Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.12.2018 în toate secţiunile

  1. Castrol, chiar și cel făcut în Germania este un ulei care oferă o protecție de bază, concurența în domeniu este foarte intensă și multe produse performante pe piață. BP, proprietarul Castrol a preferat să se folosească de veniturile acestuia și nu a investit în noi formule care să se ridice la nivelul concurenței. Au abordat o strategie ciudată, preferând să dea bani constructorilor de automobile pentru a se promova prin intermediul lor. S-a ajuns la situații în care constructorii recomandă Castrol (doar au luat bani de la el) și folosesc produse de la alți jucători din piață. Avem și exemple pozitive din piață. Mobil, care și-a dat cu stângul în dreptul de câteva ori, a reușit să demonstreze că este un nume puternic în domeniu și poate fi recomandat fără rețineri. Total a luat exemplul producătorilor de automobile francezi care au realizat că pe piață nu faci față cu mizerii și a scos niște game de produse foarte performante. Valvoline care a înțeles că în Europa trebuie să vii cu produse adaptate mașinilor europene. Sunt micii jucători Ravenol și Rowe care au demonstrat că nu trebuie să fii un colos pentru ca să scoți produse de excepție. Acum sunt în parteneriate cu nume puternice din motorsport, Ravenol cel puțin a ajuns preferatul tunerilor cu nume grele. Exemple sunt multe. Cine vrea să folosească Castrol este liber să o facă. Dar e păcat să nu beneficiezi de rezultatele celor nu s-au culcat pe o ureche și oferă produse cu adevărat competitive. Sincer îmi pare rău de Castrol și cred că poate fi dat exemplu ca victimă a capitalismului sălbatic care a pus stăpânire pe economie.
    7 points
  2. Fiecare este liber sa bage ce doreste in masina sa. Faptul ca unii dealeri au doar un tip de ulei si te obliga sa bagi doar cu cine au ei deal-ul imi pare o clauza restrictiva daca nu chiar ilegala. Atata timp cat grupul VAG emite liste cu uleiuri agreate de acestia si care respecta normele si standardele lor nu vad de ce sa stam doar intr-un singur ulei pe care ni-l baga pe gat acel vanzator. La fel altii ofera si alte uleiuri pentru ca au obtinut de pe urma acestora ceva beneficii...gen elevatoare sau altele la preturi bune cu conditia sa le vanda si X litrii de ulei pe luna din un anumit brand. Pana la urma cred ca experienta utilizatorului final este cea care conteaza. La unii merge bine cu Castrol, la altii cu Mobil, Rowe, Fuchs, Total, Ravenol s.a.m.d. Pana si pe motoare identice difera comportamentul uleiului de la un autovehicul la altul. Eu de ex. am tot citit despre consumul de ulei uneori exagerat dar pana acum la mine nu a consumat de loc. Altii au complectat mai mult sau mai putin pe aceeasi motorizare. Suntem aici pentru a ne expunem experientele proprii poate ajuta si pe altii in luarea unei deciziila un moment dat. Nu ne placeun ulei il schimbam si gata. Nu este un capat de tara cred. Despre aditivii pentru ulei sau carburant este o cu totul o alta discutie unde si aici fiecare alege ce sa faca cu propriul autovehicul. La unii functioneaza la altii nu. Nu ne obliga nimeni sa bagam ceva in masini. Suntem majori si vaccinati pentru a lua decizii proprii.
    5 points
  3. Cum faci tu diferenta de calitate intre uleiuri? Poate Castrol nu are nevoie de imbunatatiri. Poate ca altii lupta din greu ca sa ajunga la nivelul lui.La Skoda Craiova au numai Castrol si nu poti veni cu uleiul tau.Mi-e tare greu sa cred ca in atatia ani nu ar fi observat ca uleiul e calitate proasta.
