Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.12.2018 în toate secţiunile

  1. 4 points
  2. Castrol, chiar și cel făcut în Germania este un ulei care oferă o protecție de bază, concurența în domeniu este foarte intensă și multe produse performante pe piață. BP, proprietarul Castrol a preferat să se folosească de veniturile acestuia și nu a investit în noi formule care să se ridice la nivelul concurenței. Au abordat o strategie ciudată, preferând să dea bani constructorilor de automobile pentru a se promova prin intermediul lor. S-a ajuns la situații în care constructorii recomandă Castrol (doar au luat bani de la el) și folosesc produse de la alți jucători din piață. Avem și exemple pozitive din piață. Mobil, care și-a dat cu stângul în dreptul de câteva ori, a reușit să demonstreze că este un nume puternic în domeniu și poate fi recomandat fără rețineri. Total a luat exemplul producătorilor de automobile francezi care au realizat că pe piață nu faci față cu mizerii și a scos niște game de produse foarte performante. Valvoline care a înțeles că în Europa trebuie să vii cu produse adaptate mașinilor europene. Sunt micii jucători Ravenol și Rowe care au demonstrat că nu trebuie să fii un colos pentru ca să scoți produse de excepție. Acum sunt în parteneriate cu nume puternice din motorsport, Ravenol cel puțin a ajuns preferatul tunerilor cu nume grele. Exemple sunt multe. Cine vrea să folosească Castrol este liber să o facă. Dar e păcat să nu beneficiezi de rezultatele celor nu s-au culcat pe o ureche și oferă produse cu adevărat competitive. Sincer îmi pare rău de Castrol și cred că poate fi dat exemplu ca victimă a capitalismului sălbatic care a pus stăpânire pe economie.
    3 points
  3. Indiciul pozei era zăpada! Diferența la care mă gândisem eu era că, a mea nu are zăpadă deloc în timp ce alte mașini sunt pline de zăpadă! PS: Luminile de sub oglindă (puddle lights) fiind aprinse însemna că. la dezarmare, s-au aprins luminile de la ”Follow me home/ leaving home” Nu umblu cu proiectoarele pornite decât la ceață foarte densă și numai în afara localităților!
    2 points
  4. @cxr2test, am rezolvat-o dupa 2 ore de lopata
    2 points
  5. Daca tot a venit iarna in Decembrie am zis sa ma sacrific sai sa-i fac un tratament cosmetic de iarna lu' miss albastrica. Mihai @Mask001 mi-a spus ca el a fost la cei de la cuabur.ro si ca a si revenit iar serviciile acestora au fost pe placul sau. Am luat legatura vineri cu cei de la cuabur.ro sa ma programeze la o vizita. Vizita s-a intamplat a doua zi adica sambata (la ora 10 cum stabilisem) pe o vreme de cacao (dupa cum stim ca a fost) cu ninsoare, ploaie si flescaiala adiacenta made in Bucuresti. Am lasat masina urmand sa ma contacteze cand este gata. Asta s-a intamplat pe la ora 15 ca orice tratament dureaza. Am ales un pachet pentru exterior intitulat "pregatire iarna full option" + tratament chedere. Ce contine pachetul si operatiunile aferente se gasesc pe site-ul baietilor. Pe langa ce-am cerut baietii si-au mai bagat nasul si pe la motor asa extra si au mai curatat/dress-uit pe acolo. Ca si feedback in cateva zile am putut observa eficacitatea tratamentului hidrofob aplicat. Daca se va si mentine in timp presimt ca voi deveni dependent de el :). Pentru restul este inca prea repede sa ma pronunt. La plecare am fost "instruit" cum sa intretin/mentin cosmetizarea si am aflat ca daca revin pana in 6 luni pretul pachetului va fi 50% din valoarea achitata acum. In rest am atins borna 8500km si implicit 1000km de la schimbul de ulei. Pana acum consumul de ulei al masinii este 0 (zero) - atat cu uleiul de fabrica cat si cu cel schimbat. Si niste poze before & after
    2 points
  6. 2 points
  7. O chestie patita de fii-mea in faimosul Bucuresti. Sta cu chirie intr-un bloc prin sector 3 recent pus in vanzare de catre un dezvoltator imobiliar. I se salta masina, amenda 580 la jumate in 15 zile si 500 lei ridicatul. Am facut cateva ,,cercetari,, sa vedem cum rezolvam intr-un fel problema cu locul de parcare. Surpriza! Locurile sunt ale dezvoltatorului si vrea 20.000 pe loc. Nimeni nu cumpara, dar mai parcheaza. Asa ca imbecilul de dezvoltator suna la 112, astia dau la Politia Locala si asa se lasa cu ridicari aiurea in tramvai. O sa ma interesez pe unde sta dezvoltatorul....nu sa cumpar loc de parcare, sa vad daca are loc de veci!☺️
    2 points
  8. UPDATE 2 E cazul sa scriu si rezolvarea problemei, a fost foarte simpla, defapt am uitat sa strang piulita bornei + de pe alternator, mi-am adus aminte ca e posibil sa fi uitat sa o strang si asa a si fost. Am curatat papucii cablului dintre alternator si siguranta din capacul bateriei, de asemenea si papucii celui dintre sigurantele de putere din capac si borna + a bateriei. Acum caderea de tensiune pe traselul + al incarcarii e de ~80mV cu faza scurta pornita. Pe partea de masa cred ca era ~50mV. Din ce am masurat pe alta masina aceste valori sunt bune. Spor la reparatii.
