Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.01.2019 în toate secţiunile

  1. La multi ani tuturor si fie sa fim sanatosi si sa ne bucuram de lucrurile dragi! Luna decembrie a fost pentru masina si mine o perioada buna de legat o legatura, am strabatut prin tara ceva peste 1500km si acum pot oferi un feedback si mai bun decat dupa drumul de adus din DE unde a fost doar autobahn, insa in RO altul e habitatul in care alearga. Desi Quattro imi este arhicunoscut, ceva nou a fost faptul ca pentru prima l-am testat cu cauciucuri allseason, al caror adept nu sunt nicidecum insa asa a fost sa fie anul acesta. Allseason cam sucks in conditii de iarna serioasa si zapada mare, de drum sunt ok chiar si unde este ceva zapada insa pe drumuri ca cele din poze nu au un grip bun si quattro lucreaza overtime sa compenseze. Au fost si momente in care garda mai mare a vechiului Allroad ar fi fost de ajutor, aceasta chiar si pe modul Lift nu e foarte ridicata si am ramas putin suspendat avand nevoie sa fiu impins sa ies de acolo, formasem si gheata sub roti tot patinand, nu mai aveam deci nicio sansa onorabila de a scapa decat prin a fi impins :). Ca si confort masina e foarte ok, nici nu ma asteptam la altceva de la suspensia pe aer, de asta am si cautat-o ca optiune, am fost pe niste drumuri gen Rucar-Bran sau Covasna-Comandau, cu asfalt unele dar foarte prost si suspensia le filtreaza foarte bine in modul Confort. Webasto e super pe vremea asta, daca il las 30min dimineata e cald in masina si geamurile complet dezghetate, e o senzatie super misto. Legat acum de motor, pe Drive se simte nevoia de cuplu ceva mai mare intrucat nici nu retrogradeaza mult in jos, in S insa e cateodata parca prea violenta, daca sunt la 70-80kmh si apas pedala de acceleratie mai tare, fara kickdown, retrogradeaza in tr a 2a si intr-adevar fuge bine, insa nu vreau mereu asta, e usor violenta plecarea si capeti viteza repede iar apoi esti nevoit sa franezi, inca trebuie sa mai lucrez la partea asta. E drept ca e addictive, evacurea pentru una stock se aude fain cand e bine incalzita si o urci in turatie iar motorului ii place in ture. Ca si consum, nu am scazut sub 9% extra-urban, si asta la un mers decent, fara prea multe abuzuri, consumul pe ultimii 2000km la o medie orara de 31kmh, este de 13,6L. Este deci un motor gurmand as zice, insa evident si masa mare isi spune cuvantul. Dar ador mirosul de benzina cand ii dau sa pape :).
    8 points
  2. Salutare, va prezint ce mi-am facut cadou de Craciun. Desi cautam cu incapatanare o Skoda Superb, m-am ales cu un VW Passat. Masina are 161000 km. Motorul este de 1.6 - CAYC cu soft la 140 cai, pozele sunt cu jantele de vara de 18', acum are jantele de otel si e cam murdara. Masina are suspensie sport eibach pro kit Desi multi m-au speriat de varianta 1.6, pot sa zic ca sunt multumit de cum merge, consumul mediu este de 7l/100 km. Am dat si de 2 mici probleme, s-a stricat broasca de la haion si are spart furtunul lichidului de parbriz in zona portbagajului, dandu-mi eroarea de haion deschis. Marti este programata la schimbul de ulei, filtre si cele 2 probleme mentionate. Mai trebuie sa schimb bateria, la testul din reprezentanta mi-au spus ca trebuie schimbata. Am si eu un tester de baterie si imi arata ca e half charged, chiar si dupa ce a stat 8 ore la incarcat.
