Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.12.2018 în toate secţiunile

  1. Oare cum a fost ziua de azi ? Ne-am distrat sau nu ? Un traseu frumos pe Valea Argovei . Din cand in cand merita sa o mai murdaresc , pentru senzatia aia unica de a te lupta cu namolul cu anvelope de iarna simple Nu am ramas deloc impotmolit ! De fapt nici unul din colegii participanti nu a ramas! Cred ca cineva sigur a pierdut un pariu .....ca Tiguanul va fi cel care ramane intepenit dar se pare ca nu a fost sa fie ! Dupa o spalare la iesire din traseu si alte 10 fise la spalatorie Self Service doar cam 80% din namol a fost dat jos. Am dat kile intregi de namol cu paie de la planetare si bascule . Mai am de curatat motorul , am vazut ca pe scut sunt cateva degete de namol depuse Asa ca va urma o spalare de motor , cu scutul dat jos. A meritat !
    6 points
  2. E riscant cu doua navigatii simultane pornite. In Stockholm am pățit-o in sensul ca una spunea sa ies de pe autostrada in stanga iar cealalalta navigatie in dreapta. Am fost asa de indecis incat am mers inainte ? In virtual cockpit merge harta si in modul Earth? Si intrebarea 2: Android auto (gmaps/waze) poate fi afisata in cockpit?
    4 points
  3. Eu nu am modulul de acces la net, este pe lista de dotări dar el e de fapt pe undeva prin românia, la vodafone sau il foloseste cineva de la dealer, habar nu am. Cert este ca nu imi merg serviciile online, chiar daca sunt platite de jumătate de an, iar waze il gasesc arhi-suficient. In acest caz (masina e permanent offline), pe AID merge doar navigatia de fabrică iar waze merge doar pe ecranul din dreapta. Poti aduce navigatia vw pe ecranul din dreapta si cam atat, waze nu poate fi mutat pe AID. Pentru mine sa merg pe vw (ruda saraca) este o alegere pragmatica, iar ruda bogata a fost prea... săracăcioasă. Dar sa fim seriosi, globul google de pe AID inseamna fix nimic! La multi ani si sa fiti iubiti!
    3 points
  4. Si pentru iubitorii de navigatii... sunt momente când merg amândouă, cea factory impreuna cu waze prin APP connect. Au mers vreo ora si jumatate, apoi s-a prins ca sunt folosite amândouă si mi-a aparut pe AID textul cu "navigatia pe mobil este activa". A avea doua navigații pe mașină e ca si cum ai avea doua ceasuri la mână, nu stii niciodata care este ora exactă.
    3 points
  5. Inainte de a trece in anul urmator am zis sa postez ceva de final de an. Numai ce ne-am intors dintr-o excursie de Craciun in Austria, unde masina s-a comportat superb, iar ACC + lane assist adaptiv + TJA + DLA au facut calatoria sa para mai comfortabila si mai lina. Am experimentat si autobahn-ul din Germania in drum spre Innsbruck, unde am mers fara sa ma uit la vitezometru ci atat cat simteam ca suntem in siguranta. Prin Austria am reusit si consumuri de 7 si 7.5 l la drumuri de cateva sute de km, insa sincer fara sa tintesc catre ele (mi s-a parut ciudat mai ales ca drumurile erau preponderent autostrazi, cu ceva limitari la 100 km/h dar totusi autostrazi; nu mai vazusem astfel de consumuri pana acum). In total excursia a adaugat undeva la 4300 km in bord si acum ne mandrim cu un exact 22002 km, cu un consum mediu de 9,6l. Cred ca ne-am plimbat destul in cele 8 luni de cand suntem impreuna. Pacat ca vine o perioada de cateva luni cand voi fi plecat din tara si va sta neplimbata Si cateva poze, insa nu prea multe:
    3 points
  6. Vad ca Exploratorul meu e vedeta Luati de aici ceva ce am copt rapid :
    3 points
  7. Si inca 2 video-uri din traseul alpin de astazi.
    2 points
  8. Dupa polishare voi aplica un lac electrostatic. Si jantele vor fi folosite doar vara. Pentru iarna am alt set de roti. Cam asa arata dupa smirghel de 400 ( si mai urmeaza o verificare). apoi 600 ,800 ,1000 , 1500 si 2000. Si la final pasta de polish. Si pentru ca nu am avut rabdare am grabit pasii pentru un mic spoiler. Dar rezultatul final o sa fie mai bun decat cel de acum. Oricum e un proces destul de lung si nu il recomand celor care nu au rabdare.