    2 points
  9. Mda... eu ma gandeam ca mi-au stricat motorul astia de la reprezentanta cu Castrol .
    1 point
  10. @Liviu: Probabil e considerat prost pentru ca multi si-au luat teapa cumparand ulei contrafacut. Eu am luat dintr-un service autorizat permanent, pe factura, cu eticheta din aia care se dezlipeste pe bidon si n-am avut probleme niciodata. Exemplu: 525 TDS e39 1998 (Castrol Edge 5w30) il bag de 10 ani, (anual la aprox 20-25 000 km) am facut 250 000 km eu cu ea....acum are 400 000 km si merge fara probleme..Acum merge tata cu ea...Daca o sa se strice maine motorul o sa zic ca e de la ulei? Are 20 de ani masina LOL!!!!! In BMW 630i e64 bag tot Castrol Edge Titanium 5w30 tot de 10 ani, de cand am luato de noua (anual, cu asta la 10-15 000 km am facut schimburile, ca am mers putin), in Tiguan CFFB 170 cp sunt la al 3-lea schimb (la 20 000 km/an) cu Mobil 1 ESP 5w30 (in fostul Cayenne diesel...acelasi ulei (Mobil 1 ESP) la toate schimburile...acum are 250 000 km...fara probleme la motor) ...continuam polemica cu uleiurile? Marketing si atat! Porsche are parteneriat cu Mobil 1. BMW pana de curand a avut parteneriat cu Castrol..pe busonul de ulei de la fiecare BMW scrie Castrol...ce naiba? Acum au platit altii mai mult si folosesc alt ulei...Shell parca...deci despre ce vorbim? Puneti ce vreti dar sa fie cu specificatia producatorului pentru motorul vostru si verificati periodic sa fie la nivel...Atat timp cat uleiul e cumparat din surse sigure si e schimbat periodic (anual), n-are ce sa se intample. In rest sunt doar polemici si discutii de dragul de a posta...
    1 point
  11. Salut. Am citit zeci de pagini din acest topic. Eu nu inteleg de ce Castrol este considerat un ulei foarte prost ,chiar de ne-luat in seama desi cei mai multi asta au in motor si se trezesc la 200-300.000 de km ca vor sa treaca pe altceva ca au auzit ei ca e prost. Ce rost mai are un ulei superior la un motor uzat cu Castrol? In schimb se recomanda uleiuri ieftine de care nu se stie mai nimic. Ca sunt sanse mari sa fie contrafacut e una ,dar sa spunem ca uleiul Castrol e cel mai prost eu nu cred asta. Cu toti stim ca lucrurile bune si de calitate se falsifica.
    1 point
  12. Am alimentat cu motorina ieftina de la Rompetrol.A avut dreptate Trofin Liviu. Deviatii 1.=-0.3 2.=-0.32 3.=-+0.5 4.=+0.55
    1 point
  13. Las-o reglata la -2.5.... chiar credeti ca o sa cstigati un rezervor pe luna daca mai umblati la motot, fara motiv ? Lasa motorul cum e reglat. Ce consum ai de esti nemultumit ? Ai 4motion... e normal sa fie putin mai ridicat, e frig afara, mai patinezi ( daca te joci, binenteles ), se incalzeste mai greu....daca vreti consum bun va puteti lua un logan.... cu motor de 0.9. Nu sunt sarcastic, dar nu inteleg de ce sa umbli la un lucru care merge....
