Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.12.2018 în toate secţiunile
-
Salutare, nu am mai scris de un an pe aici, hai sa inchidem anul 2017 si sa vedem 2018 ytd (octombrie) 2017 Crestere vanzari: 11.3% incl.autohtone 14.2% de import (cele pe care le urmaresc eu aici) 1. Skoda Octavia 4821 (lider incontestabil ca deobicei) 2. Renault Clio 3834 (cine cumpara atatea Clio?) 3. VW Golf 3196 (o crestere spectaculoasa, un loc binemeritat) 4. Opel Astra 3130 5. Skoda Rapid 3107 (ciudata miscarea de inlocuire a Rapidului cu Scala, ma gandeam ca renunta la Fabia) 6. Ford Focus 3075 Ar urma: Renault Megane (o sa fie in top 5 in 2018, merge bine mk4), Suzuki Vitara (vanzari solide, bravo lor), VW Tiguan (crossoverul preferat al romanilor), Diesel: 1.Skoda Octavia 3291, 2.VW Tiguan 1910, 3.Renault Megane 1818, 4.VW Passat 1393, 5.Renault Clio 1386 Benzina: 1.Opel Astra 2584, 2.Renault Clio 2448, 3.Skoda Rapid 1976, 4.Suzuki Vitara 1951, 5.VW Polo 1937, 6.VW Golf 1835, 7.Ford Focus 1694 Electrice/hibride total 2017 2,2% adica 2811 masini din total de 130414 (autohtone + import). In postul meu din Aprilie 2017 am estimat ca se ajunge la 2% si asta inseamna ca in 5 ani vom putea ajunge la 10% ceea ce este foarte bine. 2018 YTD Octombrie 1. Renault Clio 4858 (+50% fata de 2017, o surpriza pentru mine, pretul este foarte bun avand in vedere ca vine mk5 in 2019) 2. Skoda Octavia 4489 (prima data dupa mult timp cand cedeaza locul 1) 3. VW Polo 2872 4. Skoda Rapid 2851 5. Ford Focus 2506 6. VW Golf 2467 Ar urma: Opel Astra, Suzuki Vitara, VW Tiguan, Renault Megane Diesel: 1.Octavia 2407, 2.Clio 1791, 3.Tiguan 1138, 4.Megane 1125, 5.Passat 991, 6.Kuga 981 Benzina: 1.Clio 3139, 2.Polo 2730, 3.Astra 2144, 4.Rapid 2122, 5.Octavia 2082, 6.Vitara 1812 Electrice/hibride YTD OCT 2017 2,7% adica 3508 masini .. o crestere consistenta, in ritmul asta se poate ajunge la 5% in 2020 Cote de piata: VW 9,6%, Skoda 8,6%, Renault 7,9%, Ford 6,0%, Opel 4,8%, Hyundai 4,0%, Toyota 3,1%, Suzuki 2,6%, MB 2,6%4 points
-
A trecut deja un an si ceva (August 2017) de cand am intrat pe poarta unei anumite reprezentante si am plecat de acolo cu "dansa". Madame Jetta. Intre timp, am incaltat-o pentru sezonul rece cu niste Nokianuri WR D4 plus un set de jante de aliaj in 5 spite, am activat cu VCDS cam tot ce am gasit pe acolo (Staging, XDS, TPMS via ABS, Blocare usi peste 15km/h, DRL via Lumini de ceata si becuri suplimentare, Brake Disk Wipers, etc), i-am aduagat butonul de TPMS in torpedo si cel de ESP OFF pe consola, i-am pus Door Warning Lights si urmeaza: - Cruise Control - RLS+Oglinda electrocromata (odata cu parbrizul pe care l-am crapat - nu stiu cum) - Puddle Lights in oglinzi - Upgrade la sistemul multimedia - nu m-am decis inca ce pun in locul RCD 310 actual - Volan piele + comenzi - un proiect mai de anvergura: incalzire in scaune fata - senzori de parcare fata - spate + Reverse camera - si lista poate continua - o sa vad ce imi mai face cu ochiul O sa incerc sa actulizez acest topic de fiecare data cand fac cate ceva la ea.3 points
-
Salut vwForum! Dupa 5 ani de posesor al unei masini dacia logan mi-am achizitionat masina ce mi-o doream de foarte mult timp. Am plecat de la un logan 1.4 mpi catre un mk5 1.4 fsi 90cp. Cand am achizitionat-o, masinuta avea 171.000 Km iar anul de fabricatie 2005. Overall sunt multumit de ea insa ca aproape orice masina second hand necesita niste investitii, in cazul meu, aparent unele putin mai mari decat mi-am imaginat. Pragurile aveau ceva rugina si recent am bagat-o in service pentru schimbarea acestora cu unele noi(poze jos). Urmeaza schimbarea catalizatoarelor deoarece acestea la prima vedere par ca au fost eliminate (se vad urmele de sudura si cum au fost decupate) + check engine cu erorile de NOx aferente. Au trecut cateva luni de la achizitionarea masinii si iarna si-a intrat in "acte" si am mai gasit inca un defect si anume probleme cu incalzirea. Ah da, pretul masinii a fost 2650 euro (inmatriculata pe ro). Investitii normale: - Schimbul de ulei + filtre + manopera: 300 lei - Anvelope de iarna + montaj: 750 lei. Investitii pe partea tehnica/estetica pana in momentul de fata: - Praguri de tabla: 450 lei(poza jos) + Costul reparatiei(inclusiv vopseaua): 600 lei = Total 1050. Inca astept rezultatul final(voi reveni cu poze). Investii viitoare: - De schimbat ambele catalizatoare cu unele noi. - Din ce am inteles problema mea cu incalzirea sa fie datorata de motorasele/clapetele din bord sau caloriferul. (Habar n-am de costuri). - Un sistem de sonorizare mai bun deoarece cel existent pe masina stock este jalnic. Voi incerca sa pastrez acest topic ca si topic de referinta cu viitoarele imbunatatiri sau reparatii la masinuta cu imagini, piese + costuri etc pentru viitorii/existentii posesori ai acest ui model. Daca am incalcat vreo regula a forumului va rog sa ma scuzati! P.S Bine v-am gasit!2 points
-
Putina distractie daca tot am luat o inima de gti 2ABFE746-4CC9-4683-85FF-435DE353051B.mp42 points
-
Pentru acasa incarcatorul de AC este mai mult decat sufcient. De mai bine de jumatare de an incarc exclusiv acasa, in 3 ore GTE-ul este incarcat. Chiar si pe timpul zilei cateoadata il mai bag la incarcat, dar in genera noaptea. Incarcatorul este China de pe aliexprees si nu vreti sa vedeti in ce conditii zace prin curte...mi-e si rusine L-am infasurat intr-o punga si zace pe jos, l-a plouat , l-a nins...el isi face treaba Ce se afla in interiorul unui astfel de incarcator? 2 relele un oscilator programabil si cateva leduri! Cel mai mult costa de fapt conectorul si cablul, in rest platim...la greu doar pentru ca avem masina electrica..dar asta este alta discutie!2 points
-
2 points
-
Putem sa zicem ca la curent ii batem pe americani cu ai lor 120V tensiune de linie Fara trifazat in SUA incarci in 10 ore abia 70-80km ca maxim poti scoate cam 1.5-1.8kWh dintr-o priza normala. Primul lucru observat in SUA e puterea slaba a uscatorului de par si a prajitorului de paine fiind limitate la 1000-1500W. Americanii au muscle-car V8 si noi muscle-car electrice.2 points
-
Breaking News... ieri am imprumutat niste roti de W8 de la un amic sa ma dau putin cu ele....sa vad daca merita investitia sa reconditionez jantele mele si sa le cumpar anvelope. Am dat o fura pana la Fetesti si retur. Cam asa arata "Fulgerul Gri" incatat cu jante de W8 (BBS RS800). Astazi a venit Mosu' de la Midocar: -1 Kit reparatie antena cod OEM: 3B0051751 -2 Kit reparatie motor stergator luneta Variant cod OEM: 8L0998711 Lampi Us Style: -3 Lampa indicatoare lateral stanga spate 3B0945071A. -4 Lampa indicatoare lateral dreapta spate 3B0945072A. -5 Lampa indicatoare lateral stanga fata 3B0945071. -6 Lampa indicatoare lateral dreapta fata 3B0945072. Am montat kitul pentru antena. Am montat kitul pentru motoras stergator luneta Variant 3BG... Am cumparat 3 motorase de la dezmembrari cu 100Lei buc., toate 3 erau gripate si aveau teava de cupru rupta si nema garantie....pana la urma am cumparat kit de reparatie motoras si e ceea ce trebuie. Cine face ca mine, ca mine sa pateasca! Acum am garantie 24 de luni...stau relax. Lampile US Style mai astepta pana la primavara!2 points
-
@cogdao - mersi frumos. Da, imi place platforma si o consider una foarte reusita care a imbatranit frumos. Este intr-adevar al 3lea C6, RS6 V10, Allroad 3.0d si acum Avant 3.0tfsi, altceva nu mai am ce sa mai incerc asa ca dupa aceasta probabil ca se incheie era C6 si la mine :). @msclemike - pe 20 nu voi merge, in primul rand pentru ca am deja setul pe 19 luat si apoi pentru ca totusi vreau sa merg cat de cat relaxat pe drumurile noastre. Restul da, le voi face. In prima faza vreau sa arate cam ca in poza de jos. @V A L I - mersi frumos. De consum eram de la bun inceput constient ca va fi mai mare, imi bugetasem un min. 8-9 extra urban si un 15-16 in oras. Experienta cu Autohus a fost in final ok. Initial am dat un mail la care am primit un raspuns sec de dealer, general, mi-au trimis PDF cu inspectia DEKRA, conditiile lor generale, etc...inca