Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.12.2018 în toate secţiunile

  1. 5 points
  2. Oare cum a fost ziua de azi ? Ne-am distrat sau nu ? Un traseu frumos pe Valea Argovei . Din cand in cand merita sa o mai murdaresc , pentru senzatia aia unica de a te lupta cu namolul cu anvelope de iarna simple Nu am ramas deloc impotmolit ! De fapt nici unul din colegii participanti nu a ramas! Cred ca cineva sigur a pierdut un pariu .....ca Tiguanul va fi cel care ramane intepenit dar se pare ca nu a fost sa fie ! Dupa o spalare la iesire din traseu si alte 10 fise la spalatorie Self Service doar cam 80% din namol a fost dat jos. Am dat kile intregi de namol cu paie de la planetare si bascule . Mai am de curatat motorul , am vazut ca pe scut sunt cateva degete de namol depuse Asa ca va urma o spalare de motor , cu scutul dat jos. A meritat !
    2 points
  3. Vad ca Exploratorul meu e vedeta Luati de aici ceva ce am copt rapid :
    2 points
  4. Si inca 2 video-uri din traseul alpin de astazi.
    2 points
  5. Primii 1500 de km de cand suntem impreuna au trecut. Masina se comporta excelent. Weekendul asta am reusit sa parasim capitala sa vedem ce poate la drum intins. Pe autostrada si pe DN-uri cutia cu 7 rapoarte isi face treaba cu brio. Prin localitati am folosit mai mult modul Sport deoarece mi s a parut ca in Drive schimba mai jos si merge subturata. Consumul nu a sarit de 7% mers in toate felurile legal si nelegal, dar responsabil? cu Coasting activat. Anvelopele sunt ok, desi nu am prins zapada, pe umed si uscat se comporta foarte bine si sunt silentioase. Suspensia spate pare un pic zgomotoasa, mai putin ca la Octavia 2, dar nu-i bai, dam muzica mai tare. Antifonarea per total este buna. Scaunele mi se par foarte bune. Dupa 300 de km nu am simtit nevoia sa imi intind spatele si nu m-am simtit obosit. Poate a fost si bucuria primului drum mai lung, vedem pe parcurs.
    2 points
  6. Povestea incepe cam asa : stateam eu bine mersi pe canapea butonand pe telefon, cand intra nevasta-mea pe usa spunandu-mi ceea ce stiam si anume ca a inceput sa se puna rugina pe carligul de la skoda. Eu, barbatul casei, i-am zis ca il fac ca nou cu putin smirghel si un spray de vopsea din brico. Cand hop scoate porumbelul din gura : "Auzi, tu nu vrei sa ne luam alta masina?" . Eu eram chitit tot pe o skoda, mai noua, tot break dar mai dotata...xenon etc sau un allroad...dar ea a zis ca vrea ceva gen jeep. Fac o mica paranteza, sotia mea e paralela cu masinile, la toate masinile mai mari le spune jeep. Am hotarat ca un tiguan ar fi numai bun. Asa ca am cautat in tara si numai la reprezentante. Asa ca am gasit masina de care m-am indragostit "la prima pedala". Am sunat un prieten care a sunat un prieten si m-a asigurat ca masina e buna. Am sunat, am spus ca ne intereseaza, am negociat si din cauza programului incarcat a durat o saptamana pana la prima intalnire. Ne-am luat amandoi concediu si am pornit sa vedem masina. Cu fiecare zi ce trecea cresteau indoielile, daca nu imi place, daca nu e asa cum mi-as dori...Am ajuns am vazut-o si parca era ca noua, curata fara zgarieturi absolut impecabila. Am semnat o hartie, ni s-a inmanat cheia si am pornit la test drive. Eu eram numai un zambet, uitasem ca mai eram cu cineva in masina. Si asta a fost, am luat-o. Pentru ca era echipata cu cauciucuri de vara si jante aliaj pe 17"-nu stiu ce model, am lasat masina la dealer inca o saptamana pana au venit jantele de iarna -AZW kodiak 16" si nokian nordman suv si de o saptamana ne tot plimbam. Saptamana asta a fost de acomodare, incerc sa ma obisnuiesc cu cutia de viteze. Oricum fata de vechea skoda, tiguanul mi se pare avion. Masina are 122400 km si in afara de revizii nu am observat nimic notabil in istoric. Reviziile la 60 si 120k la cutia dsg , o revizie la haldex dar fara filtru cum am vazut pe forum pe la colegi. A avut interval service la 30k dar la noi in Romania cred ca o sa fac la 10-15k .Cod motor CFFB. Dotari : - xenon - RNS 510 fara Europa de EST - webasto - scaune incalzite fata - kessy - privacy glass - stofa neagra cu alcantara pe mijloc - oglinzi retractabile - duze spalatoare parbriz incalzite - start/stop - parktronic - si pentru ca ne place muzica Dynaudio, care se aude super bine. Poate mai sunt cateva si nu le-am descoperit inca, dar avem timp. NU are roata de rezerva iar portbagajul este foarte mic in comparatie cu breakul, dar trecem peste. Maine merge la RAR si sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa o inscriu. Poze nu am prea multe deocamdata.
