Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.12.2018 în toate secţiunile

  1. New bear in town Am asteptat 6 luni, comanda find data in 18.06.2018., iar la dealer a ajuns azi, 20.12.2018. Este vorba despre un Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 190CP DSG 4x4 cu urmatoarele dotari optionale: Area View si pachet LED exterior, Carlig remorcare rabatabil cu adaptor, Cheie suplimentara cu telecomanda, Detectare oboseala sofer, Driving Mode Selection si Hill Hold Control cu functie Offroad, Duze stropitoare parbriz incalzite, Elemente suplimentare protectie sasiu, Incalzire stationara cu telecomanda, Intelligent Light Assistant activare/dezactivare automata a luminilor de drum, Jante aliaj Trinity 7Jx18" cu anvelope 235/55 R18, KESSY - sistem access keyless si sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului, Lane assistant si Blind spot detection, Masute rabatabile pe spatar scaune fata, Parbriz incalzit si senzor de ploaie, Parking Assistant asistent parcare laterala, parcare cu fata si garare, Pedalier sport, Pregatire telefon Premium cu Bluetooth Phonebox si modul SIM cu hotspot WLAN LTE, Priza 230V si USB in consola mediana spate (priza max. 150W), Roata de rezerva de dimensiuni reduse, Sistem de navigatie Columbus MIB cu afisaj color / touch-screen / unitate DVD si 2 x SD card slot / harti Europa incluse si functie Smartlink, SKODA Connect Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an), Sleep Pack contine: doua tetiere spate cu suport lateral pentru cap, doua paturici, Sunset, parasolare mecanice pentru geamurile laterale spate si doua covorase spate "Lounge Step", Sound System Canton, Trapa plafon panoramica, Travel assistant si traffic sign recognition, Volan sport multifunctional (comenzi audio si padele selectare trepte de viteza cutie DSG) imbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator de viteze, maneta frana de mana, Scaune spate incalzite, Virtual cockpit. Deja am cumparat folie de protectie pt navigatia Columbus, cat si suport de numar fara rama/slim. S-a mai comandat si aparatorile de noroi fata/spate. Masina find livrata cu anvelope de vara, am achizitonat un set de jante de tabla imbracate cu Continental Wintercontact TS 850 P SUV AO FR M+S. Masina se va ridica maine din show-room, astfel stau cu sufletul la gura ... sa vad daca voi primi cadou cate ceva (covorase, etc.) Doua poze proaspete, facute azi ... dar asteptam ziua de maine ... sa facem primul brum-brummm
    5 points
  2. Cu 30 de ani în urmă știai că un producător premium îți livrează un produs premium. S-au schimbat atât de multe între timp...
    3 points
  3. @liviu. Skoda Craiova a încheiat un contract cu Castrol, de pe urma lui are beneficii. Reprezentanțele Skoda din Franța au făcut același lucru cu Total. În Spania am văzut reprezentanță Audi care folosea doar Repsol. Am un văr în Germania și servisul oficial Volkswagen din orașul în care locuiește lucrează de ani de zile cu Eurolub. Sunt parteneriate comerciale care aduc beneficii partilor care le-au realizat. Nu împiedică nimeni Skoda Craiova la expirarea contractului cu Castrol să se orienteze către alt producător. Aprobările și normele constructorului pentru uleiuri nu sunt doar pentru noi clienții finali să știm ce ulei să folosim în mașinile noastre ci au și rolul de a aproba încheierea de contracte și parteneriate comerciale. În concluzie treaba asta e pe bani. @GTD în realitate doar Mobil vinde pachetele de aditivare Infineum (firmă din portofoliul său) către câțiva blenderi. Grosul vânzărilor de pachete de aditivare îl dețin americanii de la Lubrizol care numai cu asta se ocupă. În Europa liderul vânzărilor de materii prime pentru uleiuri este Lukoil. Materii prime, în special GTL, vinde în cantități mari Shell. De asemenea, multe materii prime pentru uleiuri vândute în Europa provin din zona Mării Caspice. Situația e un pic foarte diferită de ceea ce prezinți și probabil ca tine cred mulți. Cu toate că rușii în petrochimie sunt foarte avansați și au formule de excepție, nu știu să vândă. Surpriza maximă vine de la chinezi care, cu toate că au luat-o de la zero în domeniu, au creat deja parteneriate foarte interesante și au scos deja formule de aditivare foarte performante. Să nu vă mirați că în scurtă vreme, nume grele din industrie vor prefera să lucreze cu ei.