    2 points
  9. dar pana se vinde am zis sa mai atasez cateva poze facute azi dupa o lunga asteptare la spalatorie
    2 points
  10. Na ca am facut-o si pe asta. 1h30 min... Nici o diferenta before/after. ?
    1 point
  11. Ms de informatie. O sa am in vedere pt reparatie. O sa revin cu informatii despre reparatie..cost..durata..lista piese..etc.
    1 point
  12. Si cam asa trebuie sa treci in noul an: fara erori. Am scapat si de eroarea de airbag. Schimbat spira de pe senzorul unghi volan si gata Doar spira am schimbat-o ca nu aveam chef sa codez cealalta spira pe masina am cu AJ in coada (era cu 10 pini panglica) si asta era cu AP (7 pini). Oricum, partea de sus (5 /2) nu era folosita si pot pune pe ei incalzirea in volan La multi ani si drumuri bune!
    1 point
  13. La tine e altceva...nu e similar.E o problema de imobilizator..fie in ELV fie in partea de confort din Bcm(mai rar) sau chiar o cheie defecta.Ai incercat pornirea cu cealalta cheie?
    1 point
  14. Ia un bidon de 5 litri , umplel cu motorina , scoate turul si returul circuitului de alimentare din filtru de motorina al masinii. Trebuie sa gasescti o modalitate de a lungii furtunasele ce le scoti din filtru, eventul poti pune un filtru pe tur sa nu traga mizerie din motorina nefiltrata din bidon, pui bidonul undeva mai sus decat motorul masinii. Pornesti motorul si lasi sa mearga 5 minute la relantii sa fi sigur ca nu mai este aer pe instalatia improvizata . Dupa care lasi peste noapte masina cu instalatia improvizata . A doua zi mergi si vezi cum porneste cu improvizatia . Daca porneste bine inseamna ca problema este ori de la pompa din rezervor , ori instalatia de alimentare este fisurata undeva si trage aer , T ul de pe filtru are probleme , sau filtrul de motorina . Daca nu porneste bine inseamna ca 1 injector sau mai multe nu functioneaza in parametrii . O ring uri uzate . Pompa tandem nu mai face presiune sau pierde presiunea pe la garnituri . Mufele de la injectoare nu mai fac contact bine cu injectoarele. De obicei Pompa tandem trebuie inlocuita la 250 300 k Km . Schimba colierul pe unde iti iesea motorina cand ai bagat presiune in pompa . Suruburile de la inj le ai strans la cuplu? Nu cred . Eu am rupt 3 suruburi la rand incercand sa strang la cuplu suruburile vechi . Am cumparat suruburi noi si abea atunci am putut sa strang la cuplu. Iti trebuie cheie dinamometrica si cheie de grade. Ai citit valorile injectoarelor la cald ? La mine un inj merge bine pana ajunge apa la 60 de grade dupa care merge treptat inspre 2.99 si se blocheaza . La mine , dupa ce am schimbat O ring urile sa remediat problema cu pornitul . Am un inj care se blocheaza la cald , dar porneste fara probleme . Succes.
    1 point
  15. Pentru a stii ce grosime trebuie la garnitura de chiulasa se masoara cu ceas comparator cat ies pistoanele afara din bloc la punctul mort superior, in functie de care iese cel mai sus exista un tabel de corespondenta cu grosimea garniturii (cu 1-2-3 gauri, gaurile reprezentand grosimea ei, asta pe langa codul de produs). (No. of holes) 0.91 ... 1.00 mm 1 hole 1.01 ... 1.10 mm 2 holes 1.11 ... 1.20 mm 3 holes
    1 point
  16. Salut , Revin cu problema rezolvata , este chiar incredibil dar asa sunt "mecanicii" ... totul era de la un surub de la filtru de motorina desfacut (pe jumate). Va multumesc mult pentru ajutor si va doresc un an nou fericit si numa bine
    1 point
  17. 1 point
  18. Venit cu Mos Craciun pe 24.12.2018 Impresii? La drum se comporta legat. Adica tot cu totul. Nu se aude motorul. Echilibrat in viraje. Ajunge instant la 100km/h. Consum? Calculat dupa vreo 240 km cam 7.7 - 8%. Drum si pe centura cam 70% si in oras in trafic. Cam atat deocamdata.
    1 point
  19. Deci electromotorul a fost reparat de mantuiala. Daca ai umblat recent la o piesa si dupa aceea ai probleme cu ea e primul lucru pe care il verifici.
