Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.01.2019 în toate secţiunile

  1. Salutare, va prezint ce mi-am facut cadou de Craciun. Desi cautam cu incapatanare o Skoda Superb, m-am ales cu un VW Passat. Masina are 161000 km. Motorul este de 1.6 - CAYC cu soft la 140 cai, pozele sunt cu jantele de vara de 18', acum are jantele de otel si e cam murdara. Masina are suspensie sport eibach pro kit Desi multi m-au speriat de varianta 1.6, pot sa zic ca sunt multumit de cum merge, consumul mediu este de 7l/100 km. Am dat si de 2 mici probleme, s-a stricat broasca de la haion si are spart furtunul lichidului de parbriz in zona portbagajului, dandu-mi eroarea de haion deschis. Marti este programata la schimbul de ulei, filtre si cele 2 probleme mentionate. Mai trebuie sa schimb bateria, la testul din reprezentanta mi-au spus ca trebuie schimbata. Am si eu un tester de baterie si imi arata ca e half charged, chiar si dupa ce a stat 8 ore la incarcat.
    2 points
  2. La multi ani tuturor si fie sa fim sanatosi si sa ne bucuram de lucrurile dragi! Luna decembrie a fost pentru masina si mine o perioada buna de legat o legatura, am strabatut prin tara ceva peste 1500km si acum pot oferi un feedback si mai bun decat dupa drumul de adus din DE unde a fost doar autobahn, insa in RO altul e habitatul in care alearga. Desi Quattro imi este arhicunoscut, ceva nou a fost faptul ca pentru prima l-am testat cu cauciucuri allseason, al caror adept nu sunt nicidecum insa asa a fost sa fie anul acesta. Allseason cam sucks in conditii de iarna serioasa si zapada mare, de drum sunt ok chiar si unde este ceva zapada insa pe drumuri ca cele din poze nu au un grip bun si quattro lucreaza overtime sa compenseze. Au fost si momente in care garda mai mare a vechiului Allroad ar fi fost de ajutor, aceasta chiar si pe modul Lift nu e foarte ridicata si am ramas putin suspendat avand nevoie sa fiu impins sa ies de acolo, formasem si gheata sub roti tot patinand, nu mai aveam deci nicio sansa onorabila de a scapa decat prin a fi impins :). Ca si confort masina e foarte ok, nici nu ma asteptam la altceva de la suspensia pe aer, de asta am si cautat-o ca optiune, am fost pe niste drumuri gen Rucar-Bran sau Covasna-Comandau, cu asfalt unele dar foarte prost si suspensia le filtreaza foarte bine in modul Confort. Webasto e super pe vremea asta, daca il las 30min dimineata e cald in masina si geamurile complet dezghetate, e o senzatie super misto. Legat acum de motor, pe Drive se simte nevoia de cuplu ceva mai mare intrucat nici nu retrogradeaza mult in jos, in S insa e cateodata parca prea violenta, daca sunt la 70-80kmh si apas pedala de acceleratie mai tare, fara kickdown, retrogradeaza in tr a 2a si intr-adevar fuge bine, insa nu vreau mereu asta, e usor violenta plecarea si capeti viteza repede iar apoi esti nevoit sa franezi, inca trebuie sa mai lucrez la partea asta. E drept ca e addictive, evacurea pentru una stock se aude fain cand e bine incalzita si o urci in turatie iar motorului ii place in ture. Ca si consum, nu am scazut sub 9% extra-urban, si asta la un mers decent, fara prea multe abuzuri, consumul pe ultimii 2000km la o medie orara de 31kmh, este de 13,6L. Este deci un motor gurmand as zice, insa evident si masa mare isi spune cuvantul. Dar ador mirosul de benzina cand ii dau sa pape :).
    2 points
  3. Nu cumva se aude din dreptul tetierei dreapta-fata?
    1 point
  4. aceasi problema am si eu la un audi a4 b6 2.0 alt 1l la 1000 km ,cineva mia recomandat valvoline 10w60 vrs race full sintetic ,cica ar scadea consumul considerabil
    1 point
  5. Imi mentin opinia, s-au pus diferite motoare in functie de seria masinii in acea perioada, dar pentru ATJ, pentru debitmetru, este codul de mai sus.
