Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.12.2018 în toate secţiunile
-
9 points
-
Povestea incepe cam asa : stateam eu bine mersi pe canapea butonand pe telefon, cand intra nevasta-mea pe usa spunandu-mi ceea ce stiam si anume ca a inceput sa se puna rugina pe carligul de la skoda. Eu, barbatul casei, i-am zis ca il fac ca nou cu putin smirghel si un spray de vopsea din brico. Cand hop scoate porumbelul din gura : "Auzi, tu nu vrei sa ne luam alta masina?" . Eu eram chitit tot pe o skoda, mai noua, tot break dar mai dotata...xenon etc sau un allroad...dar ea a zis ca vrea ceva gen jeep. Fac o mica paranteza, sotia mea e paralela cu masinile, la toate masinile mai mari le spune jeep. Am hotarat ca un tiguan ar fi numai bun. Asa ca am cautat in tara si numai la reprezentante. Asa ca am gasit masina de care m-am indragostit "la prima pedala". Am sunat un prieten care a sunat un prieten si m-a asigurat ca masina e buna. Am sunat, am spus ca ne intereseaza, am negociat si din cauza programului incarcat a durat o saptamana pana la prima intalnire. Ne-am luat amandoi concediu si am pornit sa vedem masina. Cu fiecare zi ce trecea cresteau indoielile, daca nu imi place, daca nu e asa cum mi-as dori...Am ajuns am vazut-o si parca era ca noua, curata fara zgarieturi absolut impecabila. Am semnat o hartie, ni s-a inmanat cheia si am pornit la test drive. Eu eram numai un zambet, uitasem ca mai eram cu cineva in masina. Si asta a fost, am luat-o. Pentru ca era echipata cu cauciucuri de vara si jante aliaj pe 17"-nu stiu ce model, am lasat masina la dealer inca o saptamana pana au venit jantele de iarna -AZW kodiak 16" si nokian nordman suv si de o saptamana ne tot plimbam. Saptamana asta a fost de acomodare, incerc sa ma obisnuiesc cu cutia de viteze. Oricum fata de vechea skoda, tiguanul mi se pare avion. Masina are 122400 km si in afara de revizii nu am observat nimic notabil in istoric. Reviziile la 60 si 120k la cutia dsg , o revizie la haldex dar fara filtru cum am vazut pe forum pe la colegi. A avut interval service la 30k dar la noi in Romania cred ca o sa fac la 10-15k .Cod motor CFFB. Dotari : - xenon - RNS 510 fara Europa de EST - webasto - scaune incalzite fata - kessy - privacy glass - stofa neagra cu alcantara pe mijloc - oglinzi retractabile - duze spalatoare parbriz incalzite - start/stop - parktronic - si pentru ca ne place muzica Dynaudio, care se aude super bine. Poate mai sunt cateva si nu le-am descoperit inca, dar avem timp. NU are roata de rezerva iar portbagajul este foarte mic in comparatie cu breakul, dar trecem peste. Maine merge la RAR si sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa o inscriu. Poze nu am prea multe deocamdata.3 points
-
3 points
-
Fii-mea sta acolo de aproximativ 2 luni, nu stia de treaba cu parcarile, eu am vorbit dupa aceea cu proprietarul garsonierei si mi-a explicat cum e de fapt treaba. Nu neg ca dezvoltatorul are DREPTUL sa faca ce vrea cu proprietatea lui, dar, personal, atata timp cat nu este semnalizata cu ceva de genul PROPRIETATE PRIVATA cred ca este un mic ABUZ, el isi sporeste sansele sa ii fie cumparate locurile de parcare mizand pe faptul ca cel amendat se va gandi la cat l-a costat amenda si ridicatul si va lua ceva mai in serios ideea de a cumpara un loc. E doar parerea mea de provincial.2 points
-
Faci km arzi carburant , tai brazi nu esti ecologist deloc ? trebuie sa te scapi de masina aia electric sa scrie pe tine1 point
-
