Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.12.2018 în toate secţiunile
-
Povestea incepe cam asa : stateam eu bine mersi pe canapea butonand pe telefon, cand intra nevasta-mea pe usa spunandu-mi ceea ce stiam si anume ca a inceput sa se puna rugina pe carligul de la skoda. Eu, barbatul casei, i-am zis ca il fac ca nou cu putin smirghel si un spray de vopsea din brico. Cand hop scoate porumbelul din gura : "Auzi, tu nu vrei sa ne luam alta masina?" . Eu eram chitit tot pe o skoda, mai noua, tot break dar mai dotata...xenon etc sau un allroad...dar ea a zis ca vrea ceva gen jeep. Fac o mica paranteza, sotia mea e paralela cu masinile, la toate masinile mai mari le spune jeep. Am hotarat ca un tiguan ar fi numai bun. Asa ca am cautat in tara si numai la reprezentante. Asa ca am gasit masina de care m-am indragostit "la prima pedala". Am sunat un prieten care a sunat un prieten si m-a asigurat ca masina e buna. Am sunat, am spus ca ne intereseaza, am negociat si din cauza programului incarcat a durat o saptamana pana la prima intalnire. Ne-am luat amandoi concediu si am pornit sa vedem masina. Cu fiecare zi ce trecea cresteau indoielile, daca nu imi place, daca nu e asa cum mi-as dori...Am ajuns am vazut-o si parca era ca noua, curata fara zgarieturi absolut impecabila. Am semnat o hartie, ni s-a inmanat cheia si am pornit la test drive. Eu eram numai un zambet, uitasem ca mai eram cu cineva in masina. Si asta a fost, am luat-o. Pentru ca era echipata cu cauciucuri de vara si jante aliaj pe 17"-nu stiu ce model, am lasat masina la dealer inca o saptamana pana au venit jantele de iarna -AZW kodiak 16" si nokian nordman suv si de o saptamana ne tot plimbam. Saptamana asta a fost de acomodare, incerc sa ma obisnuiesc cu cutia de viteze. Oricum fata de vechea skoda, tiguanul mi se pare avion. Masina are 122400 km si in afara de revizii nu am observat nimic notabil in istoric. Reviziile la 60 si 120k la cutia dsg , o revizie la haldex dar fara filtru cum am vazut pe forum pe la colegi. A avut interval service la 30k dar la noi in Romania cred ca o sa fac la 10-15k .Cod motor CFFB. Dotari : - xenon - RNS 510 fara Europa de EST - webasto - scaune incalzite fata - kessy - privacy glass - stofa neagra cu alcantara pe mijloc - oglinzi retractabile - duze spalatoare parbriz incalzite - start/stop - parktronic - si pentru ca ne place muzica Dynaudio, care se aude super bine. Poate mai sunt cateva si nu le-am descoperit inca, dar avem timp. NU are roata de rezerva iar portbagajul este foarte mic in comparatie cu breakul, dar trecem peste. Maine merge la RAR si sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa o inscriu. Poze nu am prea multe deocamdata.8 points
-
Anticipând răspunsul gândit de majoritate colegilor de forum si cu speranta de a nu fi catalogat drept urâcios, domnule Daniel.p, vă urez spor la cititul celor 66 de pagini ale topicului. Va garantez ca veti gasi raspunsul cautat.3 points
-
2 points
-
2 points
-
Am rezolvat problema. Cand am luat masina am dezactivat cu vcds start and stop intrucat e enervant sa se opreasca mereu. Astazi cand l.am activat din nou si.a revenit stropitoarea, bricheta si faza lunga. Multumesc celor care au incercat sa ma ajute.1 point
-
Schimba si service-ul. Nu trebuie sa le spui tu ce sa verifice / desfaca. Ar fi trebuit sa faca ei resp verificari...sau sunt genul care inlocuiesc jumatate de masina pentru a rezolva pb, si atunci te bucuri ca ai si rezolvat pb..dar ai piese noi pe masina.1 point
-
Eu iti spun experienta mea cu o masina identica cu aia din link-ul tau, pana si la dotari. Doar culoarea difera, a mea era visinie... Dupa ce am platit o caruta de bani s-o iau direct de la neamt de acasa, tot prim proprietar, vreo 140-142.000km verificati si care se pupau cu cartea service, avea cand am plecat cu ea din Germania, am ajuns cu ea in tara, am facut distributia si ce mai trebuie cand iei o masina, doar sa dorm linistit noaptea. Platisem cu aproximativ 1000-1200E in plus peste media preturilor de pe mobile.de, doar sa fiu linistit ca am luat o masina ok si pe care sa ma pot baza. Am mers cu ea din Aprilie-Mai pana in August, doar drumuri extra-urbane (un drum Bucuresti-Busteni-retur, DN1, o data la 2 saptamani), alimentata numai la OMV cu MaxxMotion, ulei Motul luat din Germania, de care se bagase