peste 1500km si acum pot oferi un feedback si mai bun decat dupa drumul de adus din DE unde a fost doar autobahn, insa in RO altul e habitatul in care alearga. Desi Quattro imi este arhicunoscut, ceva nou a fost faptul ca pentru prima l-am testat cu cauciucuri allseason, al caror adept nu sunt nicidecum insa asa a fost sa fie anul acesta. Allseason cam sucks in conditii de iarna serioasa si zapada mare, de drum sunt ok chiar si unde este ceva zapada insa pe drumuri ca cele din poze nu au un grip bun si quattro lucreaza overtime sa compenseze. Au fost si momente in care garda mai mare a vechiului Allroad ar fi fost de ajutor, aceasta chiar si pe modul Lift nu e foarte ridicata si am ramas putin suspendat avand nevoie sa fiu impins sa ies de acolo, formasem si gheata sub roti tot patinand, nu mai aveam deci nicio sansa onorabila de a scapa decat prin a fi impins :). Ca si confort masina e foarte ok, nici nu ma asteptam la altceva de la suspensia pe aer, de asta am si cautat-o ca optiune, am fost pe niste drumuri gen Rucar-Bran sau Covasna-Comandau, cu asfalt unele dar foarte prost si suspensia le filtreaza foarte bine in modul Confort. Webasto e super pe vremea asta, daca il las 30min dimineata e cald in masina si geamurile complet dezghetate, e o senzatie super misto. Legat acum de motor, pe Drive se simte nevoia de cuplu ceva mai mare intrucat nici nu retrogradeaza mult in jos, in S insa e cateodata parca prea violenta, daca sunt la 70-80kmh si apas pedala de acceleratie mai tare, fara kickdown, retrogradeaza in tr a 2a si intr-adevar fuge bine, insa nu vreau mereu asta, e usor violenta plecarea si capeti viteza repede iar apoi esti nevoit sa franezi, inca trebuie sa mai lucrez la partea asta. E drept ca e addictive, evacurea pentru una stock se aude fain cand e bine incalzita si o urci in turatie iar motorului ii place in ture. Ca si consum, nu am scazut sub 9% extra-urban, si asta la un mers decent, fara prea multe abuzuri, consumul pe ultimii 2000km la o medie orara de 31kmh, este de 13,6L. Este deci un motor gurmand as zice, insa evident si masa mare isi spune cuvantul. Dar ador mirosul de benzina cand ii dau sa pape :).
    1 point
  22. Janta va fi cu 11 mm catre exterior fata de janta standard pentru modelul tau 6.5J et 50 cu 205/55 R16 . Si eu cred ca nu o sa ai probleme sa atinga in aripa , dar nimic nu e garantat avand in vedere ca jantele pe 16 cu et44 nu sunt official suportate.
    1 point
  23. Am lăsat în spate Maramureșul sub zăpadă. Am ajuns acasă la Cluj, alimentam și mâine dimineață devreme pornim spre București!
    1 point
  24. da, si nu obstructioneaza luneta.
    1 point
  25. O idee buna cu valizele in picioare.
    1 point
  26. Salutare, Noutati doar de sezon, plimbare si voie buna. Butonul incalzire scaun a revenit in top 3 favorite, laolalta cu cel pt parbriz. Am aplicat banda izolanta pe toate usile, au disparut astfel diverse zgomote si zanganeli.
    1 point
  27. dar pana se vinde am zis sa mai atasez cateva poze facute azi dupa o lunga asteptare la spalatorie
    1 point
  28. Niste poze frumoase, ceva sa placa la toata lumea nu pui?
    1 point
  29. Venit cu Mos Craciun pe 24.12.2018 Impresii? La drum se comporta legat. Adica tot cu totul. Nu se aude motorul. Echilibrat in viraje. Ajunge instant la 100km/h. Consum? Calculat dupa vreo 240 km cam 7.7 - 8%. Drum si pe centura cam 70% si in oras in trafic. Cam atat deocamdata.
    1 point
  30. Revin cu feedback de la schimbul din decembrie 2017 cu Ravenol VST. Am facut in aproape 12 luni fara 2 saptamani ~5700km cu uleiul, iar fata de Motul Specific 5w40 consumul de ulei a scazut de la 350-400ml/1000km la 230-250ml, cu toate ca stilul meu de condus a devenit semnificativ mai agresiv, am mers cu softul setat mai agresiv si am mers ceva mai mult in oras. Iarna pornirile la rece sunt mai "calme" fata de uleiul anterior, iar motorul e o fractiune mai silentios in primele clipe dupa pornire. In concluzie am achizitionat noul Ravenol VST USVO pentru schimbul ce urmeaza sa-l fac. Abia astept la prima-vara sa vad cum va iesi de uzat tachetul la pompa de inalta presiune cu Ravenol fata de Motul.
    1 point
  31. Donatorul a sosit.. poate bandourile spun mai multe. ?
    1 point
  32. Si.. am cam spart motorul. Mi-a sarit cureaua de accesorii la ce distributie si mi-a “pupat” supapele. Nu-i problema, revenim cu ceva mai mare, mai bun!
    1 point
  33. 1 point
  34. Salut, am intrat si citesc postarea dar mi-au furat privirea pozele, asa ca intai am balit cateva minute doar la poze fara sa citesc textul. Mi-a cazut repede fisa ca e vorba de Sirnea, am fost de multe ori acolo e una din zonele favorite ale noastre. Cazare la casa aia cu acoperis rosu aprins, casa Alinei, recomand daca nu ai mai fost, e ceva unic. Ma bucura faptul ca mai sunt oameni care isi gasesc timp sa iasa dintre betoane si oameni pe fuga, stresati, tristi.