nu eram hotarat, si am revenit dupa cateva zile cu alte intrebari la care nu am mai primit niciun raspuns. Dupa alte cateva zile, cand deja ma hotarasem sa o iau am sunat si am dat de un tip foarte ok cu care am putut discuta si mi-a raspuns la intrebari pe indelete asa ca in ziua aceea i-am si achitat depozitul. Ceea ce nu a fost chiar ok, a fost faptul ca emiterea numerelor de zoll a durat cca 3ore, nu ca ar fi durat mult la Zullasung unde treaba merge repede, nu ca la noi, dar a trebuit sa asteptam dupa cel ce se ocupa de treaba asta, apoi sa mergem undeva la 25km de parc, sa ne intoarcem samd....dar overall le-as da nota 8.5 din 10. Masinile care erau pentru livrare fusesera scoase in afara parcului, unde aveau ei o zona de livrare gen, am putut sa o plimb pe acolo, sa fac diagnoza, fara sa ma asiste nimeni de la ei. Bine, prima data am intocmit actele si am platit, apoi mi-au dat toate actele si cheile si mi-au zis sa astept sa mergem la Zullasung, neavand ce face am iesit si am stat la masina pana a venit omul. Dar as lua o masina din nou de la ei, sunt transparenti si poti, contra costa, beneficia si de garantie timp de 12 luni pentru 500Eur, care, conform lor, se onoreaza si in RO daca este cazul. Masina era foarte curata la interior si fusese pregatita pentru livrare. Ei nu iti dau si gumele de iarna, chiar daca au luat-o cu ele, nu ti le dau la pachet ci contra cost, asta e bit of a bummer, dar stiam de la inceput si setul de pe masina(in pozele de mai sus) l-am luat de pe ebay la un mega pret, am castigat licitatia la 128Eur si erau langa varul meu si s-a dus el sa mi le colecteze.2 points
-
Hello, Dupa o perioada de indecizie in care am redescoperit mersul pe jos si in care am oscilat intre multiple marci/modele/clase, intr-un final, a sosit noua jucarie! Este vorba de un VW Tiguan Mk.2, 2.0 TSI 162Kw (220 Hp), DSG7, HighLine + R-Line exterior, culoare Oryx White. Dupa ce am condus numai Diesel pana acum, m-am hotarat ca este timpul pentru o schimbare asa ca am facut pasul in ograda benzinarelor. Estimativ, ma incadrez sub un maximum de 10.000 km / an si cautam si un upgrade de putere (sau macar posibilitati in aceasta privinta) asa ca alegerea a venit cu usurinta si motor GTI pe estetica Tiguan-ului R-Line = LOVE. Ca optiuni suplimentare, configuratia are: - Faruri LED TOP + DLA + spalatoare - Packet Easy-Open/Close + Kessy - Navigatie Discover Pro 9.2" - Dynaudio Excite 9.1 - Side + Lane + Emergency + Rear Traffic + Traffic Jam Assists - Pavilion vitrat cu trapa si lumina ambientala - Area View + Park Assist - Heads-Up Display - Interfata telefonie Bussiness + Comfort + incarcare wireless - Pachet Iarna Extins - Parbriz Incalzit - Oglinzi rabatabile electric + Mirror Down la pasager - CarNet + DriveNet - Scaune fata ErgoActive - Plafon interior culoare neagra - Airbag-uri spate - Sistem "ProActive" protectie pasageri - Alarma antifurt "Plus" - Servodirectie progresiva - Monitorizare presiune pneuri "Calitativ" - Jante "Suzuka" - Volkswagen .:R pe 20" cu anvelope ContiSportContact5 RunFlat Pentru mine, masina chiar este o incantare si culoarea arata mult mai bine decat imi lasase impresia din poze. Motorul, de asemenea, imi depaseste asteptarile (neavand posibilitatea de a-l testa anterior), deci imi frec palmele abia asteptand sa termin rodajul de 1500km (regim <3.000 rpm) + 1500km (regim <4.500 rpm) ca sa pot vedea si ce sentimente imi trezeste inspre finalul cursei turometrului. Combinatia de jante pe 20" + DCC, chiar si pe Sport nu mi se pare a fi deloc deranjanta iar stabilitatea mi se pare surpinzatoare pentru un CUV, ruliu fiind relativ redus, avand in vedere garda la sol. Asta din cat am reusit sa observ in primii 50 km parcursi pana acum. Dynaudio a fost o surpriza placuta unde subwoofer-ul din portbagaj isi face simtita prezenta rapid, chiar si la +3 din maximumul de +10 pe profilul Dynamic. Fata de vechile sisteme cu 10 boxe amplificate, dar fara subwoofer, Excite-ul pare mult mai animat, se preteaza mult mai