ART 102. Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda clasa IV: 26. pătrunderea pe drumurile publice modernizate cu un vehicul care are pe roţi sau pe caroserie noroi ce se depune pe partea carosabilă ori din care cad sau se scurg produse, substanţe sau materiale ce pun în pericol siguranţa circulaţiei;1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu a comis un abuz (imi cer scuze pentru modul incorect in care am utilizat acest termen) dar un pic tot cred ca a folosit abuziv serviciul 112 si Politia Locala. O fi corect, n-o fi corect, asta e! Bine ca in micutul meu oras nu am astfel de probleme!1 point
-
va jucati inutil cu termenii. nu putem vorbi de un abuz atat timp cat fundamentul juridic este un drept. puteti vorbi de abuzul unui organ al statului, sau al unui functionar public oarecare care, in executarea atributiilor de serviciu cu buna stiinta si cu un scop determinat si le incalca, le depaseste sau omite sa le execute corect cu scopul de a-si produce un folos sau de a cauza un prejudiciu, de orice fel ar fi el. cam asta ar fi o sfera foarte larga a unui abuz. in ceea ce priveste proprietatea privata, drept absolut, exclusiv si perpetuu, nu e nimeni obligat sa va notifice in vreun fel. mai degraba e o obligatie de diligenta ce incumba celui care stie ca nu parcheaza pe domeniul public. aceea de a se interesa ca nu incalca dreptul cuiva. valorile sunt inversate demult in tara asta, exemplul clasic e cu parcarile de mall-uri, centre comerciale, unde toti isi lasa masinile cu lunile. cand s-au dat amenzi, s-au blocat, s-au ridicat, au aparut si "Abuzatii". parcarile publice sunt marcate prin indicatoare publicate in actele normative care reglementeaza circulatia pe drumul public. parcarea de resedinta la fel. orice alta presupunere legata de un loc nemarcat, mai ales in vecinatatea unui imobil privat, va priveste.1 point
-
In afara de XDS si BDW-ul (Brake Disk Wipers) mi se pare o optiune super faina care merita activata daca nu a fost deja. Pentru cei ce nu stiu ce face si cum functioneaza, este un sistem electronic care monitorizeaza folosirea stergatoarelor de parbriz. Cand sistemul detecteaza folosirea stergatoarelor in regim de ploaie, activeaza si stergatoarele de discuri - cu alte cuvinte, tine placutele foarte aproape de discul de frana astfel incat discul sa stea uscat in ciuda apei de pe carosabil.1 point
-
Salut Merge facuta, se alezeaza turbina stock si se baga interne de 170 cai, alte modificari nu se mai fac.1 point
-
@cogdao Am avut emotii cu incalzirea in parbriz, dupa ce am reparat ciobitura...dar merge. Pana scapi de zapada de pe restul masinii, parbrizul ii curat.1 point
-
Dupa 10 ani in care am fost pro pentru anvelope dedicate iarna/vara, am decis achizitionarea unui set nou de Continental AllseasonContact si pot sa spun ca e cea mai buna decizie luata in materie. Dupa ce am vizualizat tot felul de teste de specialitate si review-uri, Continental a castigat. Eram nehotarat intre Crossclimate si AllseasonContact. In viata reala, zilele trecute am avut ocazia sa le testez pe ceva drumuri comunale acoperite cu gheata/zapada neatinse de autoritati cu materiale antiderapante si sunt foarte multumit. Am reusit sa urc fara emotie o panta destul de serioasa acoperita cu zapada, cred ca aprox 300 ml avea dealul respectiv. Tinuta exemplara pe zapada la viteza de 40-50 km/h. Am prins si o portiune de polei-sticla efectiv pe jos de cativa km si cu grija, am trecut si de acest obstacol, frana fiind o gluma mai mult. Ma rog, am oprit mai greu insa am plecat de pe loc neasteptat de bine. In concluzie cred ca este peste orice anvelopa de iarna midle price, chiar sa afirm ca nu am simtit nici o diferenta fata de cele de sezonul trecut Conti TS860 tot noi, ca si comportament pe zapada cel putin.