    1 point
  14. Te ajut ? Vin cu baietii rapid,pe a mea am scos-o in 5 minute dupa o bulgareala ca la carte :))
    1 point
  15. Pacat de proiectoarele alea de ceata aprinse! :)))
    1 point
  16. @catalinmiti Ai avut dreptate. A fost accesibil prin lateral, dupa ce am desfacut cateva cablaje din partea frontala. Oricum, abia reusesti sa il vezi la cum e bagat. @adyp2003 Am reusit sa masor cu manometru si m-am linistit pe jumatate. In ceea ce priveste comportamentul switch ului in VCDS, procedeaza la fel. Cand se incinge uleiul bine, la relantiu in Instruments imi afiseaza Not OK. In ceea ce priveste masuratoarea am urmatoarele rezultate (vorbim de motor cald pentru ca la rece este totul in regula) : - Idle - 1.1 - 1.2 bar - 2000 RPM - 4.5 bar sustinuti (nu scade) Zic pe jumatate, pentru ca m-am linistit stiind ca in mers motorul nu duce lipsa de presiune. Tot sunt un pic in ceata cu ce se intampla la relantiu in momentul in care uleiul este incins. E clar ca ceva nu ii place de imi da NOT OK-ul in VCDS. Sa fie 5W30 ul? Prea "apa" cand ajunge la temperatura de functionare? O zi frumoasa si mersi pentru informatii.
    1 point
  17. Da,asa face..ramine la 31% dar se termina instalarea in mod normal. OT-numai daca FW e scris pe CD la viteza mare sunt probleme...Matrix.
    1 point
  18. Faci km arzi carburant , tai brazi nu esti ecologist deloc ? trebuie sa te scapi de masina aia electric sa scrie pe tine
    1 point
  19. 1 point
  20. Greutatea rotilor mai mare insemna o inertie mai mare la franare si pornire de pe loc. MAsa mai mare a rotii influenteaza si functionarea suspensiei, pt detalii amanuntite cauta "unsprung mass". La mers constant afecteaza doar rolling resistance si implicit latimea rotii va avea un coeficient de frecare mai mare(presupunand ca sunt acelasi brand si model), deci un consum mai ridicat dar si aderenta superioara.
    1 point
  21. va jucati inutil cu termenii. nu putem vorbi de un abuz atat timp cat fundamentul juridic este un drept. puteti vorbi de abuzul unui organ al statului, sau al unui functionar public oarecare care, in executarea atributiilor de serviciu cu buna stiinta si cu un scop determinat si le incalca, le depaseste sau omite sa le execute corect cu scopul de a-si produce un folos sau de a cauza un prejudiciu, de orice fel ar fi el. cam asta ar fi o sfera foarte larga a unui abuz. in ceea ce priveste proprietatea privata, drept absolut, exclusiv si perpetuu, nu e nimeni obligat sa va notifice in vreun fel. mai degraba e o obligatie de diligenta ce incumba celui care stie ca nu parcheaza pe domeniul public. aceea de a se interesa ca nu incalca dreptul cuiva. valorile sunt inversate demult in tara asta, exemplul clasic e cu parcarile de mall-uri, centre comerciale, unde toti isi lasa masinile cu lunile. cand s-au dat amenzi, s-au blocat, s-au ridicat, au aparut si "Abuzatii". parcarile publice sunt marcate prin indicatoare publicate in actele normative care reglementeaza circulatia pe drumul public. parcarea de resedinta la fel. orice alta presupunere legata de un loc nemarcat, mai ales in vecinatatea unui imobil privat, va priveste.
    1 point
  22. In afara de XDS si BDW-ul (Brake Disk Wipers) mi se pare o optiune super faina care merita activata daca nu a fost deja. Pentru cei ce nu stiu ce face si cum functioneaza, este un sistem electronic care monitorizeaza folosirea stergatoarelor de parbriz. Cand sistemul detecteaza folosirea stergatoarelor in regim de ploaie, activeaza si stergatoarele de discuri - cu alte cuvinte, tine placutele foarte aproape de discul de frana astfel incat discul sa stea uscat in ciuda apei de pe carosabil.
    1 point
  23. Anticipând răspunsul gândit de majoritate colegilor de forum si cu speranta de a nu fi catalogat drept urâcios, domnule Daniel.p, vă urez spor la cititul celor 66 de pagini ale topicului. Va garantez ca veti gasi raspunsul cautat.