bine genului de muzica pe care-l ascult si ajuta si cu dislocarea pietrelor de la rinichi , chiar daca puterea, pe hartie, e mai mica. Ce mi s-a parut ciudat este ca, pe hartie, sistemul figureaza ca avand doar 8 boxe cand, in fapt, are si un difuzor central pe bord + subwoofer-ul, adica 9.1. Mi se pare un lucru de bine, nu de ascuns, dar cine stie, ratiuni VW... In orice caz, il rodam si pe acesta treptat, limita fiind momentan de 30% volum. Din pacate, un compromis trebuia facut undeva si, desi stiam deja si ma asteptam, tot surprins ma lasa "cost-cutting"-ul pe alocuri precum grilele de ventilatie de pe bord fara iluminare sau lipsa Warning Lights-urilor din usi. Totusi, sunt chestii marunte ce, probabil, vor fi remediate ulterior ca proiect personal . Ca planuri de viitor, cat mai curand, masina va avea partile cele mai expuse ale caroseriei infoliate cu folie transparenta cu efect self-healing, iar restul vor beneficia de tratament nanoceramic + tratament water-repellent pe toate suprafetele vitrate. Tot curand o sa trecem si pe o schema de culori Black&White prin eliminarea cu Piano Black a chrome-ului din grila, bandouri, ornamentele de la geamuri, barele longitudinale, asortarea oglinzilor si poate si a plafonului. Ulterior, vor urma jante de iarna si volan + pedale model .:R 2018, ultimele, din pacate, nefiind disponibile si in afara pachetului de R-Line interior care nu m-a atras din prisma scaunelor relativ seci ca forma/design, cat si oarecum inconfortabile, cel putin in cazul meu... In orice caz, momentan, sunt precum un copil mic care nu se poate dezlipi de noua jucarie - aproape ca-mi vine sa dorm in ea! Citind in urma, imi dau seama si cat de mult am scris caz in care imi cer scuze si, in acelasi timp, multumesc! Mai jos, las cateva poze facute imediat ce am "agatat-o", cat si la prima intalnire mai pe seara (a venit chiar si cu martisor la maner, fiind 8 Martie ) :1 point
-
Dar totusi am sarit eu peste poveste, sau tot nu ai remediat/verificat termostatele? ca sunt doua. De ce nu remediezi problema termostatului si apoi vezi cum functioneaza incalzirea motorului. Da am citit, vrei protectie anti-jeg la raditoare.1 point
-
Dacă ai relanti crescut, oprești consumatorii/căldura și apoi îi dai 1-2 șprițuri ușor. Dacă turația cade nu este regenerare, doar o nevoie de curent crescută și poți să oprești liniștit.1 point
-
Daca se aprinde e o pb. Te avertizeaza. Asta nu insramna ca atunci cand e activ procesul iti va semnaliza optic sau acustic in vreun fel.1 point
-
Daca producatorul recomanda o anumita cantitate de ulei, banuiesc ca exista niste parametri in care cutia se comporta optim cu acea cantitate. La fel ca la motor, o cantitate mai mare implica o presiune mai mare asupra elementelor, o cantitate mai mica o ungere si o racire insuficiente. Altfel scriau sa bagi pana da p-afara si gata. Dar fiecare face ce vrea cu masina lui atat timp cat nu plateste altcineva pentru avarii si nu pune in pericol pe altii.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Va salut ! La mine si-a revenit , dar am reparat totusi pompa tandem pe care o demontasem si a gasit pompagiu un simering ciupit urat tare si un pinion cu uzura foarte mare pe ax, adica deja era canal . Dupa ce am reparat-o am si inlocuit-o inapoi. Vad ca o ia la sfert chiar daca e rece afara sau cald. Deci masina isi revenise inainte sa schimb pompa inapoi. Nu stiu de ce , bine ca merge. In continuare ca si pe toata perioada problemei cu pornirea , nu a dat nici un cod de eroare .Am venit cu un raspuns , poate va fi de folos cuiva . Sanatate !1 point
-
Sub stergatoare,pe partea pasagerului.Trebuie scoase stergatoarele si capacul de plastic de sub acestea iar linga gura de aspiratie aer e senzorul.1 point
-
Nu se aprinde nimic. Ai citit macar cateva pagini din topicul acesta? Sau e mai comod sa intrebam?1 point
-
