Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.12.2018 în toate secţiunile

  1. Dar totusi am sarit eu peste poveste, sau tot nu ai remediat/verificat termostatele? ca sunt doua. De ce nu remediezi problema termostatului si apoi vezi cum functioneaza incalzirea motorului. Da am citit, vrei protectie anti-jeg la raditoare.
    2 points
  2. A trecut deja un an si ceva (August 2017) de cand am intrat pe poarta unei anumite reprezentante si am plecat de acolo cu "dansa". Madame Jetta. Intre timp, am incaltat-o pentru sezonul rece cu niste Nokianuri WR D4 plus un set de jante de aliaj in 5 spite, am activat cu VCDS cam tot ce am gasit pe acolo (Staging, XDS, TPMS via ABS, Blocare usi peste 15km/h, DRL via Lumini de ceata si becuri suplimentare, Brake Disk Wipers, etc), i-am aduagat butonul de TPMS in torpedo si cel de ESP OFF pe consola, i-am pus Door Warning Lights si urmeaza: - Cruise Control - RLS+Oglinda electrocromata (odata cu parbrizul pe care l-am crapat - nu stiu cum) - Puddle Lights in oglinzi - Upgrade la sistemul multimedia - nu m-am decis inca ce pun in locul RCD 310 actual - Volan piele + comenzi - un proiect mai de anvergura: incalzire in scaune fata - senzori de parcare fata - spate + Reverse camera - si lista poate continua - o sa vad ce imi mai face cu ochiul O sa incerc sa actulizez acest topic de fiecare data cand fac cate ceva la ea.
    1 point
  3. Pentru incalzirea in scaune ti-l recomand pe Claudiu Toader ( pe facebook ) de la CSL, o sa ramai uimit de cum lucreaza
    1 point
  4. Da, se pare ca într-adevăr este o problema cu el, acum iar este defazat, o sa i scot borna dar mi e frica sa nu se reseteze “Navigația”...
    1 point
  5. la bateriile aftermarket nu ai cod ".BEM" ... in general ( am auzit ca exista unele care au dar eu nu le stiu). asa ca, nu ai ce cod sa bagi in afara de cel postat de tine. Ala din poza este cod de certificare producator si nu are legatura cu codul " de codat". sper sa fi inteles
    1 point
  6. Salut În orice service vei găsi și bune și rele Nici Leo Service nu face excepție, unii pleacă mulțumiți, alții nu Sunt puțin peste medie,clar nu perfecti
    1 point
  7. Acum, am văzut ca s a reglat singur.....nush ce sa mai zic...
    1 point
  8. In primul rand conteaza foarte mult la ce aveti nevoie de ele. Doar pentru transport de persoane sau si de echipamente (si cat de mari sunt acestea), nu sunt foarte multe electrice "mari". Apoi conteaza cam cati km aproximati ca faceti zilnic cu ele, chiar daca doar prin oras. Raspunzand doar la aceste 2 intrebari poti sa-ti dai imediat seama de ce fel de masina aveti nevoie. Daca avveti nevoie de o masina "mare" exista doar Kangoo ZE ca masina full electrica care sa ofere si spatiu de incarcare. Daca va descurcati cu un portbagaj normal, chiar daca e cu bancheta rabatata (sau scoasa...) puteti sa va uitati la Zoe. Este cam singura varianta care ofera si autonomie decenta, ~300 Km reali, si e si la un pret decent, ~23.000 dupa reducerea de la stat. Pentru hibride plug-in reducerea de la stat este de ~4.500 de euro, pentru full electric reducerea este de ~10.000 de euro dar chiar si asa vorbim de masini destul de scumpe. e-Up! este o masina de oras cu autonomie destul de micuta, buna sa te duci la cumparaturi, birou, sa duci copiii la gradinita/scoala dar nu neaparat recomandata sa bati Bucurestiul cap-coada toata ziua (desi am mai facut asta). La fel si Smart-ul. e-Golf-ul este o masina de familie/imagine si scumpa. E buna pentru un reprezentant dar nu pentru echipe de muncitori. Investitia prea mare nu mi se pare ca renteaza. In aceeasi categorie intra si i3, Leaf, Kona, Niro etc Mai departe nu ma duc, iPace, e-Tron etc, ca nu are rost LE: Kangoo are baterie de doar 33kWh, fata de 40 kWh cat are Zoe si charger de, aparent, doar 7kWh adica o sa faca cam ~200km, fata de ~250-300 Zoe, si o sa stea ~6 ore la incarcat. Nici Zoe nu are fast-charge, nici macar optional, are doar AC, dar la 22kWh sta doar 1,5-2 ore la incarcat. Exista cateva (2-3) statii de 43kWh AC la care parca putea sa incarce ceva mai repede.
