Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.12.2018 în toate secţiunile
-
2 points
-
A sosit timpul sa-mi prezint si eu ultima achizitie, o Skoda Kodiaq 1.4 TSI - DSG. Am asteptat 3 luni dupa ea, dat comanda pe 20 Martie, intrat in posesia ei azi, 20 Iunie Echiparea este Style, cu urmatoarele dotari optionale ( alese dupa nevoile mele) - parking assistant - cheie suplimentara cu telecomanda -duze stropitoare parbriz incalzite - family Pack (cos de gunoi, parasolar geamuri spate,sigurante copii usi spate actionabile electric) -PDD KESSY - sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului -masute rabatabile pe spatar scaune fata -roata de rezerva din aliaj usor - sistem rabatare bancheta spate din portbagaj - pedalier sport -sunSet (geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa) -pachet nefumatori fata Culoare: Gri Quarz - aici a fost dragoste la prima vedere - am participat la lansarea oficiala in Romania unde aveau expus un model pe Gri Quarz si nu am mai avut ochi pentru alta culoare Sper sa reziste la fel de bine la mizerie ca fosta (gri deschis) DSG-ul a fost obligatoriu; mi-am zis ca nu mai cumpar niciodata o masina cu manuala la ce trafic e in Bucuresti. Deocamdata am facut doar un drum de 100 km, masina s-a comportat excelent - DSG-ul e wow, ACC-ul impresionant. E uimitor ce plus de confort aduce dsg-ul, iar combinatia cu ACC e excelenta. Am urcat si cateva poze de la livrare, vor urma si altele pe parcurs. Deocamdata ma obisnuiesc cu pozitia de condus care e usor ridicata, insa perceptia la volan nu e asa diferita vs Octavia ( lungime, latime), un plus dpmdv - pare foarte compacta desi e foarte spatioasa in interior. Drumuri bune!1 point
-
pune omv100+ data viitoare, nu amesteca sortimentele in general. decat sa pui personal aditivi mai bine gasesti o statie de incredere care respecta reteta si pune ceva de firma/safe.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Manoka RON 10.56 47%OFF | 2PCS/Set Car Air Outlet Cover For Skoda Kodiaq 2016 2017 2018 Back Seat Under Car Rear Seat Air Conditioning Vent Cover Net https://s.click.aliexpress.com/e/BbPyXI01 point
-
1 point
-
Salut! M-ai putea ajuta cu un link de unde ai achizitionat protectia/grilajul pentru aerisire? Ar fi momentul ca sa cumpar si eu. Poate se aventureaza si altii @yanq, @Marius82 si facem o comanda comuna?1 point
-
discutiile privind meganeul provin de la megane3 unde pentru piata din Romania, meganeul hatchback era produs in Turcia, pe o platforma diferita fata de cea "originala", cu diferente sesizabile la materialele de interior, cu anumite diferente de dotari sau chestii de mici finete (aeratoarele centrale aveau rotita sa le poti inchide la varianta originala iar cele de turcia nu aveau rotita) etc. cele de turcia erau produse pe platforma de Flunece, practic din Romania comandai un megane3 hatchback dar primeai un Fluence cu caroserie de megane. Lucrul asta era valabil doar pentru europa de est. Daca comandai varianta break iti venea megane "original" produs in Spania. Daca unul din germania comanda megane hatchback i-ar fi venit megane original, nu cel fabricat in turcia. Habar nu am daca s-a mentinut trendul asta si la Megane4, dar tinand seama de ideea omniprezenta in ziua de azi de cost reduction, de faptul ca sedanurile se vand cu o pondere muuult mai ridicata in europa de est si de precedentul cu megane3 eu daca as fi aproape sa imi iau un megane4 as sapa internetul si pe tema asta. Nu fabrica de asamblare era problema ci faptul ca s-au pretat sa vanda alta platforma (mai low cost decat cea originala) plus diferenta de calitate a materialelor folosite.1 point
-
cauta un maf de imprumut si refaci toate logurile,maf ul actual la o cautare pe google iese la 20-30 de euro,ce asteptari vrei de la el map il lasi cum este-e bun o cauza ar mai fi---axa cu came uzata sau tachet spart...masina ar scoate fum negru1 point
-