A venit si vremea ca "tanculetul" sa-si cauta casuta noua! A vazut multi kilometri, in mod special pe drumurile din afara, prin concedii si peisaje numai bune. Totusi, "all good things must come to an end" si vine si vremea despartirii. Sper doar sa ajunga la un pasionat care sa se bucure cel putin la fel de mult pe cat ne-am bucurat noi de ea!1 point
-
Parerea mea e ca nu ar trebui sa te feresti de aceasta cutie, pana la urma s-au vandut sute de mii de dsg7 deci e clar ca o sa gasesti si probleme scrise pe forumuri nu doar de bine. Ambreiaje schimbi si la cutia manuala, iar de schimbul de ulei nu scapi la nicio automata. Faci un soft la tvs (sau cum se numeau respectivii care modificau turatia la care schimba cutia ca sa tina mai mult treapta 1) si te bucuri de masina.1 point
-
1 point
-
De facut nu fac nimic - doar lungesc lista To do list ar fi asta: - montat aparatorile de noroi spate - vopsit jante originale pe 15" - oglinzi electrice - nu merg - antena - schimbat rulmentul de la placa de presiune (mai e acolo inca un rulment in fata de verificat) - schimbat distributia si pompa de apa - ghidaj fise bujii (au niste ghidaje si la masina asta lipsesc - atârna pe acolo si se freaca de motor) - nu merg luminile de ceata - nu merge degivrarea - revizie AC (posibil inlocuit reparat compresor) - retapitat scaunele - si vazut restul (mocheta spate). - chedere usi + geam pasager (e clar si restul verzui). Asta verzui e zgariat - acum e unul fara zgarieturi dar nu e bun ca nuanta. - poate reusesc sa fac sa mearga tot cu aceeasi cheie (acum am o cheie de contact si alta usi si portbagaj). - stergator luneta (este unul acum montat - dar nu e original) -picura ulei in zona turbinei (trebuie curatat si vazut daca sunt conductele, furtunele sau altceva) - o bucsa mare de la bara de torsiune de pe partea stanga trebuie schimbata - frana de mana - tine f. sus (sa vad daca e ceva de schimbat sau doar reglaj)1 point
-
Pai am doua variante acum... Prima ar fi sa explic ca la masinile electrice incarcare se poate face in doua moduri. Unul pe curent alternativ, AC, si unul pe curent continuu, DC. Pe AC mai toata Europa foloseste standardul Typ2 si China foloseste mai mult Typ1, ca sa nu intram in discutii prea avansate putem sa ne rezumam la “difera mufa de incarcare” ? Majoritatea statiilor AC sunt de 22kWh desi exista unele si mai mici, 7-11kWh, si cateva mai mari, 43kWh. AC este considerata incarcarea normala si viteza de incarcare difera in functie de cat poate masina sa primeasca. e-Up!-ul are charger de 3,6kWh, e-Golf-ul are 7,2 sau 7,4kWh(nu mai stiu exact), Zoe parca are 22kWh (s-ar putea sa ma insel aici), i3-ul parca avea de 11kWh etc. DC este folosit pentru fast-charge si are 3 mari standarde: CCS, folosit de producatorii din Europa, CHAdeMO, folosit in Asia, si Supercharger-ul Tesla, care e al lor. Majoritatea statiilor sunt de 50kWh desi incep sa apara si mai mari, 100-150 kWh etc. Supercharger-ul de la Tesla are 120-130kWh, parca. Majoritatea modelelor “vechi” pot incarca maxim doar cu 50kWh, indiferent de cat poate statia, dar modelele noi, mai ales cele cu baterii mari, incep sa apara cu chargere care pot incarca si 100kWh, si pe viitor mai mult, daca statia poate duce. Intre aceste standarde nu prea exista adaptoare, una dintre exceptii fiind acest adaptor Tesla-CHAdeMO care e un optional de cateva sute de dolari, logic. A doua varianta pe care o am e sa zic ”Lasa asa, nu-ti bate capul, ca mai dureaza cativa ani pana cand o sa ne intereseze pe toti chestiile astea ?”1 point
-
Frumos DIY. DAr eu as mai aduce urmatoarele observatii: - este bine sa se schimbe garniturile de etansare sa nu avem surpriza ca la montarea caloriferului sa avem scurgeri in habitaclu. - ca sa nu golim instalatia se pot folosi 2 cleme de strangere (clamp hose) pe furtunele ce intra in habitaclu, in compartimentul motor. - la desfacerea caloriferului oricum o sa curga antigel in habitaclu si este bine sa se aseze o folie sau un sac pe podea si sa avem la indemana niste carpe sau servetele de bucatarie la rola, pentru a absorbi antigelul ce curge la desfacerea furtunelor.1 point
-
1 point
-