    1 point
  6. Sa zicem ca prinde culoare ...
    1 point
  7. Hai ca incerc sa raspund eu. 1. Intretinere: Am 14 luni cu masina si, pana acum, nu m-a costat nimic. In primavara o sa schimb totusi filtrul de polen pentru ca mi se pare oricum deja prea mult, mai ales in Bucuresti. Mai am vreo 14.000km pana la revizia de 30.000km si nu stiu exact ce presupune aceasta... teoretic ar trebui sa presupuna schimbul filtrului de polen si o inspectie a masinii, pentru ca alte consumabile nu prea are... pana si placutele de frana se schimba mai rar deoarece masina se foloseste mai mult de frana regenerativa. 2. Incarcare: Masina se poate incarca in 3 moduri: AC la 230V - la priza de acasa AC pe Type2, mufa normala pentru masini electrice - la statii de incarcare DC pe CCS, mufa de incarcare rapida - la statii fast-charge Masina poate incarca 2,4 kWh la 230V, 3,6 kWh pe Type 2 si 50 kWh pe CCS. Avand in vedere ca bateria este de 18,6 kW, incarcarea dureaza cam 6 ore la priza normala, 4-5 ore pe Type 2 si 20-30 de minute pe CCS. Acasa, la un pret de 0,5 lei/kW, o incarcare full costa ~9 lei. Trebuie sa vezi exact, pe factura ta de energie electrica, cat costa un kW ca sa poti sa faci calculul. 3. Garantie Masina are garantia standard VW de 4 ani. 2 oferiti de fabrica si 2 oferiti de importator. Bateria are garantie 8 ani timp in care, daca scade sub 75% capacitate, se schimba gratuit (nu ar trebui sa fie cazul). 4. Autonomie Minim am vazut cam 70-80km range iarna, cu caldura pornita. Maxim cam 130km, desi am vazut si 160-170km cand coboram de la munte. 5. Portbagaj E mic. Suficient pentru niste cumparaturi sau bagajele pentru un weekend a 2 persoane. Este o masina de oras. 6. Spatiu E ok pentru 2 adulti si 2 copii in spate. Poate chiar 2 barbati in fata si 2 fete mai micute in spate dar nu poti sa bagi doi adulti de 1.80 unul in spatele celuilalt. Iarasi, vorbim de o masina foarte mica de oras... Masina are strict 4 locuri, nu 5. 7. Casco Depinde mai mult de sofer si de oras decat de masina. Eu platesc 500 de euro/an la Allianz. 8. Costuri anuale. In 15.000km si un an de zile eu am platit ~100 de lei (am exclus lichidul de parbriz, RCA, Casco, vigneta si alte costuri care se aplica tuturor masinilor) dar incarc in general la statii gratuite (cel mai mult la Kaufland cand fac si cumparaturi) asa ca aceste costuri pot fi total diferite pentru cineva care foloseste masina altfel.
    1 point
  8. Si cam asa trebuie sa treci in noul an: fara erori. Am scapat si de eroarea de airbag. Schimbat spira de pe senzorul unghi volan si gata Doar spira am schimbat-o ca nu aveam chef sa codez cealalta spira pe masina am cu AJ in coada (era cu 10 pini panglica) si asta era cu AP (7 pini). Oricum, partea de sus (5 /2) nu era folosita si pot pune pe ei incalzirea in volan La multi ani si drumuri bune!
    1 point
  9. Oare cum a fost ziua de azi ? Ne-am distrat sau nu ? Un traseu frumos pe Valea Argovei . Din cand in cand merita sa o mai murdaresc , pentru senzatia aia unica de a te lupta cu namolul cu anvelope de iarna simple Nu am ramas deloc impotmolit ! De fapt nici unul din colegii participanti nu a ramas! Cred ca cineva sigur a pierdut un pariu .....ca Tiguanul va fi cel care ramane intepenit dar se pare ca nu a fost sa fie ! Dupa o spalare la iesire din traseu si alte 10 fise la spalatorie Self Service doar cam 80% din namol a fost dat jos. Am dat kile intregi de namol cu paie de la planetare si bascule . Mai am de curatat motorul , am vazut ca pe scut sunt cateva degete de namol depuse Asa ca va urma o spalare de motor , cu scutul dat jos. A meritat !
    1 point
  10. Nu exista nicio problema - se muta carcasa fata de Golf 5, cu tot cu butoane, se muta padurile cu carbon de la ceasul de Golf 5 in cel de Touran (pt a face functionale butoanele), se scot betele.....hihihi... de pe placa de Touran.... se mai decupeaza un pic pe acolo - si o sa fie exact de Golf 5. Crede-ma, am facut de multe ori asta. Mai departe, ce alegi tu sa cauti...e optiunea ta.