    1 point
  7. Sincer imi este greu sa te urmaresc. Te credem ca esti disperat, ca ai pierdut bani dar incearca sa citesti acest topic si imposibil sa nu ii dai de cap. Cu calm si rabdare se rezolva. Si daca o iei pe bajbaite si cu solutii pripite o sa tot bagi bani fara rezultate.
    1 point
  8. Nu, nu merge. Unul singur
    1 point
  9. are dreptate dolfin fa testul de compresie poate fi si de la compresie mica,daca schimbi chiulasa pui garnitura la fel ca inainte un motor ar trebui sa aibe cam intre 28-30 de bari compresie
    1 point
  10. Deja sunt destule comandate. Sigur va avea o gama restransa de clienti dar pentru cineva care va vrea ceva mai mare decat sq2 sigur cupra va fi o opriune de luat in seama fiind mai ieftina decat sq3. Ca si parere personala nu imi plac scaunele. Comparand cu cele scoica de leon cupra1p astea mi se par ca nu isi gasesc locul pe ateca cupra.
    1 point
  11. - 038109101R - axa cu came pt ATJ, AJM, ATD, AUY, ARL, BJB, AVB, AVF, AWX, BXE Totusi poate faci testul ala de compresie si nu mai mergi pe ghicite asa.
    1 point
  12. nu are treaba axa cu came cu pornirea,poti pune chiulasa de bxe pe masina ta...tot ce e 1,9 tdi pd cu o axa sunt la fel mai putin bls ul care are alta axa decat celelalte
    1 point
  13. vreo 7, pune testerul si vezi care este problema la tine.
    1 point
  14. "Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ma gandesc la ..." ...ah! nu! asta e "din Creanga" ...prin natura meseriei probez o multime de masini cu tot felul de echipari, iar farurile cu Led chiar nu m-au dat pe spate, ba sincer, pe carosabil umed, ceata, timp ploios, prefer halogenele alea de arati a sarac dar macar vezi pe unde mergi; si nu am nici ochi bionic, nici nu port ochelari.Parerea mea e ca daca ar mai cobora culoarea luminii la farurile Led ar fi mult mai OK, dar masinile nu ar mai avea acel bling, bling si ar scadea vanzarile ....
    1 point
  15. Azi am dat o fuga sa facem o baie in Debrecen.
    1 point
  16. La fel si eu, ET 44, plus ca mi se par mai frumoase cu spite duble.
    1 point
  17. Vă mai amintiți ce scria odinioară pe luneta berlinelor neaoșe? "DACIA CU MOTOR CU INJECȚIE" ? De azi aș putea face și eu un text cu "KODIAQ CU TJA SI EA" ?? Exact asa! Am reușit să le activez. Cel mai frumos cadou de sărbători pentru kodi. Acum este un urs complet asa cum ar fi trebuit de altfel sa vina din fabrică! Rezumatul ar fi: 4 luni de discutii in Slovenia, VCP, VCDS, remote coding, aprox 180 eur distractia + o garantie substantiala. PS. Mâna a fost pe volan în permanență...deci nimic imoral. Si daca tot am aprofundat subiectul sunt necesare si cateva precizari de funcționalitate pe care până acum nu le diferențiam: -Lane Assist are nevoie de recunoasterea cel putin a unei linii de marcaj pentru a fi activ peste 65 km/h. -TJA are nevoie de recunoașterea ambelor linii de marcaj pentru a functiona Lane Assist sub 65 km/h. -Emergency Assist este complet functional dupa activarea TJA. In sensul ca dupa 2 preatentionari si 1 frana scurta ulterior opreste masina de tot daca volanul nu este atins deloc ( fara TJA nu se realiza si ultimul pas, respectiv oprirea).