Am zis ca ne apucam de treaba cu testele de masini si asta am si facut: saptamana viitoare m-am programat la teste cu Focus si Astra. Si ma gandesc sa pun pe hartie concluziile si intr-o formula matematica. Asta pentru a ajunge la o nota argumentata solid de calitatile fiecarei masini. M-am gandit sa urmaresc urmatoarele: Pentru a obtine scorul fiecarei masini, se inmulteste ponderea cu nota pentru fiecare componenta si se aduna rezultatele. Asa vom obtine un clasament pentru fiecare clasa de masini. Intentionez sa testez toate masinile din clasa compacta non-premium. Tabelul, chiar daca este adaptat pentru nevoile mele, poate fi usor convertit pentru necesitatile fiecaruia, fie modificand ponderile, fie modificand din lista de caracteristici urmarite. La urmatoarele achizitii eu voi urmari in mod special rafinamentul masinii, nivelul de atenuare al suspensiilor, etc. Asta pentru ca la noi distantele sunt mici dar drumul este foarte lung si plin de surprize. Si sa fiu sincer, m-am saturat de suspensia de pe Octavia. Cateva explicatii: Ponderile, evident, arata importanta fiecarei caracteristici a masinii in nota finala. NVH - Noise, vibration, harshness. Suport producator se refera la planurile de viitor al producatorului pentru modelul respectiv dar si pentru platforma (pentru ca toti producatorii seriosi au trecut la un astfel de ciclu tehnologic de dezvoltare), disponibilitatea pieselor de schimb, precum si la profesionalismului serviceului oficial in Ro pentru modelul & motorul aferent. De exemplu, in cazul Opel, cu toate ca serviceul este OK-ish, toate masinile proiectate inainte sa schimbe nemtii engleza de la GM cu franceza de la PSA sunt la capat de linie, nu vor primi niciun FL sau imbunatatiri anuale. Vor fi direct inlocuite cu platformele dezvoltate de Peugeot. Probabil ca nici furnizorii de componente nu vor mai face serii mari, iar la ce dezastru financiar si organizatoric se anunta la GM, daca este ceva de reproiectat in cazul unei piese prost gandite -> Lemon Car. Usurinta configurare, sunt anumite marci care te forteaza la combinatii absurde in cazul dotarile fixe. De exemplu, eu vreau un sistem tempomat cu radar, absolut normal dpmdv pentru 2019, si pentru asta trebuie sa iau o configuratie fixa care are piele crem de magar, trapa portal StarGate, portbagaj electric si alte optionale total nedorite de mine si care imi urca pretul cu mii de Euro. De asemenea, voi urmari prezenta anumitor dotari / functii, fara de care nu voi lua in calcul masina: prezenta joja de ulei (da, exista si motoare la care nu poti verifica nivelul de ulei decat din sistemul multimedia si asta doar dupa ce ai mers 10-15 minute, pentru a putea masura corect). Evident, sa fie bullet-proof la NCAP & IIHS. In cazul cutiilor cu dublu ambreiaj, evident fara DQ200 / EDC uscat, etc. Daca aveti propuneri constructive si relevante pentru acest demers, nu va ascundeti in spatele monitorului.1 point
-
Fara suparare, dar tot ce ai scris este eronat, un ghiveci. In primul rand, cele 2 intervale din bord. Este corect. Dupa ce cumperi masina, Inspectia este prima data la 2 ani, apoi anuala. Daca nu te prezinti peste 1 an, mai bine nu te mai duci deloc ca nu are rost. Daca tot pierzi garantia, de ce sa mai mergi la ei? Uleiul da, este la 2 ani. Daca te-ai hotarat sa schimbi placutele, bujiile la nr. de ani, macar nu mai scrie aici ca poate derutezi pe unii care vor sa faca lucrurile "ca la carte". Placutele se schimba cand sunt uzate, bujiile la 60.000 Km. Tot la carte scrie ca trebuie sa schimbi lichidul de frana prima data la 3 ani, apoi din 2 in 2 ani. Tu vrei sa-l schimbi dupa 4 ani-adio garantie. Deci la inspectia pe care o ai peste 1 an, o sa iti schimbe lichidul de frana. In schimb vrei sa schimbi antigelul, care culmea nici nu trebuie schimbat. De unde ai scos la distributie 300.000 Km? Se schimba la 210.000. Succes la schimbarea filtrului de carburant care iarasi nu se schimba.