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu iti spun experienta mea cu o masina identica cu aia din link-ul tau, pana si la dotari. Doar culoarea difera, a mea era visinie... Dupa ce am platit o caruta de bani s-o iau direct de la neamt de acasa, tot prim proprietar, vreo 140-142.000km verificati si care se pupau cu cartea service, avea cand am plecat cu ea din Germania, am ajuns cu ea in tara, am facut distributia si ce mai trebuie cand iei o masina, doar sa dorm linistit noaptea. Platisem cu aproximativ 1000-1200E in plus peste media preturilor de pe mobile.de, doar sa fiu linistit ca am luat o masina ok si pe care sa ma pot baza. Am mers cu ea din Aprilie-Mai pana in August, doar drumuri extra-urbane (un drum Bucuresti-Busteni-retur, DN1, o data la 2 saptamani), alimentata numai la OMV cu MaxxMotion, ulei Motul luat din Germania, de care se bagase si pana atunci in ea, nu mai retin exact de care. Prin Iunie m-a lasat compresorul de la AC, dar asta nu e atat de important, parca 1200-1300 lei am dat pe altul nou si am terminat balciul. In August, plec cu familia in concediu in Grecia, si fix la drumul dus, pe centura Sofiei ma lasa un injector ... mers linistit, pilot automat la 120, tineam volanul drept si imi imaginam cum stau pe sezlong cu un gyros in dreapta si o halba brumarie de Amstel in stanga, moment in care a inceput mersul in 3, ca de tractor. ? Cu greu isi poate imagina cineva ce a urmat si cati sfinti am coborat in momentele alea... Am oprit motorul, lasat 10 minute, re-pornit, mergea perfect. Mi-am mai continuat drumul vreo 300km, timp in care a mers perfect. Dupa ce am trecut granita la greci, la vreo 50km, a murit de tot si bordul s-a transformat in brad de Craciun. Sa n-o mai lungesc, cauta service in Grecia sambata dimineata, cand putorile alea oricum nu muncesc, facut rost intr-un final de service, comandat in Atena injector nou, lasat masina acolo 3 zile, platit si montat injectorul nou, luat masina si vazut in continuare de concediu pana la drumul de intoarcere, cand, tot pe centura Sofiei ajunge sa moara alt injector, de data asta cel cu numarul 4 ... Platit platforma pana la Ruse si de acolo am mers in 3 pistoane pana in Bucuresti, dupa ce ma mancase de vreo 1000Euro masina asta cu injectoarele ei. Asta se intampla Sambata, Luni comandasem un injector SH, Marti montat injectorul si Vineri am maritat-o, mi se luase pana peste cap. Ca un facut, la vreo 2 saptamani, un coleg cu o Jetta 2013 cu acelasi motor 1.6tdi, ma suna sa ma duc dupa el ca l-a lasat masina (un injector mai exact) pe Dealu' Negru, intre Valcea si Pitesti... A fost la reprezentanta, a pus botul la ce i-au zis aia acolo si a inlocuit toate cele 4 injectoare pe care a platit 8400 lei !!! Au mers perfect pana Vineri acum, pe 14.12.2018, cand iar i s-a prajit unul. Stiu, e in garantie, dar ca idee ... Mai am un caz in familie cu o Octavie 2 FL luata de noua din Romania, acelasi motor vestit, la care a picat un injector si a fost inlocuit pe garantie, am crezut ca este un caz izolat, pana sa citesc pe internet ca sunt pline forumurile de plangeri la adresa lor ... De atunci, cu toate pataniile astea, incerc sa propovaduiesc cuvantul Domnului, acela de a nu va lega la cap cu un 1.6 CAYC pentru ca riscati sa va lase in drum cand va este lumea mai draga. Mergeti pe 2.0 direct daca tot vreti diesel, ca mai bine schimbat un ambreiaj de 1500-1800 lei, decat niste injectoare sau pompe de injectie, la niste costuri fabuloase. Bineinteles, nu contest ca nu sunt si exceptii, sa vina cineva si sa-mi spuna ca el are 280.000km cu motorul asta si nu i-a facut nimic, insa pentru mi-au fost destul 3 cazuri apropiate mie, suficiente sa imi fac o parere despre motorul asta. Iar forumurile si grupurile dedicate imi dau dreptate.1 point
