Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.12.2018 în toate secţiunile
-
4 points
-
Ce sa fac domnule GTD, nu prea inteleg, de-aia am si intrebat in primul post de pe aceasta pagina care e diferenta intre cele doua uleiuri...Punctual am intrebat vanzatorul despre Castrol Edge Professional LL3 5w30, nu liniar sau in alta forma geometrica, fi convins. Apreciez sarcasmul dar ajutai mai mult daca te limitai la o explicatie plauzibila, fara aceasta tenta de superioritate care, sincer, nu-si are locul! O zi placuta!3 points
-
In primul rand, va salut pe toti. Inca sunt aici si urmaresc tot, dar din diverse motive proaste n-am mai postat. Insa, nu vreau sa se termine anul si sa nu mai fac o postare aici, asa ca fac un mic update cu ce s-a mai intamplat in ultimul timp. S-au intamplat mai mult lucruri nasoale, cu greseli multicele din partea mea (ca de incepator ?) dar mi le asum si continui remediera lor ca na, masina e tot a mea si tot la fel de mult tin la ea. Dupa show-ul la care am participat mai sus, am facut un mic accident in care am fost de vina si am lovit masina in partea din fata-dreapta. Aripa, bara si cel mai rau imi pare de capacul de la spalatorul de far (de golf, modificat sa se potriveasca pe bara de bora). Am ales neinspirat un service unde sa merg s-o fac, si mai rau, am ales sa urmez sfaturile lor. Cu ocazia asta, am zis ca schimb si usa fata-dreapta (singura piesa care mai avea rugina) si capota (un mic eveniment cu un defect la broasca de inchidere a ei, s-a dat peste cap pe parbriz si s-a indoit), repere pe care le-am cumparat originale din dezmembrari. Asta a fost o decizie buna, in schimb la bara si aripa am urmat sfatul celor de la service sa iau AM ca sunt ok. Ei bine, nu sunt, nu se aseaza bine si nici nu au iesit la culoare. Sunt barbat, imi asum greseala, continuam. Le voi schimba cu repere originale si vospi din nou sper eu la primavara. Am gasit si o solutie pentru capacele de la spalatoarele de far (acum am gauri). Sunt formate din doua bucati (prinderea de duza si capacul de pe bara) si am reusit sa fac o combinatie intre ele (prinderea pe duza de golf cu capac exterior de bora astfel incat sa stea bine pe bara). Le voi monta dupa ce schimb bara fata. Dupa ce am terminat cu toate astea, am tinut masina pe dreapta pana i-am schimbat distributia si i-am facut si un schimb de ulei si filtre ca era timpul. Ah, mi-au iesit in cale si niste pedale OE cred ca de Audi TT, n-am putut sa sar peste ele ?. Pentru primavara mai am cumparate deja bucsele de la bascula si vreau sa mai cumpar si flanse amortizor si bucse bara stabilizatoare. Astea se vor monta impreuna cu, sper eu, reconditionarea amortizoarelor (nu ca ar fi nevoie in mod special, dar vreau eu s-o fac). Acum, masina merge, am tot plimbat-o in ultimul timp si pentru ca am aflat ca pe cauciucuri scrie m+s se va plimba si prin zapada. In continuare, voi lasa pozele sa vorbeasca.2 points
-
E bine asa. Eu am făcut pana pe drumurile patriei și cauciucul s-a făcut praf. Eram la vreo 40 km de prima.localitate, oricum nu găseam acolo cauciuc dimensiunea mea. M-am bucurat ca am roată de rezerva..... Părerea mea - cine nu are roată de rezerva... Sa își cumpere.2 points
-
Si eu am avut simptome similare la masina mea, in sensul ca pierdeam antigel dar nu se vedea nicio urma. Pe la vasul de expansiune nu curgea insa pierdeam in jur de 500-700 ml /zi in stadiul final( initial completam de 2 ori pe an). Testat in service nu pierdea presiune. La mine a fost racitorul EGR, antigelul pierdut se ducea in evacuare si chiar era reabsorbit de motor - avea zgomote de tacheti uneori. Se poate testa anulandu i traseul pentru scurt timp, eventual o zi. asa arata:2 points