    1 point
  24. Si eu am avut simptome similare la masina mea, in sensul ca pierdeam antigel dar nu se vedea nicio urma. Pe la vasul de expansiune nu curgea insa pierdeam in jur de 500-700 ml /zi in stadiul final( initial completam de 2 ori pe an). Testat in service nu pierdea presiune. La mine a fost racitorul EGR, antigelul pierdut se ducea in evacuare si chiar era reabsorbit de motor - avea zgomote de tacheti uneori. Se poate testa anulandu i traseul pentru scurt timp, eventual o zi. asa arata:
    1 point
  25. Nu este nici o regenerare, din cauza frigului, dai drumul la căldură și ECU mărește turația de relanti. Așa face și a mea, așa fac toate câte le-am văzut. Mirosul înțepător este din cauza aditivilor din motorină. Pentru prima dată, iarna asta, la sfatul birocraților care conduc lumea, nu se scoate biodieselul. Prin urmare temperatura de filtrabilitate a scăzut la - 20 de grade (cei care lucrează în domeniu susțin că în realitate este - 15). Se aditivează mult mai mult și rezultatul este un miros urât, înțepător. Eu tot pe asta dau vina pentru corecțiile mari.
    1 point
  26. in general alt BCM, daca al tau nu suporta - trebuie sa ne zici ce cod are al tau. Dupa care, modul AFS, senzor level spate, cablajul dintre ele, cablaj pana la faruri, codari.
    1 point
  27. @Andrei_72, @Doomy Întradevăr pare mai ok fără sau mai bine spus, pare prea aglomerat cu acele bandouri în plus. Nu știu ce părere aveți de cele originale, care sunt mai late, în schimb îmbracă exact muchia ușii. Totuși, 1.100 de lei pentru patru bucăți de plastic mi se pare enorm... Mă mai gândesc și dacă o să îmi placă cum vin am să le montez, dacă nu, nu! M-am lăudat cu noile mele leduri pentru mers înapoi dar nu v-am arătat nimic. Lumina chiar e foarte puternică și împreună cu cele de la număr fac o lumină de invidiat . Nu văd comentariul lui @vic71. PS: Nu știu dacă ați remarcat, dar am spălat Tiguanul azi. Și dupa Tiguan, am spălat și Golfulețul. Și la nici o oră distanță, a început să plouă și mă gândeam că măcar am acoperiș și rămâne cât de cât curată până mâine. Dar după, am avut două drumuri de făcut și asta a fost. Protv ne mințim ca la meteo?
    1 point
  28. Daca bugetul nu are limita evident ca e bine sa ai toate optiunile posibile si imposibile. dar in cele mai dese conditii bugetul este la limita limitelor cel putin asa a fost la mine. Avand senzori de parcare pt fata+front assist, senzori de parcare spate si camera + franare din aia anticoliziune nu stiu cum ii spune pt manevrele de parcare, pt lateral sunt oglinzi laterale electrice, eu zic ca este arhisuficient sa nu fie nevoie si de BSD care nu este tocmai ieftin. Mi se pare in schimb mai buna optiunea ca oglinzile laterale sa se incline in jos atunci cand parchezi cu spatele, ca exemplu as opta pt ea in locul BSD
    1 point
  29. Draga Sergiu, Combati..combati dar nu prea ai instrumente !? DexOnline zice "DEGIVRÁ vb. I. tr. A înlătura straturile de chiciură sau de gheață formate pe anumite suprafețe (metalice). [Var. dejivra vb. I. / < fr. dégivrer]." Nu intram in detalii dar pistele se curata mecanic de zapada si se 'degivreaza' cu uree pentru a nu se forma gheata. Degivrare ca termen inseamna topirea zapezii printr-un tratament termic(chimic) de pe suprafete si se face cu un amestec dintre apa si Kilfos(glicerina) la temperaturi peste 80 grade C in cazul aeronavelor, mai exista si antigivrare tot ca procedeu folosit, depinzand de temperatura si de conditiile climatice, adica depuneri de zapada , chiciura..etc, tot pentru avioane. Am terminat....in aviatie am 33 de ani de experienta si stiu ce vorbesc. Referitor la anvelope fa bine te rog si intreaba un specialist despre diferentele dintre all season si dedicate, cand treci pe langa un Euromaster opreste si pune intrebarea, raspunsul e simplu dar te las sa il afli singur. In rest anvelopa cea mai buna este cea cu care este echipata masina ta...pana la proba contrarie ! Numai de bine !