si pana atunci in ea, nu mai retin exact de care. Prin Iunie m-a lasat compresorul de la AC, dar asta nu e atat de important, parca 1200-1300 lei am dat pe altul nou si am terminat balciul. In August, plec cu familia in concediu in Grecia, si fix la drumul dus, pe centura Sofiei ma lasa un injector ... mers linistit, pilot automat la 120, tineam volanul drept si imi imaginam cum stau pe sezlong cu un gyros in dreapta si o halba brumarie de Amstel in stanga, moment in care a inceput mersul in 3, ca de tractor. ? Cu greu isi poate imagina cineva ce a urmat si cati sfinti am coborat in momentele alea... Am oprit motorul, lasat 10 minute, re-pornit, mergea perfect. Mi-am mai continuat drumul vreo 300km, timp in care a mers perfect. Dupa ce am trecut granita la greci, la vreo 50km, a murit de tot si bordul s-a transformat in brad de Craciun. Sa n-o mai lungesc, cauta service in Grecia sambata dimineata, cand putorile alea oricum nu muncesc, facut rost intr-un final de service, comandat in Atena injector nou, lasat masina acolo 3 zile, platit si montat injectorul nou, luat masina si vazut in continuare de concediu pana la drumul de intoarcere, cand, tot pe centura Sofiei ajunge sa moara alt injector, de data asta cel cu numarul 4 ... Platit platforma pana la Ruse si de acolo am mers in 3 pistoane pana in Bucuresti, dupa ce ma mancase de vreo 1000Euro masina asta cu injectoarele ei. Asta se intampla Sambata, Luni comandasem un injector SH, Marti montat injectorul si Vineri am maritat-o, mi se luase pana peste cap. Ca un facut, la vreo 2 saptamani, un coleg cu o Jetta 2013 cu acelasi motor 1.6tdi, ma suna sa ma duc dupa el ca l-a lasat masina (un injector mai exact) pe Dealu' Negru, intre Valcea si Pitesti... A fost la reprezentanta, a pus botul la ce i-au zis aia acolo si a inlocuit toate cele 4 injectoare pe care a platit 8400 lei !!! Au mers perfect pana Vineri acum, pe 14.12.2018, cand iar i s-a prajit unul. Stiu, e in garantie, dar ca idee ... Mai am un caz in familie cu o Octavie 2 FL luata de noua din Romania, acelasi motor vestit, la care a picat un injector si a fost inlocuit pe garantie, am crezut ca este un caz izolat, pana sa citesc pe internet ca sunt pline forumurile de plangeri la adresa lor ... De atunci, cu toate pataniile astea, incerc sa propovaduiesc cuvantul Domnului, acela de a nu va lega la cap cu un 1.6 CAYC pentru ca riscati sa va lase in drum cand va este lumea mai draga. Mergeti pe 2.0 direct daca tot vreti diesel, ca mai bine schimbat un ambreiaj de 1500-1800 lei, decat niste injectoare sau pompe de injectie, la niste costuri fabuloase. Bineinteles, nu contest ca nu sunt si exceptii, sa vina cineva si sa-mi spuna ca el are 280.000km cu motorul asta si nu i-a facut nimic, insa pentru mi-au fost destul 3 cazuri apropiate mie, suficiente sa imi fac o parere despre motorul asta. Iar forumurile si grupurile dedicate imi dau dreptate.1 point
-
1 point
-
In primul rand, va salut pe toti. Inca sunt aici si urmaresc tot, dar din diverse motive proaste n-am mai postat. Insa, nu vreau sa se termine anul si sa nu mai fac o postare aici, asa ca fac un mic update cu ce s-a mai intamplat in ultimul timp. S-au intamplat mai mult lucruri nasoale, cu greseli multicele din partea mea (ca de incepator ?) dar mi le asum si continui remediera lor ca na, masina e tot a mea si tot la fel de mult tin la ea. Dupa show-ul la care am participat mai sus, am facut un mic accident in care am fost de vina si am lovit masina in partea din fata-dreapta. Aripa, bara si cel mai rau imi pare de capacul de la spalatorul de far (de golf, modificat sa se potriveasca pe bara de bora). Am ales neinspirat un service unde sa merg s-o fac, si mai rau, am ales sa urmez sfaturile lor. Cu ocazia asta, am zis ca schimb si usa fata-dreapta (singura piesa care mai avea rugina) si capota (un mic eveniment cu un defect la broasca de inchidere a ei, s-a dat peste cap pe parbriz si s-a indoit), repere pe care le-am cumparat originale din dezmembrari. Asta a fost o decizie buna, in schimb la bara si aripa am urmat sfatul celor de la service sa iau AM ca sunt ok. Ei bine, nu sunt, nu se aseaza bine si nici nu au iesit la culoare. Sunt barbat, imi asum greseala, continuam. Le voi schimba cu repere originale si vospi din nou sper eu la primavara. Am gasit si o solutie pentru capacele