Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.12.2018 în toate secţiunile

  1. Buna tuturor! Va prezint iubita familiei: Seat Exeo ST din 2011, 2.0TDI CAGA, 143 cai, manuala 6 trepte, culoare gri metalizat LS7Y. Nu cunosc numele nivelului de echipare, insa ii lipsesc farurile cu DRL si xenon, trapa, navigatia color si tapiseria din piele. Am adus-o din Cluj, unde fusese adusa din Germania. Avea 161000km. Ulterior am aflat ca are 140.000km dati inapoi. Astazi are 376.000 km. A avut si doua daune in Germania. Iubita n-a avut viata usoara. In portbagaj are urme de patrupede pe elementele de plastic si textile de pe stalpi, a fost folosita de o femeie, dovada fiind gaura de la toc in mocheta de sub pedala de acceleratie, iar toate elementele din aluminiu aveau un strat gros de oxid de aluminiu( inclusiv in mecanismul oglinzii din dreapta). Deci a stat mult, undeva pe langa apa. Si-a mai luat si un sut in spate, haionul e schimbat, tevile de esapament sunt cracanate. La o saptamana dupa ce am adus-o am facut-o bucatele si-am schimbat: distributie( Contitech), curea accesorii( Bosch), uleiuri( Repsol 5w30 507.00 si Repsol ATF in cutie), role intinzatoare si de ghidaj, toate filtrele( Mann), becuri faruri, dicuri spate( Zimmerman) si placute(Ferodo), stergatoare( Bosch), antigel, motor stergator spate si incuietoare( ambele originale). N-am avut probleme majore. Doar intretinere si cateva elemente de caroserie ce si-au aratat varsta. Este folosita zilnic de nevasta la naveta si face minim 60km/zi, 500-700km pe saptamana.
    4 points
  2. Azi am fost la munte si am urcat la Susai. Tin sa mentione ca e prima data cand reusesc sa urc pe zapada, cu tractiune fata nu am reusit:) acum cu 4x4 e altceva superb peisaj, superba masina
    4 points
  3. Am obtinut atestatul de vehicul istoric, iesit azi am fost cu masina la RAR (sa scrie in CIV ca este vehicul istoric). Am profitat de vremea buna sa fac si 2-3 poze.
    3 points
  4. Fitze?! Doar un frigider plin pe timp de noapte si un posibil drum la RAR!
    2 points
  5. proiector util = halogen. Restul....fitze
    2 points
  6. Problema la fast charge (peste 1C) este ca scade considerabil durata de viata a bateriilor. Eu as pune pentru aceasta fuctionalitate fast charge niste capacitoare care se incarca foarte repede fix in situatii de genul asta. In restul cazurilor, 30 de minute pentru 80% baterie este arhisuficient.
    2 points
  7. Ma cunoști, știi ca nu stau fără casco.....ii basculam cracii, de e nevoie... Și luam altceva.... ? Cristi, orice marca, zic eu.... Important e sa ne simtem [hihihi] bine. Termosuri cu ceai, un Salam pe capota cu pita cu cartofi...etc...experienta împreună e ceea ce rămâne din noi... După noi.... Restul... Trecatoare
    2 points
  8. Salutare tuturor. Acum am vazut topicul si mi se pare foarte frumoasă ideea. As vrea si eu sa vin dar nu stiu daca sharanul face fata mai ales ca e 4x2 si dsg.
    2 points
  9. Dupa un an turbulent, la propriu si figurat, s-a terminat (sau aproape s-a terminat...) cu un "cadou" frumos care a ajuns ieri: RS6 04.2014 Culoare imi place foarte mult si in general nu aleg masina dupa culoare pt ca o pot schimba foarte usor prin infoliere...dar asta mi-a sucit bine de tot capul. Masina are 1 an Eurogarantie (orice o insemna asta), un sunet de evacuare super ok chair si stoc si motorul de 4.0 dupa care m-am uitat ataaaaaaaat de mult... Ce sa zic, jantele 21 nu par 21 pe masina, in parcarea subterana unde am garajul, intra mai greu ca si Cayennul (greu de crezut dar asa e... ), imi plac mult scaunele alcantara ca nu fac cute si nu sunt asa sensibile ca si pielea normala pe masina...si parca dau un aer mai sofisticat la interior . Chestii de facut in viitorul apropiat: pus Android Auto, eventual facut un upgrade la sistemul MMI de pe facelift (nu ma pricep asa de bine la MMI, e mult mai complicat ca la BMW, lol) anvelope/jante iarna (oare unde as putea vedea ce marimi de anvelopa (cat mai mici) potrivesc pe masina, multumesc anticipat.? ) Detailing exterior/interior cu folie protectie pe capota si faruri... Uhmmm, poze am doar de la dealer, daca ies azi sau maine o sa fac niste poze mai decente...