ce zici, eu am montat de astea.... si pe Jetta noua, si pe Audi ....q3... q7... etc. Deci, pe B6 nu se mai pune problema. Eu te-am intreabat daca tu, pe RNS-ul tau, ai vazut o mufa similara la ce ai postat tu.... nu. Ca sa montezi MDI, trebuie kitul complet - cablajul care intra in mufa quadlock, portul MDI, cablaj, activare.1 point
-
maf ul e praf,ori codul nu e bun ori e obosit...masina trage prost pana in 2500 de ture,ori piezi vaccum pe undeva ori turbina e sub asteptari,fie ea si noua fa niste loguri pe loc in bs 003 si 011...la relanti,intri in basing setting ,selectezi gr 003 sau 011 dai log si masina se va tura la 1400 de ture lasi cateva cicluri bune si dupa o opresti1 point
-
Pentru ca fabricile alea sunt cele mai moderne din grup si au in ele cele mai noi tehnologii. Tara de origine nu mai conteaza de mult in industria auto, ca daca este asa Q7, Touareg si Cayenne sunt masini slovace, TT-ul este ungureasca, A1 este produsa in Belgia etc. Sa nu mai spunem de ciudateniile VAG, care vrea sa produca in Germania Skoda Superb din cauza cererii mari si sa mute productia Passat-ului in Cehia. PS Eu cred ca lucreaza mai multi turci intr-o fabrica Vw din Germania decat turci intr-o fabrica din Turcia. ? PS PS Iar toata instalatia electrica, centurile de siguranta, airbag-urile etc sunt made in Romania sau Polonia, indiferent ca te numesti Mercedes, Bmw, Audi sau Tata Motors. ??1 point
-
Aceste filmari nu sunt loguri in mers, nu sta nimeni sa le analizeze. Din ce se vede map-ul lucreaza. 999,6 este atmosferic, alt senzor. Iar in grupul 03 actualul este mai mic decat specificatul, semn ca egr-ul nu-i inchis, chiar daca duty cycle arata 4,8. De asta ne legam noi de n18 stiind ca egr-ul este nou. Copy paste ... Log in mers cu Vag-Com/VCDS Main screen >>> select control module >>> 01 - Engine >>> Measuring blocks (meas.blocks) >>> Pe prima linie selectezi: group 003. Pe a doua linie selectezi: group 010. Pe a treia linie selectezi: group 011. Apoi >>> Log. Alegi calea unde vrei sa-ti salveze log-ul. Reguli: 1. Intreaga procedura se efectueaza DOAR cu motorul cald (temp. lichid racire 90*). 2. Logul in mers se face doar in viteza a 3-a si a 4-a. 3. Pentru a putea efectua CORECT logul in mers iti trebuie un drum liber si unde sa poti accelera fara stresul traficului si al celorlalti participanti la trafic. La fel de bine iti mai trebuie un coleg pentru a putea efectua log-ul. De unul singur e dificil sa te concentrezi si asupra drumului si asupra laptopului. 4. Pleci de pe loc > viteza 1 > viteza 2 > viteza 3. Acum cu masina in viteza a 3-a si turatia motorului undeva in jurul a 1700-1800 rpm, apesi pedala de acceleratie la maxim (in podea) si o tii apasata (fara a ridica piciorul de pe pedala) pana ajunge turatia la 3800-4000 rpm. 5. Inainte de a apasa pedala la podea dai start la log. Poti da start la log inca de cand pleci de pe loc cu masina dar va fi oarecum dificil pentru un incepator sa “descifreze” log-ul avand toate vitezele afisate acolo. 6. Cand ajunge la 3800-4000 rpm da-i save (done, close) si … gata. 7. Aceeasi procedura se va efectua si pentru viteza a 4-a (1700-1800 rpm > pedala la podea pana la (1700-1800 rpm > pedala la podea pana la 4000 rpm) insa nu e obligatoriu sa se efectueze LOG-ul si in treapta 4. 8. Log-ul se va salva in format .csv Ca sa il vizualizezi il deschizi cu Microsoft excel si ca sa poata fi citit, trebuie sa il aranjezi in pagina. Pentru aranjarea in pagina trebuie sa: - Deschizi fisierul .csv cu excel; - Selectezi prima coloana A (coloana, NU rand); - Click pe meniul Data - Click submeniul “Text to columns”; - Bifezi “delimited” > Next; - Bifezi DOAR “comma” > Next; - Bifezi “text” pentru fiecare din coloanele care iti apar in fereastra mica; > Finish. apoi postezi aici fisierul attachat.1 point
-
pe gr 3 10 si 11 dai log si se salveaza singur,nu i nevoie sa faci video si postezi logul in format csv sau xls1 point
-
asteptam logul in mers,acolo ai tot despre pesiune atm si alte date,altfel nu mai terminam de vorbit1 point
-
1 point
-