    1 point
  35. Mai dezmortim putin topicul , aproape 28k km, am mai scos-o putin la aer de munte. Daca tot se anunta frumos afara, am stat doua zile in Sirnea la Pensiunea Soarelui (cladirea alba din varf de deal in prima imagine). Zona este superba, liniste desavarsita, serviciile de cazare si masa foarte bune Cerul instelat vazut intr-o noapte fara luna de la balconul camerei este greu de descris in cuvinte ... Niste dulai impozanti ne-au tinut companie in toate plimbarile din jurul cabanei Am mai dat de lucru si haldexului pe un drumeag destul de inclinat, acoperit cu praf si bolovanis, cred ca avea 45 de grade inclinare, cand am oprit putin mai sus, s-a ridicat masina de bot . Am filmat intentionat o plecare ... mai in forta, de pe loc, pe panta respectiva sa ma conving ca mai lucreaza si haldexul asta din cand in cand. Am decuplat controlul tractiunii si a iesit asta (are si slow motion la sfarsit) (selectati HD pentru o vizualizare mai buna) : Lasand la o parte faptul ca nu era chiar indicat sa arunc cu pietricele pe sub masina , din fericire nu s-a intamplat nimic, m-am convins ca haldexul intra foarte repede in actiune, puntea spate ajutand foarte repede atunci cand fata pierde aderenta, se vede destul de clar in filmarea cu incetinitorul. Oricum, surprinzator este faptul ca la inclinatia aia si la praful care era, avand controlul tractiunii activat, masina nu a patinat absolut de loc, a plecat de pe loc ca si cand ar fi fost pe drum drept. Ca sa le fac sa patineze a trebuit sa dezactivez controlul tractiunii. Acum, asteptam zapada ...
    1 point
  36. Mustang GT 5.0 V8 - Wasted ?
    1 point
  37. Daca vrei obligatoriu tips-uri stanga-dreapta eu as pune bara RS si ornamentele specifice.. 4 tips-uri rotunde sunt mult prea mult. 2 tips-uri rotunde, nu se potrivesc cu design-ul colturos al masinii.
    1 point
  38. Am simtit nevoia sa scriu in cateva cuvinte cum se remediaza aceasta problema la Lupo pentru simplul fapt ca mie personal mi-a luat ceva timp pana sa deduc de unde provine problema si mai mult decat atat, dupa ce am rezolvat-o, la aproximativ 1 an a inceput din nou sa mearga greu maneta de la schimbator. Imi rezerv dreptul de a spune ca este o problema de conceptie a celor de la VW. Pe cutia de viteze este un suport ( extrem de greu de desfacut ptr ca unul dintre suruburi este situat in dreptul senzorului de kilometraj si nu intra nici o tubulara) care contine cele doua axuri de care se prind cablurile de la timonerie . Axurile trec prin suport si au bucse din plastic sau teflon nu mi am putut da seama exact . Problema apare probabil datorita solutiilor folosita iarna la deszapezire sau doar a apei care ajunge din belsug in acea zona joasa a cutiei de viteze si consta in oxidarea canalelor prin care trec bucsele si axurile si intepenirea lor. In concluzie este necesara demontarea acelui suport demontarea axurilor din bucse si slefuirea bucsilor cu hartie abraziva sau alezarea lor cu freza sau burghiu daca aveti unde pana cand axul se roteste usor dar fara sa capete joc in bucsa. apoi se unge cu vaselina din belsug mai ales la capete pentru a impiedica patrunderea apei pe langa bucse. Dupa aceasta operatie cutia de viteze o sa va fure schimbatorul din mana de nu o sa va mai recunoasteti masina.
    1 point
  39. Pentru cei care au nevoie de codari aditionale pe RCD:
    1 point
  40. Este. Asta folosesc si eu pt servisare long life. Asta a folosit si neamtu' dinaintea mea.
    1 point
  41. Eu am 1.9TDI PD,fara DPF si service-ul este QG1,long life,am bagat Castro Edge 5w30Fst cu norma 504/507,oare a fost bine ceea ce am pus?Multumesc
    1 point
  42. Salut. Eu am comandat pe 17.12 tot octavia 3 fl style 1.5 TSI si in contract am termen 25-30 saptamani dar cei de la avia mi-au spus ca undeva la jumatatea lui Aprilie o sa ajunga masina. De cand ai dat avansul ti-au mai comunicat ceva?
    0 points
  43. Am cautat pe net recomandari pt cutii aisin si m-am hotarat sa il schimb. Nu l-am schimbat la dealer. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.aisinaftermarket.jp/en/products/atf/images/atf_a2_CFEx_AFW%2B.pdf&ved=2ahUKEwjdwvOLp-PdAhXFy6QKHfLYAMQQFjABegQIBhAB&usg=AOvVaw0VNS9VkXlrPJEyviHIAzlz Nu pot sa pun fisier are 8 mb
    -1 points
  44. Da, e cam multicel! Asta e, i-am dat, am scăpat de ei. ?
    -1 points
  45. unde sunt aceste specificatii? si actualizate. ghidurile de ulei sunt actualizate cu ajutorul producatorilor. regula e sa respecti norma vw(actualizabila si ea) , iar vascozitatea la rece cu cat e mai mica cu atat mai bine. cresterea vascozitatii cu nr de km e un mit ilogic si daunator. uleiul oe vw e 0w-30, vapsoil e 0w-30, fiindca cea mai buna norma vw se gaseste acum pe cea mai optima vascozitate.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!