    1 point
  10. Acelasi sfat l-am primit si la ultimul SIAB...lucrand la standul KIA si vazandu-ne ca ne tot uitam dupa Niro,un agent de vanzari ne-a recomandat sa mai asteptam putin....ca vor scoate Sportage hybrid... Deci este bun sfatul cu asteptatul Aici nu stiu daca sa mai fiu de acord...pentru ca noi avem in plan sa nu platim curentul
    1 point
  11. Da,umezeala..condens,oxidare..asta poate cauza eroarea.
    1 point
  12. Eu am Golf 4 1.6 16v si aveam aceeasi pornire grea la rece la a 4-5 oara pornea. Problema a fost senzorul de temperatura de pe motor. 30lei toata afacerea.
    1 point
  13. 1. faci o scanare completa sa ne uitam pe ea 2. in functie de erori iti putem zice ce ai de facut, eventual sa te ajutam cu ceva coduri de piese.
    1 point
  14. Este foarte bine ca se cumpara aceste masini electrice. Ce ne-am face fara oamenii care sa cumpere un produs nou aparut foarte scump. Datorita lor exista progres si companiile pot investi multi bani in dezvoltare si cercetare. Progresul nu se face cu de'alde oameni ca mine, care nu cumpara ultimul tip de telefon sau ultimul tip de masina.
    1 point
  15. da, dar se scoate pe sub torpedou, gasesti filmulete pe youtube cum se da jos
    1 point
  16. Suna-l pe Vali Oltenacu la tel. 0744363626 sau Cosmin Oltenacu la 0744.377.410 si daca au timp (service-ul lor cam plin zilele aste) esti ca si rezolvat la un pret decent, o sa fi multumit ! Service-ul il au in Bucuresti in zona Giulesti. Ei fac si retrofit la pompa CP3. Rog a nu se considera reclama mascata !
    1 point
  17. Pai pret normal ar fi vreo 35k si mie mi-o da cu 31k ca ne stim... oricum eu o schimb ca nu mai vreau diesel
    1 point
  18. Pentru incalzirea in scaune ti-l recomand pe Claudiu Toader ( pe facebook ) de la CSL, o sa ramai uimit de cum lucreaza
    1 point
  19. Ce diferenta de acum cativa ani..ma apuca rasul. * jantele sunt cele originale pe care am puse cauciucurile de iarna, pe vara am Siena 17"
    1 point
  20. MT-uri.... ?.. la alta categorie. Eu Touareg-ul il incalt iarna cu Michelin Latitude - sper sa fie suficient. La alta categorie, cu MT ... Sa vedem daca o sa am disponibil un Y60 sau Y61, pe 30. Am pus poza mai veche cu y60 ul
    1 point
  21. Nu sunt sigur ca reusesc sa ajung, dar m-as inscrie si eu. Nu au legatura masinile noastre, cu Patrol - modificat daca vrei sa faci off road cu el...altfel, e cam pe burta - cum nici acesta nu are legatura cu tantarul de Samurai....sau Wrangler. Noi...asa de plimbareala mai mult. Posibil sa vin cu Touareg -ul meu (fara blocant).... sau (daca este disponibil) cu un Patrol modificat profi, pentru a ne juca un pic. Oricum, vreti sa aduc si ceva accesorii de recuperare - sufe, cric hi-lift, etc ? .... sau nu ne murdarim pe pantofiori ?