    1 point
  20. @grp aghiazma a fost duminica trecuta dar nu prea ma incumetam sa postez asa ceva
    1 point
  21. Putin ghinion saptamana trecuta , navigatia si-a dat duhul , dar nu a fost asa de rau cum suna , multumita lui @Akaiu07 a fost schimbata pe garantie cu ultima versiune a acesteia , la cateva ore dupa ce am raportat problema ! Nota 10 pentru servicii si promptitudine ! Daca tot am schimbat navigatia am luat si o camera DVR dedicata acesteia cu aplicatie Android tot de la Akaiul , oricum vroiam sa pun inca o camera DVR de backup asa ca am profitat de ocazie : Are functia de ADAS (avertizare distanta fata de obstacolul din fata) nice to have dar nu prea o folosesc filmeaza la 720P cu calitate acceptabila , dar nu de asta a fost luata , punctul ei forte este ca fiind conectata direct in Navi , pot sa verific inregistrarile direct din applicatia dedicata acesteia : Pe timp de noapte filmeaza de asemenea acceptabil ! Chiar foarte bine raportata calitate/pret. Abea astept vremuri mai uscate sa pot sa fac un detailing interior/exterior , pana atunci raman abonat aproape zilnic la spalatoriile Selfservice. In rest se plimba , se spala , se plimba iar se spala...... Asteptam iesirea de pe 30
    1 point
  22. 1 point
  23. Pozele astea mi-au adus aminte de doua momente cand am folosit si eu portbagajul de la Octavia la capacitate maxima. "Iarna nu-i ca vara". Traian Basescu. #hatchback
    1 point
  24. TL/DR? Ce inseamna? Anexez mai jos material tehnic suficient, cu detalii, poze si informatii direct de la cei care l-au construit, descrise comparativ cu un mono-turbo de 190cp. Sunt diferente foarte multe pe hardware, doar blocul motor e acelasi, softul e clar ca trebuie sa fie altceva. 08_A2.2_Eichler_VW_bitdi_2.0.pdf Totusi, sa scoti putere si cuplu exact cat avea un 3.0 tdi V6 acum 10 ani si sa respecți si normele Euro6 in acelasi timp mi se pare o realizare tehnică deloc de neglijat. Le-or respecta in stilul vw? Nu stim, vedem la următorul diesel-gate.
    1 point
  25. Sa le luam pe rand: Avem dsg dq500, una dintre cele mai fiabile cutii din grupul vag ce rezista pana la 600 Nm, deci nu e cazul sa o comparam cu alte turcisme ? Light Assist poti seta momentul cand sa schimbe daca ti se pare ca intra prea tarziu. Rezervorul are aprox 60 litri pentru 4x4 si 58 litri pentru tractiune fata - pag 39 din manualul online. Autonomia dupa plin e data de ultimul consum. Daca scoti un consum mic o sa vezi ca iti creste. Cu bateria nu stiu....am vazut doar una singura in compartimentul motor si nu cred sa mai existe alta ascunsa pe undeva.
    1 point
  26. Azi am fost la munte si am urcat la Susai. Tin sa mentione ca e prima data cand reusesc sa urc pe zapada, cu tractiune fata nu am reusit:) acum cu 4x4 e altceva superb peisaj, superba masina
    1 point
  27. Cat timp masina a fost in garantie, reperatia se facea gratis. Dupa garantie reparatia se facea in regim de culanta si mi-au facut oferta undeva la 7000 lei. Fara culanta oferta era16600 lei. Daca mai gasesc ofertele le pun aici Se putea insista cu un avocat bun in instanta, facand referire la procesele din SUA, Germania, GB, etc unde reparatia se facea exclusiv pe banii producatorului. Eu sincer nu prea am fost de accord sa dau 7000 lei sa-mi schimbe doar pistoanele si segmentii. Daca cineva de aici a efectuat operatiunea sau cunoaste pe altcineva care a facut-o il rog sa ne spuna experienta lui. E usor sa spui ca luai epave, faceai din doua una, gaseam alta la mana doua, mai pacaleam eventual pe cineva...etc. Am preferat sa bag banii acestia, intr-o masina care o am de noua si stiu ca nu a fost lovita, hartanita, alergata, etc. Fiecare alege in functie de preferintele si de gusturile lui. Eu asa am preferat O zi buna
    1 point
  28. Dupa o reparatie de 5000€ ai un consum de ulei de 700 ml la 3000 km si consideri ca lucrarea a fost facuta bine si poti avea incredere in service-ul respectiv ?
    1 point
  29. Un SUV cu 300cp si 5,2 secunde pana la 100km/h la numai 50 mii euro?? Acum l-as lua, nu gasesti nimic comparabil la banii astia! Si nici nu mi se pare chiar asa de exagerat. Dar , din punctul meu de vedere, sunt doua probleme: 1. nu am banii si 2. Vw Golf R Nu l-as compara cu Kodiaq RS, skoda e diesel.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!