de la spalatoarele de far (acum am gauri). Sunt formate din doua bucati (prinderea de duza si capacul de pe bara) si am reusit sa fac o combinatie intre ele (prinderea pe duza de golf cu capac exterior de bora astfel incat sa stea bine pe bara). Le voi monta dupa ce schimb bara fata. Dupa ce am terminat cu toate astea, am tinut masina pe dreapta pana i-am schimbat distributia si i-am facut si un schimb de ulei si filtre ca era timpul. Ah, mi-au iesit in cale si niste pedale OE cred ca de Audi TT, n-am putut sa sar peste ele ?. Pentru primavara mai am cumparate deja bucsele de la bascula si vreau sa mai cumpar si flanse amortizor si bucse bara stabilizatoare. Astea se vor monta impreuna cu, sper eu, reconditionarea amortizoarelor (nu ca ar fi nevoie in mod special, dar vreau eu s-o fac). Acum, masina merge, am tot plimbat-o in ultimul timp si pentru ca am aflat ca pe cauciucuri scrie m+s se va plimba si prin zapada. In continuare, voi lasa pozele sa vorbeasca.1 point
-
@Xadrian Pe scurt, da, DAR totul depinde de motive, necesitate, asteptari etc. . Nu stiu daca este locul potrivit sa detaliez - caz in care, as ruga un moderator sa ma ajute cu mutarea postarii in locul potrivit. Din toate punctele de vedere, masiniile sunt destinate altor segmente. Touareg-ul este mai premium in absolut toate privintele, de la tinuta de drum, pana la calitatea materialelor folosite la interior, dar, totodata, se adreseaza si unui alt set de nevoi. Suspensia pneumatica, garda la sol reglabila pana la 30 cm (s-asa mare in pozitia cea mai de jos - 21 cm) si sistemul de tractiune integrala, impreuna cu niste anvelope corespunzatoare, iti permit abordarea unor trasee pe care, in 99% din cazuri, nu te-ai incumeta cu Tiguan-ul. Trenul de rulare, ca feeling, este complet gandit pentru confort si toate imprefectiunile asfaltului sunt, aproape in intregime, suprimate inainte de a-ti ajunge in rinichi . Totusi, din aceasta cauza, feeling-ul dinamic este, aproape in intregime, inexistent. Din acest punct de vedere, pe un drum virajat, unde s-ar cere un stil de condus mai sportiv, Tiguan-ul are castig de cauza. Ruliul si subvirarea isi fac simtita prezenta din belsug, deoarece exista factori care adauga la acest lucru, precum masa mult mai mare in cazul Touareg-ului (approx. 2+ tone), cat si dimensiunile crescute (~4.8m lungime etc.). Pe de alta parte, pe autostrada, masina este precum un Airbus A380 sau un Titanic al soselelor - odata pus in miscare, aproape ca merge singur . Si nu are nicio greata, indiferent de viteza de rulare. Ajungand la dimensiuni, trecem in sfera necesitatii - este nevoie / justificat caratul kilogramelor in plus pentru spatiul si confortul suplimentar? In oras, unde fiecare cm de loc de parcare conteaza si stai in trafic bara-la-bara, singur in masina, este o bataie de cap in plus, DAR pentru concedii (in unele cazuri, chiar si in 2 persoane), o sa te bucuri din plin de tot locul in plus din portbagaj, iar in situatia mai multor pasageri, cei din spate o sa-ti multumeasca din plin pentru spatiul suplimentar la picioare si in lateral. Drept exemplu, un concediu de 4.000+ km, facut in 5 oameni, cu masina din topic + bagaje din plin si balena pe plafon, desi nu tocmai ideal de confortabil, nu s-a soldat cu plangeri sau injuraturi. Nu cred, sincer, ca acelasi lucru ar fi valabil sau chiar posibil (?) si in cazul Tiguan-ului . Concluzionand, daca este o idee buna sau nu sa faci trecerea la un Mid-size SUV, asta numai fiecare poate decide in functie de avantaje si dezavantaje . Nu stiu daca am reusit sa-ti raspund la intrebare, dar sper sa fie macar intr-o mica masura, util raspunsul.1 point
-
1 point
-
Ai omis noul "model" de cola zero cu cinnamon, cica poate sa mareasca profilul cu pana la 10%.1 point
-
Multumesc , am pus carpe in jurul bujiilor si le am imbibat cu seringa lichid de frana , zilnic am fortat usor stanga dreapta , dupa 3 zile s au desfacut fara probleme0 points
-
Salutare, am o problema cu codarea in VCDS 18.9. Cand fac codarea imi da Coding accepted dar nu schimba valorile. Reintri la acceasi codare si valorile sunt cele initiale. Am incercat sa rulez programul si ca administrator dar nimic; am bagat si security access-ul, am reinstalat VCDS dar tot nu vrea. Are cineva idee ce poate fi?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00