    3 points
  4. @Liviu: Probabil e considerat prost pentru ca multi si-au luat teapa cumparand ulei contrafacut. Eu am luat dintr-un service autorizat permanent, pe factura, cu eticheta din aia care se dezlipeste pe bidon si n-am avut probleme niciodata. Exemplu: 525 TDS e39 1998 (Castrol Edge 5w30) il bag de 10 ani, (anual la aprox 20-25 000 km) am facut 250 000 km eu cu ea....acum are 400 000 km si merge fara probleme..Acum merge tata cu ea...Daca o sa se strice maine motorul o sa zic ca e de la ulei? Are 20 de ani masina LOL!!!!! In BMW 630i e64 bag tot Castrol Edge Titanium 5w30 tot de 10 ani, de cand am luato de noua (anual, cu asta la 10-15 000 km am facut schimburile, ca am mers putin), in Tiguan CFFB 170 cp sunt la al 3-lea schimb (la 20 000 km/an) cu Mobil 1 ESP 5w30 (in fostul Cayenne diesel...acelasi ulei (Mobil 1 ESP) la toate schimburile...acum are 250 000 km...fara probleme la motor) ...continuam polemica cu uleiurile? Marketing si atat! Porsche are parteneriat cu Mobil 1. BMW pana de curand a avut parteneriat cu Castrol..pe busonul de ulei de la fiecare BMW scrie Castrol...ce naiba? Acum au platit altii mai mult si folosesc alt ulei...Shell parca...deci despre ce vorbim? Puneti ce vreti dar sa fie cu specificatia producatorului pentru motorul vostru si verificati periodic sa fie la nivel...Atat timp cat uleiul e cumparat din surse sigure si e schimbat periodic (anual), n-are ce sa se intample. In rest sunt doar polemici si discutii de dragul de a posta...
    3 points
  5. Povestea incepe cam asa : stateam eu bine mersi pe canapea butonand pe telefon, cand intra nevasta-mea pe usa spunandu-mi ceea ce stiam si anume ca a inceput sa se puna rugina pe carligul de la skoda. Eu, barbatul casei, i-am zis ca il fac ca nou cu putin smirghel si un spray de vopsea din brico. Cand hop scoate porumbelul din gura : "Auzi, tu nu vrei sa ne luam alta masina?" . Eu eram chitit tot pe o skoda, mai noua, tot break dar mai dotata...xenon etc sau un allroad...dar ea a zis ca vrea ceva gen jeep. Fac o mica paranteza, sotia mea e paralela cu masinile, la toate masinile mai mari le spune jeep. Am hotarat ca un tiguan ar fi numai bun. Asa ca am cautat in tara si numai la reprezentante. Asa ca am gasit masina de care m-am indragostit "la prima pedala". Am sunat un prieten care a sunat un prieten si m-a asigurat ca masina e buna. Am sunat, am spus ca ne intereseaza, am negociat si din cauza programului incarcat a durat o saptamana pana la prima intalnire. Ne-am luat amandoi concediu si am pornit sa vedem masina. Cu fiecare zi ce trecea cresteau indoielile, daca nu imi place, daca nu e asa cum mi-as dori...Am ajuns am vazut-o si parca era ca noua, curata fara zgarieturi absolut impecabila. Am semnat o hartie, ni s-a inmanat cheia si am pornit la test drive. Eu eram numai un zambet, uitasem ca mai eram cu cineva in masina. Si asta a fost, am luat-o. Pentru ca era echipata cu cauciucuri de vara si jante aliaj pe 17"-nu stiu ce model, am lasat masina la dealer inca o saptamana pana au venit jantele de iarna -AZW kodiak 16" si nokian nordman suv si de o saptamana ne tot plimbam. Saptamana asta a fost de acomodare, incerc sa ma obisnuiesc cu cutia de viteze. Oricum fata de vechea skoda, tiguanul mi se pare avion. Masina are 122400 km si in afara de revizii nu am observat nimic notabil in istoric. Reviziile la 60 si 120k la cutia dsg , o revizie la haldex dar fara filtru cum am vazut pe forum pe la colegi. A avut interval service la 30k dar la noi in Romania cred ca o sa fac la 10-15k .Cod motor CFFB. Dotari : - xenon - RNS 510 fara Europa de EST - webasto - scaune incalzite fata - kessy - privacy glass - stofa neagra cu alcantara pe mijloc - oglinzi retractabile - duze spalatoare parbriz incalzite - start/stop - parktronic - si pentru ca ne place muzica Dynaudio, care se aude super bine. Poate mai sunt cateva si nu le-am descoperit inca, dar avem timp. NU are roata de rezerva iar portbagajul este foarte mic in comparatie cu breakul, dar trecem peste. Maine merge la RAR si sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa o inscriu. Poze nu am prea multe deocamdata.
