Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.01.2019 în toate secţiunile

  1. Hai ca incerc sa raspund eu. 1. Intretinere: Am 14 luni cu masina si, pana acum, nu m-a costat nimic. In primavara o sa schimb totusi filtrul de polen pentru ca mi se pare oricum deja prea mult, mai ales in Bucuresti. Mai am vreo 14.000km pana la revizia de 30.000km si nu stiu exact ce presupune aceasta... teoretic ar trebui sa presupuna schimbul filtrului de polen si o inspectie a masinii, pentru ca alte consumabile nu prea are... pana si placutele de frana se schimba mai rar deoarece masina se foloseste mai mult de frana regenerativa. 2. Incarcare: Masina se poate incarca in 3 moduri: AC la 230V - la priza de acasa AC pe Type2, mufa normala pentru masini electrice - la statii de incarcare DC pe CCS, mufa de incarcare rapida - la statii fast-charge Masina poate incarca 2,4 kWh la 230V, 3,6 kWh pe Type 2 si 50 kWh pe CCS. Avand in vedere ca bateria este de 18,6 kW, incarcarea dureaza cam 6 ore la priza normala, 4-5 ore pe Type 2 si 20-30 de minute pe CCS. Acasa, la un pret de 0,5 lei/kW, o incarcare full costa ~9 lei. Trebuie sa vezi exact, pe factura ta de energie electrica, cat costa un kW ca sa poti sa faci calculul. 3. Garantie Masina are garantia standard VW de 4 ani. 2 oferiti de fabrica si 2 oferiti de importator. Bateria are garantie 8 ani timp in care, daca scade sub 75% capacitate, se schimba gratuit (nu ar trebui sa fie cazul). 4. Autonomie Minim am vazut cam 70-80km range iarna, cu caldura pornita. Maxim cam 130km, desi am vazut si 160-170km cand coboram de la munte. 5. Portbagaj E mic. Suficient pentru niste cumparaturi sau bagajele pentru un weekend a 2 persoane. Este o masina de oras. 6. Spatiu E ok pentru 2 adulti si 2 copii in spate. Poate chiar 2 barbati in fata si 2 fete mai micute in spate dar nu poti sa bagi doi adulti de 1.80 unul in spatele celuilalt. Iarasi, vorbim de o masina foarte mica de oras... Masina are strict 4 locuri, nu 5. 7. Casco Depinde mai mult de sofer si de oras decat de masina. Eu platesc 500 de euro/an la Allianz. 8. Costuri anuale. In 15.000km si un an de zile eu am platit ~100 de lei (am exclus lichidul de parbriz, RCA, Casco, vigneta si alte costuri care se aplica tuturor masinilor) dar incarc in general la statii gratuite (cel mai mult la Kaufland cand fac si cumparaturi) asa ca aceste costuri pot fi total diferite pentru cineva care foloseste masina altfel.
    3 points
  2. Este jurnalul masinii. Problemele tehnice fac parte din viata masinii. Nu am discutat detalii gen ce masuratori au facut cei de la service, valorile constatate si altel asemenea. Am spus ca am o problema cu ea si am dat cateva detalii. Nu am dezbatut, nu am detaliat problema tehnica, nu am cerut sfaturi, nu nimic... am mentionat ce s-a intamplat. Observ tot mai des tendinta de cenzurare a jurnalului pe motiv ca se discuta detalii tehnice. In majoritatea cazurilor consider ca atitudinea moderatorilor a fost exagerata. Daca deranjez, ma pot opri. Nu este singurul forum, ma pot duce in alta parte.
    3 points
  3. Daca tot s-a incheiat 2018 sa ii fac bilantul albastrelei si ce costuri au fost (exceptand achizitiainitiala si ratele lunare): - 8870km in 250 zile (8 luni si-o saptamana) peste 60% in Bucuresti, 340h functionare motor; - 770l alimentati (aprox 4500lei), cu consum de 8.26% (sprintmonitor unde ocup locul 200 din 201 aici media este de 6.6% pentru motorizarea mea )/8.24 (fuelio & drivo) deci 8.25% media. - altele (asigurari rca+casco, set cauciucuri iarna, cauciuc vara, schimb ulei, tratament iarna etc) - 6000lei Total: 10.500 lei C-o fi mult c-o fi putin....important e sa ne duca-aduca safe
    2 points
  4. Si cam asa trebuie sa treci in noul an: fara erori. Am scapat si de eroarea de airbag. Schimbat spira de pe senzorul unghi volan si gata Doar spira am schimbat-o ca nu aveam chef sa codez cealalta spira pe masina am cu AJ in coada (era cu 10 pini panglica) si asta era cu AP (7 pini). Oricum, partea de sus (5 /2) nu era folosita si pot pune pe ei incalzirea in volan La multi ani si drumuri bune!
