Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.12.2018 în toate secţiunile

  1. Pai si ce ai observat la ele? ai ceva poze, masuratori facute, vazut lufturi diferite, etc? de-obicei intre aceiasi masina hatch si sedan exista ceva diferente la cum se simte pe drum si sunt diferente voite de producator: cea sedan are suspensia ceva mai moale si e mai mult orientata spre confort. La fel e cazul cu Honda Civic unde sedanul e produs in Turcia si hatchback-ul in UK. Audi Q5 se face prin Mexic iar calitatea acestuia e destul de ridicata si e prin top in segmentul din care face.
    2 points
  2. Pentru ca fabricile alea sunt cele mai moderne din grup si au in ele cele mai noi tehnologii. Tara de origine nu mai conteaza de mult in industria auto, ca daca este asa Q7, Touareg si Cayenne sunt masini slovace, TT-ul este ungureasca, A1 este produsa in Belgia etc. Sa nu mai spunem de ciudateniile VAG, care vrea sa produca in Germania Skoda Superb din cauza cererii mari si sa mute productia Passat-ului in Cehia. PS Eu cred ca lucreaza mai multi turci intr-o fabrica Vw din Germania decat turci intr-o fabrica din Turcia. ? PS PS Iar toata instalatia electrica, centurile de siguranta, airbag-urile etc sunt made in Romania sau Polonia, indiferent ca te numesti Mercedes, Bmw, Audi sau Tata Motors. ??
    1 point
  3. Desi niciodata nu ar fi trebuit sa se intample lucrul acesta, am prieteni care au luat ITP_ul pe bune ( la RAR ) cu DPF si EGR Off pe aceasta motorizare. Asta din cauza ca RAR-ul nu are in teritoriu posibilitatea de a masura densitatea de NOX, ci doar opacitatea fumului. Si cum ziceam, o masina cu DPF Off si EGR Off dar in stare tehnica BUNA nu va depasi limita de opacitate. Sper din tot sufletul sa se termine insa cu balciul asta si sa intram si noi in randul lumii cu masuratori corecte la ITP ( desi nu vad cum s-ar intampla asta prea curand ).
    1 point
  4. Si inca cum, unde crezi ca se duc microparticulele daca anulezi DPF-ul.
    1 point
  5. Benzina de la Rompetrol nu place masinii mele! MM100+ este cea care ii place!
    1 point
  6. @Andrei_TTR oil ash este zgura care se aduna în dpf și nu poate fi scoasă prin nici un procedeu. Tot ce vezi pe net, se referă la eliminarea funinginii care datorită regenerarilor întrerupte/ratate se adună în cantitate prea mare și nu mai poate fi eliminată prin regenerare. Ca să înțelegi ce este oil ash uită-te într-o centrală termică. Rășinile se depun în anumite zone ale centralei și datorită căldurii se transformă în zgură care este atât de tare încât deseori este imposibil să o îndepărtezi mecanic. Deci, acest lucru este imposibil de făcut în dpf, nu funcționează nici mama soluțiilor și coptul nu știu câte ore în cuptor la nu știu câte grade. La un moment dat această zgură va ocupa un volum atât de mare încât presiunea diferențiala va fi pe măsură și ECU nu va mai putea suporta și va zice să schimbi dpf-ul. Unii producători programează senzorii în așa fel încât au o valoare fixă, care, atunci când se atinge, te obliga să schimbi neapărat dpf-ul. VAG pe multe modele, deși a setat o valoare, permite ca aceasta să fie depășită și abia când presiunea diferențiala atinge valori critice te obliga să îl schimbi. Așa se explică de ce colegi au ajuns la kilometraje impresionante cu dpf-ul original.
    1 point
  7. Putin ghinion saptamana trecuta , navigatia si-a dat duhul , dar nu a fost asa de rau cum suna , multumita lui @Akaiu07 a fost schimbata pe garantie cu ultima versiune a acesteia , la cateva ore dupa ce am raportat problema ! Nota 10 pentru servicii si promptitudine ! Daca tot am schimbat navigatia am luat si o camera DVR dedicata acesteia cu aplicatie Android tot de la Akaiul , oricum vroiam sa pun inca o camera DVR de backup asa ca am profitat de ocazie : Are functia de ADAS (avertizare distanta fata de obstacolul din fata) nice to have dar nu prea o folosesc filmeaza la 720P cu calitate acceptabila , dar nu de asta a fost luata , punctul ei forte este ca fiind conectata direct in Navi , pot sa verific inregistrarile direct din applicatia dedicata acesteia : Pe timp de noapte filmeaza de asemenea acceptabil ! Chiar foarte bine raportata calitate/pret. Abea astept vremuri mai uscate sa pot sa fac un detailing interior/exterior , pana atunci raman abonat aproape zilnic la spalatoriile Selfservice. In rest se plimba , se spala , se plimba iar se spala...... Asteptam iesirea de pe 30
    1 point
  8. Poate te ajuta topicul asta: sau asta:
    1 point
  9. Nu il vand ca imi este mai util x3-ul pentru scurtaturile de pe prelungirea ghencea:)
    1 point
  10. Cadoul de ziua mea a venit mai repede anul acesta: Am studiat vreo doua luni piata camerelor auto. Am ramas pe Viofo si Garmin. A invins Garmin in final deoarece: - are un sistem de prindere pe parbriz foarte simplu si indestructibil la caldura - magnet - are impact asist si go-go asist - comenzi vocale pentru cele mai importante dorinte - alimentare la 12-24 v fara alte cheltuieli - comparativ e la fel de discreta, filmeaza la fel de bine, camera de 3.7 Mp. - am prins un pret teribil la em**, cu discount de 15%. Cam asta ar fi.