    2 points
  6. liviu. nu are rost sa insisti, omul are impresia ca doi blenderi cu 50 de angajati care nu vand cumulat cat au Mobil sau Castrol buget de marketing si care cumpara tot de la BP sau Exxon zeama ce o baga in sticle scot ''produse de exceptie'' imediat ne mai baga si niste Adizoale in top iarasi pe aici si treaba e buna isi face si el norma
    2 points
  7. @liviu. Skoda Craiova a încheiat un contract cu Castrol, de pe urma lui are beneficii. Reprezentanțele Skoda din Franța au făcut același lucru cu Total. În Spania am văzut reprezentanță Audi care folosea doar Repsol. Am un văr în Germania și servisul oficial Volkswagen din orașul în care locuiește lucrează de ani de zile cu Eurolub. Sunt parteneriate comerciale care aduc beneficii partilor care le-au realizat. Nu împiedică nimeni Skoda Craiova la expirarea contractului cu Castrol să se orienteze către alt producător. Aprobările și normele constructorului pentru uleiuri nu sunt doar pentru noi clienții finali să știm ce ulei să folosim în mașinile noastre ci au și rolul de a aproba încheierea de contracte și parteneriate comerciale. În concluzie treaba asta e pe bani. @GTD în realitate doar Mobil vinde pachetele de aditivare Infineum (firmă din portofoliul său) către câțiva blenderi. Grosul vânzărilor de pachete de aditivare îl dețin americanii de la Lubrizol care numai cu asta se ocupă. În Europa liderul vânzărilor de materii prime pentru uleiuri este Lukoil. Materii prime, în special GTL, vinde în cantități mari Shell. De asemenea, multe materii prime pentru uleiuri vândute în Europa provin din zona Mării Caspice. Situația e un pic foarte diferită de ceea ce prezinți și probabil ca tine cred mulți. Cu toate că rușii în petrochimie sunt foarte avansați și au formule de excepție, nu știu să vândă. Surpriza maximă vine de la chinezi care, cu toate că au luat-o de la zero în domeniu, au creat deja parteneriate foarte interesante și au scos deja formule de aditivare foarte performante. Să nu vă mirați că în scurtă vreme, nume grele din industrie vor prefera să lucreze cu ei.
    1 point
  8. Incercați o chestie. Anulati egr si monitorizati dupa pornirea. La un passat 1.9 tdi pornea urat sau nu pornea la rece. Ce am observat e ca la bs 003, pana urca la 1400 ture intrerupea si erau valori foarte mari in log. Dupa anularea EGR au disparut toate aceastea. Probabil N18 este defect. Am zis ceva amuzant ?
    1 point
  9. Poti coda sa se aprinda CH/LH pe proiectoare in loc de faza scurta. DRL-ul nu se aprinde , se aprinde pozitia.
    1 point
  10. Pot sa confirm ca si la mine e lafel , Comming/leaving home sunt pe proiectoare si DRL , pentru protectia xenonului.
    1 point
  11. Nu este o singura problema. Ușa șoferului verificat dacă este ok cablajul dintre ușa și caroserie, atunci recondiționat yala. Telecomanda. Dacă ai schimbat bateria, trebuie verificat
    1 point
  12. Nu sunt ele Led...Dar imi plac ?
    1 point
  13. Salut. Am citit zeci de pagini din acest topic. Eu nu inteleg de ce Castrol este considerat un ulei foarte prost ,chiar de ne-luat in seama desi cei mai multi asta au in motor si se trezesc la 200-300.000 de km ca vor sa treaca pe altceva ca au auzit ei ca e prost. Ce rost mai are un ulei superior la un motor uzat cu Castrol? In schimb se recomanda uleiuri ieftine de care nu se stie mai nimic. Ca sunt sanse mari sa fie contrafacut e una ,dar sa spunem ca uleiul Castrol e cel mai prost eu nu cred asta. Cu toti stim ca lucrurile bune si de calitate se falsifica.
    1 point
  14. @cxr2test, am rezolvat-o dupa 2 ore de lopata
    1 point
  15. Daca tot a venit iarna in Decembrie am zis sa ma sacrific sai sa-i fac un tratament cosmetic de iarna lu' miss albastrica. Mihai @Mask001 mi-a spus ca el a fost la cei de la cuabur.ro si ca a si revenit iar serviciile acestora au fost pe placul sau. Am luat legatura vineri cu cei de la cuabur.ro sa ma programeze la o vizita. Vizita s-a intamplat a doua zi adica sambata (la ora 10 cum stabilisem) pe o vreme de cacao (dupa cum stim ca a fost) cu ninsoare, ploaie si flescaiala adiacenta made in Bucuresti. Am lasat masina urmand sa ma contacteze cand este gata. Asta s-a intamplat pe la ora 15 ca orice tratament dureaza. Am ales un pachet pentru exterior intitulat "pregatire iarna full option" + tratament chedere. Ce contine pachetul si operatiunile aferente se gasesc pe site-ul baietilor. Pe langa ce-am cerut baietii si-au mai bagat nasul si pe la motor asa extra si au mai curatat/dress-uit pe acolo. Ca si feedback in cateva zile am putut observa eficacitatea tratamentului hidrofob aplicat. Daca se va si mentine in timp presimt ca voi deveni dependent de el :). Pentru restul este inca prea repede sa ma pronunt. La plecare am fost "instruit" cum sa intretin/mentin cosmetizarea si am aflat ca daca revin pana in 6 luni pretul pachetului va fi 50% din valoarea achitata acum. In rest am atins borna 8500km si implicit 1000km de la schimbul de ulei. Pana acum consumul de ulei al masinii este 0 (zero) - atat cu uleiul de fabrica cat si cu cel schimbat. Si niste poze before & after