    2 points
  5. Am lăsat în spate Maramureșul sub zăpadă. Am ajuns acasă la Cluj, alimentam și mâine dimineață devreme pornim spre București!
    1 point
  6. 1 point
  7. @7Andrei7...mergi inapoi la ei sa iti puna ceea ce trebuie, ala nu e parbrizul masinii tale. Si ca sa pui acel ornament in eventualitatea unei potriviri implica alti bani...e gresala lor si mie unul nu mii se pare normal asa ceva.
    1 point
  8. Doar in afara am un consum ,deoarece in oras nu merg niciodata 100%,Cu ultimul plin facut, numai in extern am parcurs 1000 de km cu 48 litri benzina ,mers normal aproape de limitele de viteza,deoarece eram si in periaoda de rodaj.
    1 point
  9. Salut, peste 200 cai ai nevoie de evacuare, cel mai bine e sa mergi pe 2.7 OEM si alta evacuare mai mare.
    1 point
  10. Iata ca am ajuns in 2019. Masina a implinit 11 ani si se apropie de anul 12. Nu am tinut topicul activ dar as vrea sa fac o retrospectiva. Sunt in continuare uimit de fiabilitatea leutului. Masina are la momentul asta aproape 400.000km si nu am avut probleme majore. In afara de consumabile (revizii si kit distributie) am mai inlocuit urmatoarele: Bobine- toate 4 dar pe rand cand a picat fiecare Modul abs -a crapat undeva la 230.000km inlocuit cu unul de la dezmembrari care isi face treaba si acum Ambreiaj-undeva la 200-250.000 a fost inlocuit Pinionul de treapta V odata cu ambreiajul Alternator 2 rulmenti fata dreapta 1 rulment fata stanga 1 rulment spate stanga Amortizoare spate 1 termostat Flanse cu rulmenti la amortizoarele fata Cred ca undeva pe la 170.000 am montat kitul de gpl landi renzo si tin sa mentionez ca dupa atatia km motorul merge impecabil si nu consuma ulei. Ii multumesc mecanicului meu ca m-a indrumat sa fac acest pas. Si cu ce m-a convins: presupunem ca iti strica gpl-ul motorul in 100.000 km. Chiar daca se strica din economia de carburant se amortizeaza instalatia, iti refaci motorul si iti mai raman si bani. Iata ca am amortizat instalatia nu s-a stricat motorul dar cu banii nu pot spune ca mi-au ramas, dar s-a cunoscut foarte mult in buzunar. Intrucat astept o alta masina am negijat unele chestii cum ar fi: Scaun sofer si pasager-trebuie refacuta tapiteria Martor airbag aprins- posibil sa fie slip-ringul daca ma pronunt bine. Dar nu am gasit nici un electrician priceput in toata constanta. Poate la acest aspect ma puteti ajuta cu o persoana care stie electrica si diagnoza auto la mine in zona. Imi propusesem sa fac 1.000.000 km cu ea si apoi sa o duc in fata fabricii de unde s-a nascut. Dar avand in vedere ca usor usor va rula din ce in ce mai putini km poate va ajunge in spania cu 500.000 Mentionez ca nu am ramas imobilizat cu masina decat de 3 ori. 1 data cand a picat alternatorul Si de 2 ori cand s-au rupt capetele de planetara. Multi o sa ma intrebe poate de ce am mers cu planetarele pana s-au rupt. Si as vrea sa va spun ca a fost o ciudatenie. Pur si simplu au cedat. Nu au batut 1 secunda. Masina nu m-a dezamagit 1 clipa. Chiar de curand am plecat intr-un maraton pe 27 decembrie si m-am intors pe 30. Timp in care am facut fix 3000km. Constanta-Vienna-Sovata-Comanesti-Constanta. Sper sa nu fi uitat detalii legat de piesele inlocuite dar totul e scris din cap. Nu mai am notat tot ce s-a facut la masina in acest timp. Inchei aici retrospectiva celor 11 ani si 400.000km si va urez tuturor sanatate si un an 2019 mai bun in care sa aveti parte de tot ceea ce va doriti.
    1 point
  11. Un SUV cu 300cp si 5,2 secunde pana la 100km/h la numai 50 mii euro?? Acum l-as lua, nu gasesti nimic comparabil la banii astia! Si nici nu mi se pare chiar asa de exagerat. Dar , din punctul meu de vedere, sunt doua probleme: 1. nu am banii si 2. Vw Golf R Nu l-as compara cu Kodiaq RS, skoda e diesel.
    1 point
  12. Deja sunt destule comandate. Sigur va avea o gama restransa de clienti dar pentru cineva care va vrea ceva mai mare decat sq2 sigur cupra va fi o opriune de luat in seama fiind mai ieftina decat sq3. Ca si parere personala nu imi plac scaunele. Comparand cu cele scoica de leon cupra1p astea mi se par ca nu isi gasesc locul pe ateca cupra.