S au scris atat de multe despre distributie incat nu vad ce s ar mai putea scrie. A aparut kit ul cu totul care cuprinde tot(inclusiv variator si celalalt pinion). Daca la prima pornire dupa ce masina a stat 24 ore zornaie lantul- trebuie schimbat. Acum fiecare il schimba cand vrea. Problema nu este uleiul ci modul cum a fost conceput acest motor. Puteti sa puneti orice ulei doriti distributia tot o veti schimba. Este un consumabil. Daca acum considerati sa dati 2000 ron pe un kit de distributie ganditi va ca la inceput ( adica 2010) doar variatorul costa 2800 ron. Despre ce vorbim? In cele 118 pagini ale acestei postari s a tot scris despre distributia de la acest motor. Nu cred ca mai este ceva de spus despre ea.1 point
-
Cadoul de ziua mea a venit mai repede anul acesta: Am studiat vreo doua luni piata camerelor auto. Am ramas pe Viofo si Garmin. A invins Garmin in final deoarece: - are un sistem de prindere pe parbriz foarte simplu si indestructibil la caldura - magnet - are impact asist si go-go asist - comenzi vocale pentru cele mai importante dorinte - alimentare la 12-24 v fara alte cheltuieli - comparativ e la fel de discreta, filmeaza la fel de bine, camera de 3.7 Mp. - am prins un pret teribil la em**, cu discount de 15%. Cam asta ar fi.1 point
-
1 point
-
Eu m-am liniștit mult cu aceste valori la injectoare după ce prietenii mei mecanici au început să facă servisarea unei flote în care multe motoare sunt 1.6 tdi. Am văzut mașini cu kilometraje impresionante (Vw Caddy mai ales). Am dat și eu o mână de ajutor la resetarea intervalului de service și am aruncat o privire și la valori. Măricele la multe din ele. Cică au fost schimbate câteva injectoare dar pentru că au crăpat subit. Cred că se exagerează prea mult cu aceste valori, trebuie să recunosc că și eu mi-am făcut un milion de griji și am stresat destulă lume cu chestia asta.1 point
-
Nu stiu daca aici este locul corect pentru acest post, poate moderatorul il va muta unde va considera ca este bine. Intentia mea este de a informa corect utilizatorii despre un aspect care in curand va lua amploare.Urasc minciuna si inselatoria asa ca voi face publice informatii de care altii vor profita cu buna stiinta. In China este la moda o noua inselatorie precum a fost cea cu memoriile FAKE USB /SD (inca mai functioneaza foarte bine pentru necunoscatori!) Acum s-a mutat si in domeniul navigatiilor Android. Pe scurt, sunt oferite spre vanzare pe piata sisteme de navigatie auto pe baza de Android cu specificatii mincionase, 1 /2/4GB ram, 32Gb flash. In realitate memoria reala este mai mica indiferent ce va afisa sistemul sau orice aplicatie gen CPUZ sau alta care poate citi configuratia hardware/software. A fost masluit kernelul in asa fel incat indiferent ce aplicatie ar fi folosita datele reurnate sunt cele "mascarite" cu premeditatre. Pentru moment aceasta 'inginerie' se aplica cu suscces sistemelelor Android cu chipset MTK si acest "mirobolant" android 8.1 care este la randul sau un fake.Nu am informatii exacte despre alte platforme, dar odata realizata pentru MTK , aceasta inselatorie se va propaga si spre alte solutii hardware si naiba stie unde se va ajunge.1 point
-
Neata popor, am zis sa mai intru si eu, sa va urez sarbatori faine care bat la usa, o trecere intre ani pe masura, sa avem parte de un an nou mai bun, ca doar nu om spera in alte directii In "lumea auto-moto" las revizia de mai jos, cat si remarcile de pe ea sa vorbeasca de la sine. Mi-a fost comunicat ca cutia de viteza la acest model "nu necesita servisare/revizie si/sau schimb ulei" si ca la haldex doar la 4 ani de la achizitie este necesar. ? Masina a reintrat la investigatii luni, azi am primit mesaj ca s-a gasit un releu pentru bazait, inca nu se stie daca ma vor lasa cu buza umflata si fara masina pana dupa sarbatori. Placutele spate au fost schimbate tot luni, la revizie neavand placutele pe stoc, bucuria va fi in jur de ~600 ron. Tind sa cred ca daca la urmatoarea masina raman in aceeasi marca(Seat/Skoda), cred ca voi achizitiona si servisa masina in alta localitate, pentru mine nu e doar "sunshine&rainbows" din pacate la singurul service autorizat Seat/Skoda din Cluj. Masina in rest se