Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.12.2018 în toate secţiunile
-
Nu stiu daca aici este locul corect pentru acest post, poate moderatorul il va muta unde va considera ca este bine. Intentia mea este de a informa corect utilizatorii despre un aspect care in curand va lua amploare.Urasc minciuna si inselatoria asa ca voi face publice informatii de care altii vor profita cu buna stiinta. In China este la moda o noua inselatorie precum a fost cea cu memoriile FAKE USB /SD (inca mai functioneaza foarte bine pentru necunoscatori!) Acum s-a mutat si in domeniul navigatiilor Android. Pe scurt, sunt oferite spre vanzare pe piata sisteme de navigatie auto pe baza de Android cu specificatii mincionase, 1 /2/4GB ram, 32Gb flash. In realitate memoria reala este mai mica indiferent ce va afisa sistemul sau orice aplicatie gen CPUZ sau alta care poate citi configuratia hardware/software. A fost masluit kernelul in asa fel incat indiferent ce aplicatie ar fi folosita datele reurnate sunt cele "mascarite" cu premeditatre. Pentru moment aceasta 'inginerie' se aplica cu suscces sistemelelor Android cu chipset MTK si acest "mirobolant" android 8.1 care este la randul sau un fake.Nu am informatii exacte despre alte platforme, dar odata realizata pentru MTK , aceasta inselatorie se va propaga si spre alte solutii hardware si naiba stie unde se va ajunge.2 points
-
@skodamen B1W de la BlueSkySea. Am vrut ceva discret cu montaj permanent și funcție de parcare. @Rave și la mine a stat în portbagaj un timp . Nu are calitatea unui GoPro sau BlackVue dar pentru ce îmi trebuie mie este suficient. Deja am surprins câteva situații neprevăzute.2 points
-
New bear in town Am asteptat 6 luni, comanda find data in 18.06.2018., iar la dealer a ajuns azi, 20.12.2018. Este vorba despre un Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 190CP DSG 4x4 cu urmatoarele dotari optionale: Area View si pachet LED exterior, Carlig remorcare rabatabil cu adaptor, Cheie suplimentara cu telecomanda, Detectare oboseala sofer, Driving Mode Selection si Hill Hold Control cu functie Offroad, Duze stropitoare parbriz incalzite, Elemente suplimentare protectie sasiu, Incalzire stationara cu telecomanda, Intelligent Light Assistant activare/dezactivare automata a luminilor de drum, Jante aliaj Trinity 7Jx18" cu anvelope 235/55 R18, KESSY - sistem access keyless si sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului, Lane assistant si Blind spot detection, Masute rabatabile pe spatar scaune fata, Parbriz incalzit si senzor de ploaie, Parking Assistant asistent parcare laterala, parcare cu fata si garare, Pedalier sport, Pregatire telefon Premium cu Bluetooth Phonebox si modul SIM cu hotspot WLAN LTE, Priza 230V si USB in consola mediana spate (priza max. 150W), Roata de rezerva de dimensiuni reduse, Sistem de navigatie Columbus MIB cu afisaj color / touch-screen / unitate DVD si 2 x SD card slot / harti Europa incluse si functie Smartlink, SKODA Connect Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an), Sleep Pack contine: doua tetiere spate cu suport lateral pentru cap, doua paturici, Sunset, parasolare mecanice pentru geamurile laterale spate si doua covorase spate "Lounge Step", Sound System Canton, Trapa plafon panoramica, Travel assistant si traffic sign recognition, Volan sport multifunctional (comenzi audio si padele selectare trepte de viteza cutie DSG) imbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator de viteze, maneta frana de mana, Scaune spate incalzite, Virtual cockpit. Deja am cumparat folie de protectie pt navigatia Columbus, cat si suport de numar fara rama/slim. S-a mai comandat si aparatorile de noroi