    1 point
  11. @Andrei_TTR oil ash este zgura care se aduna în dpf și nu poate fi scoasă prin nici un procedeu. Tot ce vezi pe net, se referă la eliminarea funinginii care datorită regenerarilor întrerupte/ratate se adună în cantitate prea mare și nu mai poate fi eliminată prin regenerare. Ca să înțelegi ce este oil ash uită-te într-o centrală termică. Rășinile se depun în anumite zone ale centralei și datorită căldurii se transformă în zgură care este atât de tare încât deseori este imposibil să o îndepărtezi mecanic. Deci, acest lucru este imposibil de făcut în dpf, nu funcționează nici mama soluțiilor și coptul nu știu câte ore în cuptor la nu știu câte grade. La un moment dat această zgură va ocupa un volum atât de mare încât presiunea diferențiala va fi pe măsură și ECU nu va mai putea suporta și va zice să schimbi dpf-ul. Unii producători programează senzorii în așa fel încât au o valoare fixă, care, atunci când se atinge, te obliga să schimbi neapărat dpf-ul. VAG pe multe modele, deși a setat o valoare, permite ca aceasta să fie depășită și abia când presiunea diferențiala atinge valori critice te obliga să îl schimbi. Așa se explică de ce colegi au ajuns la kilometraje impresionante cu dpf-ul original.
    1 point
  12. Indiciul pozei era zăpada! Diferența la care mă gândisem eu era că, a mea nu are zăpadă deloc în timp ce alte mașini sunt pline de zăpadă! PS: Luminile de sub oglindă (puddle lights) fiind aprinse însemna că. la dezarmare, s-au aprins luminile de la ”Follow me home/ leaving home” Nu umblu cu proiectoarele pornite decât la ceață foarte densă și numai în afara localităților!
    1 point
  13. Din păcate nici vremea, nici programul de la serviciu nu mi-a permis sa o spăl si cum se anunță doar ploi și frig în continuare, nu știu dacă o voi mai spăla prea curând. Am reușit cu ajutorul câtorva poze mai vechi să fac un ”before and after” și sper să se vadă diferențele ușor . O săptămână ușoară tuturor!
    1 point
  14. PAi si daca inainte nu se conecta acum de ce s-ar conecta? CA doar la modulul de tf nu ai intervenit. Si daca scoti mufele de la modulul de tf, cum ai vrea sa se mai conecteze telefonul la masina ? Stai ca acum citesc cum trebuie, NU exista RNS510 aftermarket, este o chinezarie si ai gresit topicul. Intreaba in aria dedicata chinezariilor.
    1 point
  15. Masina a costat 46.000 cu tva inclus. Fa un efort si ia-ti motorul asta biturbo cu 240 cai, crede-ma merita din plin. Chiar daca o iei second si cu ceva km, iti recomand cu inima deschisa. Legat de comentarii, eu nu le iau in seama. Consider ca sunt sub nivelul meu si nu am de ce sa intru in polemici.
    1 point
  16. Este jurnalul masinii. Problemele tehnice fac parte din viata masinii. Nu am discutat detalii gen ce masuratori au facut cei de la service, valorile constatate si altel asemenea. Am spus ca am o problema cu ea si am dat cateva detalii. Nu am dezbatut, nu am detaliat problema tehnica, nu am cerut sfaturi, nu nimic... am mentionat ce s-a intamplat. Observ tot mai des tendinta de cenzurare a jurnalului pe motiv ca se discuta detalii tehnice. In majoritatea cazurilor consider ca atitudinea moderatorilor a fost exagerata. Daca deranjez, ma pot opri. Nu este singurul forum, ma pot duce in alta parte.
    1 point
  17. dupa ce demontezi broasca din usa procedezi asa; Demontare protectie - bagi o surubelnita subtire dreapta sub plasticul negru din det A si ridici usor in sus concomitent cu impins usor in sensul sagetii B din partea de sus a imaginii. Montare protectie: in det.E din poza se oserva 2 pinteni negrii. pozitionezi protectia astfel incat pintenul 1 sa intre sub metal iar pintenul 2 sa ramana in afara partii metalice , impingi usor din directia sagetii B" pana cand in zona det A partea neagra se afla in pozitia din det A, dupa care impingi usor din directa sagetii C, pana ce se aude un clic ( clipseaza plasticul negru in locasul de pe baza din plastic alb ). ATENTIE - nu trebuie fortat in nici un fel in pintenii din det E, sunt din ebonita si se rup f repede si nu prea mai ai cum sa-i lipesti. Cum ajungi sa demontezi incuietoarea, ptr passat B7 pasii sunt cam asa: - demontezi fata usa interioara ( tapiteria ) - demontezi dopurile din pozitiile incercuite cu rosu - lasi geamul jos pana cand suruburile de pe sinele macaralei ajung in locasurile incercuite - desfaci suruburile care pind geamul pe sinele cremalierei si scoti geamul din usa. dupa care: - desfaci mufa marcata cu rosu - impingi burduful marcat cu rosu in interiorul usii, demontezi suruburile marcate cu rosu de pe conturul placii pe care sunt montate internele usii ( vezi foto 2 ) - indepartezi placa cu internele, desfaci mufa electrica a incuietoriii,, scoti placa de pe usa si ai acces la incuietoare. - verifici lungimeai cablului care se prinde la manerul usii ( daca este suficient de lung, nu trebuie sa-l mai desprinzi din maner, doar desfaci cele 2 surubri M ... de pe usa si scoti incuietoarea cat iti permite, ii montezi protectia si o pui la loc... in caz contrar, trebuie sa desfaci cablul din maner , dupa care, desfaci suruburile M... ce tin incuietoarea pe usa, scoti incuietoarea ...etc, dupa care montezi tot ce ai desfacut pana acum in ordine inversa. SUCCES !!!