    1 point
  13. Azi am dat o fuga sa facem o baie in Debrecen.
    1 point
  14. 1. Ce cuplu are masina ta la 2000rpm dar la 2500, si asta in treapta a 4a, daca scădem treapta cuplul scade drastic. 2. Ce turbina am eu? Cum poate fi relevant asa ceva in contextul discuției? 3. O masina de zi cu zi pentru mine este acel autoturism care-mi oferă putere imediata sau foarte aproape de momentul solicitării. 4. Cu noxele cum rămâne? Stai, ai renunțat la DPF si ITP-ul il treci, cum? Nu ma refer aici la catalizator sau egr, alea sunt demult Off, nu? Nici un moment nu ți-am criticat proiectul ci din contra, te-am felicitat, dar nu te umfla in pene si nu decenii arogant cand cineva vine cu niste remarci pertinente. Inca o datata iti spun, masina este senzație pentru time-attack si felicitări pentru ce ai realizat. P.S te rog nu-mi da exemplu o Gherla de turbina hibrida văcuță cu VNT gen1, sper ca stii la ce ma refer aici. P.S 2 Eu am pe masina mea turbina stock, GTB2260vzk.
    1 point
  15. Nu. Pentru ca la primul control RAR (sau ITP), vor fi probleme. EGR OFF, DPF OFF deja inseamna poluare extra.. deci nu se mai incadreaza la norma de poluare. Nush de ce nu i o fi facut engine off.. Nu inteleg de ce si cumpara lumea masini de 170cp sa zic, si apoi le resofteaza.. de ce nu si cumpara din prima 3.6, daca tot vor putere?
    1 point
  16. Cere ad blue Brunhilda, bifeaza varsta de aproape 54 ani imediat (lipsesc cativa km pana avem 54.000km) @HKHKNu am apucat inca sa fac filmare la zgomot, promit sa revin saptamile ce urmeaza cu o filmare, cel mai rau caz via PM, asteptam vremea rea(frig dimineata) sa o pot prinde deplin si sa fiu sigur ca se poate "reface/recrea" si la service Pana una alta, las cateva poze care mi-am dat seama, ca degeaba mi se pare mie ca masina "da bine", cand o pui langa ceva adecvat, lasa de dorit Sa dea bine: Cum arata in realitate.... 50% masina Sezi bland in spate, "i got this" 2nd car, wins dust Eu dau bine din unghiul asta, tu tot prafuit esti Closer ain't bigger, just a follower Macar am aflat, pe lateral nu se pune praful Si un peisaj dragut Inca o data, mare domn, mare caracter, the one and only, respect @75NOR pentru tot! In rest, planuim schimbul de roti/pneuri pentru sezonul alb, si vor reveni ambele seturi de 18 la vanzare, cu pneurile de vara "cadou/bonus" (daca cumparatorul va avea ce face cu ele, eu nu le mai invart inca un sezon), care vor ramane de vanzare pana la plecare, cred ca anul acesta imi comand si jantele pe 19 pentru vara sa nu mai am scuze la primavara sa raman vara/iarna pe 2 seturi de 18.....1st world problems...ce mai Duminica placuta si un inceput cat mai lejer de saptamana popor. Numai bine, ToniM
    1 point
  17. Nu rezulta si niste dioxid de deuteriu? daca tot te-ai apucat, macar sa faci si un profit. C-mon man, putin respect pentru cei care nu au urechile prinse cu o ata una de alta. IN ce bagi abur? in motorul tdi sau in acceleratorul de particule?
    1 point
  18. 2.0 Tdi de 150 CP mi se pare cam la limita, pentru cei 1650 kg+ pe care le are. Tinand cont si de forma de avion as merge pe una din motorizarile: 2.0 TSI (280 Hp) 4MOTION DSG 2.0 TDI (240 Hp) 4MOTION DSG
    1 point
  19. @rearhorse Acest motor "detesta" mersul in oras
    1 point
  20. asa ce are? B34F7398-2D64-48D1-B4DB-9D775F5A6041.MP4
    -1 points
  21. Arata rau asa. De fapt e chestie de gusturi, dar pace-car nu m-a atras niciodata. Eu am preferat varianta asta:
    -1 points
  22. "Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ma gandesc la ..." ...ah! nu! asta e "din Creanga" ...prin natura meseriei probez o multime de masini cu tot felul de echipari, iar farurile cu Led chiar nu m-au dat pe spate, ba sincer, pe carosabil umed, ceata, timp ploios, prefer halogenele alea de arati a sarac dar macar vezi pe unde mergi; si nu am nici ochi bionic, nici nu port ochelari.Parerea mea e ca daca ar mai cobora culoarea luminii la farurile Led ar fi mult mai OK, dar masinile nu ar mai avea acel bling, bling si ar scadea vanzarile ....
    -1 points
  23. Incercat deja asta. Dimineata fac rost de un acumulator nou. Vedem ce se intampla.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!