Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.12.2018 în toate secţiunile
-
@Xadrian Pe scurt, da, DAR totul depinde de motive, necesitate, asteptari etc. . Nu stiu daca este locul potrivit sa detaliez - caz in care, as ruga un moderator sa ma ajute cu mutarea postarii in locul potrivit. Din toate punctele de vedere, masiniile sunt destinate altor segmente. Touareg-ul este mai premium in absolut toate privintele, de la tinuta de drum, pana la calitatea materialelor folosite la interior, dar, totodata, se adreseaza si unui alt set de nevoi. Suspensia pneumatica, garda la sol reglabila pana la 30 cm (s-asa mare in pozitia cea mai de jos - 21 cm) si sistemul de tractiune integrala, impreuna cu niste anvelope corespunzatoare, iti permit abordarea unor trasee pe care, in 99% din cazuri, nu te-ai incumeta cu Tiguan-ul. Trenul de rulare, ca feeling, este complet gandit pentru confort si toate imprefectiunile asfaltului sunt, aproape in intregime, suprimate inainte de a-ti ajunge in rinichi . Totusi, din aceasta cauza, feeling-ul dinamic este, aproape in intregime, inexistent. Din acest punct de vedere, pe un drum virajat, unde s-ar cere un stil de condus mai sportiv, Tiguan-ul are castig de cauza. Ruliul si subvirarea isi fac simtita prezenta din belsug, deoarece exista factori care adauga la acest lucru, precum masa mult mai mare in cazul Touareg-ului (approx. 2+ tone), cat si dimensiunile crescute (~4.8m lungime etc.). Pe de alta parte, pe autostrada, masina este precum un Airbus A380 sau un Titanic al soselelor - odata pus in miscare, aproape ca merge singur . Si nu are nicio greata, indiferent de viteza de rulare. Ajungand la dimensiuni, trecem in sfera necesitatii - este nevoie / justificat caratul kilogramelor in plus pentru spatiul si confortul suplimentar? In oras, unde fiecare cm de loc de parcare conteaza si stai in trafic bara-la-bara, singur in masina, este o bataie de cap in plus, DAR pentru concedii (in unele cazuri, chiar si in 2 persoane), o sa te bucuri din plin de tot locul in plus din portbagaj, iar in situatia mai multor pasageri, cei din spate o sa-ti multumeasca din plin pentru spatiul suplimentar la picioare si in lateral. Drept exemplu, un concediu de 4.000+ km, facut in 5 oameni, cu masina din topic + bagaje din plin si balena pe plafon, desi nu tocmai ideal de confortabil, nu s-a soldat cu plangeri sau injuraturi. Nu cred, sincer, ca acelasi lucru ar fi valabil sau chiar posibil (?) si in cazul Tiguan-ului . Concluzionand, daca este o idee buna sau nu sa faci trecerea la un Mid-size SUV, asta numai fiecare poate decide in functie de avantaje si dezavantaje . Nu stiu daca am reusit sa-ti raspund la intrebare, dar sper sa fie macar intr-o mica masura, util raspunsul.7 points
-
4 points
-
ca posesor de Touareg si Tiguan - si fost posesor de Passat-uri.... va garantez ca portbagajul celor doua, este cu mult mai mic decat Passat Variant. Deci, aici pierd majoritatea suv-urilor - deh,,,,suspensia, decupaje roti, etc.3 points
-
3 points
-
Salutare tuturor, Dupa mai bine de trei ani de cand este in posesia mea, mi-am facut curaj sa va prezint masina mea. In cauza este un Volkswagen Golf IV, din anul 2003, luna octombrie. Nu debordeaza de dotari, insa pentru mine sunt suficiente: - Motor 1.4-55kw, cod BCA, -Esp - Climatronic, - Airbag-uri frontale, laterale si in scaune, - 4 geamuri electrice, - Oglinzi electrice/ incalzite, - Proiectoare de ceata - Radio Beta. De cand am achizitionat-o am schimbat cateva lucruri la ea: - Amortizoare fata (Sachs), - Discuri si placute frana (Ate), - Radiator racire antigel, - Pompa de benzina, - Bobine de inductie (Beru), - Bujii (NGK), - Toba intermediara, -Kit Distributie (Contitech), -Pompa de apa (Hepu) - Acumulator (Varta), - Ulei cutie de viteze (Volkswagen), -Filtre si ulei la intervale regulate (Filtre Volkswagen, ulei Castrol 5w30 full sintetic). Am achizitionat-o la 160.000 de Km, din curtea unui samsar intr-o zi torida de August. De atunci zilnic merge in traficul din Bucuresti, in concedii si peste tot pe unde am nevoie, nu m-a lasat la greu. Respect a man's car and he will respect you! Multumesc.2 points
-
Parerea mea..e ca nu te orientezi la masina care trebuie. Nu e masina de oras - e lunga o sa ai probleme cu locurile de parcare. Iar puterea 200+ pentru oras este...inutila cel putin. Daca totusi ramai la superb ia-ti pe benzina..tinand cont ca o folosesti in oras.2 points
-
2 points
-