misca bine, nu ma pot plange, insa anumite argumente care mi le-au adresat eu unul nu sunt de acord cu ele, si voi merge ca berbecul inainte cu parerea mea. Prea mult nu are rost sa despart firul in patru, sorry de meltdown, insa am simtit nevoie sa imi revars undeva frustarile. Inca o data, sarbatori fericite alaturi de cei dragi, distractie la trecerea intre ani si toate cele bune, Cu stima, ToniM PS: sper ca moderatorii sa priveasca acest post ca un jurnal si un loc pentru mine sa imi tin istoria autovehicolului, nu pentru a starni discutii tehnice sau discutii despre probleme/remedieri etc PPS: cine doreste mai multe detalii cu drag aici(in limitele admise), in zona tehnica(fie Seat fie alta, un @ToniM si voi aparea ) sau PM, sa nu ne trezim ulterior cu alte fericiri1 point
-
1 point
-
De facut nu fac nimic - doar lungesc lista To do list ar fi asta: - montat aparatorile de noroi spate - vopsit jante originale pe 15" - oglinzi electrice - nu merg - antena - schimbat rulmentul de la placa de presiune (mai e acolo inca un rulment in fata de verificat) - schimbat distributia si pompa de apa - ghidaj fise bujii (au niste ghidaje si la masina asta lipsesc - atârna pe acolo si se freaca de motor) - nu merg luminile de ceata - nu merge degivrarea - revizie AC (posibil inlocuit reparat compresor) - retapitat scaunele - si vazut restul (mocheta spate). - chedere usi + geam pasager (e clar si restul verzui). Asta verzui e zgariat - acum e unul fara zgarieturi dar nu e bun ca nuanta. - poate reusesc sa fac sa mearga tot cu aceeasi cheie (acum am o cheie de contact si alta usi si portbagaj). - stergator luneta (este unul acum montat - dar nu e original) -picura ulei in zona turbinei (trebuie curatat si vazut daca sunt conductele, furtunele sau altceva) - o bucsa mare de la bara de torsiune de pe partea stanga trebuie schimbata - frana de mana - tine f. sus (sa vad daca e ceva de schimbat sau doar reglaj)1 point
-
Am zis ca ne apucam de treaba cu testele de masini si asta am si facut: saptamana viitoare m-am programat la teste cu Focus si Astra. Si ma gandesc sa pun pe hartie concluziile si intr-o formula matematica. Asta pentru a ajunge la o nota argumentata solid de calitatile fiecarei masini. M-am gandit sa urmaresc urmatoarele: Pentru a obtine scorul fiecarei masini, se inmulteste ponderea cu nota pentru fiecare componenta si se aduna rezultatele. Asa vom obtine un clasament pentru fiecare clasa de masini. Intentionez sa testez toate masinile din clasa compacta non-premium. Tabelul, chiar daca este adaptat pentru nevoile mele, poate fi usor convertit pentru necesitatile fiecaruia, fie modificand ponderile, fie modificand din lista de caracteristici urmarite. La urmatoarele achizitii eu voi urmari in mod special rafinamentul masinii, nivelul de atenuare al suspensiilor, etc. Asta pentru ca la noi distantele sunt mici dar drumul este foarte lung si plin de surprize. Si sa fiu sincer, m-am saturat de suspensia de pe Octavia. Cateva explicatii: Ponderile, evident, arata importanta fiecarei caracteristici a masinii in nota finala. NVH - Noise, vibration, harshness. Suport producator se refera la planurile de viitor al producatorului pentru modelul respectiv dar si pentru platforma (pentru ca toti producatorii seriosi au trecut la un astfel de ciclu tehnologic de dezvoltare), disponibilitatea pieselor de schimb, precum si la profesionalismului serviceului oficial in Ro pentru modelul & motorul aferent. De exemplu, in cazul Opel, cu toate ca serviceul este OK-ish, toate masinile proiectate inainte sa schimbe nemtii engleza de la GM cu franceza de la PSA sunt la capat de linie, nu vor primi niciun FL sau imbunatatiri anuale. Vor fi direct inlocuite cu platformele dezvoltate de Peugeot. Probabil ca nici furnizorii de componente nu vor mai face serii mari, iar la ce dezastru financiar si organizatoric se anunta la GM, daca este ceva de reproiectat in cazul unei piese prost gandite -> Lemon Car. Usurinta configurare, sunt anumite marci care te forteaza la combinatii absurde in cazul