fata/spate. Masina find livrata cu anvelope de vara, am achizitonat un set de jante de tabla imbracate cu Continental Wintercontact TS 850 P SUV AO FR M+S. Masina se va ridica maine din show-room, astfel stau cu sufletul la gura ... sa vad daca voi primi cadou cate ceva (covorase, etc.) Doua poze proaspete, facute azi ... dar asteptam ziua de maine ... sa facem primul brum-brummm1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Evrica! Mulțumesc pentru sugestie - într-adevăr manualul ăla e și el bun la ceva. ? E mai dificil fără comenzi pe volan, dar selecția se poate face și prin butonul OK/Reset de pe maneta ștergătorului, care are și funcții (nemarcate) de navigare.1 point
-
Oricum toate aceste discutii sunt relative si se cam bate apa in piua... sau se face reclama... eu am intrebat in ideea ca nu sunt discutii despre aceste doua variante aici pe forum. Eu stiu deja ca aceste variante de 0w30 sunt bune nu am nevoie sa-mi confirm chestia aceasta citind inca doua forumuri in paralel. Am atras atentia asupra lui deoarece shell are preturi decente, e facut de o companie mare, nu e bagat pe gat cu forta de nimeni. In acelasi timp aici pe forum e atata stres pentru un ulei bun de se cauta tot felu de producatori din toate colturile planetei. Nu zic sa bage toti acelasi tip de ulei dar e pacat sa facem din ulei o dogma de tip religioasa bazata pe cateva texte obscure din colturile internetului. Pe deasupra mai conducem (majoritatea) si niste fiare vechi, iar la cele mai noi (si nu numai) problemele la motor sunt de fabricatie sau altele nu de la ulei... Ne scarpinam in cap de la ulei ca la matematica si cand cumparam chestii ce tin de siguranta rutiera gen: anvelope, elemente de directie si franare, elemente optice de semnalizare etc cumparam ce e mai ieftin, nu sunt multi care investesc in producatori premium si care si schimba la timp aceste elemente...1 point
-
Nu am rezolvat nimic cu înscrierea mașini , nu se mai poate face nimic dacă are stampila pe talon !! Cel de la care am luat mașina a înțeles și mi-a dat un golf5 plus in schimb ( cam aceeași valoare )1 point
-
vdragos si cosminctz am probat cu farurile aprinse de fiecare data si am incercat mai multe operatiuni.In seara asta o sa verific cu vcds-ul daca sunt active sau nu spalatoarele.1 point
-
Nu inteleg de ce moderatorul mi-a sters postul. Eu am spus "esti sigur ca ai spalatoare faruri?" Nu toata lumea care are faruri cu LED, are si spalatoare. In configurator este optiunea faruri LED= 981 Euro, apoi suplimentar daca vrei dar nu esti obligat, Instalatie spalare faruri = 340Euro. Asta la o masina noua. Sa nu mai vorbim daca ai luat-o second hand, eventual lovita si reparata fara sa mai puna spalatoarele.1 point
-
1 point
-
Eu iti spun experienta mea cu o masina identica cu aia din link-ul tau, pana si la dotari. Doar culoarea difera, a mea era visinie... Dupa ce am platit o caruta de bani s-o iau direct de la neamt de acasa, tot prim proprietar, vreo 140-142.000km verificati si care se pupau cu cartea service, avea cand am plecat cu ea din Germania, am ajuns cu ea in tara, am facut distributia si ce mai trebuie cand iei o masina, doar sa dorm linistit noaptea. Platisem cu aproximativ 1000-1200E in plus peste media preturilor de pe mobile.de, doar sa fiu linistit ca am luat o masina ok si pe care sa ma pot baza. Am mers cu ea din Aprilie-Mai pana in August, doar drumuri extra-urbane (un drum Bucuresti-Busteni-retur, DN1, o data la 2 saptamani), alimentata numai la OMV cu MaxxMotion, ulei Motul luat din Germania, de care se bagase si pana atunci in ea, nu mai retin exact de care. Prin Iunie m-a lasat compresorul de la AC, dar asta nu e atat de