    1 point
  22. stiu ca tu esti perfectionist si dai sfaturi bune, dar eu l-am degripat, am pus vaselina grafitata intrun dop de sticla pe care i l-am pus pe ax, merge silent de 7 ani
    1 point
  23. citeste si aici https://www.stemei.de/pages/coding/vw-passat-b8.php
    1 point
  24. Daca pui vaselina, cand o veni frigul nu se mai invarte deloc. foloseste HHS2000 de la Wuerth.
    1 point
  25. o dai jos si ii pui vaselina pe ax, dupa ce il degripezi inainte
    1 point
  26. Salutare, nu am mai scris de un an pe aici, hai sa inchidem anul 2017 si sa vedem 2018 ytd (octombrie) 2017 Crestere vanzari: 11.3% incl.autohtone 14.2% de import (cele pe care le urmaresc eu aici) 1. Skoda Octavia 4821 (lider incontestabil ca deobicei) 2. Renault Clio 3834 (cine cumpara atatea Clio?) 3. VW Golf 3196 (o crestere spectaculoasa, un loc binemeritat) 4. Opel Astra 3130 5. Skoda Rapid 3107 (ciudata miscarea de inlocuire a Rapidului cu Scala, ma gandeam ca renunta la Fabia) 6. Ford Focus 3075 Ar urma: Renault Megane (o sa fie in top 5 in 2018, merge bine mk4), Suzuki Vitara (vanzari solide, bravo lor), VW Tiguan (crossoverul preferat al romanilor), Diesel: 1.Skoda Octavia 3291, 2.VW Tiguan 1910, 3.Renault Megane 1818, 4.VW Passat 1393, 5.Renault Clio 1386 Benzina: 1.Opel Astra 2584, 2.Renault Clio 2448, 3.Skoda Rapid 1976, 4.Suzuki Vitara 1951, 5.VW Polo 1937, 6.VW Golf 1835, 7.Ford Focus 1694 Electrice/hibride total 2017 2,2% adica 2811 masini din total de 130414 (autohtone + import). In postul meu din Aprilie 2017 am estimat ca se ajunge la 2% si asta inseamna ca in 5 ani vom putea ajunge la 10% ceea ce este foarte bine. 2018 YTD Octombrie 1. Renault Clio 4858 (+50% fata de 2017, o surpriza pentru mine, pretul este foarte bun avand in vedere ca vine mk5 in 2019) 2. Skoda Octavia 4489 (prima data dupa mult timp cand cedeaza locul 1) 3. VW Polo 2872 4. Skoda Rapid 2851 5. Ford Focus 2506 6. VW Golf 2467 Ar urma: Opel Astra, Suzuki Vitara, VW Tiguan, Renault Megane Diesel: 1.Octavia 2407, 2.Clio 1791, 3.Tiguan 1138, 4.Megane 1125, 5.Passat 991, 6.Kuga 981 Benzina: 1.Clio 3139, 2.Polo 2730, 3.Astra 2144, 4.Rapid 2122, 5.Octavia 2082, 6.Vitara 1812 Electrice/hibride YTD OCT 2017 2,7% adica 3508 masini .. o crestere consistenta, in ritmul asta se poate ajunge la 5% in 2020 Cote de piata: VW 9,6%, Skoda 8,6%, Renault 7,9%, Ford 6,0%, Opel 4,8%, Hyundai 4,0%, Toyota 3,1%, Suzuki 2,6%, MB 2,6%
    1 point
  27. VW Touareg 2017 3.0 TDI SCR Carat Exclusiv Terrain Tech (262CP , V6) Masina a fost comandata si cumparata in 2017 (exact cum se vede in poze) la reprezentanta Laval-Franta. Masina a fost comandata cu tot ce exista la vremea aceea ca si optional, cu o singura exceptie, si anume parbrizul incalzit. Pe parcurs au fost comandate (original wv) si montate tot in reprezentanta : acoperitori pedale metal si praguri interioare metal , aparatori noroi fata/spate, set covorase cauciuc Touareg (inclusiv portbagaj). De asemenea au fost comandate si paravanturi pentru geamuri fata/spate, dar nu s-au putut monta datorita faptului ca masina are geamuri duble. In prezent are 30 mii km (dupa 4 drumuri de Romania; cca 20 mii km) fara niciun fel de probleme. Urmeaza dupa expirare garantie un tuning la ABT, JE Design, Hofele, MTM , etc, in functie de ce imi va fi permis in Franta. Legislatia aici este foarte stricta cand vine vorba de tuning, mai precis revizia tahnica.