-
ca posesor de Touareg si Tiguan - si fost posesor de Passat-uri.... va garantez ca portbagajul celor doua, este cu mult mai mic decat Passat Variant. Deci, aici pierd majoritatea suv-urilor - deh,,,,suspensia, decupaje roti, etc.2 points
-
Salutare tuturor, Dupa mai bine de trei ani de cand este in posesia mea, mi-am facut curaj sa va prezint masina mea. In cauza este un Volkswagen Golf IV, din anul 2003, luna octombrie. Nu debordeaza de dotari, insa pentru mine sunt suficiente: - Motor 1.4-55kw, cod BCA, -Esp - Climatronic, - Airbag-uri frontale, laterale si in scaune, - 4 geamuri electrice, - Oglinzi electrice/ incalzite, - Proiectoare de ceata - Radio Beta. De cand am achizitionat-o am schimbat cateva lucruri la ea: - Amortizoare fata (Sachs), - Discuri si placute frana (Ate), - Radiator racire antigel, - Pompa de benzina, - Bobine de inductie (Beru), - Bujii (NGK), - Toba intermediara, -Kit Distributie (Contitech), -Pompa de apa (Hepu) - Acumulator (Varta), - Ulei cutie de viteze (Volkswagen), -Filtre si ulei la intervale regulate (Filtre Volkswagen, ulei Castrol 5w30 full sintetic). Am achizitionat-o la 160.000 de Km, din curtea unui samsar intr-o zi torida de August. De atunci zilnic merge in traficul din Bucuresti, in concedii si peste tot pe unde am nevoie, nu m-a lasat la greu. Respect a man's car and he will respect you! Multumesc.1 point
-
1 point
-
Astăzi am fost la reparat cu electromotorul si i-a schimbat cărbunii. Apoi a pornit la sfert .1 point
-
Da, dar aici nu vorbim de vizitatori. Vorbim despre o persoana care locuieste in complex, stie situatia locurilor de parcare (dupa cum a mentionat mai sus) si cu toate astea alege sa ignore legea si sa parcheze intentionat pe niste locuri pe care nu are voie si apoi, cand este pedepsit conform legii, se supara si recurge la amenintari intr-un spatiu public. Bag mana in foc ca amenda nu a fost data la prima parcare acolo ci dupa ce s-a repetat faza de mai multe ori si ca, dupa mai multe discutii civilizate care nu au dus nicaieri, dezvoltatorul a recurs la aceasta posibilitate. Daca am sau nu dreptate, doar el stie...1 point
-
nu neaparat teava , orice restrictie , tocmai sa scape de aceasta problema eu personal asa as face si scap de stres un indicator poate sa nu fie vazut de ex de cineva care vine in vizita si nu stie si apoi telefoane , amenzi , etc1 point
-
exista legislatie care obliga dezvoltatorul sa asigure si locuri de parcare ptr apartamente - 1 loc / suprafata mai mica de 100mp si 2 pentru cea mai mare de 100mp el , desi in principiu legal , nu procedeaza etic ar fi trebuit ca fiecare loc necumparat inca sa fie blocat cu o teava din aia sau cu orice altceva , astfel incat sa nu poti parca din acest punct de vedere , un avocat bun l-ar face praf - nu poti pune " capcane " fara sa restrictionezi in vreun fel accesul si doar cine il forteaza sa plateasca cine cumpara locul si ii e ocupat e altcineva , atunci are el tot dreptul sa sune sa fie ridicata acea masina de pe locul lui probabil cineva care sta 10 ani acolo minim , e multumit sa cumpere un loc si sa aiba unde parca la orice ora eu as cumpara asta daca rezista 10 ani acel bloc1 point
-
1 point
-
Uita-te in soclurile de la brichete sa nu ai ceva cazut in ele, sa faca scurt.1 point
-