important, parca 1200-1300 lei am dat pe altul nou si am terminat balciul. In August, plec cu familia in concediu in Grecia, si fix la drumul dus, pe centura Sofiei ma lasa un injector ... mers linistit, pilot automat la 120, tineam volanul drept si imi imaginam cum stau pe sezlong cu un gyros in dreapta si o halba brumarie de Amstel in stanga, moment in care a inceput mersul in 3, ca de tractor. ? Cu greu isi poate imagina cineva ce a urmat si cati sfinti am coborat in momentele alea... Am oprit motorul, lasat 10 minute, re-pornit, mergea perfect. Mi-am mai continuat drumul vreo 300km, timp in care a mers perfect. Dupa ce am trecut granita la greci, la vreo 50km, a murit de tot si bordul s-a transformat in brad de Craciun. Sa n-o mai lungesc, cauta service in Grecia sambata dimineata, cand putorile alea oricum nu muncesc, facut rost intr-un final de service, comandat in Atena injector nou, lasat masina acolo 3 zile, platit si montat injectorul nou, luat masina si vazut in continuare de concediu pana la drumul de intoarcere, cand, tot pe centura Sofiei ajunge sa moara alt injector, de data asta cel cu numarul 4 ... Platit platforma pana la Ruse si de acolo am mers in 3 pistoane pana in Bucuresti, dupa ce ma mancase de vreo 1000Euro masina asta cu injectoarele ei. Asta se intampla Sambata, Luni comandasem un injector SH, Marti montat injectorul si Vineri am maritat-o, mi se luase pana peste cap. Ca un facut, la vreo 2 saptamani, un coleg cu o Jetta 2013 cu acelasi motor 1.6tdi, ma suna sa ma duc dupa el ca l-a lasat masina (un injector mai exact) pe Dealu' Negru, intre Valcea si Pitesti... A fost la reprezentanta, a pus botul la ce i-au zis aia acolo si a inlocuit toate cele 4 injectoare pe care a platit 8400 lei !!! Au mers perfect pana Vineri acum, pe 14.12.2018, cand iar i s-a prajit unul. Stiu, e in garantie, dar ca idee ... Mai am un caz in familie cu o Octavie 2 FL luata de noua din Romania, acelasi motor vestit, la care a picat un injector si a fost inlocuit pe garantie, am crezut ca este un caz izolat, pana sa citesc pe internet ca sunt pline forumurile de plangeri la adresa lor ... De atunci, cu toate pataniile astea, incerc sa propovaduiesc cuvantul Domnului, acela de a nu va lega la cap cu un 1.6 CAYC pentru ca riscati sa va lase in drum cand va este lumea mai draga. Mergeti pe 2.0 direct daca tot vreti diesel, ca mai bine schimbat un ambreiaj de 1500-1800 lei, decat niste injectoare sau pompe de injectie, la niste costuri fabuloase. Bineinteles, nu contest ca nu sunt si exceptii, sa vina cineva si sa-mi spuna ca el are 280.000km cu motorul asta si nu i-a facut nimic, insa pentru mi-au fost destul 3 cazuri apropiate mie, suficiente sa imi fac o parere despre motorul asta. Iar forumurile si grupurile dedicate imi dau dreptate.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Astazi a fost zi dedicata doar pentru balena ! Am reusit sa pun manerele de facelift, am montat 2 x kit de medii si tweetere de la excursion si am montat un set de lumini ambientale controlate prin bluetooth. Kitul de la eXcursion se numeste shx-6c. Am facut putin "research" inainte sa le iau, si am ajuns la concluzia ca sunt ce trebuie! Diferenta este ft mare fata de boxele stoc, si aici pun accentul pe claritate. Pot sa zic ca se bat la claritate cu alte difuri mult mai scumpe! Nu am legat statie separat doar pt boxe. Le recomand la orice ora. Cele 2 kituri au costat 900 ron. Manerele schimba masina mult, ele fiind de aceeasi nuanta ca ai grilele (gri deschis lucios) Ma bucur ca, in sfarsit, nu mai am manerele vechi care erau cam "obosite" dupa cum se vede si in poze De asemenea, butoanele de la geamuri, sunt fara uzura la manerele noi deci 2 iepuri dintr-un foc. Curand ma voi apuca sa vopsesc si ornamentele sa termin capitolul asta la masina. Cu luminile ambientale, am vrut ceva ce sa nu para kitsch. Asa ca am gasit un set de rgb-uri controlate prin bluetooth pe care le-am legat la pozitii. In filmare, am facut o mica demonstratie cum functioneaza. Au reglaj si pe intensitate si diferite moduri de care probabil nu ma voi folosi vreodata, dar cel mai important, pot sa setez orice culoare si intensitate. Momentan am lasat un alb discret.1 point