    3 points
  4. no ... asa da urs livrat direct cu zapada pe el , in stare de hibernare asteptam impresii dupa ziua de maine , bafta multa
    2 points
  5. Oricum toate aceste discutii sunt relative si se cam bate apa in piua... sau se face reclama... eu am intrebat in ideea ca nu sunt discutii despre aceste doua variante aici pe forum. Eu stiu deja ca aceste variante de 0w30 sunt bune nu am nevoie sa-mi confirm chestia aceasta citind inca doua forumuri in paralel. Am atras atentia asupra lui deoarece shell are preturi decente, e facut de o companie mare, nu e bagat pe gat cu forta de nimeni. In acelasi timp aici pe forum e atata stres pentru un ulei bun de se cauta tot felu de producatori din toate colturile planetei. Nu zic sa bage toti acelasi tip de ulei dar e pacat sa facem din ulei o dogma de tip religioasa bazata pe cateva texte obscure din colturile internetului. Pe deasupra mai conducem (majoritatea) si niste fiare vechi, iar la cele mai noi (si nu numai) problemele la motor sunt de fabricatie sau altele nu de la ulei... Ne scarpinam in cap de la ulei ca la matematica si cand cumparam chestii ce tin de siguranta rutiera gen: anvelope, elemente de directie si franare, elemente optice de semnalizare etc cumparam ce e mai ieftin, nu sunt multi care investesc in producatori premium si care si schimba la timp aceste elemente...
    2 points
  6. 2 points
  7. Castrol, chiar și cel făcut în Germania este un ulei care oferă o protecție de bază, concurența în domeniu este foarte intensă și multe produse performante pe piață. BP, proprietarul Castrol a preferat să se folosească de veniturile acestuia și nu a investit în noi formule care să se ridice la nivelul concurenței. Au abordat o strategie ciudată, preferând să dea bani constructorilor de automobile pentru a se promova prin intermediul lor. S-a ajuns la situații în care constructorii recomandă Castrol (doar au luat bani de la el) și folosesc produse de la alți jucători din piață. Avem și exemple pozitive din piață. Mobil, care și-a dat cu stângul în dreptul de câteva ori, a reușit să demonstreze că este un nume puternic în domeniu și poate fi recomandat fără rețineri. Total a luat exemplul producătorilor de automobile francezi care au realizat că pe piață nu faci față cu mizerii și a scos niște game de produse foarte performante. Valvoline care a înțeles că în Europa trebuie să vii cu produse adaptate mașinilor europene. Sunt micii jucători Ravenol și Rowe care au demonstrat că nu trebuie să fii un colos pentru ca să scoți produse de excepție. Acum sunt în parteneriate cu nume puternice din motorsport, Ravenol cel puțin a ajuns preferatul tunerilor cu nume grele. Exemple sunt multe. Cine vrea să folosească Castrol este liber să o facă. Dar e păcat să nu beneficiezi de rezultatele celor nu s-au culcat pe o ureche și oferă produse cu adevărat competitive. Sincer îmi pare rău de Castrol și cred că poate fi dat exemplu ca victimă a capitalismului sălbatic care a pus stăpânire pe economie.
    2 points
  8. 10.000 km Am trecut de la mii la zeci de mii Pentru marcarea evenimentului am montat camera auto DVR.