    2 points
  3. Inainte de a trece in anul urmator am zis sa postez ceva de final de an. Numai ce ne-am intors dintr-o excursie de Craciun in Austria, unde masina s-a comportat superb, iar ACC + lane assist adaptiv + TJA + DLA au facut calatoria sa para mai comfortabila si mai lina. Am experimentat si autobahn-ul din Germania in drum spre Innsbruck, unde am mers fara sa ma uit la vitezometru ci atat cat simteam ca suntem in siguranta. Prin Austria am reusit si consumuri de 7 si 7.5 l la drumuri de cateva sute de km, insa sincer fara sa tintesc catre ele (mi s-a parut ciudat mai ales ca drumurile erau preponderent autostrazi, cu ceva limitari la 100 km/h dar totusi autostrazi; nu mai vazusem astfel de consumuri pana acum). In total excursia a adaugat undeva la 4300 km in bord si acum ne mandrim cu un exact 22002 km, cu un consum mediu de 9,6l. Cred ca ne-am plimbat destul in cele 8 luni de cand suntem impreuna. Pacat ca vine o perioada de cateva luni cand voi fi plecat din tara si va sta neplimbata Si cateva poze, insa nu prea multe:
    2 points
  4. Sa zicem ca prinde culoare ...
    1 point
  5. Sunt f sensibile la apa,umezeala,frig...lasa eroare dar pot functiona corect.Daca totul merge cum trebuie,sterge eroarea si da-i pace.
    1 point
  6. Salutare dragi colegi si An Nou cu multe impliniri si bucurii. Va rog sa ma indrumati cu privire la un rollback de la soft-ul EA189 (dieselgate). Sunt tot mai hotarat sa revin la soft-ul de dinainte de cel pentru cazul dieselgate (din pacate, asa am luat masina, cu update-ul deja facut si deja ma exaspereaza regenerarile dese). Colegul Mariuscj sugera LVB Power Engineering. Am trimis o solicitare catre Laci Vasile Barz sa il intreb daca face asa ceva, ce cost implica si cat dureaza toata operatiunea. Astept raspuns. Am mai trimis vreo 2 mesaje la 2 firme de chip tuning in Cluj, de la una am primit raspuns ca li s-a defectat aparatul si sa revin peste aproximativ 1 luna (4Stroke Performance) si cealalta firma m-a trimis la reprezentanta, spunandu-mi ca ei nu fac...nu mai stiu care era, si nici nu ma intereseaza. Am primit deja o oferta de pret de la BPro Remaps (din ce am vazut sunt undeva la intrare in Gilau). Aveti idee de firma aceasta ? Ati fost careva ? Pe FB au ceva recenzii bune. Costul mi se pare la ei decent, mi-au spus ca ar fi 250 de lei rollback-ul, si dureaza aproximativ 1 ora toata treaba. Daca mai aveti si alte sugestii sau pareri, va rog sa mi le transmiteti. Nu ma intereseaza costul, ci ma intereseaza sa ajung la cineva care are habar de ce face. Multumesc tare mult.
    1 point
  7. Verifica cablaj/conector/conector Ecu.
    1 point
  8. 1 point
  9. Odata cu masina primesti si un manual in care scrie despre rodajul masinii. Manualul trebuie citit. Pe scurt, 1500 Km nu depasesti 3/4 din turatia maxima admisa si nu apesi acceleratia la maxim.
    1 point
  10. Oare cum a fost ziua de azi ? Ne-am distrat sau nu ? Un traseu frumos pe Valea Argovei . Din cand in cand merita sa o mai murdaresc , pentru senzatia aia unica de a te lupta cu namolul cu anvelope de iarna simple Nu am ramas deloc impotmolit ! De fapt nici unul din colegii participanti nu a ramas! Cred ca cineva sigur a pierdut un pariu .....ca Tiguanul va fi cel care ramane intepenit dar se pare ca nu a fost sa fie ! Dupa o spalare la iesire din traseu si alte 10 fise la spalatorie Self Service doar cam 80% din namol a fost dat jos. Am dat kile intregi de namol cu paie de la planetare si bascule . Mai am de curatat motorul , am vazut ca pe scut sunt cateva degete de namol depuse Asa ca va urma o spalare de motor , cu scutul dat jos. A meritat !