    1 point
  18. Diferenta nu este mare si nu o sa fie probleme.Eu as alege cu ET 44 ,ajuta putin la stabilitate. Se mareste putin ecartamentul.
    1 point
  19. asa pateam si eu mai ales vara cand se incingea bordul,cred ca de la caldura se deforma ceva in el. am incercat tot ce se putea scos borna etc. nu aveam nici o eroare in vcds. am schimbat musai cu unu nou si de de 1 an 0 probleme.
    1 point
  20. Salut @Gabriel CLC, Mai sus am scris despre o problema tot legat de multimedia. Am fost cu ea la garantie, mi-au spus ca au dat mail la producator si cand au un raspuns ma anunta. Ce crezi? Mi-au schimbat doar unitatea pe garantie si nu mai am nicio problema. Te poti duce cu incredere la reprezentanta. Ce m-a ajutat pe mine si te sfatuiesc si pe tine, filmeaza aceste aspecte, eu asa am facut si le-am aratat ca exista o problema reala, evitand neplacerile de a auzi din partea lor “noi nu am gasit nicio problema”. Succes.
    1 point
  21. Si daca nu are loc ce face Exide iti modifica masina, poate au una de aceeasi marime la puterea recomandata, altfel cum o rezolva?
    1 point
  22. 1 point
  23. pune omv100+ data viitoare, nu amesteca sortimentele in general. decat sa pui personal aditivi mai bine gasesti o statie de incredere care respecta reteta si pune ceva de firma/safe.
    1 point
  24. Oricum toate aceste discutii sunt relative si se cam bate apa in piua... sau se face reclama... eu am intrebat in ideea ca nu sunt discutii despre aceste doua variante aici pe forum. Eu stiu deja ca aceste variante de 0w30 sunt bune nu am nevoie sa-mi confirm chestia aceasta citind inca doua forumuri in paralel. Am atras atentia asupra lui deoarece shell are preturi decente, e facut de o companie mare, nu e bagat pe gat cu forta de nimeni. In acelasi timp aici pe forum e atata stres pentru un ulei bun de se cauta tot felu de producatori din toate colturile planetei. Nu zic sa bage toti acelasi tip de ulei dar e pacat sa facem din ulei o dogma de tip religioasa bazata pe cateva texte obscure din colturile internetului. Pe deasupra mai conducem (majoritatea) si niste fiare vechi, iar la cele mai noi (si nu numai) problemele la motor sunt de fabricatie sau altele nu de la ulei... Ne scarpinam in cap de la ulei ca la matematica si cand cumparam chestii ce tin de siguranta rutiera gen: anvelope, elemente de directie si franare, elemente optice de semnalizare etc cumparam ce e mai ieftin, nu sunt multi care investesc in producatori premium si care si schimba la timp aceste elemente...
    1 point
  25. ontopic Uleiuri Shell foloseste cineva pe aici? Eu merg pe 0w30 ECT sau am mai prin AV-L din DE ca la noi nu este (acesta are aprobare dor pt grupul VAG dar nu l-am gasit in RO). Eu sunt multumit de aceste variante de 0w30, nu am sesizat diferente intre ele desi in fisa tehnica e o diferenta la continut, dar sunt curios daca mai sunt utilizatori multumiti de el.