    1 point
  9. Sa il stapanesti sanatos! Era mai simplu sa ne spui ce dotari nu are ?
    1 point
  10. Încă un urs! Felicitari! Stai binișor si la dotări! ?
    1 point
  11. 1 point
  12. A fi mulțumit de un ulei este o chestiune foarte relativă pentru că simțurile tale nu pot să spună ce face realmente uleiul în motor. Dar AV-L și Ect sunt uleiuri foarte bune și pot fi folosite pe întreaga durată de viață a mașinii. Referințe destule despre el găsești pe oil-cluburi și motor-talk.de, în România nu înțeleg de ce nu se promovează mai intens. S-ar vinde bine și ar fi o variantă foarte bună. Dacă poți să iei ulei din Germania mai ai o variantă ieftină și foarte bună Addinol Giga Light MV0530. Addinol nu știu dacă nu cumva este în proprietatea Shell dar folosește pachete de aditivare și GTL livrat de aceștia. Am folosit și eu un schimb cu ajutorul unui coleg de aici de pe forum, a fost ireproșabil, la fel și prețul.
    1 point
  13. Zumzaitul acela il aud si eu. Chiar nu stiam de la ce este. Am zis sa nu mi bat capul. Daca masina merge sa o lasam asa cum este. Am luat de la fllorin niste presuri si o tavita. Incerc sa fac mai multe poze in weekend pe lumina.
    1 point
  14. Neata popor, am zis sa mai intru si eu, sa va urez sarbatori faine care bat la usa, o trecere intre ani pe masura, sa avem parte de un an nou mai bun, ca doar nu om spera in alte directii In "lumea auto-moto" las revizia de mai jos, cat si remarcile de pe ea sa vorbeasca de la sine. Mi-a fost comunicat ca cutia de viteza la acest model "nu necesita servisare/revizie si/sau schimb ulei" si ca la haldex doar la 4 ani de la achizitie este necesar. ? Masina a reintrat la investigatii luni, azi am primit mesaj ca s-a gasit un releu pentru bazait, inca nu se stie daca ma vor lasa cu buza umflata si fara masina pana dupa sarbatori. Placutele spate au fost schimbate tot luni, la revizie neavand placutele pe stoc, bucuria va fi in jur de ~600 ron. Tind sa cred ca daca la urmatoarea masina raman in aceeasi marca(Seat/Skoda), cred ca voi achizitiona si servisa masina in alta localitate, pentru mine nu e doar "sunshine&rainbows" din pacate la singurul service autorizat Seat/Skoda din Cluj. Masina in rest se misca bine, nu ma pot plange, insa anumite argumente care mi le-au adresat eu unul nu sunt de acord cu ele, si voi merge ca berbecul inainte cu parerea mea. Prea mult nu are rost sa despart firul in patru, sorry de meltdown, insa am simtit nevoie sa imi revars undeva frustarile. Inca o data, sarbatori fericite alaturi de cei dragi, distractie la trecerea intre ani si toate cele bune, Cu stima, ToniM PS: sper ca moderatorii sa priveasca acest post ca un jurnal si un loc pentru mine sa imi tin istoria autovehicolului, nu pentru a starni discutii tehnice sau discutii despre probleme/remedieri etc PPS: cine doreste mai multe detalii cu drag aici(in limitele admise), in zona tehnica(fie Seat fie alta, un @ToniM si voi aparea ) sau PM, sa nu ne trezim ulterior cu alte fericiri
    1 point
  15. Da... se pare ca trebuie tinut mai mult pe maneta ca sa spele si farurile.Cum spune un coleg mai sus cam 3-5 secunde si dupa incepe sa spele si farurile.Multumesc frumos pentru raspunsuri. L.E. Si acum a doua problema observata....Ambele faruri se aburesc si unul dintre ele face si condens.Sambata am zis ca o sa le desfac capacele si sa le rearanjez.A mai avut cineva problema asta ? Daca da , cum s-a rezolvat ?