    1 point
  30. A trecut ceva timp de cand nu ai mai scris.. mare lucru nu s-a mai intamplat de atunci.. Ceasurile sunt sus ! Las cateva poze cu ele mai jos. Sunt foarte multumit de ele, pot sa zic ca au intinerit masina foarte foarte mult! Probabil va urma si un volan de Superb facelift ca sa fie pachetul complet. Review-ul ceasurilor: Pro: - Interfata foarte intuitiva, totul este asezat unde trebuie si desi are multe optiuni si ecrane, sunt foarte usor de accesat. Aici adaug si simplitatea cu care navighezi prin meniuri, folosind doar maneta clasica - Rezolutie foarte foarte buna! Mult peste si ceasurile OEM de pe modelele noi sincer. Nu stiu exact ce rezolutie este dar pixelii nu se vad, si o claritate ft buna! - Ecranele principale au exact informatiile de care am nevoie. (nivel combustibil in litri, temperatura exacta a apei, boost, temperatura admisie, incarcare baterie, consum mediu, instant, km parcursi, treapta in care te afli, data ora, i etc... - Poti citi / sterge erori stocate pe diferite module (motor, comfort, etc) - exact ca si cu VCDS - Poti vedea cata putere folosesti (kw, nm), nivel ulei etc. - Cand deschizi usile, masina din BC se vede pana la cel mai mic detaliu.. (pana si fetele de usi sunt desenate ) - foarte multa atentie la detalii - Multe alte functii, si valori disponibile in meniu.. unele din ele ma si depasesc sincer - Interiorul a intinerit foarte mult. Combinatia ecranului cu navigatia, si lumile ambientale discrete din usi, da senzatia de ceva high tech, in nici un caz o masina din 2003 - Mesajele de avertizare arata foarte bine. Ma refer la cele gen: Nivel combustibil, ulei apa etc. - am martor in sfarsit la pilot automat! Pentru cei care nu stiu, spre deosebire de Passat, la Skoda Superb nu este nici un martor cand activezi pilotul automat. Nu ca ar ajuta ft mult dar mie imi statea pe creier chestia asta - Logo Skoda cand pun contactul, si logo custom dupa ce scot contactul Contra - Fiind inginer QA de meserie, am gasit cateva bug-uri la acest ecran, nimic serios sau enervant. Am vorbit cu @ursachicatalin si vom face un update de soft care le va rezolva. . Din punctul meu de vedere e ceva normal, nu exista soft facut din prima fara anumite bug-uri in el - Mi-ar fi placut sa vad si anumite canale cum ar fi valori injectoare de exemplu Per total sunt foarte multumit, si recomand. Isi merita fiecare banut ! P.S Chit ca imi arata boost-ul nu am renuntat la ceas deoarece imi place cum da in grila si m-am obisnuit sa urmaresc boost-ul de acolo De cand nu am mai postat, am participat cu masina la cateva expo-uri unde am luat cateva premii, ultimul fiind la Tassi in Ungaria (TOP 5, si locul 2 best Diesel exhaust) Atasez si un clip video cu o repriza 0-180. Filmarea a fost facuta intr-o zona unde era permis acest lucru, nu pe drumurile publice! Deci, rog moderatorii sa nu fie stearsa. Nu a fost cea mai buna plecare, inca nu i-am prins turatia cea mai potrivita din care sa plec cu setup-ul nou, dar pana la etapa de drags sigur se rezolva si acest aspect
    1 point
  31. ar fi mers niste jante pe 17 pentru vara, dar costurile ar fi fost cel putin duble
    1 point
  32. Multumesc ptr downvote. Se vede ca resp coleg se "pricepe"...dar nu la masini. Spor in continuare cu resp ulei...ptr start&stop ???. Transmite si service-ului toata consideratia pentru "profesionalismul" manifestat.
    -1 points
  33. Azi fiind liber, le-am tras o spălătură amândurora și bineînțeles ca am prins și bandourile de protecție universale cu banda de hârtie sa îmi dau seama cum vin. In realitate, parca se așează mai bine decât în poze, dar.. Voi ce spuneți ?
    -1 points
  34. Ma bucur ca ti-ai schimbat in sfarsit uleiul, ca m-ai exasperat cu magmatec-ul ala. Este Castrol Magnatec, cu n.
    -1 points
  35. Nici tu nu prea intelegi ce este LL vs LL3 te cramponezi in semantica .Daca cereai punctual vanzatorului respectiv Castrol Edge Professional LL3 5w30 poate pricepea mai bine, sunt doua produse diferite poate era suficient sa intri pe vw.de unde este reprezentat suficient de clar uleiul respectiv .In Munchen gasesti uleiul in orice reprezentanta, Volkswagen Zentrum Munchen la Mahag etc
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!