    1 point
  11. Si inca 2 video-uri din traseul alpin de astazi.
    1 point
  12. 1 point
  13. dar pana se vinde am zis sa mai atasez cateva poze facute azi dupa o lunga asteptare la spalatorie
    1 point
  14. Salut! Pentru dyno si soft, recomand cu drag Laci Vasile Barz ( Cont Facebook) - LVB Power Engineering
    1 point
  15. Motorul de 1.5 e o mizerie. Daca folosesti masina sa te plimbi de colo-colo prin tara e ok dar daca vrei ceva mai mult de la el o sa ramai dezamagit. Sa te bagi cu baietii la joaca sau sa iesi pe circuit e exclus. Reprezentantii de vanzari le imping in fata dar pana si ei recunosc ca 2.0 TSI-ul de pe GTI e mult mai smecher! Si GTI-ul vine din start cu frane mai mari, suspensie sport si directie progresiva. AltCeva...!!! Acest post este un pamflet dar nu trebuie neaparat tratat ca atare!
    1 point
  16. Putem vorbi strict despre masina ? ? Ca am inteles de la proprietar ca e unicat(a). P.S: Ce este pe FB (si unde) @R_a_z_v_a_n ? ?
    1 point
  17. Mi se pare ca exagerați si sunteți foarte ray, fix ca parvenitul de blogger. Omul de aici a primit masina cadou de la părinți, probabil, si apreciază acest lucru si o întreține cum stie el mai bine. cel mai bine un moderator Închide topicul!
    1 point
  18. Va salut domnilor, sunt nou pe acest forum, va spun ceea ce am facut eu, cu rezultate deosebite: am pus apa intr-o oala de bucatarie sub presiune pe aragaz, am racordat etans un furtun la supapa de suprapresiune pentru abur si am bagat acest furtun in furtunul care colecteaza vapori de ulei din carter, deci inainte de turbo. In acest fel aburul care iese din oala sub presiune este absorbit de turbo si trece prin tot traseul de admisie dupa filtru de aer, inclusiv turbo. In acest fel, datorita aburului fierbinte va fi curatata toata admisia, inclusiv turbo pentru ca daca pulverizez apa rece temperatura in admisie nu este asa de ridicata incat sa se vaporizeze apa si sa am vapori fierbinti care curata admisia. Apoi vapori intra in motor, acolo la temperatura mare apa se disociaza in Hidrogen si Oxige, hidrogenul este un combustibil f. puternic, iar oxigenul intretine arderea. Un avantaj important al pulverizari permanente a vaporilor de apa in admisie este faptul ca disocierea apei in hidrogen si oxigen se face cu consum de caldura ceea ce determina o racire a camerei de ardere. Eu am facut o astfel de instalatie la o Dacie 1300, acum 30 de ani, pentru ca ideea nu este noua, este f. veche.