    1 point
  16. Cele mai tari opțiuni pe vremea asta: două fete cu mănuși și parbrizul încălzit. Instant se curata mașina de zăpadă!
    1 point
  17. Ca și info, exceptând pornirea din telecomanda sau meniu, Webasto pleacă singur când pornești mașina dacă afară sunt sub 4 grade și în mers când apa scade sub 75 grade. Este o funcție de confort menită să aducă și să mențină temperatura optima a lichidului de răcire. Nu pornește daca ai aprins "becul" la motorină și daca bateria are voltajul scăzut. Vezi că tu trebuie sa ai o baterie de capacitate mai mare (ex. La Golf am de 71 mAh in loc de 60 ). Este un opțional care după ce te obișnuiești cu el îți vine greu fara el.
    1 point
  18. Ce sa fac domnule GTD, nu prea inteleg, de-aia am si intrebat in primul post de pe aceasta pagina care e diferenta intre cele doua uleiuri...Punctual am intrebat vanzatorul despre Castrol Edge Professional LL3 5w30, nu liniar sau in alta forma geometrica, fi convins. Apreciez sarcasmul dar ajutai mai mult daca te limitai la o explicatie plauzibila, fara aceasta tenta de superioritate care, sincer, nu-si are locul! O zi placuta!
    1 point
  19. Peste noapte a stat bateria la încărcare, iar dimineață la - 8.5° a pornit la sfert. O să o urmăresc, poate e nevoie doar de o încărcare mai bună, ținând cont că la vopsit și montat diversele elemente s-au tot deschis ușile, iar de pornit nu prea am pornit-o. Astăzi am pus un alt element, pe care nu l-am putut pune până acum, decât după finalizarea montajului! Weekend plăcut tuturor și "La mulți ani" celor ce își aniversează onomastica!
    1 point
  20. Da, i-am văzut Tiguanul lui Naresh de pe Mytiguan și m-am inspirat și de la el. Doar ca eu voi înfolia cu negru doar partea cromată din grila, fără bara. Cred că bieletele sunt cele ce se aud, dar e posibil după ce trece iarna să mai scârțâie și altele. Deocamdată, azi a refuzat sa pornească, bateria dându-mi ceva semne de oboseala. O să o țin astăzi pe un redresor. După trei încercări de pornire, l-am lăsat în pace acasă și am plecat cu Golfulețul. Acum seara când am pus redresorul aveam 11.9V. Chiar nu era momentul de schimbat...
    1 point
  21. Hai ca incepe sa arate intr-un mare fel acum . Las si eu asta aici mai ai de continuat cu plafonul negru , grila neagra si jantele din poza
    1 point
  22. Si totusi, daca la o masina dai la cheie si nu invarte, in 99% din cazuri victimele iau curent de la o alta masina si se duc pe roti sa-si rezolve treaba. Se rezolva in 5 minute. Sa chemi platforma pentru atata lucru, este ca si cand ai chema salvarea ca-ti curge nasul.