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@bubu182 cred ca aveai asteptari prea mari de la acest model. In rimul rand scopul lui nu este sa atace marcile premium, ci de a oferi o alternativa pentru cumparatorii de Passat care isi doresc o varianta de caroserie mai deosebita, fara a fi nevoiti sa plateasc diferenta pana la un A5 Sportback (oferta VWG din segmentul premium pentru acest tip de caroserie). Ca VW incearca mai nou sa transmita un sentiment "premium", asta e alta discutie si e valabila pentru toate modelele din gama, nu doar pentru Arteon. Pur si simplu prin marketing au inventat un nou diferentiator fata de competitori prin aceasta "aspiratie catre premium" a brandului, nimic mai mult. Cat despre diferentele la interior fata de Passatul B8, te-ai uitat la A5 vs. A4? Dar la Seria 4 GC vs. Seria 3? reusesti sa vezi vreo diferenta? De ce ar exista atunci diferente semnificative intre Passat si Arteon? Ceea ce nu ma convinge pe mine inca este designul partii frontale, dar imi rezerv dreptul de a-mi schimba opinia sambata, cand il voi vedea live.1 point
-
Salutare tuturor de pe acest forum, Din luna iunie sunt posesorul unui Vw Bora Special 1.6 16V. Dupa achizitionarea masinii si inmatricularea acesteia am facut urmatoarele operatiuni: 1. Schimb Ulei + filtru ulei + filtru de aer 2. Schimbat kit distributie + pompa apa Neamtul a folosit ulei Liqui Moly Top Tec 4200 Longlife 3 5w 30 asa ca am zis sa merg tot pe Liqui Moly. Inainte de achizitionarea acestei masini am avut un Opel care nu a ''calcat'' niciodata intr-un service din Sibiu. In final am ales sa fac schimbul de ulei la IONY au si acum promotia (manopera gratuita la achizitionarea uleiului si a filtrelor). Vroiam sa merg pe Synthoil High Tech 5w 40 dar pana la urma am pus Liqui Moly Top Tec 4100 5w 40 deoarece era singurul care l-am gasit la IONY pe stoc si vroiam sa beneficiez de manopera gratuita. Dupa efectuarea schimbului de ulei am luat masina am venit acasa si am verificat nivelul de ulei pe joja. Acesta era cu 3-4 mm peste semnul de Maxim (mentionez ca am verificat dupa ce masina a stat mai mult de 30 de minute cu motorul oprit) Surplusul de ulei l-am scos pe la joja cu furtunas de perfuzie si seringa (asta dupa aproximativ 800 km) sper sa nu fi afectat ceva. Pentru distributie a fost ceva mai complicat: In cartea service a masinii era bifat Zahriemen (care ar fi cureaua de distributie) cum ca ar fi fost schimbata la 102.220 KM in 30.07.2012 la Bmw Germania. Uitandu-ma pe la motor am vazut cureaua de accesorii uzata foarte tare (prezinta multe crepaturi) si ma gandeam ca e posibil cartea service sa fie ''facuta'' ...gandirea mea a fost :Neamtul sa fi schimbat cureaua de distributie...si cureaua de accesorii nu.... Am inceput sa dau telefoane si sa trimit mail-uri: in primul rand nu stiam cat ar costa manopera si ce perioada de garantie se acorda pe manopera 1. Am sunat la IONY sa intreb cat m-ar costa manopera si ce garantie se ofera daca cumpar eu piesele -Raspunsul a fost aproximativ 300 lei fara tva si garantie 1 luna. 2. Am dat mail la Auto Stevi : intreband cat m-ar costa un kit distributie cu pompa apa + manopera si cat e garantia pe manopera Raspuns: kit distributie+pompa apa GATES + antigel si apa distilata + manopera = 906.00 lei (Un pret f bun doar ca a omis sa imi spuna cat ofera garantie pe manopera) Am intrebat : Daca eu achizitionez un kit distributie contitech + pompa apa Hepu tinand cont ca as veni cu piese cumparate din alt loc care ar fi pretul manoperei si garantia acesteia? Raspuns: se modifica manopera, va pot aduce si eu contitech si hepu A doua oara a omis sa imi spuna cat ar fi garantia pe manopera 3. Am trimis un mail la TESS SIB cu datele masinii (serie sasiu,cod motor) Am intrebat cat m-ar costa aproximativ kitul distributie + pompa de apa + manopera si ce garantie as avea Raspunsul a fost: Garantia este cea data de producator pentru piese originale(2 ani sau maxim 90000KM) si mi-a atasat un deviz estimativ ....costul fiind de 1.617 Lei cu observatia ca: Daca pompa de apa nu este originala pretul este cu aproximativ 300 lei mai mare. Am fost