    1 point
  16. Mult succes si spor la tuning!
    1 point
  17. In curând ai să faci un topic Skoda, ca prea le lauzi! ? E clar,, te-ai molipsit si de astea! ?
    1 point
  18. Fiecare este liber sa bage ce doreste in masina sa. Faptul ca unii dealeri au doar un tip de ulei si te obliga sa bagi doar cu cine au ei deal-ul imi pare o clauza restrictiva daca nu chiar ilegala. Atata timp cat grupul VAG emite liste cu uleiuri agreate de acestia si care respecta normele si standardele lor nu vad de ce sa stam doar intr-un singur ulei pe care ni-l baga pe gat acel vanzator. La fel altii ofera si alte uleiuri pentru ca au obtinut de pe urma acestora ceva beneficii...gen elevatoare sau altele la preturi bune cu conditia sa le vanda si X litrii de ulei pe luna din un anumit brand. Pana la urma cred ca experienta utilizatorului final este cea care conteaza. La unii merge bine cu Castrol, la altii cu Mobil, Rowe, Fuchs, Total, Ravenol s.a.m.d. Pana si pe motoare identice difera comportamentul uleiului de la un autovehicul la altul. Eu de ex. am tot citit despre consumul de ulei uneori exagerat dar pana acum la mine nu a consumat de loc. Altii au complectat mai mult sau mai putin pe aceeasi motorizare. Suntem aici pentru a ne expunem experientele proprii poate ajuta si pe altii in luarea unei deciziila un moment dat. Nu ne placeun ulei il schimbam si gata. Nu este un capat de tara cred. Despre aditivii pentru ulei sau carburant este o cu totul o alta discutie unde si aici fiecare alege ce sa faca cu propriul autovehicul. La unii functioneaza la altii nu. Nu ne obliga nimeni sa bagam ceva in masini. Suntem majori si vaccinati pentru a lua decizii proprii.
    1 point
  19. Cum faci tu diferenta de calitate intre uleiuri? Poate Castrol nu are nevoie de imbunatatiri. Poate ca altii lupta din greu ca sa ajunga la nivelul lui.La Skoda Craiova au numai Castrol si nu poti veni cu uleiul tau.Mi-e tare greu sa cred ca in atatia ani nu ar fi observat ca uleiul e calitate proasta.
    1 point
  20. 1 point
  21. Daca nu ai farurile aprinse poti sa actionezi maneta de 100 de ori
    1 point
  22. Tine maneta trasa, ar trebui sa spele dupa 3 sau 5 secunde ( nu mai tin minte exact) de la actionarea manetei. Daca nu spala, si nu ai coduri de eroare, probabil sunt dezactivate software. OBD Eleven e cel mai simplu mod de a le reactiva, desi majoritatea cauta sa le dezactiveze, ar trebui sa fie undeva acolo.
    1 point
  23. @SergiuD Cel mai răspândit aditiv pentru reducerea zgomotului este molibdenul iar pentru asta uleiul nu trebuie să fie gri cum este cel de la Liqui Moly. Uite, Mobil 1 5w30 Esp Formula conține molibden și îl vezi pe analiză, nu pe fișa tehnică. Un alt artificiu pentru un zgomot mai redus este utilizarea unei baze groase. Chiar un 5w30 poate fi formulat pe o bază groasă. Numai din ăstea două îți poate ieși un ulei foarte ,,silențios". Duse la extrem, astfel de artificii pot genera uleiuri care să te dea pe spate, firește, cu efecte secundare pe care nu le comentez. Dacă ți se pune pata pe un anumit ulei, ți-l lăudă cineva că e cel mai tare de pe planetă dar tu nu găsești referințe despre el, un email la firma producătoare ar trebui să rezolve misterul. Le ceri pur și simplu buletinul de analiză și dacă firma se respectă (eu nu am avut surpriza să nu primesc răspuns) îți oferă datele de care ai nevoie. Nu te pricepi, postezi conținutul și se găsește cineva care să îți traducă informațiile. Nu primești nici un răspuns, salutări și mult noroc! Pentru fanii Ravenol, aceștia au lansat al treilea produs care respectă norma 504.00-507.00. Este vorba despre Ravenol SMP 5w30. Încă nu îi înțeleg logica, fișa tehnică îl arată ca un mix într VMP și WIV. Aștept să apară analiza lui și să vedem când vine în România. Am o bănuială că se va vrea a fi un produs mai low cost.