    1 point
  9. MT-uri.... ?.. la alta categorie. Eu Touareg-ul il incalt iarna cu Michelin Latitude - sper sa fie suficient. La alta categorie, cu MT ... Sa vedem daca o sa am disponibil un Y60 sau Y61, pe 30. Am pus poza mai veche cu y60 ul
    1 point
  10. da, oricum a mea e cam grea.... si daca e sa raman cumva cu bocancii in namol, o sa avem macar cu ce sa o scoatem.....?
    1 point
  11. Pai in cazul asta nu ar trebui sa alegeti un traseu fezabil pentru toti cu masinile inscrise , aka masini de strada ca Tiguanul Ca vad ca va strangeti cu masini de Offroad Level "Thanos" Ce era in postul asta era foarte OK .
    1 point
  12. Cred că diferența dintre motorina din afară și cea din țară o face drumurile. Pe autostradă mergi mai mult și altfel.
    1 point
  13. Ouch! Chiar ma intrebam cat costa parbrizul incalzit Confirm ca “asa face toate” dar nu ca ar avea vreo problema ci din constructie. Up!-ul, ca masina de baza, este o masina ieftina si e facuta foarte ieftin, solutii constructive ieftine, antifonare minima si cand iei in calcul si faptul ca zgomotele astea nu mai sunt acoperite de zgomotul motorului... da, se poate ajunge aici! Degeaba asta e de 3 ori mai scump ca platforma de baza e aceeasi la ambele si vor suferi de aceleasi probleme. Putin accentuate la electric cand iei in calcul o masa de cateva sute de kg in plus pe care masina incearca sa o miste si sa o flexeze fix in conditiile de care zici tu. Dar face asa doar in cazuri izolate si rare, eu imi aduc ami te de o singura data, poate sotia a mai auzit dar nu a bagat de seama, asa ca nu e chiar ceva ce te face sa nu poti sa mai conduci masina. Si Leon-ul, multumita suspensiei spate semi-independente, scoatea unele zgomote de la suspensie in anumite conditii. Toate astea sunt considerate “zgomote normale de functionare” A, si nu poti sa compari un Up!, fie el si electric, cu un Passat B8, la... nimic!
    1 point
  14. @laur_vd, Daca ai TSI , nu inteleg de ce ai folosi 5W40 si nu 5W30? Un ulei super pt TSI-uri este Ravenol VMP 5w30. Sunetul motorului nu reprezinta o garantie a faptului ca motorul este protejat de ulei.Exista anumite componente ale uleiului care au rolul de a reduce zgomotul( ex:Molibdenul)
    1 point
  15. Salutare, nu am mai scris de un an pe aici, hai sa inchidem anul 2017 si sa vedem 2018 ytd (octombrie) 2017 Crestere vanzari: 11.3% incl.autohtone 14.2% de import (cele pe care le urmaresc eu aici) 1. Skoda Octavia 4821 (lider incontestabil ca deobicei) 2. Renault Clio 3834 (cine cumpara atatea Clio?) 3. VW Golf 3196 (o crestere spectaculoasa, un loc binemeritat) 4. Opel Astra 3130 5. Skoda Rapid 3107 (ciudata miscarea de inlocuire a Rapidului cu Scala, ma gandeam ca renunta la Fabia) 6. Ford Focus 3075 Ar urma: Renault Megane (o sa fie in top 5 in 2018, merge bine mk4), Suzuki Vitara (vanzari solide, bravo lor), VW Tiguan (crossoverul preferat al romanilor), Diesel: 1.Skoda Octavia 3291, 2.VW Tiguan 1910, 3.Renault Megane 1818, 4.VW Passat 1393, 5.Renault Clio 1386 Benzina: 1.Opel Astra 2584, 2.Renault Clio 2448, 3.Skoda Rapid 1976, 4.Suzuki Vitara 1951, 5.VW Polo 1937, 6.VW Golf 1835, 7.Ford Focus 1694 Electrice/hibride total 2017 2,2% adica 2811 masini din total de 130414 (autohtone + import). In postul meu din Aprilie 2017 am estimat ca se ajunge la 2% si asta inseamna ca in 5 ani vom putea ajunge la 10% ceea ce este foarte bine. 2018 YTD Octombrie 1. Renault Clio 4858 (+50% fata de 2017, o surpriza pentru mine, pretul este foarte bun avand in vedere ca vine mk5 in 2019) 2. Skoda Octavia 4489 (prima data dupa mult timp cand cedeaza locul 1) 3. VW Polo 2872 4. Skoda Rapid 2851 5. Ford Focus 2506 6. VW Golf 2467 Ar urma: Opel Astra, Suzuki Vitara, VW Tiguan, Renault Megane Diesel: 1.Octavia 2407, 2.Clio 1791, 3.Tiguan 1138, 4.Megane 1125, 5.Passat 991, 6.Kuga 981 Benzina: 1.Clio 3139, 2.Polo 2730, 3.Astra 2144, 4.Rapid 2122, 5.Octavia 2082, 6.Vitara 1812 Electrice/hibride YTD OCT 2017 2,7% adica 3508 masini .. o crestere consistenta, in ritmul asta se poate ajunge la 5% in 2020 Cote de piata: VW 9,6%, Skoda 8,6%, Renault 7,9%, Ford 6,0%, Opel 4,8%, Hyundai 4,0%, Toyota 3,1%, Suzuki 2,6%, MB 2,6%
    1 point
  16. Am mai prins putin timp liber si am mai avansat cu lucrarea la janta . Merge mai greu cu decapant dar asa nu se zgarie fata jantei si o sa fie mai usor la polish