de acord si am cerut o programare,mi sa comunicat ca trebuie sa platesc un avans,am platit un avans de 1.000 lei dupa 4-5 zile am dus masina. Am lasat masina ...am plecat la servici,dupa aproximativ 1-2 ore am fost sunat sa mi se spuna ca pompa de apa nu este cea originala si ca daca doresc si schimbarea pompei sau nu (implica plata de aproximativ 300 lei in plus) ..ghinionul meu Raspunsul meu a fost ca da si mi sa zis ca costul total ar fi de 1.870 Lei. (deci 253 lei in plus pentru ca pompa nu era originala) Piesele folosite sunt originale. Mi-a dat in cutia pieselor noi piesele care au fost date jos de pe masina mea (2 curele,4 role,pompa de apa) pompa de apa chiar nu scrie pe ea ce firma e,rolele sunt INA si curelele contitech (si toate arata f bine,rolele nu au joc) Am uitat sa zic ca distributia sa schimbat la 129.410 (deci cartea service corespundea pana la urma) doar ca mi-a fost mie frica. Nota 10 pentru TESS,desi preturile sunt cam mari. (In schimb daca mi-as permite cand am o problema sa apelez la ei as face-o) Acum vreau sa mai strang ceva bani sa schimb kitul de transmisie : Curea,rola intinzatoare,rola ghidare. Am sa apelez la IONY. Vroiam sa intreb daca uleiul de la servodirectie nu e de culoare verde e problema (am citit pe un forum ca la golf4/bora uleiul trebuie sa fie verde nu doar sa corespunda cu norma) ce parere aveti? As fi interesat de Suport Pahare,cd changer pentru bord. Drumuri bune sa avem !1 point
-
1 point
-
Cand prind timp o pun pe vcds, intre timp dupa ce s-a incalzit astazi masina, si i-am dat putin sa vad a fugit cum nu a facut o niciodata chiar a bagat in scaun a avut cuplu si a rupt aderenta in a2a in mers era putin ud, minunea a tinut putin timp dupa ce am oprit-o stat 3 ore, m-am dat din nou la ea surpriza era ca inainte am comandat un filtru de motorina de la MANN ca sa il montez sa vad poate am prins motorina naspa, ce e drept am filtru slabut pe masina, sa vad maine cum se comporta!0 points
-
sa mai zica cineva ca "doar" in RO iti crapa parbrizul de la pietre... in NL nu da nimeni cu sare pe drumuri ( sunt +10gr afara ) si totusi, azi, sotia a primit " cadou" o piatra-n parbriz la eUp si are o " floricica" ... deh... masina de doamna la nici 900km rulati .... O sa pun poza dupa ce vine acasa de la munca sotia... Dupa vacanta de iarna o sa merg la alt dealer sa vad care i treaba cu zgomotele alea la virare ca eu inca nu s impacat ca, " asa fac toate" si tot atunxi ( daca nu mi-o ia alt coleg inainte ) o sa deschid si un topic cu "probele specifice eUp". in rest.. de bine s-auzim.0 points
-
Folia pe proiectoare nu va rezista( testat: 3M stone guard, Oracal stone guard, Llumar PPF, ...etc.) La proiectoarele cu dispersor de sticla dupa " prajirea" foliei se curata prin radere, te ajuta si duritatea sticlei, se face cu grija. La proiectoare cu dispersor de plastic am rezolvat prin " inlocuire" nu a ajutat nici un solvent bland, parca intrase plastic in plastic. Orice incercare de curatare manuala ar fi lasat urme grele . ( poate era o solutie sa le polishez dupa operatie si folie din nou!) Pe faruri nu am avut niciodata probleme indiferent de tipul dispersorului si am avut si flote in exploatare cu diverse tipuri auto care la recomandare au pus folie.-1 points
-
Pai dragi colegi, toata motorina vine de la aceleasi rafinarii din Romania...fiecare o aditiveaza local in felul lui dar nu e mai buna sau mai proasta..este la fel de proasta ! Iarna la temperaturi foarte joase este indicat sa mai bagati cativa litri de Kerosen (dar aici este musai cu ulei 2T) pentru a o fluidiza. Succes in alegerea benzinariilor cele mai bune !?-1 points
-
Foarte reusit motorul ala si daca schimbi jantele, un drop si poate niste distantiere ar putea sa arate “jaw dropping “ . S-o stapanesti sanatos. ? Niste jante pe 20 de vara ar schimba definitiv masina, nu e nimic “back braking”, in special ca ai air suspension. Ar fi pacat de ea sa stea in anonimat cu niste jante “sterse”.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00