    1 point
  28. mersi @mihai.onu94. Asa este si imi place, cred ca 95% o cred 2.0tdi :). Cutia este 6hp, cu convertizor, ar fi fost intr-adevar frumos sa fie S-tronic dar pe C6 nu s-a pus. Pot sa spun ca inca nu am ajuns sa vad consum de o singura cifra in bord, sunt sigur ca se poate dar deocamdata si entuziasmul isi spune cuvantul, drumul inapoi din DE a marcat un consum de 12%, insa a si vazut ritmuri mult mai sustinute decat faceam cu cealalta pur si simplu pentru ca e addictive sa auzi motorul si evacurea(chiar si asa stock) dar imi era atat de dor de un motor pe benzina potent. Sunt exact ca fiul meu care de Mos Nicolae a primit masinuta pe care si-o dorea de atata vreme si de 2 zile e cu ea peste tot, la gradinita, in pat, pe afara, e de nedizlipit de ea, asa si eu cu jucaria mea :).
    1 point
  29. Mi se pare cam pueril raspunsul lor. Da, nu se intampla instantaneu, ca in cazul ruperii curelei de distributie, dar sunt suficiente cateva secunde pentru a provoca daune majore intr-un motor care nu mai are presiune de ulei.
    1 point
  30. @cuntang Cum ai ajuns la concluzia ca motorina E5 e mai uscata ??? La depozitul local ajunge doar un tip de motorina din care o parte se aditiveaza si rezulta sortimenul efix ,max motion ... @emanoeladrian Din contra ,biodiesel-ul afecteaza grav motorul mai ales daca e de calitate slaba si depaseste procentul de 7%. 2T-ul nu se amesteca cu apa din motorina ,apa fiind principala cauza a deteriorarii pompei cp4
    1 point
  31. 1 point
  32. Am dubii că ai folosit vreodată! Este normal să îți cer dovezi!
    1 point
  33. Puteai să dai un răspuns în două cuvinte. Era suficient.
    1 point
  34. Turbina mea fluieră de când am luat mașina (10 ani = 90.000 km). Câteodată fluieră mai tare, câteodată mai încet, câteodată deloc. Anul trecut s-a demontat turbina (s-a schimbat actuatorul) și mecanicul a constatat că are puțin joc în ax și mi-a recomandat să trimit turbina la rectificat. Ceea ce am și făcut, dar surpriză, mi s-a trimis înapoi turbina doar cu actuatorul schimbat, nu a fost necesară recondiționarea. Chiar am fost surprins ce firmă serioasă, doar pe bani făceau băieții recondiționarea. Așa că nu trebuie să te sperii dacă turbina fluieră câteodată. Motorul meu în acest moment are 170.000 km, e un ASZ remapat la stagiul 1 (165CP), așa am cumpărat mașina.
    1 point
  35. Documente necesare DYI montare/demontare cotiera central Passat B6: DEMONTAREA COTIEREI CONSOLA CENTRALA.pdf DEMONTAREA COMPARTIMENTULUI DE DEPOZITARE A COTIEREI.pdf DEMONTARE CAPAC COTIERA.pdf Spor la treaba .
    1 point
  36. Salut!Eu Am faruri cu bi-xenon si am incercat pana acum cam 3 tipuri de becuri W5W pt.o lumina cat mai apropiata de xenon.Acum am Blue vision dar comparat cu xenonul sunt cam galbui.Oricum pot sa-ti spun ca fara ajutor am reusit sa le schimb asa cum au spus si altii becul e montat intr-un soclu rotund si lung de aprox.10 cm care in ultima jumatate a sa este este lat cam de 1 cm(cam ca si betisorul de al inghetata pe bat).si are pe ambele parti niste rizuri sa nu alunece si sa poata fi apucat.Acest soclu nu intra perpendicular in far ci putin intr-o parte,oblic spre exemplu pentru a fi scos trebuie tras putin catre aripa masinii fiind foarte aproape de spatele oglinzii de la becul corner-light.Daca te uiti din spate dintr-o anumita pozitie vei vedea capatul alb/crem care poate fi apucat cu virful degetelor apoi rasucit usor invers sensului acelor de ceasornic(intradevar este putin cam difcil)si tras in spate in acelasi timp spre aripa asa cum am mai spus.La montare se procedeaza invers;dupa ce vei reusi o data vei avea incredere ca o poti face si a doua oara(nu este greu)tot ceea ce ai nevoie este rabdare, atentie si sa "simti" ce faci acolo.Atentie la demontarea/montarea capacului de protectie din spate sa nu rupi lacasurile in care intra capetele sigurantei de sus ce tin capacul respectiv. Multa bafta! si toate cele bune.