    1 point
  24. @citizenics Silențiozitatea unui ulei nu este un etalon pentru calitatea unui ulei. Înseamnă că uleiul acela conține aditivi pentru reducerea zgomotului. Pare ciudat dar un ulei foarte performant are mari șanse să fie ,,zgomotos". Nu știu dacă ați ați ascultat un motor în care se afla ulei cu conținut mare de esteri. La rece ziceai că e râșniță dar cu uleiul acela se merge la curse iar uzurile sunt numai cu o singură cifră. Îți găsim imediat alternative mult mai ieftine decât Polytron dacă vrei neapărat să ai parte de liniște. Poate îți smulgem și un Wow!!!
    1 point
  25. 1 point
  26. eu folosesc un USB pt muzica singura chestie e ca nu am foldere facute, sunt toate melodiile aruncate acolo. Dar de functionat functioneaza sigur
    1 point
  27. Ma indoiesc ca este asa... Eu, la FABIA III, folosesc fara probleme stick usb, mai mult, playerul chiar "stie" FLAC.
    1 point
  28. Si eu tot de cauciuc am...dar ce te faci daca proprietarul anterior a schimbat-o :)...de asta cel mai sigur e sa demontezi... Sa fii si mai sigur...ia-ti ambele garnituri....si ce iti ramane vinzi:)
    1 point
  29. eu va recomand la toti sa schimbati catalizatorul cu unul nou ( second nu e o solutie), e scump dar de aici pot aparea probleme mult mai grave, de exemplu distrugerea motorului in catalizator e o pastila care se sparge ( e din ceramica)are rol de a regla noxele la evacuare spargandu-se poate infunda evacuarea si aici apar probleme decat sa circulati asa mai bine taiati catalizatorul si mergeti fara si apropo, nu e neaparat sa se aprinda un martor in bord, de obicei, la cele care au display pe bord apare " emission workshop", dupa caza in engleza sau germana.
    1 point
  30. m-am gandit si la varianta de second ... dar credeam ca merita mai mult un catalizator nou chiar daca este universal.
    1 point
  31. Si la o masina noua in perfecta stare, proaspat iesita din fabrica, daca pornesti dezaburirea luneta, incalzirea in scaune, etc, etc, alternatorul nu poate incarca bateria la turatia de ralanti si turatia se ridica automat.
    0 points
  32. Este foarte bine ca se cumpara aceste masini electrice. Ce ne-am face fara oamenii care sa cumpere un produs nou aparut foarte scump. Datorita lor exista progres si companiile pot investi multi bani in dezvoltare si cercetare. Progresul nu se face cu de'alde oameni ca mine, care nu cumpara ultimul tip de telefon sau ultimul tip de masina.
    -1 points
  33. vdragos si cosminctz am probat cu farurile aprinse de fiecare data si am incercat mai multe operatiuni.In seara asta o sa verific cu vcds-ul daca sunt active sau nu spalatoarele.
    -1 points
  34. liviu. nu are rost sa insisti, omul are impresia ca doi blenderi cu 50 de angajati care nu vand cumulat cat au Mobil sau Castrol buget de marketing si care cumpara tot de la BP sau Exxon zeama ce o baga in sticle scot ''produse de exceptie'' imediat ne mai baga si niste Adizoale in top iarasi pe aici si treaba e buna isi face si el norma
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!