    1 point
  23. Mașina a ajuns astăzi, mâine se face predarea. Va mulțumesc pentru ajutor.
    1 point
  24. Eram pe acelasi principiu cu tine dar aceste bujii au costat 200 de lei, sunt cu iridiu si au mers doar 30k (probabil asta inseamna peste 60k in km nemtesti cat trebuiau sa tina) si au ajuns la 1,25 de la 1,1 deci trebuiau schimbate demult, nu voi schimba bujii de 200 de lei la 15-20k (sau un an si ceva), chiar daca ii fac preponderent urban. Nu mai zic de cati bani m-a furat la benzina si acum imi dau seama cand mi-a scazut mult consumul... Imi cer scuze daca aleg varianta cu mai putini bani de data aceasta si prefer sa-mi fac altele necesare la masina. Bujiile NGK sunt scumpe si vad ca se uzeaza cam repede, voi incerca curand Denso o idee mai ieftine tot cu iridiu si nu voi mai lasa distanta la electrozi peste 1mm defapt acelea chiar la 1mm vin. Cand am verificat bujiie si am vazut ca sunt la 1,25 mm am incercat prima data cu 1.0 mm si dupa o perioada cu 0,9 iar motorul se simtea tot mai bine, am decis sa ma opresc la aceasta distanta avand in vedere ca bujiile oem cu 3 electrozi vin la 1mm si sistemul de aprindere a fost gandit la aceasta distanta si drumuri mai lungi, iar eu fac preponderent scurte. Oricum si aceasta distanta se va mari intrun an. M-am bazat pe experienta din trecut cu motoare mai simple unde reducerea distantei electrozilor compensa mult pentru mersul la rece, pornirea iarna, mers preponderent urban si multe altele. Ca si concluzie bujiile se uzeaza destul de repede si producatorii la regleaza la limita maxima distanta, noi le punem, multi, pe motoare vechi pe care le exploatam in conditii severe prin orasele noastre unde se uzeaza si se imbacsesc repede si motorul ajunge pe nesimtite sa mearga prost, iar apoi ne miram de ce avem probleme cu sondele sau catalizatoarele, de ce consuma mult sau de ce nu are putere motorul... si toate au cauza arderea incompleta. Deci fiecare oricum alege: regleaza buijile sau le schimba ca pe filtre. SAU nu face nimic ca mine (ziceam ca trebuie sa fie brici astea cu iridiu la 30k pana m-am alarmat la consum), si plateste in plus la pompa si se auto-penalizeaza la cai putere.
    1 point
  25. @SergiuD Cel mai răspândit aditiv pentru reducerea zgomotului este molibdenul iar pentru asta uleiul nu trebuie să fie gri cum este cel de la Liqui Moly. Uite, Mobil 1 5w30 Esp Formula conține molibden și îl vezi pe analiză, nu pe fișa tehnică. Un alt artificiu pentru un zgomot mai redus este utilizarea unei baze groase. Chiar un 5w30 poate fi formulat pe o bază groasă. Numai din ăstea două îți poate ieși un ulei foarte ,,silențios". Duse la extrem, astfel de artificii pot genera uleiuri care să te dea pe spate, firește, cu efecte secundare pe care nu le comentez. Dacă ți se pune pata pe un anumit ulei, ți-l lăudă cineva că e cel mai tare de pe planetă dar tu nu găsești referințe despre el, un email la firma producătoare ar trebui să rezolve misterul. Le ceri pur și simplu buletinul de analiză și dacă firma se respectă (eu nu am avut surpriza să nu primesc răspuns) îți oferă datele de care ai nevoie. Nu te pricepi, postezi conținutul și se găsește cineva care să îți traducă informațiile. Nu primești nici un răspuns, salutări și mult noroc! Pentru fanii Ravenol, aceștia au lansat al treilea produs care respectă norma 504.00-507.00. Este vorba despre Ravenol SMP 5w30. Încă nu îi înțeleg logica, fișa tehnică îl arată ca un mix într VMP și WIV. Aștept să apară analiza lui și să vedem când vine în România. Am o bănuială că se va vrea a fi un produs mai low cost.
    -1 points
  26. Nici tu nu prea intelegi ce este LL vs LL3 te cramponezi in semantica .Daca cereai punctual vanzatorului respectiv Castrol Edge Professional LL3 5w30 poate pricepea mai bine, sunt doua produse diferite poate era suficient sa intri pe vw.de unde este reprezentat suficient de clar uleiul respectiv .In Munchen gasesti uleiul in orice reprezentanta, Volkswagen Zentrum Munchen la Mahag etc
    -1 points
  27. Dar cel puțin teoretic, un filtru dpf ce funcționează pe o mașină nondiselgate va fi mai înfundat decât cel montat pe o mașină cu softul diselgate, ținând cont că cea din urmă face regenerările mai des (și cred că mai bine).
    -1 points
  28. Nu inteleg de ce moderatorul mi-a sters postul. Eu am spus "esti sigur ca ai spalatoare faruri?" Nu toata lumea care are faruri cu LED, are si spalatoare. In configurator este optiunea faruri LED= 981 Euro, apoi suplimentar daca vrei dar nu esti obligat, Instalatie spalare faruri = 340Euro. Asta la o masina noua. Sa nu mai vorbim daca ai luat-o second hand, eventual lovita si reparata fara sa mai puna spalatoarele.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!