    1 point
  17. Dar de Săcele-Tărlungeni-Zizin-Dălghiu-Vama Buzăului-Tabla Buții-Slon-Drajna-Valenii de Munte ce spuneți?
    1 point
  18. Multumesc de aprecieri, don't worry de OT In rest, point of no return...trecut la setul de iarna... Si pentru primavara trebuie sa reconditionez setul de 19... Deci cand imi va permite timpul, voi pune la vanzare ambele seturi de 18, care se va vinde bine, va fi bine plecat. Pneurile R18 de vara, daca cumparatorul le va folosi, vor fi "bonus", altfel vor pleca separat la ceva pret derizoriu, masurat intre 4 si 5mm "carne" pe ele. Pneurile R19 de pe jantele achizitionate, vor fi donate probabil, oricum nu am ce face cu ele. Drumuri bune, si remeber ... Drumuri bune tuturor!
    1 point
  19. Am montat si eu ceasuri color de Tiguan pe al meu Golf 5 2008. Pompa de ABS nu a fost necesar sa o schimb ca aveam deja cu terminatia AC, a fost inlocuit in schimb can-ul, aveam terminatia L si am pus AA. Dupa retrofit totul functioneaza perfect, fara erori ! Sunt foarte multumit !
    1 point
  20. asa este, dar decat sa dai 70-80% din valoarea initiala cat cer unii romani pe ale lor masini intretinute mai bine tragi o fuga in afara, si iei una de la un autohaus mai de renume, acolo macar o iei cu 50-60% din valoarea initiala, si ai si istoric oricum iesi mai ieftin fata de masinile de romania bune dar scumpe.. si acelasi timp uzate in traficul de bucuresti, cluj, iasi etc.. prin gaurile din drumurile noastre sparte, zgariate de matze prin parcare in fata blocului P.S. nu vreau sa fiu carcotas dar ma uitam aici pe forum la sectiunea de vanzari auto.. si sa ceri 11.000 euro pe skoda octavia din 2011 de 120.000km mi se pare cam... cam.. sa nu fiu rautacios P.S.2 stiu ca probabil vor sari colegii sau chiar moderatorii care au masini scumpe si intretinute.. cu explicatii si argumente, dar o masina noua sau scumpa merita numai daca faci bani cu ea.. sa fie taxi, sa fie masina de firma cu care angajatul se deplaseaza sa faca bani.. etc masina scumpa si noua luata ca sa te plimbi tu si familia.. numai daca ai un statut social, esti mare patron/antreprenor, si nu-ti permiti sa se uite lumea la tine sa zica ca umbli cu SH-uri. altfel angajati ca mine care fac 1000-1500 euro lunar, nu si-ar permite si nici n-ar fi logic sa-ti iei o masina noua sa o tii in fata blocului
    1 point
  21. Vreau sa montez o unitate media mai mare de pe un passat ,trebuie codat sau ceva ?e complicat de pus ?
    0 points
  22. Salutare tuturor. Acum am vazut topicul si mi se pare foarte frumoasă ideea. As vrea si eu sa vin dar nu stiu daca sharanul face fata mai ales ca e 4x2 si dsg.
    0 points
  23. AM fost in ungaria, austria, nemtia. Motorina Shell, nicio diferenta...am crezut ca fac racheta din golf, dar nu. Puternic dezamagit . adevarul e ca nici nu am motor asa "finut"
    0 points
  24. daca va plangeti acum, asteptati sa ajunga mecanici magnificii generatiei de acum fara bac luat, dar cu cont pe facebook si twitter parca vad pe facebook, "ba ioane cum se schimba bujia? dai si like sa-mi creasca profilul pe farmville" sau cum naiba e :)) "nu stiu mai vasile, dar intra pe vwforum.ro ca au scris baietii acum multa vreme cum se face si ce este de fapt" :))
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!