Buna tuturor! Va prezint iubita familiei: Seat Exeo ST din 2011, 2.0TDI CAGA, 143 cai, manuala 6 trepte, culoare gri metalizat LS7Y. Nu cunosc numele nivelului de echipare, insa ii lipsesc farurile cu DRL si xenon, trapa, navigatia color si tapiseria din piele. Am adus-o din Cluj, unde fusese adusa din Germania. Avea 161000km. Ulterior am aflat ca are 140.000km dati inapoi. Astazi are 376.000 km. A avut si doua daune in Germania. Iubita n-a avut viata usoara. In portbagaj are urme de patrupede pe elementele de plastic si textile de pe stalpi, a fost folosita de o femeie, dovada fiind gaura de la toc in mocheta de sub pedala de acceleratie, iar toate elementele din aluminiu aveau un strat gros de oxid de aluminiu( inclusiv in mecanismul oglinzii din dreapta). Deci a stat mult, undeva pe langa apa. Si-a mai luat si un sut in spate, haionul e schimbat, tevile de esapament sunt cracanate. La o saptamana dupa ce am adus-o am facut-o bucatele si-am schimbat: distributie( Contitech), curea accesorii( Bosch), uleiuri( Repsol 5w30 507.00 si Repsol ATF in cutie), role intinzatoare si de ghidaj, toate filtrele( Mann), becuri faruri, dicuri spate( Zimmerman) si placute(Ferodo), stergatoare( Bosch), antigel, motor stergator spate si incuietoare( ambele originale). N-am avut probleme majore. Doar intretinere si cateva elemente de caroserie ce si-au aratat varsta. Este folosita zilnic de nevasta la naveta si face minim 60km/zi, 500-700km pe saptamana.1 point
-
7P are portbagajul foarte incapator , nu se compara cu Tiguan dar se apropie de variant ca utilitate ( mai scurt dar mai inalt )1 point
-
1 point
-
Stiam ca nu e in regula avand in vedere cum arata. Dar e toata dreapta pe caroserie, rugina si oxidul se pot scoate. Nu e nimic grav. Tot ce s-a schimbat dupa accidentele din Germania s-a facut cu piese originale. Luna trecuta am facut comparatie directa intre a mea si una din 2013, tot cu 143 cai, alt cod de motor, cutie in 8 trepte DSG si suspensie "sport" de fabrica. Intre ele, a mea e mai rigida la suspensie, desi am jante pe 16 iar cealalta are pe 17. Iar ca motor si transmisie e simtitor mai rapida a mea. N-am nici un plan de viitor cu ea, decat s-o intretin si s-o vand in trei ani cand o pot scoate din contabilitate fara sa mai platesc la stat. Se muleaza aproape perfect pe gusturile mele la capitolul suspensie si sasiu. Viitoarea va fi pe benzina de 1.8 sau 2 litri. Nu mai suport diesel-ul. Cand voi avea dreptul de a posta va voi relata ce probleme am la motor si ce am avut la fostul Passat B6 1,9 BLS (Cumparat cu 10200E prin banca, achitat circa 12500E la finalul ratelor, bani reparatii ~3000E, vanduta cu 6500 dupa doi ani, platit la stat 1700E).1 point
-
S-ar putea sa fi gasit rezolvarea la problema mea, cea cu fum mult daca motorina scade sub jumatate. S-ar putea sa fie un defect de fabricatie la VW. Mai exact, pompa de motorina este pozitionata paralel cu solul. In manualul tehnic de instalare la TTV scrie clar ca pompa de monteaza la 35-80 grade inclinatie. L-am rugat pe cumantul meu, care este electrician auto, sa o incline (nu stiu exact ce a facut si la ce unghi a inclinat-o), dar acum chiar si cu motorina aproape de rosu nu am avut nici macar un rateu. Ba chiar a ras de mine cand l-am rugat si mi-a zis ca asa este montata la toate masinile VW. Imi vine greu sa cred ca cei de la VW chiar au ignorat acest aspect cu inclinatia pompei. Si totusi pare a rezolva problema. Cel putin in cazul meu. Ramane in observatie.... Imi poate explica cineva ce anume inseamna "zero termination" in fraza urmatoare "For the diesel heater with a solenoid valve, the DP41is used without a zero termination, as a pressure compensation must be carried out between closed solenoid valve in the heater and the tank (=fuel removal point)" Am inteles ca trebuie eliminata presiunea de pe coloana de alimentare intre valva solenoid si rezervor, dar nu imi dau seama la ce piesa se refera "zero termination" La mine este exact aceasta speta. Diesel, pompa DP41, valva solenoid.1 point
-
@FILIP_MARIUS Scopul acestor corectii comandate de ECU este ca lucrul mecanic dezvoltat in fiecare cilindru sa fie egal, astfel ca la relanti motorul sa functioneze uniform, fara trepidatii. Pentru a obtine acest lucru, ECU comanda la unele injectoare o cantitate mai mare de motorina (valorile cu +), iar la altele o scade (-). Valorile sunt memorate de ECU iar in functionare modificarile sunt incrementale/decrementale. In mod normal inj. 4 are corectia cu + cea mai mare, deci aici este nevoie de o injectie cu cantitate mai mare de motorina pentru acelasi lucru mecanic, deci acesta ar fi candidat la inlocuire, asa cum ati observat toti. Insa, pe baza experientei proprii, si daca ne uitam la secventa de functionare a cilindrilor (1-3-4-2) as spune ca inj. 3 o sa pice primul.1 point