    1 point
  26. Daca tot a venit iarna in Decembrie am zis sa ma sacrific sai sa-i fac un tratament cosmetic de iarna lu' miss albastrica. Mihai @Mask001 mi-a spus ca el a fost la cei de la cuabur.ro si ca a si revenit iar serviciile acestora au fost pe placul sau. Am luat legatura vineri cu cei de la cuabur.ro sa ma programeze la o vizita. Vizita s-a intamplat a doua zi adica sambata (la ora 10 cum stabilisem) pe o vreme de cacao (dupa cum stim ca a fost) cu ninsoare, ploaie si flescaiala adiacenta made in Bucuresti. Am lasat masina urmand sa ma contacteze cand este gata. Asta s-a intamplat pe la ora 15 ca orice tratament dureaza. Am ales un pachet pentru exterior intitulat "pregatire iarna full option" + tratament chedere. Ce contine pachetul si operatiunile aferente se gasesc pe site-ul baietilor. Pe langa ce-am cerut baietii si-au mai bagat nasul si pe la motor asa extra si au mai curatat/dress-uit pe acolo. Ca si feedback in cateva zile am putut observa eficacitatea tratamentului hidrofob aplicat. Daca se va si mentine in timp presimt ca voi deveni dependent de el :). Pentru restul este inca prea repede sa ma pronunt. La plecare am fost "instruit" cum sa intretin/mentin cosmetizarea si am aflat ca daca revin pana in 6 luni pretul pachetului va fi 50% din valoarea achitata acum. In rest am atins borna 8500km si implicit 1000km de la schimbul de ulei. Pana acum consumul de ulei al masinii este 0 (zero) - atat cu uleiul de fabrica cat si cu cel schimbat. Si niste poze before & after
    1 point
  27. Fii-mea sta acolo de aproximativ 2 luni, nu stia de treaba cu parcarile, eu am vorbit dupa aceea cu proprietarul garsonierei si mi-a explicat cum e de fapt treaba. Nu neg ca dezvoltatorul are DREPTUL sa faca ce vrea cu proprietatea lui, dar, personal, atata timp cat nu este semnalizata cu ceva de genul PROPRIETATE PRIVATA cred ca este un mic ABUZ, el isi sporeste sansele sa ii fie cumparate locurile de parcare mizand pe faptul ca cel amendat se va gandi la cat l-a costat amenda si ridicatul si va lua ceva mai in serios ideea de a cumpara un loc. E doar parerea mea de provincial.
    1 point
  28. Cele mai tari opțiuni pe vremea asta: două fete cu mănuși și parbrizul încălzit. Instant se curata mașina de zăpadă!
    1 point
  29. No, ultimul traseu ales a fost ok, având în vedere ploaia, etc... Nu am rămas nicio clipa blocați, etc, am trecut fără nicio problema
    1 point
  30. exista legislatie care obliga dezvoltatorul sa asigure si locuri de parcare ptr apartamente - 1 loc / suprafata mai mica de 100mp si 2 pentru cea mai mare de 100mp el , desi in principiu legal , nu procedeaza etic ar fi trebuit ca fiecare loc necumparat inca sa fie blocat cu o teava din aia sau cu orice altceva , astfel incat sa nu poti parca din acest punct de vedere , un avocat bun l-ar face praf - nu poti pune " capcane " fara sa restrictionezi in vreun fel accesul si doar cine il forteaza sa plateasca cine cumpara locul si ii e ocupat e altcineva , atunci are el tot dreptul sa sune sa fie ridicata acea masina de pe locul lui probabil cineva care sta 10 ani acolo minim , e multumit sa cumpere un loc si sa aiba unde parca la orice ora eu as cumpara asta daca rezista 10 ani acel bloc
    1 point
  31. Am renuntat la BBSuri deoarece vanzatorul a schimbat brusc pretul cu inca 100 eur in sus . Asa ca am trecut la rotile de iarna . Si cam atat
    1 point
  32. Eu eram ala cu 16.400 in Aprilie 2018 la O3 FL 1.4 TSI M6 Style Cred ca raman in istoria forumului cu pretul asta ....si cat m-au impins colegii s-o iau ca e super oferta.
    1 point
  33. Vad ca nu intelegeti: vw sau audi nu fac retrofituri in reprezentante. Nu exista asa ceva. Cand ai conectat mufa vas, imediat fabrica stie cu ce dotari ai plecat. Daca pui altceva mesajul de eroare este automobil incompatibil. Acest retrofit nu se face in repre. Cum nici un retrofit de b6 sau b7 nu s-a facut in repre. Florin si cu Al Bundy si ar pierde painea (just kidding)
    1 point
  34. De ce? Tu zici ca e prost uleiul doar ca la tine o picat axa dupa ce ai trecut la Motul, insa ea era uzata de ceva timp - sigur nu ti-o uzat-o uleiul Motul. Sau...adu argumente contra Motul ( de genu: axa arata impecabil inainte sa trec la Motul si dupa ce am trecut la Motul in 3 ani o picat axa. )
    1 point
  35. Referitor la prima revizie cum arata uleiul dupa 2 ani ?Cati km ai facut in acest timp?Oricum, la prima vedere, pare cam mult 30k...Sau 2 ani...Multi colegi au ales sa faca revizia la 15K.Cand am ridicat masina, acum 2 luni, seful de service mi-a zis: daca neamtul iti da garanie pentru 30K sau 2 ani de ce iti bati capul?