-
1 point
-
In primul rand, va salut pe toti. Inca sunt aici si urmaresc tot, dar din diverse motive proaste n-am mai postat. Insa, nu vreau sa se termine anul si sa nu mai fac o postare aici, asa ca fac un mic update cu ce s-a mai intamplat in ultimul timp. S-au intamplat mai mult lucruri nasoale, cu greseli multicele din partea mea (ca de incepator ?) dar mi le asum si continui remediera lor ca na, masina e tot a mea si tot la fel de mult tin la ea. Dupa show-ul la care am participat mai sus, am facut un mic accident in care am fost de vina si am lovit masina in partea din fata-dreapta. Aripa, bara si cel mai rau imi pare de capacul de la spalatorul de far (de golf, modificat sa se potriveasca pe bara de bora). Am ales neinspirat un service unde sa merg s-o fac, si mai rau, am ales sa urmez sfaturile lor. Cu ocazia asta, am zis ca schimb si usa fata-dreapta (singura piesa care mai avea rugina) si capota (un mic eveniment cu un defect la broasca de inchidere a ei, s-a dat peste cap pe parbriz si s-a indoit), repere pe care le-am cumparat originale din dezmembrari. Asta a fost o decizie buna, in schimb la bara si aripa am urmat sfatul celor de la service sa iau AM ca sunt ok. Ei bine, nu sunt, nu se aseaza bine si nici nu au iesit la culoare. Sunt barbat, imi asum greseala, continuam. Le voi schimba cu repere originale si vospi din nou sper eu la primavara. Am gasit si o solutie pentru capacele de la spalatoarele de far (acum am gauri). Sunt formate din doua bucati (prinderea de duza si capacul de pe bara) si am reusit sa fac o combinatie intre ele (prinderea pe duza de golf cu capac exterior de bora astfel incat sa stea bine pe bara). Le voi monta dupa ce schimb bara fata. Dupa ce am terminat cu toate astea, am tinut masina pe dreapta pana i-am schimbat distributia si i-am facut si un schimb de ulei si filtre ca era timpul. Ah, mi-au iesit in cale si niste pedale OE cred ca de Audi TT, n-am putut sa sar peste ele ?. Pentru primavara mai am cumparate deja bucsele de la bascula si vreau sa mai cumpar si flanse amortizor si bucse bara stabilizatoare. Astea se vor monta impreuna cu, sper eu, reconditionarea amortizoarelor (nu ca ar fi nevoie in mod special, dar vreau eu s-o fac). Acum, masina merge, am tot plimbat-o in ultimul timp si pentru ca am aflat ca pe cauciucuri scrie m+s se va plimba si prin zapada. In continuare, voi lasa pozele sa vorbeasca.1 point
-
Da, dar aici nu vorbim de vizitatori. Vorbim despre o persoana care locuieste in complex, stie situatia locurilor de parcare (dupa cum a mentionat mai sus) si cu toate astea alege sa ignore legea si sa parcheze intentionat pe niste locuri pe care nu are voie si apoi, cand este pedepsit conform legii, se supara si recurge la amenintari intr-un spatiu public. Bag mana in foc ca amenda nu a fost data la prima parcare acolo ci dupa ce s-a repetat faza de mai multe ori si ca, dupa mai multe discutii civilizate care nu au dus nicaieri, dezvoltatorul a recurs la aceasta posibilitate. Daca am sau nu dreptate, doar el stie...1 point