-
La problema 1: Bagi un card de la margine si tragi pe langa cheder pana la capatul celalalt si ai rezolvat problema. Eu asa procedez de 5 ani1 point
-
@dolmarfan ți-am spus că dacă faci diagnoză zi de zi vei avea mereu alte valori. Dacă nu ai bătaie de injector, dacă nu tremură, merge în trei, pornește greu, stai potolit și pregătește-te de sărbători. Dacă e să cadă elementul piezzo, ăla nu te anunță.1 point
-
@DorinGh Nu imi dau seama ce cauti! Diesel? Benzina? Dotari? Km putini? Ai un buget in care trebuie sa te incadrezi?...Ca am vazut ca intre cele doua ii o diferenta de 7.000 euro!1 point
-
1 point
-
Revin cu un review asupra produsului Meguiars Endurace Tire gel vs Spray Opona.(polonez). Am aplicat Endurance Tire gel după ce am degresat anvelopele și după un drum Târgoviște Brașov pe zăpadă nu mai era nici urma de el pe anvelope, cu toate ca ei zic ca tine săptămâni. În schimb spray ul la 14 lei tine cel puțin la fel, dacă nu mai mult. Trageți voi concluzia.1 point
-
Nu recomand sub nicio forma solutia Dr. Marcus. Este de gasit in principiu prin Auchan, Carrefour. In momentul in care pulverizati pe anvelope, parte din solutie ajunge inevitabil si pe jante (ma refer la cele din aliaj). Cu timpul, de la franari, praful de ferodo se depune pe jante, logic. Problema este ca existand urme de solutie de anvelope, se lipeste praful ala de ferodo foarte tare. Daca pe masina sunt jante spitate, o sa fie horror sa le curatati. La mine abia dupa ce am mers in repetate randuri la spalatorie si mi-au dat cu ceva solutie puternica si au frecat cu periuta de dinti intre spite, am scapat de urmele si petele negre de praf de ferodo. Tind sa cred ca solutia este foarte siliconata si lipicioasa si acapareaza mizeria extrem de tare. Si acest aspect se observa pe cauciucuri, in sensul ca dupa saptamani intregi de masina nespalata, pana si spuma activa de la spalatorie se aduna in bobite pe flancurile cauciucului, nu dizolva cu totul solutia asta si dupa spalare, mai ca nu mai trebuie sa dai alta tura de solutie, cauciucurile inca sunt negre. Mie personal imi displace total solutia asta, am luat o singura data, am folosit din flacon cam jumate, pana mi-am dat seama cu timpul cum actioneaza si am aruncat restul flaconului.1 point
-
@F l o r i n, camera se aprinde odata cu becurile de la marsarier.. din cate am vazut, nu se aprind separat. Se intampla random.. Azi dimineata. de exemplu, s-a comportat perfect. Doar cand bagam in marsarier se aprindeau becurile de marsarier si camera. Nu mai facea figuri.. Dar aseara era aiurea.. miscam putin schimbatorul stanga/dreapta cand era in treapta 4 si se aprindeau si becurile si camera.. in treapta 2 la fel. Adica doar treptele de jos unde e si marsarierul. (2 4 R) Normal ca se aprinde odata cu becurile, intrucat sonda trimite plus catre becuri si camera. Poate sonda era un pic...confuza...1 point
-
Absolut toate masinile cu Start/Stop au acest conector. Este senzorul din baterie care da liber cand se poate opri motorul. Dintre cele 2 fire, cel rosu/violet duce informatia pe busul LIN. Deci firul negru poate ramane pe conectorul bateriei.1 point
-
Am gasit o solutie pentru a dezactiva start/stop. Pe borna minus de la baterie exista un conector cu 2 pini. Soateti conectorul si se rezolva :dry: Am probat si nu mai opreste motorul. In bord nu-mi da nicio eroare, apare doar semnul caracteristic de start/stop indisponibil in caz ca vreau sa activez din consola. N-am interfata la mine sa vad ce eroare baga pe vcds. Oricum cred ca-i cea mai usoara varianta pentru cei care doresc sa scape de sacaiala acestui sistem1 point
-
Ai 2 injectoare cu -, care compenseaza lucrul mecanic produs de cele cu +. Ordinea de aprindere a cilindrilor este 1-3-4-2. Injectorul 4 compenseaza mult lucrul mecanic lipsa de la injectorul 3, deci as spune ca acesta, 3, o sa cada primul. Daca nu a fost/au fost schimbate vreodata, au tinut foarte bine. Foloseste numai motorina premium pentru calitatea arderii, pentru pompa de inalte si pentru DPF, la injectoare oricum pica elementul piezo.-1 points
-
Intr-adevar, totul e Superb. Nu se vede tipenie de om, parca-i statiune parasita-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00