Nu este nici o regenerare, din cauza frigului, dai drumul la căldură și ECU mărește turația de relanti. Așa face și a mea, așa fac toate câte le-am văzut. Mirosul înțepător este din cauza aditivilor din motorină. Pentru prima dată, iarna asta, la sfatul birocraților care conduc lumea, nu se scoate biodieselul. Prin urmare temperatura de filtrabilitate a scăzut la - 20 de grade (cei care lucrează în domeniu susțin că în realitate este - 15). Se aditivează mult mai mult și rezultatul este un miros urât, înțepător. Eu tot pe asta dau vina pentru corecțiile mari.1 point
-
Azi dimineata am intampinat si eu o problema la un b6. la -6 grade, am descuiat masina ma urc , pornesc motorul si cand sa inchid usa sofer, aceasta nu se inchidea. Am tinut-o trasa si am incuiat masina din butonul de pe usa, dupa am deschis-o din manerul interior si se inchidea perfect. Bineinteles ca celelalte usi erau incuite ca deh , le-am incuiat de pe usa sofer, ma dau jos sa curat geamurile si cand sa ma urc sa plec, usa sofer pe care tocmai o inchisesem nu se mai deschidea, motorul mergea lin, rezervorul era jumate... direct la paveaua de langa gard m-am uitat, doar ca nu stiam care geam e mai ieftin :))). Am mers in casa sa iau cheia de rezerva dar degeaba apasam pe butoane ca nu mergea nicio comanda. L-am sunat pe Florin la 7 dimineata si el mi-a zis sa am rabdare ca broasca din stanga o sa-si revina. Intre timp am incercat sa deschid cu cheia de rezerva in modul mecanic si deabia asa am reusit sa dezarmez celelalte 3 usi. Intru-un final si-a revenit si usa de la sofer. Mersi Florin pentru sfaturi. Mare om.1 point
-
Buna tuturor! Va prezint iubita familiei: Seat Exeo ST din 2011, 2.0TDI CAGA, 143 cai, manuala 6 trepte, culoare gri metalizat LS7Y. Nu cunosc numele nivelului de echipare, insa ii lipsesc farurile cu DRL si xenon, trapa, navigatia color si tapiseria din piele. Am adus-o din Cluj, unde fusese adusa din Germania. Avea 161000km. Ulterior am aflat ca are 140.000km dati inapoi. Astazi are 376.000 km. A avut si doua daune in Germania. Iubita n-a avut viata usoara. In portbagaj are urme de patrupede pe elementele de plastic si textile de pe stalpi, a fost folosita de o femeie, dovada fiind gaura de la toc in mocheta de sub pedala de acceleratie, iar toate elementele din aluminiu aveau un strat gros de oxid de aluminiu( inclusiv in mecanismul oglinzii din dreapta). Deci a stat mult, undeva pe langa apa. Si-a mai luat si un sut in spate, haionul e schimbat, tevile de esapament sunt cracanate. La o saptamana dupa ce am adus-o am facut-o bucatele si-am schimbat: distributie( Contitech), curea accesorii( Bosch), uleiuri( Repsol 5w30 507.00 si Repsol ATF in cutie), role intinzatoare si de ghidaj, toate filtrele( Mann), becuri faruri, dicuri spate( Zimmerman) si placute(Ferodo), stergatoare( Bosch), antigel, motor stergator spate si incuietoare( ambele originale). N-am avut probleme majore. Doar intretinere si cateva elemente de caroserie ce si-au aratat varsta. Este folosita zilnic de nevasta la naveta si face minim 60km/zi, 500-700km pe saptamana.1 point
-
7P are portbagajul foarte incapator , nu se compara cu Tiguan dar se apropie de variant ca utilitate ( mai scurt dar mai inalt )1 point
-
Parerea mea..e ca nu te orientezi la masina care trebuie. Nu e masina de oras - e lunga o sa ai probleme cu locurile de parcare. Iar puterea 200+ pentru oras este...inutila cel putin. Daca totusi ramai la superb ia-ti pe benzina..tinand cont ca o folosesti in oras.1 point
-