    -1 points
  36. Mie mi-au lasat in masina filtrul de AC si era plin de praf si frunze - trebuia schimbat Nu am fost la reprezentanta in ziua cand au facut revizia ( am dus-o dimineata si am luat-o dupa-amiaza ) mi-au lasat in masina o jumatate de litru de Castrol Oricum dupa prima revizie la 30.000 km sau 2 ani , urmatoarele revizii se fac la 1 an sau 30.000 km , si nu se schimba cum zicea colegul ""shaurma cu de toate" !!! Schimburile se fac dupa " Plan de service ".
    -1 points
  37. Nu esti singurul la care a picat axa dupa Motul, parca s-a mai discutat mai demult de aspectul asta, consider ca acest ulei nu e bun pentru PD, l-am incercat , am dat jos dupa 3k. curgea ca motorina, aveam un zgomot tare la motor la 45K. nu putea fi vorba de uzura. Alt aspect, calitatea axei , la 700 ron e o axa slab calitativ, dar cel putin 100k. trebuia sa tina.
    -1 points
  38. @liviu. Skoda Craiova a încheiat un contract cu Castrol, de pe urma lui are beneficii. Reprezentanțele Skoda din Franța au făcut același lucru cu Total. În Spania am văzut reprezentanță Audi care folosea doar Repsol. Am un văr în Germania și servisul oficial Volkswagen din orașul în care locuiește lucrează de ani de zile cu Eurolub. Sunt parteneriate comerciale care aduc beneficii partilor care le-au realizat. Nu împiedică nimeni Skoda Craiova la expirarea contractului cu Castrol să se orienteze către alt producător. Aprobările și normele constructorului pentru uleiuri nu sunt doar pentru noi clienții finali să știm ce ulei să folosim în mașinile noastre ci au și rolul de a aproba încheierea de contracte și parteneriate comerciale. În concluzie treaba asta e pe bani. @GTD în realitate doar Mobil vinde pachetele de aditivare Infineum (firmă din portofoliul său) către câțiva blenderi. Grosul vânzărilor de pachete de aditivare îl dețin americanii de la Lubrizol care numai cu asta se ocupă. În Europa liderul vânzărilor de materii prime pentru uleiuri este Lukoil. Materii prime, în special GTL, vinde în cantități mari Shell. De asemenea, multe materii prime pentru uleiuri vândute în Europa provin din zona Mării Caspice. Situația e un pic foarte diferită de ceea ce prezinți și probabil ca tine cred mulți. Cu toate că rușii în petrochimie sunt foarte avansați și au formule de excepție, nu știu să vândă. Surpriza maximă vine de la chinezi care, cu toate că au luat-o de la zero în domeniu, au creat deja parteneriate foarte interesante și au scos deja formule de aditivare foarte performante. Să nu vă mirați că în scurtă vreme, nume grele din industrie vor prefera să lucreze cu ei.
    -1 points
  39. A fi mulțumit de un ulei este o chestiune foarte relativă pentru că simțurile tale nu pot să spună ce face realmente uleiul în motor. Dar AV-L și Ect sunt uleiuri foarte bune și pot fi folosite pe întreaga durată de viață a mașinii. Referințe destule despre el găsești pe oil-cluburi și motor-talk.de, în România nu înțeleg de ce nu se promovează mai intens. S-ar vinde bine și ar fi o variantă foarte bună. Dacă poți să iei ulei din Germania mai ai o variantă ieftină și foarte bună Addinol Giga Light MV0530. Addinol nu știu dacă nu cumva este în proprietatea Shell dar folosește pachete de aditivare și GTL livrat de aceștia. Am folosit și eu un schimb cu ajutorul unui coleg de aici de pe forum, a fost ireproșabil, la fel și prețul.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!