    1 point
  18. Nu e doar optiunea de materiale. Este si diferenta de profil al scaunului. Are o forma ergonomica (nu ca variantele mai ieftine nu ar fi) dar asta are si o tenta sportiva - suport lateral pentru sezut si pentru spatar. Si apropos de sportivitate - un motor de 1 L si 100 cp - nu are nimic in comun cu sportivitatea sau cu economia. Deocamdata asta e singurul motor disponibil in Romania. Probabil din ratiuni economice. Daca alegi varianta Highline care arata cat de cat decent + cutie automata (foarte utila in oras, unde va fi folosita aceasta masina), porneste de la 17k EURO. Mi se pare absolut ridicol acest pret. OK - are ecrane si gizmos si electronica ... si e "frumoasa" (relativ) dar cred ca uitam care este scopul acestei masini: trebuie sa fie mica, ieftina la achizitie si ieftina la intretinere ca sa te misti prin oras.Daca faci o configurare minima: jante, vopsea, scaune incalzite clima si folie pe geamuri ajungi la fix 22.200 k EURO. Ca sa fac o paralela: in 2006 am luat un Clio nou dotat oarecum similar, care a costat fix 9800 EURO. Avea motor 1.5 dCi de 85 cp, clima, muzica si geamuri electrice tot in 2006 am luat un Polo Happy nou 1.4 benzina - masina pe care o conduc si acum: are A/C, comp de bord si 80 cp. A costat 11.200 EURO in 2009 am luat un FORD FOCUS nou 1.8 tdci Titanium: jante, muzica made by SONY (decent) clima bi-zona 115 cp fantastici si o tinuta de drum incredibila. a fost 14.500 EURO In 2017 - un Polo cu motor anemic si o cutie automata costa 22k EURO - si ne mai miram de ce are atata succes DACIA in EUROPA. Ma uit la un SANDERO FULL echiparea PRESTIGE, care in 10.000 EURO iti ofera mai mult decat ai nevoie: navigatie, cruise control, clima, pozitii LED, ESP, 4 airbags, USB, BT, jante, etc. Singurul minus este o cutie automata decenta (ne facem ca nu stim de mizeria aia robotizata Easy-R). Dar am speranta ca in maxim 2 ani vom avea optiune de cutie EDC si pe Sandero - si atunci chiar ca nu mai am cuvinte,,, Scuze - m-a luat valul !!! Cum sa ceri 22k EURO pe un POLO !!!!!!!
    1 point
  19. E codata navigatia cu comanda vocala.Dezactiveaz-o.
    1 point
  20. Pacatoasele motoare TFSI cu un consum foarte mare de ulei dupa ce masina e luata de noua si dupa 30.000 deja incepe sa consume wtf. Am vorbit cu cineva de si-a dat Passatul la schimb care culmea tot consuma ulei, iar cand si-a luat A5 ala era si mai copt ca motor, defect de fabricatie clar din cauza pistoanelor proaste facute segmentii nefacand fata nu pot sa ia uleiul de pe camasa motorului. Problema e ca nu s-a facut rechemare inca la ele pentru ca asta ar costa enorm de mult pentru VAG, lafel ca si in cazul Dieselgate si se anunta falimentul daca continua in acest ritm. Din pacate problema e si la Bmw si la Mercedes, marci de renume ca fiabilitate in anii '80-'90 acum epave in devenire pe roti dupa 5-7 ani de la fabricatie.
    1 point
  21. De preferat sa faci un drum de minim 1.000 km fara oprire si in regimul de condum descris anterior de Ebi. Daca poti faca 2.000 km mai bine! Ata este distanta de parcurs pentru rodajul corect al motorului.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!