@Xadrian Pe scurt, da, DAR totul depinde de motive, necesitate, asteptari etc. . Nu stiu daca este locul potrivit sa detaliez - caz in care, as ruga un moderator sa ma ajute cu mutarea postarii in locul potrivit. Din toate punctele de vedere, masiniile sunt destinate altor segmente. Touareg-ul este mai premium in absolut toate privintele, de la tinuta de drum, pana la calitatea materialelor folosite la interior, dar, totodata, se adreseaza si unui alt set de nevoi. Suspensia pneumatica, garda la sol reglabila pana la 30 cm (s-asa mare in pozitia cea mai de jos - 21 cm) si sistemul de tractiune integrala, impreuna cu niste anvelope corespunzatoare, iti permit abordarea unor trasee pe care, in 99% din cazuri, nu te-ai incumeta cu Tiguan-ul. Trenul de rulare, ca feeling, este complet gandit pentru confort si toate imprefectiunile asfaltului sunt, aproape in intregime, suprimate inainte de a-ti ajunge in rinichi . Totusi, din aceasta cauza, feeling-ul dinamic este, aproape in intregime, inexistent. Din acest punct de vedere, pe un drum virajat, unde s-ar cere un stil de condus mai sportiv, Tiguan-ul are castig de cauza. Ruliul si subvirarea isi fac simtita prezenta din belsug, deoarece exista factori care adauga la acest lucru, precum masa mult mai mare in cazul Touareg-ului (approx. 2+ tone), cat si dimensiunile crescute (~4.8m lungime etc.). Pe de alta parte, pe autostrada, masina este precum un Airbus A380 sau un Titanic al soselelor - odata pus in miscare, aproape ca merge singur . Si nu are nicio greata, indiferent de viteza de rulare. Ajungand la dimensiuni, trecem in sfera necesitatii - este nevoie / justificat caratul kilogramelor in plus pentru spatiul si confortul suplimentar? In oras, unde fiecare cm de loc de parcare conteaza si stai in trafic bara-la-bara, singur in masina, este o bataie de cap in plus, DAR pentru concedii (in unele cazuri, chiar si in 2 persoane), o sa te bucuri din plin de tot locul in plus din portbagaj, iar in situatia mai multor pasageri, cei din spate o sa-ti multumeasca din plin pentru spatiul suplimentar la picioare si in lateral. Drept exemplu, un concediu de 4.000+ km, facut in 5 oameni, cu masina din topic + bagaje din plin si balena pe plafon, desi nu tocmai ideal de confortabil, nu s-a soldat cu plangeri sau injuraturi. Nu cred, sincer, ca acelasi lucru ar fi valabil sau chiar posibil (?) si in cazul Tiguan-ului . Concluzionand, daca este o idee buna sau nu sa faci trecerea la un Mid-size SUV, asta numai fiecare poate decide in functie de avantaje si dezavantaje . Nu stiu daca am reusit sa-ti raspund la intrebare, dar sper sa fie macar intr-o mica masura, util raspunsul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Poate ar fi bine sa verifici fuzetele cu un ceas comparator la un service. Sa nu fie vreuna lovita si sa fuleze roata. Ceva de genul:1 point
-
Am gasit un tutorial de scoatere a bujiilor pe youtube, facut de cei de ka NGK (cred) Il postez aici poate ii va ajuta si pe altii sa nu-si rupa bujiile care sunt intepenite. Daca nu este voie, rog un moderator sa stearga postul.1 point
-
Cr tdi ,niste informatii de la un alt user. Unele modele mai noi nu mai folosesc MVB ci doar AMB acolo ai o lista defalcata ca sa ii zic asa de unde poti selecta cam tot ce vrei,mai jos este lista canalelor ptr. turbo pe care o folosesc eu 9 la numar alti folosesc 12 valori dar eu ma multumesc cu 9. 008 - Air mass; specified value 276.9 mg/stroke 012 - Charge air pressure specified value 1046 hPa 013 - Charge air pressure; actual value 1008 hPa 015 - Charge Pressure Actuator; acknowledgment 99.77 % 016 - Charge Pressure Actuator; activation 99.66 % 025 - Crankshaft speed (RPM) 836.5 /min 126 - Vehicle speed 0 km/h 129 - Accelerator position 0.00 % 130 - Actual air mass 278.1 mg/stroke iar BS 3 si 11 functioneaza,mergi un pic cu masina si incearca din nou....poti inlocui BS11 cu BS120..... ptr. turbo BS 120 este un canal foarte important,acest canal iti spune cat de bine este reglajul turbo....valorile ptr. actuator-senzor pozitie turbo pe care le da fabricantul sunt urmatoarele: 0,65-0,85V si respectiv 3.30-3.90V sunt mai multe de spus de acest canal si ce semnifica valorile respective ...tot ce trebuie sa faci e sa urmaresti cursa tijei cand e pe surubul opritor trebuie sa ai valoarea 0.65-0.85 si cand este in capatul celalalt ai valoare 3.30-3.90 uitete si o sa iti dai seama sigur ce face acest canal.1 point