-
nu neaparat teava , orice restrictie , tocmai sa scape de aceasta problema eu personal asa as face si scap de stres un indicator poate sa nu fie vazut de ex de cineva care vine in vizita si nu stie si apoi telefoane , amenzi , etc1 point
-
E bine asa. Eu am făcut pana pe drumurile patriei și cauciucul s-a făcut praf. Eram la vreo 40 km de prima.localitate, oricum nu găseam acolo cauciuc dimensiunea mea. M-am bucurat ca am roată de rezerva..... Părerea mea - cine nu are roată de rezerva... Sa își cumpere.1 point
-
exista legislatie care obliga dezvoltatorul sa asigure si locuri de parcare ptr apartamente - 1 loc / suprafata mai mica de 100mp si 2 pentru cea mai mare de 100mp el , desi in principiu legal , nu procedeaza etic ar fi trebuit ca fiecare loc necumparat inca sa fie blocat cu o teava din aia sau cu orice altceva , astfel incat sa nu poti parca din acest punct de vedere , un avocat bun l-ar face praf - nu poti pune " capcane " fara sa restrictionezi in vreun fel accesul si doar cine il forteaza sa plateasca cine cumpara locul si ii e ocupat e altcineva , atunci are el tot dreptul sa sune sa fie ridicata acea masina de pe locul lui probabil cineva care sta 10 ani acolo minim , e multumit sa cumpere un loc si sa aiba unde parca la orice ora eu as cumpara asta daca rezista 10 ani acel bloc1 point
-
In mod clar acel dezvoltator nu comite nici o ilegalitate. Dar, daca as fi in locul lui, mi s-ar parea ca este mai etic sa inchiriez acele locuri de parcare (100 lei/ luna, de exemplu) decat sa nu reusesc sa vand nici unul, si de oftica sa ma apuc sa chem politia/ ridicarile de masini.1 point
-
1 point
-
La Midocar kit reparatie antena costa 54Lei....si contine ganitura exterioara, garnitura interioara si piulita! Tot la ei eu am dat pentru kit-ul de reparatie stergator 245Lei (cu ceva reducere 20%), eu am motoras OEM de la Valeo pe masina....dar aseara, am vazut si am aflat ca un motor nou de la Valeo costa 300Lei la Autokarma (sper sa NU se considere reclama), si-a cumparat un tip pentru Audi A3 si l-am vazut, e identic! Acum tu sti ce te coafeaza, un kit OEM si muncesti sa-ti refaci motorul, sau unul nou si gata...garantii 24 luni ai la montare pentru ambele.1 point
-
Și eu tot asa... Dar sa știi ca mare sau mica [mașina] , tot aia e în București. Din punctul meu de vedere - obligatoriu perne. Alta mașină.... Mai silențioase, mai confortabila, mai sportiva pe autostrada. Bugetul este ok - poți lua ceva frumușel.1 point
-
Sunt cateva lucruri putin neclare si incorecte in postul tau si anume: 1. Orice fabricant de anvelope conform normelor EU da garantie la ele 5 ani, deci in 5 ani calitatea cauciucului nu sufera alterari semnificative si este bun de rulat. 2.Anvelopele de iarna dedicate se refera in special la aderenta pe zapada si gheata functie de forma si amprenta anvelopei.Un set all season nu va fi niciodata in stare sa performeze in zapada si sa iasa din situatii 'inzapezite' cum o va face unul dedicat de iarna. Pentru vara se pune problema acvaplanarii in situatii de ploaie abundenta, cele dedicate prin forma amprentei reusind cu brio sa elimine apa dintre anvelopa si asfalt. Bineinteles ca la capitolul economie la buzunar balanta inclina brutal in favoarea celor all season, fiecare este liber sa gandeasca,compare si sa decida in functie de interes si buzunar. Eu pastrez anvelopele iarna/vara max. 5 ani(fara sa fiu inconstient la varsta mea) iar profilul caii de rulare nu mai jos de 2-2.5 mm. Succes in alegere!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eliminarea dpf-ului o sa-ti aduca multiple probleme: RAR,ITP,miros urat ,vajait in deccelerare,lag la turatii joase ...... Fum,consum de ulei....1 point