    1 point
  11. eu am 1.4 tsi 122 cp CAXA am avut sunet la pornire cam 1 an. am facut cam 13.000 km cu ea. La inceput se auzea destul de rar la pornire, apoi a inceput sa se intensifice. Am mers asa mult cu ea pentru ca la reprezentanta mi-au zis de 3 ori ca nu e nevoie sa schimb distributia, ca asa e la distributia pe lant, ca e de la ungere... in fine. Spre sfarsitul anului trecut a inceput sa se auda la fiecare pornire, pana cand intr-o dimineata nu mi-a pornit motorul la prima cheie si mi-a aparut o eroare G40 (daca nu ma insel) la axa came. Atunci am mers imediat la service si mi-au schimbat distributia. Daca numai ce a inceput sa ti se auda zgomotul, parerea mea e sa te gandesti la schimbarea ei, dar nu ca o urgenta maxima, dar nu as sta nici ca mine 1 an.
    1 point
  12. Iarna trecută se incalzea greu apa, de multe ori nu ajungea la 90 grade nici la drum mai lung și au existat câteva situații când deși a ajuns la 90 grade apoi a început să scadă în mers.
    1 point
  13. Nu stiu daca este fix aceasi problema descrisa in acest topic, dar senzor presiune ulei aprins in permanenta inseamna clar o problema majora in motor, care deja s-a produs sau e iminenta. In asemena situatii, sistemele de asistenta la condus (gen pilot automat, ACC etc.) inceteaza sa mai functioneze pentru ca soferul trebuie sa acorde atentie erorilor din bord si sa actioneze in consecinta. Off-topic: cum poate cineva sa incerce sa vanda o masina intr-o asemenea stare? Iar din experienta proprie, dupa aprox. 10 Passat-uri similare vazute si verificate inainte de a o cumpara pe a mea luna trecuta, pot sa spun ca un B8 serios (2.0 TDI 150 cp) incepe cam de la 14 mii eur (+ sau - cateva sute de euro). Tot ce este in acest moment sub acest pret, se afla intr-o stare jalnica. Dar asta e doar parerea mea...
    1 point
  14. Si ceva poze pe partea tehnica, motorul, in principal... Rog un moderator sa lipeasca postarile consecutive.
    1 point
  15. bine, la ei cam asa este in general..... eu am facut retrofit la Polo 6C 2015 cu faruri halogen, la faruri LED oem 2016... inlocuire BCM, scoatere component protection de pe can gateway, bcm, scriere chei, telecomenzi, etc... ce crezi ca i-au zis cei de la reprezentanta ?... ca e imposibil.
    1 point
  16. oare nu poate sa fie de la injectoare? si mie imi tremura fff tare la relanti si in vitezele 3 ,4,5 . A trebuit sa schimb 2 injectoare (unul care s-a bulit la inceput iar celalat a picat dupa 2 saptamani). daca tot faci test vagcom sa se uite si la valorile injectoarelor.
    1 point
  17. Da, in Ordinul de la Ministerul Mediului, pentru masinile achizitionate prin rabla 2019 se prevede ca la clasa M, adica masini cu 4 roti pentru transport persoane (5+2 maxim) limita este 120g CO2/km ciclu NEDC. Asta inseamna ca se incadreaza probabil doar motorul de 1.0TSI si 1.6TDI, nu cred ca este loc de 1.5TSI sau 2.0TDI. Un alt aspect, daca ordinul de ministru ar fi prevazut noxele conform noului ciclu WLTP problemele ar fi fost putin diferite. In ciclul WLTP fiecare echipare in plus pe masina influenteaza noxele, astfel nu mai exista o valoare unica pe model/motorizare ca pana acum. Daca adaugati o optionala aceea va adauga niste g de CO2, de aceea se pare ca le ia asa mult sa omologheze dupa ciclul WLTP masinile noi, se omologheaza pe clase de echipari. Referitor la diesel, cine si-l doreste poate sa-l cumpere linistit, este de viitor, mai ales ca pe ciclul WLTP benzina are cele mai mari probleme la omologari. O alta problema cu reducerea motorizarilor diesel, pentru cine o face, este ca un producator de masini trebuie ca pe intreaga productie sa nu depaseasca anumite valori de Co2, valori pe care reusesc sa le mentina in limite datorita motorizarilor diesel, pentru ca benzina emite mult mai mult CO2. In momentul in care elimini din motoarele diesel si depasesti limita impusa de CO2 se platesc amenzi substantiale. O solutie alternativa este sa cresti ponderea de electrice sau hybride la benzina (sa traga CO2 in jos).
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!