-
Dupa aprox 6 luni de cautare, am gasit in sfarsit un Superb facelift Elegance cu volan pe stanga, si am luat de pe el manerele din interior. Au mai aparut cateva de dezmembrat in astea 6 luni care sa aibe ce cautam dar aveau manerele uzate (folia aia gri era deteriorata). Sunt aceeasi nuanta ca si grilele de ventilatie de facelift. Mai urmeaza sa dau folia negru lucios jos de pe trimuri si sa le vopsesc, folia a tinut 2 ani ok dar au aparut anumite imperfectiuni si imi stau pe creier. Dupa ce termin si asta, masina va avea toate plasticele din interior ca noi! Fara nici cea mai mica urma de uzura! Moment in care voi retapita plafonul si scaunele sa fie totul ca nou. Maine voi schimba si cutia. Am primit-o pe cea de diesel. Mi-am facut si suporti de poliamida, cei stock se pare ca nu prea tin...1 point
-
1 point
-
Salut, Vad ca a trecut multa vreme de cand nu s-a mai discutat pe acest subiect, dar m-am lovit si eu de problema aceasta de curand si am gasit si o solutie, mai romaneasca. Eroarea: Cornering light (AFS) Failure Owner's manual. Am verificat cu VCDS si imi spunea ca senzorul cu parghie pe roata dreapta fata raspunde ca fiind defect. Electricianul la care am fost mi-a spus ca nu se poate repara si mi-a recomandat sa imi cumpar unul nou. Nu am cumparat unul nou ci l-am dat jos si am zis sa il demontez ce asta vechi inainte sa cumpar unul nou. Senzorul se afla intr-o carcasa de plastic si partea electronica este incastrata intr-un mastic. Am indepartat masticul usor cu un bisturiu tehnic si o surubelnita subtire pana am reusit sa ajung la placa electronica. am dezlipit mufa, am indepartat placa electronica si am indepartat si restul de mastic. Se pare ca senzorul functioneaza pe perincipiul unui magnet permanent care se roteste in dreptul unui integrat care la randul lui traduce inductia magnetica in informatie electronica. Cand am indepartat capacelul din dreptul magnetului am descoperit multa rugina. Am curatat rugina si am gresat cu WD40. Am refacut si toate lipiturile de pe placa electronica doar ca sa fiu sigur ca elimin orice alta cauza de defect. Am pus toate componentele la loc am umplut cu mastic nou carcasa si am montat pe masina. Surpriza, functioneaza. Sper ca va va fi de folos rezultatul experimentului meu. Bafta1 point
-
Va recomand din proprie experienta sa puneti ulei VW original in loc de Castrol sau altele puse de mecanicul meu inainte, am cumparat eu uleiul si nu m-i s-a parut scump, am schimbat si filtrele cu Mann , am pus din nou dupa ceva vreme de la Mol tot aditivata si am scapat de rontaitul la subturare si s-a comportat bine in ultima vreme la trafic crancen in oras dupa ce Smart pe benzina a predat se pare din cauza subturari de oras.0 points
-
Cu 30 de ani în urmă știai că un producător premium îți livrează un produs premium. S-au schimbat atât de multe între timp...0 points
-
Dar cel puțin teoretic, un filtru dpf ce funcționează pe o mașină nondiselgate va fi mai înfundat decât cel montat pe o mașină cu softul diselgate, ținând cont că cea din urmă face regenerările mai des (și cred că mai bine).-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00