-
0 points
-
Eu am facut, nici o surpriza. Totul tine de cine-ti face procedura de DPF-Off. Eu am si EGR-Off-1 points
-
-1 points
-
Mai conteaza si cum este facut softul.. Eu am EGR/DPF Off si nu-mi mananca mai mult ulei, nu miroase urat, ITP-ul l-am trecut cu brio fara nici o pila/relatie sau "atentie" si nici nu am lag mai mare decat aveam inainte de operatiune sau alte zgomote. Cat despre fum, da, este si normal sa-ti scoata odata ce ai facut DPF-off, dar scoate cand o calci serios, nu non stop, cum isi imagineaza unii.-1 points
-
Hai sa imi spun si eu experienta si sa dau cateva sfaturi fara a deranja pe cineva. Posesor de crossclimate si fost posesor de good year all season(nu mai stiu exact modelul) da si fost posesor de seturi dedicate vara/iarna. Sunt sofer normal pe sosele. Poate doar putin agitat in anumite momente. Per total cu acele goodyear all season generatie 2008 la acel moment nu m-am simtit foarte in siguranta. Dar cu crossclimate pe care le folosesc de cand au aparut, tocind deja 4 anvelope pot spune ca a fost totul in regula atat vara cat si iarna, in conditiile in care masina nu sta 1 zi pe dreapta si este condusa si la munte si la mare si vara si iarna indiferent de conditii. Nu vreau sa risc polemici dar pentru impatimitii a doua seturi vara/iarna propun urmatorul exemplu: Un utilizator mediu in romania face cam 20.000 pe an. Din acestia cu gumele de vara se ruleaza cam 12-14.000 vara si 6-8000 iarna. Avand in vedere rulajul anual de 6000 km cu cauciucuri de iarna in 4 ani ai facut 24.000 si le arunci pentru ca au imbatranit.(cine le tine mai mult pentru ca au carne pe ele e cam inconstient) Pe cand un all season l-ai rulat 2 ani si l-ai schimbat. Proprietatile cauciucului dupa 2 ani de folosinta sunt mult mai bune decat a orcarui cauciuc cu o vechime de 4 ani. Pe langa asta mai arunc in discutie un aspect: Cand pleci de la constanta unde sunt 20 de grade si ajungi pe transfagarasan la 0-10 grade ce faci? iti iei gumele de iarna cu tine? sau le schimbi anticipat pentru acea iesire? Daca faci un tur de europa si pleci din grecia de la 25-30 de grade si ajungi prin alpi la 2500m ce faci? umbli incaltat cu gumele de iarna? sau le cari in portbagaj si le folosesti la nevoie? Nu mai spun ca oricum la noi in tara blocheaza astia drumurile instant si poti sa ai orice cauciuc ca oricum nu te lasa sa pleci din oras. Si tot ce am luat in calcul este strict practic. Nu am stat sa adaug problemele de cost pentru ca nu ma intereseaza. Daca vroiam economie nu luam michelin luam "xingceai" Ca incheiere sper ca nu am deranjat pe nimeni prin comentariul de mai sus.-1 points
-
O chestie patita de fii-mea in faimosul Bucuresti. Sta cu chirie intr-un bloc prin sector 3 recent pus in vanzare de catre un dezvoltator imobiliar. I se salta masina, amenda 580 la jumate in 15 zile si 500 lei ridicatul. Am facut cateva ,,cercetari,, sa vedem cum rezolvam intr-un fel problema cu locul de parcare. Surpriza! Locurile sunt ale dezvoltatorului si vrea 20.000 pe loc. Nimeni nu cumpara, dar mai parcheaza. Asa ca imbecilul de dezvoltator suna la 112, astia dau la Politia Locala si asa se lasa cu ridicari aiurea in tramvai. O sa ma interesez pe unde sta dezvoltatorul....nu sa cumpar loc de parcare, sa vad daca are loc de veci!☺️-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00