-
1 point
-
edy, incearca sa scrii romaneste.... ne e mai usor si noua, sa citim.... conexiunile sub bord, in centrala electrica, sunt proiector stanga = mufa centrala D/2 proiector dreapta = mufa centrala A/4 comutator din t10h pin 5 = in centrala E/6 (alb galben)1 point
-
Eu zic ca este inselatorie ce face dezvoltatorul. Si este mana in mana cu politia si cu cei care ridica masinile. Sunt masini care blocheaza accesul salvarilor sau liniile de tramvai si nu sunt ridicate cu aceeasi promptitudine. Daca era de buna credinta, dezvoltatorul punea bariera/gard/ acces cu cartela, etc., nu statea sa se imbogateasca din ridicatul masinilor. Mai a fost unul asemanator in Timisoara, patron la firma Ingerii Galbeni care avea contract de ridicare auto cu magazinele care aveau locuri de parcare inscriptionate "numai pentru clienti". Cum parca unul care nu intra in magazin, cum veneau aia si-i ridicau masina. I-a mers asa ani de zile, pana cand in aroganta lui, a blocat odata o masina de politie...Apoi au vazut reclamatiile de inselatorie, sechestrare, lovire, pedofilie, si este pentru multi ani in inchisoare. http://www.tion.ro/scandal-la-timisoara-masina-politiei-locale-blocata-de-ingerii-galbeni/15231040 points
-
0 points
-
sa mai zica cineva ca "doar" in RO iti crapa parbrizul de la pietre... in NL nu da nimeni cu sare pe drumuri ( sunt +10gr afara ) si totusi, azi, sotia a primit " cadou" o piatra-n parbriz la eUp si are o " floricica" ... deh... masina de doamna la nici 900km rulati .... O sa pun poza dupa ce vine acasa de la munca sotia... Dupa vacanta de iarna o sa merg la alt dealer sa vad care i treaba cu zgomotele alea la virare ca eu inca nu s impacat ca, " asa fac toate" si tot atunxi ( daca nu mi-o ia alt coleg inainte ) o sa deschid si un topic cu "probele specifice eUp". in rest.. de bine s-auzim.-1 points
-
Nici tu nu prea intelegi ce este LL vs LL3 te cramponezi in semantica .Daca cereai punctual vanzatorului respectiv Castrol Edge Professional LL3 5w30 poate pricepea mai bine, sunt doua produse diferite poate era suficient sa intri pe vw.de unde este reprezentat suficient de clar uleiul respectiv .In Munchen gasesti uleiul in orice reprezentanta, Volkswagen Zentrum Munchen la Mahag etc-1 points
-
In mod clar acel dezvoltator nu comite nici o ilegalitate. Dar, daca as fi in locul lui, mi s-ar parea ca este mai etic sa inchiriez acele locuri de parcare (100 lei/ luna, de exemplu) decat sa nu reusesc sa vand nici unul, si de oftica sa ma apuc sa chem politia/ ridicarile de masini.-1 points
-
O chestie patita de fii-mea in faimosul Bucuresti. Sta cu chirie intr-un bloc prin sector 3 recent pus in vanzare de catre un dezvoltator imobiliar. I se salta masina, amenda 580 la jumate in 15 zile si 500 lei ridicatul. Am facut cateva ,,cercetari,, sa vedem cum rezolvam intr-un fel problema cu locul de parcare. Surpriza! Locurile sunt ale dezvoltatorului si vrea 20.000 pe loc. Nimeni nu cumpara, dar mai parcheaza. Asa ca imbecilul de dezvoltator suna la 112, astia dau la Politia Locala si asa se lasa cu ridicari aiurea in tramvai. O sa ma interesez pe unde sta dezvoltatorul....nu sa cumpar loc de parcare, sa vad daca are loc de veci!☺️-5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00