    1 point
  19. Vad ca sunt pareri pro si contra asa ca va povestesc si experienta mea. Am un passat din 95 tdi de 90 de cai. Nu mai prindea 140 decat daca aveam 5 km de drum drept. M-am uitat la multe clipuri pe youtube despre curatarea cu apa si am zis ca pot sa incerc. Am ales varianta cu incalzit motorul pana la 90, tinut turat peste 2500, pana in 3000 si pulverizat apa cu un pulverizator ptr geamuri, aprox 300 ml. Oprit motor ,lasat 20 de min si apoi pornit iar ,tinut accelerat intre 2500 si 3000 si am mai pulverizat inca 100 ml. Apoi am montat tubulatura cu motorul pornit si am plecat pe drum. Aici m-am speriat ca nu mai tragea deloc, vreo 3 km. Cand am iesit pe un drum drept am pastrat a 3-a cu pedala la podea vreo cateva secunde si apoi in sfarsit si-a dat drumul si a accelerat perfect, am depasit 150-160. De atunci merge perfect. Acum am si un bmv 520d din 2001 care are tot cam aceleasi simtome si as vrea sa ii fac si lui procedeul. Ce ma sfatuiti? este vreo diferenta intre motoare? Multumiri
    1 point
  20. Am rezolvat parțial, în sensul că am luat un motoras geam cu modul de ușa de la o masina cu volan pe dreapta, mai exact am luat modulul de pe ușa din stanga si l-am pus la mine pe dreapta. Se potriveste exact ca model si prindere, funcționează închiderea ușilor inclusiv cea din spate, dar nu-mi vede ușa din spate pe tester, nu pot să actionez geamul de la usa din spate de la sofer iar geamul de la usa din fața coboară si urca dar apăsând invers pe butonul de pe ușa și cel de la sofer (pt coborâre apăs cum ar fi normal sa urce iar pentru urcare invers). Se pot face ceva adaptari cu VCDS sau trebuie schimbate anumite fire in papucii de conectare la modul? Mai am o problemă. La ușa din spate mi-au scos la service parghia manerului exterior. Am incercat sa bag parghia la loc dar pe langa ca nu am reusit am si ramas cu butucul fals desfăcut întrucât nu stiu cum sa-l prind la loc. Ma puteti ajuta?
    0 points
  21. Rezumat primul clip: toate se chinuie, toate sunt pe acolo. Cel mai prost a mers RAV4, urmata indeaproape de Forester. Primul clip nu are subs in engleza asa ca nu am inteles mare lucru. Stiu ca multe japoneze au si posbilitatea 4x4 lock (inclusiv Rav4) dar nu stiu daca l-au folosit sau daca ar fi contat. Al doilea clip: in introducere prezinta anvelopele de pe masini. Unele de vara, unele de iarna, inclusiv spikes si alta all season. Deci..
    0 points
  22. Revin cu feedback de la schimbul din decembrie 2017 cu Ravenol VST. Am facut in aproape 12 luni fara 2 saptamani ~5700km cu uleiul, iar fata de Motul Specific 5w40 consumul de ulei a scazut de la 350-400ml/1000km la 230-250ml, cu toate ca stilul meu de condus a devenit semnificativ mai agresiv, am mers cu softul setat mai agresiv si am mers ceva mai mult in oras. Iarna pornirile la rece sunt mai "calme" fata de uleiul anterior, iar motorul e o fractiune mai silentios in primele clipe dupa pornire. In concluzie am achizitionat noul Ravenol VST USVO pentru schimbul ce urmeaza sa-l fac. Abia astept la prima-vara sa vad cum va iesi de uzat tachetul la pompa de inalta presiune cu Ravenol fata de Motul.
    -1 points
  23. acum, depinde de motorizari/cutii - sunt si DSG-uri pe 7P - la care se pot face calibrari, etc.
    -1 points
  24. Salutare,doar ce am lăsat mașina la poarta unui seviceauto, problema este urmatoarea, sa aprins martorul de ulei roșu asta după ce am pornit-o și am mers vreo 2 km, am mai mers ceva pîna am găsit sa ma retrag din trafic am oprit motorul am stat cred ca 1 min și lam pornit din nou nu mai apărea martorul dar stin pe loc, am zis ca a fost o eroare am dat sa plec dar după ceva sute metrii a apărut iar dar și cu un zgomot ceva în partea dreapta a motorului(cum stai la volan) am oprit din nou și alta surpriza ca frina era tare și nu mai răspunde ca înainte. Am observat ca motorul nu mai merge normal. Pîna au venit cei cu remorcare iam mai dat vreo dou porniri și după citeva secunde se aude ca un nustiu sa descriu sigur un pufait pare partea dreapat(pare ceva presiune) Ce poate fi?
    -1 points
  25. De preferat sa faci un drum de minim 1.000 km fara oprire si in regimul de condum descris anterior de Ebi. Daca poti faca 2.000 km mai bine! Ata este distanta de parcurs pentru rodajul corect al motorului.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!