dotarile fixe. De exemplu, eu vreau un sistem tempomat cu radar, absolut normal dpmdv pentru 2019, si pentru asta trebuie sa iau o configuratie fixa care are piele crem de magar, trapa portal StarGate, portbagaj electric si alte optionale total nedorite de mine si care imi urca pretul cu mii de Euro. De asemenea, voi urmari prezenta anumitor dotari / functii, fara de care nu voi lua in calcul masina: prezenta joja de ulei (da, exista si motoare la care nu poti verifica nivelul de ulei decat din sistemul multimedia si asta doar dupa ce ai mers 10-15 minute, pentru a putea masura corect). Evident, sa fie bullet-proof la NCAP & IIHS. In cazul cutiilor cu dublu ambreiaj, evident fara DQ200 / EDC uscat, etc. Daca aveti propuneri constructive si relevante pentru acest demers, nu va ascundeti in spatele monitorului.1 point
-
Ar trebui sa facem o echipa de drive-test marca VWForum, ne strangem cativa, conducem aceleasi masini si scriem pe forum impresiile. Ce ziceti ? Cu ocazia asta mai animam topicul cu informatii reale, impresii la cald si la rece, comparatii cu masinile pe care le conducem deja.1 point
-
Pana la urma fiecare se descurca cum poate. Important e sa nu incerci sa faci din propria experienta o regula generala de urmat pentru toata lumea, ci sa prezinti lucrurile cat mai obiectiv cu putinta si sa oferi cat mai multe detalii. Nu vreau sa amplific polemica deja creata, dar pentru mine relatarile celor doi colegi au informatii lipsa: - in cazul lui TTibi, vorbim de un set de injectoare totusi functionale (desi nu in parametri), trimis la firma din Bieberach. Faptul ca pe factura scrie ca au fost reparate nu imi spune exact ce problema au avut. O detaliere a reparatiei propriu zise, daca a fost primita, ar fi binevenita. - la Razvan_N injectorul era in scurt, deci piezo inlocuit. Nu neaga nimeni cunostintele celor de la Electromecanica, mai ales ca vin dintr-o intreprindere care se ocupa cu asa ceva, dar: - elementul piezo inlocuit este de pe un injector de acelasi tip? - daca vreau sa fac ce ai facut si tu, trebuie sa iau un injector sh numai pt. piezo, sau ma ajuta cei de acolo cu un piezo bun de la alte injectoare pe care le detin si au alte defecte? Poate a contat faptul ca sunt si fostii colegi... Am avut si eu un injector defect. Am cerut sfaturi, am citit topicul, am analizat si am luat decizia cea mai buna din punctul meu de vedere. Pentru ca, pana la urma totul se invarte intre timp - bani - calitate; si ce-ti doresti tu de la astea. Restul e cancan.1 point
-
Cred ca te voi vedea curand si la sectiunea de oferte servicii pentru membrii vwforum cu topicul activari personalizate. .1 point
-
1 point
-
Nu e din stergatoare, e din lichidul de parbriz si din faptul ca se umplu repede cu jeg, si nu mai sterg bine. Desfaceti stergatoarele curatati bine lamelele cu o carpa si solutie. Stergeti parbrizul cu alcool tehnic, sau o solutie degresanta si apoi vedeti diferenta.Sunt de acord ca plasticul si cauciucul de la stergatoare imbatraneste, insa de vina este pabrizul care e contaminat cu diverse, iar stergatoarele nu aluneca pe el ci merg in hopuri pe anumite porniuni, si din cauza asta apar acele dungi. Stergatoarele noi merg pe acelasi parbriz pe care cele vechi nu mergeau bine pentru ca vin din fabrica unse cu o solutie (grafit gri). Cel putin odata pe an trebuie sa decontaminati parbrizul, cu o solutie si carpa, spuma de la spalatorie nu ajunge.1 point
-
Sa le luam pe rand: Avem dsg dq500, una dintre cele mai fiabile cutii din grupul vag ce rezista pana la 600 Nm, deci nu e cazul sa o comparam cu alte turcisme ? Light Assist poti seta momentul cand sa schimbe daca ti se pare ca intra prea tarziu. Rezervorul are aprox 60 litri pentru 4x4 si 58 litri pentru tractiune fata - pag 39 din manualul online. Autonomia dupa plin e data de ultimul consum. Daca scoti un consum mic o sa vezi ca iti creste. Cu bateria nu stiu....am vazut doar una singura in compartimentul motor si nu cred sa mai existe alta ascunsa pe undeva.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00