    1 point
  37. Ai 2 injectoare cu -, care compenseaza lucrul mecanic produs de cele cu +. Ordinea de aprindere a cilindrilor este 1-3-4-2. Injectorul 4 compenseaza mult lucrul mecanic lipsa de la injectorul 3, deci as spune ca acesta, 3, o sa cada primul. Daca nu a fost/au fost schimbate vreodata, au tinut foarte bine. Foloseste numai motorina premium pentru calitatea arderii, pentru pompa de inalte si pentru DPF, la injectoare oricum pica elementul piezo.
    0 points
  38. Eu am codat.o nu cu vcds.ul ci cu VAG COM (a mers si cu acesta). La baterie apare amperajul si tipul acesteia. A cautat lista cu exide, ce are codul TU3. Apoi la amperaj a bagat 070Ah urmat de 1111111111. Pt.exide in final ai codul: 070 TU3 1111111111 Si aata a fost tot. Bateria nerge in parametri corecti si nu am probleme. In Vcds nu stiu cum se face, dar trebuie sa fie trecuti aceeaai parametri. Nu ai nevoie de nici un cod de pe baterie.
    0 points
  39. sa mai zica cineva ca "doar" in RO iti crapa parbrizul de la pietre... in NL nu da nimeni cu sare pe drumuri ( sunt +10gr afara ) si totusi, azi, sotia a primit " cadou" o piatra-n parbriz la eUp si are o " floricica" ... deh... masina de doamna la nici 900km rulati .... O sa pun poza dupa ce vine acasa de la munca sotia... Dupa vacanta de iarna o sa merg la alt dealer sa vad care i treaba cu zgomotele alea la virare ca eu inca nu s impacat ca, " asa fac toate" si tot atunxi ( daca nu mi-o ia alt coleg inainte ) o sa deschid si un topic cu "probele specifice eUp". in rest.. de bine s-auzim.
    0 points
  40. Al, montezi asa daca vrei cornering-ul, eu am montat direct pe pinul dedicat al blocului si se aprind simultan, fara lumina la viraje! ..Desi mi-ar fi placut sa mearga si asa!
    0 points
  41. Puteai sa nu pui intrebarea. Nu-i frumos / elegant...
    -1 points
  42. Consider ca deja am facut un efort prea mare sa-ti raspund. O seara placuta iti doresc. Succes la testele cu butelia.
    -1 points
  43. E diferenta mare si pana e motorul in rodaj. De pe la 5 - 8 0000 km mi se pare ca se mai lasa motorul (am avut senzatia asta la mai multe motoare noi) In plus , e posibil sa aiba si de a face cu fantasticele norme euro 6, 6b,...xyz. Am observat o "lenevire" pe aceleasi motorizari de la euro 4 la euro 5 sau de la euro 5 la euro 6. Cred ca daca nu ar fi normele astea, absurde de la un punct, majoritatea masinilor ar fi mult mai placut de condus, mai ieftine, mai usoare si poate ar consuma o idee mai putin ! ( nu imi zicieti de electrice !!! )
    -1 points
  44. Salut! Eu am montat acum 3 saptamani exact cablajul pe care l-ai achizitionat. Deocamdata functioneaza cu becuri H8 de 55 W si nu se incalzeste instalatia, asta pana imi sosesc led-urile. In ce priveste motajul, este asa cum l-ai descris, mai greu a fost sa ajung cu firul rosu la blocul de lumini din habitaclu. Succes!
    -1 points
  45. Intrucat sunt genul care postez si finalul, va multumesc pentru ajutor si info !
    -1 points
  46. Xenon nu. Sunt leduri, nu am văzut exact numărul lor, dar leduri. Totuși mi se par puțin slabe. Ma aștepta noaptea daca se aprind sa lumineze ceva mai puternic. Dar cred ca e și de la xenon, am becuri foarte bune, tocmai ce le am reglat din tester și luminează foarte fain. Multumesc pt ajutor.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!